Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Politica si comunitate

Băsescu: Să privim cu calm la zbaterea politicienilor

Politica si comunitate - NewsIn
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Traian Băsescu le-a cerut politicienilor responsabilitate

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Preşedintele Traian Băsescu a declarat ieri că atitudinea cea mai bună în faţa „zbaterii politicienilor“, referindu-se la demersul „democratic şi legal“ al PSD de contestare a alegerilor prezidenţiale, este aceea de calm, arătându-se convins că instituţiile statului vor funcţiona corect.

„În ceea ce priveşte demersul de contestare al turului doi al alegerilor prezidenţiale, aş vrea să fac precizarea că eu îl consider un demers democratic. În acelaşi timp, cred că acest demers trebuie dus cu mijloace democratice şi trebuie evitate minciuna, dezinformarea sau alte mijloace, dar demersul pe fondul lui este democratic, constituţional, un demers legal. Cred că toţi avem obligaţia să privim evenimentele din aceste zile până la validarea alegerilor cu calm. Eu cred că atitudinea cea mai bună este cea pe care eu o am, adică un calm cu care să privim la zbaterea politicienilor, la procesul legal şi democratic de contestare, prevăzut în Constituţie, prevăzut în lege“, a declarat ieri, la Palatul Cotroceni, preşedintele Traian Băsescu, subliniind că prin contestarea rezultatului scrutinului prezidenţial „PSD nu face nimic ilegal“.
„Atât mi-aş permite, să atenţionez asupra mijloacelor dacă pot fi cele care să genereze acea linişte pe care ne-o promitea candidatul PSD, doar dacă se poate“, a subliniat Băsescu.

„Procesul de contestare este legal“

În acelaşi timp, preşedintele a făcut un apel la responsabilitate în acest demers atât din partea politicienilor, cât şi a instituţiilor statului şi mass-media, exprimându-şi convingerea că instituţiile statului vor funcţiona corect, „aşa cum au funcţionat pe întregul parcurs al procesului electoral şi că, atunci când toţi paşii sunt îndepliniţi, vom avea consfinţit rezultatul, aşa cum românii au decis“.
Băsescu a făcut un apel „în mod special“ la cei care „înfierbântaţi de disputa politică aruncă un semn de întrebare asupra românilor din diaspora“.
„Le-aş aduce aminte că acestor oameni le datorează faptul că, în ultimii cinci ani, cu banii pe care i-au trimis acasă, 5-6-7 miliarde în ultimul an, în 2008 au acoperit deficitul de cont curent generat de faptul că noi aici, acasă, am consumat mai mult decât am produs. Din acest motiv cred că trebuie trataţi cu tot respectul şi a arunca înspre ei urme de îndoială este cel puţin incorect, din punctul meu de vedere. Repet, procesul de contestare este legal, constituţional şi oricine are dreptul să conteste un astfel de proces. De altfel, nu au existat alegeri fără contestaţii depuse la CCR, dar eu cred că lucrurile trebuie făcute în limita decenţei şi cu foarte mult calm“, a subliniat şeful statului.

Băsescu vrea soluţii de la clasa politică

Şeful statului a făcut un apel la partidele politice pentru a trece de la faza competiţiei la faza găsirii soluţiilor pentru România, subliniind că este nevoie urgentă de „o clasă politică ieşită din temperatura înaltă a competiţiei electorale şi revenită la obligaţia de a da prioritate priorităţilor pe care românii le au“.
„Din punctul meu de vedere cred că perioada competiţiei s-a încheiat şi acum a venit timpul să revenim la priorităţi, dacă le-am uitat cumva, la priorităţile ţării, la priorităţile cetăţenilor. Este obligatoriu ca în interiorul clasei politice să aibă loc un proces de reconciliere, dacă acest proces este necesar. Eu îl consider necesar pentru că numai o clasă politică reconciliată poate să ducă înainte mesajele pe care noi toţi le-am primit de la cetăţeni cu ocazia referendumului şi a alegerilor prezidenţiale“, a arătat Traian Băsescu.
Acesta a ţinut să precizeze că susţine declaraţia de presă de ieri, de la Palatul Cotroceni, în calitate de şef de stat în exerciţiu până la 21 decembrie, şi nu de candidat la preşedinţie.
Preşedintele le-a mulţumit românilor pentru spiritul civic pe care l-au arătat atât prin participarea la referendum, cât şi prin participarea la alegerile prezidenţiale, opinând că prezenţa masivă la urne arată încrederea lor în democraţie şi în instituţiile statului, dar şi dorinţa românilor de implicare în deciziile care îi privesc.


 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 3.46/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.5 din 13 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de untapit:
    Băsescu vrea soluţii de la clasa politică? noi vrem solutii de la el ca l-am votat, eu de 2ori anul asta....
    2009-12-10, 00:19:20 (79.117.170.*)
  2. de pt 1:
    ce bine imi pare ca ai luat teapa....lalalala eu as sta calm daca s-ar zbatea fara cap..precum gaina taiata la tara....
    2009-12-10, 00:44:40 (79.117.138.*)
  3. de Pt 1:
    Uite asa ...cu tampiti ca tine a ramas Romania in comunism 50 de ani...Base..un profitor al comunismului (singurul dintre cei trei finalisti) ca si Ceausescu, neschimbat dupa primul mandat si laudat pana la extrema de paranoici, s-a instaurat sistemul dictatorial...Suge-t i lapu lu Base...
    2009-12-10, 01:00:41 (79.117.195.*)
  4. de psd ati pierdut ..strangeti-o cu demnitate in c*r!:
    acum vor sa arunce tara in haos hienele astea psdiste...dupa toata campania lor de denigrare si de toata jena cumulata cu reactia lui geoana si a partidulaui cand au hotarat ei ca au castigat dupa sondajele date de cele 2 institute de sondare care apartin antenei 3 si realitatii, supusii psd ,aceste jeguri comuniste continua cu acuze de toata jena ....cum ca au furat pdl voturile....in timp ce ei au fost niste ingeri cu aripile rupte.....incredibil pana unde poate merge nesimntirea si jegul psd in aceasta tara....uitati-va acum cine se perinda pe la tv si face acuze din partea psd(vanghelie care abia leaga 2-3 cuvinte in cateva fraze fara sens,hrebenciuc tatal mafiotilor etc)....vai de voi psdisti infecti....ne mai vedem NICIODATA !!!!
    2009-12-10, 01:17:25 (86.123.43.*)
  5. de ????:
    bah dar de ce vrea baselu reconciliere ??? cum bah sa faca reconciliere cu "ciuma rosie", cu "mogulii", cu "mineriadele" ? pai la dracu il votara prostii lui pe el si prostii psdeului pe jeoana ? ca sa se infrateasca astia iar pt. "binele poprului" ? sa-l lase in plm sa faca guvern singur cu udrea si rozaliu' sa vedem ce vor face.
    2009-12-10, 01:26:09 (86.123.42.*)
  6. de DX:
    In situatia de fata,ma tem ca asa va incepe iar criza politica si nu se va face nimic in aceasta tara unde,viata romanului va fi mult mai grea sub orice aspect.Mintea romanului e foarte proasta pt ca stiind despre PSD+PNL+PDL......... .care au fost la carma tari,ce pot face,nu a luat nimeni o hotarare pt schimbare spre a pune s-au incerca cu altii din alte partide chiar fiind mai mici ori independenti pt ca slava cerului candidati au fost si era de unde se putea alege.Chiar considerati ca fiind Geoana sa castige in instanta,ceriza politica se va opri aici?!!!!NU ,oameni buni pt ca romanul a luat portul tiganilor de la usa cortului.S-au civilizat tiganii si romanii au luat locul cu toate obiceiurile de salbaticie si sa numai sperati in ceva bun pe viitor.Aici,un singur lucru bun a facut GDS in special,de a lasa liber ca fiecare sa se exprime dupa cultura si civilizatia lui la orice nivel de pregatire.Rezultatel e se vad foarte bine si la unele art se blocheaza serverul numai cu niste comentarii si dialoguri de o salbaticie incredibila dar reala.Aceasta-i romania si numai trebuie spus nimic despre a tinde catre civilizatie si o viata mai buna pt ca avem oglinda in fata.Inca mai sant moderatori care mai selecteaza putin dar,vazand marea realitate,e de neimaginat.Pe str nu se mai poate spune nimic pt ca sant numai animale si nu oameni........La ce va puteti astepta mai mult de la politicienii care sant mai rau decat gastile str!!!! toata lumea ovationeaza si spune ca-i foarte bine asa,e libertate.........
    2009-12-10, 06:29:54 (93.122.195.*)
  7. de ari:
    Pt nr 5,sti pt ce vrea reconciliere basescu,pt ca sa aiba pe cine arunca vina atunci cand nu face nimic,asa cum a facut intodeauna.
    2009-12-10, 07:18:21 (87.222.114.*)
  8. de ADITA:
    Daca d-l BASESCU va fi presedinte, sa-i dea Dumnezeu sanatate ca sa ne arate ce poate.
    2009-12-10, 07:24:40 (79.117.196.*)
  9. de gore:
    Reconciliere? Prim-ministru de la P N L asta pentru a scoate cartofii din foc cu mana altora asta vrea presedintele. Ne-ati ciuruit tovarase presedinte. Vanatoare usoara in continuare.
    2009-12-10, 08:45:36 (79.117.155.*)
  10. de TEPES VODA:
    DOMN. BASESCU:....ACUM VREI RECONCILIERE CU :..COMUNISTII>CU MOGULII>CU CORUPTII?..DUPA CE II TAVALISI PRIN MOCIRLA ACUM II VREI LA GUVERNARE?...FA-TI TATA GUVERN CU NEPRIHANITII DIN P.D.L.SI CONDU TARA....EU PANA ATUNCI ITI PREGATESC O TEAPA ..SA AI UN SOMN LINISTIT LA COTROCENI..PAAAAAAAA AAAAA
    2009-12-10, 08:59:54 (79.117.194.*)
  11. de george:
    as intreba si eu pe stia care-si dau cu parerea pe aici...ca a facut, ca n-a facut base nimic, ce-ar fi trebuit sa faca? ca vad multi destepti care...cred ca asteapta ca milogii sa le fie aruncata si lor vreo firimitura sa poata sa-si lungeasca zilele in timp ce ei dorm ca boii pe coada
    2009-12-10, 09:01:30 (79.117.171.*)
  12. de alegere_libera:
    Cea mai Mare Frauda Birou Electoral, te rog frumos Sa-mi spui, pe cat se poate de curat, Cati oameni au votat “Iisus Hristos”? Si tu L-ai cenzurat, ca “ANULAT”? Si cati “nevinovati” au cenzurat In legea “dreapta” care li s-a dat, Un Dumnezeu ce are un pacat: In veci, e pentru toti, crucificat!? Biro u Electoral, partide care Ne spuneti ca “politica nu este Un seminar de popi”, ati facut oare Si pe Hristos – masura? Sau un rest e? Nu este viu? Nu-i cel mai bun, cand lasa Normalii cei nebuni, in libertate? Cand toata Cezarimea, ca o plasa, O rabda, cand Il scuipa, pentru toate? Birou Electoral, pe buletine, Punand doar “lideri fara de pacat”, Nu ai uitat cumva si pentru cine Tot inviem, din iadul indurat? Birou Electoral, te rog, adauga, Cand se voteaza ieri, sau azi, sau maine, Ca sa eviti si Cea mai Mare Frauda, Pe Dumnezeul nostru cel de paine!
    2009-12-10, 09:04:10 (194.102.244.*)
  13. de TEPES VODA:
    PT>>12......INCERC de cateva minute sa inteleg ce vrei sa exprimi in versurile de mai sus..FA o sinteza la cele exprimate. Eu am decat 4 clase.
    2009-12-10, 09:25:16 (79.117.194.*)
  14. de basescu maria:
    nici eu nu mi -am votat sotu
    2009-12-10, 10:36:08 (86.35.17.*)
  15. de Basescu Traian:
    HA, HA, HA! nu credeam ca o sa prinda atat de bine treaba cu mogulii si comunistii! ha,ha astia chiar sunt idioti si nu si-au dat seama ca moguli sunt peste tot, iar cei mai voraci ( Videanu, Ritzi , Berceanu, Udrea etc) sunt la mine in partid. A sa nu uit, acum trebuie sa le dau mana libera sa mai faca niste contracte grase cu statul ca sa-si recupereze banii ca au cheltuit saracii in campania asta mai mult ca americanii... Iar despre comunism? ha, ha , dar nici in China nu mai este comunism. Iar pe de-alta parte bizonii au uitat ca tot de la Ram de tragem...pardon FSN; bine ca nu-i duce mintea sa inteleaga ca asa ca Ilici si eu am fost comunist - da nu m-am expus atata ca se prindeau aia de la Anvers ca sunt securist . Mai vad ca posteaza aici si fel de fel de tigani imputiti care sunt impotriva mea... sa se mai linisteasca putin apele cu frauda de la alegeri si aflu eu cine sunt dusmanii mei... ha, ha ai poporului adica si sa vezi capete in gura ce le trag... sau poate vreti niste plumbi prin piept, ha,ha. Dragi Romani, aia 5 milioane de m-au votat si cei din diaspora, eu sunt presedintele vostru si parte din voi, ha, ha o sa traiti bine...restul, sa plece draqu din tara sa traiasca in diaspora ca sa ma voteze si ei la al treilea mandat, ha,ha. Si mai am inca una pentru gds: ba, sa nu stergeti mesajul meu, ca eu sunt tatucul vostru, acum si pururea, pana vin iar altii la putere, ha, ha! PS. Va place chestia asta cu politicienii...ha, ha , da bine la bizoni, ca astia sunt asa de ingramaditi ca nu-si dau seama ca eu sunt de fapt primul politician al tarii...lasa sa creada ca eu sunt alb si curat mai presus de toate lucrurile murdare care se petrec in politica. De fapt cred ca eu sunt ca eroii din antichitate, de exemplu Paris, care a furat-o pe Elene de la Cocos, pardon de la cocos, dar eu nu o sa fac greseala troianilor sa bag calu' in cetate ca sa o iau pe Elena ci o sa-mi bag calu' in Elena ca sa iau cetatea...ha,ha
    2009-12-10, 10:46:12 (86.125.12.*)
  16. de Sa furam pe rand!:
    Am furat si noi, ati furat si voi. Sa furam pe rand, care-i problema? Fiti pe pace, baieti! Asa sa ne ajute Dumnezeu(Dumnezeul nostru, se-ntelege!)
    2009-12-10, 10:48:46 (86.126.42.*)
  17. de briga:
    VADA CACI NUMAI FRUSTATI ISI DAU PARERI JEALNICE SI DISPERATE NULEVINE SA CREADA CACI AU PIERDUT PSD SI VA FI FORTE GREU SA VEZI LUCRURILE DUPA LOCU DOIDAR CE SAI FACI ASTA ESTE VIATA
    2009-12-10, 10:50:13 (92.80.235.*)
  18. de dfsfd:
    basescu = voronind
    2009-12-10, 10:57:31 (86.123.97.*)
  19. de sam:
    Bai scelerati de psd-isti!Pai in 2007 a-ti vrut sa dati jos cu Basescu pe motiv ca este "prea jucator" si acum ce-i cereti?"Pulime" cretinoida!
    2009-12-10, 11:09:16 (92.80.194.*)
  20. de un roman :
    Citesc si ma minunez, oameni buni nimeni nu a castigat, toti am pierdut ptr ca rezboiul politic va continua in detrimentul nostru tuturor si al Romaniei, apropo tarisoara noastra ptr unii de pe aici, va fi o mare instabilitate politica pe fondul acestei crize fara precedent pentru Romania, cititi presa internationala sa vedeti ce spune si nu va mai lasati manipulati asa de usor de presa si masmedia de aici pentru ca din asta traiesc si cu asta se hranesc astfel nu ar mai fi nici jumatete dintre ei, sunt un apolitic total, nu suport acest lucru si fac o comparatie cu presa si masmedia din exterior, astia le fac jocul decat, exemplu concret GDS, no coment.........
    2009-12-10, 11:19:30 (79.117.153.*)
  21. de george:
    nene romanule...de ce consideri matale ca am pierdut? ce te astepti sa-ti faca presedintele?
    2009-12-10, 11:29:27 (213.233.92.*)
  22. de Golimba Ilie :
    Nu sunt admirator si nici votant a Dl.Traian Basescu,constat in ce ace dvs.scrieti pe acest sit ca dezonorati poporul roman civilizat si educat,nu este permis sa va exprimati murdar la adresa oricarui cetatean roman orcinear fi el.In alta ordine de idei asteptam verdictul dat de curte.Nu facem noi legi,ci trebuie sa respectam legile bunului simt.
    2009-12-10, 11:30:17 (89.123.53.*)
  23. de Golimba Ilie :
    Nu sunt admirator si nici votant a Dl.Traian Basescu,constat in ce ace dvs.scrieti pe acest sit ca dezonorati poporul roman civilizat si educat,nu este permis sa va exprimati murdar la adresa oricarui cetatean roman orcinear fi el.In alta ordine de idei asteptam verdictul dat de curte.Nu facem noi legi,ci trebuie sa respectam legile bunului simt.
    2009-12-10, 11:31:36 (89.123.53.*)
  24. de SS:
    Ce este cel mai dureros, este ca multi romani vorbesc in necunostinta de cauza. Dau cu gura inainte: de comunisti, de moguli, de una , de alta, si daca ii intrebi mai amanunt sa motiveze un fapt sau altul, dau din umeri. Exemple: Le zic la multi: Bravo ba, ce parere ai ca ai votat cu un presedinte care a fraudat alegerile?? pai n-au fost fraudate, n-ai vazut ce au zis astia, ca n-au nizi o baza legala, Ca au fost acuzati saracii ca au folosit nush ce institutii ale statului si cand colo ei au folosit excel si uite asa i-au bagat pe psd-isti in penibilitate. Si l-am intrebat: Dar ai vazut imediat dupa alegeri , cand Boc a declarat ca au aflat asa repede ajutati de un soft al STS-ului , institutie de stat, si abia apoi au aflat si ei ca nu e legal assa si normal ca au dat-o la intors?? aa, asta n-am vazut.. Ai vazut cand a declarat Videanu ca au aflat repede rezultatele ca sunt baieti destepti, si ca ei au avut si un martor credibil, in persoana unei jurnaliste..Care jurnalista ce a zis: Acestia au folosit un soft al STS-ului. (CEea ce este ILEGAL). Stiai?? mm, Pai nu nici asta nu stiam. Pai si atunci de ce zici in gura mare, ca alegerile nu au fost fraudate , ca astia au dreptate, cand tu nici macar n-ai avut interesul sa te uiti in media, sa vezi evolutia politica a lucrurilor.. Si ca acest caz sunt mult, referitore la voturile din Paris, voturile mortilor, si asa mai departe.. Dar bineinteles, multi dati inainte cu comunismul, lupta importiva mogulilor, sustinatorul romanilor, singur importiva unui sistem etc etc. Dar nu stiti despre ce vorbiti, pentru ca nu aveti informatii....
    2009-12-10, 11:38:00 (86.126.63.*)
  25. de george:
    ba da nu ne lasi cu bunul simt? ce e ala? vrei sa spui ca ailalti cand au jefuit toata lumea, vezi francezii, olandezii , englezii, acum americanii, au avut bun simt? tu nu vezi papagalule ca sintagma asta, la fel ca altele....si iti dau exemple cu gramada din biblie, sunt numai pt prostime? vrei tu sa spui ca...de ex crin antonesc, ca el a venit cu zicala asta, a avut bun simt cand spunea ca trebuie sa-l suspendam pe basesc pt ca face referendum pt alegerile uninominale? prostia aia care o detii din belsug nu doare? si inca o intrebare....unde ai vazut tu poporul roman civilizat? nu vezi ca poporul roman imprumuta tot mai mult si mai des din comportamentul tiganilor, invata din ce in ce mai mult sa minta sa insele sa fure sa......incepand cu cei din capul trebii!
    2009-12-10, 11:42:11 (213.233.92.*)
  26. de george:
    bai SS-ule, fraude au fost tot timpul, tot timpul s-au dat bani, au votat morti, s-a facut turism electoral, numai ca psd-ului acum ii e ciuda ca asia, adica pdl-ul s-au miscat mai repede si mai eficient. intr-un cuvant au fost mai practici si mai capabili, dupa cum au aratat in toate domeniile, si la furat banul public, si la dat in folosinta bunuri de interes national, deci...si la bune si la rele! eu sunt din craiova si vad ca de cand a venit pdl-ul s-a miscat ceva in oras dar cand era bulucea nu s-a facut aproape nimic. iar de folosit institutiile statului, dic ce spui tu nun prea reiase asta! a folosi un soft al STS-ului nu inseamna ca a folosit STS-ul. tu daca folosesti pe calc tau sistemul de operare windows, inseamna ca folosesti compania windows? :))) uita ca m-ai distrat! puteai sa dai alt exemplu, poate ai dreptate, nu spun ca n-ar fi asa, dar gaseste un exemplu mai concludent! si ca sa inchei...ai vazut tu vreun politician care sa recunoasca atunci cand a mintit? hai sa fim seriosi! oricum...eu l-am votat pe basescu si imi convine ca a iesit el! si...ca sa intelegi nu l-am votat pt ca ar fi cel mai cinstit, cel mai corect, cel mai...necomunist, departe de mine gandul asta! l-am votat pt ca a aratat ca este un om puternic, mandru si un om care stie sa-si atinga scopurile! sper ca scopurile sa fie bune si pt mine! ma refer aici la reformarea asta care tocmai a inceput si pe care ceilalti o blameaza pt ca nu le convin asemenea schimbari. vezi...votul uninominal, reducerea posturilor, pierderea imunitatilor...etc
    2009-12-10, 11:57:24 (213.233.92.*)
  27. de TEPES VODA:
    BAI>OLTENI> LA ANU>O SA MANCATI >PRAZ>SI>DRAGAVEI>PA NA >CAND>O SA VA C>>>>> ..VERDE....POFTA >>BUNA
    2009-12-10, 11:57:56 (79.117.194.*)
  28. de eu:
    CULMEA SOMNULUI:...Sa adormi presedinte...si sa te trezesti Prostanac!!!!! ha ha ha...si cei din partid au recunoscut numai fraierii care l-au votat nu vad asta.......cine trege tara in jos?...cat timp s-a pierdut cu contestatiile depuse la curtea constitutionala...de ce nu s-a mai bucurat nimeni din partid atat de mult ca Geoana?...pt ca cei batrani stiau ca nu are nicio sansa.....l-au umplut de respect.....maine poimane il zboara si din psd....sa-l apucati pe Base de vasla toti cei care nu l-ati votat !!!!..o sa vedeti si-o sa auziti schimbarea ........
    2009-12-10, 12:10:24 (79.117.144.*)
  29. de SS:
    bai georgele: a folosi Softul STS-ului este IDENTIC cu a folosi institutiile statului.. Sau ca sa o iau mai pe intelesul tau: este ilegal sa folosti SOFTUL STSULUI: repet: ESTE ILEGAL SA FOLOSESTI SOFTUL STS-ULUI.. asta ar fi un caz concret.. Daca mai vrei caz concret: la sectia speciala din PARIS, au votat peste 3700 de voturi.. Facand un calcul simplu, asta inseamna putin peste un minut pe om (in conditiile in care tre sa si completeze formularul de proprie raspundere, si in conditiile in care totul s-ar fi inceput de la 7 dimineata, si sa mearga continuu pana la inccheiere.. Si oricum s-a aratat prin filmari ca primii oameni au inceput sa vina la vot de la ora 9.. plus ca sectia nu a fost in nici un caz tot timpul plina.. In urma mai multor calcule, s-a ajuns undeva la 30 de secunde per om.. In sectia respectiva, peste 85% au votat cu basescu (asta in conditiile in care ar urma sa intrebi ca de unde stii ca frauda s-a facut de partea lui Base).. Nu e nici cazul asta destul de concret?? Mai sunt o groaza de dovezi scrise, aratate in original la TV, prin care sectii special din cuca macaii, au avut cate 3-400 de voturi , toate cu base..E clar ca s-a fraudat si de o parte si de alta?? Pana una alta insa, numai PSD-istii au venit cu teancu de dovezi, si PD-ul cu nimic.. Si mai e vorba ca PSD-ul a fraudat probabil cu 1 procent, in timp ce Base a fraudat cu cel putin 5-7 procente.. Plus ca: Ziceti ca Geoana a fost in Rusia, comunistul etc.. Voi credeti ca daca Geaoana kiar lua legatura cu serviciile secrete ruse, mai traia acu Base?? Deci ganditi logic.. Daca tot sisteul asta, aparat mafiot cu il numiti, format din PSD si restul partidelor, care au luptat impotriva lui Base, ar fi fost atat de MAFIOT precum ziceti, mai castiga base?? Sigur, o sa ziceti, pai n-au fost atat de mafioti, incat sa distruga VOINTA POPORULUI.. whatta fak, vointa poprului?? si frauda cea mare de partea cui a fost?? Oricum, vorbele sunt de prisos, numai ca cei care va postati aici linistea refertiroare la instalarea lui Base, sa va pastrati nickurile pentru mai tarziu, cand o sa postati pe aici ca nu mai aveti ce manca datorita presedintelui..
    2009-12-10, 12:24:42 (86.126.63.*)
  30. de bebe urias:
    bine, nenea presedinte, stam calmi dar ne e cam foame...ne ierti de indrazneala...vine Craciunul...dar nu-i probleme stam cum vrei mata
    2009-12-10, 12:28:04 (79.117.165.*)
  31. de jampinel:
    in primul rind sa vedem daca ii da pe ghertzoii aia asa zisi parlamentari, afara din minister.pe urma...potopul!
    2009-12-10, 12:52:27 (213.172.118.*)
  32. de terminator :
    Ce inseamna PSD si PDL : PSD ...Presedinte in Seara de Duminica ; PDL ....Presedinte in Dimineatza de Luni ! un fleac ..v am ciuruit ..looserilor !
    2009-12-10, 13:02:18 (193.230.156.*)
  33. de george:
    SS-ule....am impresia ca ai probleme de intelegere baiatu! sau poate nu vorbesc eu bine limba romana, atunci imi cer scuze! intelesei din ce scrisesi mai devreme ca mi te adresezi direct, asa ca si eu iti raspund direct! 1 STS-ul...nu stiu cine e si daca spun aia la tv ca e ilegal nu sunt obligat sa-i si cred, sunt si ei oameni ca si noi si ai si ei partipri-uri si poate au si interese...asa ca eu prefer sa trec totul prin filtrul mintii mele! nu spun ca as sti eu adevarul sa ca felul meu de gandi e infailibil, pot si eu sa gresesc la fel ca oricare alt om! ce ti-am spus eu insa...si vad ca n-ai inteles este uramatorul fapt: daca au contestat psd-istii alegerile, au facut asta deoarece le este ciuda ca pdl-istii au furat mai mult ca ei! iar daca e sa o luam dupa lege....nici unii nici altii n-au procedat legal! deacord? si chiar daca s-ar repeta alegerile ar proceda la fel toti! iar noi ce-am face? am sta inca o luna ca acum, adica fara guvern, fara parlament, asta daca ai observat cumva ca in aceasta perioada, de campanie electoral parlamentul n-a functionat, desi noi ii platim ca sa faca legi, nu campanii electorale si...unde s-ar ajunge? atunci poate ar contesta pdl-ul alegerile, sau poate tot psd-ul si am relual iar si iar...asa cum e in moldova. iar la faptul ca geaoana a fost la moscova, sau ca ar fi fost comunist...nici nu m-am referit! de fapt nici nu ma intereseaza! asa cum nu ma intereseaza ca basescu ar fi dat o palma unui pusti. ceea ce am spus eu a fost ca l-am votat pe basescu din cu totul alte motive. si ca sa completez...nu ma astept sa traiesc mai bine pt ca m-ar ajuta presedintele sau ca ar fi presedintele om onest sau hot, ma astept sa traiesc mai bine atunci cand as putea sa negociez un salartiu mai mare cu patronul la care lucrez, atunci cand as mai gasi inca ceva de facut in timpul liber, care sa-mi mai aduca un venit...etc si mai ales, ma astept sa o duc mai bine prin faptul c a poate am mai putini parlamentari de platit si implicit taxe ceva mai mici, dau asta nu in cincinalul asta, poate in urmatorul :))) acum am fost mai clar???
    2009-12-10, 13:03:15 (213.233.92.*)
  34. de SS:
    CUm sa-ti zic: nu trebuie neaparat sa stii ce e STS (Serviciul de Tlecomunicatii Speciale), tre decat sa auzi ca e ilegal.. Spre deosebire de povestile cu caseta lui Base lovind copilu, si nu s-a demonstrat daca e sau nu legal, sau mai stiu io alte fapte nedemonstrate, aceasta poveste legata de STS este ILEGALA si punct.. nu e un lucru care este inca nedemonstrat, sau care ar trebuii nedemonstrat.. Este scris alb pe negru ca e ilegal si atat..Pentru cei care nu cred, dar vor sa se simplice, citesc legea si gasesc singuri asta, dar in general ca om normal una e sa crezi sau nu diverse afirmatii care pot parea speculative, si alta e sa crezi sau nu O LEGE.. Parasind subiectul acesta plictisitor cu STS-uri, fraude etc, eu ca roman simplu ma intereseaza cine fura mai mult, pentru ca vreau sa votez cu al care fura mai putzin, si de asemenea cu cel care stie sa fure mai putin, si nu are destul creier sa fure prea mult.. Din alegerile ce au trecut s-a vazut foarte clar pentru cei care au avut ochi si urechi sa urmeareasca mai mult ultimele zilele agitate, ca cel care stie sa fure mai bine si mai mult e Base, motiv pentru care eu am votat impotriva lui.. Criza ar fi fost aceeasi si in cazul lui Geoana, insa ma tem ca criza de tip basescu va fi pur si simplu devastatoare pentru noi romanii..
    2009-12-10, 13:15:55 (86.126.63.*)
  35. de george:
    apropo...e mai ilegala folosirea softului ala decat turismul electoral, sau decat votul multiplu sau....mita electorala? sunt toate chestii la fel de ilegale! iar de cat fura fiecare....nu cred ca ai de unde sa stii! si unii si altii fura si atat! cat despre basescu si geoana...mai bine un papusar decat o papusa! parerea mea!!!!
    2009-12-10, 13:46:10 (79.117.171.*)
  36. de SS:
    uite vezi, asta e mentalitatea romanului: gandirea de turma: daca unu sau mai multi au zis si au facut propaganda cuvintelor papusar / papusa, toti incep sa repete cuvintele astea, fara sa stie macar ce inseamna.. toti stiu ca daca iese Geoana, castiga comunismul, daca castiga Basescu, castiga democratia. fara sa stie macar istoria, trecutul si prezentul politic si nu numai, al celor 2.. dar cum spuneam, gandirea de turma: zic unii ceva, hai sa repetam si noi dupa ei, ca nu mai stam sa analizam daca asa e...ai vrut chestii sigure si palpabile.. kestia asta cu softul e pana una alta o kestie sigura.. turismul electoral (desi si acesta destul de palpabil, vezi cazul primarului PDList din Slatina), sau mita electorala sunt inca kestii care nu au pututi fi si probabil nu pot fi dovedite de nici o parte (cum ar zice unii, in privinta dovezilor clare e 1-0 pt PSD.. Dar total degeaba, pt ca oricum institutiile statului sunt conduse de un singur om) in fine, la palavragit suntem buni.. cel putin artcolul asta cred k a beneficiat de prea multa atentie.. Eu imi inchei aici raspunsurile.. Mult a bafta si numai bine!
    2009-12-10, 14:14:57 (86.126.63.*)
  37. de george:
    bai baiatule, tu chiar ai ceva probleme! pai cine zise ca daca iese geoana castiga comunismul? dar chiar...tu stii ce e ala comunism? dupa cum spui...habar nu ai! intreaba-l pe DDR iti explica el! eu zisei asa : nu ma intereseaza daca au fost sau nu comunisti niciunul dintre ei, sunt sigur ca in urmatorii 5 ani nu ne putem intoarce la comunism, oricare ar fi fost presedinte! ti-as putea explica de ce, dar nu stau sa pierd timpul aici! eu iti spusei ca imi convine mai mult cu basescu deoarece e un om care a dovedit ca e sigur pe el, stie ce face! si mai ales are curajul sa lupte pt crezul lui! a dovedit-o atunci cand a ales sa fie suspendat in loc s-o de-a la pace cu cei 322, a dovedit-o atunci cand a facut referendum pt votul uninominal, ar mai fi dar nu-mi vin acum in cap. de aici eu vad ca asta e un om ambitios si care vrea ceva si stie sa ajunga acolo unde vrea, nu este o papusa in mana altora. stiu de ex faptul ca a fost comunist, ca afost securist atunci cand era nus'ce pe la anvers, iar asta, dupa parerea mea, il ajuta in functia pe care o are! ca a fost secutis, ca sa intelegi mai bine! il ajuta in sensul ca stie sa ocoleasca, sa se fereasca pe el si implicit pe noi, sa discute in situatii de pericol cu mai marii lumii, pt ca...traind putin printre ei...cred eu..si nu numai eu, a invatat cum merg lucrurile pe acolo. iar cu comunismul...cred ca e doar o obsesie a catorva nestiutori, au auzit si ei si...le place cum suna!
    2009-12-10, 14:39:33 (79.117.171.*)
  38. de EHEE:
    ISTERIE MARE LA PSD PLUS MOGULI - S-AU DUS SI BANII DIN CAMPANIE SI FUNCTIILE SI PROTECTIA AVERILOR PRIN ,, PROSTANACU ,, CE URMEAZA............. .......
    2009-12-10, 14:47:44 (158.102.162.*)
  39. de DIASPORA:
    ROMANII DE AFARA MAI UNITI CA CEI DIN TARA . PACAT CA CEI DE ACASA II URASC LA ACESTE ALEGERI . EI TOTI CARE AU PLECAT AFARA - LA MUNCA - AU AVUT CURAJUL SA RISTE TOTUL PENTRU A LE FI MAI BINE CELOR DE ACASA PRIN BANII TRIMISI . MULTI DIN TARA - CHIAR TINERI - NU AU IESIT NICIODATA AFARA - CE-AU ASTEPTAT SI DE CE.............ASTA E , AFARA E MAI GREU DECIT ACASA - PESTE TOT ESTI SIMPLU STRAIN - PACAT DE SITUATIA CREATA - SARBATORI FERICITE TUTUROR ROMANILOR DE ACASA .
    2009-12-10, 15:23:25 (158.102.162.*)
  40. de una:
    ce basescu! nici Mos Ion Roata nu mai scoate tara asta din criza base nu stie decat sa incaiere cainii. culmea e ca astia sunt atat de prosti, incat nici nu-si dau seama. vai de mama noastra!!!!!!!!
    2009-12-10, 15:47:47 (89.43.59.*)
  41. de impresii:
    pai cu asa limbaj te apuca streche si dai in ciuruiala si flescaiala de draci si alti se distreaza . cum sa fii calm cand pe fata esti batut cu armele tele . psd-ul a vrut reconciliere la timisoara si lea dat o batuta de le-a sunat apa si acum ii cheama la reconciliere pe aceeasi filiera . nu face nici-umn efort sa schimbe limbajul le ia gata facute . vedeti si studiati astia de lati votat ce sindrom are , ,
    2009-12-10, 16:19:54 (79.117.143.*)
  42. de comunistu adevarat:
    stie pe drac DDR ce e ala comunism adevarat. pai asta ii lauda pe chineji unde la putere este burghezia comunista milionara in dolari. ii critica pe patronii capitalisti dar ii lauda pe cei comunisti desi ultimii sunt cei mai mari si feroce exploatatori ai omului. DDR are nevoie de niste curusri de comunism in RPDC.
    2009-12-10, 16:25:07 (12.231.164.*)
  43. de unul:
    Era cat pe ce sa am si eu o galeata portocalie dar mi-a luat-o aproape din mana un tip care s-a bagat in fata la luat galeti .Urla ca un dement ca este a lui deoarece el este trup si suflet cu chiorul ! Scarbit am plecat la ailalti ... acolo se impartea zahar si faina ... am stat cuminte la rand dar si acestea s-au terminat inainte de a lua si eu ....luasera de cate doua ori niste tigani care spuneau ca sunt finii nu stiu cui ... A doua zi am votat si fara sa ma ating cu mana cu care am votat am fugit acasa si m-am spalat indelung .... morlala ? La asa popor , asa conducator .... ne meritam soarta , ar trebui sa nu mai plangem ! Ceea ce se intampla acum consider ca este spre binele generatiilor inca in putere - se coace adevarata revoluite romana !! Brucan a avut dreptate cand a spus STUPID PEOPLE dar s-a inselat la numarul de ani necesari pentru schimbarea mentalitatii ... probabil a vrut sa spuna 20 de ani de la moartea sa ! Trist adevar, sarman popor impartit in doua de un mascarici rapace .... sa nu uit - cei ce au galeti portocalii sa le pastreze cu grija , nu se stie cand le vor vrea inapoi cei ce le-au dat .... chiar nu vedeti ca se profileaza partidul-unic ? SA TRAITI BINE , fraierilor ....
    2009-12-10, 16:36:15 (92.80.248.*)
  44. de gaze:
    Aud despre VALEA ROSIE,despre lipsa gazelor si nu este nimic comunicat,ce are de spus GDS?oare e mai importanta politica,ori comunitatea?Sant informat ca de azi dimineata lipsesc gazele.
    2009-12-10, 17:12:21 (93.122.135.*)
  45. de DE PDL(PARTIDUL DREPTEI LEGIONARE):
    VAM CIRUIT !!!!!!!
    2009-12-10, 17:38:47 (79.117.142.*)
  46. de Alo! conducerea Petrom Dolj.:
    Ce se intampla la statia Petrom din Filiasi ???? Pentru ca : soferii cumpara benzina de la statia Petrom, dar cand doresc sa verifice presiunea din pneuri nu pot deoarece compresorul la statie nu functioneaza din urmatoarele motive invocate de angajatii statiei : Iarna ca este frig si ingheata compresorul, in prezent manometrul este defect, primavara nu merge motorul la compresor, vara are furtunul spart, ETC,ETC.Dupa parerea mea asta este bataie de joc la adresa celor care cumpara benzina de la Petrom Filiasi. Nu le merge compresorul sau ..!? La aproximativ 50 m de statia peco este o vulcanizare privata iar acolo compresorul merge tot timpul dar bineanteles contra cost, deci cumparam benzina de la Petrom Filiasi si verificam presiunea din pneuri la vulcanizarea privata din apropiere contra cost.Rusine conducerii Petrom Dolj
    2009-12-10, 17:58:09 (193.200.150.*)
  47. de pentru 45:
    La ce si cum ai scris , arata nivelul oamenilor din acest blestemat partid ... cum e turcul e , si pistolul , spune o vorba din batrani .... sa va ia dracu de urangutani portocalii in frunte cu maimutoiul vostru !
    2009-12-10, 18:06:25 (92.80.232.*)
  48. de ZZZ:
    OARE AVEM POLITICA SI OAMENI POLITICI PE CARE II MERITAM............. ..OARE .
    2009-12-10, 18:44:07 (158.102.162.*)
  49. de impresii,:
    ce vorbitii, domnilor ia uitati-va pe b1 tv sa vedeti cum dezbate una pora zici ca da in altele parca o apuca nebuneala de dreapta ce este . a primit si ea galeata ? pacat de postul asta b1 ca nu se mai uita nimeni din cauza sustinatorilor ca prea sint impotriva .
    2009-12-10, 18:48:07 (79.117.143.*)
  50. de precizare ...:
    Nu ne vom pricopsi nici cu Băsescu, dar dacă ieşea prostănacul, eraţi în stare măi PSD-iştilor să ne furaţi şi izmenele după noi. Aşa că, mulţumim românilor, că nu aţi ieşit voi din nou la putere ...
    2009-12-10, 19:14:09 (79.116.13.*)
  51. de impresii.:
    dar le mai schimbam ca miroase a cacialma si cine rade? parca 22-11=11 spune ceva ac tara ia mai dezbateti cu calm.
    2009-12-10, 19:40:09 (79.117.143.*)
  52. de AJAX:
    Culmea somnului ,stiti care este ??? sa te culci PRESEDINTE si sa te scoli PROSTANAC !!!! jOS COMUNISTII !!
    2009-12-10, 21:38:34 (188.27.109.*)
  53. de Alo! conducerea Petrom Dolj:
    Ce se intampla la statia Petrom din Filiasi ???? Pentru ca : soferii cumpara benzina de la statia Petrom, dar cand doresc sa verifice presiunea din pneuri nu pot deoarece compresorul la statie nu functioneaza din urmatoarele motive invocate de angajatii statiei : Iarna ca este frig si ingheata compresorul, in prezent manometrul este defect, primavara nu merge motorul la compresor, vara are furtunul spart, ETC,ETC.Dupa parerea mea asta este bataie de joc la adresa celor care cumpara benzina de la Petrom Filiasi. Nu le merge compresorul sau ..!? La aproximativ 50 m de statia peco este o vulcanizare privata iar acolo compresorul merge tot timpul dar bineanteles contra cost, deci cumparam benzina de la Petrom Filiasi si verificam presiunea din pneuri la vulcanizarea privata din apropiere contra cost.Rusine conducerii Petrom Dolj
    2009-12-10, 21:45:29 (193.200.150.*)
  54. de ptr 21, george:
    Consider domnule george ca am pierdut, si chiar mult, asta este parerea mea si a multor de pe aici, daca poti face o retrospectiva a comentariilor de pe aici si ai sa vezi mult pesimism si mai intreaba-te si de ce si poate ai sa-ti dai seama........ Refer itor la presedinte, sincer, nu mai astept nimic in afara de mult scandal politic si implicit multa instabilitate, sa ne fereasca Dzeu de lucruri mai urate, vazand cea ce s-a intamplat azi in buc, putea sa se intample ca in paris sau atena cand de la un mic incident s-au iscat conflicte de strada care au durat saptamani si s-a lasat cu pagube f mari,....asta vad pe viitor in romania pe viitor......
    2009-12-10, 22:50:05 (86.126.91.*)
  55. de pentru 53:
    Fii linistit , dupa 1 ianuarie nici dracu nu o sa mai cumpere benzina .... si nici nu vei mai observa tu ca nu merge compresorul decat daca nu vrei sa-ti umfli rotile de la bicicleta ....
    2009-12-10, 22:52:43 (92.80.232.*)
  56. de CULMEA PROSTIEI !!!!!!:
    SĂ TE CHEME AJAX !!!!!!! BINE CĂ NU NE SPUI BANCUL LA ANUL ÎN TIMPUL ĂSTA !!!!!!! SAU OI FI ŞI TU DE LA PDL(PARTIDUL DREPTEI LEGIONARE)
    2009-12-10, 22:59:43 (79.117.195.*)
  57. de george:
    pt 54....domnule, asta e parere dumitale si amultor de pe aici, ai perfecta dreptate! insa..doar pt ca sunteti pesimisti si...din cate vad eu, nu stiti cum functioneaza institutiile statului! eu unul nu ma iau dupa comentarii, astea sunt doar pareri ale unora care spun doar ce cred ei, fara sa gandeasca catusi de putin. nu stiu ce varsta ai si cata experienta, dar te-as intreba...stii cumva de unde are statul bani? stii cumva cine gestioneaza acesti bani, stii cumva cine produce si cine consuma? si ultima...stii cumva ce-ar putea face presedintele in cazul in care ar avea un prim ministru adversar? cum s-a intamplat cu basescu si tariceanu pana la alegerile parlamentare. te-as mai intreba daca ai vazut cumva si cauzele scandalulilor? sau ai vazut numai ce s-a spus la antele si realitatea? si ca sa inchei....vizavi de desemnarea premierului pt ca aici a fost cel mai mare scandal, eu am citi in constitutie si acolo scrie cam asa : presedintele desemneaza premierul dupa consultarea partudului care are majoritate absoluta sau a partidelor parlamentare in cazul in care nici-un partid nu are majoritate. eu inteleg de aici ca presedintele are dreptul sa numeasca premierul care doreste el si nu care e impus de partidele politice si daca vrei sa exagerez putin...la noi este ales parlamentul prin vot uninominal, deci exista posibilitatea ca toti parlamentarii sa fie independenti, am dreptate? in cazul asta...ce partide ar trebui consultate? sau ar trebui consultati parlamentarii, nu? ei bine...eu consider ca in cazul in care parlamentarii nostri au spus ca vor ca prim ministru pe johanis (sciu asa pt ca sunt roman si scriu asa cum aud, nu stiu daca este corect) pt ca ei ar fi chipurile...majorita ri, au incalcat un drept al presedintelui! in cazul asta...cune a provocat scandalul? cumva basescu? dupa logica mea...refuz sa cred asta! deci domnule...nu basescu a provocat scandalurile ci parlamentarii! asta a fost un exemplu! iar daca dumneata consideri ca pana la basescu a fost liniste iar in timpul lui scandal, a fost liniste pt ca ceilalti presedinti au 'cazut la pace' din...diferite interese cu parlamentarii, nicidecum pt ca ar fi fost ei mai buni decat basescu. mai consider...si cu asta inchei, ca basescu a aratat in timpul mandatului trecut ca este in stare sa lupte pt ceea ce vrea si ceea ce gandeste( sper ca asta sa fie bun si pt mine! si pana acum...este!) fara sa faca compromusuri, chiar daca este suspendat! iar pt faptul ca sunt multi pesimisti...aia sunt prostii sau lenesii, cei care tremura ca vor fi dati afara de la locul de munca pt care au dat spaga pt a-l ocupa! eu unul...nu ma tem! (daca ma da patronul afara...gasesc imediat altul care sa ma angajeze, fac asta de la revolutie pana acum. sa nu intelegi ca am fost dat afara vreodata! am schimbat de cateva ori locul de munca pt ca cel la care m-am dus era mai bine platit!) si nici nu ma astept sa-mi dea presedintele vreo pomana!
    2009-12-10, 23:34:04 (79.117.171.*)
  58. de ALO GEORGE !!!!:
    MI-AM PIERDUT LOCUL DE MUNCĂ DE 6 LUNI ŞI NU REUŞESC SĂ MĂ ANGAJEZ,AM 2 COPII,IAR ÎNTREŢINERILE SUNT PIPERATE IARNA ŞI NU AM FUNCŢII ÎN PDL,VEZI UN MOTIV SĂ AM OPTIMISM ?????SAU EŞTI UNUL CU LIMBA LUNGĂ DEAI LUI BĂSESCU ?????.AM TERMINAT ELECTRONICĂ ŞI TELECOMUNICAŢII 1990 ŞI AUTOMATICĂ ŞI CALCULATORE 1998.
    2009-12-11, 00:09:15 (79.117.152.*)
  59. de george:
    prietene...ce esti dispus sa faci? vad ca ai studii....ai fi in stare sa muncesti ca vulcanizator pana apare ceva mai bun? cat despre functii in PDL...nici macar nu sunt membru! dar detest oamenii care se vaita sau se roaga la domnul in loc sa faca ceva practic. uite...eu pana in 2004 cand m-am angajat la firma la care lucrez acum si in care fac destul de multe, mecanica auto, hidraulica, electronica, programare plc-uri....in functie de situatie, am lucrat ca electronist echipamente de sudura, mai inainte...operator CATV mai inainte...fotograf asta dupa ce incepusem si am lucrat 16 ani ca electrician si apoi electronist intretinere la oltcit si daewoo. dupa ce iti spusei ce-am lucrat vreau sa-ti spun ca desi am un salariu acceptabil (peste 2000 Lei) in timpul liber sunt taximetrist sau...in functie de situatie repar sau execut instalatii electrice sau...in sezon sunt fotograf la nunti! daca observi baniii se fac muncind, nu plangandu-te sau rugand-te! numai ca...atunci cand te duci la un interviu, mentuionez ca in afara de angajarea la oltcit cand eram un pusti de 18 ani si terminasem sc profesionala, celelalte locuri de munca le-am obtinut numai dupa interviuri, deci..cand te duci la un interviu trebuie sa stii sa convingi ca esti bun in ceea ce faci si mai ales...sa si arati dupa aia acest lucru! sincer...imi pare rau pt tine dar...
    2009-12-11, 00:26:21 (79.117.171.*)
  60. de ANTI:
    Absolut logic: sa privim cu calm la zbaterea pesedeilor si celorlalti din minunata coalitie/alias 'cum sa dam mumu fraierilor pe faina?'In al doilea rand absolut logic sa li se ceara hienelor sa-si ridice botul din gunoaie si sa nu uite ca mai au si altceva de facut. Asa se face in intreaga lume atunci cand se guverneaza pentru popor, indiferent de optiunea politica pre-electorala. Dar hai sa recunoastem orice ar face 'chioru' nu corespunde sub-standardelor dusmanilor lui politici. Interesant e ca unii dintre voi sunteti DOAR niste pseudodusmani , iar unii dintre voi au doar interese directe( unchi, matusi, etc) in coalitia mentionata!
    2009-12-11, 09:25:31 (90.80.4.*)
  61. de S:
    BRAVO BASE -IA-M CIU................. .................T,C OOL................. FOARTE TARE ,VIN COMUNISTII ,TRAGE-BASE CIU................. .................... ..T INCA O DATA
    2009-12-11, 15:00:25 (89.122.173.*)
  62. de RODICA:
    sunt dezamagita e un haos in romania de nedescris domni din politica nu au nici-o treaba doar se vede limpede ca nui doare deloc de cetatenii romaniei,ias intreba ce se asteapta de la cetatenii romaniei ca ei saraci de cand ii stiu au rabdat .Destepti cedeaza da prostii nu.CINE SUNT DESTEPTII VA SPUN EU CETATENII ROMANIEI .
    2009-12-11, 20:02:53 (87.221.29.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 13°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 16°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: