Nicuşor Neagoe, de 18 ani, din Craiova, şi-a pierdut viaţa aseară, în jurul orei 22.30, după ce motocicleta pe care o conducea a intrat într-un autoturism Dacia. În urma impactului a fost grav rănit şi Nicuşor Petroşanu, de 20 de ani, din Craiova, pasager pe motocicletă. În urma cercetărilor, poliţiştii au stabilit că vinovat de producerea accidentului se face Adrian Ungureanu, de 33 de ani, din Craiova, şoferul Daciei. Acesta a efectuat viraj la stânga pentru a intra în curtea unei societăţi comerciale şi nu a acordat prioritate de trecere motocicletei care venea din sens invers. Cercetările continuă. Mai multe amănunte puteţi citi în Gazeta de Sud.
Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul textelor de mai jos. Comentariile care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.
de xavier:
Daca politia nu face nimic.
Au trecut prin intersectia de la podisor ca sageata.
2009-05-18, 09:57:40 (82.77.171.*)
de zuzu:
sti`ti voi k sunt fitze si k au trecut ku nuju` kt l ora,bah kt pute`ti sa fi`ti mah d nenorokiti si sa vorbiti aja,doamne ajuta sa t duci u bah,ai d capu` tau:-j...
nu va vom uita nikiodata:(((
2009-05-18, 10:23:43 (85.120.188.*)
de ba zuza!:
Esti reterdat rau, frate! Invata si tu sa scrii inainte de a ne polua cu ineptiile tale! Cat despre baiat - Dumnezeu sa il ierte si sa nu dorim raul nimanui. Era doar un copil. Pacat de el... :(
Didutzu
2009-05-18, 10:28:31 (79.117.188.*)
de bemicosmin:
ce taran prost cum poti mah sa vorbesti asa despre un copil,sa iti dea DUMNEZEU tie ce-a ce le doresti u la toti,CONDOLEANTE FAMILIEI:(:(:(
2009-05-18, 10:34:27 (92.80.212.*)
de mutu:
cititoru esti prost? acum eu nu neg ca astia nu sunt teribilisti! e posibil dar totusi, ca shofer trebuie sa fii atent! la noi am observat ca functioneaza alte reguli de circulatie, se da prioritate dupa gabarit! cu cat ai masina mai mare cu atat treci primu! motocicletele, scuterele, bicicletele nici nu conteaza practic in trafic! si nu prea e ok! ce sa zic, odihneasca-se in pace si macar sa serveasca la ceva moartea lor si altii care sunt in viata sa ia ca exemplu si sa fie ei de 2 ori atenti daca un taran comunist la volanu unei dacii nu e capabil sa se considere egal cu un vehicol mai mic ca al lui! si cand spun asta spun ptr ca am vazut atitudinea asta de foarte multe ori in general la shoferii mai batrani!
2009-05-18, 10:48:55 (79.117.204.*)
de bla bla:
"poliţiştii au stabilit că vinovat de producerea accidentului se face ani [...] şoferul Daciei."
ce nu pricepi de aici? Daca ai tu parte de fitosi si idioti de "2lei" nu inseamna ca toti sunt asa. si inainte sa mai scrii da-ti 2 palme, gandeste-te bine si dupa postezi aici. (eventual, pune pe cineva sa-ti citeasca si sa iti explice ca tu nu prea esti in stare)
2009-05-18, 10:51:29 (79.117.172.*)
de bla bla:
btw, de ce vorbiti la plural? a murit unul din ei nu amandoi
2009-05-18, 10:58:15 (79.117.172.*)
de Ai dreptate 'bla bla":
Petro traieste si va traii.Nu are cum sa moara.Ne rugam pt el si daca se pune problema de-o operatie in strainatate sa ne anunte si il vom ajuta.
2009-05-18, 11:03:53 (82.78.217.*)
de bla bla :
cine sa ne anunte? inca nu aparu la stiri :-j . Au articolu asta scurt si gata, cand a murit caiac in urmatoarea ora auzeai pe toate posturile tv.
2009-05-18, 11:09:16 (79.117.172.*)
de Ilarion:
toti cei care va grabiti sa dati vina pe soferul daciei si nu va ganditi la viteza cu care circula motorul... sa vad ce o sa ziceti atunci cand un apropiat de-al vostru va intra in puscarie pt ucidere din culpa din cauza ca i-a taiat calea unuia cu motor, care circula viteza excesiva in oras, pt ca nu l-a vazut... si nu fac referire acum neaparat la baietii astia, desi martorii spun ca au avut viteza, dar ganditi-va cat de bine vedeti in oglinda un obiect lat de 50 cm care circula cu peste 160km/h? legea e de ****, pt ca ajungi sa faci puscarie pt un imbecil care circula cu 300 km/h ca-i permite motoru'
2009-05-18, 11:11:44 (79.117.157.*)
de bla bla:
cert e ca acel copil e mort si nimic nu il mai aduce inapoi, asa ca degeaba cautam vinovati. soferul ce zice? aveau viteza sau nu?
2009-05-18, 11:20:15 (79.117.172.*)
de criticu:
Da cine ii pune frate sa alerge ca nebunii ? Nu e pacat totusi acum de cei ce il plang ? Nu e pacat ca s-a dus la 20 si ceva de ani. Cand ii opreste politia ca fac scheme pe Calea Bucuresti toti comenteaza. Acum a cui e vina ? Daca eu sunt cu copilul in masina si vine un dement din asta si da in mine. Pai daca nu moare il dau eu cu capul de ciment pana ii vad creieru acolo. Adica stai. Astia nu au creier.
2009-05-18, 11:27:14 (81.196.57.*)
de bla bla:
18 chiar. dar totusi, nu compara calea bucuresti cu bariera valcii.
2009-05-18, 11:33:18 (79.117.172.*)
de Criticu:
Adica pe Calea Bucuresti e sigur. Bravo neicusorule.
2009-05-18, 11:40:50 (81.196.57.*)
de bla bla:
interpretezi gresit. una e Calea Bucuresti, drum bun, nu prea sunt gropi, si una e Bariera Valcii ca e ca drumu' de tara
2009-05-18, 11:44:39 (79.117.172.*)
de Ilarion:
asa e... una e Calea Bucuresti, care e mai circulata, mai multi pietoni pe treceri... sunt si eu curios, cum opreste unu motoru de la 160+ la 0 daca-i sare cineva pe trecere?
2009-05-18, 11:55:24 (79.117.157.*)
de R.I.P:
Pacat de el k avea o viata inainte...Dumnezeu sa-l ierte...Condoleante familiei...
2009-05-18, 12:02:16 (79.117.188.*)
de ceaschi:
Pacat.. Trist ...Dureros .. Dumnezeu sa il ierte ..
2009-05-18, 12:15:35 (151.82.17.*)
de cristi:
Ilarion..daca ii sare unul pe trecere il ocoleste, nu e la fel ca o masina..o motocicleta. vorbiti toti din auzite. Pacat de ei, dar pun pariu ca n`avea niciunul casca!
2009-05-18, 12:16:10 (79.117.195.*)
de Marius:
Cu siguranta soferul daciei nu a plecat de acasa dorindu-si sa omoare pe cineva. In trafic poti sa intalnesti si soferi obositi sau poate incepatori sau mai stiu eu ce....De asta exista o limita de viteza in oras. Daca circuli cu 50 km pe ora si faci un astfel de accident iti rupi o mana ceva dar nu mori...si numai in acea situatie poti sa spui ca soferul daciei este vinovat. Cum sa te vada daca circuli cu 150. E ORAS NU AUOSTRADA.!!! Asta nu pricep multi si uite unde se ajunge...Dumnezeu sa-i odihneasca...
2009-05-18, 12:16:37 (82.78.218.*)
de bla bla:
da, nu aveau echipament. dar nu prea cred ca ii ajuta cum mult
2009-05-18, 12:18:28 (79.117.172.*)
de didutzu:
Vinovati suntem toti, indiferent ce conducem. Uneori sunt vinovati motociclistii, alteori nu. Ce inteleg eu de aici este ca un copil a murit. E adevarat ca daca nu ai masina mare nici nu existi. La fel de adevarat este si ca unii motociclisti circula cu viteze nepotrivite, dar nici cu soferii de autoturisme nu imi e frica. Nu putem vorbi asa in general! Nu am fost acolo, nu stiu ce s-a intamplat, nu imi permit sa fac afirmatii acuzatoare. Cred ca este si putina invidie la adresa motociclistilor, dar nu sunt toti nebuni, multi sunt chiar oameni de calitate. Nu mai comentati la modul general un caz particular. Nu ati fost acolo si nici eu nu am fost. Cel mai rau este ca a murit un om si asta nu se poate recupera in nici un fel. Pacat. Dumnezeu sa il ierte!
2009-05-18, 12:23:14 (79.117.188.*)
de Ilarion:
@Luci: daca zici ca ti-e teama la 60km/h si stai atent in toate directiile la gropi/caine/alte obstacole; ce mai ai in cap la 160km/h prin Bariera Valcii ? sau deja la viteza aia inchizi ochii si te duci? vorbesti de motoare super-sport, 90% din motoarele (nu scuterele) din oras prin peste 200... si, avand in vedere ca multi nu merg cu ele decat prin oras... De fiecare data cand apare un accident de genul sare cate-un motociclist care mai stie sa mearga si normal in apararea pustilor teribilisti care zboara pe langa tine pe bulevard cu 200+ pe o roata... oi fi tu bun si respecti viteza si, sunt convins, ca destui soferi te-au pus in situatii naspa pt ca nici nu s-au uitat de tine, dar nu lua apararea unora care-si ia motor ca asa e cool, ca sa dea si ei blana pe bulevard... si, cu atat mai mult, mai ia si un prieten in spate: "hai frate sa vezi cat prinde!" Zici ca intrebam ce viteza avea motoru... ai vrea sa intreb ce viteza avea ala cu dacia care abia pleca de pe loc? Fa un test, daca tot ai motor (sau acces la unul), da-i 150-160 (ca sa nu zic 200) si pune frana brusca... apoi observa rezultatele (cat iti ia sa franezi [timp, distanta], daca nu cumva pierzi controlul s.a.m.d) Cat de vizibil crezi ca esti pe un motor (sa zicem negru, pe un asfalt inchis la culoare) la peste 200km/h? Apari ca un punct in orizont, ca 2 secunde mai tarziu sa si treci de ala din masina... Fiti realisti oameni buni!
2009-05-18, 12:25:51 (79.117.157.*)
de altu:
Pacat de copil, pacat de motor , pacat si de sofer caci numai om nu ramai cand se intampla asa ceva. DAR aseara la semafoare se turau "in draci" motoarele cu o jumatate de ora inainte sa se intample accidentul.
Mai motoristi va admir pentru curajul si motoarele superbe dar nu le forjati aici in oras !
E dureros sa iti pierzi un prieten, dar sa iti pierzi copilul cand deja crezi ca e copt la minte e groaznic.
Condolean te familiei, si mult noroc voua cei pe doua roti !
2009-05-18, 12:28:07 (93.122.135.*)
de Ilarion:
@Cristi: mai ocoleste pe draq la 150... crezi ca sunt toti rude cu Alonso? Si sa zicem ca nu e un pieton, sunt mai multi si nu apuca sa-i ocoleasca...
@did utzu: ai dreptate, nu e bine sa generalizam, sunt si soferi de motoare care sunt oameni cu capul pe umeri si stiu sa mearga cu ele, sunt si soferi care nu se asigura (mai ales cand vine vorba de biciclete/motoare/sc utere), DAR (un mare dar), din toate accidentele in care au fost implicate motoare la noi in tara, nu a fost caz in care motorul sa fi avut sub 130-150km/h in oras sau sub 200km/h in afara... Aici nu mai e vorba de invidie ( ca nu te apuci din invidie sa-i tai calea aluia cu motoru sa-l omori si sa faci si puscarie pt el) aici e vorba de prostia multora care nu-si dau seama pe ce strazi circula si cu ce viteza (si mai ales ca nu sunt protejati de o caroserie de metal) dar si de inconstienta sau indiferenta multora dintre soferi.
2009-05-18, 12:34:07 (79.117.157.*)
de Ilarion:
@Luci: inteleg ce vrei sa spui, dar cred ca tu stai mult timp plecat cu motoru :) si nu apuci sa vezi ce e prin oras... nu zic acum ca merg toti cu viteze asa mari... dar se mai gaseste cel putin unu pe saptamana sa circule cu o asa viteza prin oras... gandeste-te putin.. pleaca in treapta 1 de la semafor, pe o roata, blana, prinde 100, da a doua... deja de aici e un pericol pt toti cei de pe strazi (masini, pietoni)
2009-05-18, 12:38:18 (79.117.157.*)
de R.I.P:
Lasati copilul ala sa se odihneasca linistit.nu-l mai invinovatiti atat.mare pacat:((:((
2009-05-18, 12:40:18 (79.117.188.*)
de Alin:
Nu am motocicleta deci nu ma poate nimeni incadra la "motociclisti". Nu este o scuza faptul ca cineva vine sau nu cu viteza mare. Daca nu esti in stare sa apreciezi distante, NU Ai CE CAUTA LA VOLAN. Faptul ca oglinda nu e buna, nu e scuza! Schimb-o! Atunci, pe acelasi principiu, au dreptate toti betivii de la volan ca NU Ei au omorat, ci BAUTURA.
Nu exista scuza. Nu esti in stare sa jci dupa regulile jocului, atunci stai pe dreapta.
Nu sunt din oras, deci nu stiu strada, dar daca e adevarat ceea ce spun unii ca e plina de gropi, atunci doar niste cretinoizi ar putea sa creada (si sa sustina) ca poti merge cu viteza, pe doua roti pe acolo. Sa incerce cu o bicicleta, la 5km/h si apoi sa treaca la 160! (cred ca Superman ar fi invidios)..
Dar, ma repet, nu esti in stare sa apreciezi distante, NU TE SUI LA VOLAN! Pentru ca bagi pe altii in sicriu. Daca ai intra doar tu ... ar fi doar alegerea ta.
Bineinteles ca e mult mai simplu sa fie celalalt de vina.
condoleante familiei indoliate :(
2009-05-18, 12:43:12 (89.137.247.*)
de Marius:
Nu trebuie sa mergi constant cu 150. Este suficient sa accelerezi odata si sa atingi viteza iar in acel moment sa aiba loc impactul. Calea Bucureti nu e Bariera Vlcii. Deja pe Calea Bucuresti soferi iautomobilelor cunosc situatia si sunt mai prudenti plus ca acolo drumul este mult mai bun. Daca ai 60 la ora ai timp sa franezi sau ma rog sa incerci sa eviti. Cele mai multe accidente cu motoare sunt datorate vitezei excesive. Asta e adevraul... Nu ma bucura soarta nici unui din acest accident, dar ca sa prevenim astfel de intamplari trebuie sa aducem in discutie viteza. Pana la urma orice om are girja de el. Cel de pe motocicleta este mai expus deci ar trebui sa fie si mai prudent. Nu cred ca un sofer de dacie mergea cu cine stie ce viteza sau facea nu stiu ce manevre. Mai putin conteaza acum. E pacat de copii de parinti lor si de viata pe care oa aveau inainte.
2009-05-18, 12:43:38 (82.78.218.*)
de R.I.P:
Ce noapte blestemata...cate lacrimi....cata durere...a mai plecat un inger...nu te vom uita niciodata dragos:((:((
2009-05-18, 12:48:35 (79.117.188.*)
de Ilarion:
am mers cu motor (cu o hayabusa chiar) stiu cum e; de asemenea, merg zilnic cu masina prin oras si stiu ca 60-70% din soferii de pe strazi n-au ce cauta acolo, nu merita nici macar dreptul de a fi pietoni.
@Alin: cum apreciezi tu distanta la ceva foarte ingust care circula cu viteza foarte mare (pe care, de obicei, nici nu prea ai sanse sa-l vezi, mai ales noaptea) si, mai important, cum apreciezi tu distanta cand acel obiect ingust care circula cu viteza noaptea nu are farul aprins? Mai bine stai acasa.
2009-05-18, 12:50:48 (79.117.157.*)
de Lexa:
Nu te voi uita niciodata dragos:((:((condolea nte familiei...Dumnezeu sa-l ierte:((:((
2009-05-18, 12:50:51 (79.117.188.*)
de pac pac:
stiti cat a avut baiatu?va spun eu:215 km/h,si ink ceva un element fff important:nu aveau nici far la motocicleta.deci nu aveai cum sa ii vezi noaptea.asta a fost sa le fie soaarta:|
2009-05-18, 13:10:23 (82.77.173.*)
de Dumitru:
RIP Dragos...
2009-05-18, 13:23:26 (79.117.133.*)
de ptr Ilarion:
Ilarion, "stai acasa" suna cu un ton atata de sus. Ma rog, poate gresesc eu.
Ideea e ca daca nu aveau far, atunci de ce politia a gasit vinovat soferul?
Si, spune-mi te rog ce e gresit in ce am scris eu?
Este clar ca DACA e adevarat ca nu avea lumina si era intuneric atunci nu prea vad ce sofer putea s evite acest tragic accident.
Dar probabil ca toti discutam, ne dam cu parerea (mai aruncam cu pietre in ceilalti participanti la discutie) fara a avea imaginea completa.
Din articolul de sus reiese doar ca :"Acesta (soferul) a efectuat viraj la stânga pentru a intra în curtea unei societăţi comerciale şi nu a acordat prioritate de trecere motocicletei care venea din sens invers.". Deci alte detalii de finete nu am de unde sa le stiu. Daca le stii, mergi ca martor, ai putea fi de ajutor.
Si nu am spus-o ironic ci chiar asa ar trebui sa faci.
Numai bine.
2009-05-18, 13:30:19 (89.137.247.*)
de R.I.P:
Cate scene va faceti voi...nu sunteti buni decat sa criticati...lasati-l sa se odihneaca...
2009-05-18, 13:36:57 (79.117.188.*)
de Aldezir Marin:
Pana cand politistii nu vor incheia ancheta, toate sunt numai presupuneri. Chestia cu farul nu este probata inca. Ofiterii care au facut cercetarea la fata locului au spus ca soferul daciei sustine ca tinerii mergeau fara lumini, insa acest lucru, dar si cu ce viteza circulau, se vor stabili numai dupa expertiza tehnica. Pana atunci anchetatorii il cerceteaza pe soferul daciei pt ucidere din culpa si vatamare corporala grava din culpa. Condoleante familiei...
2009-05-18, 13:37:54 (213.157.168.*)
de ovidiu:
90 % dintre cei care posteaza aici si isi dau cu parerea sunt pre sigur ca nu stiu cu ce se mananca motocicletele sau ca nu au mers in viata lor pe scuter dar pe motor.... ba imbecililor cum sa merge ma cu 150 in oras? referitor la accident .. soferu cu dacia ... vru sa faca stanga ... se uita in fata vazu un bec ... omu ce zise .. am timp sa fac la stanga ... da nu stiu omu ala ca becu ala vine cu 160 la ora
de asta se intampla majoritatea accidentelor cu moto important e ca motociclisti sa fie foarte atenti si sa mearga cu o viteza cu care sa poata si sa franeze in siguranta .... pun pariu ca nu aveau nici casti macar ... pun pariu ca am motocicleta de 2 saptamani ... Dumnezeu sa ii ierte... R.I.P
2009-05-18, 13:43:07 (93.122.135.*)
de ovidiu:
*ca au motocicleta de 2 saptamani" .. scuze de greseli dar ma grabesc sa plek ...
2009-05-18, 13:48:16 (93.122.135.*)
de georgiana:
cititorule esti tampit rau d tot,cum poti sa vbasa.
Condoleante familiei
2009-05-18, 13:51:08 (89.40.165.*)
de prieten :
Dumnezeu sal ierte .salvarea a venit in 20 de min si cand au ajuns acolo nu mai lau controlat pe Dragosi "contestand de la distanta ca e mort"
de parca nu era vorba de copilul ,fratele, prietenul cuiva. Cel de al doilea a fost dus la spital in curte caruia sa strans o generatie intreaga de oameni generatia lor care erau alaturi de acesta pt a isi reveni. .... asa ca cei care vor ca critice-sa critice, da sa stie ca un tanar a murit iar cel de al doile sa lupta cu moarte si viata a 2 famili si a unei intregi comunitati a fost zguduita din temeli
2009-05-18, 13:53:33 (82.78.217.*)
de R.I.P:
CUM PUTETI MA SA VB ASA DE BAIATUL ASTA...CREDETI K EL A VRUT ASTA...
2009-05-18, 13:56:00 (79.117.188.*)
de TATAL VOSTRU:
Dumnezeu sal odihneasca in pace ! In calitate de parinte nu as cumpara o motocicleta copilului meu ,daca as accepta as fi vinovat ! Motociclisti adevarati stiu ce inseamna o motocicleta conducind distante mari, e pacat pentru copil dar teribilismul si in special lipsa de experienta se plateste scump si in deseori capital! Pacat si pentru cel cu dacia .Deci tinerilor o motocicleta este un altfel de parapanta pastrand proportiile tre sa sti sa te dai cu asa ceva ! Fara suparare degeaba iti cumperi motocicleta ,daca nu esti facut pentru ea .Sper ca in al 12-lea ceas politia rutiera sa faca ceva ,sa opreasca aceasta pierdere a copiilor si tinerilor in accidente stupide de motocicleta si auto! Nr 45 are dreptate !
2009-05-18, 13:57:47 (86.126.88.*)
de R.I.P:
Pacat de el k era tanar si avea o viata inainte...nu il vom uita niciodata...o mare pierdere pt noi toti.Dumnezeu sa-l ierte si sa aiba grija de el acolo sus:((:((Condoleante familiei indoliate:(
2009-05-18, 14:24:40 (79.117.188.*)
de marius:
dumnezeu sa l ierte si sa se odihneasca in pace era un baiat de nota 20,mie nu mi vine sa cred nici acum ca e mort,nu mi dau seama cum s a intamplat....
2009-05-18, 14:45:20 (79.117.185.*)
de andrei:
nu e primul accident de genu asta si nici ultimul. nu invatam nimic. asa suntem noi romanii..ca fapt divers avem cea mai mare limita de viteza in localitate din europa...asta cu cea mai proasta infrastrctura...cond oleante...prea tineri..
2009-05-18, 14:54:20 (82.78.218.*)
de rosonero:
Ovidiu, ai mare dreptate ... asa se intampla. Motociclistii vor respect in trafic, dar trebuie mai intai sa invete sa arate respect ... respectul e ceva care se castiga, nu se impune. Si inca ceva: i-as invita pe toti teribilistii astia, cu masini (inclusiv ala de facea drift-uri si l-au dat si pe la televizor) si motociclete deopotriva, sa se intreaca pe traseul Voineasa-Petrosani, daca au sange in ei, nu pe Calea Buc si Bariera Valcii. Acolo nu risca sa omoare pe nimeni, dar in mod sigur selectia naturala isi va spune cuvantul. DUCATI-VA PE VOINEASA-PETROSANI SI ALERGATI PE ACOLO PANA VA SAR OCHII, pe principiu IT`S MUST BE THE ONLY ONE!
2009-05-18, 15:05:20 (213.233.92.*)
de Jmencherie:
Asa imi zice petro ,el este internat la spital si a inceput sa miste din degete.Este un semn bun.Nici nu concep sa nul vad iar ducandu-se toata ziua la Vlad sau vorbind cu noi.Asa ca numai vorbiti la plural pls.Ne rugam pt el..
2009-05-18, 15:07:36 (82.78.217.*)
de cunoscut...:
Dumnezeu sa-l ierte....vb lu prieten,ambulantza a venit dupa 20 min si nici macar nu ia facut nimic lu dragos..au spus direct ca e mort si au plecat...in primu rand viteza a fost de aprox 160 km/h iar in al 2 rand motocicleta nu avea toate carenele puse si nici faru...avea un simplu bec agatzat....poate ca a fost inconstietza sau poate ca asa a fost scris....degeaba spune-tzi tot felu de comentari si il criticatzi pe dragos...ca deja faptul este consumat...nu mai ramane decat sa ne rugam pentru petro sa se faca bn...asa ca va rog sa nu ii mai judecatzi pentru faptele lor...CONDOLEANTZA FAMILIEI...NU TE VOM UITA NICIODATA:(((:(((...
2009-05-18, 15:41:16 (79.117.212.*)
de stroila :
coleg.....doamne ajuta sa isi revina ...ma rog pentru el :(
2009-05-18, 15:44:48 (79.117.219.*)
de V:
pacat de el. pt. voi toti conducatorii vitezomani cat. A si B atentie mare pt.ca MOARTEA nu iarta pe nimeni. CONDOLEANTZE FAMILIEI...
2009-05-18, 16:03:48 (194.176.176.*)
de deea:
nu va mai dati atat cu parerea,pentru k nici unu dintre voi nu a fost de fata,mai bn ati face un lucru bun si ati spune o rugaciune ptr ei,cel care a murit sa-l odihneasca Dumnezeu in pacea,iar pe Robert sa il faca bine.e mult mai simplu dc sa stati si sa va luati contraziceti atat si sa va dati cu presupusu;).poate i asta e si un semnal de alarma ptr toti cei care depin motociclete,sa conduca prudent si fara sa se dea in spectacol pe strazii,ptr k e vb de viata lor,dar din pacate din asemenea intamplari tinerii din ziua de azi nu invata nimic.:(O VIATA AI,PRETUIESTE-O!!
2009-05-18, 16:06:28 (92.80.246.*)
de mirela:
nu va mai certati atat p aci* care are dreptate shi care nu:-| aici a murit un suflet de copil numai de 18 ani..un baiat de nota 100..:( mereu o sa fie in sufletele noastre shi inimile noastre:-< D-zeu sa te odihneasca in pace shi nu te vom uita niciodata:((
2009-05-18, 16:12:59 (82.77.173.*)
de un motociclist:
Regulile trebuie respectate de toti, atat motociclisti cat si soferi.
Un prieten, motociclist, mergea regulamentar cu 40km/h, cand i-a taiat calea un dobitoc, cu un SUV, dupa ce a taiat linia dublu-continua. S-a pomenit cu el in fata, de-a latul. Din cauza echipamentului, a scapat doar cu o vanataie. Motocicleta e varza.
NU AVEA VITEZA. DOAR 40km/h. De asta ce ziceti?
2009-05-18, 16:42:33 (89.120.253.*)
de conumare :
DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA !curaj parintilor si fratelui !!!!!!!
2009-05-18, 16:51:10 (86.126.77.*)
de conumare:
minutza !!!!
de acolo de unde esti acum ,sper sa ne ocrotesti tu pe noi !
2009-05-18, 16:55:55 (86.126.77.*)
de Bicious:
Daca nu a avut lumini si a avut viteza peste 100 cum se zice, atunci nu are rost sa ponegrim un sofer care l-a ucis fara vina. Daca este vinovat, sa plateasca. Am motocicleta, stiu ca si 50 de kilometrii pot fii fatali iar daca mi-as uita casca si mana pe acceleratie, as fii cel mai mare vinovat in caz de accident. Sunt din zona, nu-l cunosc pentru ca de obicei sunt plecat (de obicei colind pe motor). Au fost momente cand am "trecut pe rosu", au fost momente cand mi s-a "taiat calea" de conservari. Sa se odihneasca in pace !
2009-05-18, 17:01:42 (81.196.127.*)
de conumare :
asa e bicios !dar sa nu uitam un copil de 18 ani !
teribilism sau nu,karma e karma!
parintii vor suferi mai mult de aici incolo !
2009-05-18, 17:09:35 (86.126.77.*)
de Bicious:
Cum a zis si Ilarion, in oras si motocicletele circula cu 50-60 de kilometrii in medie iar faptul ca va "iau" in linie dreapta este pentru ca motocicletele ajung mult mai repede la viteza dorita, mica sau mare. Nebuni sunt si de o parte si de alta
2009-05-18, 17:11:43 (81.196.127.*)
de tralala:
M-au depasit pe mine si au trecut foarte tare si cand zic foarte tare zic in cunostintza de cauza pt ca am scapat de motor acum cateva zile tocmai de frica acestor evenimente. Casca avea decat unu din ei si nu era prinsa sub barba deoarece in momentul impactului nu a sarit departe de motor. unu din baieti(cel care a murit pe loc) a fost proiectat cam la 10 metri de impact si celalalt era langa primul stalp de iluminare de dupa intersectie adica daca veneai dinspre centru nu stiai ca a ajuns acolo din accident pt ca mai era de mers pana unde era motorul. Eu nu imi imaginez cum baiatul ala a mai putut sa traiasca la cat de departe a putut sa fie aruncat. Vad ca unii zic aici ca o sa isi revina si speram cu totii ca o sa isi revina pt ca oricare din noi putea sa fie pe motocicleta acolo in momentul ala. Din ce am inteles motocicleta o luase un baiat in ziua aia si ei au luat-o sa se plimbe, oricum nu cred ca mai conteaza si tot ce am vazut acolo a fost ca si cand as fi avut cel mai mare cosmar. Nu doresc la nimeni sa se intample asta cat despre cel cu dacia ce sa zic decat ca nu o sa pateasca nimic din punct de vedere juridic(din pacate) pt ca deja politistii au consemnat ca "motociclistul nu avea semnale luminoase si circula cu viteza excesiva in localitate" dar nu vreau sa ma gandesc ce i-ar face restul membrilor familiei al baiatului mort. Politia ca deobicei numai cu gura mare. A venit un retardat, altfel nu am cum sa ii zic, de politist pe care il cheama Elvis nu mai stiu cum si care la un examen pt permis categoria A a zis ca : Ba voi astia motociclistii ar trebuii sa muritzi totzi. deci deasta zic ca nu stiu ce va patzii ala cu dacia. Pacat de copilul ala care a murit.
2009-05-18, 17:15:07 (92.80.197.*)
de conumare :
nu contest bicius! asa e !
nebuni sint si de o parte si de alta !
dar acum trebuie sa merg la priveghi!
si fiul meu are ac. virsta !
2009-05-18, 17:16:10 (86.126.77.*)
de Bicious:
ConuMare, 'karma' in general ti-o faci cu mana ta. Nu poti zice ca daca te duci sa lupti in Afganistan, 'karma' este aceeasi. Poti decide daca te duci sau nu. Puterea karma in cazul nostru se aplica pentru pasager, practic nu a putut actiona asupra soartei sale iar 'karma' sa a decis sa traiasca. Sper sa-l ajute sa isi continue viata fara urmari
2009-05-18, 17:17:10 (81.196.127.*)
de Bicious:
Unde este priveghiul? Cumva pasagerul era vrate cu cel decedat?
2009-05-18, 17:20:18 (81.196.127.*)
de conumare :
da, tralala!dar ginditi-va si la parinti !!!!
2009-05-18, 17:20:37 (86.126.77.*)
de conumare:
nu, nu erau frati!
priveghiul este pe str. cornesului
sau drumul cornesului cum se spune acum !
2009-05-18, 17:23:23 (86.126.77.*)
de Julieta:
Ingrozitor,am o intrebare Bicios,te rog exprimate sa intelega lumea ce vrei sa ne comunici,nu te face doar tu inteles,unde este fratia din noi?
O zi minunata si fara accidente.Salutari.
2009-05-18, 17:27:57 (80.60.155.*)
de Vampiras2006:
.... eu zic sa nu va mai datzi cu parerea el nu era motociclist inrait era pur si simplu un copil care luase si el motocicleta sa faca un ban cu ea..... fiindu`i drag ... a iesit la o tura cu ea ... si a fost ultima tura din viatza lui .... si app a murit cu prioritate cu tot !!!! sa nu uitatzi asta! avea si el permis motocicleta era inmatriculata .. era luminata corespunzator ... deci asa ca numai vorbiti fara sa stiti ..!!! Nu Te Vom Uita Dragos Te Iubim!!!!!:(((
2009-05-18, 17:29:40 (85.120.189.*)
de conimare:
asa e vampiras !
minutza !! in veci nu te vom uita!
2009-05-18, 17:36:16 (86.126.77.*)
de Bicious:
Aflai ca-i stiam ! :(. Nu prea bine, mai mult pe Robert. Doi dintre baietii de treaba ai cartierului, nu-mi vine sa cred
2009-05-18, 17:38:03 (81.196.127.*)
de anonim:
scuzatzima ca ma bag...nu shtiu nimik despre acest accident...da' la cum arata dacia lovindu'se cu un motor (nu cu o alta mashina) eu cred ca motociclistul a avut viteza mare(parerea mea)...PS:nu sunt nici motociclist shi cu mashina mica merg rar( camionagiu :D)
2009-05-18, 17:41:45 (79.117.159.*)
de conumare:
anonim!
putea fi si bicicleta.tot neacordare de prioritate este !
si o bordura e o trambulina spre infern !
bicious !
robert e la sp. mare la et 3 ,terapie intensiva !
2009-05-18, 17:49:04 (86.126.77.*)
de Bicious:
Raspuns Julietei: incerc sa accentuez faptul ca viata e firava si sa consientizam lucrul asta, nu doar sa stim. Au fost momente delicate in care fractiunile de secunda au contat si in care nu mai conta daca sunt eu de vina sau altcineva. Sa incercam ca ce tine de noi sa facem cat mai bine. Unde este Robert? Este internat in Craiova?
2009-05-18, 17:51:51 (81.196.127.*)
de Bicious:
Scuze, vad ca s-a raspuns in timp ce scriam mesajul
2009-05-18, 17:53:19 (81.196.127.*)
de conumare :
da bicious !
la spitalul judetean ,et. 3 ...terapie intensiva .
2009-05-18, 17:53:50 (86.126.77.*)
de Bicious:
Intelesei ca este in coma, ati fost pe la el? Eu sunt pe pas de plecare de la servici
2009-05-18, 17:55:53 (81.196.127.*)
de conumare:
da bicious , primul salon in dreapta !
2009-05-18, 17:58:16 (86.126.77.*)
de conumare :
da ,asa este !
din pacate f. putine sanse!
2009-05-18, 18:00:11 (86.126.77.*)
de Ilarion:
@tralala: ce ai cu soferul daciei? crezi ca tu, in locul lui, ai fi putut sa eviti accidentul? ai fi putut sa vezi motorul (la viteza aia) venind? nu mai aberati atat. ii inteleg pe cei care-i cunosteau pe baieti, e normal sa acuzi pe cel care "ti-a omorat" prietenul, dar judecati la rece: soferul motorului si-a facut-o cu mana lui...pe drumul ala, noaptea, cu viteza aia...da-o draq de treaba! daca cel de pe motor era un necunoscut, iar soferul daciei era un apropiat de-al vostru(sau chiar unul dintre voi), cum ati fi judecat lucrurile? v-ar fi convenit sa faceti puscarie pt o persoana care circula cu o viteza extrem de mare prin oras?
2009-05-18, 18:04:51 (79.117.166.*)
de Prieten:
Dragos,sper sa fi ajuns bine acolo...
Robert,s per sa scapi,sa mai vorbim..cum o faceam candva..
2009-05-18, 18:06:47 (79.117.202.*)
de Ilarion:
@conumare: zici tu ca tot neacordare de prioritate este? mai sa fie... si daca tu, cand schimbi directia de mers, n-apuci sa-l vezi pe unu care vine cu motor cu 200+ si da in tine, si moare, esti de acord sa faci puscarie pt prostia lui? tot neacordare de prioritate e? neacodare de prioritate cui? unui obiect care nici nu-ti apare in oglinda cand te asiguri? care circula cu o viteza atat de mare incat intr-o singura secunda parcurge 50 de m? in 3-4 secunde cat dureaza dupa ce te-ai asigurat in oglinda si pana apuci sa pleci de pe loc el deja a parcurs 200 de m? ce inseamna o distanta atat de mare parcursa in asa putin timp?
2009-05-18, 18:10:00 (79.117.166.*)
de conumare:
ilarion !!
din punct de vedere juridic ,ai dreptate ,din punct de vedere moral .......!tu ce crezi ?
sti de ce a efectuat virajul la stinga in mare graba ?
nu stii!
ok !
din punct de vedere juridic ,soferul daciei nu are nici o vina !
2009-05-18, 18:10:36 (86.126.77.*)
de tralala:
@ilarion: Nu am zis c as fi evitat ci ca acolo s-a creeat culpa comuna pt ca din ce am auzit baiatul nu avea permis pt categoria A si ala cu dacia nu a dat prioritate pt ca exact cum zicea si cineva mai sus ca nu a reusit sa isi dea seama de viteza pe care o avea si a zis ca se poate baga dar de asta tine si de lipsa de experienta sau de oboseala sau de ....etc. cert este ca baiatul ala a murit vinovat sau nevinovat iar asta cu dacia dacas are putin suflet o sa ramana toata viatza lui cu un far care ii lumineaza in ochi cand se va culca noaptea.
2009-05-18, 18:54:51 (92.80.197.*)
de tralala:
P.S. scuze pt greselile de ortografie care le mai fac in comentarii
2009-05-18, 18:56:44 (92.80.197.*)
de Aiurea:
Pacat de ce s`a intamplat .. dar din pacate asta`i in Craiova .. multi nu stiu sa mearga pe 2 picioare .. si mai folosesc si masini .. motoare .. scutere .. si asa mai departe .. inconstienta ucide ..
2009-05-18, 19:02:47 (207.195.254.*)
de pruteanu:
se accepta mai tralala. uneori e mai important continutul decat forma... si cred ca cei care nu prea au ce spune incep sa critice forma..
asa ca nu iti face pb!
2009-05-18, 19:03:08 (79.117.187.*)
de Prieten:
Nu mai conteaza cine e de vina,rugati-va daca doriti sa faceti un bine,discutiile astea sunt in plus,si nu aduc nimic bun.
Robert,nu ne lasa,te roaga prietenii tai,revino printre noi !!!
2009-05-18, 19:44:05 (79.117.202.*)
de Puya:
Dragos in veci nu te vom uita, odiihneste-te in pace frate, sper ca Robert sa isi revina si nu va mai dati toti cu parerea pripit ca nu stiti toata situatia ati vazut o poza si ati citit 3 randuri si gata mortu e devina si ala cu dacia e cuminte, hai sa il lasam pe Dragos sa se odhineasca in pace si inca ceva nu uitati Dumnezeu are grija de fiecare.
2009-05-18, 19:49:34 (86.122.149.*)
de RaZuU:
Dumnezeu sa te odihneasca Dragos:(
2009-05-18, 20:06:37 (79.117.151.*)
de Laura:
Sincer imi pare rau!!am auzi aseara ambulantele cu sirenele aprinse:-s dar nu m am gandit k a murti cineva,,,condoleante familiei!!
2009-05-18, 20:35:26 (93.122.135.*)
de Laura:
scuzati greselile!!
2009-05-18, 20:39:15 (93.122.135.*)
de Bicious:
Am fost sa aprind o lumanare. Multi prieteni ii sunt la priveghi. Pacat de tineretea lui.
Vestea buna ar fi ca Razvan a inceput sa miste, din cate stiu este tot in coma. Ce mai stiti?
2009-05-18, 22:01:09 (86.126.56.*)
de Ade:
Medicii ziceau ca are fractura de baza craniana si erau destul de rezervati... totusi, au reusit sa il stabilizeze. Acum depinde de el si de prietenii sai.. Sper ca maine vestile sa fie mai bune..
2009-05-18, 22:06:43 (79.117.187.*)
de mara:
robert incepe sa-si revina...a iesit din coma si respira singur...insa are foarte multe rani:|:|...mie nu mi a venit sa cred knd am auzit ca a avut accident...mai bine rugati-va pt el si nu-l mai criticati p baiatul care a murit,lasati-l in pace...toti mergem cu viteza indiferent ca avem masina,scutere sau motociclete..robert noi ne rugam in continuare pentru tine si poate ca acel baiat lupta pentru viata ta daca pentru a lui nu a mai putut lupta...te asteptam sa vii acasa si sa fii iar ca inainte...condoleant e familiei baiatului care a murit:(:(
2009-05-18, 22:14:29 (79.117.129.*)
de cunoscut...:
din cate am auzit...robert a miscat degetele...acum toata lumea spera sa isi revina chiar daca doctorii sunt de alta parere....:(:(...iar Dragos a fost si va ramane in sufletele noastre.....Nu TE Vom Uita Niciodata Dragos.:(:(.....
2009-05-18, 22:20:36 (79.117.214.*)
de mihaela:
petro sa te faci bine ca inca mai e nevoie de tine pe aici:((:((:((
2009-05-18, 22:23:09 (79.117.149.*)
de coockout:
ma fratilior voi aici numai aberatii vorbiti . vinovat a fost ****u cu dacia . pt ca nu a acordat prioritate , avea farurile stinse , normal nu la vazut dragos si a dat din plin in el . soferul mai era si pe contrasens asa ca nu mai vb pt ca daca mergea si el macar cu farurile aprinse se posibil sa se evitat incidentul dar daca criminalu are permins de tricicleta nu de masina .... pt ca daca avea si el farurile aprinse se vedea o urma de franare ceva nu sa dea din plin
RIP DRAGOS ! DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA !
2009-05-18, 23:12:21 (82.78.217.*)
de Robert:
R.I.P Nicusor .....:(( d-zeu sa te odihneasca in pace, ai fost un baiat de nota 10.
2009-05-18, 23:15:44 (79.117.133.*)
de harry:
dragos a incetat din viata in urma unui accident de motocicleta....nu mai este pintre noi bunul nostru prieten,dumnezeu sa te odihneasca in pace..te iubim!!!!!!!!:((((((
2009-05-18, 23:53:20 (92.83.12.*)
de cristi:
Ilarion..o masina nu`i egal cu o motocicleta...cu o motocicleta iei virajul nu din ghidon, neaparat ci si din modul in care te apleci. cu masina poti sa te apleci in toate directiile...ca o pierzi. Nu e acelasi lucru un motor cu o masina..cu o masina de la 130 opresti in minim 50 de metri, cu o motocicleta dublu sau chiar si mai bine. asta depinde de motor, sunt unele dotate cu abs si opresc mai scurt..dar n`ai sa vezi multe modele. Sunt multe de discutat, in acelasi timp, un costum iti poate salva viata ! Toti zic, soferul ucigas..dar sa va puneti voi in locul lui, ca nimeni nu pleaca de acasa conducand masina, cu scopul declarat de a "ucide". Dar in majoritatea accidentelor cu "motociclete" intotdeauna vor fi scosi vinovati soferii masinilor, camioanelor s.a.m.d. De Ce? Pentru ca romanii nu sunt invatati sa respecte alti participanti la trafic, cum de altfel nici motociclistii nu ii respecta pe ei. Ce e in mintea lor, las, ca e la asa mai fudul, ia sa vada el ca eu sunt si mai tare ca el. Nu`i deajuns unul prost..trebe 2-3. ca sa ajungem la concluzii mortale. Am fost in bucuresti recent, pai nene, au si ei motociclisti, dar nu cu ordinul zecilor pe care ii avem noi, ci cu ordinul miilor. In acelasi timp, n`am vazut motociclist fara casca, tineti minte ! La noi, vezi peste tot, pentru ca deh atrage "pipitza" care se "uda" cand il vede calare pe "magar". Peste tot in general vorbind (mai sunt si exceptii, putine, intr-adevar). Venind spre Craiova prin Alexandria am vazut un grup de 6 motociclisti, 2 cu prietena..dar erau nene imbracati adecvat, adecvat insemnand ce? ( casca, amandoi + costum amandoi de piele, da pe o vreme de 33 de grade, afara, asta intr-un caz, iar in celalat fata, avea doar casca, si haina de piele, in rest blugi. Si totusi, la ei de ce se poate? Intr-adevar recunosc, cand remarc un motociclist in retrovizoare sunt de 1000 de ori mai atent si prefer sa`l las sa treaca decat sa il stiu in spatele meu. Motociclistii craioveni (nu scuteristii) au format un obicei, care zic eu, in defavoarea a sute de craioveni care locuiesc pe calea bucuresti ca este un lucru bun, si acela de a merge in viteza 1 si a tura motorul. Cum craiovenii nostrii nu sunt obisnuiti cu motoarele, un vrrr.puternic, langa tine, il simti cu siguranta. Ceea ce te face mai atent si mai responsabil, fata de tine, si fata de ceilalti ! La noi, pe langa soferii care nu se uita in oglinzi, motociclistii care zicem noi merg pe o roata pe calea bucuresti, mai sunt si drumurile proaste ! Pe strada respectiva am prins astazi seara 140 cu masina, care are 2 tone si ceva, dar cu motorul care are pana in 500 (motor) si scuter pana in 200? In plus, la cel mai mic bump un scuter/motor/sare de roata si pierde imediat aderanta..in comparatie cu o masina, care prin suspensii si greutate, amortizeaza orice..incercare de pierdere a aderentei s.a.m.d. In final, asfalt uscat tuturor !
Rest in Peace !
2009-05-19, 00:04:13 (79.117.195.*)
de Bicious:
Asa e Cristi. Am avut la un moment dat zgarietura pe casca si pantaloni de piele rupti la un genunchi, iar manusa dreapta facuta zdreanta. Zgarietura ar fi fost pe frunte ( mai adanca decat pe casca) si genunchiul mai grav avariat daca n-as fi fost echipat.Vina conservarilor e ca nu ne observa din diferite motive dar e treaba noastra sa evitam.
2009-05-19, 09:05:46 (81.196.127.*)
de BoBo:
Dragos nu te vom iuta niciodata
2009-05-19, 09:08:27 (82.78.218.*)
de an0nim:
BAH IDIOTILOR VAI DE CAPU` VOSTRU DE DISTRUSI!!!BINE K NU ATZI ZIS K AVEA 300KM/H...DESTEPTILO R!AVETZI DOUA CLASE K TRENU` SI VA DATZI CU PAREREA!ERA DOAR UN COPIL...UN PRIETEN BUN...CU SUFLET MARE...NU K VOI CARE VORBITI DIN BASME...NU VA MAI UITATZI LA TELENOVELE K DEJA V`AU DISTRUS!LASATI`NI`L IN PACE!!!!!!!DRAGOS AI FOST ESHTI SI VEI RAMANE IN INIMILE NOATRE...!!!IAR PT CEI KARE COMENTEAZA FARA ROST ....GURA MIKA K NU SHTII CE`TZI REZERVA VIATZA!!!~~ODINESHTE `TE IN PACE DRAGOS~~~
2009-05-19, 18:09:13 (79.117.184.*)
de O veste minunataa:
Petro incepe sa-si revina,incet dar sigur.Te iubim Petro ,fa-te bine ,te asteptam.
2009-05-19, 18:38:01 (82.78.217.*)
de anonimus:
ma mancavasi gura vedetzi unde duc fitzele si pretentziile.... si eu am motor da ... si cu faza cu 200km/h nu prea imi vine sa cred ca ia dat prin bariera 200 da... oricum imi pare rau de el Dumnezeu sal odihneasca si luati aminte ca nu e bn ...pe bune acum vazik din inima ca eu am avut un accident si am stat vreo 3 zile in coma da nu e bn nu zic sa mergeti cu 60 datii si 200 da pe unde e de dat nu prin toate gropanele......
2009-05-19, 21:56:55 (79.117.149.*)
de zizu:
condoleante familiei indoliate si frate daca nu esti atent la motociclisti si scuteristi ai omori fara sa vrei. astazi vazui un motociclist care pe A.I. cuza o lua pe contrasens pt ca semaforul doar ce intrase pe galben si urma rosu si tipul tasni brusc de lunga mine si cand trecu prin intersectie dejea culoarea semaforului ierea pe rosu fara putin nu dete intro masina care il evita la mustata deci acelui motociclist nui doresc de cat sa aiba parte de o garsoniera cu use in tavan. cine vrea sa ma injure ste liber sa o faca
2009-05-19, 22:00:02 (79.117.155.*)
de Vlad:
Am fost si ieri si astazi la spital si pot sa va zic ca Robert a inceput sa fie mai bine, hemoragia de la craniu i s-a oprit si a inceput sa ii intre pulsul in normal cat si tensiunea deci in mare parte e stabilizat insa depinde de Dumnezeu , sa speram ca va fi bine. Doamne ajuta! Au trecut aproape doua zile si nu imi vine sa cred ce s-a intamplat cu Dragos , a fost prietenul si colegul meu de banca aproape 8 ani de zile! Dumnezeu sa il aibe in paza!
2009-05-19, 22:00:08 (86.126.56.*)
de DANI:
pt nr 54 bai frate ai chef de misto? traseul cu pricina ( voineasa - petrosani) il faci daca ai ceva experienta la volan sau cu motorul. am destula experienta de volan am facut traseul respectiv si inca multe altele nasoale, asa ca vorbesc in cunostinta de cauza.nu gidila orgoliul unor copii pt care orice este posibil , ca ai sa vezi postate anunturi pe net cu doritorii sa participe la asfel de trasee. lasa-le pt oameni cu ceva experinta , altfel se pot intimpla tragedii.sa lasam politia sa se pronunte si DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA pe baiat , pacat, mare pacat !
2009-05-19, 22:06:01 (79.117.157.*)
de radukuxxx:
imi cer scuze ca intervin ...in primul rand Dumnezeu sa il odihneasca in pace si condoleante familiei indoliate .... ...da vruiam sa va intreb daca ati vazut cum arata autoturizmul dupa accident ....voi credeti ca mergeau regulamentar? hmmmm....eu cred ca nu ....acum vedeti si voi pozele si pe urma vorbiri
2009-05-20, 02:46:30 (79.117.189.*)
de bravo nr. 117:
Chiar dacă tu "vruiai" să ne spui adevărul şi mai vruiai să vedem şi "autoturizmul", noi deja am constatat că de vină a fost "motociclistul" cu 160 km pe oră în oraş, fără permis, fără far, fără echipament de protecţie, fără nişte părinţi care să-l îndrume, ei doar i-au cumpărat motocicletă şi l-au trimis la moarte cu ea ... iar acum plâng ...
2009-05-20, 03:59:13 (86.126.174.*)
de Bicious:
Pentru cei ce considera ca e 'grele' sa ajungi la 200 km/ora cu moto: am chopper adica ceva mare si linistit, nu sport...cu ea ajung de la Lukoil de unde au plecat ei pana la zona accidentului de voie la 120 km/ora . Si eu am ca centimetrii cubi 400 nu 650 cum au avut ei. Bagati-va mintile in cap. In tarile dezvoltate cei ce nu au experienta de 2 ani pe motocicleta nu au voie cu motociclete peste anumite puteri, ca sa nu zic de cei fara carnet. Recomandat: nu va urcati pe motoare peste 500 de centimetrii cubi daca nu aveti experienta mai mare de 2-3 ani pentru ca va fura, motorul suna altfel si nu-ti dai seama cand ajungi la 150-200 kilometrii pe ora. Iar cand ai ajuns la viteza aia trebuie sa fii mester daca se iveste obstacolul. Pe cei 2 i-am cunoscut, sper ca Robert sa-si revina complet, fara sechele, Dumnezeu sa ajute ! Si pe Dragos sa-l odihneasca in pace ! Semnalul de alarma este pentru restul.
2009-05-20, 08:57:42 (81.196.127.*)
de flocu:
in pare foarte rau de baiatu asta dumz sa il ierte
2009-05-20, 18:33:42 (79.117.163.*)
de tzambric:
Condoleante familiei lui Dragos ..:( nu-l vom uita niciodata:((
2009-05-20, 18:33:46 (86.126.62.*)
de euggen:
Dumnezeu sa te odihneasca Dragos:(
2009-05-20, 20:07:34 (86.122.149.*)
de AAA:
bai asta cu 54 esti un ratat prostule iti dai seama ce smecher esti tu imputitul dracului mai bine taceai ba idiotule ...........DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE DRAGOS :((.TE VOM IUBI MEREU.:(
2009-05-20, 20:44:21 (85.120.189.*)
de AAA:
pt nr 10 bai maimutoiule nu ai fost la fata locului sa vezi ai citit cateva randuri din ziar si nu stii ce s-a intamplat cu adevarat in locul tau m-asi impusca frate........ ..crede-ma faci umbra pamantului degeaba prostul dracului.........cre tinule!!!!!!!
2009-05-20, 20:50:31 (85.120.189.*)
de b3b:
Vad ca unii din voi comentati fara rost?alta treaba n`aveti acasa decat sa scrieti parerile voastre aberante(unele)care nu coincid cu realitatea?Nu ati fost acolo...unii nu`l cunosteati pe Dragosh, nu stiati nimik de persoana lui dar comentati prost da`ti vina pe el k el a fost de vina...toti gresim si fara sa vrem si doar Dumnezeu ne poate judeca ...Crede`ti k el a vrut sa se intample asha?sa lase in urma numai inimi frante...o familie kre nu mai poate fi consolata cu nimik....nu va dati seama de ceea ce scrieti si poate k raniti cu vorbele voastre stiti dkt sa luati apararea celui cu masina...nimeni nu a vrut sa se intample asha...el practic a luat motocicleta s`o vanda nu s`o tina...s`a plimbat si el k ii era f drag de ea...si ar fi vrut sa ajunga bine acasa kredeti k dk stia k se va intampla asha ceva se mai ducea sa se plimbe?sau nu era mai atent?aiurea....norm al k nu se mai ducea....NE PARE FOARTE RAU DRAGOSH!!!!...si eu una NU TE VOI UITA NIKIODATA...am avut mult prea multe in comun si VEI RAMANE IN SUFLETUL MEU MEREU K UN INGER PAZITOR....ai lasat in urma atatea lucruri nerezolvate aveai atatea sperante....si viata a fost prea dura cu tine nu meritai asta si voi traii mereu cu amintirea ta...prefer sa cred k ai plecat undeva si k ne vom mai vedea intr`o buna zi....NU`mi vine sa cred nici acum!!!deocamdata nu constientizez...dar se va simtii lipsa in curand si nimeni nu va ocupa locul gol care a ramas...ai lasat in urma multe lacrimi...PACAT !!!UN MARE PACAT!!! Te vom iubii mereu Dragosh si ai grija de tine acolo sus ...Iarta`ma dk ti`am gresit vreodata cu ceva:(
2009-05-20, 21:08:45 (82.78.218.*)
de aaa:
bai asta cu nr 118 care parinte crezi tu k ii vrea rau copilului sau nu esti sanatos dar nik nu ma mai surprinde la cate rautati scrisarati unii dintre voi aici ai citit niste randuri ai vazut o poza da nu stii cu adevarat ce s-a intamplat nici tu nici ala cu nr 117 dar ce sa va facem noi dak asa ati iesit voi niste oameni ratati.............. nu stiu din ce sunt facute inimile voastre dak vb in halul asta.........pt noi sunteti niste ****i oameni fara viitor.............. ....
2009-05-20, 21:28:18 (85.120.189.*)
de el sol:
mey,toti avem tendinta sa dam o parere nascuta din prejudecati...dar pt 118....cred ca ar trebui sa iti cantaresti cuvintele daca pe viitor intentionezi sa mai comentezi ceva...pt ca exagerezi...orice parinte isi sustine copilul...si tu il vei sustine pe al tau si ii vei satisface o buna parte din mofturi...de unde ai garantia ca i-au cumparat-o parintii?...ai ceva concret sau vorbesti asa...sa iti dai o parere...ar trebui sa specifici daca iti spui parerea sau esti in cunostinta de cauza...nu sa faci afirmatii doar de dragul tastelor....,,,sa stii...ca daca ai un copil ambitios...si pasionat...poti sa nu ii dai nici un ban...si tot isi ia motor sau fumeaza etc..poti sa il bati si sa il legi de calorifer...pleaca cu tot cu blocul....doresc tuturor sa fie nemuritori...pt ca orice pierdere e dureroasa...ca e batran si cu atat mai mult daca e tanar.........sper ca cei care au auzit de acest eveniment...cumulat cu toate cele anterioare..intampla te in oras,sa invete ceva...Dumnezeu sa te odihneasca in pace Dragos!
2009-05-20, 23:23:02 (79.117.180.*)
de ramo:
mai fratilor, nu mai ziceti ca parintii baiatului au fost de vina, pentru ca ei nu au nici o vina. dragos a luat motorul cu 2 zile inainte si vroia ca in ziua urmatoare sa se duca sa-l vanda sa mai faca si el un ban, NU VROIA SA IL TINA PENTRU EL. asa ca inainte sa scrieti numai aberatii mai documentati-va, apoi comentati! DRAGOS NU TE VOM UITA NICIODATA!!! VEI RAMANE IN SUFLETUL SI IN INIMILE NOASTRE.
2009-05-20, 23:50:42 (82.78.217.*)
de nec:
mai dar toti va dati cu parerea...dar nimeni nu stie ce sa intamplat exact decat Dumnezeu si cei 2 Dragos si Robert dar din pakte Dragos nu mai este printre noi..... era un inger de copil......mie nici azi dupa ce fusei la inmormantare nu imi vine sa cred k este mort.....app nu mai dati vina pe saracii parinti k nici makr nu ei iau dat bani pt motocicleta.....DUMN EZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE NU TE VOM UITA NICIODATA VEI RAMAEA IN AMINTIREA NOASTRA!!!
2009-05-21, 00:16:57 (86.126.56.*)
de Deea:
DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE DRAGOS!:(:(
2009-05-21, 10:35:10 (82.78.218.*)
de Bicious:
Eu stiu ca il avea de mai mult de 2 zile, sau cumva a fost al altcuiva de prin cartier? Ca tot se turuia pe acolo...
2009-05-21, 16:49:31 (81.196.127.*)
de lucian:
Nu prea inteleg de ce doar pe motociclisti ii vedeti ca circula cu viteza....eu conduc si masina si motor...merg cam cu 10-20 de km, pest elimita legala in general;e bine...pe varianta din ct(de acolo sunt) circul cam cu 80-90 ,limita de viteza fiind 70.Am aceeasi viteza si cu masina si cu motorul;de fiecare data nu trec 300 de metri fara sa fiu depasit de vreo masina care circula cu o viteza in jur de 100-130
Deci,unde este dreptatea?fratilor ,masinile circula mult mai repede;doar ca pe motociclisti nu-i vede lumea,ca de e greu sa te asiguri....pierzi prea mult timp daca te uiti cu adevarat in oglinzi,sau si intorci capul ,asa cum de altfel este si regulamentar:feriti- va singuri,caci nimeni nu va fereste!!!
2009-05-22, 23:59:48 (79.117.65.*)
de anonim:
azinopate pe str calea bucuresti era cu masina...nu aveam mai mult de 40km/h .Atrecut unu cu un golf 3 racheta pe langa mine.si dupa 5 min au mai trecut niste bmw_uri , un mercedes , o toyota , fiat ....acestea tot asa au trecut...parca ar fii fost in filme
2009-05-23, 10:57:41 (85.120.189.*)
de DVI:
Ma fratilor...nu va mai certati degeaba...si nu va mai dati aiurea cu parerea...Nimeni nu s-a nascut Michael Schumacher sau Valentino Rossi...ba ca motociclistu nu avea far sau ca pe str aia nu prinzi nu stiu ce viteza...Odata ce nu ati fost acolo la momentu acela e greu sa-ti dau cu parearea din auzite...sau din poze...Pun pariu ca unii nu s-au suit in viatza lor pe un motor...sau la o masina si sa vada adevarata ei putere...sa te uiti pe internet si sa vezi anumite detalii despre o masina /un motor si sa-ti dai cu parerea...mai bine tineti pt voi...Dzeu sa-l odihneasca in pace pe baiat , iar celalalt sa-l ajute Dzeu sa scape
2009-05-23, 11:00:45 (85.120.189.*)
de Next:
Eu cred ca vinovat este cel care a incalcat primul legea astfel incat s-a produs ulterior accidentul. Se presupune ca la o viteza de 50 KM/h poti evita aproape orice obstacol (zic aproape fiindca nimeni nu e perfect...) daca esti un sofer cu capul pe umeri, indiferent ce conduci. Asta e parerea mea generala, nu vreau sa acuz sau sa arunc vina pe niciunul dintre cei implicati.
P.S.: la o viteza cu 50 KM/h peste viteza maxima admisa in acea zona se suspenda permisul 90 de zile (a.k.a. n-ai ce circula...).
2009-05-23, 16:29:27 (79.117.203.*)
de Neagoe Nicolae Dragos:
Salutare ma cheama cum il chema pe Dragos stau tot in bariera oricum dumnezeu sa il ierte si sa ii fie tarana usoara.......din pacate nu am oputut ajunge la acident din parerea mea acel om cu dacia" nevinovat nu avea cum sa treaca de linia continua auzindui pe multi prieteni de-ai mei .............La 150 km/h crezi ca mai ai scapare daca dai in ceva ?? Ori cum in bariera sunt 100 de gropi din sens si pana la termo.......Dar..... ..Din pacate.....Asta e.... El si-a facuto singur cu mana lui dar pacat....erau tineri ......cu toate ca nu au avut carnte de clasa A pt motoare .....Neavand costum si casca....Putea sa scape si Dragos dak avea costum si casca dar ce sa faci........si-a facuto cu mana sa NU TR SA PLECE Cu motoru de acasa mi sa intamplat si mie cu bicicleta acum o luna sa fac acident exact langa strada primaveri si am fost cu varerisoru meu ........ si am avut 20km/h Dar la 150km/h inseamna..... ca se infige in masina....
In fine Dumnezeu sa il ierte,,,
2009-05-23, 23:50:12 (82.78.218.*)
de DVI:
Copile tu nici nu stii sa te exprimi si iti dai aici cu parearea...mai bine ai tace din gura...nu esti in stare sa legi 2 cuvinte si akuma il acuzi mortu ca e vinovat
2009-05-24, 14:32:42 (85.120.189.*)
de Clio:
Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Dragos, si multa sanatate celuilalt baiat- sper ca e mai bine,acum.
Vestea acestui accident m-a socat, cunosc familia baiatului decedat...si nu pot decat sa le transmit condoleante si sa ma rog pentru ei ca Dzeu, sa le de-a putere.
Nu imi pot imagina prin ce trec... oameni atat de cumsecade...parintii , fratele.
Vinovatii? Destinul poate...
Imi pare tare rau ca nu am putut fi nici la priveghi, nici la inmormantare, dar gandul mi-a fost tot la familia indoliata care sufera enorm acum.
Ai ajuns un inger, Dragos, ai grija de noi. O sa ramai in inimile noastre!
2009-05-24, 23:03:38 (92.86.243.*)
de Madalin:
Robert a murit.
Adio prietene !
2009-05-27, 11:24:50 (79.117.204.*)
de Firesc:
Robert a fost ucis de inconstienta celui care conducea motocicleta. La 50 km/h nu ar fi avut decat o mana rupta. Acum parintii si prietenii raman sa planga pe inconstientul care conducea motocicleta si pe cel ucisde cel care conducea motocicleta! Pacat de bietul sofer care o sa fie nevoit sa traga destule .
2009-05-27, 11:31:51 (79.117.200.*)
de Buyaka:
Madaline ce iti face Polo mã? :))
2009-05-27, 12:29:56 (79.117.150.*)
de d:
Si eu sunt motociclist, dar am fost constient tot timpul ca oricand poti sa-mi gasesc moartea. Din fericire pana acum nu am patit nimic slava Domnului! Daca va amintitzi acum 3 ani a fost un accident in zona Parcului in care un prieten al meu(Marcel se numea D-zeu sa-l ierte), si-a pierdut viatza lovindu-se de o dacie ce nu i-a dat prioritate! La fel ca si voi am fost convins ca vina e numai a soferului, dar cu timpul dupa ce durerea a mai trecut am realizat ca atunci cand urci pe motor ai viatza ta in mainile tale, nu trebuie sa gandesti ca tzie nu ti se poate intampla nimic! In trafic se mai fac si greseli suntem oameni nu robotzi ! Viatza ta trebuie sa ti-o pazesti singur! Prietenul meu invatzase sa conduca pe motorul meu iar cand sa intamplat accidentul eu eream plecat la munca in Portugalia asadar durerea in sufletul meu a fost foarte mare eu neputand fi alaturi de el la inmormantare. Deci cred ca o parte din vina am avut-o si eu pt ca l-am invatzat sa mearga cu motorul. Asadar vinovatzi se gasesc multzi! STOP ACCIDENTELOR! VIATZA ARE PRIORITATE! Nu viteza si nici adrenalina!
2009-05-27, 12:54:00 (79.117.204.*)
de an0nim:
auzi mah FIRESC eu zic k nu eshti tuh in masura sa comentezi!!!NU E NICI CEL CARE CONDUCEA MOTOCICLETA VINOVAT,NICI ROBI!!!E SOARTA!!!!!!nu mai cauta tuh vinovatzi!!!toata lumea e indurerata dar las`o mai moale cu acuzatziile!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
2009-05-27, 12:54:03 (79.117.187.*)
de Anca:
Dumnezeu sa va odihneasca in pace baieti! STOP ACCIDENTELOR! VIATA ARE PRIORITATE!
2009-05-27, 19:47:36 (79.117.171.*)
de Firesc:
anonim o sa mori si tu ca fraierul pe asfalt daca nu pricepi ca viteza si masa e extrem de importanta la ciocnirea a doua corpuri. Daca o musca se ciocneste de tine cu viteza de 20 de km la ora nu simti insa daca o face o masina te arunca la 5 metri. Asta e diferenta de masa! Acum sa studiem putin distanta de franare. Daca ne apare un obstacol in fata si distanta de franare pana la zero e mai mica decat distanta pana la obstacol nu avem accident. Daca e mai mare distanta de franare ... avem accident. Aceasta distanta de franare este functie de viteza si SPATIUL DE FRANARE CRESTE CU PATRATUL VITEZEI! Deci cu cat creste viteza "speranta" unui accident creste la patrat. Iata de ce unii spun ca viteza ucide! Eu sunt de parere ca nu viteza ucide ci cel care conduce ucide pentru ca doar cel care conduce manevreaza acceleratia. Iata de ce, ma anonime, sunt in masura sa comentez pentru ca am 10 mii km cu motocicleta parcursi si aproape un milion de km cu masina, bineinteles ca nu pot ascede la experienta si cunostintele tale tehnice si mecanice insa pot comenta si eu in speranta ca unii tineri vor citi si vor trage concluzii fara sa mai fie nevoie ca sa-i planga cei dragi! Eu de asta scriu aici ca sa deschida ochii cei care se cred zmeii soselelor si care apoi sunt adunati cu farasul, tu pentru ce scrii aici?
2009-05-27, 20:21:56 (79.117.200.*)
de DVI:
ADIO ROBERT...ADIO DRAGOS...NE-ATI LASAT UN GOL IN SUFLET...SPER CA ACOLO SUS O SA VA FIE BINE SI CA INTR-O BUNA ZI SA NE REVEDEM CU TOTI...ATI FOST SI VETI RAMANE IN SUFLETELE NOASTRE...NU VA VOM UITA NICIODATA!
DUMNEZ EU SA VA ODIHNEASCA-N PACE!
2009-05-28, 02:38:07 (85.120.189.*)
de an0nim:
Ma Firesc ce sa zic eshti super inteligent ;)) insa putzin imi pasa mie de vorbele tale aiuristice...cred k niki tu la 19 ani nu gandeai k acum....shi inca un lucru pt cei care acuza parintzii...vai de mama lor...NU PARINTII I`AU DAT BANI DE MOTOCICLETA....EL SI`I STRNSESE SI NU SA O PASTREZE...CI SA O VANDA!!!!catzi deshtepti vorbesc :)) suntetzi chiar haioshi!hai nu pe bune acum LASATZI`I SA SE ODIHNEASCA IN PACE!!!