Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Societate

Repartitoarele, spaima locatarilor

Societate - Maria CERNĂTESCU
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Majoritatea proprietarilor ţin caloriferul închis şi se încălzesc la aragaz, iar cei care au un confort termic sunt buni de plată. Este vorba de craiovenii care şi-au montat repartitoare de costuri şi care s-au trezit cu sume de plată duble sau triple faţă de perioada în care nu aveau contoare, iar confortul termic era superior. Nu înţeleg cum pentru o garsonieră de 38 mp întreţinerea pentru luna decembrie 2009 este 502 lei, pentru un apartament cu două camere - 540 de lei, iar pentru unul cu patru camere - 616 lei.
„Este cea mai mare prostie cu repartitoarele. La un apartament cu două camere, cu o suprafaţă de 48 mp, am plătit numai căldura 560 de lei, în condiţiile în care repartitoarele erau închise de dimineaţa până la ora 18.00. Iar la final de săptămână le ţin tot închise, pentru că plec din localitate. Nu am încredere în repartitoare, dar nu ştiu unde să merg să le verific. Sunt cea mai proastă achiziţie şi cea mai mare hoţie“, a spus o locatară din Brazda lui Novac, de la Asociaţia nr. 12.

Cum setezi aşa plăteşti


Această situaţie se regăseşte în cadrul tuturor condominiilor unde s-au instalat repartitoare, care creează nemulţumiri unor „beneficiari“. Acestora li se calculează sume de plată aberante, reprezentând consumuri în gigacalorii imposibil de realizat. În această situaţie este Alexandru Prioteasa, locatar în blocul G1, din cartierul Rovine. Craioveanul a plătit facturi în valoare de 570 de lei în luna noiembrie 2009 şi 463 de lei - în decembrie.
„Am repartitoare şi tot timpul le setez la un indice mic. Nu am în casă mai mult de 14-15 grade Celsius, la baie şi la bucătărie sunt permanent închise. Într-o singură încăpere, unde avem nepoţica, este la maximum. Cu toată economia, am plătit foarte mult, în condiţiile în care un apartament similar, dar la pauşal, a plătit 350 de lei căldura. Au fost şi cazuri cu 60 de lei pentru că le ţin oprite şi folosesc gazele“, a spus Prioteasa.
De teama unui cost ridicat la căldură, unii craioveni nu pornesc caloriferele, fapt confirmat şi de reprezentanţii asociaţiilor de proprietari. „Pentru cei cu repartitoare sunt situaţii extreme, unii au prea mult, comparativ cu pauşalul, alţii au prea puţin. Avem apartamente care au factura la căldură 60 de lei. Proprietarii spun că ţin caloriferele închise. Folosesc, probabil, aragazul sau reşourile electrice. Firma de repartitoare face citirea contoarelor, calculele. Noi primim doar calculul şi încasăm“, a spus Mariana Fariseu, administrator la Asociaţia nr. 4 Rovine.

„Abonaţii nu pricep“


ELSACO, una dintre firmele care monitorizează consumul de căldură, consideră că locatarii nu ştiu cum să folosească repartitorul, însă vor temperaturi ridicate în casă, de 25-28 de grade Celsius.
„Oamenii nu înţeleg că robinetele sunt cu termostat. Dacă setează până la treapta trei, termostatul funcţionează. Dacă trec la patru sau cinci, caloriferul merge nonstop. O temperatură optimă este la 22 de grade Celsius, care se poate obţine setând robinetul la trepta trei. Unii opresc în baie sau bucătărie, unde caloriferul are trei elemente, dar în sufragerie setează la cinci. Poate au mai făcut şi modificări şi sursa de încălzire are o capacitate mai mare. Calculul făcut este pe baza unităţilor date de repartitor şi conform consumului fiecărui beneficiar“, a precizat Adrian Serghiuţă, reprezentantul zonal ELSACO.


 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 3.80/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.8 din 10 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de DX:
    Repartitoarele sant mici termometre pt temperatura existenta in incapere ori in aria lui si nu face nimic pt a spune realitatea confortului.Caldura este bazata pe un sistem de microunde cu circulatie continua datorita a mai multi factori(studierea fizicii) care pot fi negativi ori pozitivi.Calculul fabricarii astfel de contoare este mult depasit fata de realitatea mediului interschimbabil ceia ce necesita o complexitatea aparaturii.De fapt sunt folosite unde radio pt inregistrare si pot avea mari influiente din multe motive si omul nu-si da seama.Ex.pot da erori de la radiotv,emisie-recep tie,socuri electrice si tot ce poate fi apropiat de frecventa la care lucreaza.Orice repartitor,daca e verificat pe un calculator dotat,va fi aflat toate erorile si proasta performanta a functionarii ,ne fiind capabil a fi la nivelul unui termometru clasic.Toata aparatura este o inselatorie pt consumator.Acelasi lucru se va intampla cu electrica,cu noile contuare electronice......Fie care fiind intr-un cerc al puterii,ai obligatia de a cumpara gunoaie pt marirea conturilor si nimeni nu poate refuza nimic pt ca se incalca legea.Cine are curajul a refuza ori a demonstra contrariul?Trebuie inteles faptul ca lumea romaneasca e naiva si intodeauna apara talharul,in loc sa lase legiuitorii sa-l condamne..........
    2010-02-01, 05:37:41 (93.122.196.*)
  2. de Iancu Jianu:
    Pai aici este marea diferenta: 1. Cine are contract cu firma de repartitoare sa-i citeasca ei contorul, plateste mai putin. 2. Cine are contract cu firma sa citeasca locatarii contorul si sa transmita datele la asociatie, acestia platesc enorm, pentru ca fiecare declara ce vrea si nimeni nu verifica. Iar seful de scara sau administratorul incarca pe fiecare dupa bunul plac. Cat priveste firma ELSACO, noi avem contract cu ei si suntem in cazul al doilea. Tot ce pot sa va spun este ca platim foarte mult si am luat o mare-mare teapa cu aceasta firma ELSACO. Practic, repartitoarele astea sunt bune doar pentru cei care le tin permanent inchise.
    2010-02-01, 08:31:45 (136.8.152.*)
  3. de popa:
    Talharii, se mira cum sa ne mai beleasca. Reziliati contractele si dati jos repartitoarele care sunt instrumente ale hotilor.
    2010-02-01, 09:09:11 (80.96.3.*)
  4. de duduia:
    De cand am auzit de existenta repartitoarelor, mi am dorit sa instalez si in apartamentul meu, insa legea spunea ca imi trebuie acordul tuturor locatarilor. prin urmare, nu am repartitoare....inca .... si dupa ce citesc aceste articole din gds, ca au mai publicat unul si saptamana trecuta, parca nici nu mi vine sa dau acordul pt un repartitor. Cei pe care ii cunosc cu repartitor imi spun sa nu o mai fac, ca e teapa. si tot nu pot sa mi dau seama cum este posibil ca la pausal sa platesti mai mult decat cu repartitor....cum o calculeaza si cum o sucesc de ajung la acele cifre astronomice de intretinere?
    2010-02-01, 09:23:26 (86.124.213.*)
  5. de cata:
    Iancu Jianu zice: "Cine are contract cu firma sa citeasca locatarii contorul si sa transmita datele la asociatie, acestia platesc enorm, pentru ca fiecare declara ce vrea si nimeni nu verifica. Iar seful de scara sau administratorul incarca pe fiecare dupa bunul plac". Esti in eroare. Mai intai sa stii ca repartitoarele sunt verificate anual de cineva de la Elasco (de obicei prin martie-aprilie) iar factura de caldura nu este incarcata de seful de scara (la mine este chiar sotia) sau administrator, ci chiar de ei, de la Elsaco! Concluzia de baza insa ramane: ELASCO - firma de escroci!
    2010-02-01, 09:23:50 (194.102.244.*)
  6. de gospodarul:
    daca v-ati zgircit la termoizolare acum platiti,iar ptr. stiinta izolatia sa fie intre 10 cm si 20cm
    2010-02-01, 09:25:42 (79.117.156.*)
  7. de Cititorul:
    o porcarie cu repartitoarele astea, intr-o camera nu am dat niciodata drumu dar el inregistreaza, hotie pe fata, oricum am stabilit cu locatarii blocului sa reziliem contractul cu ei, ca sfat v-as spune sa nu faceti nici un fel de contract cu astfel de firme ca nu stiti ce pierderi o sa aveti
    2010-02-01, 09:28:56 (79.117.200.*)
  8. de Ibitza:
    Daca 20% din locatarii blocului solicita rezilierea contractului cu firma care exploateaza repartitoarele, firma nu mai poate calcula nici la ceilalti 80% din locatari si se revine la sistemul pausal. Repartitoarele, dupa cum le spune si numele, asigura repartizarea cheltuielilor intre locatarii imobilului, pentru ca termoficarea incaseaza suma totala conform gigacalorimetrului instalat la intrarea conductei in imobil, nu are nici o treba cu repartitoarele.Iar daca unii locatari smecheresc repartitoarele in buna traditie romaneasca, cei corecti platesc si caldura acestora.Noi, cei din blocul nostru am renuntat la repartitoare dupa in an in care unii au platit ca spartii si au tremurat de frig, iar smecherii plateau de chichi cate 300 000 vechi.
    2010-02-01, 09:34:40 (79.117.171.*)
  9. de g:
    Avem repartitoare de 4 ani . Va asigur ca daca sunt inchise nu inregistreaza absolut nimic, asta cu conditia sa nu lasi geamul deschis caci se declanseaza automat..Daca nu stai acasa , pentru ce sa platesti caldura degeaba?Sau daca stai doar intr-o singura camera din 3 ? In nici o luna nu am platit mai mult de 100 ron caldura in cei 4 ani. Blocul este izolat cu grosime de 8 cm, iar temperatura in casa nu a scazut niciodata sub 18 grade , asta in conditiile in care nu se gateste si nu se porneste aragazul .dar pentru un om sanatos , cred eu ca temperatura de 20 grade este cea normala.Eu nu as renunta lal repartitoare pentru nimic in lume.Iar daca mai pleci si din localitate in timpul iernii saptamani intregi pentru cine se face incalzirea locuintei?Sau sa mai ai inca o locuinta goala in permanenta si nelocuita de ce sa suporti plata caldurii?
    2010-02-01, 10:03:22 (92.80.245.*)
  10. de taranu':
    Draga GdS nu am inteles nimic din ce explica Dl. de la Elsaco. Cum se explica faptul ca am avut unul inchis totata luna si a inregistrat consum. Sa explice foarte clar principiul de functionare!
    2010-02-01, 10:21:41 (91.209.198.*)
  11. de plesa:
    Cu aceste repartitoare este o hotie autorizata. Inainte de a le monta stateam in confort si plateam modest. Dupa montarea lor am stat in frig si am platit mult mai mult {aproape dublu} ! Am fort la firma Elasco sa ma lamureasca si pe mine dar nu au avut chef sa stea de vorma cu mine desi ma-m adresat civilizat. Metrologia nu le accepta. Eu ma incalzesc cu curent electric acuma si este ceva mai eftin.Dar tot platesc caldura cica pentru niste tevi care trec prin apartamentul mieu. Dar daca vecinul de deasupra mea care
    2010-02-01, 10:36:11 (79.117.154.*)
  12. de plesa:
    {continuare de la nr.11} locueste deasupra mea la ultimul etal tine si el caloriferele inchise, tevile care trec prin apartamentul meu sunt tot reci. Oare este corect sa platesc calrura si pentru aceste tevi reci?.
    2010-02-01, 10:42:58 (79.117.154.*)
  13. de OVI:
    Repartitoarele? Cea mai mare teapa! Am avut contract cu elsaco (nu merita scris cu majuscule) si ma bucur ca am scapat de ei. Cu repartitoarele inchise 24 ore(dupa aerisirea camerei) aveam 17-18 grade,cu ele deschise la maxim timp de 24 de ore aveam maxim 21 grade, iar cheltuielile de caldura erau mai mari cu aproximativ 30% fata de prezent cand platesc la pausal si temperatura poate ajunge si la 28 grade daca tin deschis la maxim. Totodata consumul de gaze pe scara a scazut acum cu aproximativ 50%. Ca o concluzie la cele relatate, chiar daca tineam deschis la maxim (cu repartitor) nu aveam mai cald, fiindca ceilalti locatari din bloc in momentul cand veneau de la servici si dadeau drumul la robinetii caloriferelor, apa rece din acestia raceau si apa din instalatie si pana cand aceasta se recircula si se reancalzea venea dimineata cand locatarii blocului isi inchideau din nou caloriferele scazand presiunea apei din instalatie si creandu-se si un dezechilibru termic ( ceea ce ne invoca termoficarea daca dorim sa ne debransam; cand le tinem inchise nu este acelasi lucru ? TERMOFICAREA-alo, cand va contraziceti?). Cu repartitoare , tinandu-le inchise cu timpul se vor inegri peretii camerelor si se vor mucegai, Stiti cui convine cu repartitoare? Pensionarilor care stau la 17-19grade si spun ca platesc putin si aceia ai caror vecini tin caloriferele deschise si le incalzesc si celorlalti peretii.(Garantat, unul care tine caloriferele inchise iar vecinii le au deschise,acela va avea consum aproape 0 si caldura 18 grade. Si oare este corect?). Aceeasi situatie este si in cazul celor cu centrale de apartament si locuiesc la etaje intermediare (am avut la alta locuinta unde cel care a cumparat-o nu locuieste in aceasta si are centrala inchisa. Fostii vecini care locuiesc deasupra imi spun ca acum au podeaua rece , centrala lor functioneaza mai mult si consumul a crescul f.f. mult).In final consider ca cel mai avantajos este cand in toate locuintele, caldura din acestea este de cel putin 22 grade, altfel nu facem altceva decat sa ne furam unii pe altii. Va salut si sa speram ca ne va fi mai bine.
