21.7 C
Craiova
joi, 28 martie, 2024

RDS provoacă stres

Un craiovean acuză compania RCS&RDS de hărţuire. Acesta a avut nefericita idee să plătească factura prin serviciul home banking şi, de atunci, are mereu probleme.

Un craiovean acuză furnizorul de televiziune prin cablu şi telefonie RCS&RDS de hărţuire. „Vreau să vă expun modul în care compania RCS&RDS îşi tratează clienţii fideli şi buni-platnici. Pe data de 22 decembrie mi-a fost restricţionat abonamentul de internet şi telefonie deoarece nu aş fi plătit o factură în valoare de 94,62 lei, factura aferentă lunii noiembrie. Acea factură a fost achitată pe 15 noiembrie 2010 prin home banking, iar data-limită de plată a facturii era 31 noiembrie 2010. Pe 22 decembrie am plătit şi factura aferentă lunii decembrie, deci nu poate fi vorba de nici o restanţă. Am luat legătura telefonic cu suportul tehnic de la RDS, dar operatorii mi-au spus că le trebuie o dovadă a plăţii şi m-au sfătuit să trimit extrasul de cont prin e-mail. Am făcut print screen-uri în aceeaşi zi (22 decembrie) şi le-am trimis la adresa de e-mail indicată, neprimind în schimb decât un răspuns automat. Am tot aşteptat să mi se ridice restricţia şi, dacă am văzut că nu se întâmplă acest lucru, pe data de 29 decembrie 2010 am mers la sediul lor cu dovada plăţii (extrasul de cont) şi mi s-a promis că în cel mai scurt timp mi se va ridica restricţia. Am stat cu telefonul deconectat de sărbători, iar pe 3 ianuarie 2011 am mers din nou la sediul companiei RCS&RDS cu extrasul de cont. De data aceasta, am dorit să vorbesc cu directorul zonal al acestei companii cu statut de monopol, deşi mi se explicase că domnul director este o persoană foarte importantă, iar pentru a discuta cu dumnealui este nevoie să fac o cerere scrisă şi să aştept să mi se aprobe această cerere în timp de 30 de zile. Doamna secretară mi-a explicat că acest domn nu este în birou, i-am expus problema mea secretarei, am făcut dovada plăţii, mi-au dat un nou bilet, am făcut o cerere scrisă pentru o întrevedere cu domnul director, a fost verificat extrasul de cont, mi s-a spus că totul este în regulă, că este greşeala lor şi că voi fi reconectat în cel mai scurt timp. În după-amiaza aceleiaşi zile am fost reconectat“, povesteşte Sorin Biţică, cel care s-a oferit s-o ajute pe soacra sa, Daniela Măndescu, să rezolve problema cu RCS&RDS.

Povestea merge mai departe…

Credeţi că s-a terminat? Atunci citiţi mai departe: „Cu circa o săptămână în urmă, am găsit în uşă un bileţel de la RCS&RDS, în care eram somat să plătesc urgent abonamentul, în caz contrar urmând să fiu deconectat. Am sunat la relaţii cu clienţii, mi s-a dat număr la sesizare şi mi s-a promis că problema va fi rezolvată. Pe 24 ianuarie, RCS&RDS mi-a suspendat din nou serviciul de telefonie şi internet, pentru neplată“. Mai mult, craioveanul spune că RDS a greşit socotelile. În decembrie, acesta a plătit 63,10 lei – factura pe luna în curs (tot prin home banking). Cum plata pe noiembrie nu ar fi fost înregistrată, această plată a fost trecută în contul acelei lunii. „În momentul de faţă, figurez cu o restanţă de 31,52 lei, plus factura lunii decembrie (63,10 lei) – cu toate că şi pe aceasta am plătit-o. În concluzie, sunt cu plata la zi, dar sunt hărţuit de minunata companie RCS&RDS“, încheie craioveanul.
Plata prin home banking trebuia să scutească beneficiarul de drumul la casierie. Ce a ieşit în schimb: scandal, nervi şi două drumuri în plus la sediul RDS. Am transmis miercuri dimineaţă sesizarea lui Sorin Biţică spre RDS, iar singurul răspuns primit de la companie până la închiderea ediţiei a fost că va demara acţiunile necesare pentru „remedierea“ situaţiei.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

49 COMENTARII