Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
[email protected]

Sondaje

« Arhiva de sondaje

Credeţi că sterilizarea este soluţia problemei câinilor maidanezi?

DA
NU

Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de GEO:
    EUTANASIEREA, EUTANASIEREA
    2011-04-07, 21:44:14 (79.117.211.*)
  2. de un roman oarecare:
    eutanasiere curata, fara chinuri si fara perversiuni morbide.. noi romanii suntem chiar de kaka.t taiem cu cutitul porci,miei,gaini,etc ci ne pisham pe noi sa injectam un dulau maidanez.
    2011-04-07, 21:53:37 (178.138.35.*)
  3. de k:
    EUTANASIEREA
    2011-04-07, 22:51:28 (92.80.215.*)
  4. de GRASU V. ROSIE...:
    EUTANASIEREA SINGURA SOLUTIE. STERILIZAREA NU DUCE DECAT LA NEBUNIA CAINILOR CARE DEVIN STAPANI PE LOCUL UNDE II LASA HINGHERI.....ADICA IN CARTIERE LA GHENELE DE GUNOI. UNDE TE FAC PRAF DACA NU LE DAI SA MANANCE....PAREREA MEA....
    2011-04-07, 23:40:38 (79.117.162.*)
  5. de X:
    EUTANASIEREA .... SI PIELEA POATE FI FOLOSITA PT A FACE OBIECTE VESTIMENTARE IAR CARNEA ... FOLOSITA PT. ANIMALELE DE LA ZOO ( LEUL , URSUL, ...ETC) STERILIZARE A E PREA COSTISITOARE...MULTA BATAIE DE CAP IAR EFECTELE SUNT MICI.... TOT ANIMAL ESTE SI PORCUL SI MOR CU MIILE/ ZI IN ABATOARE, GAINILE LA FEL, MIEI ACUM DE SARBATORI SUNT SACRIFICATI GRAMADA....ASHA CA SA LASAM FANDOSELILE ASTE A.....CU " VAI DA CE LIPSITI DE SUFLET...SI ETICA...SUNT UNII.. ASTIA DE GANDESC VA INTREB CEVA... VOI MANCATI CARNE ? DE PURCEL ,DE MIEL, DE PUI....SI DACA DA...NU VA GANDITI CA NU SUNTETI LIPSITI DE SUFLET DACA MANCATI CARNE???
    2011-04-08, 00:18:00 (79.117.165.*)
  6. de Ramona:
    1. ATATA TIMP CAT NU A DAT RANDAMENT INTRE 2000-2008 DE CE SE VREA REINTRODUCEREA EUTANASIEI? CA SA SE FURE BANII ALOCATI, CAINII NU VOR FI EUTANASIATI, VOR FI MACELARITI IAR BANII ALOCATI VOR INTRA DOAR IN BUZUNARELE ALESILOR NOSTRI CARE PROFITA DE URA VOASTRA FATA DE ACESTE ANIMELE. VA INTREB PE VOI? DE CE NU SE ACCEPTA COLABORAREA CU ONG-URILE????PT CA VOR FI CONTROLATI, VOR AVEA TOT TIMPUL UN OCHI IN CEAFA LOR 2. DESTEAPTA-TE ROMANE!!!! NICI PESTE 20 ANI NU SE VA REZOLVA ACEASTA PROBLEMA DACA SE APLICA LEGEA EUTANASIEI(CARE NU MAI EUTANASIE NU VA FI). OAMENI BUNI SUNTETI MANIPULATI, SUNTETI DEZIMFORMATI!!! STITI CINE VA CASTIGA DIN ACEASTA LEGE? DOAR CEI CARE O ADOPTA, NU OAMENII, NU CAINII....NICI NU VA IMAGINATI CE BANI SE FAC DE PE URMA ACESTEI ASA ZISE EUTANASII. VA DAU UN SINGUR EXEMPLU. MADAM ANTOANELA MARINESCU ( DEPUTAT DE CONSTANTA) DE LA PSD ARE CONTRACT CU PROTANUL DIN C-TA SI CASTIGA IN MEDIE 15 EURO PE UN CAINE MORT PE CARE IL INCINEREAZA (DACA IL INCINEREAZA)!!!!!!!! !ARE TOT INTERESUL SA VOTEZE...SI EXEMPLELE POT CONTINUA...OAMENI BUNI NU MAI LUATI DE BUN TOT CE VA SPUN ACESTI GUVERNANTI, NU MAI FITI NAIVI!! EI VOR SA NE INVRAJBEASCA...SE TOT SPUNE CA INGRIJIREA UNUI CAINE COSTA MAI MULT DECAT A UNUI COPIL...NIMIC MAI FALS!!! CE CREIER POTI SA AI SA SUSTII ACEASTA ABERATIE?? CAINELUI II TRB DOAR MANCARE, COPILUL ARE NEVOIE DE HRANA, JUCARII, HAINUTE, EDUCATIE....TREZITI- VA ROMANI!!! ONG-URILE CA SI IUBITORII DE ANIMALE SI CA SI VOI CEI MUSCATI, CEI CARE VA TEMETI DE EI VREM ACELASI LUCRU: SA NU MAI FIE CAINI PE STRADA!!! DAR NU OMORANDU-I PT CA NU ESTE O SOLUTIE EFICIENTA. VA REPET: EUTANASIA NU A REZOLVAT 8 ANI DE ZILE PROBLEMA CAINILOR COMUNITARI, NU VA REZOLVA NICI ACUM. SINGURA SOLUTIE ESTE INCHIDEREA SURSEI DE PRODUCTIE. SI ANUME: STOPAREA ABANDONULUI!!! OAMENI BUNI TREZITI-VA!!!TREZITI -VA!! GUVERNANTII ISI BAT JOC DE NOI.....DATI-MI UN SINGUR EXEMPLU DIN CARE SA REIASA CA DECIZIILE LOR AU FOST BUNE? S-AU INCHIS SPITALE, S-A LUAT LAPTELE PRAF DE LA COPII AI CAROR PARINTI SUNT NEVOIASI, S-AU TAIAT AJUTOARELE SOCIALE, S-AU TAIAT SALARIILE, AU AJUNS OAMENII IN SOMAJ.....TREZITI-VA , TREZITI-VA, TREZITI-VA CA ALTFEL SE ALEGE PRAFUL DE TARA ASTA!!! INCERCATI SA GANDITI SI SA VA DOCUMENTATI CAND SUSTINETI CEVA, MERGETI LA MITINGURILE IUBITORILE DE ANIMALE SI DISCUTATI VETI AFLA LUCRURI INIMAGINABILE...GAND ITI, GANDITI, GANDITI SI NU VA MAI LASATI MANIPULATI!!!!! NU EUTANSIEI! DA STERILIZARII IN MASA, STERILIZAREA CAINILOR DIN CURTI DIN MEDIUL RURAL SI URBAN SI ADOPTAREA UNORA DINTRE EI, INFIINTAREA DE ADAPOSTURI DE CATRE ADMINISTRATIILE LOCALE IN COLABORARE CU ONG-URILE SI CU PARTICPAREA CETATENILOR! PROBLEMA CAINILOR COMUNITARI ESTE PROBLEMA TUTUROR, NU ESTE VINA CAINILOR CA EXISTA PE STRADA, CA UNII SUNT RAI, ESTE VINA NOASTRA, A TUTUROR!!! EXISTA SOLUTII PENTRU REZOLVAREA ACESTEI PROBLEME...NUMAI BUNAVOINTA NE TREBUIE...DE CE PUTEM SA TINEM PE BANII NOSTRI IN PUSCARIE (CU HRANA, TV, MOBIL, PERMISIUNEA DE A PRIMI PACHETE DE LA FAMILIE) TOTI VIOLATORII, TOTI CRIMINALII, TOTI TALHARII SI NU PUTEM SA FACEM CEVA PENTRU NISTE CAINI CARE NU DIN VINA LOR SUNT PE STRADA???
    2011-04-08, 00:19:08 (86.124.221.*)
  7. de Kalle:
    Categoric, EUTANASIEREA !
    2011-04-08, 01:25:39 (86.124.211.*)
  8. de @ramona, de la eutanasia:
    tu in ce tara traiesti? vrei sa spui ca asa-zisa sterilizare n-a dat roade. in tarile civilizate sa e-u-ta-na-si-a-za! pricepi odata?! si ca sa-ti vezi prostia, cu mieii de ce esti de acord sa fie injunghiati in masa?
    2011-04-08, 01:28:00 (79.117.213.*)
  9. de adela:
    numai in craiova sunt "dulai"care vor eutanasierea, in toate orasele s-au luatmasuri de STERILIZARE OBLIGATORIE, MAI ALES LA SATE, numai"dulaii"olten i nu pot gasi masuri umane, EI ar trebui eutanasiati, iar miei, sunt considerati jerfe, daca stiti sa faceti diferenta intre genocid si jerfa
    2011-04-08, 07:06:49 (79.117.156.*)
  10. de Stefan:
    Eutanasierea este cea mai buna solutie.. sterilizarea nu are nici un efect..
    2011-04-08, 07:54:26 (79.117.151.*)
  11. de Telu Frizeru:
    EUTANASIERE!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
    2011-04-08, 08:07:37 (79.117.135.*)
  12. de Eutanasierea este solutia:
    Eutanasierea este cea mai buna solutie ...suntem o tara in care un om primeste salariul 700 ron pe o luna de munca dar facem niste fite cand este vorba de cainii care au pus stapanire pe cartierele noastre.Ce atita fandoseala ,am ajuns sa nu avem curaj sa lasam un copil sa duca gunoiul de frica lor ,sunt prea multi. Organizatiile care sar in sus ca arse nu vor decat banii care ajung pentru animale nu vor b inele lor. Eutanasierea (acum cand sunt extrem de multi) si cand or ajunge la un nivel acceptabil ca numar atunci pot sa incerce si solutia sterilizarii ...dar nu acum.
    2011-04-08, 08:17:32 (79.117.191.*)
  13. de Luminiţa:
    Eutanasierea at fi necesară pentru unii suporteri craioveni.
    2011-04-08, 08:24:11 (86.121.246.*)
  14. de Alguien:
    Da,este una din ele,acompaniata de alte masuri cum ar fi crearea de adaposturi pt ei,constientizarea populatiei de a nu-i mai abandona,etc.Sa nu uitam ca,totusi,cainele este cel mai fidel prieten al omului si,daca se doreste ca Romania sa devina o tara civilizata,demna de locul ei in UE,trebuie adoptate masuri identice cu cele ale celorlalte tari membre
    2011-04-08, 08:38:17 (89.128.254.*)
  15. de Jaice:
    Un caine, traieste pana la 16 ani ! Castrat, acesta continua sa muste, multi ani ! Nu se pot steriliza toti cainii, ar fi imposibil ! Si atunci, cea mai buna ar fi sa-i eutanasiem ! Adica pentru cine nu cunoaste termenul, sa-i omoram ! Imi pare rau de animale, dar imi pare rau mai mult de oameni !
    2011-04-08, 09:09:59 (109.96.43.*)
  16. de Nicky:
    Da, aca se face cu gaz sau injectie letala
    2011-04-08, 09:18:42 (195.170.171.*)
  17. de Vlad:
    Atata timp cat nu se sterilizeaza cainii din curti nu se va rezolva niciodata problema cainilor...cu eutanasie sau nu...vom eutanasia ani la rand..vom fi criminalii Europei, de fapt a-i lumii intregi. Toate popoarele civilizate au aplicat eutansia care nu a dat randament si care au ajuns la concluzia ca nu este eficienta. Lumea civilizata gaseste solutii umane ! NU EUTANASIEI! DA STERILIZARII!!!!!
    2011-04-08, 09:23:08 (86.124.222.*)
  18. de Sterilizare:
    Atentie, imagini care pot avea impact emotional!! http: //www.youtube.com/wa tch?v=PNn8chk6tBw&fe ature=player_embedde d Accesati acest link...priviti cum se eutanasiaza...si asta nu e nimic...va mai pot pune nenumarate filmulete, mult mai tragice..
    2011-04-08, 09:47:09 (86.124.222.*)
  19. de adi:
    EUTANASIEREA, EUTANASIEREA
    2011-04-08, 10:04:26 (217.156.52.*)
  20. de Cristi:
    http://stiri.rol.ro/ content.php?id=69479 7&comm=1#comentariu Poate se mai elucideaza cei ce sustin eutanasia....dar nu cred...ca cel care vrea sa ucida nu are timp sa se documenteze, citeste printre randuri..slabe sanse pt tara asta cu atati criminali si atatia sustinatori ai lor..
    2011-04-08, 10:05:06 (86.124.222.*)
  21. de adi:
    EUTANASIEREA, EUTANASIEREA MUSCA CU DINTI NU CU ....... SUNT CIINI CARE SE ZICE CA AU FOST STERILIZATI AVAND ETICHETA IN URECHE ,DAR FAC PUI IN FIECARE AN . SUNT BANI FURATI
    2011-04-08, 10:09:17 (217.156.52.*)
  22. de andreea:
    Ma oameni buni nu va mai lasati manipulati. Au eutanasiat caini pana in 2008. Chiar nu intelegeti ca e doar un alt joc murdar de a face bani in continuare? chiar nu va dati seama ca n au rezolvat nimic prin eutanasiere?
    2011-04-08, 10:43:54 (82.78.60.*)
  23. de Dana:
    ANTI EUTANASIERE! ANTI VIOLENTA! Offf Dumnezeilor!!! Cum stabiliti voi soarta unor fiinte. Tara de criminali ca altfel nu pot sa zic. Va educati copii de mici sa fie violenti si criminali si apoi va intrebati de ce se ucide in Romania.
    2011-04-08, 10:45:58 (86.122.180.*)
  24. de anima:
    Dormi, prostime romana, in continuare, ca alesii au grija de banii vostri. Urlati pt eutanasie, potoliti-va setea de sange, primarii se ingrasa si toate tatele vor fi muscate, in continuare, de caini. Vom avea caini in strada pana la adanci batraneti, pt ca lacomia primarilor va tine in tara asta tot atat. Cum sa se vrea disparitia cainilor de pe strazi, cand asta reprezeinta cea mai mare afacere a primariilor? Cum sa lase ciolanul din dinti? Zicea careva ca e imposibil sa-i sterilizezi pe toti, dar sa-i eutanasiezi pe toti cum e posibil? Vine duhul sfant sa faca eutanasia in masa si nu cheltuim nimic? Daca nea vasile de la curte arunca timp de 16 (cat ziceati ca traieste un caine) de doua ori pe an cel putin 5 pui in strada de la cateaua lui nesterilizata, cum vom scapa vreodata de caini pe strazi? Cati nea vasile avem in romania? Sute de mii...faceti calculul, daca mai aveti o farama de creier nebalacita in alcool.
    2011-04-08, 11:00:26 (93.115.242.*)
  25. de Lean:
    ROMANIA - MURDER CAPITAL OF THE WORLD Are you proud of yourselves Romanians? This is how the world will see you if you don't stop the MASSACRE! I do not understand WHY you have to be so cruel! Why do you need to punish and TORTURE these innocent dogs?? It is YOUR fault that they are on the streets, not theirs!! How can you support euthanasia when it is done in such a horrible way?? See for yourselves! There are videos in YouTube! The world KNOWS what you are doing! STOP IT!!
    2011-04-08, 11:09:15 (91.152.234.*)
  26. de andreea:
    Bai sunteti niste oi toti! O sa ajungeti sa va otraviti de buna voie ca o sa vi se spuna ca asa e bine.Ba sunteti incapabili sa ganditi. Doamne m am nascut in iad! Bai nebunilor de ce toate tarile astea sustin ca nu asta e solutia? O sa va manjiti de sange specie de prosti ce sunteti. Nu v a ajuns cat v ati manjit in 8 ani in care au eutanasiat?. Ati scapat de caini? credeti ca daca voteaza eutanasia o sa se evapore cainii? sau credeti ca e mai bine sa i omoram fara oprire? Pt ca in curti se vor naste pui care v or ajunge pe strazi. toate tarile civilizate au legi care interzic imperecherea cainilor fara pedigree. asa au scapat de caini. Nici n am cuvinte sa descriu ce simt pt ca m am nascut desteapta intr o tara de prosti!
    2011-04-08, 11:12:44 (82.78.60.*)
  27. de Ramona pt OBLIGATORIU:
    :) esti doar un frustrat!
    2011-04-08, 11:27:09 (86.124.212.*)
  28. de andreea:
    bravo 27! esti de vis! Asta trebuie! Acum serios sunt curioasa daca poti sa mi aduci un argument pt care esti de parere ca eutanasia e solutia
    2011-04-08, 11:28:45 (82.78.60.*)
  29. de gura pacatosului:
    O soluti mult mai ieftina ...chiar profitabila ar fi oferirea lor la export in CHINA..
    2011-04-08, 11:30:05 (92.80.222.*)
  30. de andreea:
    30. iti e ca ramai fara mancare? sau iti imaginezi cumva ca daca i vand in china tu o sa beneficiezi vreodata de pe urma acestor vanzari?
    2011-04-08, 11:32:50 (82.78.60.*)
  31. de andreea:
    in Brasov intre 2002 si 2008 au fost eutanasiati 20.000 de caini si s-au cheltuit 2 milioane de euro, in Arad intre 2008-2010 s-au eutanasiat 2.986 de caini cheltuindu-se 308.408 de euro, in Slatina intre 2008 si 2010 au fost eutanasiati 1.111 caini si s-au cheltuit 242.500 de euro, iar in Constanta intre 2008 si 2010 s/au cheltuit 1,5 milioane de euro pentru eutanasierea a 20.000 de caini. Singurele localitati unde numarul cainilor de pe strada s-a redus drastic sunt cele care au aplicat sterilizarea in masa, ca de exemplu Oradea si Lugoj. In Oradea s-a redus numarul de caini de la 4.000 la 600 in 4 ani cu 50.000 de euro de la buget, adica 14 euro pe caine. In Lugoj s-a redus numarul de caini de la 2.500 la 235, pe o perioada de trei ani.
    2011-04-08, 11:43:21 (82.78.60.*)
  32. de manman:
    Pai sa vedem poate vede cineva care in masura sa faca o lege in special pentru asta solutia nu e nici un nici alta ci o lege buna in care sa se infiinteze o istitutie gen politia animalelor si lege drastica cu amenzi sa-i usture pe acei stapani care arunca animalele lor din curte pentru ca vezi doamne le maninca ouale sau s-au plictisit de ele si ei ce fac le aduc aici in oras sa scape de ei ...sunt multe de spus.
    2011-04-08, 11:56:43 (79.117.211.*)
  33. de andreea:
    Asta cer nebunii aia 100 care ies in strada pt protectia animalelor. Dar nimeni nu spune asta. toate televiziunile si ziarele spun ca nebunii vor cainii pe strada. Nu vor sa dea o lege buna pt ca asta i ar impiedica sa fure. http://stiri.r ol.ro/omorarea-caini lor-comunitari-o-afa cere-de-milioane-de- euro-pentru-stat-694 797.html
    2011-04-08, 12:04:22 (82.78.60.*)
  34. de terezia:
    sterilzarea este solutia cateilor nu eutanasierea pe de alta parte fiti vegetarieni ca sa nu mai fie omoriti in abatoare miile de animale, alimentatia vegetariana este mult mai sanatoasa, lasati animalele libere, fara circ cu animale gradini zoologice, delfinarii, coride etc. toti avem dreptul la o viata decenta, si posibilitatea de a avea o alta optiune animalul din abator are o singura posibilitate moartea violenta,
    2011-04-08, 12:06:16 (79.113.34.*)
  35. de IULIA:
    suntem o tara de necivilizati ,nu a sa intram niciodata in U.E cu gandirea asta,de asta nu dam inainte si merge totul pe dos.este INUMAN sa omori niste animale nevinovate pentru afaceri,afacerea Protan.Daca s-ar construi adaposturi si toti ar fi sterilizati,altfel ar sta treaba,dar lumea cu un intelectua scazut l si o prosta gandire ,doreste eutanasierea.Atunci sa eutanasiem si criminalii si pedofilii ,daca toti sustineti ca trebuie eutanasiati pt ca sunt violenti.Daca autoritatile locale ar distribui fondurile si pt animale si nu numai pt investitii care implicit atrag firmele lor "DE CASA",poate altfel ar sta situatia ,dar pt bietele animale este mai simpla uciderea in masa.Traim intr-o tara JALNICA CARE NU SE VA SCHIMBA NICI IN 20 DE ANI.TRAGIC
    2011-04-08, 12:30:55 (213.233.93.*)
  36. de diana:
    "eutanasierea" (sa-i zicem asa, de fapt toti care sunt cat de cat in tema stiu ca era de fapt o bata in cap sau alte mijloace barbare de omorare) s-a facut timp de 22 ani, si inca mai sunt caini pe strazi....cat de batut in cap sa fi sa nu-ti dai seama ca nu e o solutie, LOCIC CA STERILIZAREA E SINGURA SOLUTIE, ASA CUM AU REZOLVAT SI CELELALTE TARI, dar sa fie facuta in masa...nu 2-3 caini din cand in cand......
    2011-04-08, 12:37:56 (82.77.66.*)
  37. de nicoleta:
    ce mai pot sa spun?.... craiova e un oras unde domneste prostia, e plin de cocalari , tigani si interllopi care ne dau in cap pe starada si nu vad pe nimeni sa se vaite atat pe problema asta. In schimb ne plangem de caini de pe strada si asteptam tot timpul sa vina autoritatile sa faca ceva , cand am putea sa schimbam noi ceva si sa ne informam. Ce se rezolva daca "eutanasiem" cainii? Ca oricum o sa vina alti cani de cei care au curti si care sunt dezinformati si care refuza sa-si sterilizeze cainele si gratis pe motive religioase . Craiova e un oras imputit din cauza nespalatilor care isi arunca gunoi pe geam , de ei de ce nu ne pangem ca tot rau fac? Toate pornesc de la om si ne batem joc de niste animale care iti sunt credincioase omului daca nu e abuzat. Sustin sterilizarea si spun NU EUTANASIEI! Si propun ca locuitori acestui oras sa se duca la reeducare.
    2011-04-08, 12:39:31 (86.122.180.*)
  38. de iulia:
    la noi la adapostul de la Facai,se prctica prinderea cainilor sterilizati pe banii asociatilor,cu crotal distinct de al lor,le dau jos crotalul si pun cel pe care il utilizeza iei,apoi isi iau banii pt sterilizare,o tara de NIMIK.SUNT AFACERI PESTE AFACERI SI MULTE ALTE INTERESE JOSNICE
    2011-04-08, 12:41:33 (213.233.93.*)
  39. de andreea:
    nicoleta de zece ani am plecat din craiova si inca sustin ca este un oras atat de aparte incat ar trebui ingradit cu gard si pusa viza la intrare. iulia incearca sa gasesti dovezi. de ex eu am stans in ultimile 2 saptamani tot ce am putut si sper ca dupa ce se mai linistesc apele putin sa si reusesc sa fac ceva cu tot ce am aflat.
    2011-04-08, 12:47:57 (82.78.60.*)
  40. de Joe:
    Daca comparam cainii cu alte animale, ei sunt cei mai privilegiati ! II lasam sa se inmulteasca nestingheriti, murdaresc totul cu fecalele lor, musca pe cine vor ei... Vai, doamne, cum sa omoram bietele animale nevinovate?, se vaita unii ! Dar de miei, ca se taie in fiecare an, cel putin un miel de familie, nu zice nimeni, nimic? Dar de porci, de animale mari, nimic? Voi astia care cica aparati drepturile animalelor, de ce nu faceti miting in acest sens ? Va place carnea de miel? Ei nu sunt animale, ei de ce nu au drepturi, de ce nu se ridica nimeni impotriva taierii mieilor ? Nu, noi ne ridicam doar impotriva eutanasierii javrelor de caini, care musca 7000 bucuresteni pe an, numai in capitala...Basca cei din provincie, care mai si ucid oameni ! Sa-i terminam odata, si gata,! Sunt pentru eutanasiere ! Iar cei care scapa de eutanasiere, sa-i ucidem sau sa-i omoram ! Pai, nu ?
    2011-04-08, 13:27:50 (109.96.11.*)
  41. de IUBITOARE DE ANIMALE :
    OPTEZ PENTRU STERILIZARE CEA MAI BUNA SOLUTIE! IAR PENTRU VOI NENOROCITILOR CEI CARE VOR EUTANASIEREA SA VI SE FACA VOUA DRACI CU CHIP DE OM!SUNTETI O APA SI UN PAMANT VAI DE CAPUL VOSTRU IADUL SA VA MANANCE SI GAURA NEAGRA DE HIDOSI!!!ANIMAL MAI PERICULOS CA OMUL NU EXISTA!!!
    2011-04-08, 13:31:38 (79.117.177.*)
  42. de andreea:
    Mai oamenilor! Astia cu ucisul si omoratul. Va rog eu din suflet sa va duceti sa vorbiti cu un medic de specialitate. Pt ca sunteti bolnavi. Si in niciun caz nu vreau sa va jignesc spunand asta !
    2011-04-08, 13:37:00 (82.78.60.*)
  43. de Roxana Radu:
    Noi, iubitorii de animale, suntem primii care militam pentru DISPARITIA cainilor de pe domeniul public. Ne opunem eutanasiei NU neaparat pt ca este inumana ci pt ca este INEFICIENTA. S-a practicat atatia ani si si-a dovedit inutilitatea. In al doilea rand este mult mai scumpa. Eutanasia presupune pe langa sterilizare si vaccinare, niste costuri in plus care sunt: cazarea in adapost 30 de zile (hrana, ingrijitori, asistenta veterinara) plus costurile incinerarii. In cazul sterilizarii se reduce costul cazarii in adapost (reintoarcerea in teritoriu se poate face a doua zi), al incinerarii si se fac economii majore prin participarea ONG-urilor si al volutarilor/iubitori lor de animale care ar aduce singuri cainii la sterilizat. Un alt aspect e ca ONG-urile lupta pt solutii corecte, documentate si recomadate de Organizatia Mondiala a Sanatatii si se opun multitudinii de sondaje de opinie care au aparut in ultima vreme. Este ft adevarat ca nimeni nu vrea caini pe strazi dar modalitatea, care asigura succesul actiunii, trebuie data de specialistii in domeniu, nu de simplii cetateni care nu cunosc datele tehnice. S-a dovedit ca politicienii iau masuri care le asigura capital electoral si nu masuri care sa asigure REZULTATE. Exista orase in Ro ca Oradea, unde s-a practicat sterilizarea masiva si s-au obtinut rezultate excelente. Daca s-ar fi aplicat la scara larga, inca de acum 20 de ani, cainii pe strazi deveneau istorie. Pt nepasarea si cinismul lor, autoritatile trebuie sa fie trase la raspundere, nu iubitorii de animale sau ONG-urile care nu fac decat sa incerce (partial) sa rezolve aceasta situatie.
    2011-04-08, 15:42:19 (109.100.133.*)
  44. de Ciuf :
    Daca o baza de ecarisaj are 1000 de locuri, ce alegem? Sa o umplem pt 30 de zile cu caini care vor fi vaccinati, sterilizati, tinuti 30 de zile pt adoptie si apoi eutanasiati sau sa sterilizam zilnic 1000 de caini cu reintoarcere in 24 de ore? Daca o umplem pt 30 de zile pt ca vrem noi neaparat sa MOARA, ce se intampla in aceste 30 de zile cu cei de pe domeniul public, ii lasam sa se inmulteasca nestingheriti? In acest ritm n-o sa rezolvam niciodata problema cainilor comunitari..De asta OMS-ul recomanda STERILIZAREA MASIVA si nu eutanasia!
    2011-04-08, 15:48:47 (109.100.133.*)
  45. de Ciuf:
    Ciuf ai putea explica ce inseamna OMS, sunt multi care habar nu au ce inseamna dar vor eutanasie si o tara civilizata!?
    2011-04-08, 17:45:48 (79.117.190.*)
  46. de Leo:
    Sterilizarea este solutia eficienta. Dar trebuie coroborata si cu actiunea detinatorilor particulari de caini. Si acestia ar trebui sa aiba initiativa sa contacteze institutiile abilitate sa sterilizeze cainii din curtile proprii.
    2011-04-08, 18:10:19 (79.117.182.*)
  47. de mircea:
    eutanasierea
    2011-04-08, 18:33:11 (109.53.21.*)
  48. de pt mircea:
    eutansierea cui? mircea ceri sa fi eutanasiat? atunci subscriu si eu si te sustin :)
    2011-04-08, 18:39:05 (79.117.190.*)
  49. de mircea:
    pt nr 50: dute ba in p.ula mea cu corectarea ta cu tot. de atat sunteti buni, doar sa stati si sa corectati. mirositori de ca.ca.turi de caini , aia sunteti
    2011-04-08, 19:45:50 (109.53.21.*)
  50. de aasw:
    Eutanasierea,mai bine asa decat sa se chinuie ,stau nemancati pe strazi ,in frig iarna si mai ia si o bataia de la diferiti oameni.
    2011-04-08, 20:28:12 (86.122.148.*)
  51. de Iosim Claudiu:
    Animed Arad sterilizeaza pisici si caini comunitari. Asiguram capturarea si transportul animalelor. Manopera e gratuita. Pt materiale va rugam sa faceti o donatie. www.animed.ro, 0766 581 545. Am sterilizat in ultimii 7 ani 4.000 de caini si de pisici, numai din donatii. Primaria Arad a alocat anul trecut 450.000 lei si anul acesta 420.000 lei pt gestionarea animalelor fara stapan. Daca Gospodarirea Comunala Arad ar fi folosit macar jumatate din aceste fonduri pt sterilizari ar fi rezolvat deja atat animalele de pe strazi cat si cele din gospodarii.
    2011-04-08, 21:07:24 (86.125.247.*)
  52. de c.r.:
    pt.54 - de acord, dar si in problema sterilizarii (ca de altfel in toate) noi, romanii dovedim ca suntem incapabili sa facem o treaba ca lumea de la cap la coada. Suna simplu: sterilizare masiva. Dar autoritatile sunt incapabile sa tina ritmul la sterilizare cu capacitatea de reproducere a cainilor. Sterilizeaza in continuu fara niciun rezultat. Nu cumva situatia asta convine tuturor mai putin cetatenilor exasperati de latraturi, mizerie si muscaturi?
    2011-04-08, 21:08:21 (86.124.212.*)
  53. de c.r.:
    Postul meu anterior era adresat persoanei de la 45, scuze.
    2011-04-08, 21:10:36 (86.124.212.*)
  54. de !!!!:
    cine sunt "astea" care spun ca s-a eutanasiat pana acum? cine dezinformeaza in halul asta? le-as baga la puscarie pt asta!! in europa se eutanasiaza plus amenzi drastice pt cine arunca puii. singurele solutii normale!! n-avem nici spitale dar visati la mii de rezervatii pt caini? ba, voi aveti IQ subunitar???
    2011-04-08, 22:17:41 (79.117.162.*)
  55. de flu:
    Voua cum v-ar sta eutanasiati? Ia imaginati-va un pic. Oricum, lumea a uitat de unde a plecat si a devenit a dracului. Nu mai ziceti de Europa ca nu avem conditiile ei nici pentru maidanezi, vezi adaposturile de aocolo, nici alte conditii. Civilizatie aici? Am coborat din copac si acum ne uitam la caini ca la ginoaie. Dupa ce i-am lasat de izbeliste sa ne aducem altii de fitze de afara. Si ne strambam ca exista si ei pe pamant. Pai ei sunt neam din neamul nostru, iar acum au nevoie de Oameni! Mai mult ca oricand.
    2011-04-09, 00:05:59 (79.117.166.*)
  56. de Sandra:
    Rusine criminalilor mai bine v-ar eutanasia pe voi.RUSINEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEE
    2011-04-09, 00:16:58 (86.124.221.*)
  57. de mda:
    MOARTEA.....SOLUTIA ANIMALELOR PENTRU ANIMALE.....NU TOTI SUNTEM OAMENI IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI ..... NEPUTINTA RATIUNII INDEAMNA LA ASTFEL DE SOLUTII LEJERE SI BARBARE !!
    2011-04-09, 00:21:25 (86.124.211.*)
  58. de mars!:
    numai panaramele sustin pe aici cainii, era de asteptat.
    2011-04-09, 06:42:06 (79.117.135.*)
  59. de adela:
    ptr 60, 11, 12, si toti cei k si ei, daca nu erati voi, care sustineti un genocid, poate si tara ar fi mers in alta directie, RUSINE, oameni de nimik, care va-ti trezit in 2 picioare, si nu stiti de ce
    2011-04-09, 07:49:54 (79.117.135.*)
  60. de YAHO--YAHO :
    CATEGORIC EUTANASIEREA CAINILOR M AIDANEZII.
    2011-04-09, 09:10:02 (79.117.216.*)
  61. de io:
    STERILIZARE!! Nu mai vrem sa imbogatim fufele si hotii din PDL. E o intreaga afacere, afacerea MAIDANEZUL din care ei scot MILIOANE de euro. DE ce nu vor sa colaboreze cu ong urile? Ca sa FURE NESTINGHERITI, fara sa fie verificati! Si profita de PROSTIME, de P.ULIME, care e insetata de sange. Da-i primitivului circ si sange, si o sa fie multumit! Ei sunt multumiti ca sunteti m,ulti si prosti. Sa muriti bine!
    2011-04-09, 09:32:25 (78.96.101.*)
  62. de cineva:
    eutanasierea e solutia pe langa 3 caini cu cercel sunt 5-6 fara cercel si va mai intreb ceva. daca nu mai au oua, nu mai musca ?
    2011-04-09, 09:45:05 (79.117.135.*)
  63. de cineva:
    adela pe tine te-as steriliza eu, ca in loc sa faci un copil si sa ai grija de el si de sotul tau stai cu handralaii pe chaturi. daca ai avea un copil nu ai mai vorbi asa.
    2011-04-09, 09:47:18 (79.117.135.*)
  64. de Oana:
    Cum puteti dori moartea unei FIINTE?!!!???!!!
    2011-04-09, 12:56:26 (89.123.172.*)
  65. de PT .TOTI:
    Acum 30-35 de ani se amenajau locuri speciale pt. vaccinat cainii.Se anunta si la data de.....se ducea omul cu toti cainii la vaccinat.Acolo erau medici veterinari care te intrebau daca aveai mai multi caini,omori unul sau ii tii pe toti.Daca aveai 3-4 spuneai da, omori 2 si le facea o injectie prin care adormea si nu se mai trezea,deci nu ii chinuiau.Din cei morti se faceau cele mai bune incaltari care erau fff scumpe.In acele vremuri nu erau atatia caini pe strazi ,dar acum au aparut ONG-urile care nu fac nimic concret decat latra mai rau decat bietele patrupede.Cu acele metode(comuniste o sa ziceti)tinea omul 1-2 caini si daca avea si catei scapa de ei fara probleme.Dar intreb ONG-urile(angajatii) de omorat nu-i omoram,dar de castrat de ce sa-i castram,nu-i chinuim?Stiti voi femeile din ONG-uri cata durere e sa fii castrat si se mai chinuie inca 1-2 saptamini dupa.Mai usor o injectie si am scapat de el,pt ca daca e castrat tot mai sant cheltuieli cu mancare,medicatie,et c...si nu se mai chinuie nici ei nici cetatenii.Dar problema e ca dispareti si voi(ONG).Asa ca voi o faceti din inters,pt anumite avantaje,altfel ati face tam- tam si pt miei,si pt porci,(dar nu la pers particulare,ci si in hale,combinate,etc.) pt ca si astea sant tot animale,dar pica mai bine la caini.....asa ca nu mai latrati,mai si behaiti ,mai si guitati,sa stie lumea ce vreti.
    2011-04-09, 14:28:59 (79.117.172.*)
  66. de Miha:
    Da sterilizarii, nu eutanasiei.Bietele animalute, au atata nevoie de noi...
    2011-04-09, 15:53:12 (79.117.208.*)
  67. de Miha:
    Da sterilizarii, nu eutanasiei.Bietele animalute, au atata nevoie de noi...
    2011-04-09, 15:54:23 (79.117.208.*)
  68. de Doina Sarsan:
    Va-ntreb : cine va da dreptul sa condamnati la moarte o...viata ? Cine ? Cine sunteti voi ? Aveti oare dreptul sa decideti asa ceva atata timp cat nu ati creeat voi ? Ce usor e sa spui eutanasiere,nu-i asa? Nici cu castrarea nu sunt de acord dar...asta ,macar,nu-nseamna crima ! Si-apoi ...cine e vinovat ptr.situatia la care s-a ajuns? Oare...bietele animale? Vai de voi!
    2011-04-09, 16:16:59 (188.26.153.*)
  69. de ham ham:
    Eutanasierea cainilor si sterilizarea iubitorilor de animale. Daca metoda nu da roade, atunci vice-versa.
    2011-04-09, 17:00:06 (79.117.213.*)
  70. de eutanasierea!:
    cei care sustin sterilizarea sunt angajati ONG, vor sa traiasca pe spinarea noastra si a mizeriei. JOS CORUPTII, JOS MIZERIA!!
    2011-04-09, 19:42:34 (79.117.153.*)
  71. de y:
    bah da astia de nu sunteti de acord cu eutanasierea voi nu mancati carne??? sunteti ierbivori 100 % ...care zice da.....hai plimba ursul
    2011-04-09, 20:27:48 (79.117.162.*)
  72. de Sunteti Jalnici astia cu EUTANASIEREA:
    Sunt de acord cu sterilizarea.ba voi astia care vreti sa se omoare niste suflete nevinovate vai de capul vostru sunteti labili mental!!! NISTE JIGODIIIIIIIIIIIII SUNTETI in loc de inima aveti o PIATRA!!Jeguri de oameni nici macar nu va veti putea numi OAMENI!Sa va EUTANASIEZE PE VOI MACAR SCAPAM SI NOI ASTIA CU SUFLET DE NISTE DIAVOLI INTRUCHIPATI!!!
    2011-04-09, 20:40:08 (79.117.217.*)
  73. de pt diststrusul de la nr 75:
    bai terminatule/terminat o mielul sa iti stea tie in gat si unde vrei eu nu mananc miel si nici un fel de carne criminali fara strop de mila fata de animale!Doamne cum poti sa ti pe pamant astfel de ciudatenii!!!
    2011-04-09, 21:24:52 (79.117.153.*)
  74. de @medievala de la nr 76:
    pai de-asta n-ai educatie deloc si nici judecata, ca mananci doar boscheti. vezi ca ai niste canini, ghici la ce folosesc? la ucis si mancat animale (n-ai ghicit!!).
    2011-04-09, 21:32:37 (79.117.153.*)
  75. de Esti prea retard pentru secolul asta nr 77:
    dar vai ce educatie ai tu:)) ca sa doresti raul unor animale nevinovate este grav du-te bai la oi ca aici nu ai ce cauta!si boscheti mananci tu tataie vezi-ti de cariile tale boschetarule:))EDUCA TUL UNDE ERA DAR VAI :)))))!MARS DE AICI CRIMINALULE!
    2011-04-09, 21:42:19 (79.117.175.*)
  76. de @medievala de deasupra:
    criminala esti tu si ai ca tine, din cauza voastra sunt schiloditi oameni, copii, chiar si ucisi, plus imbolnaviti, alergati etc.. sunteti niste mizerii ale societatii, mai grave decat cainii intr-adevar. pt voi e sterilizarea, lobotomizatilor!
    2011-04-09, 21:57:44 (79.117.153.*)
  77. de Vai de capatana ta:)):
    1 la mana cainii simt sufletul oamenilor si deaia latra si 2 la mana sunt infometati, ca oamenii arunca resturile de mancare in gunoi in loc sa le dea si lor si dupa aia ne miram ca de ce ne musca cainii si sunt agresivi cu noi!Si CEI ca tine voi sunteti scursurile si mizeriile societatii!EUTANASIE REA VA DORESC LA TOTI CA TINE NEMERNICULE!!!
    2011-04-09, 22:03:02 (79.117.210.*)
  78. de @medievala de deasupra:
    arata unui psihiatru ce ai scris mai sus si pe urma totul va fi bine. curaj! stiu ca tu preferi un popa la gradul tau de cultura, dar ala in cel mai bun caz iti face exorcizare si nu e bine.
    2011-04-09, 22:12:59 (79.117.153.*)
  79. de Cetatean in tara piticului porno:
    Un "suflet nevinovat" mi-a muscat tatal, saptamana trecuta, in buricu' hidosului nostru de targ oltenesc - Calea Bucuresti, zona hotel Jiu. Nu este un caz singular; am si alte exemple de prieteni/cunoscuti compostati de dragalaseniile astea ambulante. Incerc sa-mi pastrez gandirea (cat de cat) limpede, si sa recunosc ca nu eutanasierea, ca singura atitudine, este solutia. Avem de nevoie de un fel de atac pe mai multe fronturi: sterilizarea cainilor relativ "domesticiti", eutanasierea exemplarelor vadit agresive sau bolnave, si mai ales, educarea populatiei in sensul incetarii fenomenului de abandon al patrupedelor la margine de oras/sat. PS: Voua, analfabetilor din ONG-uri, trecuti ca gasca prin apa prin 8 clase primare (marturie fiind halul halul in care va exprimati in limba materna), va doresc din tot sufletul ca parintii, copiii sau alte rude apropiate sa va fie muscate de sarmanele "suflete nevinovate". Am sa asist cu o deosebita placere la vizitele nocturne la Urgente, in cautare disperata dupa un vaccin antirabic. O seara buna va urez!
    2011-04-09, 22:21:39 (79.117.206.*)
  80. de @ cetatean:
    pai uite ca si tu meriti, nu vrei eutanasierea, tu vrei sa fie dusi la psiholog periodic sa spuna ala daca mai e "domesticit" sau mai si musca, de parca poti preveni asta. esti varza...:(
    2011-04-09, 23:18:48 (79.117.153.*)
  81. de DIANA:
    Vrem o tara civilizata, nu cu haite prin cartiere. Ne e mila de animale, dar ar trebui la fel sa ne fie de oameni INCOLTITI. E prea tirziu pt. discutii si lamentari. E nevoie de solutie radicala , necostisitoare si cu efect de curatire rapid. Si dup-aia trebuie facut ordine si printre oameni, ca sa nu-si mai faca rau unii altora.Sintem o tara in somaj, dar de fapt avem foarte multe de facut.!
    2011-04-10, 10:32:34 (79.117.142.*)
  82. de mircea:
    ce va tot certati atat cei care sunt pro si cei care sunt contra maidanezilor?? exis ta o solutie simpla si eficienta: sa le dam cu totii mancare, sa nu o mai aruncam la gunoi ca e pacat de ea, mai bine sa o dam la maidanezi, dar sa scapam si otrava in ea. simplu si vom fi cu totii fericiti :)
    2011-04-10, 12:18:13 (109.53.37.*)
  83. de romania...:
    voi credeti ca numai eutanasierea este o solutie? sunt o gramada de solutii pe care oamenii nici macar nu le baga in seama....in alte tari au adaposturi pentru animale si se apara animalele, la noi in romania nu se pot rezolva astfel de probleme decat prin ucidere a bietelor animale rusine, imi e scarba de aceasta tara!!!
    2011-04-10, 12:27:06 (82.77.161.*)
  84. de +4640201000:
    Dear People of Romania: I see that many of you want to kill all strays and other animals which have no homes. I know most of you are good christians. What would S:t Peter have done? Or our Lord's only son Jesus Christ? Would he want you to kill all of his creations? Or would he like you to help them? Ask yourself, what would our Lord do? I KNOW Jesus would have shown compassion and mercy, because we are all his creation. Please think about your children and what you show them as example will guide them through life.
    2011-04-10, 12:54:51 (81.234.126.*)
  85. de +4640201000:
    Dragi oameni din România: Văd că mulţi dintre voi doriţi să omoare toate maidanezi şi alte animale care nu au case. Ştiu că majoritatea dintre voi sunt buni creştini. Ce-ar S: t Peter au făcut? Sau doar Domnul nostru Isus Hristos, fiul lui? Ar vrea sa omoare toate creatiile lui? Sau el ar dori să le ajuta? Intreaba-te, ceea ce ar face Domnul nostru? Eu cunosc pe Isus ar fi arătat compasiune şi milă, pentru că toţi suntem creaţia lui. Vă rugăm să cred despre copiii dvs. şi ceea ce le arate ca exemplu, le va ghida prin viata.
    2011-04-10, 14:13:00 (81.234.126.*)
  86. de camy:
    Da pe voi nu va eutanasiaza nimeni ma ? ce ati avea cu bietele animale nustiu , oamenii nui vede nimeni cand maltrateaza sau schinjuiete un animal, cum a fost ala de acu un an a omorat un cal cu toporu, si dupa un an la omorat pe frateso tot cu toporu.sunt mai nobile animalele astea decat voi de mii de ori !
    2011-04-10, 17:13:55 (82.137.15.*)
  87. de ILONA>>>Germany:
    NU EUTANASIEI!!! DA STERILIZARII!!!!
    2011-04-10, 17:16:48 (87.174.106.*)
  88. de Harald/Germany:
    NU EUTANASIEI!! DA STERILIZARII!!! ALEGE VIATA!!!
    2011-04-10, 17:24:00 (87.174.106.*)
  89. de sandulescu rodica:
    sterilizarea este eficienta,a dat roade si la Oradea si in Bulgaria,este si solutia umana.Cum a vrut Dumnezeu sa ne testeze vis a vis de acest patruped iubitor si fidel si destept!
    2011-04-10, 17:28:06 (86.122.153.*)
  90. de I Love Animals forever!:
    Animalele au suflet in schimb majoritatea oamenilor nu,animalele sunt foarte inteligente in schimb oamenii nu,animalul chiar de ii dai o coaja de paine azi, maine te recunoaste si stie cand si cum sa iti ofere recompensa in schimb omul este numai pentru el si se gandeste numai lui sa ii fie bine,ANIMALUL este VIATA nimeni si nimic pe aceasta lume nu are dreptul de a lua viata unui animal,cum noi oamenii suntem creatia lui Dumnezeu asa si animalele au fost create cu un scop pe acest pamant!DA STERILIZARE!!NU EUTANASIERE!
    2011-04-10, 18:20:46 (79.117.215.*)
  91. de dana:
    Vai de capul celor care vor sa ucida si sa se voteze asa ceva, raul se plateste cu rau, armonia universala va va plati si sa va aduceti aminte de asta cand va fi mai rau. Nu ramane nimic neplatit, chiar daca va ascundeti fetele dupa un monitor si credeti ca nu va vede nimeni! Cei care sunt in stare de asa ceva sunt in stare sa ucida si oameni, sa calce peste cadavrele lor. Pana si cainii sunt mai umani decat voi. Au murit milioane de caini omorati de voi si doar un om omorat de caini. LUATI AMINTE!
    2011-04-10, 19:02:29 (79.112.53.*)
  92. de eutanasiat sa fie basescu:
    eutanasiati trebuie cei de sus ..nu bietele animale de pe strazi care oricum nu sunt acolo din vina lor ci A NOASTRA! criminali...ce poti sa le ceri..si cei care vorbesc de miei sau porci injunghiati si macelariti barbar pun pariu ca sunt primii care se indoapa din carnea lor de craciun sau pasti ..
    2011-04-10, 20:05:07 (86.124.221.*)
  93. de :|:
    ce tarani sustinatori de mizerie, veniti din telenovele, auzi la ei "jesus..armonie universala" si ei nu stiu nici pe ce planeta traiesc. mi-e jena sa postez alaturi de asemenea animale umane...
    2011-04-10, 20:35:45 (79.117.157.*)
  94. de @83Cetatean in tara piticului porno:
    Va invit cu o deosebita placere sa vizitati seara zona policlinicii Cordis sau pe cea a caminelor de la facultatea de Agronomie (cu precadere, iesirea inspre Campia Islaz)-astea imi vin in minte, pe moment. Apoi, dupa o binemeritata fugareala pe coclauri si o rupere sanatoasa de pantaloni , va invit cu si o mai mare plecere sa ne impartasiti teoriile dvs. despre gradul de domesticire sau salbaticire al simpaticelor patrupede. Cum va vad madru/a si cutezator/oare, plusez, si va sugerez o plimbare alaturi de parinti, sau si mai bine, de copii, prin locurile mai-sus amintite. Nu-mi fac iluzii ca dvs. sau alte minti "oengiste" inguste - pardon, voiam sa scriu luminate, desigur - pot sa rezoneze cu necazurile (reale, domnii mei, nu inchipuite ca proietele dvs. intocmite pe genunchi!) cetetanilor Craiovei, si ai altor atatea orase, terorizati de haitele de suflete nevinovate.
    2011-04-10, 21:16:03 (79.117.141.*)
  95. de Laura:
    Sterilizare!!!
    2011-04-10, 22:53:26 (109.99.11.*)
  96. de lynda chabane:
    STERILIZARE is the only way to stop the problem of the strays. There has aleady been to many disgusting acts of violence and murder against these innocent dogs. THE WORLD IS HORRIFIED BY ROMANIAS ACTIONS AGAINST ANIMALS. People are the problem!!!!! Stop the killing and start caring PLEASE!!!!!!
    2011-04-10, 23:14:12 (81.102.143.*)
  97. de Dr. Daniel Lechner:
    If xenofobic postst are not allowed, why are not all posting by people that are xenofobic towards the species dog (all these people that brainlessly shout 'Eutanasiere! Eutanasiere!') removed? Dacă postst xenofobic nu sunt permise, de ce nu sunt toate facute de persoane care sunt xenofobic spre câine specii (toţi acei oameni fără minte că strigăt "Eutanasiere! Eutanasiere!") îndepărtat?
    2011-04-11, 13:27:15 (82.73.84.*)
  98. de turnesol:
    Sper sa avem destula minte si sa facem diferenta intre o afacere (eutanasierea) si ceea ce este de facut (sterilizarea)...si daca mai sunt oameni care nu cred asta...luati creionul si calculati:care suma vi se pare mai mare 80 sau 150?
    2011-04-11, 19:57:13 (92.80.222.*)
  99. de Suzu:
    Rest of the EU says, that you must use sterilisation! That is the only humane way! The member country of EU cannot use such a brutal way as killing them. Remember, it is peoples own fault that the situation has gone to this. People must now carry the responsibility of it in a humane way!!!
    2011-04-12, 08:31:54 (194.100.22.*)
  100. de Ana-Maria:
    Judecand dupa comenturi nu pot sa deduc decat ca sunteti prosti. Majoritatea merita sa fie mancata de cainii strazii. Prostilor.
    2011-04-12, 09:53:07 (79.117.142.*)
  101. de no killing:
    Stop killing your dogs! They deserve so much more, shame on you. I have a stray dog from Romania living with me in Finland, I will care for him because you did not. Do you really think he would be better off dead?
    2011-04-12, 11:36:53 (81.19.117.*)
  102. de anna:
    Sterilizarea este cea mai buna solutie! obligatia prin lege a cetateanului sa-si sterilizeze cainii. de-acolo provin toti cainii maidanezi...oamenii sunt principalii vinovati si nu animalele trebuie sa plateasca nesabuinta! Oamenii, multi dintre ei nu au "chef "sa faca asta, chiar obligati fiind; asa reiese chiar din sondaje pe teren..nu vor sa-si sterilizeze animalele gratis! sunt foarte multi revoltati chiar si au spus ca prefera amenda! asta dovedeste inca o data lipsa de educatie, autoeducatie si lipsa respectului fata de viata, in general!
    2011-04-12, 12:53:48 (79.117.179.*)
  103. de pt 97:
    Eu sunt dispusa sa merg in zonele amintite de tine (de fapt in orice zona a orasului, la orice ora din zi si din noapte) sa-ti dovedesc ca totul tine de comportamentul pe care il ai fata de caini...
    2011-04-12, 15:13:00 (86.124.212.*)
  104. de henney:
    I dont never help romanians people. That is sure! You have to start treat animals better way. I think you people just want to kill and kill because its nice.. you are sick country!
    2011-04-12, 18:23:53 (88.112.153.*)
  105. de @106 Cetatean in tara piticului porno:
    Nu stiu daca sa va banuiesc de un curaj admirabil, sau de o naivitate periculoasa (mai ales pentru propria dvs. integritate fizica), citindu-va postarea depre problema cainilor fara stapan, in tara in care oamei au MURIT muscati de acestia. Detaliu nesemnificativ, desigur. Nu ma intelegeti gresit; nu-i apar pe teribilistii care se trezesc ca vor sa-si masoare fortele cu niste animale care nu le-au facut nimic. In nici un caz. Eu vorbesc despre imposibilitatea de a mai face niste "activitati" banale precum plimbatul copilului printr-un parculet, intratul in bloc, seara, sau chiar mersul pana la ghena de gunoi, fara sa fii asaltat de caini mai mult decat neprietenosi. Nu tipi, nu ii atati, nu-i fugaresti, si totusi te trezesti latrat - sau si mai rau muscat de haitele flamande. Imi puteti explica de ce?
    2011-04-12, 23:13:35 (79.117.179.*)
  106. de pt 108:
    va pot explica la fata locului, nu doar teoretic ci si practic...ce ziceti???valabil pt toti cei care au aceasta nedumerire
    2011-04-13, 01:07:01 (86.124.215.*)
  107. de @109 Cetatean in tara piticului porno:
    Va felicit pentru faptul ca stati mai bine la practica decat la teorie. Totusi, nu cred ca am nevoie de o demonstratie live de "tehnici de supravietuire in intalnirile cu haitele de maidanezi din Banie". Spre deosebire de dvs., eu nu dau dovada de aceeasi cutezanta remarcabila. Intorcandu-ne putin la practica mai-sus mentionata, va relatez o intamplare de ieri. Eram in Brazda, zona Complexul Nou (de, slujba-mi impune destul de multa alergatura); pe trotuar, o batrana cu un BASTON -de care culmea, se ajuta la mers- in mana, incerca sa scape de vreo 4 dulai care hamaiau la ea din toti rarunchii, unul prezentand vizibile semne de scabie. Din apropiere aud o duduita strigandu-i babutei: "Ei, doamna, va vad cu bastonul". Auzi, ce nesimtire pe capul babatiei, sa se ajute la locomotie de-un bat, nelinistindu-i astfel pe sarmanii catelusi. Pentru ca ma tem ca privirile pudice ale demoazelelor oengiste sa nu fie deranjate, n-am sa va relatez si modul in care am salvat-o pe batrana impietrita de spaima.
    2011-04-14, 23:20:07 (79.117.136.*)

Diverse: Stare vreme

Vremea:
Acum: 25°C.
La noapte: 19°C.
Mâine: 29°C. Mai multe detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4025 lei
USD: Tendinta 3.2850 lei

Top articole:









Tipografia de Sud



Orologia Primo minuto



Sumarul ediţiei:

Subiectul Zilei

Actualitate

Eveniment

Sport

Societate

Economie

Util si placut

Sanatate

Administratie

Life & Style

International

National

Politica

Invatamant

Opinii

Cultura si Istorie

Comunitate

Informatii utile