    2010-02-01, 11:02:31 (79.117.201.*)
  14. de locatar brazda:
    Am citit articolul si sunt de acord in tatalitate cu aceasta probleme ne confruntam si noi locatarii de la asociatia nr. 3 Brazda. Eu cand plec la servici dimineata inchid caloriferele ( 2 calorifere) la doua camere, cel din bucatarie este inchis non stop, iar la baie nu am calorifer si le deschid seara dupa ora 19.00, iar la sfarsit de saptamana de obicei vinerea suntem plecati din localitate si ne introarcem duminica seara, asta saptamanal si normal ca inchid ambele calorifere si cu toate economiile tot mi-a venit de plata pe luna noiembrie 300 ron pentru un apartament cu doua camere 48mp. Mi s-a parut enorm, inainte de a pune repartitoarele mergea caldura non stop si in bucatarie si plateam la jumate. chiar m-am plans la colegi de anul trecut de cand le-am pus am observat diferenta, este o mare prostie mai dai si o groaza de bani ca zici ca faci economie, si scoti cheltuielile pe repartitoatre din caldura care o econimisesti. O mare horie si prostie a noastra a locatariilor care am acceptat toate prostiile asociatiilor care se imbogatesc pe urma locatarilor.
    2010-02-01, 11:29:52 (86.122.132.*)
  15. de Pt. G de la nr. 9:
    Si consideri ca esti corect fata de vecinii tai ? Cant pleci cu saptamanile , asiguri in locuinta minim de caldura stabilit de lege si de bunul simt ? Nu crezi ca asa datorita tie vecinii tai sunt obligati sa plateasca mai mult la caldura , fiindca incalzirea zidurilor numai de catre ei fac ca o parte din caldura lor sa se transfere si la tine? Din acest motiv sunt multi ca tine care se lauda ca platesc putin si implicit vecinii sunt obligati sa suporte mai mult. Asa ca tine sunt destui inculti ce se cred smecheri dar nu sunt. Eu am apartamentul izolat interior cu calupi de vata minerala presata (am si camere destul de mari), dar am izolat si exterior cu 10 odata cu toti vecinii ,renuntind totodata si la asa zisele repartitoare de la Elsaco.
    2010-02-01, 11:33:35 (79.117.201.*)
  16. de OVI pt. 14 LOCATAR BRAZDA:
    Tot la As.3 Brazda , la K-uri locuiesc, am renuntat la repartitoare, am caldura non-stop (chiar mai inchid din calorifere sau le tin la 3 si va asigur ca nu am platit mai mult ca d-voastra). Iar ca asociatie (am locuit si in alte asociatii,4 la numar) consider ca este asociatia cea mai bine manageriata din acest oras,cu afisarea intretinerii intre 11-14 ale lunii si cu pre putini restantieri,iar in luna aprilie suntem programati pt. reabilitarea termica a blocului prin acel proiect locatari-primarie- guvern.
    2010-02-01, 11:55:20 (79.117.201.*)
  17. de maria:
    este posibil ca intr-un apartament cu 2camere si 4 persoane sa platesc dublu fata de cum platesc alti vecini de 2ori mai putin cu acelasi nr, camere si nr. membrii, am sa chem protectia consumatorului sa verifice si starea contoarelor, precis exista furturi masive de energie, altfel nu se explica.
    2010-02-01, 11:57:22 (79.117.184.*)
  18. de Iancu Jianu:
    D-le locatar de la nr. 14, sunteti cumva in Asociatia nr. 3 Brazda condusa de Popescu? Cei mai mari hoti, d-le Ovi de la nr. 16! Lasa vrajeala, ca de bine ce era cu repartitoare, d-ta le-ai desfiintat.
    2010-02-01, 12:26:41 (136.8.152.*)
  19. de valea rosie:
    Aceasta firma elsaco este o firma de doi bani, ne-a tapit cu repartitoarele lor. In conditiile in care nu deschidem repartitorul decat intr-o camera dintr-un apt. cu 2 camere incepand cu orele 17.00 , in restul apt. tremuram , vom plati pe dec. 120 Roni numai caldura, nu mai vorbim de gaze (sursa de caldura pt. cei care stau casa si suporta acest sistem de incalzire. Citirea si la noi o fac locatarii si furtisaguri de aici pana la firma care calculeaza costurile sunt multe, in lant fiind si asociatia de proprietari (niste mosi sfoiegiti) care pretind ca sunt tehnic "specialisti" si financiar. Nu putem convinge incuiatii de colocatari sa renunte la aceste capacane de escrocare si sa revenim la pausal , sa traim confortabil in casele noastre.
    2010-02-01, 12:27:52 (86.122.180.*)
  20. de sam:
    "Protectia Consumatorului " ar trebui sa se autosesizeze si sa verifice modul de calcul aplicat de firma ELSACO.La 2 camere,cu economii,in noiembrie factura a fost de 540 de roni,din cae 460 numai caldura,iar in decembrie,480.Vin persoane ,care nu au legitimatii,si pretind ca sunt de la firma,cine are curajul sa-i lase in casa in vremurile astea? Sa puna afis semnat,stampilat cu data si ora cand vin in control,iar persoanele sa aiba legitimatii si C.I.Ce salarii au cei de la Elsaco?Din ce bani isi iau salariile?Din fecturile umflate?Nu se gaseste nicio institutie sa-i verifice?
    2010-02-01, 12:33:54 (79.117.140.*)
  21. de nix:
    Repartitoarele sunt inregistratoare de caldura,adica inregistreaza caldura mediului ambiant,caldura degajata de toate sursele de caldura din spatiul respectiv.A fost o investitie paguboasa pentru cetatenii corecti si profitabila pentru societatile care le-au montat si pentru smecheri.Cetatenii nu au fost informati corect, s-a facut o publicitate agresiva si inselatoare privind binefacerile repartitoarelor (oare de ce si in folosul cui?).Multi pensionari au rabdat de foame pentru a monta repartitoarele, iar acum rabda de frig sau rabda de foame pentru a platii factura.
    2010-02-01, 12:35:13 (194.176.176.*)
  22. de DESTEPT:
    MAI TANTALAILOR NU VA MAI VAICARITI ATATA CA VA FURA UNII SI ALTII .PUNETIVA CENTRALA PROPRIE IZOLATI BLOCUL CU POLISIREN CIT MAI GROS SI O SA PLTITI PUTIN SI OSA AVETI SI CONFORT
    2010-02-01, 12:54:53 (194.102.244.*)
  23. de UNU:
    BLOC IZOLAT + CENTRALA (2 CAMERE) = 102 LEI LA GAZ PE LUNA DECEMBRIE
    2010-02-01, 13:26:49 (92.80.204.*)
  24. de gigicu:
    ISTA e firma ce da cea mai mare tapa. am 2 camere si am pornit numai calorifeul din dormitor si ala numai noaptea. caldura? 257 Ron. pai daca le porneam pe toate plateam ca gogu. nu am vazut pana acum contractul de prestari servicii. astia numai jegmanesc si atat. am auzit de cazuri de apartamente cu 2 camere in brazda si le-a venit calcura 750 ron. raspuns d la ista? atat ai consumat domne. tare nu?
    2010-02-01, 13:32:09 (92.83.1.*)
  25. de pt 14:
    taranilor, cand v-am zis sa nu punem ca e tapa nu m-ati luat in seama nu? ati vrut sa faceti economii si ne ingheata la toti c*rul de frig in case. bosorogi sclerozati!!!
    2010-02-01, 13:36:59 (92.83.1.*)
  26. de Paulus:
    Ce nesimtit asta de la Elsaco,cica " însă vor temperaturi ridicate în casă, de 25-28 de grade Celsius." Mata vrea asta!! Noi vrem o temperatura normala platita normal! Atat! Ca nu e nimeni tampit sa stea la 28 de grade in casa si sa iese la -15 afara.Un nesimtit care ne sfideaza cu afirmatiile lui.NESIMTIT..
    2010-02-01, 13:53:01 (86.123.96.*)
  27. de FSN:
    REPARTITOARELE SAU ,, RAPITOARELE ,, ..........REMINISCEN TE NEO - COMUNISTE..... CONFORM UNUI STUDIU INTERNATIONAL IN ROMANIA PERSISTA LA TOATE NIVELURILE INCA MENTALITATEA SI SPIRITUL COMUNIST - TIP SECHELE - IN PROPORTIE DE 45 \ 100 . DUPA 20 DE ANI ...........E CAM MULT..........
    2010-02-01, 13:56:26 (158.102.162.*)
  28. de anonim:
    5 mil la o garsoniera cu un singur calorifer de 9 elementi !!rusine hotilor
    2010-02-01, 13:56:32 (86.123.45.*)
  29. de luati de prosti:
    O setez pe mata la treapta trei ca poate e mai cald, ca la mine la treapta trei e rece calorifelul, la patru caldut si abia la treapta cinci caldut. Hoti infecti.
    2010-02-01, 16:09:55 (79.117.152.*)
  30. de CT:
    am apartament cu 4 camere, parter, CT de apartament setata la cronotermostat pe 22 grade celsius in tot apartamentul (inclusiv holuri), parchet, izolatie termica de 10 cm pe exteriorul blocului, geamuri termopane si am platit gaze circa 195 lei pe luna decembrie. in pretul gazelor este inclusa si incalzirea apei (pentru obtinerea apei calde - 4 persoane facand dus aproape zilnic) si utilizarea aragazului. concluzia: CT de apartament si izolarea termica a blocului.
    2010-02-01, 17:07:47 (79.117.164.*)
  31. de cucu:
    ap 4 camere cu centrala = 116 ron pe decembrie ...deci a meritat investitia si mai am si apa calda...
    2010-02-01, 17:12:30 (86.124.213.*)
  32. de GRASU.CRAIOVA@GMAIL.COM:
    stiu pe cineva in brazda cu repartitoare.unii platesc de se rup si au frig iar altii platesc infim si au caldura [astea tin un prosop udat cu apa din frigider pe repartitor ] cica nu ar mai inregistra
    2010-02-01, 17:38:05 (86.126.42.*)
  33. de 000:
    contoarele noi de la electrica trbuie contestate.cred ca consuma si fara siguranta la tablou.
    2010-02-01, 17:51:25 (79.117.169.*)
  34. de CRAIOVEAN:
    O.P.C. DE CE PERMITE FOLOSIREA REPARTITOARELOR STIIND FOARTE BINE CA NU SUNT APARATE LEGALE PENTRU MASURAREA ENERGIEI TERMICE? PACAT DE SALARIILE PE CARE LE INCASEAZA O BUNA PARTE DIN CEI DE LA O.P.C. , TOT DE PE SPINAREA CELOR CARE SUFERA PENTRU CA CEI DE LA O.P.C. NU-SI FAC DATORIA. DACA CINEVA STIE CUM SE POT INDREPTA ASEMENEA ANOMALII SA O SPUNA SI PENTRU CEI CARE NU MAI POT SUPORTA NEDREPTATILE CREATE DIN CAUZA REPARTITOARELOR.
    2010-02-01, 18:46:35 (79.117.198.*)
  35. de sorrin:
    VA ROG, PE DVS DE LA GDS, SA AFATI CUM DRACU CALCULEAZA MILOGII STIA DE LA ELSACO PRETUL UNITATII SI SA-MI TRANSMITETI PE EMAIL. DE LUNA DECEMBRIE PRETUL UNITATII LA REPARTITOARE A FOST CU 20% MAI SCUMP FATA DE NOIEMBRIE, PRETUL GICACALORIEI RAMANAND NESCHIMBAT. MULTUME SC
    2010-02-01, 20:50:43 (79.117.159.*)
  36. de sudistu':
    Un singur avantaj am de cand am montat repartitoare: inchid robinetele si platesc mai putin...Asta pentru ca nu mai locuiesc in Craiova...Totusi, platesc ceva, o suma care este cu putin mai mica decat suma platita de o mare parte din vecinii mei...Am vorbit cu cativa din acestia, unii mi-au spus ca tin robinetele mai mult inchise, ceilalti ca nu fac economie la caldura...Ciudat...A m intrebat la firma care calculeaza costurile si, pe scurt, mi s-a zis ca exista un algoritm de calcul ce implica pe langa consum, pozitia apartamentului (ultimul etaj, pereti "afara", etc)...Oricum, nu mi s-a dat un exemplu de calcul, cu toate insistentele mele...Am trecut si eu prin perioada in care tineam doar doua calorifere deschise (din 4), doar 8-10 ore din 24, platind la fel sau chiar mai mult decat cei care aveau acelasi tip de locuinta ca mine, cu deosebirea ca ei aveau caldura la 4 calorifere...non stop...Daca revin in Craiova, ma gandesc din ce in ce mai serios la o centrala "pe curent" pentru apartamentul meu...
    2010-02-01, 20:58:17 (86.34.178.*)
  37. de la mine pentru tine:
    acum 2-3 ani au venit bosorogii de pe scara cu liste sa ne punem repartitoare ca e de bine si asta toamna, tot ei, au facut liste sa le scoatem... sa-i put in gura de idioti!...
    2010-02-01, 22:22:02 (79.118.226.*)
  38. de centrală de apartament:
    La apart. cu 2 camere şi 4 calorifere, am plătit gazul cu care am făcu cald cu centrala, dar şi cu aragazul pe care am gătit, dar şi pentru apa caldă necesară, numai 170 lei pe luna decembrie. Ce ziceţi, este mai ieftin decât aţi plătit voi cu repartitoarele voastre şi cu căldura voastră primită de la stat ? Şi am avut în apartament, temperatura de 23 grade.
    2010-02-01, 22:22:55 (188.24.166.*)
  39. de UN CETATEAN !!!:
    DAONILOR !!!! Ne vaicarim de pomana !!!! PROTECTIA CONSUMATORULUI NU SE AUTOSESIZEAZA !!!!! Noi trebuie sa mergem la O.P.C. si sa-i inundam de reclamatii.Va spun in cunostinta de cauza, ca cei de la protectia consumatorului sunt ofticati ca primesc telefoane dar aproape 20% din cei care suna vin sa faca o plingere scrisa !!! Asa ca singura solutie este SCRISA !!!!
    2010-02-01, 23:17:07 (92.85.233.*)
  40. de anca:
    as dori sa aflu cum au procedat cei care au renuntat la repartitoare si au revenit la pausal. informatia cred ca este necesara pentru multi nefericiti care au ajuns sa plateasca gazul consumat de vecini sa se incalzeasca
    2010-02-04, 23:22:05 (79.117.223.*)
  41. de dani:
    sa ii ia dracu pe astia de la ELSACO ca l am sunat pe inginer si drept multumire dupa ce m am plans la el ca platesc mult si tremur de frig mi a inchis telefonul in nas,un nesimtit o firma nesimtita,eu platesc 2.5 mil la caldura iar vecinu meu 1 mil el le tine inchise ? sau care e metoda sa furi cu repartitorul macar sa mor si eu de cald in ultimele 2 luni de iarna care mai sunt ,cei care nu au pus astfel de mizerii pe calorifere platesc cat noi dar stau la maneca scurta in casa,sa ii multumim si blondei de la asociatia nr 1 craiovita ca ne a pus sa le instalam iar ea are centrala
    2010-02-08, 00:35:00 (79.117.196.*)
  42. de Dumitrascu:
    Raspuns pt. Dani Aveti dreptate in ceea ce priveste raspunsul pe carele la-ti primit din parte reprezentantullui Elsaco, si fac o paranteza prin care vreau sa va spun in mod politicos sa nu i-l mai invocati pe entitatea sa dracul pentruca o sa aveti numai probleme de genul asta. Pentu ca aveti credinta slaba in Dumnezeu implicit apar si aceste probleme in legatura cu plata la incalzire. Daca nu va interesa ce face vecinul si cat consuma nu ajungeati sa aveti asemenea probleme. Problema cuElsaco este urmatoarea: ei nu fac citiri la repartitoare iar calculul lor se bazeaza pe ceea ce declara fiecare proprietar. De aici apar anomaliile. Absolut toate celelalte firme de repartitoare au personal specializat care efectueaza citirea.
    2010-02-12, 19:52:25 (79.112.61.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 13°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: