21.7 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăActualitateTuriştii doljeni apelează la OJPC

Turiştii doljeni apelează la OJPC

Calitatea serviciilor şi mâncarea imposibil de consumat sunt cele mai frecvente probleme cu care se confruntă turiştii doljeni la mare. O parte dintre aceştia au sesizat Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Dolj. „Am primit sesizări cu privire la calitatea proastă a serviciilor. Aşteaptă foarte mult după mâncare sau comandă ceva şi primesc altceva. În plus, am primit atenţionări cu privire la calitatea proastă a mâncării“, a declarat Elena Costea, inspector-şef adjunct la OJPC Dolj, care a precizat că unii comercianţi au ajuns până acolo încât să vândă pâine mucegăită.

Ca răspuns la aceste sesizări, inspectorii OJPC Dolj i-au contactat pe cei care se află la mare pentru a soluţiona problemele. Chiar dacă ei preiau în continuare înştiinţările de la turiştii plecaţi în concediu la mare, cel mai bine ar fi ca aceştia să ia legătura direct cu inspectorii de acolo (la Mamaia, pot suna la numărul 0241.831.933, la Neptun – 0241.731.900, iar la Costineşti – 0241.734.900).

În această perioadă, pe Litoral sunt detaşaţi în permanenţă şi inspectori de la Oficiul Regional pentru Protecţia Consumatorului (ORPC).

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS