8.9 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateDeclaraţiile de venit, trimise prin poştă

Declaraţiile de venit, trimise prin poştă

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, pentru a veni în sprijinul contribuabililor persoane fizice în îndeplinirea obligaţiilor declarative pentru anul fiscal 2006, a început acţiunea de trimitere prin poştă a plicurilor cu pachetul informaţional cuprinzând formularele de declaraţie de venit. Această acţiune se desfăşoară în perioada 16 – 27 aprilie 2007, când vor fi transmise aproximativ 515.000 de plicuri. Pachetul informaţional cuprinde două formulare ale „Declaraţiei speciale privind veniturile realizate“, Ghidul de completare a formularelor, scrisoarea adresată contribuabililor, precum şi plicul destinat trimiterii de către contribuabili a declaraţiei de venit la organul fiscal.
Recomandăm contribuabililor ca, înainte să completeze formularele declaraţiei de venit, să consulte Ghidul primit. În cazul în care contribuabilii, după consultarea ghidului, au nelămuriri privind modul de completare a formularelor de declaraţie, pot solicita informaţii suplimentare, prin telefon sau direct de la administraţia fiscală în a cărei rază teritorială îşi au domiciliul sau la Centrul Unic de Asistenţă, la numărul de telefon 0314.039.160.
Contribuabilii sunt rugaţi ca, după completarea formularelor de declaraţie de venit, să introducă un exemplar în plicul primit, păstrând celălalt exemplar. Plicul cu formularul declaraţiei completat se depune la oficiul poştal cel mai apropiat, de unde se primeşte o recipisă, ca dovadă a respectării obligaţiei de declarare a veniturilor.
Pentru transmiterea, prin poştă, a declaraţiei de venit completate, recomandăm contribuabililor să utilizeze plicul cu indicaţia „CR“ primit, acesta fiind un plic special, pentru care nu trebuie să achite taxele poştale. În cazul în care vor utiliza un alt plic, taxele poştale vor fi suportate de contribuabili.
Reamintim că termenul- limită de depunere a declaraţiilor de venit este 15 mai 2007.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, pentru a veni în sprijinul contribuabililor persoane fizice în îndeplinirea obligaţiilor declarative pentru anul fiscal 2006, a început acţiunea de trimitere prin poştă a plicurilor cu pachetul informaţional cuprinzând formularele de declaraţie de venit. Această acţiune se desfăşoară în perioada 16 – 27 aprilie 2007, când vor fi transmise aproximativ 515.000 de plicuri. Pachetul informaţional cuprinde două formulare ale „Declaraţiei speciale privind veniturile realizate“, Ghidul de completare a formularelor, scrisoarea adresată contribuabililor, precum şi plicul destinat trimiterii de către contribuabili a declaraţiei de venit la organul fiscal.
Recomandăm contribuabililor ca, înainte să completeze formularele declaraţiei de venit, să consulte Ghidul primit. În cazul în care contribuabilii, după consultarea ghidului, au nelămuriri privind modul de completare a formularelor de declaraţie, pot solicita informaţii suplimentare, prin telefon sau direct de la administraţia fiscală în a cărei rază teritorială îşi au domiciliul sau la Centrul Unic de Asistenţă, la numărul de telefon 0314.039.160.
Contribuabilii sunt rugaţi ca, după completarea formularelor de declaraţie de venit, să introducă un exemplar în plicul primit, păstrând celălalt exemplar. Plicul cu formularul declaraţiei completat se depune la oficiul poştal cel mai apropiat, de unde se primeşte o recipisă, ca dovadă a respectării obligaţiei de declarare a veniturilor.
Pentru transmiterea, prin poştă, a declaraţiei de venit completate, recomandăm contribuabililor să utilizeze plicul cu indicaţia „CR“ primit, acesta fiind un plic special, pentru care nu trebuie să achite taxele poştale. În cazul în care vor utiliza un alt plic, taxele poştale vor fi suportate de contribuabili.
Reamintim că termenul- limită de depunere a declaraţiilor de venit este 15 mai 2007.
Biroul de presă al DGFP Dolj

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS