15.9 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateC-un Digi toţi suntem datori

C-un Digi toţi suntem datori

În ultimele zile, sute de craioveni s-au întrebat dacă nu cumva au devenit datori cu un DigiMobil companiei RCS&RDS, care a distribuit aceste aparate gratuit. În unele cazuri, compania a trimis echipe pe teren pentru recuperarea aparatelor.

Scandalul „DigiMobil“ declanşat de compania RCS&RDS în Craiova prin solicitarea de returnare a aparatelor telefonice mobile acordate „gratuit“ clienţilor are şi unele aspecte tragicomice. Vă prezentăm mai jos păţaniile unei craiovence care a trebuit să returneze „cadoul“ oferit cu multă amabilitate de RCS&RDS cu ceva vreme în urmă.
Zilele trecute, la una dintre casieriile firmei a sunat Ioana Avram, de 72 de ani, din cartierul Bariera Vâlcii. Femeia reclama că primise deja celebra „scrisorică“ pentru returnarea aparatului în maximum 15 zile, însă starea sănătăţii nu-i permitea să se deplaseze la una dintre casieriile unităţii. „Am trimis pe cineva să-l predea, că sunt bătrână şi nu mă pot deplasa decât în baston. Am mai avut şi un picior în ghips… Mi s-a transmis că trebuie să merg personal. Cum să urc scările la Unirea, când eu nu pot să urc câteva trepte acasă?“, ne-a povestit bătrâna. Zilele treceau şi de frica penalizărilor femeia a încercat să caute soluţii. „Vineri expiră termenul de 15 zile. Am sunat luni, iar o tânără de la casierie mi-a spus să trimit pe cineva cu procură notarială să predea aparatul. Cum păcatele mele să fac procură la notar? Dacă mă puteam deplasa, nu mă duceam eu la casierie să-l predau?!“, a explicat femeia.
După ce reclamaţiile au început să curgă şi în mass-media au apărut primele semnale ale acestor situaţii, reprezentanţii RCS&RDS au devenit mai amabili. „Azi (ieri – n.r.) a venit un băiat cu o maşină de la firmă. Zicea că stă de o jumătate de oră pe la poartă… A venit, a verificat aparatul, pe care l-am predat în cutie, că nu l-am folosit deloc. A verificat cartela, a încheiat un proces-verbal şi a plecat. Cu ce suntem de vină noi, pensionarii, că ne-au spus că e gratuit şi acum ne obligă să stăm la cozi ca să le predăm, că altfel plătim penalizări?! Tot pe noi, pensionarii, ne jupoaie“, a încheiat bătrâna.
Ioana Avram ne-a mai spus că a auzit cum angajatul RCS&RDS vorbea la telefon cu un coleg care plecase într-o misiune asemănătoare. Aşadar, se poate. Precizăm că, în urmă cu două zile, reporterii GdS au trimis către RCS&RDS o nouă adresă, prin care solicitau lămuriri cu privire la numărul de personal care deserveşte clienţii din Craiova şi ce măsuri s-au luat pentru remedierea situaţiilor semnalate în ultima vreme. Nu am primit până acum un răspuns. 

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

46 COMENTARII