Casa de Asigurari de Sanatate (CAS) Gorj a primit in primul trimestru al acestui an 464 de reclamatii si sesizari din partea asiguratilor nemultumiti. Cei mai multi dintre acestia au reclamat modul in care isi desfasoara activitatea medicii de familie, dar si cei din policlinica. In urma sesizarilor, conducerea CAS spune ca a verificat mai multe cabinete medicale, iar trei medici de familie au primit o diminuare de 10% din valoarea punctului alocat, timp de trei luni. Alte nemultumiri semnalate de asigurati vizeaza activitatea stomatologiilor, a Ambulantei, dar si refuzul farmacistilor de a elibera medicamente gratuite si compensate. Conducerea CAS spune ca nu a existat nici o sesizare in care pacientii sa reclame faptul ca au fost nevoiti sa ofere atentii medicilor din spitale.
464 de sesizari si reclamatii la CAS Gorj
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei