Peste 100.000 de persoane fizice din România sunt în procedură de executare silită pentru că nu şi-au plătit ratele şi există o bancă din Top 5 care are 20.000 de cereri de executare silită, a declarat miercuri avocatul Gheorghe Piperea, specialist în insolvenţă şi faliment. „În luna februarie a fost o explozie de cereri de executare silită pentru persoanele fizice din partea băncilor, iar numărul acestora a depăşit 20.000 la o bancă din Top 5. Dintre acestea, cele mai multe solicitări sunt pentru credite de nevoi personale. Este vorba despre acele persoane care au contractat credite în aşa-zisa perioadă de boom economic şi acum nu şi le mai pot plăti, pentru că li s-au redus salariile sau au fost trimise în şomaj“, a completat el. Consultantul financiar Bogdan Baltazar a menţionat că solicitarea de executare silită din partea băncilor este din ce în ce mai mare pentru că instituţiile financiare au ajuns şi ele cu cuţitul la os. „Faptul că peste 100.000 de români sunt în executare silită este îngrijorător, mai ales că numărul acestora va mai creşte. Băncile au fost reticente în perioadă de criză să execute silit pentru că preţul garanţiilor a fost şi este în continuare scăzut. De cele mai multe ori, în perioadă de criză, nu obţii nici prin executare silită rambursarea totală a creditului, pentru că oamenii garantează cu terenuri, imobile sau chiar cu afacerea şi toate au mers foarte prost. Am văzut că împrumuturile neperformante au ajuns la 15-16% din portofoliul total de credite acordate de bănci“, a declarat Bogdan Baltazar. Consultantul financiar susţine că fenomenul va continua până în vară, când economia va da semne de revenire. „Numărul românilor care vor fi executaţi va creşte, mai ales că se tot anunţă noi disponibilizări atât în mediul privat, cât şi în mediul public, dar fenomenul va înceta în vară, când vom avea o stabilizare şi o posibilă creştere economică“, a explicat Baltazar.
Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul textelor de mai jos. Comentariile care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.
de Dan Rotariu:
Contra metodelor bancilor ma ofer sa ajut gratuit orice cetatean dispus sa dea banca in judecata
2010-03-12, 00:56:50 (86.123.40.*)
de il comandante:
Stirea asta a pare in alte cotidiene de 3 zile .Buna dimineata GDS
2010-03-12, 08:56:40 (86.123.43.*)
de zamolxe:
Dar pentru cei care au ratele platite la timp ar trebui sa se faca reduceri sau sa mai scada din dobinzi.Eu am luat 38.000 de euro,si nu am o zi intirziere de trei ani decind am luat imprumutul,si altii au mai putin si nu vor sa plateasca,bine le face ca-i executa silit,eu daca as fi BANCHER ia-s fi dat afara de a doua zi.Sa se duca sa munceasca pe branci,nu sa stea acasa sa se vaiete ca babele ca si asa isi dau cu lemne in c--,unii [aia care nu vor sa munceasca]
2010-03-12, 09:02:09 (92.80.208.*)
de TEPES VODA:
Pe cand o revolta a datornicilor regimului BOC,daca naveti un lider , faceti apel la MIRON COZMA,este specialist in organizarea de revolte. As vrea sa-l vad pe BOC cum fuge din sediu guvernului, precum PETRE ROMAN. Nu bancile sant de vina, astia care ne conduc. ne-au nenorocit.
2010-03-12, 09:14:28 (79.117.165.*)
de Dan Rotariu:
Bancile sunt parte din sitemul capitalist. Zamolxe vezi ca ar fi trebuit sa reduca dobanzile dupa modificarile legislative din dec 2008, insa multe nu opereaza aceste reduceri. Eu sunt in proces cu BCR si astept pe oricine sa vina umar la umar cu mine in acest proces, ca intervenient, ca sa-+si castige drepturile date de lege odata cu mine.
2010-03-12, 09:22:41 (86.123.40.*)
de Mircea:
Va semnalez un caz interesant ce ne vorbeste de moralitatea ,etica si calitatea personelor ce au putere de decizie in sistemul bancar.
Dl.Dan.Rota ru daca poate ajuta persoana respectiva sa specifice cum poate fi contactat.
iata cazul :Un pensionar a contractat un imrumut de consum,Banca (City bank)i la acordat sugerindui ca trebuie sa incheie si o polita de asigurare cu( AIG ).Intre timp omul a decedat ,banca spune ca compania de asigurari nu vrea sa achite restanta ,iar toata problema a ramas in spatele vaduvei.Ce este de facut in acest caz ?!
2010-03-12, 11:31:14 (88.3.235.*)
de Dan Rotariu:
dan_rotariu@yahoo.co .uk (fara spatiul bagat automat de siteul GdS) Detaliati va rog cazul inclusiv cu copia politei de asigurare, contractul incheiat cu banca si conditiile generale de creditare inmanate odata cu contractul .
2010-03-12, 11:42:32 (86.123.40.*)
de ioooo:
mircea ne prezinta un caz care merita cercetat adik daca banca te urmareste si dupa moarte e grav mai ales cand ai si polita de asigurare ,eu nu inteleg in cazul creditelor de consum cred ca toate au si polita de asigurare incluse de ce mai vine banca dupa debitor? n-ar trebui sa vina cei la care e asigurat creditul? iar zamolxe are dreptate partial pt ca tot sistemul bancar e bazat pe rezerve fractionare in cazuri extreme in care deponentii retrag banii prea rapid bancile pica ,deci cum exista acest caz exista si cazul in care contractia ec prea severa duce la prea multi someri care nu pot plati ,luate in calcul aceste evenimente speciale atat creditorii cat si debitorii trebuie protejati ,asa cum guvernul a luat credit de la FMI ca sa poata sa reduca rezervele minime obligatorii cerute bancilor si bancile sa aiba cash pe mana ,la fel guvernul trebuia sa reactioneze si de partea debitorilor introducand legea falimentului personal in care omul simplu sa poata beneficia de o perioada de gratie in care sa-si faca ordine in viata si in finantele personale ,insa traim in Romania si aici sunt protejati doar mafiotii ,omul de rand n-are nimik ,ii urez succes d-lui Rotariu in procesul cu BCR (de fapt austriecii de la ERSTE)
2010-03-12, 12:01:09 (79.117.153.*)
de prostalaul:
De ce mama drac sa nu facem ca "puliticienii"care au devalizat BANCOREX etc.Simplu NU MAI PLATIM!!?!Daca BANCOREX si altele romanesti au fost devalizate de romanii smecheri,de ce sa nu aiba acelasi final si bancile...de afara?..din partea oamenilor saraci din aceasta tara?
2010-03-12, 12:02:56 (92.80.229.*)
de Gerula:
Marite Zamolxe eu am contractat acum 5 ani un imprumut pentru nevoi personale(sa-mi repar casa) si mai am de plata inca 5 ani. La timpul acela, dupa calculele privind raportul venituri - rate, era convenabil. Dar dupa ce s-a marit dobanda, dupa ce preturile s-au marit si ele la cele necesare traiului zilnic, veniturile fiind la acelasi nivel ca acum 5 ani, a inceput dezastrul. Mi-am mai luat un serviciu si degeaba, preturile cresc mereu, tot cu apa la gura sunt. Asa ca, desi muncesc pe branci, reteta matale nu prea este buna.
2010-03-12, 12:13:23 (86.122.148.*)
de Dan Rotariu:
Nu numai bancile ci orice creditor isi poate urmari debitorul dupa ce acesta a murit, urmarindu-i succesiunea care era grevata de debite. Si atunci din masa succesorala care a ramas in urma defunctului sot se indestuleaza toti debitorii. Insa aici speta e legata de contract, conditiile generale de creditare si polita de asigurare despre care Mircea nu da amanunte ... ce s-a asigurat ... viata, bunurile achitionate prin credit, pierderea lor si cum s-a asigurat ... fiind cuniscut ca in capitalism ei scriu contracte cu litere mici, mici, mici cu multa umplutura care le gasesti in lege, deci oricum erau obligatorii, printre care baga bombe care te lasa sarac lipit.
2010-03-12, 12:17:58 (86.123.40.*)
de Dan Rotariu:
Nu numai bancile ci orice creditor isi poate urmari debitorul dupa ce acesta a murit, urmarindu-i succesiunea care era grevata de debite. Si atunci din masa succesorala care a ramas in urma defunctului sot se indestuleaza toti debitorii. Insa aici speta e legata de contract, conditiile generale de creditare si polita de asigurare despre care Mircea nu da amanunte ... ce s-a asigurat ... viata, bunurile achitionate prin credit, pierderea lor si cum s-a asigurat ... fiind cunscut ca in capitalism ei scriu contracte cu litere mici, mici, mici cu multa umplutura de articole preluate din legislatie si care oricum erau obligatorii pentru parti, printre care baga bombe care te lasa sarac lipit. Te prinzi refuzi ... sau semnezi constrans de necesitate
2010-03-12, 12:20:23 (86.123.40.*)
de Alex:
Il apreciez mereu pe Dan Rotariu.Un om deosebit.In concluzie capitalismul nu e bun,omoara omul cinstit.Oricum capitalismul nu va mai avea mult de trait.TRAIASCA SOCIALISMUL ADEVARAT!
2010-03-12, 15:23:24 (109.84.220.*)
de Mircea:
Din cite am inteles ,AIG asigura suma pe care defunctul o solicitase .In momentul in care batrina a cerut explicatii i s-a comunicat ca ,citez "daca ii cadea un asteroid in cap sotului " compania de asigurari rambursa imprumutul..Cum se permite incheierea unui astfel de contract de catre institutia bancara care este direct interesata de recuperarea banilor.Cred eu (poate ma insel) se poate lasa un pensionar fara nici o sursa de subzistenta?Ce cistiga banca daca efectiv respectiva persoana NU MAI ARE CUM SA SUPRAVIETUIASCA ,neraminindui suficiente resurse.Cum de li se permite acestor TILHARI sa batjocoreasca oamenii nestiutori ,simpli care au muncit o viata pentru Romania?.Defunctul platea 1000000 lei pe luna circa 30 de euro pt asigfurare.Unde a gresit ?Cu ce a pacatuit?Asa isi recupereaza banca banii ?,Se considera oamenii (specialkisti)de succes ,distrugind inc-o viata ?Daca oamenii de la tara care isi vind produsele in piata ar afisa un produs comestibil iar alaturi unul stricat,expirat toxic ,imediat oraganele abilitate ar sari sa-l elimine dupa pìata .Lucru normal . Ma intreb pe acesti indivizi ce fac negot cu produse toxice,cine ii elimina dupa piata?Exact cum o categorie de feline perv ,Hiena ,isi aleg prada din rindul celor mai debile vietuitoare ce traiesc in preajma lor ,Acesti indivizi fara suflet ,mutantii crescuti in laboratoarele marilor banci si-au ales victimele cu premeditare PENSIONARUL ROMAN.Ce si-au zis ,astia pensionari au speranta de viata redusa ,sunt dornici ,dupa o viata de lipsuri sa achizitioneze sau sa se bucure si ei pe ultima suta de metri de binefacerile "capitalismului"., sunt ignoranti NEAJUTORATI ,profund nefericiti si fara aparare ,REPREZENTANTII STATULUI ROMAN DOOORM:
PS. domnule Dan Rotariu prin intermediul unui fax ar fi mult mai usor sa vi se trimita documentele,batrina este singura si nu este la curent cu noua tehnologie(internet ,e.mail)..Iar eu sunt la mii de km distanta.Poate GDS ul poate intermedia sau sfatuii aceasta persoana.
2010-03-12, 15:46:53 (79.150.120.*)
de tu:
Bai tatale, ai luat banul de la banca, ti-ai luat plasma si masina , ai semnat ca dai banii inapoi, acuma nu mai vrei !!! ce fel de om esti bai banditule ? olteni de c*cat, hoti si pungasi de drumul mare... il meritati pe Solomon si Basescu si Nastase si chiar pe Iliescu, vai de mama voastra !
2010-03-12, 15:52:03 (76.67.100.*)
de Mircea:
In vara aceasta sper sa pot sa-mi iau doua saptaminii concediu si am sa merg sa afsez anunturi la toate casele de pensii .Sa instintez totii pensionari sa-i protejez ,sa-i imunizez pe ict posibil impotriva acestot FALSE AJUTOARE ;FALSE POLITE DE ASIGURARE .
Voi suporta costurile legate de deplasari ,material .tot ,dar acesti "SALBATICI " nu le va mai fi asa usor in asi vina victimele.JUR!
2010-03-12, 15:55:37 (79.150.120.*)
de Mircea:
Hei Tu ,mai citeste odata .Omul s-a operat ,a platit doctori ,a trebuit sa-si cumpere singele la operatie ....eheee te trezisi si tu ca pisicul urduros si incepusi sa mieunii .Mai si ginditi mai ,va treziti ca somnambuli cind va ajunge cutitul la os.Linge in continuare , daca n-ai exista tu si altii ca tine cu siguranta ca alta ar fi viata in Romania.
2010-03-12, 16:00:24 (79.150.120.*)
de pentru Mircea:
Vaduva sa nu plateasca nimic si sa faca o plangere la BNR si Protectia Consumatorului in care sa precizeze inclusiv magaria cu asteroidul. Batrana va avea castig de cauza.
2010-03-12, 16:00:45 (82.77.173.*)
de Victor:
TUUUU ! un pas inapoi ,Taliban kolhoznic..
Te numeri printre idivizii frivoli care cred ca daca s-au nascut pe luna sunt si inteligenti..Tu demonstrezi ca nu locul nasteri este exential.
Unde mai pui ca este o onoare in a fi oltean.
Erata:
a aaaa,nu stiii semnificatia cuvintului .Frivol:usuratic.
T e-am scuitit de o luna de cautari.
2010-03-12, 16:20:53 (83.34.45.*)
de Dan Rotariu:
daca vreti ajutor haideti sa o facem concret. trimitetio pe e-mail ce v-am cerut si o sa va ajut gratis sa faca demersurile necesare. Insa fara sa vad documentele e imposibil sa actionez, pentru ca nu am datele de intrare necesare. Deci trimiteti fotocopiile prin e-mail la adresa data, din care scoateti pauza. Si va voi da solutia in 3 zile de la primire. Trebuie efectiv citit pct cu pct, art cu articol, virgula cu virgula contractele de asigurare (polita) si de credit, dar si conditiile generale de creditare ale bancii (astea din urma le pot obtine chiar de la banca chiar eu ca sa nu va mai chinuiesc cu atatea scannari)
2010-03-12, 16:36:40 (86.123.40.*)
de Dan Rotariu pentru TU:
Oricine vrea ca banca sa-si respecte contractul si legislatia care s-a modificat. De exemplu a dat in judecata banca pentru ca mi-a micsorat viteza de plata a creditului, injumataţindu-o, ceea ce face ca BCR sa nu respecte contractul semnat initial cu ea. Apoi, desi legea s-a schimbat - interzicandu-i practica la care ma supune abuziv - BCR nu raporteaza dobanda la un indicator necontrolabil de parti (nici de mine nici de ea) ci o tine fixata cum doreste ea. De exemplu BCR ma incaseaza cu 10,1% dobanda la euro in timp ce Euriborul e azi 1,221%. Apoi BCR incalca legea 190 a creditului ipotecar cerand comision de acordare, de exemplu. MArx a demonstrat ca bancile reprezinta doar o parte din sistemul capitalist spoliator.
2010-03-12, 16:56:55 (86.123.40.*)
de Vraciul pt Dan Rotariu:
Stimate d-le Rotariu, aveti toata dreptatea in a duce in fata instantei banca ce nu adera contractului pe care l-ati semnat. Este normal si drept si asta se aplica si celor care scriu mai sus ca termenii creditelor nu sint respectate de banci. Tot asa normal este ca, atunci cind inidividul, cel care a solicitat creditul, nu-si respecta contractul, sa fie supus clauzelor contractului, respectiv ca sa pierda garantia oferita(locuinta, masina, plasma). In absenta acestei reciprocitati, contractele isi pierd semnificatia.
Acum despre Euribor; dupa cum poate stiti asta este dobanda oferita intre banci pentru termene intre 0 (peste noapte) si 12 luni. Pentru ca bancile sint, in majoritate, asigurate si sint percepute ca avind o mare probabilitate de a fi solvente, dobanda este mica. Dobanda este o reflectie a calitatii creditorului si accesibilitatii lichiditatii (daca sint multe organizatii care ofera imprumuturi dobanda va fi mica, etc..) Cum dumneavoastra nu dispuneti de rezervele financiare ale unei banci, si cum nu sunteti asigurat de AIG, nu puteti beneficia de rata Euribor..Daca imprumutul d-voastra este indexat la Euribor (de exemplu Euribor + 5%) puteti avea pretentia ca banca sa se conformeze. Daca imprumutul dumneavoastra este fix, prestabilit, atunci asa ramane. Cititi contractul cu atentie.
In ce-l priveste pe Marx; il citati in dreapta si in stanga. Da, a fost un economist de geniu. Nimeni nu-i contesta virtutile, dar nu trebuie sa confundam conceptele sale filozofice cu cele economice. Primele sunt discutabile, e doar filozofie, poti adera sau nu. Cele de pe urma sint mai greu de contestat si practica a dovedit ca sunt valabile.. Imi cer scuze daca ce am scris suna putin simplistic sau condescendent, nu este cazul, dar nu aici este locul pentru discutii elevate.
2010-03-12, 19:12:06 (68.38.212.*)
de ionut:
inca o data sii a nustiu cata oara si pana cand organele abilitate pt protectia consumatorului cei de la finante si tote starpiturile care isi ia salarriile din taxele i inpoz noastreo sa se trezeasca sa sifaca serviciu pt care snt angajatii crapalear capetele de idiotiinenorociti pusi in functii pe pile si nu pe meite
2010-03-12, 19:22:40 (151.82.54.*)
de ionut:
pt TU sper sa te duci dupa bietu om pt ca nu meriti sa stai printre oameni si sa le sugii penisurile la olteniii
2010-03-12, 19:28:23 (151.82.54.*)
de Dan Rotariu pentru Vraciu:
Am scris ca legea obliga banca sa raporteze dobanda practicata la un indicator neinfluentabil de parti ... a raporta nu inseamna conngruenta, identitate. Am redat indincele EURIBOR de azi pentru ca sa stie si poporul cat de lacami sunt austriecii de la BCR, ERSTE BANK ... iau banii cu 1,22% pt 12 luni si ... practica 10,1%. Iar ERURIBORUL ati uitat sa mentionati ca e o MEDIE, adica ERSTE BANK poate a luat azi credit cu 0,9% sau cu 1,3%. nu fac parte dintre cei care nu respecta contracte ci am plati in avans facute la credit incat am injumatatit perioada de creditare. Insa daca cel care a murit avea o polita impusa de banca mi se apre nefiresc ca debitul ce-l avea sa nu fie acoperit de polita de asigurare, nu vorbim aici de un caz clasic in care unii incearca sa fie smecheri cu banca. Eu cred ca banca incearca sa fie sbechera cu noi oti, mai ales Erste Bank!
2010-03-12, 19:42:10 (86.123.40.*)
de Vraciul re: polita asigurare:
Trebuie verificat daca polita de asigurare specifica faptul ca acopera debitul in cazul decesului. Problema pare sa fie ca asiguratul si succesorii sai nu stiau/stiu exact continutul si termenii politei de asigurare. Cat de firesc sau nefiresc este, trebuie discutat inainte de a semna, nu dupa. Tot asa si cu lacomia bancii, trebuie determinat inainte de a semna daca termenii sint acceptabili sau nu. Problemele actuale se datoreaza lacomiei din toate partile; 1) consumatorul, care crede ca lucrurile vor merge din roz in rozmarin de acum pana la pastele cailor si veniturile sale vor creste, si nu va fi niciodata fara de lucru, si va castiga loteria, etc.., 2) functionarii bancii, care sint compensati pe numarul de credite pe care le acorda si care nu au nimic de pierdut daca peste trei ani consumatorul refuza/renunta/incet eaza a-si mai plati datoriile 3) bancile, care vand creditul altor banci, de cele mai multe ori mai mari, si care astfel se spala pe maini de politele cu risc.
Aceste deficiente, combinate cu credite artificial de scazute, state de plata fictive din partea consumatorului, si alte maruntisuri, au condus la inflatia absurda a preturilor pe locuinte si terenuri.
Problemele cu care se confrunta economia romanesca sint doar la inceput; cind Euribor va atinge 3%, atunci vor incepe adevaratele dureri.
Spre deosebire de sistemul comunist, in care statul supreaveghea si verifica interesul celor implicati, sistemul capitalist este auto corector. Altfel spus, azi ne lafaim, maine bocim. Cei care au un minim de educatie si inteligenta pot acum sa se orienteze si sa cumpere locuintele, la pret mult redus prin licitatie, a celor care s-au lacomit. C-asa e-n vie.
2010-03-12, 20:16:35 (68.38.212.*)
de Dan Rotariu:
Situatia celor cu credite contractate inainte de dec 2008 - momentul cand a fost modificata legislatia - este speciala, pentru ca Banca trebuia sa alinieze contractele la modificarile legislative. Astfel BCR nu se conformeaza legii modificate, ba mai mult in continuare incalca legea creditului imobiliar prin care supune creditatul la plata unui comision de acordare ilegal. In plus o data cu cresterea dobanzii mi-a micsorat viteza de plata a creditului, injumatatindu-mi-o. Aste procedura celor de la BCR pe care vreau sa o elimin chiar daca e o multinationala lacoma si nesimtita. Nu mai intru in detalii cum ca multinationalele din Romania au facut intelegeri la Viena, sau ca de fapt autoreglarea capitalista de care vorbiti e teorie, caci in realitate concurentii cad la intelegeri prin care elimina concurenta, toate bancile procedand la fel, mimand concurenta, scumpindu-ne viata artificial. Nu pot uita ca pe contractul de credit al parintilor mei din 1976 de cumaparare locuinta prin credit acordat de CEC dobanda efectiva era de 3,15%. Si nu a dat nici CEC-ul faliment si nici parintii mei. Chiar ce opinie aveti asupra diminuarii vitezei de plata a creditului?
2010-03-12, 21:19:14 (86.123.40.*)
de Vraciul:
Dupa cum am mentionat, santeti responsabil numai pentru ce ati semnat. Daca vi s-a accelerat termenul de plata in mod unilateral, fara preaviz, fara oportunitatea de a va opune, aveti motive temeinice sa-i duceti la tribunal.
Puteti insa uita de povestea parintilor. Nu are nici in clin nici in maneca. Ce a pierdut CEC-ul, au platit contribuabilii.Altfe l spus, toti cetatenii Romaniei au contribuit la creditul luat de parintii dumneavoastra (de exemplu). Face parte din capitolul "alta filozofie". Economie centralizata versus economia de piata. CEC-ul era, in termenii de azi si in cel mai bun caz, un non-profit. Cea mai realistica interpretare este ca subsidia creditele. Nu-i nimic rau in asta, doar ca nu se potriveste cu ansamblul sistemului actual.
2010-03-12, 21:37:35 (68.38.212.*)
de Vraciul : un sfat:
Daca va simtiti neindreptatiti de banca, si va ganditi sa-i dati in judecata, asa sa faceti. Intre timp insa, sa nu cumva sa va ganditi sa intrerupeti platile: este cel mai sigur mod de a pierde in instanta.
2010-03-12, 21:45:18 (68.38.212.*)
de Dan Rotariu:
Domnul meu aveti dreptate, e o aberatie sa incetezi platile. Eu deja sunt in proces cu banca, insa mi-am injumatatit perioada de creditare, asa cum spuneam prin rambursari anticipate, cu toate costurile suplimentare. Nici nu ma gandesc sa fac altfel decat sa platesc tot asa in avans sa scap mai repede. ca sa pot merge mai departe. Dar ... procesul merge mai departe ... o sa dureze dar ... o sa o fac cu tenacitate! Sper sa pot ajuta si pe altii, caci multi sunt supusi practicilor abuzive.
2010-03-12, 21:59:47 (86.123.40.*)
de Emil Boc:
Ungurii s-au molipsit de Pesta Sovina. Am un prieten Zoltan Karoly din capitala Ungariei care a invatat limba romana pentru a accesa siteuri interesante romanesti, fiind plictist de pornografia si infantilismul siteurilor unguresti. Acesta mi-a spus ca pe data de 15 martie va avea loc o mare adunare pololara in fata Parlamentului Ungar, de 60.000 de oameni nemultumiti, ce au revendicari economice, si democratice.Printre revendicari se propune "Autonomizarea Tinutului Regatean din Ungaria unde traiesc 1,7 milioane de romani, in tinutul Panonia, Balaton, Nireghaszo.Recunoast erea limbii romane ca limba oficiala in scoli, placute bilinve, schimbarea drapelului in ros galben albastru, schimbarea imnului de stat in Desteaptate romane, numirea la conducerea guvernului, institutii publice, administratia teritoriala a specialistilor romani, recunoasterea studiilor universitare din Romania. Desfiintarea armatei ungare si subordonarea politiei magiare la MIRA din Romania. Functionarii publici unguri sa jure credinta Presedintelui Basecu. Salariul minim garantat 1.200 euro, salariul mediu 2.400 euro, slariul maxim de 6 ori salariul minim. Se mai cere scoaterea in afara legii a Consiliului Secuiesc si a UDMR. Candidarea la sefia statului a pastorului Tokes Ladislau.
2010-03-12, 22:24:31 (78.97.98.*)
de Vraciul pt D. Rotariu:
Va aplaud altruismul. Bafta si curaj! Veti observa ca multi nu si-au citit contractele cu atentie, sau au pretentii nerealiste, dar sunt sigur ca sant si cativa care au nevoie de ajutor.
2010-03-12, 23:03:15 (68.38.212.*)
de dana:
pt.d.rotariu.am luat un credit cu ipoteca in franci elvetieni.3 saptamani mai tarziu francul a crescut de la 21000 la24000.alte 3 saptamani mai tarziu a ajuns 29800.am plecat de la o rata de 21 de mil. si am ajuns la 30mil.euro tot a mai scazut, dar francul deloc.ne mai putem gandi vreodata la ceva bun si pt. noi?