Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Sanatate

Slăbiţi cu cereale integrale

Sanatate - Simona TUDOR
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Cerealele integrale trebuie să fie nelipsite de la micul dejun

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Iarna, micul dejun trebuie să includă cereale integrale, care ajută la menţinerea unei greutăţi ideale şi la o stare generală de bine pe parcursul întregii zile, susţin cercetătorii britanici.

O alimentaţie echilibrată, bogată în cereale, este foarte importantă pentru menţinerea stării de sănătate şi o greutate corporală corectă în anotimpul rece.
Iarna, şi în special de sărbători, avem tendinţa de a consuma multe produse bogate în grăsimi şi zaharuri, dar, pentru o bună stare de sănătate şi o greutate corporală corectă, trebuie să ţinem cont întotdeauna de nevoile nutriţionale ale organismului. Iar dacă avem şi un program de exerciţii fizice regulat, ne vom putem bucura mai mult timp de o funcţionare optimă a organismului şi de o siluetă de invidiat.
O alimentaţie echilibrată include o varietate de alimente, în cantităţi adecvate pentru menţinerea stării de sănătate, pe care trebuie să le repartizăm la cele trei mese principale şi două gustări. Dintre acestea, micul dejun este cea mai importantă masă, întrucât trebuie să acopere 20-30% din necesarul zilnic de energie şi, de aceea, nu poate fi înlocuit de nici o altă masă a zilei.

Un kilogram pierdut în două săptămâni

Cercetătorii de la Oxford Brookes University din Marea Britanie au constatat că un consum de cereale integrale pentru micul dejun, precum Nestlé Fitness, în fiecare dimineaţă, timp de şase săptămâni, dar şi ca substitut pentru dejun în primele două săptămâni, este eficient pentru scăderea în greutate.
În primele două săptămâni ale studiului, subiecţii au consumat cereale integrale la micul dejun şi la prânz, iar în ultimele patru săptămâni, doar la micul dejun.
85% dintre subiecţi au pierdut în medie 1,1 kg după primele două săptămâni ale studiului. 75% dintre subiecţi au pierdut în medie 1,4 kg la finalul celor şase săptămâni de studiu.
În mod interesant, pierderea în greutate a fost mai mare la persoanele care au consumat o varietate mai mare de cereale integrale pentru micul dejun decât la cele care au consumat un singur tip de cereale pentru micul dejun.
Cerealele integrale au în general un conţinut redus de grăsimi şi o concentraţie ridicată de carbohidraţi şi fibre, ceea ce face ca persoanele care le consumă la micul dejun să fie mai puţin predispuse tentaţiei de a mânca între mese, ceea ce ar explica modul în care subiecţii implicaţi în studiu au pierdut în greutate.
Studiul a fost finanţat dintr-un fond al Cereal Partners şi a utilizat o varietate de cereale pentru micul dejun Nestlé, printre care şi Fitness. Rezultatele sunt publicate în ediţia din martie a revistei Nutrition Bulletin al British Nutrition Foundation şi sunt disponibile on line.



 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 5.0 din 4 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de ***:
    RECLAMA!!!
    2009-11-27, 02:46:21 (79.117.135.*)
  2. de to`arashul Matrics:
    DA! Dar de care?! :) reclama Maestrilor Papusari: cerealele integrate sint realizate aproape intgral din porumb modificat genetic! :)
    2009-11-27, 04:55:18 (188.46.36.*)
  3. de *:
    Cerealele integrate nu ajuta deloc la slabit, din contra va vor ingrasa.Pt. cine nu stie , carbohidratii in exces sunt principala cauza care duce la ingrasarea organismului, mai ales daca ai asociati cu proteine sau grasimi.Asta nu inseamna ca nu e bine sa maninci cereale si mai ales cele integrale, insa ca sa spui ca slabesti cu ele e cam fals.
    2009-11-27, 09:01:02 (79.117.141.*)
  4. de magelan:
    este nevoie de carbohidrati in organism, pentru ca acestia sunt necesari pentru consumul de enrgie. e clar ca daca mananci dimineata, iti faci un stoc pt consumul de energie din timpul zilei, insa trebuie sa si fii activ. oricum, daca e sa consumam cereale, nu cele de la nestle sunt indicate, asta e reclama pura in articol. trebuie grau, fulgi de ovaz, porumb, la care se pot adauga seminte de toate felurile, fructe etc.
    2009-11-27, 10:26:57 (194.102.67.*)
  5. de ..:
    alea de ciocolata(cica si cu lapte trebuie) is super bune,parca bei energizant pe bune.
    2009-11-27, 17:54:32 (79.117.208.*)
  6. de eu:
    de 2 saptamani mananc cereale cu lapte dimineata ,nu cele de la nestle ,ci fulgii de porumb si am slabit exact 1 kg ...ma simt mai bine ,am si mai multa energie ..deci ceva adevar exista
    2009-11-27, 19:39:52 (79.117.220.*)
  7. de noi:
    a aparut miscareasocialista.r o
    2009-11-28, 19:45:46 (92.81.87.*)
  8. de pt noi:
    Rotariule slabim mai repede cu miscareasocialista !!!
    2009-11-28, 19:47:25 (192.251.226.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 13°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 16°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: