Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Societate

Directorii „demişi“ declară război ISJ Dolj

Societate - Ana DĂNESCU
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Directorii „nesatisfăcători“ aduc acuzaţii grave reprezentanţilor ISJ Dolj şi membrilor Consiliului de Administraţie.

Sfârşitul verii nu a fost foarte bun pentru unii dintre managerii unităţilor de învăţământ. Mulţi dintre foştii directori ai unităţilor şcolare au primit calificative „nesatisfăcătoare“, alţii au demisionat de bună voie, preferând această decizie decât să primească o evaluare proastă. Numărul exact al acestor schimbări nu îl ştim cu exactitate până în prezent, reprezentanţii ISJ Dolj preferând să îl ţină ascuns. Am aflat însă din surse neoficiale, care ni s-au confirmat, sau chiar de la foştii manageri demişi, care au apelat la sprijinul GdS, că pe lista neagră a membrilor comisiei se află: Daniel Barbu de la Colegiul Naţional „Carol I“, Marin Licuţ de la Şcoala Bucovăţ, precum şi directorii de la Liceul Cetate, Şcoala nr. 14, Şcoala nr. 2 Poiana Mare, Şcoala nr. 32, Şcoala Ocolna, Şcoala Secu, Şcoala Tunarii Vechi, Şcoala Sălcuţa, Şcoala Predeşti, Grădiniţa nr. 1 Segarcea, Grădiniţa nr. 24, Grădiniţa nr. 29, Şcoala nr. 21, Şcoala nr. 24, Şcoala Caraula, GSA Dăbuleni, CN „Ştefan Velovan“ ş.a. Povestea nu este însă atât de simplă pe cât pare. Directorii demişi cu calificative care, spun ei, le strică reputaţia de manageri şi dascăli, se simt ofensaţi. Aceşti oameni consideră că au fost evaluaţi de persoane care nu au calificarea necesară, de inspectori cu un trecut ruşinos. Dacă, până acum, managerii unităţilor de învăţământ doljean erau cei care treceau prin sita evaluărilor şi calificativelor mai mult sau mai puţin satisfăcătoare, iată că a venit şi rândul membrilor comisiei care a tăiat şi spânzurat în ultimele săptămâni foştii directori ai unităţilor de învăţământ. „Lelioara Nicola a obţinut pentru activitatea depusă în anul şcolar 2006-2007, în calitate de profesor, 67 de puncte, respectiv calificativul «satisfăcător». Cu toate acestea, anulând orice lege a învăţământului, profesoara Lelioara este numită prin detaşare în interesul învăţământului, în funcţia de inspector şcolar general în baza articolului 144, aliniatul 1 din Legea învăţământului nr. 84/1995. În aceeaşi situaţie ca şi doamna inspector general se află alt inspector numit de dumneaei, Lilia Violeta Pascariu, care a obţinut în 2008, ca şi profesoară a Şcolii nr. 24 «Sfântul Gheorghe» din Craiova, 45,85 puncte şi calificativul «nesatisfăcător». Legea spune clar că inspectorii generali trebuie să aibă calificativul «foarte bine» în ultimii patru ani de activitate, iar inspectorii de specialitate, în ultimii trei ani“, a precizat Mihai Dragu, fost manager al Liceului „Henri Coandă“ Craiova. Lilia Violeta Pascariu este inspector şcolar pentru management educaţional şi evaluare instituţională începând cu 26 mai 2009. Consiliul de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Dolj, în frunte cu Lelioara Nicola, va fi chemat în scurt timp în faţa Parchetului de pe lângă Judecătoria Craiova. „Membrii Consiliului de Administraţie au hotărât abuziv, în lipsa mea, acordându-mi calificativul «nesatisfăcător». Măsura adoptată de aceştia contravine legilor în vigoare, respectiv Legii învăţământului nr. 84/1995, Legii nr. 128/12.07.1997 privind Statutul Personalului Didactic, Regulamentului de organizare şi desfăşurare a inspecţiei şcolare, dar şi Ordinului nr. 4990/11.11.1998 privind metodologia de evaluare a directorilor din învăţământ. Mai mult, demersul lor a fost sprijinit de Lilia Pascariu - inspector management, Carmen Petre - ins-pector management, Nicolae Cojocaru - inspector de specialitate, proaspăt pensionat. Aceste abuzuri s-au săvârşit în condiţiile în care instituţia pe care o conduc a fost singura unitate de învăţământ din Dolj premiată de Ministerul Educaţiei cu Certificatul de Şcoală Europeană 2009, pe 28.05.2009, aducând un pres-tigiu deosebit comunităţii. Tot din acest motiv mi-a fost acordată «gradaţia de merit» pe 16 iunie 2009“, a adăugat Mihai Dragu.

Demişii acuză...

Acuzaţiile managerilor „nesatisfăcători“ nu se opresc însă aici. Aceştia au precizat că membrii Consiliului de Administraţie şi implicit reprezentanţii sindicatelor din învăţământ, care în mod normal ar trebui să le apere drepturile, îşi urmăresc, de fapt, propriile interese. Astfel, „nesatisfăcătorii“ au aflat că posturile de conducere, pe care până nu demult le ocupau, au fost preluate de rudele celor din Consiliul de Administraţie. Din câte au menţionat aceştia, noul director la Şcoala nr. 12 este soţia lui Constantin Lungulescu, preşedintele SIP Dolj, iar la Şcoala nr. 24 din Craiova, noul manager este soţia inspectorului general adjunct Nicuşor Cotescu...

Din Consiliul de Administraţie au făcut parte:

Lelioara Nicola, inspector şcolar general, Nicuşor Cotescu şi Georgică Florea-Bercea - inspectori generali adjuncţi, Ersilia Oprescu - director Casa Corpului Didactic, Eugen Răduţ - contabil-şef, Dana Coşei - jurisconsult, Dan Cristian Tacu - inspector management Resurse Umane, Nicolae Costinescu - inspector management, Toma Lungoci şi Simona Irina Petre.
 



 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 4.73/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.7 din 15 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de trika:
    si mai vorbim de calitate in invatamantul doljean?dupa ce ca au schimbat directori ,acum mai aduc si cadre didactice care la examenul de titularizare au luat sub 5 si aceste cadre didactice au post ,inainte de a avea loc sedinta publica ,merg la scoala,iar altii cu note mari stau acasa?rusine!
    2009-09-09, 00:11:31 (79.117.197.*)
  2. de Dan RO-tariu:
    Meciul se joaca ... deocamdata numirea acestori inspectori a insemnat 1-0 pentru ei, bataia de joc care o numesc ei management a insemnat 2-0 pentru ei. Acum sa vedem cum evolueaza. Oricum ... desi credeam ca nu vor fi in stare ... noii inspectori au dovedit-o. Asteptam scor de cel putin egal: 2-1 cand directorii vor fi reevaluati si vor trece clasa ... 2-2 cand vor da cu subsemnatul la parchet ... 2-3 cand vor parasi ISJ care e o palarie prea mare pentru capul lor ... 2-4 cand vor plati daune pentru faptele lor penale ... 2-5 cand vor primi 1 an inchisoare cu suspendare! PSD=PDL=PNL/ rusinea tarii "e"! Politizarea invatamantului incepe in momentul in care numesti politic directorii. PSD la ora actuala nici nu are o politica de cadre coerenta ... e un partid ca si celelelte doua DISPERAT
    2009-09-09, 03:02:14 (79.117.222.*)
  3. de ghe:
    Cea mai mare bataie de joc in invatamantul doljean este aceasta echipa de handicapati si incapabili de la ISJ. lelioara cu trecutul sanatos nu a avut de unde sa invete ca a fost ba barmana, ba vanzatoare de lubenite, ba la SMT. Acum cand este cocotata in varful trebii ilegal, declanseaza jihadul scolar. Nu vrea sa ne spuna ce amendamente a adus codului educatiei, nu vrea sa ne spuna in ce consta testul PISA pentru elevii claselor a VIII-a ca mai sunt cateva zile si incepe anul scolar. Ea macelareste pe toata lumea. Langa ea este un betivan notoriu, prieten bun cu Nea Nicu Cojocaru in chiolhanurile cu pipite absolvente ale IEFS-lui si un infantil care se tine scai de Lungoci sa nu sa rataceasca prin ISJ
    2009-09-09, 06:07:24 (92.80.195.*)
  4. de un director demis:
    eu o sa merg in instanta cu ei sa jure doamna general ca nu mi-a propus calificativul foarte bine daca imi dau demisia , mi-a spus calificativul din data de 27 august 55 puncte . ca dascal ma simt umilit . apropo noua lege se aplica de anul acesta?
    2009-09-09, 07:25:41 (92.80.203.*)
  5. de Radical:
    DDR
    2009-09-09, 07:55:59 (79.117.134.*)
  6. de Popescu:
    Doamne, ce penibil! Lungulescu si-a pus nevasta director si Cotescu, asemenea. Ce respect mai putem avea pentru acesti oameni?
    2009-09-09, 09:03:07 (79.117.214.*)
  7. de Corina:
    Acesti inspectori scolari fac niste magarii extraordinare. Se apropie inceputul scolii si ei tin posturile tot ascunse. Si nu ma refer aici la cele cateva scoase de ei, asa sa ia ochii lumii, si acelea la materii la care nu e concurenta nici la examenul de titularizare, ci posturile inspectorilor scolari, de exemplu limba romana. Unde sunt toate posturile, concediile de crestere a copilului? Pentru cine le pastreaza? Chiar nimeni nu le poate face nimic acestor oameni, care au dovedit ca pot calca pe cadavre pentru as atinge telul? Domnilor de la PSD, scoateti posturile ca ne-am saturat sa induram atata umilinta!!!!
    2009-09-09, 09:12:13 (79.117.214.*)
  8. de intrebare:
    nu ar trebui sa fie transparenta? care sunt de fapt directorii demisi? aflam din presa de cate unul sau altul. nu ar trebui ca aceste informatii sa fie afisate pe site-ul isj sau la inspectorat? de ce se tine totul ascuns? copilul meu merge la scoala 2, spre exemplu. as vrea si eu sa stiu, asa cum vor si alti parinti ( sora mea are coplilul la sc. 22, cumnata la sc.21).
    2009-09-09, 10:32:30 (93.112.69.*)
  9. de P. Nicolae:
    Cum ?! A iesit la " pensie" fostul politruc ( devenit inspector !! dupa 1989 ) ? Cojocaru- POPONARU si pupincuristu Busoilor ( tata si huiduma diana ) ?
    2009-09-09, 10:54:21 (213.189.163.*)
  10. de pere perescu:
    eu pun directorii. nu conteaza profesionalismul cei care muncesc pentru mine aia o sa fie directorii in colegiul meu; asta e pentru cei demisi eu va numesc eu va dau jos daca nu faceti ce trebuie; pentru cei numiti cu delegatie trebuie sa scot banii care i/am bagat in campanie si mai urmeaza si asta prezidentiala
    2009-09-09, 10:59:39 (93.122.135.*)
  11. de ana danescu:
    pt "intrebare"-aveti perfecta dreptate. exact acest lucru am solicitat si eu ISJ Dolj-TRANSPARENTA!!!
    2009-09-09, 11:30:52 (213.157.168.*)
  12. de fost dascal:
    O solutie pentru a opri tot circul asta (care se repeta din 4 in 4 ani) este sa trecem scolile sub controlul direct al comunitatilor -nu al primarilor, ci al unor consilii scolare reprezentative in care sa aiba si consiliul local un cuvant de spus dar si parintii, elevii, societatea civila, agentii economici locali. Adica scolile sa devina adevarate institutii comunitare iar ISJ sa dispara ca institutie.
    2009-09-09, 11:38:43 (92.80.202.*)
  13. de miha:
    o bataie de joc mai mare ca anul acesta nu a fost niciodata in invatamantul doljan.tanti lelioara face ce vrea in inspectorat :minte ,manipuleaza ,destituie si numeste directorii dupa bunul ei plac.urmariti rezultatele de la titularizare .majoritatea cadrelor care s-au titularizat anul acasta sunt din dabuleni sau din sate invecinate.
    2009-09-09, 11:38:54 (79.117.183.*)
  14. de pt. ela:
    Poate ca ai dreptate, eu nu te contrazic. Dar despre cariera la fel de fulminanta a Dianei Busoi de ce nu sufli o vorba? Oare cine e mai de apreciat, "o fata de taran plecata de acasa la scola" sau o fata de bani-gata cocotata in varful ierarhiei invatamantului din Dolj doar fiindca era "fata lu' Tata"? Diana ce speciaizare are? Una mult mai incerta decat a Lelioarei Nicola. Actuala inspectoare , spui tu, a deschis un bar. E ceva ilegal in asta? Dar cat de moral e sa frecventezi baruri si sa te imbeti pe la chefuri in acelasi Dabuleni si asta in timp ce esti in concediu medical??!! Lelioara Nicola are cel putin meritul de a-si fi intemeiat o familie. Diana nu a reusit aceasta performanta, dand astfel nastere unor zvonuri nu tocmai maguitoare la adresa moralitatii sale. Cutiia Pandorei a deschis-o Diana Busoi. Acum, din pacate, tot invatamantul suporta consecintele.
    2009-09-09, 12:16:21 (82.77.168.*)
  15. de profu si norocu:
    E jale mare fratilor! Se da o lupta pe fata pentru interese proprii. De ce spUn asta.... Lelioara este clar ca asculta ce/i spun stapinii si mai plateste si ea polite. de unde dreak s[/l cunoasca ea pe directorul de la Carol , de exemplu... asta vine de la partid... ea discuta la Dubuleni. pe d ealta parte, nu inteleg de c eface Dragu atita guara acum.. nu isi aminteste cumva cum a ajuns director? Ce interesanta ar fi o opinie a domnului Balanica, fostul director de la Conada... totul e politic si asta afecteaza invatamintul. in rest, marea majoritate a directorilor oricum nu au habar de management... nu stiu cu ce se maninca.. dau ordine si gata.. Hai sa fim seriosi..cine are pila mai tare ajuunge director.. daca sunt 5/6 in tot doljul care sunt in functii pe merite si n pe banii, sex sau pile..
    2009-09-09, 12:36:13 (82.77.173.*)
  16. de Dan RO-tariu:
    Functia de director de scoala nu poate fi politizata decat de minti inguste, de oameni redusi. Pai daca a facut o tampenie Busoi Diana trebuie sa facem la randul nostru tampenii? Directorii care au curaj sa se bata cu inspectoarea general insemana ca merita sa fie directori. Pe mine nu ma intereseaza viata persoanla a uneia sau alteia dintre membrele PSD=PDL ci rezultatele concrete. Iar acestea se vad nu numai prin zugravirea scolilor (cu bani poti face orice nu si educatie) ci prin politica de cadre, titularizarile si nu in ultimul rand PRODUSELE SCOLII. Ei bine aceasta politizare efectiva a scolii a produs in majoritate rebuturi sociale: nu au o pregatire aplicativa, tehnica, economica, civica, de viata. Si atunci ... de ce atata politizare prosteasca?
    2009-09-09, 12:44:46 (79.117.222.*)
  17. de vera:
    pt.dl.director Dragu:Semper fidelis
    2009-09-09, 12:58:50 (79.117.213.*)
  18. de tot_eu:
    Aduceti-va aminte D-lor Directori cu ce cantare v-ati ocupat posturile ... nu mai faceti figuratii acum ca sunteti subevaluati ca stiti foarte bine cat de manjiti sunteti fiecare in parte ... sau odata investiti in functie v-ati resetat memoria ne bagand de seama ca cei dati jos sunt neindreptatiti ? luati ceva pentru tinere de minte sa nu mai faceti atatea figuratii pe viitor ...
    2009-09-09, 13:21:41 (79.117.173.*)
  19. de cunoscatorii:
    pentru profu si norocu:sigur ca ar fi interesanta o parere din partea lui balanica,avand in vedere faptul ca atunci cand era director,beat fiind ,aproape in fiecare zi,incepand cu ora 9,dimineata,isi injura elevii ca la usa cortului!
    2009-09-09, 13:22:27 (79.117.129.*)
  20. de solomon:
    Pt comentariu 15. Daca un doctorat in economie este pentru tine specializare incerta, realizez cati trandafiri ai in cap! Despre acuzatia ca Diana bea esti de departe rau intentionata, toti apropiatii ei stiu ca nu este adevarat si stiu si de ce. Cat despre ultima parte a comentariului nu pot sa spun decat ca demonstrezi cat de joasa este speta ta!
    2009-09-09, 13:24:39 (89.122.172.*)
  21. de io:
    Isi dau toti neavenitii cu parerea. Dragu a fos instalat director de PNL si a primit fonduri grase de la partidul de guvernamant. Nu stiu cine a muncit mai mult acolo ? Cotescu, Tita sau Dragu ori PNL. Licut Mariande la Bucovat a fost suspendat pentru abateri iar domnisoara Busoi l-a repus in functia de director.El a fost candidatul PDL la functia de primar la Bucovat fiind adversarul inversunat la primarului PSD in functie si a iesit pe locul 2. Licut si primarul se harjonesc de mult si nu se inghit. Lui Licut in cam place paharul si sa faca pe vedeta. Probabil ca si ceilalti directori care au fost matrasiti acum, au fost numiti de PNL in acelasi mod. Dupa alegerile parlamentare si directorii numiti politic din celelalte institutii din judet au fost schimbati in acelasi mod si nu s-a mai facut atata caz. Directorii demisi ar fi trebuit sa stie din ziua in care au fost numiti pe criterii politice si nu pe competenta ca vor fi schimbati atunci cand la guvernare nu va mai fi partidul care i-a numit.
    2009-09-09, 13:33:03 (86.122.133.*)
  22. de pentru io:
    Aveti perfecta dreptate. Licut de Bucovat are dosar penal pentru bautura la volan, e certat cu legea. Ce exmplu da el copiilor si cadrelor didactice. La randul lui a luat locul altuia tot pe criterii politice. Sa stea linistit. Roata se invarteste.
    2009-09-09, 13:50:16 (193.230.197.*)
  23. de justitiarul:
    ptr io -nimeni pana acum n-a indraznit sa schimbe directorii,in timpul mandatului,chiar nu intelegi ca tot ceea ce se intampla, sunt abuzuri cu caracter penal,s-au faci pe proasta?
    2009-09-09, 14:05:11 (79.117.193.*)
  24. de ***:
    Ce e ''demisilor''?Ce nu intelegeti din aceste cuvinte...DEMITERE?a venit vremea ca hahalele puse de busoaica SA PLECE!V-a venit vremea sa paltiti,hotomanilor! Observ cateva refulari ale ''demisilor'',ca si cum nu ar fi normale demiterea si numirea din functiile de conducere. Dupa parerea unora demiterile nu sunt in firea lucrurilor;sa treaca la catedra,acolo unde le este locul;ce nu le convine? Cu foarte mici exceptii,cei demisi sunt niste impostori de zile mari.
    2009-09-09, 14:06:59 (85.122.50.*)
  25. de pt. solomon:
    Am scris eu undeva ca bea Diana Busoi? S-au s-a simtit cineva cu musca pe caciula? Si de unde stii ca sunt rau intentionata si nu intentionat? Doctorat in... economie spui ?? Daca era doar "fata de taran", oare il mai avea? Stii cam ce note a avut prin liceu si prin facultate, ca doar o cunosti foarte bine, nu-i asa? Cat despre "speta joasa" nu cred ca ai caderea sa vorbesti, dupa cate portocale ai in cap, asta ca sa te parafrazez.
    2009-09-09, 14:11:43 (82.77.168.*)
  26. de pentru justitiarul:
    nu se pune probelema ca aindraznit sa nu a indraznit cineva sa schimbe directorii in timpul mandatului! Problema este caLelioara Nicola a fost luata de la catedra si pusa inspector general, fara niciun concurs, fara nicio evaluare, doar pentru ca a facu campanie lui Geoana la Dabuleni! Mai mult, legea nu ii dadea voie sa fie inspector din cauza calificativului satisfacator ca profesor! a contestat aceasta decizie, dupa 2 ani, in instanta, primul proces l-a pierdut. Nu a sustinut examenul de insp pana sfarsitul anului sc 2008-2009! nu l-a dat tot din cauza calificativului satisfacator!perioad a de interimat se sfarsea pe 31 august 2009! Si inca este acolo...
    2009-09-09, 14:12:31 (86.126.19.*)
  27. de Nr 26:
    Regret greseala de ortografie: Sau s-a simtit...
    2009-09-09, 14:14:39 (82.77.168.*)
  28. de io:
    Dar pe Diana de ce au pus-o Inspector General, nu doar că era fata lui tata şi vicepreşedinte PDL ?
    2009-09-09, 14:36:09 (82.79.221.*)
  29. de noi,care stim:
    Pt.toti lesinatii care plang dupa functia de director- SI pt.toti cei care-i poarta sambetele dnei Inspector General --de ce nu spune nici un nesimtit cum au fost date calificativele de la GSA Dabuleni? DE acum DEMISUL Dragnei a dat calificative ''satisfacatoare' ' numai si numai din razbunare politica; pe ce criterii au fost date acele calificative profesorilor care nu faceau parte din aceeasi sleahta portocalie de golani ca si directorii ? De acest lucru nu binevoiti sa discutati? Unde s-a mai pomenit ca intr-o scoala,unde totul se intampla dupa ''legea bunului plac al lui dragnei ,de acum demisul,''ca un diriginte,care n-a predat nici o materie de bacalaureat, sa primeasca calificativul''sat isfacator'' ???? Iar acest diriginte a fost o diriginta;si anume dna Insp.Gen. Demisul Dragnei nu spune ca a pierdut procese cu profesorii carora le-a dat calificative''sati sfacatoare'' si acest lucru l-a facut politic si mai ales dupa politica pdl-ist--portocalie? Justitia si-a spus cuvantul;si l-a spus cum stie ea mai bine;si-l va spune si de acum inainte. Asa ca incetati cu mincinoasele comentarii la adresa dnei Insp.Gen, de acum DEMISILOR directorasiPliscul mic,ca noi suntem la putere!!
    2009-09-09, 14:44:55 (85.122.50.*)
  30. de pentru cei ...care stiu!:
    "Pliscul mic, ca noi suntem la putere!!"- o sintagma pesedista deja cunoscuta! A devenit o deviza, la fel de penibila ca si voi...Normal ca justitia isi va spune cuvantul!!!!!!!! Cat de curand!! Si nu numai in cazul directoruluin Dragnei, ci si a tuturor celorlati directori si inspectori demisi ILEGAL!!!!
    2009-09-09, 14:57:09 (86.126.19.*)
  31. de solomon:
    Pt comentariul 26. Citez, "Dar cat de moral e sa frecventezi baruri si sa te imbeti pe la chefuri in acelasi Dabuleni si asta in timp ce esti in concediu medical??!! " Sa inteleg ca ai cam lipsit de la orele de limba romana! Probabil ca din acceasi cauza pui la indoiala si doctoratul! Cat despre notele de care vorbesti chiar le stiu si sunt departe de minciunile trandafirii pe care le debitezi!
    2009-09-09, 15:00:39 (89.122.172.*)
  32. de pt. solomon:
    Aaa, uitasem de Veta Pasculescu! Ai dreptate, nu te contrazic. Numai ca iti cam dai cu stangul in dreptul. Iar apropourile tale "trandafirii" nu fac decat sa demonstreze faptul cat de orbita esti de politica. Eu nu ii luam apararea actualei Inspector general pentru schimbarile pe care le face, fiindca unele (nu toate) sunt facute fara discernamant. Dar nu mi se pare corect sa desconsideri "o fata de taran ajunsa la scoala". Tu nu ai tarani in familie? Dar voiam sa spun ca voi, cei care ati fost schimbati acum din functii, ati fost la fel de rai ca si astia de acum si va cam meritati soarta. Din pacate, din cauza acestei sarabande a razbunarilor, invatamantul si prin urmare copiii nostri, au de suferit. Politica, trandafirie sau portocalie, nu ar avea ce cauta in scoala. Directorii si inspectorii ar trebui numiti pe criterii de competenta, moralitate si demnitate, nu pe pile si culoare politica, cum se face in ultimii cinci ani .
    2009-09-09, 15:23:40 (82.77.168.*)
  33. de completare pentru cei care stiu:
    calificativul satisfacator fost acordat doamnei Nicola deoarece in calitate de diriginte la o clasa terminala, si nu numai, avea obligatia, PRIN REGULAMENT, sa monitorizeze situatia la invatatura a elevilor din clasa, cat si progresul sau regresul acestora! si sa informeze apoi directorul de studii! OARE REGULAMENTUL SCOLAR ESTE TOT POLITIC? DACA SUNTETI PROFESOR, ESTE RUSINOS CA NU L-ATI STUDIAT PANA ACUM!
    2009-09-09, 15:26:52 (86.126.19.*)
  34. de Trixy:
    Celor care il contesta pe Dl.Dragu, politici sau apolitici, – sunteti chiar atat de rau de orbiti de invidie si rautate si nu vedeti realizarile dansului la acea scoala mediocra de acum trei ani ? Sunteti extrem de complexati de comepenta managerului Dragu …
    2009-09-09, 15:46:10 (99.226.80.*)
  35. de hooligans:
    Parca era vorba de o depolitizare a invatamantului? Are loc o mare cacealma politicianista... directorii pusi de P.D.L. sunt inlocuiti cu oamenii agreati de P.S,D. Cand vor fi numiti la conducerea institutiilor de invatamant oameni de valoare dispusi sa faca mai mult pt. scoala unde isi desfasoara activitatea? Aceasta decizie trebuie luata de consiliul profesoral din scoala respectiva sau macar prin consultarea acestuia. Acest lucru nu se va realiza in urmatorii 50 de ani. Invatamantul romanesc a intrat in colaps in momentul in care politicul a intervenit in scoli.
    2009-09-09, 15:47:29 (79.117.222.*)
  36. de Trixy:
    Dl. Dragu a fost numit director prin concurs si exista o comisie care poate confirma rezultatele excelente obtinute la toate probele. Va intereseaza costurile ferestrelor si usilor – mergeti la serviciul contabilitate pentru detalii. Investitille, intr-adevar sunt semnificative,. Sa se fi inlocuit numai ferestrele si usile in cei trei ani la LTCH ? As fi si eu curioasa sa stiu in ce tara a fost Dl Dragu la perfectionare.. De cantina , v-am mai spus, s-a ocupat si a fost responsibilitatea Dlui Nicu Cotescu (fisa postului o poate confirma…) Si va spun eu, daca nu stiti deja, ce contributie a avut Dl. Dragu la proiectul de scoala europeana – trei ani de zile de munca, de dimineata pana seara la LTHC; vacante petrecute la scoala cu constructorii, zile si luni de educatie a elevilor si poate a unor profesori sa pastreze curatenia ; prin idea geniala ce a avut-o sa inlature fumatul elevilor din scoala (sau vi s-ar parea mai potrivita ideea acelui director care a fortat un elev sa fumeze 40 de tigari sa-i vina de hac…), implicarea scolii in proiecte internationale si multe altele…
    2009-09-09, 16:28:28 (99.226.80.*)
  37. de cati ca ei?!:
    de ce domnilor directori, demisi va este rusine sa treceti la catedra? pentru ce ati facut facultatea sa fiti directori sau sa fiti profesori? aveti demnitatea si treceti la catedra! ati uitat cum ati ajuns directori?! am putea sa spunem multe...
    2009-09-09, 16:29:34 (85.122.50.*)
  38. de Dan RO-tariu:
    @ 39 - e vorba de principii! politizarea functiilor de director trebuie incetata si nu exacerbata. Iar schimbarile vad ca au adus directori noi prin pile si grade de rudenie cum scrie articolul. Daca asta e o chestiune corecta ... pentru dvs. ... pentru mine nu e ! Ce pot invata copii de la astfel de cadre didactice? Sper sa fie o minoritate. la o unitate de invatamant din oras e propusa sa vina o nepoata de a lui Gust , titularizata in alt judet si "aclimatizata" in Craiova.
    2009-09-09, 16:40:13 (79.117.222.*)
  39. de ptr. 85.122.50:
    pentru 85.122.50. am inteles ca reprezinti un grup social, nu? "cati ca ei", "noi care stim", etc. Eu personal cred ca aveti psihologia "vulpii care nu ajunge la struguri si zice ca sunt acrii!" directorii care acum au primit calificativ nesatisfacator, DIN MOTIVE DE CULOARE ROSIE, EVIDENT, au ajuns in functii de conducere prin concurs, si-au demonstrat comptentele si abilitatile manageriale si pedagogice! ASA AU AJUNS DIRECTORI! AU FOST EVALUATI DE O COMISIE IN MASURA SA FACA ASTA! apropo, RGULAMENTUL SCOLAR are culoare albastra, nici rosie, nici portocalie! voi, cei care stiti: de ce nu si-a depus prof. Ilie Nicola fisa de auto-evaluare anul acesta? din inganfare? ce va face legea cu dumnealui, conform regulamentului?
    2009-09-09, 16:44:54 (86.126.19.*)
  40. de ptr. Trixy:
    asa e. Confirm cele spuse.
    2009-09-09, 16:59:19 (82.77.171.*)
  41. de pt. nr. 41:
    Directorii care au primit acum calificativ nesatisfacator au ajuns in functii prin concurs? Daca au luat concursul pe vremea Dianei Busoi, ala a fost concurs de imprejurari, fiindca nimeni nu indraznea sa se prezinte la concurs daca nu avea carnetelul portocaliu in buzunar. Diana insasi nu a ajuns sefa prin schimbarea Mariei Antoaneta Dobrescu, OBLIGATA sa isi dea demisia? Diana a fost directoare doar cateva luni inainte de a ajunge "Boss" la ISJ. Ea cum a fost evaluata? A dat "concurs" dupa cateva luni de zile si a concurat de una singura. Tot ea a inventat si a patentat modelul "ori demisia, ori calificativ nesatisfacator", din nefericire preluat si de actuala conducere. De ce va faceti ca uitati toate astea? Cine seamana vant, culege furtuna. Nici actualii nu sunt curati ca lacrima, si ei tot politic au venit, tot politic se vor duce. Dar nici cu voi nu mi-e rusine! Pacat de copiii nostri si de noi. Ultimul proverb romanesc: "Pleaca ai nostri, vin ai nostri, noi ramanem tot ca prostii!"
    2009-09-09, 17:47:25 (82.77.168.*)
  42. de Dan RO-tariu:
    MAcar in al XII-lea ceas intelegeti ca trebuie sa le cerem sa actioneze principial , indiferent de greselile celor de dinainte , SA SCOATEM POLITICA DIN SCOLI ... E TOXICA IN SCOALA ... si sa nu mai fie numiti directorii politic ci pe baza de competente. Militati pentreu normalitate nu pentru perpetuarea greselilor inaintasilor ci pentru imbunatatiri nu inrautatiri sau perpetuarea unor mentalitati inapoiate. Deci ce au facut inspectorii ... ISJ rau o vor trage ... vreau sa vad inspectorii care au fost in evaluare si au depunctat abuziv calificativul pe baza fisei de evaluare-autoevaluar e pe directrorii car enu8 puteau primi nesatisfacator. Eu voi fi la proces in sala sa ma distrez pe seama lor!
    2009-09-09, 18:15:53 (79.117.222.*)
  43. de pt.86.126.19.*:
    auzi, 86.126.19.*, tu ''personal'' esti un dobitoc,care-l sustii frenetic pe dragnei,fiind de aceeasi teapa ca si el; cat despre struguri,lui ii plac transformati in vin,bineinteles nu acri;ca doar ani de-a randul a venit in liceu sub influenta licorii obtinuta din strugurii de care vorbesti,ipocritule. Si sunt o multime de oameni din GSA si care au fost in GSA si pot confirma,pot sustine acest lucru. In ceea ce priveste sintagma ''.....noi suntem la putere''a inventat-o o penibila de-a voastra,la fel de penibila ca si voi,dar ignorant cum esti......n-am pretentii sa stii sau sa recunosti. Tu vorbesti de regulament?Amaratule ! Regulamentul a fost incalcat in totalitate de voi,lesinatilor dupa putere si bani si hotomanilor,ca doar aveati verde de la Ursoaica de la ISJ,aveati mana libera sa faceti numai aberatii in scoli; ati nedreptatit-o pe Dna Inspector General ca si pe ceilalti profesori din GSA si acum platiti;.......plate ste Dragnei,ca meriti,meriti mult mai mult decat demiterea,la cate rele ai facut in liceul ala;.....de cand ai venit acolo numai rele ai facut......A venit timpul sa platesti!....Si nu vom avea liniste pana cand nu vei da socoteala pt.tot raul produs oamenilor din GSA. Scrie in regulament ca un diriginte care nu preda la clasa e raspunzator pt.esecul elevilor?Pai tu esti RASPUNZATOR, Dragnei,betivule,ca ai predat la acea clasa ;...lasai catalogul pe catedra si plecai la etajul 3 ,stim noi de ce.Stie un liceu intreg,stiu elevii,stie toata loc.Dabuleni ce cautai la etajul3,de fapt PE CINE cautai. Pai tu,dragnei,trebuie sa fii INTERZIS in GSA,ca si altii ca tine,pusi in functii de busoaica si care ati facut cele mai mari ilegalitati in scoala!Afara cu voi!
    2009-09-09, 19:14:33 (85.122.50.*)
  44. de tot pt. 86.126.19.*:
    86.126.19.*,cand vorbesti de dna Nicola, iti place ori nu,este Dna Inspector General al ISJ Dolj;asa sa te adresezi,ca nu te tragi de sireturi cu Insp.General.Ai priceput?Ti-oi fi permis tu cu busoaica;nu-ti merge cu toata lumea;asa ca,ATENTIE la EXPRIMARE ,ca PT.TINE,ca si pt. prietenul sau ''frate geaman''-ce ti-o fi, Dragnei- Dna NICOLA este DOAMNA INSPECTOR GENERAL,care te-a demis pe tine,dragnei.Ti-a venit de hac!
    2009-09-09, 19:21:17 (85.122.50.*)
  45. de ptr. 85.122.50:
    va fi DOAMNA INSPECOR GENERAL cand va fi capabila sa ia concursul de ocupare a postului si va candida cu cativa oameni competenti care pot sa faca asta! va fi DOAMNA INSPECTOR GENERAL cand va demonstra lucrul asta tuturor profesorilor din judetul asta! Si va termina cu brambureala asta pe care o face din razbunare, trebuie sa o recunosti, nicidecum din prea multa competenta! Pana atunci raman la parerea unanima a 99% din profesorii din dolj, fie ei directori sau nu. Ar trebui sa-mi cer scuze ca am atentat la "moralitatea" "doamnei inspector general"? ma faci sa rad....
    2009-09-09, 19:46:56 (86.126.19.*)
  46. de sorin:
    daca va trebuie politica in scoala
    2009-09-09, 20:04:25 (79.117.151.*)
  47. de sorin:
    dar ce facem cu salarizarea actuala ca si profesorii sunt o putere in stat
    2009-09-09, 20:08:31 (79.117.151.*)
  48. de pt.86.126.19:
    Razi,tu,razi, Harap-alb--dar nu e rasul tau,tushica
    2009-09-09, 21:26:22 (85.122.50.*)
  49. de absolvent:
    Bai fratilor, ati uitat cum ne obliga Dragu cu Tita sa cumparam bilete la chefurile lui si ne dadeau niste bilete ordinare neanregistrate. Eu am vazut, si nu sunt singurul, cum Managerul venea in cantina cu anumite persoane sa le prezinte cantina...probabil pt nunti, ca vara asta a mers la greu... Cand faceam curatenie in cantina auzeam bucataresele cum vorbeau despre cine din personal o sa serveasca la urmatoarele nunti, dar asteptau sa vada cam cate persoane o sa vina. Tita ne-a cheltuit toti banii de asociatie sportiva si nu am vazut pe ce. Pe Cotescu nu-l stiu prea bine ca statea mai mult in birou.
    2009-09-09, 21:28:04 (79.117.152.*)
  50. de pt. 86.126.19:
    Stii si tu,si stii foaaaarte bineee ce te asteapta,tanti ;aceeasi soarta ca si pe dragnei;mult succes cu DEMITEREA!
    2009-09-09, 21:30:54 (85.122.50.*)
  51. de pt. nr. 47:
    Pai o sa concureze si ea singura, ca si Diana Busoi si atunci, desigur, va lua concursul. Istoria se repeta. Atunci, evident, o sa ziceti ca ala nu a fost concurs. Da' ala pe care ziceti ca l-ati dat voi a fost concurs? Cat despre moralitate.... las-o moarta! Vorbesti despre funie in casa spanzuratului. Stii care e parerea unanima a 99 % din profesorii din Dolj (cu majuscula, nu cum ai scris tu), fie ei profesori sau directori?! Ca sunteti jalnici. De fapt schimbarile acestea au fost facute in interesul invatamantului, adica fiind atat de prosti la catedra si neavand alta posibilitate sa scape de voi, unii ati fost numiti directori sau inspectori ca sa nu mai nenorociti generatii intregi de copii cu incompetenta voastra! Acum, nevoiti fiind sa treceti la catedra, sunteti disperati. E clar ce fel de dascali sunteti! TOTI !
    2009-09-09, 21:45:27 (82.77.168.*)
  52. de pt 85.122.50:
    Fac pariu pe ce vreti, stimati cititori, ca "85.122.50" este nimeni alta decat "Dna. Inspectoare Lubenita"? Asta presupunand ca a invatat deja sa deschida un calculator... Cititi si voi mesajele ei! Eu personal cred ca aceasta persoana este paranoica, si are probleme mentale grave!!! Citez: "trebuie sa te adresezi cu Dna Inspector General". In plus, daca i-ar da cineva o pusca, ar trage in dragnei... he, he, he, Stimati votanti olteni, treziti-va!! Aveti grija cu cine votati in noiembrie, ca altfel intreaga tara va fi impanzita cu senili ca Tovarasa Inspectoare General Lubenita! (sic).
    2009-09-09, 23:15:59 (68.60.43.*)
  53. de gica:
    Dragnei, ce nu-ti convine? Pierzi ciolanul? Crezi ca minciunile pe care le spui pe la ziare despre d-na general ne impresioneaza cu ceva? Te inseli amarnic!!! Noi, cei din dabuleni te cunastem si pe tine si pe d-na! Asa ca lasa-ne!!!!!!!!!Ne-a i facut dracu de ras! De la tine cred ca a invatat si fiul tau sa dea afara! Cate procese ai aut cu angajatii de la scoala? Bine ca le-ai pierdut! Nenorocitule!!!!! Chiar ma intreb cata rabdare mai are d-na Nicola? Daca erai pe mana mea vedeai tu!
    2009-09-09, 23:20:59 (92.80.252.*)
  54. de sandu:
    D-na General e o femeie deosebita, apartinand unei familii renumite din dabuleni. Nu inteleg cum un ipocrit precum dragnei alexandru, care nu avea dupa ce bea apa si care s-a saturat de bani impreuna cu cei de la PDL, isi permite sa o denigreze. Consider ca trebuie sa treaca apa multa pe Dunare, astfel incat dragnei sa incerce sa se compare cu d-na! Rusinica!! Cred ca ar trebui sa a pensionati, d-le dragnei!!!!!Si asa nu prea mai aveti ce fura, ca ati furat destul! E criza!!!!
    2009-09-09, 23:22:27 (92.80.252.*)
  55. de pt gica (alias sandu):
    Nu te mai imbata cu apa rece ... D.na Lubenita nu este decat o semetista care nu are nimic de-a face cu scoala. Ii vine si ei randu in Noiembrie, sa vedem ce o sa faca atunci cand se intoarce iar dragnei ca director ...
    2009-09-09, 23:32:44 (68.60.43.*)
  56. de gica:
    Dragnei se va "intoarce" la pensie. Asa ca nu mai visati. D-na general nu e nici SMT-ista si nici Lubenita. Sa va fie rusine!!!!!!!!!!!
    2009-09-09, 23:58:02 (92.80.252.*)
  57. de pt gica:
    Dom' "gica", vom mai vedea. asa ati zis si acu doi ani cand toata clica pesedisto-penelista a vrut sa-l dea jos. s-a intors si a maturat putin pe jos cu alde dumneavoastra ... Acum s-a pierdut o lupta, nu si razboiul...
    2009-09-10, 00:03:23 (68.60.43.*)
  58. de ptr. nea Gica:
    nea Gica, imi pare rau pentru dumneata, dar te asteapta timpuri grele! una este calificativ nesatisfacator, si alta este demiterea! asa ca s-ar putea sa o cam incurci mataluta si sleahta voastra de pupincuristi ai Doamnei General, care din 31 august de fapt nu prea mai este! nu ai auzit? Ii mai tine Geoana un pic de scaun, ca a cam inceput sa se clatine....
    2009-09-10, 00:29:28 (86.126.19.*)
  59. de pt.68.60.43:
    progenitura nenorocita si imorala a lui dragnei,gata.s-a sfarsit
    2009-09-10, 10:59:50 (89.120.82.*)
  60. de herodot:
    BORA de la Colegiul Tehnic Calafat, trebuie schimbat. Confunda liceul cu proprietatea sa. Stie numai sa ameninte. Este direcor de 15 - 18 ani si nu a fost schimbat niciodata.Foloseste angajatii liceului la domiciliul socrilor sai pe b-dul HCC, la diferite treburi in gospodarie si in timpul programului ( portarii, femeile de serviciu, ec. ) . Nimeni nu se sesizeaza. Acest DICTATOR TREBIUE SCHIMBAT, altfel se duce de ripa liceul. Se mentine pe post cu plocoane pe care le aduna de la parintii copiilor si de la cadrele didacice (suplinitori ) carora le da ore. Este lipsit de scrupule. Are un comportament ciudat. Ar trebui schimbat, deoarece sunt atitia profesori competenti, dar care nu au loc de el.Se considera stat in stat. A fost in conflict cu fostul primar Traisaru, iar de cind acesta a pierdut alegerile,sint foarte buni prieteni. Acum este in conflict cu actualul primar Guta. El se da dupa cum bate vintul. Acest Bora stie doar sa-si faca interesele personale.
    2009-09-10, 13:20:05 (92.80.208.*)
  61. de cati ca ei?!:
    cati ca voi ?! exprimarea voastra lasa de dorit, va caracterizeaza numai culoarea portocalie... , carte... nu prea ati invatat!
    2009-09-10, 13:32:22 (85.122.50.*)
  62. de ioana:
    Sunt mama unui profesor din craiova si sunt f nemultumita pentru felul in care se dau repartitiile.De ce nu se tine cont de notele de la examene?Repartitia se obtine numai cu spagi f mari,sa ai pile la partide,mai ales la PSD ca e la putere.Daca la conducere e cine e, de unde corectitudine? FACE-TI CEVA SI PENTRU OAMENII BUNI SI SARACI CA SUNT DESTUI IN INVATAMINT SI MAI LASATI NESIMPTIREA LA O PARTE.OARE MAI TRAIESC SA MA POT BUCURA DE FIUL MEU CARE MILOGESTE IN FIECARE AN O PAINE?
    2009-09-10, 14:05:33 (86.34.177.*)
  63. de vera-pt.trixy:
    trixy,da-mi voie sa te felicit ca ti-ai pastrat ca ti-ai pastrat obiectivitatea si nu esti indiferenta nedreptatii.Noi,prof esorii din LTHC, suntem alaturi de DL. Dragu
    2009-09-10, 16:55:07 (86.123.46.*)
  64. de prica :
    Dar directorul de la Scoala Nr. 2 din Craiova cand va fi schimbat? e de-o viata acolo, un pilos care si-a adus in scoala toata familia....cand va fi inlocuit? URGENT... ...verificati .....Urgent.....
    2009-09-10, 17:10:03 (79.117.183.*)
  65. de gigi:
    Ce parere aveti despre directoarea de la ENERGETIC care a cotizat cinci sute de milioane sa ramana in functie??????
    2009-09-10, 21:20:08 (86.123.40.*)
  66. de fratele vostru:
    hallo, trezirea! Am vazut un CV al doamnei NIcola, intamplator, aruncand doar cu privirea pe un brou zilele trecute, la ISJ. Ea este, stati jos toti ca sa nu cadeti, si JURIST...Cu diploma, probabil, de la Spirtu Hariet...Un ziarist doljean, nu-i retin numele, cu o fata dusmanoasa pentru tot ceea ce este in neregula in orasul si tara asta, i-a pus o emblema teribila: DRUJBA PSD-ului. Ma tot straduisem sa o prind si eu intr-un tipar, dar ma gandeam la o lucratoare de colhoz sovietic, plina de energia schimbarilor...Ise potriveste la fix treaba cu drujba... Ce e cu d-na Ersilica? Ca are cumul de functii, vad: Dir. CCD, insp. cu proiectele europene, membru in CA... Si pe la ea tr. sa treci cu "ceva" daca vrei "CEVA"...Doamna de la Energetic, ca si d-na de la Arta au nevoie urgenta de psihiatri, altfel, toti profesorii din scolile lor vor avea ei nevoie de psihiatri. Dar d-na Dobrescu Antoaneta vrea sa se mumifice pe scaunul directorial? Parca tr sa iasa la pensie sa-si mai revina si subalternii ei, sa vada cum e soarele si cerul, ca s-au cocosat saracii de sedinte...de 5-6 ore...
    2009-09-10, 22:13:42 (86.123.40.*)
  67. de de la gica...mare gica:
    Alooooo, PDL-eii, treziti-va la realitate!!!!! La isj nu mai e dia!!!!!!!!Si nici n-o sa mai fie!!!asa ca adio!!!!!!Gica tot Gica o sa ramana!!!! Lelioara tot GENERAL, iar dragnei la pensie sau...la Poiana Mare!!!!!!!!
    2009-09-10, 22:23:16 (92.80.249.*)
  68. de gica fara frica:
    Cred ca chiar v-ati gasit nasul PDL-ilor!!!!!!! Lelioara se pare ca a aruncat cateva proiectile!!!!!!sa vedem ce faceti cand va arunca BOMBA...la dabuleni
    2009-09-10, 22:27:12 (92.80.249.*)
  69. de gica:
    Ba zaria, cat ai cautat pana ai gasit tigancusa?Tu nu ezi nici zcum cu cine te culci in pat?Vezi sa nu ti-op fure altii...poate dragnei
    2009-09-10, 22:39:44 (92.80.249.*)
  70. de 68.60.43:
    PROGENITURA aberanta si jalnica nu-l mai apara atata pe tauca Dragnei,ca i-a sosit ceasul de PLECARE din GSA ,iar biletul de adio este numai DUS,nu si intors,bolnavule mintal ca si tatuca al tau; ce?n-ai mai reusit sa-l salvezi pe tati Dragnei cu toate interventiile tale la prietenii portocalii. Cat priveste ''maturatul''cre d ca te referi la AMANTA lui tati tau Dragnei,care MATURA in liceu,pt.ca deee,e maturareasa;iar Dragnei o ajuta sa mature,la asta te refereai; apoi dimineata o asteapta sa o ia la scoala in masina personala; ce?nu ti-a spus tati tau ca are AMANTA foarte aproape si e maturareasa? pe coridoarele de care vorbeai tuuuu, progenitura proasta.....
    2009-09-10, 23:04:53 (85.122.50.*)
  71. de pt 85.122.50:
    Ha, ha, urla cat vrei in punga asta, te mai calmeaza un pic la cap. Ti-am mai spus si cu alta ocazie ca nu sunt "progenitura" lu dragnei. nu stiu daca are copii sau nu, si nici nu ma intereseaza. din momentul asta nu mai imi pun mintea cu tine, asa ca spor la treaba cu facutul bale la gura ...
    2009-09-10, 23:47:24 (68.60.43.*)
  72. de ptr.gica:
    Ordinar nenorocit ce esti! Puti a rahat plin de muste de la 100 km! Imi vine sa vomit pe tine, sobolan scarbos! Si ce daca pleca Dragnei de la GSA, care e problema? crezi ca e sfarsitul lumii? IN LOCUL LUI CHIAR M-AS BUCURA SA PLEC, SA SCAPE DE NISTE JAPITE CA VOI! si daca e sa plece, pleaca nu pentru incompetenta, ci pentru ca lelioara salcioara, cu "apucaturi" binecunoscute, i-a s...pt ceva lui geoana si dragoi si le-a placut prea mult! Si ce daca are Dragnei amanta? bravo lui ca-l tine, frate, spre deosebire de tine, bai, impotentule si frustratule!! JIGODIE ORDINARA!!!! Nu ma mira ca esti din gasca lui dragoi si a bulevardistei, nu ai facut decat sa scrii niste ordinarii de doi bani! ATATA POTI TU, RAHATULE!
    2009-09-10, 23:53:24 (86.126.19.*)
  73. de Dan RO-tariu:
    Voi chiar sunteti profesori?! Nu credeam ca a decazut atat de mult invatamantul! Va bateti pe o nenorocita de functie care in veci nu ar fi trebuit sa fie politica! PSD=PDL=PNL va certati de orbi ce sunteti! Politica nu are ce sa caute in scoala! PUNCT ... iar daca nu credti ploconitiva in fata politicului la toti politrucii! Rusine sa va fie si la o gasca si la alta de oameni fara merite care doriti palarii mai mari decat va poate duce capul. Dar sunteti precum inspectorii vostri!
    2009-09-11, 00:01:00 (79.117.223.*)
  74. de Dan RO-tariu:
    erata: "... credeti ploconiti-va" in loc de "credti ploconitiva"
    2009-09-11, 00:04:12 (79.117.223.*)
  75. de ptr. Dan RO-tariu:
    stiu, poate ca ar trebui sa-mi cer niste scuze fata de ceilalti oameni care citesc aceste mesaje. dar chiar nu pot sa ma abtin sa nu ma cobor la mintea acestui ordinar nenorocit si la tipul lui de mesaje!
    2009-09-11, 00:08:39 (86.126.19.*)
  76. de consilier scolar:
    Dar pe cretinutza care e coordonator la defunctul CJAP(Centrul Judetean de Asistenta Psihopedagogica,acum structura in CJRAE) si se considera mare directoare cind o schimbati fratilor pt.ca stie tot sistemul ca se poarta mizerabil,cu mult aplomb si nerusinare! Atmosfera vesnica de scandal dintre Dumitrescu si Rotaru n-o sesizeaza nimeni ?Comportamentul ei fata de consilierii din scoli,oameni cu facultati,este sub orice critica:numai intrigi,lipsa de orice respect,promovarea cu nerusinare a sfintei surioare,Sorina,pina mai ieri invatatoare pe undeva prin judet.este dusa rau Dumitreasca si pina mai ieri facea si pe marele psiholog,ea care a terminat de fapt pedagogie.Nu stiu cum de o mai suporta colegii sau d-na Rotaru...
    2009-09-11, 11:38:49 (82.77.174.*)
  77. de pt toti sustinatorii Lelioarei:
    Dragi sustinatori ai D-NEI GENERAL, sper sa fiti alaturi de D-NA GENERAL si sa o iubiti si sustineti si cand aceasta se va PRABUSI !!!! .....roata se va intoarce cu siguranta ....asa cum trateaza D-NA GENERAL acum oamenii de care isi bate joc, de acelasi tratament va avea parte si ea ... DON'T FORGET THIS !!!!
    2009-09-11, 15:15:09 (92.80.208.*)
  78. de ana:
    Am avut rabdare sa citesc toate comentariile! Sunt om de invatamint si ma doare ce se intimpla in Romania in acest sector de interes national.Nu este admisibil ca o lege care sa reglementeze educatia sa cada in derizoriu...spun asta datorita faptului ca nu s-a facut o analiza/dezbatere pertinenta pentru a se lua o decizie buna. ASUMAREA RASPUNDERII? Nu exista o astfel de institutie,,,asumare formala...prostiii.. .domnilor suntem mintiti cu nerusinare...nu d-na Nicola sau Drignei este de vina...NOI suntem de vina...atitudinea noastra de a spune odata STOP! Va minunati ca stupidul Lungulescu si-a pus nevasta directoare...eu nu ma mir...ne "certam" aici pe functii di demiteri...nu aici este problema ...legata de persoane ci de LEGE si FRADELEGE! Daca legea ar fir respectata nu ar fi atatea abuzuri! Vreau sa iau si eu apararea unui tinar curajos...lui Dragu! L-am cunoscut cind se lupta cu sistemul ticalosit de pile pentru o catedra...;-am sfatuit si admirat pentru curajul de a spune lucrurilor sa intre in politica...si a facut-o...la fel ca el si Olguta Vasilescu, A fost viceprimar///nu imi amintesc cancanuri si abuzuri sa fii infaptuit dar imi amintesc ca a fost singurul om din primarie care a sprijinit scolile...ca director cunosc atmosfera din acea scoala Henri Coanda...este prespectat ca om , ca profesor si ca director atat de catre cadrele didactice cit si de elevi si familiile acestora.. Ceea ce ma surprinde nefavorabil pentru dl insp. gen. adj. Cotescu este ca a fost alaturi de asemenea mirsavie cind dl Dragu a laudat munca de echipa pe care au dus-o impreuna si au obtinut titlul de "scoala europeana"titlu care implica niste standarde de atins.Nu inteleg cum in aceasta echipa pina la 25.05.2009 activitatea echipei manageriale a fost foarte bun si dupa 20 de zile totul a fost rau...De ce imputati activitatea la cantina...este undeva in vreun criteriu cuantificata activitatea aceasta...este relevanta atat de mult incit sa-l umilesti ca om? Daca stau sa ma gaindesc ...i-ati facut un bine...i-ati dat un imbold sa treaca la munca politica pentru care este facut! Eu nu sunt suparata pe generali...sunt oripilata de ordinele pe care le executa orbeste de la frustratii politruci ce nu au prins ciolanul comunist pentru ca erau ori prea tineri ori prea prosti si l-au prins acum...oameni lipsiti de valoare morala si intelectuala. Regret ca sunt citiva tineri valorosi in PSD care ar trebui sa stie ca daca nu ai batraini (intelepti)...sa-i cumperi...se lasa ei cumparati de cei ce cu parul alb nu prezinta garantia bunului simt. Doamna Lelioara Nicola este singura persoana care are dreptate sa o urasca pe Diana...dar ca fata de la tara unde bunul simt se gaseste mai des decat la oras ar trebui sa se opreasca, sa mediteze si sa nu uite ca traieste printre oameni si respectul se cistiga greu si se pierde usor!
    2009-09-12, 10:35:13 (86.126.86.*)
  79. de gica:
    Dupa cum vad s-au enerat ffff rau PDL-eii! E normal sa se enerveze: la putere nu mai e dia ci lelioara, unii nu mai au functii si implicit nici bani, altii care mai sunt in functii tremura ca nu stiu ce se intampla...Sunteti enervati si veti fi de acum inainte! Asta e soarta voastra, fiindca pe d-na GENERAL cineva acolo sus o iubeste. Si o iubeste mult , foarte mult. Daca nu o iubea, azi nu era la ISJ Dolj.
    2009-09-12, 22:45:12 (92.80.235.*)
  80. de ENGI:
    OARE CAND SE TERMINA CU SCANDALUL ISCAT DE ISJ? PE LA BUCALE INCA NU S-A AUZIT DE MACELUL DECLANSAT DE ISJ (INCOMPETENTI.SCARBE .JIGODII)?PROBABIL CA VOM STI DUPA 23 NOV a.c
    2009-09-13, 13:41:14 (79.117.195.*)
  81. de pt 81:
    Cineva acolo sus va priveste MEREU ...si pe Dvs si pe Lelioara si pe toti cei ca Dvs..si fiti constient(a) ca va priveste si NU VA IUBESTE si nu are nici o legatura cu persoana care ziceti ca o iubeste pe Lelioara si nici cu FELUL in care este iubita Lelioara .... !!!!!!! Va jucati cu vorbele dar nu o sa mai aveti pofta de glume la final !!! ...Si va fi curand ....foarte curand ....
    2009-09-16, 10:34:03 (92.80.244.*)
  82. de pt 81:
    "Si o iubeste mult , foarte mult. Daca nu o iubea, azi nu era la ISJ Dolj. " ...adevarat graiesti ...
    2009-09-16, 10:37:49 (92.80.244.*)
  83. de parinte:
    pana una alta cu voi directorii RUSINE D-NEI ILIE nu are nici 7 ani de-acasa sa poata spune un bun venit copiilor
    2009-09-18, 11:04:58 (79.117.214.*)
  84. de parinte:
    felicitari d-lui DRAGU pt tot ne a facut atat pt scoala cat si pt copiii nostri. Noi parintii va sustinem efortul si suntem martori la efortul depus si timpul petrecut cu copii nostrii si pt ei.la orice ora din zi pana seara va gaseam la scoala. Pe D-na ILIE nici n-o cunoastem e scumpa la vedere si n-a avut amabilitatea nici sa se prezinte la inceperea noului an scolar.RUSINE celor raspunzatori de demiteri;VA BATETI JOC DE COPIII NOSTRII SI IMPLICIT DE NOI PARINTII . TRIST! AU RAMAS NISTE COPII DEBUSOLATI SI TRISTI, DEZAMAGITI DE VOI CARORA NU VA PASA DE NIMIC DAR SA VA FEREASCA CEL DE SUS SA NU VI SE FACA ASA CUM FACETI VOI. CE SIMPLU E PT VOI SA DISTRUGETI NISTE COPII. SI APROPO ELEVII LHCC IL SUSTIN SI INDRAGESC PE D-L DRAGU NU SUNT MANIPULATI DE NIMENI. PROFESORII SI DIRIGINTII LE SPUN SA INTRE LA ORE DAR EI COMTINUA GREVA.
    2009-09-18, 11:20:47 (79.117.214.*)
  85. de ptr. nea gica:
    ce zici ca mai faci , nea Gica! pe unde scoti tu camasa, jigidie, acum ca a cazut Lelioara, cu Ilie cu tot?
    2009-09-18, 18:40:19 (86.126.19.*)
  86. de tot ptr nea gica:
    am uitat sa-ti spun, nea gica....! stiu cine esti!!!! si stie si Dragnei!!!! hi, hi, hi!
    2009-09-18, 18:42:27 (86.126.19.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 14°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 16°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: