Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Util si placut

Picătura de cunoaştere

Util si placut - Click NEWS
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Cereale la micul dejun, secretul unei alimentaţii sănătoase

Cel mai sănătos mod de a vă începe ziua este să mâncaţi un castronel cu cereale, iar dacă acest „ritual“ este completat şi cu efectuarea câtorva exerciţii de gimnastică, atunci veţi avea o zi perfectă. În urma unui studiu realizat de-a lungul a zece ani pe un eşantion de 2.379 de adolescente, s-a ajuns la concluzia că persoanele care mănâncă dimineaţa cereale consumă şi o cantitate mai mare de lapte decât în mod normal, mai puţine mâncăruri grase, carne, ouă şi mai puţine băuturi acidulate. S-a constatat că persoanele care preferă cerealele consumă mai multe fibre şi mai mulţi carbohidraţi în timpul zilei şi chiar au o activitate fizică mai intensă decât ceilalţi.

Oamenii de ştiinţă care au contribuit la acest studiu
şi-au propus să afle de ce micul dejun este descris ca fiind cea mai importantă masă a zilei. Au ajuns la concluzia că, fără nici o îndoială, consumul de cereale antrenează şi alte obiceiuri sănătoase şi pozitive, cum ar fi practicarea exerciţiilor fizice. Studiul a comparat stilul de viaţă al persoanelor care mănâncă dimineaţa cereale cu al celor care iau alte feluri de mic dejun. S-a constatat că, în comparaţie cu alte alimente ce pot fi consumate la micul dejun, cerealele oferă mai multe fibre, fier, acid folic şi zinc, dar şi mai puţine grăsimi, sodiu, zahăr şi colesterol.

„Consumul de cereale la micul dejun poate influenţa o alimentaţie mai sănătoasă în timpul zilei. Este foarte probabil ca aceia care mănâncă aşa ceva dimineaţa să continue acest tipar şi de-a lungul zilei. Descoperirile făcute de noi sunt foarte folositoare pentru nutriţionişti, care astfel ar putea promova importanţa consumului de cereale la micul dejun“, au explicat cercetătorii.



 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.




    Jiunimea Blog

    5 secunde - stiri instant
    Diverse:

    Vremea:
    Acum: 15°C.
    La noapte: 12°C.
    Mâine: 16°C. Detalii »

    Curs valutar:
    EUR: Tendinta 4.4646 lei
    USD: Tendinta 3.5492 lei








    Restaurante in Craiova
    Restaurante in Craiova

    Hoteluri in Craiova
    Hoteluri in Craiova

    Mobila in Craiova
    Mobila in Craiova

    Policlinici in Craiova
    Policlinici in Craiova



    Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
    Sumarul ediţiei: