Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Sport

Solomon: Primăria va aloca Ştiinţei două milioane de euro

Sport - Ion JIANU
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Antonie Solomon nu-şi reproşează nimic în ceea ce înseamnă relaţia cu Universitatea Craiova

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Edilul Craiovei a reafirmat faptul că, pe lângă un milion de euro aprobat deja pentru 2009, consiliul local va prelungi contractul de concesiune al stadio-nului „Ion Oblemenco“ pentru 30 de ani, cu o chirie modică, iar în 2010 va aloca încă un milion de euro.

 

- Consiliul Local Craiova a aprobat asocierea cu FC Universitatea pentru un an, propunând alocarea, în 2009, a 2.000.000 de lei, contract validat şi de prefectură, urmând să fie semnat şi de Mititelu. Finanţatorul Universităţii doreşte însă o sumă mai mare. Care sunt promisiunile dumneavoastră de viitor?

- Promisiunile noastre sunt aceleaşi pe care le-am anunţat încă din cursul anului trecut, nu s-au schimbat. Primăria Craiova nu face declaraţii gratuite şi, de aceea, vom aloca un milion de euro în acest an, iar în 2010, o sumă similară. La fel se va întâmpla şi cu contractul de concesiune pentru Stadionul „Ion Oblemenco", care va fi prelungit pentru 30 de ani, cu o chirie modică. Nu ştiu dacă mai poate să spună cineva că nu sprijinim echipa de fotbal, în condiţiile în care Primăria Municipiului Craiova a investit, în perioada 2008 - 2009, 1.175.000 de lei, pentru implementarea sistemului de control acces în incinta Stadionului „Ion Oblemenco", şi alţi 500.000 de lei în achiziţionarea unui grup generator, necesar funcţionării în bune condiţii a instalaţiei de nocturnă. La acestea se adaugă o serie de activităţi administrative la baza sportivă „Ion Oblemenco" – înlocuire scaune, vopsire bănci, igienizare grupuri sanitare, acţiuni de salubrizare a zonei – pentru ca baza sportivă să corespundă desfăşurării în condiţii optime a meciurilor de fotbal. Numai cineva rău-intenţionat mai poate să spună că Primăria Craiova nu sprijină FC Universitatea, la această dată, în limita posibilităţilor financiare pe care le are. Dacă aveam resurse mai mari, probabil că am fi alocat mai mulţi bani.

 

„Am fost şi rămân deschis dialogului“

 

- La sediul FIFA din Zürich, câţiva suporteri ai Universităţii au protestat împotriva posibilei nelicenţieri a clubului în sezonul 2009 /2010, iar printre bannere a fost arborat unul cu inscripţia „Solomon vinovat". Ce vă reproşaţi în relaţia cu Universitatea? De ce credeţi că unii v-ar face vinovat şi în problema licenţierii?

- Solomon nu e vinovat de nimic, în acest moment, în ceea ce priveşte relaţia cu Universitatea Craiova. Şi vorbim despre club, nu de persoane, pentru că noi sprijinim un club de fotbal şi nu o persoană. Finanţatorul, indiferent cum se numeşte, are meritele lui, pe care eu le-am recunoscut, iar municipalitatea a decis, anul trecut, că este timpul să sprijine echipa de fotbal care poartă numele oraşului. În ceea ce priveşte protestele pe care
le-au afişat acei aşa-zişi suporteri ai Universităţii şi în care era folosit şi numele meu, îi las pe cei peste 300.000 de craioveni să mă judece. Majoritatea m-au ales să-i reprezint, iar eu nu pot decât să o fac cu cinste, nu pot să încalc legea. Eu am decis să sprijin clubul legal, mergând pe etapele prevăzute de lege şi atât cât ne permite bugetul sărac al oraşului. În acest moment, nu îmi reproşez nimic vizavi de relaţia cu FC Universitatea Craiova. Am fost şi rămân deschis dialogului.



 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 3.75/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.8 din 16 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de Lucian:
    cenzura?!?!?
    2009-05-15, 00:16:57 (79.117.135.*)
  2. de Kaka:
    din cei 300 000 craioveni,vreo 200 si ceva de mii au drept de vot,dintre care doar o treime s-a prezentat la vot,adica vreo 70 000,dintre care vreo jumatate te-au votat pe tine,adica vreo 35 000,daca pentru tine un stadion plin reprezinta majoritatea populatiei e strict problema ta.sa vedem fapte,nu declaratii,sa vedem tabela noua,scaune noi,turnichetii i-am vazut,sa jucam la Craiova si totul va reveni la normal.deocamdata,au fost numai vorbe si strambe,numai abureli,si lasa stadionul,dar ai lasat drumurile varza,am vazut ca ai inceput sa mai repari cateva strazi,sunt varza strazile din Craiova,doar pe 2-3 poti circula decent
    2009-05-15, 01:12:15 (79.117.202.*)
  3. de Marius:
    mie zau daca-mi iese milionul ala de euro... tot impart suma aia de lei scrisa in articol... si nu iese de nici o culoare milionul... poate are solomon informatii cum ca ar scadea euro in asa hal....
    2009-05-15, 01:18:36 (79.117.200.*)
  4. de Clau:
    pentru kaka / esti varza omule, daca nici acum nu sunt santiere prin toata Craiova, pentru asfaltari,mai bine stinge lumina si dormi in continuare! pe tine te-ar vota turnichetii de la stadion ...
    2009-05-15, 01:21:22 (79.117.135.*)
  5. de Kaka:
    sunt santiere acuma????pai si eu nu am zis ca "am vazut ca ai inceput sa mai repari cateva strazi"???suferi de orbul gainilor????sau ai zis sa te bagi si tu in seama.STRAZILE SUNT DISTRUSE IN 95% CAZURI!!!!!!!!Sunt varza!!!!de cand a fost ales prima data trebuiau rezolvate jumatate din ele.pricepi????de cand a fost ales a doua oara si pana acum mai trebuia sa faca nu stiu cate!!!!!Strazile dupa 5 ani trebuiau sa fie impecabile!!!!
    2009-05-15, 01:33:55 (79.117.202.*)
  6. de FEDAYN:
    Pt. cei care inca mai viseaza cai verzi pe pereti...Romania ramane o tara saraca, iar orasul nostru se situeaza intr-o zona si mai saraca a acestei tari sarace. Asadar oricat ati visa voi la un oras cu strazi impecabile etc facut de Solomon, tot nu veti avea parte de el. Si bugetul pt strazi al orasului Munchen din Germania daca ar fi alocat Craiovei intr-un an ar face fata cu greu pt ca noi avem sute de strazi neasfaltate corespunzator, nerealizate corespunzator in anii 60-70. Ei au totul gata facut inca de acum 30-40 de ani si acum doar repara pe ici pe colo. Totusi de cand e Solomon s-a miscat ceva, dar ar fi culmea ca toate strazile Craiovei sa devina impecabile peste noapte. Orasul ar deveni principala atractie a Romaniei peste noapte, nu credeti?? E ca si cum i-am cere lui Mititelu sa devina peste noapte Albert Einstein sau Pitagora
    2009-05-15, 01:42:28 (79.117.187.*)
  7. de cio:
    Clau ai dreptate!Kaka ori esti prost ori esti prost din doua una.Daca nici in timpul mandatelor lui Solomon nu s-au asfaltat,reparat strazi si daca nu s-au facut locuri de parcare atunci nici nu mai are rost sa discutam.
    2009-05-15, 02:13:21 (79.117.161.*)
  8. de Frankfurt Piramidon:
    I-auzi dom'le, a dat 1milion si 1/2, da' din banii cui? Nu cumva si din banii celor care n-au habar de fotbal si nu sunt de acord cu asemenea cheltuieli? Nu cumva cu bani care ar fi putut merge la proiecte sociale viabile? Nu cumva si din banii din care ar fi putut angaja mai multi politai ca sa faca ordine in tiganime si in alte parti? Nu cumva din banii PUBLICI, pentru o chestie cu acoperire partiala (echipa de fotbal a orsului)? Spitalul sufera, infrastructura orasului sufera, economia sufera, si asta baga banii in fotbal!!???? Si eu tin cu Universitatea, dar sa fim rezonabili: banul public e una si un proiect sportiv e alta; scuze doamnelor si domnilor, dar fotbalul nu-i decat un circ ieftin (nu financiar). Chiar atat de orbi sa fie cei care vor sa se dea bani publici pe fotbal ?? 'Ei bine , nu deturneaza astia banii publici catre fotbal, Mititelu n-are destui si echipa nu poate sa avanseze prea mult in clasament sau chiar retrogradeaza; mi-ar parea rau, dar TREZITI-VA: e DOAR fotbal!!!! Faceti presiuni pentru rezolvarea problemelor adevarate ale orasului, nu circul asta de fotbal! Sa v edeti cum uitati instantaneu de circareala asta cand o sa va cada goanga in cap la spital, cand nu vor fi bani sa va dea medicamente la spital, cand o sa platiti din buzunarele voastre peticite planetara rupta in vreo groapa, cand o sa va ciordimangleasca vreun tigan pentru ca politie nu-i destula si ei prind curaj ca nu se ia nimeni de ei, cand o sa intarziati undeva pentru ca nu sunt autobuze destule... Mai vreti? Treziti-va dragi concetateni, vi se fura banii si voi sunteti de acord!!!
    2009-05-15, 02:30:00 (66.158.152.*)
  9. de Kaka:
    Cio,e bine ca esti multumit cu putin,se vede ca mergi mult pe jos si asta e un lucru bun,ce-i drept trotuarele sunt mai bune ca strazile,daca mergi cu masina si faci asemenea comentarii inseamna ca ori negi evidenta ori esti multumit cu cele 2-3 strazi asfaltate.cum arata strada din valea rosie care trece pe langa stadionul electro,si care a fost reparata,adica plina de gropi si denivelari,mai arata inca nu stiu cate zeci,si artere mari nu stradute.Pai tu te contrazici cu mine??cand eu le bat zilnic?????!!!!lasa ca a asfaltat cateva strazi si astea mai ales in prag de alegeri,toate arterele importante trebuie reparate!!!!strada care trece prin fata bancpost-ului si ambientului e facuta terci,si e in centru,ma rog,am vazut ca incepe sa se miste ceva.de la fosta casa a casatoriilor,pe traseul lui 1,la fel,nu mai stii cum sa ocolesti gropile,artera care duce la sucpi e distrusa,si tot asa.Fata de acum 10 ani,e adevarat,arata altfel,insa strazile trebuiau sa fie o prioritate,sa nu mai ramana decat cele mici si de la periferie de rezolvat.Nu zic ca nu s-a facut nimic,insa mult prea putin fata de ceea ce se putea realiza!pt domnul de la 8,tin sa va reamintesc ca si sportul este o prioritate in acest oras,si ca atat stadionul,cat si sala polivalenta trebuie renovate,respectiv reconstruite,mai ales ca sunt proprietatea primariei,si mai ales ca in Craiova sporturile de echipa au facut cinste orasului(echipa de handbal a fost campioana la inceputul anilor 90).In aproape toate orasele mari,primaria contribuie cu o suma de bani,chiar importanta,in alte orase,primaria asigura bugetul echipei,nu cred ca e ceva in neregula.E foarte adevarat ca sunt foarte multe probleme importante nerezolvate inca,insa nu cred ca un mic ajutor acordat sportului incurca atat de tare celelalte probleme.
    2009-05-15, 03:31:58 (79.117.202.*)
  10. de Van&Ghe:
    Cel dela Nr.1 zis KAKA este un dement care nu stie pe ce lume traieste.Asa cum au fost tampitii care au protestat in Belgia si nu stiau ce vor.Este adevarat primaria in limita posibilitatilor a facut ceva pentru echipa.Un lucru foarte important a fost cumpararea grupului electrogen si celelate inbunatatiri facute la stadion.Este putin ,dar unii care habar nu au despre ce vorbesc arunca injurii fara sa stie ce spun.Acum este momentul ca si Mititelu sa lase ingamfarea si sa mearga la primarie sa discute contractul pentru stadion.Iar desteptii de comentatori care critica alegerile sa faca ciocul mic daca nu au fost la vot.
    2009-05-15, 03:41:57 (79.117.187.*)
  11. de Van&Ghe:
    CEL DELA NR.6 scrie cu adresa mea,rog moderatorul sa-i stearga comentariul,este un fals Scrie sub Nr.79.117.187 care nu este a lui.
    2009-05-15, 03:47:02 (79.117.187.*)
  12. de Frankfurt Piramidon:
    Domnule KaKa, imi place felult dumneavoastra de a raspunde, chiar daca nu sunt intrutotul de acord cu continultul. Frumos, civilizat, cu argumente proprii. Asa da. Da' nu te supara matale, eu tot raman la parerea ca pe langa sanatate invatamant transporturi si cultura adevarata (nu pseudo-aparitii de fufistine pe la TV, manele si filme "de actiune" si alte chestii asemenea) , fotbalul ramane un circ ieftin un balon de sapun, care trebuie mereu umflat, pe cand cultura ramane acolo in tartacuta, sanatatea ramane acolo, in os, macar cativa ani daca te repara bine, strada ramane acolo sub roata sau sub opinci daca e facuuta bine, pe cand footbalul trebuie luat mereu de la capat (zahareluuuuu!) iar cand vrei sa-l apuci nu stii de unde , ca nu are consisitenta sociala; da, de acord, are rol de supapa sociala(paine si circ primeau si romanii), dar cu ce ramai in final? cu amintirea unei senzatii de euforie sau necaz (banale descarcari de hormoni) sau cu aparenta unei senzatii de implinire, fara fundament isconsiustent. Senzatii volatile, drog social. Ete' na', c-am zis-o! Nu va suparati pe mine domnule ilustru fotbalist brazilian, polemizez si eu pe-aici ...
