14.5 C
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăSportTrei nume noi la Gaz Metan CFR Craiova

Trei nume noi la Gaz Metan CFR Craiova

Găzarii au început să strângă rândurile, la cea de-a doua întrevedere cu medicii de la Policlinica Sportivă din Craiova prezentându-şi şapte fotbalişti, dintre care trei sunt „noi“

Dacă la prima zi de vizită medicală s-au prezentat 12 jucători, ieri, la cea de-a doua „strigare“, şapte fotbalişti au spus prezent, dintre care doar patru „veterani“, fiind vorba despre portarul Mihai Neagoe, fundaşii Cosmin Cruşoveanu şi Flavian Roşianu şi atacantul Laurenţiu Boroiban, care şi-a încheiat „aventura“ cu Petrolul Ploieşti. Pe lângă aceştia, la Policlinica Sportivă din Bănie s-au mai prezentat şi Cristian Poiană, George Bertea (ambii de la Pandurii II) şi Florin Epure (fost jucător la defuncta FC Drobeta), care s-au înţeles cu oficialii severineni, dar încă nu au semnat. „Eu sunt severinean şi vreau să rămân acasă, de aceea am refuzat mai multe oferte, printre care CSM Vâlcea, FC Cisnădie, Mătăsari. M-am înţeles cu preşedintele Răzvan Lupu, dar nu am semnat. Când am plecat de la Drobeta, stadionul nu arăta aşa. Un singur meci am prins pe noua bază sportivă, în amicalul pierdut cu 7-0 în faţa Universităţii Craiova. Acum e altceva, abia aştept să joc pe «Municipal»“, a spus mijlocaşul Cristian Poiană, de 22 de ani. „Să vedem ce se va întâmpla cu Pandurii II, pentru că sunt sub contract, dar cred că se va desfiinţa. Ni s-a propus să mergem la Cisnădie, dar nu am vrut şi am fost contactat şi de Gaz. Am venit aici, dar nu pentru probe, o să semnez săptămâna viitoare probabil“, a punctat mijlocaşul defensiv George Bertea (28 de ani). Nici Florin Epure nu concepe să nu „prindă“ echipa pentru sezonul viitor, considerând că oficialii severineni îl cunosc prea bine ca să-l cheme în probe: „Cum să susţin probe?! Cei de acolo mă cunosc şi nu s-a pus problema aşa. Sper să facem o treabă bună“.
În privinţa jucătorilor nou-veniţi, delegatul clubului, Viorel Neaţu, a afirmat că antrenorul Cosmin Bodea va fi cel care le va da sau nu acceptul celor trei jucători, dar după ce-i va urmări la lucru. „Biju“ a spus că primul „examen“ pe care trebuie să-l treacă orice jucător dorit la echipă sau venit în probe este cel medical.
„Eu nu ştiu dacă vor rămâne sau nu, Cosmin Bodea va decide asta. Primul hop pe care trebuie să-l treacă orice jucător care vine este vizita medicală. De asta sunt acum cu ei la policlinică. Asta mă interesează pe mine în prezent, după aceea devine problema altora. Dacă îi vor convinge pe antrenori, îi vom legitima, dacă nu, nu“, a spus Viorel Neaţu, punctând că luni vor efectua vizita medicală şi ceilalţi componenţi ai lotului.

„Veteranii“, bucuroşi
de revedere

Vizita medicală a fost un bun prilej de revedere pentru componenţi mai vechi, căpitanul Cosmin Cruşoveanu fiind cel mai entuziasmat de experienţele trăite în vacanţă. „Am vizitat o grămadă de ţări: Serbia, Croaţia, Muntenegru, Slovenia, Italia, Bulgaria… Am ajuns şi în Kosovo. Ne-am şi speriat puţin, pentru că ne-a întâmpinat un soldat cu o puşcă, noi nici nu ne dăduserăm seama că trecuserăm graniţa. O să fie ca lumea acolo, se construieşte mult, iar zona este foarte frumoasă. Acum, ne pregătim sufleteşte pentru ce va urma“, a spus „Cruşo“. Luat la întrebări de căpitan, portarul Mihai Neagoe s-a lăudat şi el cu un înger tatuat pe aproape tot spatele şi cu două mai mici, pe picioare. „Nu sunt terminate, mai am să le umplu, să le colorez“, a explicat Neagoe.
Mult mai tăcut a fost Laurenţiu Boroiban, atacantul craiovean amintindu-şi, nu cu foarte multă plăcere, de experienţa petrecută la Sinaia, cât a fost în pregătiri cu Petrolul Ploieşti. „Vivi Răchită s-a rugat de mine o lună să mă duc acolo şi, când am ajuns, nu m-a băgăt nimeni în seamă. Asta e, o să-mi prindă bine pregătirea“, a spus „Boro“, în timp ce Flavian Roşianu a mărturisit că zilele petrecute pe plaja italiană s-au dus foarte repede. „Patru zile am stat în Italia, dar s-au dus cât ai bate din palme. În rest, am stat cu familia, la Calafat“, a punctat Roşianu.
Călătoriile din această vară nu au încetat pentru „găzari“, însă scopul va fi altul, ieri stabilindu-se şi cel de-al doilea stagiu de pregătire. Cosmin Bodea şi compania vor trece graniţa în Ungaria pentru cel de-al doilea cantonament, la Debrecen, unde în intervalul 28 iulie – 6 august vor susţine mai multe jocuri amicale. Primul stagiu de pregătire va avea loc în perioada 11-13 iulie, la Poiana Braşov.