Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Sondaj:

Cine credeţi că va câştiga fotoliul de primar la următoarele alegeri?

Olguţa Vasilescu
Antonie Solomon

Comentarii »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Util si placut

Picătura de cunoaştere

Util si placut - Click NEWS
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Ouăle nu afectează colesterolul

După ce, decenii la rând, oamenii au fost convinşi că, dacă ar consuma o cantitate mare de ouă, colesterolul lor ar avea de suferit, un studiu recent a demonstrat că lucrurile nu stau tocmai aşa. Cercetătorii britanici de la Universitatea din Surrey, ale căror concluzii au fost publicate în Nutrition Bulletin al Fundaţiei Britanice pentru Nutriţie, au demonstrat că ouăle nu influenţează semnificativ nivelul de colesterol din organism. Potrivit aceluiaşi studiu, în anii 1960, britanicii consumau, în medie, cinci ouă pe săptămână, pe cap de locuitor. Însă, la mijlocul anilor 1990, după nenumărate recomandări ale specialiştilor privind prevenirea hipercolesterolemiei inclusiv prin reducerea consumului de ouă, această cifră a scăzut sub două. Cu toate acestea, autorii studiului, cercetătorii Juliet Gray şi Bruce Griffin, consideră că efectul nociv al ouălor asupra colesterolului nu este decât un mit. În opinia lor, ouăle sunt un aliment hrănitor, care ar trebui să facă parte, în mod normal, dintr-un regim alimentar sănătos. Tocmai din acest motiv, specialiştii britanici afirmă că nu există motive serioase pentru a reduce drastic consumul de ouă. Mai mult chiar, ei atrag atenţia că grăsimile saturate sunt mult mai periculoase în ceea ce priveşte efectul asupra nivelului de colesterol din organism. Ouăle reprezintă în primul rând o importantă sursă de vitamine. Acestea sunt foarte indicate în alimentaţia copiilor şi a adolescenţilor, care ar trebui să consume şase-şapte ouă pe săptămână.


 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 5.0 din 2 voturi




Comentarii
Scrie recenzii despre firme si evenimente pe Craiova.ro

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul textelor de mai jos. Comentariile care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de ..:
    si au si vestita vitamina D.
    2010-03-10, 00:56:31 (79.117.194.*)
  2. de zamolxe:
    Asta de la 1,ce au vitamina D,ouale lui NASTASE/////
    2010-03-10, 09:13:56 (92.80.217.*)
  3. de asterisc:
    Ouăle numărate sunt cele mai bune! Vedeți că, cu criza asta, a fost tăiat sporul de stres al găinilor, drept pentru care s-a declanșat un protest asurzitor de cotcodăceli în crescătoriile cu baterii....
    2010-03-10, 10:22:08 (79.117.193.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: -9°C.
La noapte: -6°C.
Mâine: -3°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.3529 lei
USD: Tendinta 3.2831 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora

Opinii

Eveniment

Actualitate