    2009-05-15, 04:04:34 (66.158.152.*)
  13. de Va&Ghe:
    Mai da bine le zice cel dela Nr.12.Pai daca comentatorul KAKA ar fi si fotbalist ar sti ce trebuie sa vorbeasca dar scuzama, este un fel de r...nu un fotbalist brazilian.Aveti dreptate in tot ce spuneti in comentariu.Santem multi care mergem la stadion,dar nu la toti le place spectacolul dat de unii care se zic suporteri.Vin si fac comentarii fara sens analizand alegerile fara sa fi participat,sau critica primaria fara sa stie ce vrea.
    2009-05-15, 04:16:33 (79.117.187.*)
  14. de Kaka:
    d'le piramidon,in primul rand profesorii sa nu mai fie calcati in picioare de presedinte,prim-mini stri,tariceni,pogei, cioc-boc etc,sa li se dea salarii decente pentru romania,si apoi ne gandim ce scoli sa mai construim,ce mobilier sa aducem sau ce material didactic sa mai achizitionam.deocamd ata,invatamantul e calcat in picioare de sus,asa ca nu isi are rostul o asemenea discutie.Ducem lipsa si de spitale,e adevarat,aparatura e veche,e vai de mama ei,doctorii sunt pregatiti destul de bine,dar nu au conditiile decente sa lucreze,farmaciile spitalelor sunt goale,sunt probleme multe,insa presupun ca daca solomon vrea sa dea 1 milion pentru renovarea arenei(nu pentru mititelu),inseamna ca nu in banii astia stau sanatatea si invatamantul,de acord??
    2009-05-15, 05:09:01 (79.117.202.*)
  15. de Kaka:
    Ca sa nu mai spun ca echipa de fotbal a Craiovei este un simbol al acestui oras,cand spui Craiova imediat te gandesti la Universitatea,la culorile alb-albastre,la cantecele lui Tudor Gheorghe,si in cazul unei calificari in cupele europene,acest oras va deveni foarte mediatizat,va fi o onoare cat si un castig pentru municipiul acesta,cat si pentru edilul-sef.Ma gandesc ce este mai important din punctul de vedere al lui solomon,sa aduca la Craiova o echipa importanta din europa sau alte probleme.mai important si mai avantajos evident!
    2009-05-15, 05:20:27 (79.117.202.*)
  16. de pentru Va&Ghe:
    hai, ma Va&Ghe , lasa-l ca-i simpatic.... pune mana si tu si da-i cu argumentu", ca de ciupit ne putem ciupi si "cordial" - sau, ma rog, fara ghilimele, cum vrei tu...
    2009-05-15, 05:31:18 (66.158.152.*)
  17. de ciufulici:
    O CRIZA MONDIALA FARA PRECEDENT - GUVERNUL ROMAN A FOST IN SITUATIA DE A NU FI IN STARE SA PLATEASCA SALARIILE SI PENSIILE PE LUNA APRILIE CONFORM MEDIAFAX CITINDU-L PE PRIMUL MINISTRU - IAR IN CRAIOVA primarul PACALA ARUNCA BANII PUBLICI PE APA SIMBETEI RUSINEA E MAI MARE DECIT CHELIA MIZERABILA
    2009-05-15, 07:00:46 (207.112.76.*)
  18. de Radical:
    Din bani publici se poate "sprijini" o firma privata ? Daca Mititelu are nevoie de bani, sa faca o "infuzie" de capital prin scoaterea la vanzare a unui pachet de actiuni in valoare de 1 mil de euro si Primaria sa le cumpere. Pai ii dai moca unui SRL 1 mil de euro ? Aici miroare a DNA ... corupt. Cati dintre banii astia se vor intoarce sub forma de comision in buzunarul Solomonului ? Nu vom stii niciodata !
    2009-05-15, 07:18:56 (79.117.133.*)
  19. de pandora:
    Dar primaria si CL au solutionat toate problemele craiovenilor?Ce se aude cu despagubirile din zona Cornitoiu?ALOOOOOOOO OOOOO!Ai mare dreptate,dle Radical.
    2009-05-15, 07:37:47 (92.80.239.*)
  20. de taxe şi impozite:
    Radical ai dreptate.Solomon dă din bugetul oraşului bani ca din propriul buzunar. Pe noi plătitorii de taxe ne-a întrebat cineva? Consilierii lui de tot rahatul sunt nişte dobitoci dacă au aprobat aşa ceva. În conditiile în care jumate din Craiova nu are canalizareân condiţiile în care în cartierul Plaiul Vulcăneşti a construit reţea de apă care nu are apă că că s-a greşit proiectul el aruncă banii pe Mititelu. Huooooooo!
    2009-05-15, 08:05:01 (88.158.58.*)
  21. de ion ion :
    nu este prost solomon .Fotbalul este reclama iar banii o sa dea numai daca ajunge echipa sa joace in eoropa
    2009-05-15, 08:08:28 (79.117.187.*)
  22. de 50.01.009:
    D-le Primar A.S. nu uita ca esti oltean!
    2009-05-15, 08:17:33 (82.77.171.*)
  23. de Van&Ghe:
    Fiecare cu parerile lui.Cand primaria asfalteaza strazi,nu e bine ca sant santiere,cand primaria face parcuri nu e bine,cand primaria da bani pentru echipa de fotbal nu e bine,cand primaria nu da bani pentru fotbal,primarul e tigan.Asa ca noi olteni santem foarte ascutiti la....discutii.Mai mult santem forte buni la analize,dar la munca mai putin.In legatura cu banii pentru echipa ,nu este o crima,dar raul cel mare este ca Mititelu a facut din aceasta o adevarata campanie electorala unii acoliti au inceput sa faca analize a alegerilor cu toate ca nu au votat.Este bine sa iasa si Mititelu sa multumeasca si sa potoleasca pe sustinatori cu injuriile de prost gust.
    2009-05-15, 08:28:25 (79.117.187.*)
  24. de Marius:
    cine spune ca avem strazi ok, ori nu are masina, ori merge cu ea pana la piata si inapoi. cat despre faptul ca e vorba de bani locali... poate ca asta vrem noi locuitorii craiovei, sa dam bani echipei. v-ati gandit vreodata la asta? poate ca nu vrem sa dam sute de mii de euro pt. un concert penibil care se numeste romanian music awards....
    2009-05-15, 08:44:21 (79.117.200.*)
  25. de uidivo:
    mah da un bec la toaletele alea modernizate de la stadion nu se poate pune?
    2009-05-15, 09:12:53 (193.230.156.*)
  26. de lulu:
    cam mult 2 milionae avand in vedere ca nu s-a cumparat nici un jucator si s-a modificat decat partea "oficiala a stadionului".in rest calci in rahat daca intri in wc-urile de la tribuna 2 si peluze.a bagat in facturi,ca n-a investtit atat cat se lauda
    2009-05-15, 09:27:25 (79.117.132.*)
  27. de dan_dare:
    oooooooooooooooo feydane te-ai trezit. ca-mi plac comentariile tele
    2009-05-15, 09:46:04 (79.117.216.*)
  28. de gabi:
    pdl e din nou in campanie electorala pe banii nostri :(
    2009-05-15, 10:14:01 (92.80.207.*)
  29. de Marius Marian Şolea:
    Hai, odata, domnule primar! Unitatea Craiovei si un parcurs bun al Universitatii ar reaprinde tara. De ce sa nu fie Craiova cunoscuta in Romania prin aceasta echipa, ci nu prin clanurile mafiote?! Sunt din Bucuresti, calatoresc prin tara, am absolvit facultatea in Iasi, vreau sa va spun ca Stiinta este extrem de iubita oriunde. Oamenii stiu ceea ce a insemnat fotbalul in comunism, luptele dintre cele doua mari clanuri rivale care isi infiintau sau isi supuneau echipe pentru a le furniza puncte pentru titlurile lor mizerabile. Am fost saptamana trecuta la Ploiesti pentru meciul cu Otopeni, acolo am vazut un stadion aproape in intregime cu sustinatori ai Craiovei, de la crainicul stadionului si pana la stuarti. Domnule primar, nu veti performa niciodata ca un mare politician roman sau ca un important edil, veti putea ramane in memoria oamenilor doar ca primarul care a sprijinit Universitatea. Intreaga Banie, Oltenia si o mare parte a Romaniei asteapta aceasta masura! Sa aveti succes, pace si multi ani buni, contribuiti, intretineti spiritul Craiovei. Nu mai putem trai din amintiri, vrem performanta, fotbalistii Craiovei trebuie sa simta implinirea... Cei ce au trait emotiile din anii 80 stiu ce spun acum. Mult succes, inclusiv in alegeri! ;)
    2009-05-15, 10:17:04 (89.45.181.*)
  30. de pentru Van&Ghe:
    se vede cat de mare ai creierul daca i-ai zis lui FEDMUYN sa nu mai scrie dupa ip tau, bai baiatule ip nu are cum sa t-il ia altcineva ceea ce inseamna ca este FEDMUYN, iar in legatura cu banii la echipa, eu, platitor de taxe sunt de acord, echipa este simbolul orasului, iar banii care se dau la echipa, puteau sa ajunga in buzunarele unora de pe la primarie si consiliul local, la asta nu se gandeste nimeni, mai bine sa dea bani pentru ceva decat sa-i bage in buzunarele proprii, ca se da 12 sau 13 mil de E, pentru LUNCA JIULUI, nu mai comentati ca sunt banii vostrii, ca in iunie vor fi organizate premiile muzicale la craiova si se dau 800.000 lei, nu mai comenteaza nimeni ca sunt bani publici, unii din voi au pur si simplu ceva cu mititelu si cu echipa, cand merge echipa, e si echipa voatra, iar cand trebuie ajutata nu mai e. RUSINE SA VA FIE
    2009-05-15, 10:33:47 (79.117.195.*)
  31. de xavi:
    sunt si eu curios...cati dintre craioveni o sa mearga in parcul de 10 milioane de euro din lunca?Oare cate terenuri de sport sau locuri de joaca se faceau din banii astia?Sau se putea face un adapost pentru maidanezi.Sau cate strazi se asfaltau cu bani astia?Dar sariti in sus ca va da primaria banii lui Mititelu,dar Mititelu cand a investit din buzunarul lui pe proprietatea primariei a fost ok,nu?Prieteni sunteti carcotasi,inchideti ochii la furaciunile de zeci de milioane de euro ale lui Solomon sau Camataru,dar faceti scandal cand primaria sponsorizeaza echipa de fotbal care a adus atata faima orasului.Nu va place fotbalul,ok...nici mie nu imi place sa patinez sau ma plimbi cu bicicleta pe velodrom...dar nu incep sa urlu ca de ce la facut...asa cum si eu particip prin taxele si impozitele pe care le platesc la diferite amplasamente sau constructi care nu imi folosesc la nimic asa si voi...din cauza asta cred ca orasul are strazile pe care le are ca Solomon a vopsit 2 wc-uri la stadion...
    2009-05-15, 10:48:29 (79.117.203.*)
  32. de xavi:
    ce tare mi-a fost sters postul in care-i spuneam lui michael sa numai posteze cu nick-ul meu...ca i se vede ip-ul...prietene eu am ip de rds...ia vezi observi diferenta?Ia uitate la ce ai postat ieri cu nick-ul de michael sa vad daca observi asemanarea...Dar tu ai 60 de ani asa-i michael?Vai de mintea si ani tai...esti praf domnule...sunt curios cum ai sa iti explici mitocania
    2009-05-15, 10:56:39 (79.117.203.*)
  33. de iooo:
    din cate stiu u cr e firma privata si primaria nu are actiuni la aceasta societate ,in mod normal daca da bani ar trebui sa fie actionar nu? in alta ordine de idei cu 1 mil de euro s-ar putea face un orfelinat ,sau un centru pt oamenii strazii ,azil de batrani etc ,ar avea un impact emotional mai mare decat echipa de fotbal ,ar trebui doar mediatizat si nu cred ca solomon are probleme in a aparea la tv sau in ziare ,inteleg ca omu face asta si din cauza presiunii media ca primaria sa ajute echipa de fotbal ,dar orice primarie are intai prioritati ,ori Craiova e cel mai sarac oras mare din RO si toate datele o dovedesc somajul pibu ,logic ca nici incasarile bugetare nu sunt ca in Timisoara ,cluj ,constanta ,brasov, iasi , deci nu poate constitui o prioritate fotbalul ,dar aici vine psihologia maselor cu cat sunt mai saraci si in imposibilitatea de a-si urma propriul vis ,oamenii se identifica cu visele si succesele altora in acest caz U CR ,pt ca fotbalul e foarte mediatizat ,deci culmea culmilor saracii prin mentalitate raman si mai saraci in loc sa evolueze ,nush daca e adevarat ca in parcul din lunca solomon baga 10 mil dar daca e suntem tampiti ,pai parcul industrial de la jucu unde a venit NOKIA si furnizonrii lor (acesta fiind cel mai important investitor) a costat 30 de mil ,pai cu ce dam pe parc cu ce-am dat pe centru si cu ce bagam in U CR ,puteam face parcu ala si logic ca aia veneau la noi sau atrageam alti investitori ,somaju e net mai mare decat in cluj ,salariile sunt mai mic, ,centru universitar suntem ,orasul are cam aceeasi dimensiune, deci nu vad de ce n-am fi si noi o tinta pt investitori ,dupa ce atrageam platitori de impozite faceam restul,dar deh psihologia maselor sarace paguboasa dublata de un conducator lautar din popor la asta duce lautarie ,zbenguiala si cap 0000.
    2009-05-15, 11:28:42 (79.117.186.*)
  34. de xavi:
    iooo deci sa inteleg ca tu crezi ca doar saraci sunt iubitori de fotbal?Esti sigur..(dar aici vine psihologia maselor cu cat sunt mai saraci si in imposibilitatea de a-si urma propriul vis ,oamenii se identifica cu visele si succesele altora in acest caz U CR).Ciudat pct de vedere.Deci numai saraci au acest hobby..
    2009-05-15, 11:41:23 (79.117.202.*)
  35. de balance:
    Mai bine dadea banii astia la un azil de batrani, ca nu au saracii nici macar curtea amenajata sa se poata bucura si ei de ceva frumos....in alte tari au la dispozitie si sali de relaxare, unde merg si joaca un sah sau ceva realxant, sau au sala unde pot merge sa faca un pic de sport.... in fine.... daca fotbalul vi se pare mai important nu mai comentez nimic ...... asta e mentalitatea la noi, vopsim gardul sa nu se vada mizeria de dupa
    2009-05-15, 11:53:59 (194.102.135.*)
  36. de ioooo:
    xavi tu dai exceptii ,eu nu la exceptii ma refeream ,ma uit la fotbal si nici nu sunt ''sarac'' dupa standardele romanesti dar dupa cele europene da ,asta nu inseamna ca ce am spus nu este adevarat ,democratia se face nu pe exceptii ci pe majoritate, deci cu alte cuvinte democratia e totalitarismul majoritatii ,iar majoritatea reprezinta 51% ori degeaba te aflii tu intr-un grup de 10-15% doar intamplarea face ca cei aflati la putere sa te reprezinte sau nu ,in cazul asta decizia de a ajuta echipa de fotbal ,insa nu cred ca poti sa contesti faptul ca U CR e tot ce are orasu asta ,daca faceam vreo masina moderna ,sau un avion ,un tren de mare viteza etc ,aveam altceva cu care sa ne mandrim ,aveam logic si alte aspiratii ,asa ce avem? pai decat echipa de fotbal ce ne mai reprezinta ,logic ca o buna parte din populatie sa se identifice cu ei.
    2009-05-15, 12:06:55 (79.117.186.*)
  37. de culio :
    ba va da bani cand va duce ti in b b bbbbbbbbbbbb
    2009-05-15, 12:09:26 (79.117.187.*)
  38. de Van&Ghe:
    Ptr.nr 36 .Mai roagal pe cel care a scris cu acest ip.sa vezi daca iti mai scrie.Esti un copil ne dus la scoala.Daca esti cunoscator in finante poti sa ne spui si noua cum banii dela primarie ce s-au alocat ca asociere pentru clubul Universitatea puteau ajunge in buzunarele altor persoane.Daca nu dai raspunsul inseamna ca esti bolnav rau.
    2009-05-15, 12:18:09 (79.117.187.*)
  39. de camisake:
    Mititelu a investit 2, 3 mil euro in proprietatea Primariei in conditiile in care a platit chirie si impozite astronomice pt stadion.Logic ar fi sa-si recupereze banii. Intelegeti odata ca modernizarea a facut-o sa ne putem bucura impreuna de echipa asta, ca doar nu a facut-o sa joace turca cu nevastasa.Poate multora nu le convine ca Primaria sponzorizeaza cu o gramada de bani gala "manelistilor" de pe 6 iunie, da asta e! Pe de alta parte nici Solomon nu face nimic de capul lui, ca de asta exista consiliul local.
    2009-05-15, 12:20:39 (92.80.195.*)
  40. de fan:
    nu cumva treaba are si dedesupturi , ca de obicei . ,, intelegerea ,, dintre solomon - mititelu - ar trebui parafata legal , publica si cu clauzele de rigoare . nu asa , donam si gata asta este .................abu reala . la stinta momentan trebuie mai multa corectitudine si transparenta in conducerea clubului si mai multa seriozitate in pregatire la echipa . se poate face performanta si cu bani mai putini .
    2009-05-15, 12:24:25 (158.102.162.*)
  41. de TATAL VOSTRU:
    MARELE CONCURS ,fiecare le stie pe toate ,toti vor sa jigneasca ironic si cat mai acid , dar in fond sunt pareri personal mai putin sau mai mult adevarate .La problema ca se da bani publici unei firme private in detrimentul altor nevoi,stati linistiti ca nu este asa si de ce: spitalul are nevoie de bani , adevarat dar nu ca sa bage in tehnica si tehnologie poate doar in buzunarul medicilor sau in specializarea acestora ,si dupa ce se specializeaza pe bani nostri nu beneficiem de reversul medaliei pentru ca domnul doctor' o mare tinuta morala' are tot interesul sa profeseze in cabinetul lui particular specializarea ,la spital oferinduti o invitatie la cabinetul lui propiu . Profesorii si Inavatorii cam 75%, daca nu iti duci copilul la meditatie la dansul(a) nu esti un parinte cuminte !Pt ca domniile lor uita ca sunt platiti sa faca ore la scoala si le fac acasa la dansii.Cei drept care sunt profesori adevarati sunt marginalizati intr-un mod pervers de propii lor colegi .Cati dintre voi aveti angajati cu faculate care au luat examene cu bani ? sa vedeti cat de tufa sunt ca este sa presteze profesia !Fiind nevoit sa angajezi un om nepoluat care este obisnuit sa-si cumpere performantele ,cu doar un liceu pe profilul respectiv si sal formezi tu ca angajator ,acesta va da randament de 300% fata de un cumparator de examene !Deci tot eu bag bani intr-un om ca sa-l formez ! Iar despre reabilitarea infrastructuri ,drumuri ,retele de aprovizionare de utiliati ,astea nu depind de primarie jocurile astea se fac la CENTRU primaria doar se supune si strecoara si ei un milog mai mic pe acolo ! Sa revenim la sport , stadionul I.Oblemenco apartine orasului si este normal sa-se bage bani publici in el si asociere cu U Craiova , performanta se face cu sustinere si de efectul ei beneficiaza toti si cei care habar nu au .Ramane ca celelalte discipline sportive sa faca demersuri sa beneficieze de ARENA SPORTIVA , si organizarea de jocuri sportive specifice celor de la olimpiada .Cine tipa dupa bani publici sa iasa la vot , dar nu voteaza nimeni un om pragmatic si vizionar ! Romanul de azi este un infometat psihic si dependent de manipulare,vinator de iluzii,si tot timpul inversunat impotriva valorilor reale!Un atot stiutor si cult si educat numai din Sow-uri tv si titluri de ziare la fel si la carti citeste doar titlu si considera suficient .Atentie 1$ valoreaza mai mult decat 2$ daca sti cum , si daca citesti nu faci conjuctivita ,daca muncesti nu creste colestrolul!Daca iubesti o sa urasti mai putin ,si o sa fi iubit mai mult ! Schimbativa metalitatile ,pentru ca se poate ,avem cultura dar cautati pentru ca singura nu vine ! HAI STIINTA !
    2009-05-15, 12:24:33 (86.126.88.*)
  42. de Van&Ghe:
    Care minte.Primaria spune ca a cumparat grup electrogen,ca a inlocuit scaune ca a reparat WC si vestiare si ca mai aloca 2 miloane Euro.Mititelu spune ca a facut gazonul,ca a facut loja in care va sta.Care este realitatea?Cine Minte?Noi sau Mititelu sau Solomon.Vreau sa aflu adevarul.
    2009-05-15, 12:27:16 (79.117.187.*)
  43. de boschetar:
    ce buna ar fi fost cu acesti bani o mare cantina sociala tip ,, caritas ,, ca in vest , cu 3 mese calde simple pe zi , deservita de voluntari pensionari si enoriasi ai bisericii cu alimente de la mall - uri ce oricum se arunca la expirare deci putind fi preluate gratuit in ultima zi de garantie . stinta mergea si fara aceasta gramada de bani ca doar nu e barselona sau realul . deci la ce saracie cumplita si somaj masiv si criza puternica ce e - cred ca se merita , nu .....
    2009-05-15, 12:50:59 (158.102.162.*)
  44. de Van&Ghe:
    Cine poate da raspunsul.Este bine ca primaria a alocat 2 milioane Euro unei societati particulare?
    2009-05-15, 12:52:07 (79.117.187.*)
  45. de TATAL VOSTRU:
    Pentru nr 46 :Primaria nu a alocat 2 milioane de euro unei societati private ! O sa fie alocati acesti bani in baza unui contract de asociere,in care sunt inculse clauze si conditii! Credeti ca risca galetusa fintanica sa ramana SOLOmon ,pentru ca gestioneaza gresit banii ? Pai finantatorii electorali antimititelu si pro solomonel ar admite asa ceva ? Sunt bani bine veniti , si acesti bani o sa aiba o destinatie negociata nu unde vrea mititelu sa-i keltuiasca !Nu arunci 2 mill de euroi asa ,singurul loc unde nu se tine cont este Cazionoul .Sigur va primi si primaria ceva bun din aceasta suma alocata ,nu da nimeni fara sa se asigure ca ia ceva bun inapoi .In ziua de azi anumite asocieri sunt un fel de imprumuturi mai lejere dar mai sigure ! Scria cineva ca mai bine facea aziluri de batrani ,pai ducetiva pe sustache intr-un azil de batrani sa vedeti cum asi bat joc de ei personalul de acolo ,si primesc bani de la stat pentru fiecare batran plus ca ai opresc si pensia acestuia ,plus au faciliati la utilitati ,dar administratorii au masini germane de consum mic si copiii lor limuzine ! Asa ca bani se da , dar fura bugetarul roman mai rau ca turci si tatari ! Ai dai tu prietenului tau 100 000 de euro asa pur si simplu ? dar iubitei tale pe care nu esti sigur o iei de nevasta ! Dar 2 mil de euro de la o tabara la alta ? Bani astia sunt negociati in mult timp !
    2009-05-15, 13:10:57 (86.126.88.*)
  46. de Van&Ghe:
    Prntru Nr.47.Ai dreptate in parte,dar nu dai raspusul.Este corecta acordarea acestei sume indiferent de alocare sau asociere?Primaria nu numai ca acorda facilitati ,dar a facut si investitii.Eu sant de acord ca si Mititelu a facut investitii dar nu prea iese vopseaua,toti in afara de Mititelu spun ca a BAGAT bani multi.Dar cati?Ceva este putred in aceasta afacere.
    2009-05-15, 14:02:09 (79.117.187.*)
  47. de Radical:
    Nu stiu ce ma face sa cred ca Mititelu si Solomon nu sunt in tabere diferite, penru ca s-a adus vorba de tabere. S-a adus vorba ca se negociaza de mult timp ... pai cearta dintre cei doi este praf in ochi, este mediatizata pentru a dramatiza situatia si intransigenta primarului, care in final cedeaza presiunii publice si (de ce sa nu spunem) dragostei lui alb-albastre, ca doar a vospit toate bordurile asa, si in felul asta nu mai are nici o responsabilitate, dimpotriva o sa fie iubit de masa mare de gutufani care "scandeaza lozinci" . Ha, ha ! Cat teatru ieftin, dar da rezultate !
    2009-05-15, 14:07:33 (79.117.133.*)
  48. de TATAL VOSTRU:
    Pentru nr 48 : ai si tu dreptatea ta ,intradevar ceva putred este ,pentru ca doar suntem in Romania,problema este ca amaratii de 2 milioane de euro pentru orasul nostru cu pretentii in anumite situatii sunt bani colosali .Nu ramane decat sa asteptam ,si vom vedea ce va fi .
    2009-05-15, 14:22:12 (86.126.88.*)
  49. de barza:
    Este gresit titlul aticolului, corect ar fi Solomon sponsorizeaza societatea privata U-Craiova din banii contribuabilului craiovean. Pe de alta parte U-Craiova aduce beneficii de imagine Craiovei si poate genera indirect venituri pentru comunitate. Eu sunt de acord cu inchirierea stadionului la un pret modic si chiar gratis in conditiile in care si Mititelul a modernizat Stadionul (proprietatea primariei) si in afara de asta nu stiu daca ar putea fi volorificat in alt fel.
    2009-05-15, 14:32:38 (86.105.28.*)
  50. de Florin:
    Frankfurt cu banii de s`au cheltuit pe centru orasului puteau sa faca mult mai multe decat cu banii care se dau echipei de fotbal....sau cu banii pe fantana....
    2009-05-15, 14:36:49 (79.117.200.*)
  51. de Hmm:
    Da asa este centru de **** pe o gramada de bani ... sunt de acord cu tine nr. 52, daca va uitati ca in editie aparu un raspuns la acest articol deci ... cred ca este o vrajeala de a lui solomon acum de alegeri
    2009-05-15, 14:43:59 (79.117.183.*)
  52. de Emiliano:
    Mai fratilor, Stau si citesc postarile voastre si ma cutremur! Daca nu aveti ce face va bagati in seama pe aici sa treaca timpul inteleg.... Stadion ul Ion Oblemenco a trecut in '90 in administrarea primariei Craiova de la ministerul sportului.Cati bani a bagat primaria in aproape 20 de ani?? aproape nimic!! Timpurile s-au schimbat si acum se cer anumite conditii a fi indeplinite pt.a se putea desfasura activitati sportive acolo, chiar si in liga 1 ca sa nu mai vorbim de cupele europene.Echipa de fotbal pe care vreau sa cred ca o iubim aproape toti daca nu chiar toti care a dus numele orasului in Europa si a facut-o cu cinste isi desfasoara dupa cum stiti activitatea pe Ion Oblemenco ca si chirias.Acum 2 ani patronul echipei a investit o gramada de bani pt.terenuri de antrenament, refacerea tribunei oficiale, gazonului precum si a tuturor salilor de sub tribuna oficiala...au fost aduse porti noi, banci de rezerva noi, etc aducandu-se stadionul cat de cat la ce se cere in zilele noastre pt.liga1.De ce??? Pt.ca proprietarul de drept-primaria Craiova nu a dorit sa bage acolo niciun leu!! iar cel mai blamat om din urbe(mititelu) a decis sa bage din banii lui pt.ca cei care iubesc Stiinta sa poata fi in continuare alaturi de echipa in templul fotbalului din Oltenia!! Ce s-a intamplat in continuare??? Primaria a trimis experti care au reevaluat bunurile existente pe stadion si ca urmare valoarea stadionului a fost crescuta de aici rezultand impozite pe proprietate exorbitante si pe care ati ghicit! trebuie sa le suporte echipa de fotbal pt.ca ea concesioneaza stadionul!!! Banii pe care se bate solomon in piept ca ii aloca clubului de fotbal nici macar nu acopera lucrarile de modernizare care s-au facut deja la stadion!!!! Acum sper ca s-a inteles aceasta tevatura si mai intai documentati-va un pic decat sa va bagati in seama asa pe aici in necunostiinta de cauza!!!
    2009-05-15, 15:25:13 (99.230.190.*)
  53. de DANA:
    Ii felicit pe domnul Marius Marian Solea. Este cu adevarat fan al Universitatii Craiova, se vede caci a trait acele clipe de neuitat din anii 1980-1984. Pentru noi oltenii au fost anii cu cele mai frumoase realiziari ale orasului nostru, mandria noastra de olteni. Cum putem sa uitam acele zile si nopti alaturi de Adrian Paunescu si Cenaclul Flacara, de victoriile Craiovei si bucuria noastra. Eram copii dar acele clipe au ramas de neuitat si acum speram sa realizam aceleasi performante. Hai Craiova! VICTORIE! BAFTA!
    2009-05-15, 15:40:01 (86.122.132.*)
  54. de Obiectivul:
    Olteanul daca nu-i fudul nu e prost destul.La declaratii sforaitoare sunteti campion mondial,dar faptele,unde-s faptele, domnule primar?
    2009-05-15, 16:27:49 (89.123.40.*)
  55. de balance:
    Van&Ghe ce treaba am eu cu ce ai scris tu ? Vezi ca ai gresit "adrisantul" ;)
    2009-05-15, 16:39:42 (194.102.135.*)
  56. de Radical:
    In asteptarea week-end-ului, va mai plictisesc nitel *** Sunt curios daca Primaria din Bucuresti a "alocat" echipelor Steaua, Dinamo, sau Rapid, vreun milion de euro ! Sau Primaria din Cluj ! Imi manifest curiozitatea asta pentru ca vad un agramat la nr. 55 care se da bine informat si umblat (ca sa zis asa) , si il citez "in toate orasele primaria ajuta Echipa de Fotbal" *** In afara de asta exista un domn la nr 53, iarasi bine informat, care sti ca Primaria nu a "alocat" nici un ban pt modernizarea stadionului. Pai poate nu era necesar ! eu l-as da in concesiune Mititelului pe n ani, si i-as oferi varianta ca jumatate din plata concesiunii s-o investeasca in stadion. U Craiova este o afacere privata, cu profit si dividente *** In alta ordine de idei ... am si eu un SRL si as avea nevoie sa mi se "aloce" si mie din partea Priamriei vreo 50 de mii de euro! Nu vreau 2 mil. Si sa mai imi dea un teren (nu de fotbal) pe care sa ma dezvolt , dar sa investeasca tot primaria in infrastructura terenului (apa, canal, curent, eventual sa faca si niste bancute) , deci , eu nu vreau sa cheltuiesc nimic pentru amenajarea terenului pe care mi-l da primaria, eu vreau doar sa produc performanta cu firma mea. *** Cand stiti cat de zgarca e Solomonache cu terenurile Craiovei si cum le aloca si cum le dij****ste, voi credeti ca terenul U Craiova e dat moca ? Nu se alege el cu nimic ? El, nu Primaria !
    2009-05-15, 16:49:09 (79.117.133.*)
  57. de Bog:
    Craiovenii vor FAPTE, lautare, nu gargara ieftina. Asa cum ai spus ca dai 2 milioane, puteai sa zici ca dai si 20, ca doar vorbele nu costa nimic.
    2009-05-15, 16:56:21 (79.117.187.*)
  58. de dan:
    Dl. Primar sa ne explice si noua ce nevoie avea Craiova de Parcul Lunca, cine se duce acolo in tiganie ? Craiovita avea nevoie de un parc iar Cornitoiu era binevenit, ce sa mai zicem de echipa de fotbal care aduce imagine mai mult decit orice.
    2009-05-15, 17:29:14 (79.117.159.*)
  59. de Emiliano:
    Mai radical care astepti weekend-ul si tii sa ne plictisesti pe chestia asta, stai sa te iau altfel sa intelegi....stadionu l e al primariei. Nu mai abera pe aici cu srl-ul tau, treaba e mult mai simpla! In primul rand echipa de fotbal Universitatea Craiova nu e un srl oarecare si chiar daca forma de administrare este privata este un "brand" al orasului, este o stare de spirit, este in inimile a sute de mii de suporteri si nu trebuie confundata cu numele administratorului actual. Eu unul sunt convins ca Mititelu nu are nevoie de banii primariei pentru el, ci doreste ca echipa sa isi desfasoare jocurile pe un stadion unde miile sau cateodata zecile de mii de iubitori ai Stiintei sa aibe conditii decente si nu in ultimul rand acest stadion sa indeplineasca conditiile cerute de licentierea cluburilor in liga 1 si de ce nu in Euro League sau chiar Champions League! Cine sunt acesti iubitori de sport? Majoritatea sunt cetateni ai orasului Craiova si pentru ei Primaria ar trebui sa se implice mai mult in modernizarea stadionului al carui, REPET proprietar este!!!! Eu cred ca numai unul care nu a fost vreodata pe Ion Oblemenco si nu a trait acele clipe minunate alaturi de Universitatea poate gandi ca tine!!! Unde poti tu sa-mi dai exemplu ca se mai strang laolata 30.000 de craioveni si petrec un timp minunat impreuna???? Tot ce face acum Solomon este o intoxicare de presa cu bani promisi echipei si implicit lui Mititelu asta ca sa apara oameni ca tine sa ia atitudine ca vezi doamne din banii comunitatii se aloca fonduri unui SRL! Si in plus vine cu n-spe conditii!!! Solomon sa ajute cu modernizarea proprietatii primariei si anume stadionul!! si astfel va avea respectul celor 30.000 de oameni care vin sa aplaude Stiinta la meciurile de acasa!!! Restul e can-can!
    2009-05-15, 17:31:59 (99.230.190.*)
  60. de Dan RO-tariu:
    Nu sunt de acord ca banii mei cu care platesc impozite primarie sa fie dati pentru 20 de oameni. Cred ca doua milioane de oameni pot acoperi nevoile a 3000 de sportivi! Cred ca o baza sportiva e mai nimerita!
    2009-05-15, 17:32:46 (88.249.162.*)
  61. de Radical:
    Emiliano tati, in interventia mea te-am numit "un domn" , tu chiar vrei sa demonstrezi ca esti maidanez ? Taticu' eu am fost la meciurile din Cupa Uefa ale Craiovei, cand juca fara ajutor de 2 mil de euro si radea tot in calea ei. La meciul cu Benfica am fost in stanga tribunei oficiale si am vazut exact traseul mingii catre vinclu sutata de balaci. Ma duceam la stadion si nu imi puneam problema daca o sa bata Craiova, ci cu cat o sa bata. Am fost la un eci in care Craiova - Steaua s-a terminat 6-2 cu 4 goluri ale lui Cartu. Meciul cu Kaizerslautern l-am vazut la TV, ce-i drept , ca nu m-a lasat tata si am simtit cum imi sta inima de bucurie cand a dat Negrila gol cu piciorul stang. Asa ca nu imi spune tu mie cum e cu starea de spirit si cum e cu clipele minunate de pe "Centralul" craiovean, ca pe vremea aia nu se numea Oblemenco ... nu era voie ... dar oamenii aia bateau echipe cu milioane de euro in cont, ei nici nu credeau ca exista sume din alea *** Este o afacere privata si sa se gestioneze cu credite, asa cum ma gestionez eu, nu cu pomana din banii nostrii. Punct ! *** Pt, d-ra/d-na Dana de la nr. 54. Cenaclul Flacara i-a invatat pe multi sa citeasca, inclusiv pe mine. Era la radio in fiecare Joi seara in direct (am impresia) . Ultima reprezentatie a fost la Pitesti unde s-a intamplat o tragediesi s-a prabusit o scena, am impresia ca au murit niste oameni ... tineri. Am vazut Cenaclul Flacara si la Costinesti, in aer liber, gratis, in care cineva din public nu stiu cu ce l-a suparat pe A. Paunescu si acesta l-a data "afara". Tanarul respectiv a spus ca este deja afara (dupa cum am spus, era in aer liber) - Paunescu a spus ca nu va continua pana cand tanarul nu va pleca din zona, si ca isi rezerva dreptul sa nu mai tina spectacolul, tinand cont ca e gratuit si nu il obliga nici un contract. IN cele din urma tanarul acela a plecat. Nu stiu daca a avut sau nu dreptate, pentru ca nu puteai sa auzi toate replicile, dar se canta "Unde-i Lucaci la-nchisoare / nu vede nici cer nici mare" si Paunescu a justificat actul sau de al respinge pe tanarul acela ca reactia la lispa lui de respect fata de Lucaci si altii ca el, care daca n-ar fi existat, am fi mers la mare cu pasaport. Cati dintri voi care ati scris acum despre U Craiova stiti ca daca Nu era Mircea cel Batran, litoralul romanesc era acum litoral turcesc ? Lasand la o parte omul politic Adrian Paunescu, pe care nu il apreciez, pe poetul Adrian Paunescu l-as pune in fruntea poetilor romani. Pacat ca nu mai scrie si face alte minuni, acum, dar pana si poezia trece prin burta. Si Cenaclul Flacara a fost o stare de spirit, la fel cum a fost U Craiova. A fost ! Si tineti minte :"unde-i Lucaci la-nchisoare / nu vede nici cer, nici mare" .
    2009-05-15, 18:24:24 (79.117.133.*)
  62. de Radical:
    1 Lung ; 2 Negrila ; 3 Tilihoi ; 4 Ungureanu ; 5 Donose ; 6 Stefanescu ; 7 Crisan ; 8 Balaci ; 9 Camataru ; 10 Cartu ; 11 Irimescu ; Geolgau ; Ticleanu ; Boldici ... nu stiu pe cine am uitat *** ei au jucat pe salarii de 3000 lei , nu pe milioane de euro si se poate spune ca au jucat, tati. 7-8 dintre ei erau titulari in Nationala ... inclusiv Geolgau (care era rezerva) ... rezervele Craiovei Maxima erau titulari la Nationala ! *** As fi de acord sa se faca un muzeu in incinta stadionului Ion Oblemenco in care sa se aminteasca de echipa de atunci care a fost precursoarea echipelor romanesti in cupele europene. Nici prin gand nu le trecea ca se poate pana nu au aparut cei "11" *** Cati dintre cei care joaca la U Craiova stiu componenta acestei echipe ? Eu nu stiu alta U Craiova, o stiu pe asta care a creat starea de spirit despre care vorbesc unii in necunostinta de cauza ... imi aduc aminte, la un meci cu Dinamo, Tilihoi cu Stefanescu au avut un schimb de vreo 20 de pase, cu rol de miutza, iar pe post de matza era Ionel Augustin si tot stadionul striga "Neata, neata !" Aveau puterea sa faca si misto pe teren, nu numai sa joace fotbal. Aoleu, nu-mi mai vorbiti despre stare de spirit si de echipe de fotbal, ca pana o sa mai apara alta ca aia, va trebui ca Solomon ... pardon, noi cetatenii o(rasului) Craiova sa alocam 20 mil de euro ... ca doar trebuie sa le dam salarii carlanilor sa isi dezmorteasca oasele pe teren.
    2009-05-15, 18:44:26 (79.117.133.*)
  63. de Emiliano:
    Radical esti radical din zero, "taticu" si cu asta am spus tot! Nu mai imi pierd timpul cu tine pe-aici ca se pare ca faci parte din aceia care au iubit Craiova iar acum urasc tot ce e legat de numele ei! Pe asfel de oameni eu unu nu-i inteleg cu atat mai putin sa incerc sa-i lamuresc ce se intampla in jurul lor!!
    2009-05-15, 18:56:10 (99.230.190.*)
  64. de abc:
    emiliano esti bizon rau de tot.voi bizonii n-aveti cum sa intelegeti nimic niciodata.si apropo mai puneti mana pe o carte si invatati si altceva decat costea, craiova, solomon, ****, mititelu si ale ale ca e vai de mama voastra.asta e , viata in capitalism.din boii din 89 au iesit bizonii ale ale de azi
    2009-05-15, 19:09:03 (79.117.134.*)
  65. de Radical:
    Mai Emiliano, atat poti ? Ai spus "zero" si ai spus tot ! Pai cam atat ai spus ... Concluzie de "zero" : am uibit Craiova si acum urasc tot ce e legat de numele ei (!!!) . Tati, asta e analiza unui om tare pro-fund. Ca sa te fac sa intelegi : asocierea dintre numele Craiovei cu numele unor pungasi, unor prosti sau needucati, unor golani de pe stadioane care se duc sa rupa scaune pe care le platim noi cu 2 mil de euro ...
    2009-05-15, 19:38:48 (79.117.133.*)
  66. de Emiliano:
    abc si radical am crezut ca intelegeti o aluzie fina, o sa reformulez pt. voi....nu existi mai radical pt.mine! sunteti o mana de frustrati care tot dati cu ciocu' pe-aici si va bagati in seama...eu unul cum ziceam mai sus o sa va ignor! Si abc nu te mai da asa de istet, eu am fost alaturi de Universitatea pe stadion de pe vremea cand bateam pe Dinamo cu regretatul Oblemenco in teren!
    2009-05-15, 20:12:27 (99.230.190.*)
  67. de Radical:
    Emiliano, ai mai multe postari decat mine, deci ai dat cu ciocu mai mult, rezulta ca te-ai bagat mai mult in seama ... dar cand ai de gand sa spui ceva interesant, daca tot articulezi cuvinte ? Aluzia n-am inteles-o ... cred ca a fost prea fina ! Cand incepi cearta, dupa ce (cineva) te categoriseste cu apelativul domn, fii convins ca o poti duce pana la capat, daca nu esti calificat, nu te baga.
    2009-05-15, 21:10:25 (79.117.133.*)
  68. de UNU ,naomi ,FEDAYN ,Van&Ghe TOTI SUNTEM RETARDATI:
    Sa stergeti mesajul de mai jos.
    2009-05-17, 22:59:24 (86.121.238.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 13°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora