16.7 C
Craiova
joi, 28 martie, 2024
Știri de ultima orăSportSchimbam scorul cu Philips?

Schimbam scorul cu Philips?

Universitatea Craiova incearca o colaborare reciproc avantajoasa cu PSV Eindhoven, existând posibilitatea ca, de la anul, concernul olandez Philips sa se implice la echipa din Banie.


Aflata in lupta pentru promovare, cu sanse mari sa ajunga in Divizia A, Universitatea Craiova incearca sa pregateasca terenul pentru batalia cu marile grupari din Capitala la toate capitolele, inclusiv la imagine. In aceste conditii, dupa ce i-au adus lui Stinga un ajutor de la PSV Eindhoven, pe Marin Koopman, si au anuntat prin vocea patronului Adrian Mititelu ca vor sa trimita la reciclare in Olanda patru-cinci antrenori tineri, oficialii olteni intentioneaza sa incheie un contract de colaborare cu formatia batava. Foarte mult in ecuatia acestei intelegeri va conta relatia pe care antrenorul Stinga o are cu gruparea batava, dar mai ales eventuala trecere a lui Andrei Ionescu, chiar si din vara, la formatia pregatita de Guus Hiddink. Acest lucru s-ar putea parafa la inceputul anului viitor, când directorul de marketing, Adrian Popa, va pleca din nou in Olanda pentru a discuta concret conditiile unui parteneriat cu managerii PSV-ului.


Oltenii vor fapte, nu vorbe


Surse din cadrul clubului oltean sustin ca Universitatea ar accepta sa joace cu insemnele Philips pe piept din campionatul viitor in schimbul a cel putin o jumatate de milion de euro, indiferent de forma sub care vor veni acesti bani. Mai mult, aceleasi surse spun ca, de fapt, oficialii olteni vor solicita cunoscutului concern olandez construirea unei tabele de marcaj moderne la Craiova, cea care afiseaza in prezent scorul pe stadionul „Ion Oblemenco“ fiind uzata fizic si moral. „Ca director de marketing pot spune ca ar fi un câstig colaborarea cu PSV Eindhoven, dar, deocamdata, nu este nimic parafat. Intr-adevar, stadionul pe care jucam ar avea nevoie de o tabela de marcaj moderna, dar cei de la PSV pot sa ne dea bani, echipament sau altceva. Concret vom putea vorbi abia dupa ce se vor termina discutiile“, a spus Adrian Popa, directorul de marketing al Stiintei.


Puma, o varianta pentru „lei“


In cazul in care colaborarea cu PSV Eindhoven nu va fi parafata, oficialii olteni sunt decisi sa schimbe de la anul firma care ii va imbraca.


Aceste discutii s-au mai purtat si in toamna, deoarece atât jucatorii, cât si oficialii clubului s-au declarat nemultumiti de modul in care decurge colaborarea cu Nike. Pe lista Stiintei se afla alte doua firme cu nume, Adidas si Puma, balanta inclinând catre cea din urma, care si-a deschis fabrica si in România. Problema se va rezolva in aceasta iarna, pentru ca echipamentul comandat sa ajunga pâna la vara la Craiova.


Oltenii ar prefera o firma mai mica, dar cunoscuta, interesata de o eventuala colaborare cu Universitatea Craiova, in conditiile in care incheierea unei colaborari cu Puma ar fi o premiera pentru Divizia A, acolo unde si-au propus juvetii sa ajunga la finele acestui sezon.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS