15.9 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateCompania Naţională Poşta Română îşi bate joc de clienţi

Compania Naţională Poşta Română îşi bate joc de clienţi

Asociaţia Română de Marketing Direct (ARMAD) protestează faţă de majorarea, de la 1 august, a tarifelor poştale cu 60% de către Compania Naţională Poşta Română şi spune că aceasta va afecta dezvoltarea industriei de marketing direct.
„Prin mărirea tarifelor practicate de Poşta Română pentru trimiterile Infadres de peste 20 de grame, adică pentru cea mai mare parte a corespondenţei, ARMAD consideră că Poşta Română face un nou abuz de poziţie dominantă, cu o vădită indiferenţă faţă de clienţi, partenerii săi şi faţă de consumatorul român”, se arată în comunicatul asociaţiei.
„În prezent, există temerea că mulţi clienţi îşi vor reconsidera strategiile de comunicare fie în sensul reducerii volumelor de trimiteri de marketing direct, fie al renunţării la utilizarea acestui canal de comunicare. Mai gravă va fi însă majorarea tarifelor către consumatorul final, luată în calcul de membrii ARMAD pentru a-şi putea susţine costurile de operare“, a declarat, în comunicat, preşedintele asociaţiei, Şerban Goran.
Reprezentanţii ARMAD susţin că în ţările vestice modificările tarifelor au loc numai după consultări şi negocieri cu companiile din industria de profil care utilizează serviciile poştale din interes comercial.
ARMAD a anunţat că va trimite o scrisoare de protest către Poşta Română, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei şi Autoritatea Naţională de Reglementare în Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei (ANRCTI).
Poşta Română susţine, ca reacţie la acuzaţiile Asociaţiei Române de Marketing Direct (ARMAD), că majorarea tarifelor pentru o serie de servicii poştale este făcută în baza prevederilor legale, dar vine şi ca urmare a pierderilor suferite de companie.
Compania Naţională Poşta Română (CNPR) a înregistrat în 2006 un profit brut de 43,4 milioane de lei, în creştere cu 9,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2005, fiind influenţat de reducerea rezultatului din exploatare cu 14,7%, potrivit datelor furnizate de societate. Veniturile totale afişate de Poşta Română anul trecut au fost de 861,4 milioane de lei, mai mari cu 15% faţă de cele din 2005. Veniturile din exploatare obţinute de companie s-au ridicat anul trecut la 841,7 milione de lei.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS