Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Ultima ora

Craiova: Zeci de câini otrăviţi

Ultima ora

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Aproximativ 50 de câini au murit azi-noapte, după ce persoane necunoscute au aruncat mâncare otrăvită în toate cartierele oraşului, au anunţat reprezentanţi ai asociaţiilor de protecţie a animalelor din Craiova. Aurelia Loacă, vicepreşedintele asociaţiei "Viaţa animalelor", a explicat că în acest moment alte zeci de patrupede sunt duse în adăposturile canine pentru a li se acorda tratament împotriva otrăvirii. Reprezentata asociaţiei a mai precizat că au fost folosite două substanţe, una fiind Furadan, iar cealaltă fiind un compus chimic utilizat la deratizare şi că ambele au fost puse pe bucăţi de cârnaţi care au fost împrăştiate pe străzi.


 

Ultima modificare: 10:10:59

Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 5.0 din 3 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de unu:
    sunt de acord cu otravirea cainilor si cu moartea lor neviolenta, insa cazul cainelui cu ochii scosi e scandalos.
    2009-10-01, 10:14:38 (86.124.208.*)
  2. de gogu:
    Cum puteti spune ca sunteti deacord cu otravirea lor, v-as impusca pe toti daca ar fi dupa mine , mai bine v-am otravii pe voi frustratilor.
    2009-10-01, 10:28:07 (79.117.208.*)
  3. de eu:
    trist, dar era necesar...pacat ca trebuie sa sufere...dar decat sa muste oamenii/copiii, poate e mai bine asa!
    2009-10-01, 10:35:58 (79.117.143.*)
  4. de kkk:
    gogule, fraiere, ai fost muscat de vreun maidanez? cati maidanezi ai tinit in casa ta mai iubitorule de animale? de ce nu dormi cu ei in casa daca ii iubesti asa de tare?
    2009-10-01, 10:36:11 (213.157.169.*)
  5. de pentru gogu:
    gogule ia-i ma la tine si da-le de mancare
    2009-10-01, 10:36:24 (164.61.216.*)
  6. de Sa fim realisti !:
    Poi ma nenorocitule...cum poti sa afirmi acest lucru...Cred ca nus tii cum e sa vii seara la ora 10 obosit dupa o zi de munca si sa sara 20 de caini pe tine...sia sta stii de ce ? Pt. niste ****i de pensionari le aduc in fiecare seara farfuriute cu manca, si cannd nu le maia duc sar la oameni... Nu cred ca ti-ar placea sa vezi un copil de 6 ani atacat de un caine, pardon o haita(20) si sa nu poti sa faci nimic...Chiar e o problema grava in acest oras cu cainii vagabonzi...in nicio tara nu cred ca vezi cainii asa umbland pe strada ! Mai progresati si voi si hai sa terminam cu farfuriutule si feliiele de salam aruncate pe la usa !
    2009-10-01, 10:40:39 (79.117.129.*)
  7. de Craiova- oras fara maidanezi:
    Pai vedeti mai dragi doamne si domni de la asociatiile de protectie ca nu va faceti treaba? Cum ati protejat bietele animale? Le-ati lasat pe strada, noaptea, singure, la indemana criminalilor, sa le otraveasca. Ia puneti mana si faceti in recensamant si-l publicati, ca e orasul plin de maidanezi, si voi aveti grija sa-i inmultiti, ca sa nu le piara rasa. Si rapoarte de activitate lunare sa publicati, sa stie si cititorii cu ce va ocupati dvs, ca ei cred ca doar pierdeti timpul si cheltuiti bani......
    2009-10-01, 10:47:40 (86.127.98.*)
  8. de balance pt 2:
    Esti de acord cu otravirea si cu moartea neviolenta ? Pai bre necititule, tu stii ce simptome da otrava ? Tu stii in ce chinuri moare ? Hai sictir ca ma scarbiti, parca am trai in evul mediu. Am intalnit bestii de oameni care afirma cu tarie ca ei cred in Dumnezeu . Nu zau ?!? Asta e credinta ? Credinta ar trebui sa insemne bunatate, ori comentariile voastre nu au nimic de-a face cu bunatatea. Nu zice nimeni ca este bine ca sunt pe strazi, daca asta ati inteles sunteti cu atat mai redusi, insa masurile trebuie sa fie civilizate, nedureroase pentru bietele animale
    2009-10-01, 10:49:39 (194.102.135.*)
  9. de x-ulescu:
    sa moara toti maidanezii...otravit ii...scoatetile ochii si alte..ce dreaq aveti ma cu bietele animale???nu e vina lor ca sunt in oras..cineva trebuie sa ii fii adus...e vina lor ca animalele evoluate le aduc in oras si le abandoneaza...aceste a ar trebui judecate si puse dupa gratii.sunt multi oameni care dau de mancare la acesti maidanezi care deranjeaza un bloc intreg si daca suni la hingheri aceste persoane(in special babele singure din diverse motive)te fac cu ou si cu otet...asta e.. pacat de bietele animale
    2009-10-01, 10:58:04 (85.89.189.*)
  10. de Protectia:
    Sa se DESFINTEZE aceste Asociatii de protectia animalelor care incaseaza sume uriase si si-au batut JOC de bietii caini. Sa fie bagate aceste personaje JOSNICE in locul cainilor ,asa sa fie pedepsite ,ca au HUZURIT destul pe BANII POPORULUI. De 20 de ani daca ii sterilizau ,acum nu am mai avea aceasta situatie ...
    2009-10-01, 11:01:28 (79.117.138.*)
  11. de craioveanca:
    Sunt totusi suflete cum sa faci asa ceva? Sunt de acord ca urla noaptea si nu poti merge pe strada de dimineata devreme dar totusi... Cei care au facut asta trebuie gasiti si pedepsiti asa este legea.
    2009-10-01, 11:09:22 (79.117.141.*)
  12. de balance :
    pe nr 11. adica 2 : Hai sa iti dau exemplu de o metoda blanda : am adoptat 4 caini maidanezi. Ce parere ai avea daca ar face toti cei care au posibilitatea asa ? Sau doar iti place sa latri ???
    2009-10-01, 11:23:12 (194.102.135.*)
  13. de balance:
    Si ca o completare, in ultima instanta o metoda tot "blanda" este eutanasierea, in nici un caz otravirea ! Dar eutanasierea facuta cu cap, in special animalelor bolnave nu celor tinere care poate ar mai avea o sansa sa fie adoptate
    2009-10-01, 11:25:50 (194.102.135.*)
  14. de balance:
    Pt 17, da ai dreptate, cand un caine ataca si musca ar trebui imediat identificat si eutanasiat. Punct. Cainii, ca si oamenii au personalitati diferite, unii sunt rai, altii sunt buni. Atunci de ce sa ii maltratam pe cei buni, care ar fi niste companioni minunati ??
    2009-10-01, 11:29:10 (194.102.135.*)
  15. de OM DE RAND:
    DOAMNA IN CAUZA A VRUT SA FIE PRIMAR..... SA FACA UN SATUC AL CAINILOR MAIDANEZI IN SIBERIA SI SA SE ALEAGA EA PRIMAR, DAR SA NE LASE SA NE CRESTEM COPII IN SIGURANTA, NU SA STAM CU BATUL IN MANA LA SCARA BLOCULUI FIINDCA NISTE BATRANI SENILI ADUNA MAIDANEZI.... SA IA CAINII LA EI IN CASA NU SA-I LASE PE STRAZI, SI SA MANANCA BANI DE LA STAT... UN COPIL CARE INVATA FOARTE BINE ,DAR PARINTII NU AU BANI SA INVESTEASCA IN VIITORUL LUI , MANANCA CE APUCA.....
    2009-10-01, 11:41:58 (79.117.202.*)
  16. de EU:
    RESPONSABILE SUNT ACESTE ASA ZISE ASOCIATII DE PROTECTIA ANIMALELOR CARE NU FAC NIMIC ALTCEVA DECAT SCANDALURI MEDIATE CAT MAI MULT SI IN REST NIMIC PENTRU ACESTE ANIMALE. PROPUN SA FIE IDENTIFICTI CAINI MORTI DACA AU CROTALII SI SE VA CONSTATA SIGUR CA AU FOST INFIATI DE ACESTE ASOCIATII CARE ULTERIOR AU DAT DRUMUL ACESTOR CAINI PE STRAZI FARA MANCARE SI FARA ADAPOST DESI ELE ( TURBATELE DE LA ASOCIATII ) MANACA ZECI DE MII DE EURO PE CARE SIGUR DACA AR FI CONTROLATE NU AR PUTEA SA LE JUSTIFICE - ADICA FURA - SI DUPA ACEA FACA CAT MAI MULTE SCANDALURI SA SE VORBEASCA DESPRE ELE. DAR TOTUSI NU LE-AM AUZIT SA SE PLANGA DE UN ALT ANIMAL CA AR FI PROST TRATAT - NUMAI DE CAINI CACI DE AICI IES BANII - HUAAAAAAAAAAAAAAAAAA - RUSINE SA VA FIE
    2009-10-01, 11:50:07 (82.77.172.*)
  17. de ady endre:
    Ciinele, (ca si alte animale domestice) este facut pentru a avea un stapin care sa-l educe, sa-l adaposteasca, sa-l hraneasca, sa se ingrijeasca impreuna cu veterinarul de sanatatea lui si sa-i controleze reproducerea. Otrav irea sau mutilarea acestor animale nu este acceptabila. Consider ca este un act nedemn de conditia umana si cu siguranta de disperare din partea unora. Astfel de acte (vreau sa cred), nu se fac cu bucurie de cei care, spre nefericirea tuturor, le savarsesc. Daca municipalitatile s-ar ocupa serios de reglementarea si aplicarea legilor, daca ele exista, care incadreaza detinerea, cresterea , ingrijirea si controlul reproducerii acestora, oamenii nu ar mai recurge la astfel de acte barbare. Nicaieri nu am auzit de existenta "maidanezilor" sau "comunitarilor" cu inel sau fara, nicaieri nu umbla ciinii sau pisicile pe strazi. Ma intreb totusi de ce nu sint si gaini, rate, curcani pe strazi; ele au sansa de a ajunge friptura.... Numai ciine sa nu fii.....
    2009-10-01, 12:21:21 (84.37.10.*)
  18. de din cartier:
    ...sa treaca si prin Brazda pe la Guliveri, sc 23 si Paltinisi...ca si pe aci sunt haiet intreci...sa mai curete din ei. Eu am chemat hengherii dupa ce niste maidanezi au sarit pe copil...asta ca sa nu mai spun ca unii se urca pe masini...a mea e facuta franjuri de caini si pisici...cine plateste Aiurica?..ii doare in cot pe astia de la primarie...asa ca cei care ati trecut aseara poate treceti si in seara asta...si poate aveti leac si pt pisici.
    2009-10-01, 12:26:05 (92.80.194.*)
  19. de pt EU si cei ca el:
    De unde stiu tu ce fac asociatiile de protectie a animalelor? Din cate ai luat parte? poate ca nu toate isi fac treaba..dar sunt foarte multi oameni care isi consuma toti bani si timpul lor pe animale, si nu doar caini, asa cum afirmati voi, ci si pisici, cai si toate alt animale care au nevoie de ajutor chiar si arici, mai noi, vorbiti sa va aflati in treaba..fara cunostinta de cauza...pun pariu ca in viata ta nu ai facut nimic pe gratis, cu atat mai mult sa bagi si bani din buzunar, nu toti sunt ca tine. Animalele nu au nici o vina ca sunt unde sunt, si nu mai comparati animalele cu oamenii.... in animale nu exista atata rautate ca in oameni; oamenii sunt niste criminali de placere, umbla doar dupa bani, bani care le mananca bunul simt. Cate dcazuri de violenta vedeti pe zi la stiri? si cate din acestea sunt datorate cainilor? o data la nu stiu cat timp auzi de un caz de maltratare de caini si sariti toti ca arsii dar nenorocitii si mafia din craiova nu o vedeti...de ce? pentru ca de criminali si mari smenari va e frica..si hai sa ne revarsam toate frustrarile pe caini.. ca ei nu se pot apara- LASILOR!!!
    2009-10-01, 12:26:24 (82.77.66.*)
  20. de stupfefiat:
    Sa muriti voi astia care va bucurati de moartea unor caini care in cele mai multe cazuri sunt mai destepti decat oamenii. Eu nu stiu caz de caine maidanez care sa atace fara sa nu simta ceva suspect la omul atacat .De obicei oamenii habar nu au sa reactioneze si se zbat dau cu pietre tipa fapte la care orice animal raspunde atcand . Trebuie inteles ca acesti cani nu au nicio vina ca sunt pe strazi intr-un numar atat de mare . Acesta este un genocid la adresa societatii si ar trebuie pedepsit cu moarte contra moarte . CIne nu a avut un caine in viata lui e mult mai sarac ,labil si de 100 de ori mai frustrat si putin responsabil decat o pers care a avut privilegiul sa tina un caine langa el . Si asta o zice un om care are caine de peste 17 ani de zile. In loc sa va bucurati de moartea unor biete animale mai bine va intrebati daca educatia voastra valoreaza mai mult de 2 bani ,daca nu cumva trebuie sa faceti ceva sa o imbunatatiti si mai tre sa invatati ca zerabra e loc pentru traversat nu pentru vorbit la telefon sau alergat ca in parc. Sa va dea Dumnezeu sanatatea cainlor din poze. Repet ei nu au nici cea mai mica vina. Si inca un amanunt putin ciudat :aceste otraviri au loc (unele) exact intr-o perioada apropiata sau chiar in timpul imperecherii cainlor ....Politia ce face totushi ca de minim un 1an jumate se intampla mizeria asta in CRAAiova ???Cainele (maidanez) simte omul rau si beat... este 100% adevarat
    2009-10-01, 12:38:47 (92.80.208.*)
  21. de pt 24:
    Care caini maidanezi nu se apara? Ca eu n-am vazut caine pana acum care sa fie atacat si sa nu riposteze....Tu ce alegi oameni mutilati de caini sau niste cartiere unde sa se poate juca copiii linistiti fara sa duca grija unor caini violenti(mai ales cand sunt in haita!)? Tu zici ca oamenii sunt criminali....nu-i baga pe toti intr-o oala...ca nu sunt toti la fel!
    2009-10-01, 12:40:30 (79.117.142.*)
  22. de Daniela:
    Acesti catei pe care ii urati cu totii sunt niste biete animale care scapate de sub control pot intr-adevar sa reprezinte un pericol pentru oameni..dar asta nu este vina lor! Iar raspunsul nu este sa fie omorati cu sutele ci sa fie sterilizati si cazati in adaposturi de unde pot fi adoptati de catre iubitorii de animale! In Sibiu exista asemenea adaposturi si presupun ca si in alte orase ale acestei minunate tari! In Craiova doar otrava pare sa fie raspunsul..oare de ce???..Asta ca raspuns la articol Iar in ceea ce priveste toti frustratii care in nemarginita lor prostie au tinut neaparat sa-si lase amprenta mai sus am un singur lucru sa le transmit: SA AIBA DUMNEZEU MILA DE VOI CAND O SA PRIMITI CEEA CE MERITATI, PE MASURA FAPTELOR VOASTRE!!! Oamenii fara suflet nu sunt tot niste animale?..ar trebui si ei omorati??..mai ganditi-va..
    2009-10-01, 12:42:00 (92.84.204.*)
  23. de Daniela:
    Uitasem sa mentionez..intr-un alt articol citisem ca au murit si caini cu stapani care au mancat din carnea otravita.. Daca as locui in Craiova mi-ar fi si frica sa mai ies cu catelul la plimbare!..mii de multumiri!!
    2009-10-01, 12:48:38 (92.84.204.*)
  24. de Sofia Goodman:
    Cainii maidanezi sunt expresia ignorantei, lasitatii, lenei si lipsei de educatie civica a oamenilor din Craiova. Daca va latra si va musca inseamna ca se apara de prostia, micimea si primitivismul vostru. Numai o minte bolnava poate sa otraveasca cainii dintr-un oras, iar cei care accepta asa ceva nu sunt departe de el. Craioveni Maidanezii va sunt superiori. Acesta este motivul pt care ii exterminati. Nu sunteti capabili de iubire si compasiune. Primitivilor.
    2009-10-01, 13:11:13 (79.117.223.*)
  25. de ptr. DANIELA:
    mai draga crestina,iubitoare de animale,spune dumneata cati dintre iubitorii de caini atunci cand ii plimba aduna si rahatii facuti de ei?niciunul bineinteles ca de aia pe intuneric la 100 de pasi nu ai cum sa nu dai in asa ceva....si oricum proprietarii de animale de la bloc sunt mai imputiti decat ceilalti,si hainele si locuitta au miros de animal
    2009-10-01, 13:13:30 (79.117.170.*)
  26. de Daniela:
    Raspun pt 29: Eu am caini maidanezi in curtea proprie si nu numai..iar daca as avea posibilitatea sa ii iau pe toti la mine i-as lua..numai sa ii scap de animale ca tine!!! Sa stii si tu mai "anonim" ca femeile astea "fara minte" cum le numesti tu au mai mult suflet ca tine..si in final sunt mult mai castigate! Du-te si varsa-ti regretele si frustrarile in alta parte, misogin de 2 lei!!
    2009-10-01, 13:14:56 (92.84.204.*)
  27. de Daniela:
    Ok..toti cainii latra si deranjeaza, musca daca sunt porvocati..unii stapani nu sunt in stare sa aiba grija de ei..de acord..DAR TREBUIE OMORATI?? Sa fim seriosi..va las cu frustrarile si depresiile voastre, OAMENI dragi! A da..si nu e nevoie sa va blesteme nimeni..nici eu nu am facut-o..singuri o faceti zi de zi!
    2009-10-01, 13:20:29 (92.84.204.*)
  28. de pt 26:
    zici sa nu bag toti oamenii in aceeasi oala?!? dar de ce se baga toti caini in aceeasi oala? eu ma referam oricum la om ca specie, in general. Iar cainele poate ca se apara, dar nu toti, si nu au forta necesara sa lupte cu otrava. se pot apara de lovituri...sau pot incera..dar de otrava, gloante sau masini cum se apara?!? poate sti tu..ca eu nu am idee. Cat despre cartiere in care sa se joace copii linistiti nu cred ca o sa existe, in special la noi, chiar si dupa disparitia cainilor. Copii din cartierul meu se joaca foarte frumos cu cateii, si chiar sunt invatati sa iubeasca si sa protejeze animalele. pe ei de ce nu ii musca?!? ai cumva idee?
    2009-10-01, 13:24:58 (82.77.66.*)
  29. de silvian:
    vina cea mai mare o are primaria!!!!!! in ultimul timp chiar a crescut f. mult numarul maidanezilor pt. ca cei de la primarie care se ocupa de asa ceva nu-si mai fac datoria din anumite motive (cel mai important fiind lipsa banilor)..... e inadmisiobil sa chemi hingherii si din 25-30 de maidanezi pe un perimetru restrans, sa nu prinda decat 1 (unul)!!!!! referitor la chestia ca si cainii cu stapani au fost otraviti!!!! pai bine stimabililor ce stapani sunteti voi daca iesiti cu cainii la plimbare si ii lati sa manance carnati din diferite locuri!!!!! pai daca esti unul din acei care si-au luat caine ca asa e "cool" si cand iesi cu el la plimbare pe tine te preocupa o convorbire f. importanta la telefon sau ultima barfa cu tanti "Radio Mita Foanfa".... nu cred ca cine a iesit cu cainele la plimbare, in lesa, si care intradevar are grija de propriul caine l-a lasat sa manance carnati otraviti !!!! hai sa fim seriosi daca s-a intamnplat asa ceva s-a intamplat la stapani care plimbatul cainelui inseamna ca ii deschide usa la apartament si il lasa singur pana se plictiseste cainele si vine singur acasa!!!! si apropo de educatie, cum scria cineva mai sus, pai e un capitol special in dresajul cainelui in care e invatat sa nu mamance nimik de la altcineva decat de la stapan!!!! dar poate nu toti cainii cu stapan au fost si educati!!!!!
    2009-10-01, 13:32:37 (79.117.134.*)
  30. de A.Maximus:
    ...ce s-a intamplat se numeste simplu de tot CRIMA.....SPRE DEOSEBIRE DE ANIMALE , se zice ca Oamenii au CONSTIINTA...unde draq mai este cand ucizi cu bestialitate atatea suflete????....ca sunt caini comunitari multi prin toata Craiova?!...sunt enorm de multi, dar au ei vreo vina ???!!!???...vina e a nostra ca nu facem NIMIC...
    2009-10-01, 13:38:33 (79.117.143.*)
  31. de Coco:
    OAMENII NU MAI AU MILA UNII DE ALTII DAR AU MILA DE NISTE HAITE DE CIINI CARE MUSCA SI NE FAC RAU NOUA SI COPIILOR NOSTRII
    2009-10-01, 13:46:41 (79.117.169.*)
  32. de gigi becali:
    Sa veniti cu carnati si in brazda ca e plin de caini .
    2009-10-01, 13:52:38 (62.231.126.*)
  33. de ORBITX:
    Animalele de genul asta sunt expresia acestui oras , mai bine si-ar otravi copii sau sa se otraveasca singuri.
    2009-10-01, 14:09:25 (82.77.65.*)
  34. de google:
    Daniela esti ipocrita , cum poti sa zici ca nu musca fara sa fie provocati ? cand eu merg linistit printre blocuri si latra unu si din unu se fac 10 maidanezi care se dau la mine . Iubesc animalele dar nu suport maidanezi astia care o ard numai in haite .
    2009-10-01, 14:12:07 (79.117.128.*)
  35. de ytza:
    Aici se ajunge in principal din cauza celor care cred ca fac un bine hranind animale fara stapan dar neasumandu- si nici o responsabilitate asupra lor. Am aceiasi problema in cartierul Rovine. Cativa vecini se incapataneaza sa ii hraneasca in fata blocului, iar ca urmare acestia gasesc un mediu propice si se inmultesc iar in felul acesta acesti "iubitori de anumale" le fac mai mult rau decat bine, findca sunt si oameni care sunt deranjati pe buna dreptate de caini fara stapan si in disperare de cauza, din lipsa de reactie a autoritatilor, recurg la masuri extreme pentru a scapa de ei. Asa ca rog toti "iubitorii de animale" sa inteleaga ca nu fac decat rau in momentul in care hranesc caini la coltul blocului.
    2009-10-01, 14:13:59 (82.210.249.*)
  36. de Del da Pamphee Homosapien:
    In primul rand ,celor care dau dreptate si care aproba extirparea cainilor vagabonzi,MAI SUNTETI INTR-ADEVAR CU UN IQ SCAZUT SI RIDICATI PROSTIA LA RANG DE ARTA!! Cum sa iti bati joc de niste animale fara stapan? Daca e cineva care ar trebui sa isi asume vina,acesti ar fi cei care se afla in conducere, "oamenii" care aproba aceasta cruzime ar trebui sa traiasca in america si sa faca puscarie pe urma inumanitatii lor!!! As vrea ,sincer, sa manance toti carne otravita, mie sincer imi pasa mai mult de un caine decat de un om-de ce? pentru ca un caine nu ti poate face rau cum iti face un om!!!!!!!! Concluzi a ar fi infiintarea unor adaposturi pt cainii maidanezi,si alocate fonduri de la guvern(asta nu o sa se intample),pe langa asta tin sa precizez ca nu cainii sunt problema cetatzenilor ci sistemul si conducerea tarii ,ar trebui sa ne axam pe asta, nu sa maltratam niste biete animale!!!!!!!
    2009-10-01, 14:38:47 (89.123.157.*)
  37. de cineva:
    tot in brazda..sunt intretinuti de..o"doamna" ,sunt o haita, au muscat-o pe o tipa inainte cu o zi de nunta ei,!m-a frapat...ma mutasem de curand si nu putam intra in bloc, nu puteam sa cobor din masina caci trebuia sa chem pe cineva sa ma ia..ne-am chinuit cativa ani...acum ma recunosc cand vin si dau din coada...m-am obisnuit cu ideea ca suntem prieteni si ma cunosc...pana zilele trecute cand am iesit cu fiul meu care abia invata sa mearga .il tineam in hampe copil si abia am scapat amandoi din ghiarele lor..in acea clipa jur ca i-as fi otravit pe toti..cu toata frica de dumnezeu pe care o am...mai ganditi-va la solutii...au am incercat sa fiu de ambele tabere, dar nu se poate!
    2009-10-01, 14:43:45 (79.117.214.*)
  38. de Del da Pamphee Homosapien:
    auzi mai pt. tu sigur esti foarte prost, as vrea sa te chinui fraiere!!!!!! cati ani ai ma? te crezi ceva de seama? iti hasurez vrebal petele albe de pe creier cand vrei tu!!!! da tie "pt."! si tu latri impotriva umanitatii da a umanitatii la care tii !!! numai intra pe cedeaza, ca nu te tine! ai parere,bun, inghiteo,nu mai milita tu impotriva cainilor, nu oamenii is de vina pentru situatia animalelor?gandeste. ......ai timp pana sa te prinzi de situatie! mai papa mamaliga si ia lecitina, memoria ta este de duzina si gandirea de om din evul mediu!!!
    2009-10-01, 14:47:33 (89.123.157.*)
  39. de Del da Pamphee Homosapien:
    mai pt. dar cand vad specimene ca si tine cum crezi ca reactionez? :))) clar gandesti cu lobul drept al creierului,de fapt nici nu stiu daca sa mai zic ,ca sigur nu intelegi cum functioneaza, e usor sa dai din gura,stii ceva ,nu stiu cine e de partea reala a oglinzii dintre noi 2,asa ca cel mai bine ar fi sa te las in prostia ta, merita asta,:))) ITI DORESC SA FI MALTRATAT CA UN CAINE PE CARE IL URASTI ASA DE TARE....MERITI!!!! OTRAVIRE PLACUTA!!!!!;)
    2009-10-01, 15:01:33 (89.123.157.*)
  40. de marian:
    pt.41,sunt carnatii scumpi...
    2009-10-01, 15:07:19 (79.117.143.*)
  41. de cine este de acord?:
    propun sa fie infiintate "leagane de caini" in curtile gradinitelor si caminelor pentru copii si batrani, sa fie ingrijiti acolo de activistii asociatiilor de protectie,nu lasati pe strada, iar micutii sa se bucure de "terapia langa prietenul omului", sa invete sa-i iubeasca. Poate vom deveni mai buni astfel, si va fi tinut sub control si fenomenul "cainii comunitari", fiindca cei de pe la asociatiile de protectie nu prea au spatiu de cazare.
    2009-10-01, 15:20:32 (86.127.98.*)
  42. de ramona:
    "cu cat cunosti mai mult oamenii cu atat iubesti mai mult cainii"este incredibil intre ce ratati spirituali suntem obligati sa traim. este inuman ce se intampla, lipsit de sens dar cu consecinte grave. nu as vrea decat cei ce fac si sustin aceste practici de otravire sa simta cumva"otrava "orice ar insemna asta. ma simt ca ei ca simt revolta impotriva semenilor mei dar nu ma pot abtine . mergeti cu capul SUS poate cine stie ...cat mai SUS...poate va luminati...pacat de sufletel bietelor animale si nu numai...
    2009-10-01, 16:19:52 (193.230.156.*)
  43. de PENTRU GOGU:
    Pai si tu cum poti sa zici ca ai otravi oamenii? Frustrat esti tu, fa-ti o ferma de caini daca vrei caini si nu iti place sa traiesti printre oameni. Ciao
    2009-10-01, 16:20:01 (86.123.45.*)
  44. de cineva:
    ramona,draga....ai copil?imagineaza-ti copilul la primii lui pasi..afara in fatza blocului.si mai imagineaza-ti vreo 10 caini inversunati gata sa-l desfigureze..si pe le si pe tine!! ce simti?ce gandesti?ce vei face?....eu nu vorbesc de otrava...
    2009-10-01, 16:24:30 (79.117.214.*)
  45. de catalin:
    ma bucur enorm de cele intamplate.daca altii nu sunt capabili sa ne protejeze si sa ne asigure linistea desi sunt platiti din banii nostrii,ne facem dreptate si singuri.felicitari intreprinzatorilor si astept inca cateva fapte de genul asta din partea lor!nu mai putem traii linistiti....pe strazi,printre blocuri,peste tot ,numai javre periculoase care musca oamenii,sar pe masini etc!ce e asta?sa-i omoare pe toti da-i dracu de caini!de oameni nu ne pasa dar sarim sa aparam javrele periculoase!rusine ca s-a ajuns aici!!!mii de multumiri faptasilor!sa veniti si prin brazda la simplon la blocul d34...sunt cativa acolo f rai si periculosi,iar fraierii ii
    2009-10-01, 16:48:36 (62.217.225.*)
  46. de Mighty:
    Cataline esti un dezaxat. Pune mana pe otrava si ia-te la tranta cu maidanezii ce nu-ti dau pace. Asa o sa le dovedesti tu lor cine e persoana inzestrata cu inteligenta. Din cauza ta se spune sa nu te pui cu prostu ca are mintea otravita, adica odihnita
    2009-10-01, 16:56:10 (79.117.135.*)
  47. de catalin:
    hranesc,ii apara,si ei ataca toti oamenii din zona indiferent de ora.ajutor!!!omorati -ii si pe acestia!
    2009-10-01, 17:01:17 (62.217.225.*)
  48. de tot eu :
    o sa moara toti mai ales de la bl meu bine-ar fii sunt niste caini care nu merita viatza te mananca de viu nu poti sa iesi din scara ca gata p tn te lasa jos si te ia smurdu si asta daca mai apuca bn le-a facut au avut ei un motiv de au facut asta bv ...iar loaca nu face nimik decat gura ..
    2009-10-01, 17:21:25 (79.117.172.*)
  49. de cristina:
    cum sa doresti moartea unui animal care este iferior tie..si ca fizic si ca tot.. sunteti jeguri de oameni si imi doresc sa suferiti cum au suferit si vietatiile pt care nu aveti inima
    2009-10-01, 18:04:12 (79.117.185.*)
  50. de .:
    e vina oamenilor ca animalele se chinuie, e vina oamenilor ca nu s-a gasit o modalitate mai buna, oamenii oricum au distrus oriunde si-au bagat nasul... e vinaoamenilor ca animalele au fost imblanzite de la bun inceput si acum nu mai putem avea grija de el..si le omoram.. duceti-va afara sa vedeti cum arata un caine cu spume la gura si urla.. si dupa veniti sa dati un comentariu aici
    2009-10-01, 18:13:34 (79.117.185.*)
  51. de criminalilor:
    otravirea animalelor a fost comandata de primarie.
    2009-10-01, 18:41:29 (79.10.86.*)
  52. de musca-n lapte:
    Cred ca deja s-a epuizat subiectul. Asa ca, la spartul targului, as fi curios ce anume pot face cu maidanezii din spatele blocului, de care nu pot duce nici gunoiul? Nu sint nici pro nici contra omorarii, doar as vrea sa stiu ce pot face sa nu mai fiu terorizat. Are careva vreo idee buna, in special din partea celor care fac o tragedie din ceea ce s-a intimplat. Asta-i intrebarea...
    2009-10-01, 19:00:57 (79.117.140.*)
  53. de sray:
    Din toate solutiile posibile nu ramane decat otravirea? Sunt si ele animale, dar in unele cazuri oamenii sunt mai animale ca ele. De castrare s-a auzit? De ce in alte tari nu sunt probleme cu cainii? In Romania sunt sute de cazuri de maltratare, nu numai a cainilor, ci si a cailor etc. Caii ce mai fac? Rusine voua care va bucurati pentru ca acestea mor. Intradevar sunt un pericol pentru unii oameni, dar inca o data > NU ASTA E SOLUTIA. Rusine si Solomon! In loc sa se ocupe de aceste animale in mod civilizat, el le omoara si face fantani arteziene in prostie. Romania - Tara Preistorica. Va meritati soarta unei vieti in aceasta tara de tot ....., in special toti cei care sunteti de acord cu aceste fapte barbare.
    2009-10-01, 19:20:12 (86.126.93.*)
  54. de kirikimiki:
    ham, ham!
    2009-10-01, 19:29:06 (79.117.208.*)
  55. de mari:
    nu pot sa cred ca sunt asa multi cei care nu mai au inima in ziua de azi, dar cati criminal, hoti, violatori umbla liberi pe strazi, nu vedeti? sau va faceti ca nu vedetei? ce aveti cu bietele animale? sunt constienta ca sunt multi maidanezi, dar nu e otravirea solutia cea mai buna, pentru ca sunt niste suflete...Dumnezeu este cel care vede si nu iarta niciodata pe cei care nu au suflet...
    2009-10-01, 19:51:34 (79.117.186.*)
  56. de mari:
    inca ceva: pentru voi cei care ziceti ca va ataca odraslele, nu va ganditi ca un copil putea lua si baga in gura din acei carnati nenorociti? la asta nu va ganditi? de fapt, nu aveti atata inteligenta...ca daca aveati, nu va manifestati asa..
    2009-10-01, 20:00:12 (79.117.186.*)
  57. de Coco:
    TREBUIE OMORITI TOTI CIINI NU PENTRU CA ASA VREM NOI CI PENTRU CA ASA E NORMAL.OMORITI TOTI CIINII PENTRU CA AU DEVENIT PERICOL PUBLIC .PENTRU CA NE MUSCA COPII SI PENTRU CA NE TERORIZEAZA FIZIC .SINT UN PERICOL PENTRU CETATENII CRAIOVEI...CETATENII NORMALI AI CRAIOVEI.
    2009-10-01, 20:31:31 (79.117.196.*)
  58. de cosmin:
    Pentru "cetatenii normali ai craiovei" , coco si toti cei ca tine sunteti putin mai evoluati ca o maimuta, si asta pentru ca sunteti bipezi. Nu sunt de vina bietele animale. De vina sunt animalele de oameni care au aruncat cainii in strada, de aici pleaca problema. Daca oamenii nu ar mai fi atat de imbecili si s-ar gandii si la consecinte, nu numai problema cainilor ar fi rezolvata ci si multe alte probleme din Romania ar fi rezolvate. Cei ce au otravit cainii nu se pot numii oameni ci impotenti mintali si nu numai. Romani ganditiva inainte sa faceti astfel de lucruri, ganditiva cine are vina ???
    2009-10-01, 20:55:19 (82.77.169.*)
  59. de Dan:
    Eu zic asa:sa facem referendum,ca tot e la moda:cine e de acord cu starpirea maidanezilor si cine nu.Daca majoritatea vor disparitia lor,consiliul local trebuie sa ia masuri.
    2009-10-01, 21:02:28 (79.117.181.*)
  60. de tangur:
    La cati iubitori si asociatii de protectia animalelor are romania nu ar trebui sa mai fie un maidanez pe strada dar...nimeni nu face nimic. Si uite asha apare unu care incearca sa rezolve o situatie in felul lui. In mod normal nu ar trebui sa se apeleze la situatia asta dar...romania nu este intr-o situatie normala. Asha ca.....la mai multi carnati pentru maidanezi.
    2009-10-01, 21:05:37 (92.80.249.*)
  61. de gogule prost copil:
    a fost careva muscat de trei ori de cainii maidanezi,exact in fata blocului in care locuieste?eu cred ca gogu sigur nu!
    2009-10-01, 21:34:23 (79.117.223.*)
  62. de una:
    Ba da' voi sunteti prosti rau! Va deranjeaza cainii de nu puteti sa dormiti noaptea! Sar pe voi fara sa le faceti nimic, cu siguranta! Sunteti de acord sa moara otraviti, in chinuri, dar nu va ganditi ca asta e si soarta cainilor care sunt plimbati in lesa de catre stapanii lor, si care poate chiar nu sunt vinovati de nimic. Halal de voi! Mai animale decat animalele! Suntem oameni, ar trebui sa fim ghidati de constiinta, nu de instincte primitive! Dati cu pietre in ei, le scoateti ochii, ii calcati cu masina si va intrebati ce dracu' au de reactioneaza violent cand sunt atacati. Va spun eu: au vazut destule bestii la viata lor prin randul oamenilor!
    2009-10-01, 21:42:01 (86.124.212.*)
  63. de ramona:
    nu am copil si nici nu am cum sa am o imaginatie asa de dezolanta, un copil facand primii pasi si inconjurat de caini, sau oameni pusi la pamant de haite, astea sunt fabulatii mari si scuze la fel de mari pentru ceea ce ganditi si simtiti. desi nu au ceea ce ne laudam ca avem marea ratiune sunt mult mai nobile ca rasa asta de oameni. singurii care va pun viata in pericol sunt oamenii iar cei ce pot gandi asa unui animal sau pot ucide tot ei se intorc si impotriva omului. bucurati-va cat doriti , dar e trista josnicia asta. am comparat oameni cu caini si nu intamplator , nu veti avea vreodata sansa sa simtiti recunostinta unui catel, poate doar perversitatea vreunui prieten.e suficienta o vorba , o mangaiere , un rest de mancare pt a nu iti mai incolti tie copilu , pe x in fata blocului samd.depasiti-va putin ura si fricile pt ca viata e scurta si nu avem timp de ele
    2009-10-01, 21:49:37 (79.117.217.*)
  64. de VM:
    O fapta buna pentru linistea cartierelor de blocuri, pentru ca primaria este neputincioasa, eu le scriu ca in cartier este o haita de 20 de ciini care deranjeaza linistea si baga groaza in trecatori, ba chiar vazind persoane muscate, iar primarul imi da raspuns ca au venit cei responsabili si au prins 2 ciini, gata a rezolvat cazul. Iar aceste asociatii decit sa consume banii,sa-i ia in curtea aociatiei si sa-si manifeste dragostea directa fata de aceste animale nevinovate,nu decit sa-si faca publicitate si sa faca acelasi zgomot ca si fiintele pe care se lauda ca le protejeaza.
    2009-10-01, 22:10:28 (79.117.134.*)
  65. de ramona:
    am eu o idee pt tine sa poti duce gunoiul ... iti impartasesc experienta mea...imi era frica de orice vietate intr-o zi fara voia mea am fost nevoita sa traiesc in casa cu o pisica, apoi cu inca una si culmea incercand sa duc "gunoiul " ...seara imi era firca de oameni de barbati nerusinati ca urineaza pe unde ii trece , de vecini betivani care urla si isi terorizeaza familia si vecinii, de golanasi care ... si ma opresc ca nu are rost.asa ca m-am hotarat sa iau cu mine cate ceva de mancare si sa zic simplu cutule ce faci? in acest fel am reusit acum dupa ani multi sa duc gunoiul fara nici o frica pt ca haita ma pazeste de cei enumerati mai sus.incearca te rog vad ca ai vointa, si poate poti sa imi povestesti ce ai reusit sa faci.
    2009-10-01, 22:10:54 (79.117.217.*)
  66. de ramona:
    linistea cartierelor nu o reda otravirea cainilor, ce facem cu manelsitii care isi eschid geamurile la maxim sa isi asculte muzica de suflet, de ce asta trebuie sa fim obligati sa ascultam?sau asta va deranjeaza ca latra mai tare ca maneaua
    2009-10-01, 22:14:53 (79.117.217.*)
  67. de 2012:
    VINE 2012! APOCALIPSAAA, atunci sa vedem care pe care!!!!! Cei care doresc moartea cainilor, sa manance copii lor din acei carnati otraviti si sa moara in chinuri! PUNCT
    2009-10-02, 00:06:35 (79.117.208.*)
  68. de de la cineva:
    pt ramona de ex: da-le de mancare! intretine-i...!o sa-ti muste plodul cu prima ocazie!iar tu o sa te guduri si o sa ii mangai in continuare prietenste..ca doar sunt suflete nevinovate...cine nu crede ce patim cu copiii langa bloc din cauza cainilor sa le dea dumnezeu aceeasi experienta! dc nu-ti poti imagina cum e de rau,poate vei trai pe pielea ta ca sa crezi!
    2009-10-02, 16:59:30 (79.117.139.*)
  69. de de la cineva:
    copiii sunt educati si supravegheati afara, doar ii pazim de cainii de lanaga bloc!nu au cum sa manance de pe jos!ok..eu sunt de acord ca a fost cea mai stupida idee asta cu otravitul,existau alte variante, deci nu sunt de acord, expun insa problememe facute de caini..asta nu inseamna ca tre sa sariti cu injuraturi si cu rautati
    2009-10-02, 17:03:42 (79.117.139.*)
  70. de Marina:
    Inainte sa ziceti ca meritau sa moara ia ganditi-va bai dobitocii dracului unde sunt banii cu care se putea construi un adapost ,asta fiind solutia cea mai buna..aa pai ma deaia suntem noi asa ca ne-au condus intotdeauna hotii si incultii ,prostii si iar hotii.taceti dracu din gura aia care mi-as dori sa o vad plina de viermi si nu mai comentati atata.unde sunt banii a?face solomon acolo la tigani in lunca ca sa il voteze si face fantani arteziene si romanu prost moare de foame da zice:waaa ce a facut solomon..a facut pe draku va fura pe fata si taceti ca nijte prosti ce sunteti
    2009-10-03, 01:06:46 (79.117.184.*)
  71. de Marina:
    Pentru Tangur:mai sunt multe asociatii dar nu le baga nimeni in seama....ei se bazeaza pe donatii ..care sunt foarte putin si pe acel2% din salariul altor oameni..deci nu sunt plini de bani cum va imaginati si gata dau din palme si toti cainii sunt sterilizati si au ce manca in fiecare zi.
    2009-10-03, 01:14:49 (79.117.184.*)
  72. de Marina:
    Pentru cei care au postat mesaje aici si vor sa ajute cu ceva va rog intrati pe petitieonline.ro si cautati STOP masacrului din craiova sau cv de genul oricum l-am postat recent si trebuie aprobat trebuie sa strangem un nr mare de voturi .multumesc celor care or sa voteze si v-as ruga sa dati mai departe.
    2009-10-03, 01:18:52 (79.117.184.*)
  73. de petitie on-line:
    http://www.petitieon line.ro/petitie-p531 23040.html
    2009-10-03, 15:33:16 (86.122.150.*)
  74. de crystyna:
    pt silvian:constat, asa cum ma si asteptam, ca esti un idiot.pekinezii nu sunt caini care pot fi dresati.asa ca gandeste inainte de a vorbi. si referitor la faptul ca nu am observat cand a mancat de pe jos, pot sa-ti doresc doar ca atunci cand vei avea copil sa patesti la fel.adica nevasta-ta, ca tota care ies cu proprii copii afara si stau de taina si copiii lor trag cu pistolul cu bile in caini sau dau cu petre in ei, la fel sa iasa si sotia ta , intr-un moment de neatentie, sa nu observe cum fiu-tau va manca din acesti carnati otraviti, asta ca sa intelegi ce a insemnat pt mine perderea acestui catel pe care l-am crescut cu lingurita si cu mare efort.asa ca iti doresc sa te vada Dumnezeu si sa iti dea si tie si tuturor criminalilor ca tine soarta acestor caini maidanezi, sa va rasplateasca dupa sufletul vostru!
    2009-10-04, 12:25:38 (93.122.254.*)
  75. de Adela Esper:
    De ce oamenii omoara animalele? Cain ii care traiesc pe strazi ,sunt abandonati si de acest fapt, noi oamenii suntem vinovati.Romania face parte din Uniunea Europeana si trebuie sa respescte legile cu privire la ocrotirea animalelor. De unde atata sadism la romani? Pentru unii cainele si pisica reprezinta mai mult decat animale de casa.Ei sunt membrii ai familiei ,fiinte dragi si iubitoare;de care nu se pot desparti. Animalutele fara stapan care traiesc pe strada ,nu au ce sa manance,sa bea,suporta iernile geroase,sunt victimele unor accidente in urma carora tarasc dupa ei un piciorus bolnav,nu merita sa indure atatea rautati. Am citit ,ca un barbat a scos ochii unui catelus. Trebuia dus la psihiatrie barbatul acela . Daca se dovedeste ca cei de la salubritate au facut-o din intentie? Sigur cu intentie si nu din culpa. Reactiile celor care scriu "da-i dracu de maidanezi" nu sunt ale unor oameni sanatosi mintal.
    2009-10-14, 22:59:46 (109.85.168.*)
  76. de marco:
    FELICITARI FAPTUITORILOR! E o solutie extrema insa utila pt siguranta cetatenilor.
    2009-10-15, 00:30:14 (79.117.217.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 14°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 20°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: