Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Opinii

Se unesc banii lui Patriciu cu maşina de vot a PSD

Opinii - Dan TAPALAGĂ
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Liberalii se pregătesc să semneze a treia colaborare cu PSD. Struţo-cămila ideologică sună la fel de straniu ca fostul PUR al lui Dan Voiculescu, autoproclamat social-liberal. Crin Antonescu a decretat că Traian Băsescu nu-i de dreapta, dar, surpriză, el însuşi a virat cu toată puterea spre stânga. Mircea Geoană l-a întâmpinat cu bucurie şi cu sloganul unei majorităţi social-liberale, bizareria lui Voiculescu. Haosul ideologic aparent n-are, în realitate, de-a face cu doctrina. Ei, liberalii, continuă politica personală a unui singur om: Dinu Patriciu. În cazul omului de afaceri, dorinţa de răzbunare pentru noaptea din 26 mai 2005, când a numărat gândacii din celula arestului, depăşeşte în acest moment orice calcule de ordin economic sau politic. La rândul ei, Alianţa Anti simte că, strângând acum rândurile, are o şansă să-l bată pe Traian Băsescu în turul II. În logica lui Patriciu se află şi Vântu, şi Voiculescu, debranşaţi brutal de la resursele publice şi alergaţi patru ani de procurori sau fisc. Sub ei se înşiră o lungă listă de lideri PSD şi PNL cercetaţi penal, teama de justiţie fiind cel mai puternic liant care sudează acum cele două partide, aparent despărţite ideologic. Le mai leagă şi o viziune aproape identică în ce priveşte politica energetică a României, o chestiune poate esenţială şi cu interese la fel de motivante pentru ambele partide.
Extrem de previzibil anunţul lui Crin Antonescu, care a exclus precipitat orice negociere cu Traian Băsescu. Pentru un partid aflat într-o poziţie de negociator dur între doi candidaţi cu forţe relativ egale, graba sa ar fi de neînţeles dacă am vorbi de un partid liber şi cu adevărat liberal. Însă, Antonescu, cu Patriciu în spate, a încetat să fie şi liber, şi liberal.
Orice politician pragmatic şi-ar fi exploatat cu cinism poziţia de jucător şi s-ar fi străduit să obţină maximum de avantaje de pe urma poziţiei sale de jolly-joker. Nu doar că s-a lipsit de negocieri, dar nici nu şi-a întrebat mai întâi partidul şi alegătorii ce vor.
Ca depozitar de voturi, Antonescu a încercat un transfer instant în conturile PSD, în loc să-şi lase electoratul să decidă. Aşa s-ar fi comportat un liberal autentic, cu respect faţă de libertatea de conştiinţă a camarazilor săi.
Pretextul utilizat de Crin Antonescu, cum că Traian Băsescu ameninţă democraţia, păleşte în faţa tristei galerii de figuri din jurul lui Mircea Geoană: Ion Iliescu, Adrian Năstase, Viorel Hrebenciuc, Marian Vanghelie etc. Ce legătură au ei cu democraţia sau cu dreapta? În realitate, am asistat luni, când nici nu s-au numărat bine voturile, la unirea banilor lui Dinu Patriciu cu maşina de vot a PSD, operaţiune ascunsă în spatele pseudoindependentului Klaus Johannis.
În următoarele două săptămâni de foc vom afla răspunsuri la câteva mari întrebări: Cum va reacţiona Traian Băsescu dacă Alianţa Anti îl va propune din nou pe primarul Sibiului pentru poziţia de premier, iar PSD şi PNL vor semna şi un acord menit să-l pună pe şeful statului în faţa unei majorităţi asumate formal? Îl va accepta Băsescu pe Johannis? Cu ce costuri? Cum vor vota liberalii de rând? Vor asculta încolonaţi ordinele de la centru? Cum va reacţiona masa de liberali atârnaţi ca un breloc galben de basca lui Ion Iliescu? Îşi vor transfera în bloc voturile în contul lui Geoană? Se adună matematic voturile celor doi candidaţi, Antonescu şi Geoană? Câţi liberali vor vota cu Băsescu din motive de incompatibilitate ideologică cu PSD?
Sunt posibile înţelegeri punctuale în teritoriu între PNL şi PD-L, peste capul ordinelor de la Bucureşti? Sunt create condiţiile ca Traian Băsescu să rateze turul II? Are un plan B? O soluţie? Sau viteza cu care PSD şi PNL s-au aliat la loc împotriva lui Traian Băsescu, după ce Antonescu a jucat parodia antisistem, arată disperarea celor două partide, care au înţeles că jocurile sunt ca şi făcute şi că e dificil, pentru un candidat diluat ca Geoană, să-l învingă pe Băsescu în turul II?


 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 3.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.5 din 16 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de ex-votant:
    Sunt uluita si deceptionata de aliantaP.S.D-P.N.L.C um poate dreapta sa se alieze cu stanga?Sa nu credeti ca o fac spre binele tarii,ci pentru al lor personal.
    2009-11-24, 00:19:45 (79.117.150.*)
  2. de crsp:
    Prieteni, problema este simpla: nu se mai pune problema de om sau de doctrina in prezent, adevarata problema este haosul in care se afla tara romaneasca. daca iese basescu, ne scufundam fiindca omul nu se poate ... contra vantului. e imposibil sa ajungem la partidul unic si la dictatura. las la o parte faptul ca peste tot sunt partidele pline de lichele incompetente, care nu doresc altceva decat functii de conducere pentru a servi intereselor individuale marunte ale fiecaruia. nu exista strategie pe termen lung, nici pe termen scurt... totul se rezuma la amaratele de deconcentrate care oricum nu vor mai avea din ce sa fie platite daca singurii care produc bani (sectorul privat) sunt achitati de fisc si de impozite, accize, etc. cu toate ca sunt anti-psdist convins, voi merge la vot iarasi, ca in 2004, si voi vota contra. lui basescu. nu sunt convins ca e bine, dar alta idee nu am. oricum, antonescu a prins la publicul din care fac parte, insa analizat corect, pe fondul spuselor sale, nu a transmis niciun mesaj coerent si practic. oricum nu putea lupta contra armatelor de gherila basesciene si pesediste. in rest, nimic. pacat. romania anilor = romania generatiei pierdute. smecheri, golani, arivisti, oportunisti, lenesi, imorali, avari, absurzi, corupti, lipsiti de verticalitate. membrii partidelor politice cu aspiratii de arivism politic. pacat ... sclavia banului si puterii. noii manelisti politici. care, e adevarat, ne reprezinta intru totul. NERUSINARE
    2009-11-24, 00:34:11 (79.117.215.*)
  3. de RRomanul patriHHotz:
    Nene, sunteti penibili cand vorbiti de stanga si de dreapta in Romania. Ca politicienii isi dau cu stanga-n dreapta asta este alta treaba. V-am mai spus, unde e ciolanul acolo hop si ei si alearga dupa el si la stanga si la dreapta. Ce treaba are PNL si PDL cu dreapta cand ele vin din PCR? Ce treaba are PSD cu stanga cand e plin de baroni facuti peste noapte? Asta de scrie articolul se vede ca n-are treaba cu impartialitatea; ne vantura pe la nas dosare penale de parca noi n-am stii ca hotzii din cele doua tabere joaca septica cu ele incepand din 90. Parca conteaza care dintre ei o sa castige!? Pentru amarasteni nu se va schimba nimic in afara de faptul ca vor continua sa spere ca asta este cel mai comod. Stai cu mainile san, te plangi si speri. Daca incearca cineva ceva e mai bine sa-l suspectam de rele si sa dam votul hotzilor consacrati. Tapalaga asta se vede ca este un pupincurist si ca n-are coloana lu' popa Seliste. Individul incearca in articol sa ne convinga ca Cocos si Paunescu sunt cinstiti in timp ce Vantu, Patriciu si Voiculescu sunt hotzi. Locul hotilor PSD-isti, PNL-isti si PDL-isti este la puscarie alaturi de oligarhii din spatele lor.
    2009-11-24, 00:37:04 (173.120.253.*)
  4. de GLUMA ANULUI:
    BĂSESCU E DE DREAPTA,PDL E DE DREAPTA,HĂ,HĂ,HĂ, HĂ...........!!!!! LASĂ GARGARA BĂSELU,NU ŢINE DECÎT LA PROŞTI !!!
    2009-11-24, 01:06:01 (79.117.151.*)
  5. de xfile:
    Ms. 2 si 3 ...concord ! ...urmeaza sa aparà Ms. Rotariu cu replica, ocazie prin care l-as intreba ce ne poate spune despre "brigade rosse" :) uneori sunt mai interesante comentariile decat articolul :)
    2009-11-24, 01:12:44 (79.117.135.*)
  6. de rhadoo:
    GdS nu e un ziar impartial, face politica mizerabila a PDL, a devenit fituica de partid a gastii Bashescu, Udrea, Cocos, Videanu, Solomon! Nu o sa mai dau bani pe acest ziar, care primeste bani de la Chioru, cel care fura telefonul ziaristei pasarica-tiganca imputita! Votati Bashescu daca vreti sa traiasca bine Udrea, Cocos si Videanu! Ca exemplu, in Craiova, firma DELTA ACM a castigat toate licitatiile pt asfaltari si borduri, pe banii craiovenilor, imprumutati de la banca, la fel parcul de la lunca, inaugurat exact in prag de iarna, in campania electorala... Firmele de constructii din Craiova nu puteau sa faca aceste lucrari, era nevoie sa ne salveze DELTA ACM a lui videanu si udrea - de-asta sunt atatia disponibilizati in Dolj, pt ca firmele noastre n-au de lucru, dar DELTA ACM - da... Solomon o sa raspunda in fata noastra in 2012, si pt ca a demolat zidul din 1905 al bisericii Sf Treime, le-a zis ziaristilor "Ma p... pe voi!" cand l-au intrebat despre becurile de 1 mil de eur si l-a amenintat pe Dinescu sa-si schimbe comportamentul daca vrea sa mai ramana in Oltenia... DELTA ACM e buna, solomoane, Dinescu - nu....
    2009-11-24, 01:13:16 (208.53.181.*)
  7. de Observator:
    "Orice politician pragmatic şi-ar fi exploatat cu cinism poziţia de jucător şi s-ar fi străduit să obţină maximum de avantaje de pe urma poziţiei sale de jolly-joker." Adica ii reprosati d-lui. Antonescu lipsa de cinism? Cat priveste soarta alegerilor -cu sau fara voia lui Antonescu- aceasta a fost pecetluita de la bun inceput. O stie orice primar de tara: nu te realegi daca nu intri in campanie cu minim 40-45% din optiunile de vot ale electoratului. Pentru ca in turul 2 se voteaza pastrarea sau schimbarea presedintelui (nu conteaza cu cine). Altfel, unul dintre cele mai partinitoare articole scrise de dl. Tapalaga, care o ia pe urmele d-lui. Traian Ungureanu. Pacat!
    2009-11-24, 01:23:05 (92.83.6.*)
  8. de Kalle:
    Stimati ,, ziaristi" de la GdS, va fuge pamantul de sub picioare ! Chiorul vostru va pierde turul doi si patronii va vor lua serios de urechi pentru simpatia de care se bucura Geoana in Dolj. Vai de capul vostru ! Portocaliii sunt disperati ! Va doresc sa aveti si voi parte de concediu fortat neplatit cum avem noi, profesorii din ,, bunavointa " Betivului. Tineti minte: Intelectualii sunt cu Geoana !
    2009-11-24, 01:30:03 (79.117.155.*)
  9. de pentru nr. 1:
    "C um poate dreapta sa se alieze cu stanga?" Pai cine a chemat PSD-ul la guvernare dupa ultimele alegeri generale, nu Basescu? Uitati ce coalitie v-a condus in ultimele 9 luni cu rezultate remarcabile? . Sau nici dvs. nu credti ca PD-ul este de dreapta?:)
    2009-11-24, 01:30:33 (92.83.6.*)
  10. de pentru nr. 8:
    "Intelectualii sunt cu Geoana" ...in frunte cu Marean, nu, Lelioaro?:))
    2009-11-24, 01:33:25 (92.83.6.*)
  11. de xfile:
    Dom' profesor de la nr.8 ...sunteti profesor de ...?? ...de sport ...sau intelectualitate ??...sincer o luati in spate ! ...si de la geoanà si de la cotofanà :)
    2009-11-24, 01:50:21 (79.117.135.*)
  12. de Merkel:
    Nu l-am votat nici pe Geoana, nici pe Basescu.Asteptam rezultatele la alegeri din judetul nostru, curios fiind daca va castiga PDL.Am fost surprins ca a castigat PSD, dupa campania furibunda, exagerat de costisitoare, prin cel mai mare miting din tara si perioada postdecembrista, facuta de cei din PDL in frunte cu Solomon. Totul a fost un fas. Imi imaginez ce s-ar fi intamplat daca PDL nu ar fi facut risipa uriasa, prin care s-ar fi ridicat un nou oras pentru 20.000 de locuitori. Ieri,am ascultat discursul domnului Basescu,care m-a infiorat, nici pe vremea lui Ceausescu nu l-am auzit. Un discurs plin de demagogie, de ura politica, de incercare a inducerii ideii ca doar ei sunt de dreapta, doar ei sunt adevaratii oameni politici.Fals, personajul politic cu cele mai vechi state in domeniu ramane Basescu dupa Iliescu, care acum vrea reformarea clasei politice,ca si a cum ar lansa o noua lozinca: In aceasta clasa politica se vor afla banii dumneavoastra. Te bufneste rasul cand auzi ca ei sunt de dreapta, prin infintarea a doua ministere pentru doua posete,fiica este acolo unde nici Ceausescu nu ar fi gandit.Ei au distrus clasa mijlocie printr-o actiune prin care au disparut aproape 150.000 de firme, ei ridica la rang de generali pe cei ce tradeaza partidele si tara, ei incalca dreptul pensionarilor de a lucra daca sunt capabili, ei au despartrit tara in doua, ei au promovat discordia si desbinarea intre oamenii acestei tari. Cine se intelege cu PDL?Intre 1996-2000 nu s-au inteles cu cei din Conventie,ajungand sa desfinteze, PNT-ul, nu s-au inteles cu PNL-ul in 2004-2008, n-a durat nici-un an mariajul cu PSD. Pe cand PNL-ul a condus bine mersi in minoritate sustinuti e drept in Parlament, dar tara a functionat. Pe cand, acum, suntem intr-un haos total... PDL este un partid care are sansa mortului la marginea gropii. Ei ne cred pe noi, romanii, niste fraieri, care am ramas cu capul in galeata electorala. In Germania, legistratura trecuta, Merkel a condus bine cu fortele de staga.
    2009-11-24, 06:08:59 (79.117.209.*)
  13. de bandit:
    Ptr.11:tu saracule,ai ceva cu intelectualii?Si eu sunt,recunosc deschis,dar am si taria sa recunosc ca sunt si hahalera cu voi care tot dati in intelectuali,in Geoana,in Psd-isti! Bai boule,cel care preda sportul la scoala,nu este intelectual?Javra ordinara,ce zici,esti si tu un smecher,penal mic.Sa nu mai scri in viata ta dobitocule. Ptr. renumitul Dan Tapalaga autorul articolului:bai renumitule care esti,asta o crezi tu cu mata ca esti renumit,ai uitat cum te dadeai de ceasul **** ca nu ai servici?Iti dadeam bani sa bei o bere **** bolnav ce esti,sa te vedem acum de unde mai bei ca o sa vina Geoana,patronul tau ala cu capul de bou o sa te dea afara. Si acum sa-mi etalez pentru adevaratii oameni si caracterul intelectual,sac-sac: -nu se poate ca sa nu se stie ca toate aceste comportamente ale asa zisilor ziaristi sa nu aiba la baza un inceput de scleroza apatica,datorita stresului sau a abnegatiei de a scrie ceva bun.Toate duc la tulburari de memorie in timp ,se cronicizeaza,iar tratamentul este destul de greu. Dane,tu ai auzit de asa ceva?Vai de tine si de ziarul la care te faci ca scrii,iar noi ne facem ca te citim.Acum :zboara.
    2009-11-24, 06:55:04 (82.77.168.*)
  14. de Radical:
    Ha, ha, ha ! Cand va aud ca la noi e cineva de dreapta sau de stanga imi vine sa vars. D-le Dan TAPALAGĂ, daca in dreapta sunt banii, astia o ia indreapta, daca sunt in **** se duc in ****. Asta inseamna ca sunt de **** sau de dreapta ?!!! *** Ma refer la toti (PDL, PSD, PNL, etc)
    2009-11-24, 07:27:49 (79.117.209.*)
  15. de cititor:
    Am o curiozitate: daca se unea PNL cu Basescu, asa cum Berceanu si Videanu se tot milogesc si cer pe la tv, cu cine se uneau banii lui Patriciu? GdS va compromiteti! Inteleg ca fratii Paunescu sunt disperati cu afacerea aia de la Dunare si ca vor musai sa prinda niscavai contracte promise de Berceanu, dar ma surprinde ca voi nu intelegeti ca ati pierdut meciul! Sunteti pe cale sa distrugeti ziarul, aia faceti!
    2009-11-24, 07:28:12 (79.117.148.*)
  16. de dan:
    Rusine !Judetul rosu nu se dezminte,parca sunt numai olteni orbiti de vanghelie pe aici.Oare de ce ati mai votat pt. referendum?Niciodata gioana nu-l va pune-n aplicare,nu va fi lasat de camarila pesedisto-liberala.M ai bine stateati acasa,ati votat in zadar.
    2009-11-24, 07:28:30 (92.80.246.*)
  17. de Radical:
    Stelutele de mai sus inlocuiesc cuvantul ca cat. Nu stiam ca nu e permis. Daca un Ubu REx este, aici de ce nu este ? Unde ca cat nu este , nimic nu este. Vorba politicienilor.
    2009-11-24, 07:33:45 (79.117.209.*)
  18. de Calin91:
    Romanii au avut o sansa reala, Crin Antonescu. O a treia cale, cea de bun simt, cum zicea si sloganul. Masinaria de vot PSD-ista a functionat normal si Prostanacul are sansa uriasa de a sta in capul tarii. Asta e Romania.
    2009-11-24, 07:44:15 (89.120.253.*)
  19. de Electorat:
    L-as crede pe Basescu daca s-ar uita mai intai in propria lui ograda. Dar inainte de a da in Patriciu, Hrebenciuc si altii, fie ei de la PSD, fie de la PNL, sa le faca vant propriilor lui "mogului", Berceanu, Videanu, fratii Paunescu, Udrea-Cocos si altii. Nu l-am auzit pe Basescu iesind pe vreun post si luand-o putin de mot pe Ritzi, de exemplu. Iar de fetele lui, de propriul sau frate, ce sa mai vorbim? Nu se pot plange de saracie. Iar aici, in Dolj, cu ce oameni vrea sa castige, pe cine a promovat? Pe Geogescu, pe Busoi, ca sa nu mai vorbim de "dom' Costel". Din pacate, ideea e "sa se scole coruptii vostri ca sa se aseze ai nostri"
    2009-11-24, 07:46:34 (82.77.168.*)
  20. de Elena:
    Ce paine amara mananci domnule Tapalaga.Mi-e rusine mie de rusinea dumitale sa-ti enumar minciunile si manipularile din acest articol.Voi sunteti Ziaristii morali???Halal......
    2009-11-24, 08:25:34 (79.117.151.*)
  21. de unirea:
    ba voii nu stiti ca stinga spala dreapta si amindoua fata. lasatii pe geoana si crin sa ne scoata din rahatu in care ne a bagat base si ai lui,berceanu,boc,udr ea,blaga videanu paleologu .si mezina lui base europarlamentara.slu gile lui base in dolj solomon,visan,si gazeta de sud.
    2009-11-24, 08:33:48 (92.83.3.*)
  22. de I-auzi:
    cica ..intelectuali..Prof esorasi cu diplome la particulari..Nu stiti ce-i notiunea de intelectual,e cale lunga...
    2009-11-24, 08:34:14 (79.117.186.*)
  23. de pt.reporter:
    Cum le spui matale pe toate nenea reporter.Adica o alianta intre pnl si psd este o strutcamila,dar alianta pnl pdl e ok?Pai matale daca ai un prieten care dupa ce isi face interesul de da afara din firma si te injura de mama,matale te tii de el ca scaiul de oaie,numai ca ii esti prieten,chiar daca il vezi ca este parsiv si se foloseste de tine?Si apoi care dreapta nene?Ce fel de dreapta este basescu?Dreapta lui iliescu?Repeti ca papagalul zisele lui basescu,preluate de videanu si de udrea :ca basca lui iliescu,ca patriciu,ca vanghelie,ca hrebenciuc.....dar poti sa-mi spui si mie cu ceste diferita chelia lui basescu ,cu udrea,cu ridzi,cu videanu,cu berceanu,cu blaga si boc,casuneanu popoviciu si ceilalti?De ce orice alianta cu psd este o struto-camila in afara de alianta psd-pdl?A devanit de dreapta pdl doar pentru ca a reusit sa rupa pe stolojan si inca cativa de la pnl?Pai stolojan nu a plecat tot de la pieptul lui iliescu ca si basescu?Concluzie:il iescu are o stanga cu geoana si o dreapta cu basescu.Nu sufli un cuvant de cei cu care defileaza basescu,gen bercea mondialul,gigi netoiu, si altii?Chiar va doare-n basca ca oamenii acestia incearca sa faca ceva sa salveze tara asta ,numai fiindca ar scoate-o din gearele clicii basesciene.Chiar nu mai vedeti realitatea?
    2009-11-24, 08:37:01 (79.117.153.*)
  24. de OLTEAN ADEVARAT:
    forta BASE !!!!!!!
    2009-11-24, 08:38:06 (82.77.168.*)
  25. de BP!:
    BASESCU singura noastra sansa!
    2009-11-24, 08:43:35 (82.77.175.*)
  26. de Miti:
    Gazeta, ce o sa faceti voi incepand cu 7 decembrie cand betivanul sef o sa dispara de la putere, pe cine o sa mai pupati in cur? O sa continuati pana cand pd-ul o sa ajunga la 15% si dupa aia o sa gasiti alt loc de lins.
    2009-11-24, 08:44:33 (194.102.244.*)
  27. de Traian Basescu:
    Daca ma votati jur ca o pun pe fiemea, EBA, ministru Culturii, pe Ridzi la Interne si pe Udrea Prim Ministru! Amin...
    2009-11-24, 08:54:58 (82.77.174.*)
  28. de leonidas:
    Ciuma rosie bantuie deasupra Romaniei,iar acum isi da mana cu oligarhia liberala;daca vor pune mana pe putere, in tara asta se instaureaza teroarea! Se rasucesc in momant tinerii cazuti in Revolutie, cu 20 de ani in urma; este ''omagiul'' adus de unii romani sacrificiului acestora! Cei care mai cred in libertate,pregatiti- va s-o aparati!
    2009-11-24, 08:58:29 (79.117.207.*)
  29. de roman!:
    mi-e rusine ca sunt craiovean!olteni nenorociti si comunisti!uitati-va la ardeleni!
    2009-11-24, 09:07:04 (82.77.175.*)
  30. de marky:
    prost articol !!! la fel si cel care l-a scris
    2009-11-24, 09:20:24 (194.102.124.*)
  31. de Viky:
    Lingau notoriu acest Dan Tapalaga si mai lingai decat el sunteti voi de la GDS care ii preluati articolele si faceti jocul PDL-eilor. Gata s-a terminat cu Basescu, dupa 7 decembrie va devenii istorie. Jos Basescu, jos cu impostorii care se opun normalitatii in tara. Castigarea unui nou mandat pentru Basescu va aduce haos in tara prin faptul ca nu va reusi sa instaleze un guvern apoi va dizolva parlamentul si vom avea alegeri anticipate pe la paste in 2010. Deasemenea configuratia noului parlament va fi aceeasi ba chiar cu PDL sub 30%. Si atunci ce am facut ? Se va bloca tara, investitorii nu vor mai veni sau vor pleca, FMI nu ne va mai da nici o transa ca sa finantam deficitul. Asa se va intampla daca castiga dictatorul Basescu. Doamne fereste-ne de o asemenea nenorocire.
    2009-11-24, 09:20:29 (217.156.52.*)
  32. de xfile :
    hello nr. 13 "bandit" ...stai la pàndit ...sau ai iesit la cersit?? :) ...se vede càt de "intelectual" esti ...dupà cum gràiesti ! :) ...se vede ca ai "tulburari de memorie" ...la cat de bolovan esti ...dupa cum te manifesti :) Indiferent ca ai votat bàsescu sau iliescu ...tot Foamea scrie pe tine ...iar ceea ce pot sa-ti spun despre mine e cà mà pish pe tine din toate punctele de vedere (demonstrabil) ...sclavule :)
    2009-11-24, 09:23:12 (79.117.135.*)
  33. de PTR. REPORTER:
    PRIETENE,ACUM INTELEGI DE CE VA SCAD NR. DE ABONAMENTE ? DE CE LUMEA NU VA CITESTE SI CUMPARA FITUICA VOASTRA-OCAZIONAL-PT .'MICA PUBLICITATE' ??? NU AI COD DEONTOLOGIC ,NU MAI STII INCOTRO SA O IEI ...DOSARE PSD SI PNL ??? PE CE LUME TRAIESTI ? PAI CU D. MORAR LA DNA SI INFANTILA KOVESI LA PARCHET ,PE CINE VREI SA CERCETEZE ??? PE BERCEANU? PE UDREA??? UN SFAT GRATIS : IA-TI SERVICI !!!
    2009-11-24, 09:23:31 (92.80.198.*)
  34. de the ghost:
    Traianele nici nu stii, cat de Boc incepi sa fii...
    2009-11-24, 09:53:50 (79.117.140.*)
  35. de stefan:
    in 89 cine a mers la timisoara sai distruga huligani olteni mineriadel si tot ce este mai rau politic cine il fac olteni exp gioana berceanu si alti politicieni olteni e bine avem cu ce ne lauda safiti siguri caci dupa alegeri ori care va iesi vacurge lapte si miere amagiri fratilor noi osa ducem tot mai rau nici unul no sa scoata bani din buzunar pentru nicun roman ci din potiriva or incepe colectarea pentru investia facuta inalegerile lor disperate de putereVOTATI
    2009-11-24, 09:53:57 (92.80.219.*)
  36. de Licitatie:
    Ultima licitatie: Elena Udrea, ministrul interimar al Mediului, organizeaza luni o licitatie pentru achizitionarea unui sistem IT de 20 milioane de euro. Udrea va face achizitia prin licitatie restransa accelerata. Durata contractului va fi de 24 de luni. Finantarea proiectului este asigurata de la bugetul de stat si din credite externe, deoarece Agentia Nationala pentru Protectia Mediului nu are buget propriu. Pentru a putea participa la aceasta licitatie, ofertantii au fost obligati sa depuna o garantie de participare de 354.356 de lei si una de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 105 milioane de lei. Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani, lista cu personalul de specialitate, informatii privind subcontractantii etc.
    2009-11-24, 09:59:27 (217.156.52.*)
  37. de un cetatean:
    oameni buni, ia ganditi putin: 1. daca suntem in situatia asta rea cine este de vina? cine a pus bazele a ceea ce traim acum? 2. in 20 de ani cine si cum a condu si guvernat tara? 3. cati a ni a fost presedinte base si cati ani iliescu? 4. cine s-a impotrivit cat a putut ca proprii membri de partid sa nu poata fi cercetati penal? (bivolaru, nastase , etc. apoi comparati cu cazul ridzi? 5. lucrarile din craiova daca nu erau facute de client pdl, erau clienti psd? 6. etc.
    2009-11-24, 10:01:59 (89.122.1.*)
  38. de curiosul:
    cei din Occident cu cine au votat??????
    2009-11-24, 10:07:38 (79.117.214.*)
  39. de xfile:
    daaa ...n'ai vàzut asa ceva :) ...pute tara de "intelectuali" ...de la profesori in sus ..."mentalitate cazi pe spate" ...acum si-au facut-o cu màna lor cei care au votat bàsescu si iliescu ...geoanà o sà le de-a de pomanà ...sau prin gurà ..cu mare anvergurà. :) ...iar tapalagà linge o chiflà cu mustar aruncatà de solomon ...cà na' ...cà de' ...cà stii cum è ! ...vai de viata voastà de "profesori intelectuali" ....sunteti sàraci si la portofel ...si la cerebel ! :)
    2009-11-24, 10:13:14 (79.117.135.*)
  40. de yuka :
    Ultima ora : Basescu se pregateste sa il numeasca prim ministru pe Antonescu
    2009-11-24, 10:13:58 (82.77.171.*)
  41. de Bun ...:
    Dan Tapalaga este un bun ziarist si face o analiza la ordinea zilei corecta. Iata cum isi dau mana doua grupari care n-au ideologii comune pentru a impiedica REFORMA in Romania. PSD si PNL sunt intr-un HAOS total , mai mult ca sigur ca in curand se va produce cate o ,,ruptura" din fiecare ...Mersul pe branci al unor membrii ai acestor doua partide este greu de suportat ! Acum sunt in agonie ,insa cel mai GRAV este ca SUSTINATOTII acestor partide se ,,prefac " ca nu vad ce pericol ii paste ...sustinand INDISCIPLINA la NIVEL INALT. Presedintele tarii daca le atrage atentia ,nu inseamana ca este ,,certaret" ,este de datoria lui sa faca cunoscut cetatenilor acestei tari ca sunt dusi in eroare,cele doua partide nu-si mai respecta doctrina ,actul lor de nastere cum ar fi ...transformandu-se intr-o mixtura FARA cap si FARA coada.
    2009-11-24, 10:23:37 (79.117.169.*)
  42. de Dan RO-tariu:
    Ma intreb daca cei care fac politica editoriala sau editoriala politica la GdS inteleg un aspect extrem de simplu de inteles si anume ca: romanii care au votat pe Traian Basescu sunt doar 3.143.405 (la ora la care scriu contabilizand 99,81% din sectii le de votare , iar partea nesocotita nu o sa modifice practic deloc ceea ce scriu acum) dintr-un total de 18.262.941 de votanti. Ca sa traduc ...voi scrieti pentru 17,21% dintre cititori. Asta daca fac socoteala pe tara, insa in zona in care aveti raspandire stati si mai rau ... ajungand poate sa scrieti pentru 13%, nu am datele insa nu cred ca sunt departe de realitate. Eu cred ca ati innebunit atat timp cat nu aveti nici o urma de echilibru, echidistanta si sunt sigur ca astfel ingropati ziarul! V-o spun ca si consultant - gratis de data asta - si stiti prea bine ca in problema alegerii presedintelui din 6 decembrie sunt complet neutru pentru ca mie mi-a iesit din cursa candidatul, si pe deasupra nu am nici urma de respect atat pentru PSD cat si pentru PNL cu atat mai mult pentru PDL si reprezentantii lor.
    2009-11-24, 10:24:16 (79.117.222.*)
  43. de hihihi:
    intelectuali iesiti la vot pe 6 decembrie, sa le aratam ca din 2 rele avem ce alege pe GEOANA ,sa vada si Base cum e sa stai acasa fara bani inainte de sarbatori.Intelectua lii sunt anti Basescu.Asta conteaza
    2009-11-24, 10:33:43 (86.122.132.*)
  44. de platica:
    Articolul este complet dezechilibrat, insultator la adresa inteligentei unui cititor de rand. La fel de insultatoare este si gazeta care-l preia, stiut fiind ca ea apartine bunului si cinstitului mogul Paunescu-Bancorex, pupincurbasist dintr-un interes total opus interesului public. De Tapalaga stim de mult ce blide linge desi se pretinde independent, asta-i buba. Oricum, asta e sfarsitul regimului Basescu, fara nici un dubiu, cu toti tapalagii, paunestii, porele, voinestii, bourenii, ungurenii, macoveele, cocosii, avramesti,casunenii, bercenii, videnii,udrele,ebele , ritzele, personaje isterice si sinistre, al caror loc este in milul istoriei. Doamne ajuta!
    2009-11-24, 11:01:54 (93.112.57.*)
  45. de primo:
    Imi e rusine ca sunt oltean, de 20 de ani oltenia a fost intodeauna fief rosu, sa va fie rusine, olteni
    2009-11-24, 11:28:22 (78.96.243.*)
  46. de SOS:
    DACA GIOANA CU PSD SI MOGULII CU ,, MALAIUL ,, GROS VOR LUA PUTEREA NE VA TREBUI ALTI 20 DE ANI SA NE APROPIEM MACAR DE SLOVENIA , IAR INTOARCEREA ROMANILOR DIN AFARA SE VA PRELUNGI DIRECT PROPORTIONAL CU SITUATIA DIN TARA . NU SINT BRUCAN.....E DOAR O OPINIE . SA MEDITAM .
    2009-11-24, 11:40:47 (158.102.162.*)
  47. de tina:
    poate la urmatoarele alegeri locale scapam si de Solomon !....sa poata omul sa-si indeplineasca visul de ...ARENDAS!
    2009-11-24, 11:44:07 (92.80.246.*)
  48. de CADEE DA-TE BA CA CADE ... baselu:
    basescu si-a piersut reperul......inainte de revolutie COMUNIST si SECURIST, dupa rev. FSN-ist de frunte (STANGA), cand i-a pacalit pe bietii liberali a fost CAMELEON de factura socialista, dupa 1 an de guvernare cu ei ??? POPULAR ??? CENTRU, dupa ce a furat o buna parte din PNL mai pune un L de la liberali partidului slugarnic PD. Acum se da de dreapta ???? :))) a terminat saracul toate pozitiile politice pe esichier si si-a terminat si cariera politica. GATA.
    2009-11-24, 11:50:41 (79.117.184.*)
  49. de cristian:
    ZIAR DE SUPT LA PEDELEI
    2009-11-24, 12:01:35 (92.83.3.*)
  50. de ES:
    MINA LUI ILIESCU SA SIMTIT - IN POLITICA DACA ESTI CORECT PIERZI SIGUR . MAJORITATEA PENSIONARILOR AU MENTALITATE COMUNISTA PENTRU CA AU TRAIT SISTEMUL DIN PLIN SI ILIESCU CU ACADEMIA LA MOSCOVA A STIUT SA- I ,, MOBILIZEZE.....TOVAR ASESTE . URMEAZA SA-L INSCRIE SI PE GIOANA LA MOSCOVA DAR LA FARA FRECVENTA CA ORICUM SPUNEA CINDVA ILIESCU ......,, E CAM PROSTANAC ,,
    2009-11-24, 12:09:35 (158.102.162.*)
  51. de doctoru:
    1. gds, esti corigenta la jurnalismul impartial. 2. crede cineva in tara asta ca pdl nu ar fi tot rosu? 3. pdl culege ce a semnat: cultul personalitatii fara de zeus, gura mare si scandalul permanent, ura fata de tot ce nu e portocaliu, promisiuni de care s-a uitat a doua zi, acapararea tuturor functiilor inalte, a tuturor licitatiilor publice. 4. cel mai rau mi se pare arogarea de partid atotstiutor: "poporul vrea ...", "sa lasam poporul sa hotarasca", "alianta cu poprul", etc. consider ca stiu ce vreau nu trebuie sa ma carmuiasca cineva in optiunile mele politice, socieale, economice.
    2009-11-24, 12:12:02 (86.123.96.*)
  52. de alin:
    orice ,,prostanac" care se vede cu fraiele puterii in mana cam uita cine l-a ridicat. dupa parerea mea nici geoana nu o sa ramana cum ziceti voi marioneta dupa ce va ajunge presedinte. poate il va sapa partidul dar cred ca vor avea de furca.
    2009-11-24, 12:14:59 (82.77.64.*)
  53. de adrian voinea:
    Pentru "intelectualii" care injura pe dl Tapalaga pentru delict de opinie si pe Gds pentru ca exista. Va meritati soarta.
    2009-11-24, 12:15:24 (193.230.152.*)
  54. de TOV:
    PTR. NR. 40 - ROMANII DE AFARA AU VOTAT MAJORITAR CU BASESCU PENTRU CA STIE VIATA DE AFARA - ARE 12 ANI IN TOATA LUMEA SI 2 ANI IN BELGIA . VREA SA FACA ROMANIA UN STAT MODERN - SA NU MAI FIM AFARA ETICHETATI MURITORII DE FOAME AI LUI CEAUSESCU - SINGUR NU VA REUSII PENTRU CA LA NOI HOTIA SI CORUPTIA A AJUNS LA NIVEL DE ,, CINSTE ,,
    2009-11-24, 12:18:14 (158.102.162.*)
  55. de Craiovean:
    Prognoza anuntza ploi/E fu$t$ai in turu’ doi!
    2009-11-24, 12:20:57 (79.117.186.*)
  56. de SOS:
    SUBSCRIU LA NR. 56 - DACA TOTI BANDITI POLITICI SE VOR UNI IN JURUL PSD E GROASA TREABA SI TARA VA DEVENI ROSIE DE TOT . MULTI ROMANI SIMPLI SI CINSTITI VOR GASI SALVAREA AFARA . INCET DAR SIGUR TARA VA FI A LOR . POATE EXAGEREZ DAR NU-I DE GLUMA CU CEI FARA SCRU****.
    2009-11-24, 12:26:16 (158.102.162.*)
  57. de impresii:
    art scris asa e tendentios . eclectismul nu face delimitari intre scopurile idei de transformare a arhitecturii societatii in evolutie . de aceea sa nu fim masochistii si sa uitam balacareala mizerabile si pe fata din ac 5 ani ba ca e ala cu ala si asmd ca la stiti . nu trebuie sa-ti inchipui ca le spune cu lacrimi de crocodil si va rog sa ma lasati sa ma uit la tv nu sa schimb canalul mereu . e foarte bine ca se intareste alianta partidelor de orice culoare politica si incearca sa faca revenirea la normal de la anormal ca mai era putin si ajungeam la partidul unic ....... nu vedeti ca o tin aiurea cu referendumul pai ce era sa faca cetateanul a vot ce era atit de greu dar asta nu era cazul sa sefaca acum . reducerea cheluielor si avantajelor trebuie cautata peste tot . fara sa crezi ca tu esti nevinovat . contra sa faci mereu mi se pare o nubunie ex , cu pensiile, cu profesorii, cu guvernele,cu uni ministrii, cu verificarea unor ministrii . pai in fata poporului trebuie sa f ii al poporului nu al unui partid sau al unui grup .eu cred ca si pdl-ul vrea sa scape de asa un fel de stil . nu e decit un stil comunist,,,noi totul voi nimic .
    2009-11-24, 12:31:54 (79.117.134.*)
  58. de eu:
    Ne suparam degeaba ,ei sunt aceiasi. De ce nu a-ti votat un candidat nou ? Oare in tara asta nu mai exista oameni verticali?
    2009-11-24, 12:33:34 (213.157.169.*)
  59. de geonelu pesedelu:
    http://www.youtube.c om/watch?v=xu0nP9CcL 10 de asta il vom vota pe BASESCU
    2009-11-24, 12:44:43 (82.77.171.*)
  60. de PENTRU VOINEA ADRIAN:
    CÎND ERAI UN SMPLU TAXIMETRIST,ŞI TE-A FĂCUT MARE TĂTICUL CARE A FOST UN MARE OFIŢER DE SECURITATE PRIN INTERMEDIUL LUI ARNĂUTU ÎŢI MAI ADUCI AMINTE ????IAR ACUM AI TUPEUL SĂ NE DAI LECŢII DE DEMOCRAŢIE CU BĂSESCU AL TĂU ???? ĂŞTIA SUNTEŢI VECHEA NOMENCLATURĂ ŞI SECURITATE !!!!!!!! RUŞINEEEEEEE !!!!!!!
    2009-11-24, 12:53:34 (86.124.212.*)
  61. de stefan:
    TOVARES ILICI ILIESCU DE UNDE AVETI SEAPCA CACI VREM SI NOI UNA PENTRU A MERGE CIND VOTAM SA NE CUNOSTEM DOAR SUNTEM TOVASI TOT INAINTE VOTATI BASESCU
    2009-11-24, 12:57:00 (92.80.219.*)
  62. de to'arashul Matrics:
    ca sa vedeti ce brostiti sinteti! Voi votati una si apoi va este teama ca se aliaza cimpanzeii cu urangutani si rid de voi tot din copac ! Ma, voi chiar sinteti orbi?! Ridicati voi piatra ca voi ziceti PAS daca vi se pun banii pe masa! Gds e persoana juridica, nu poate avea raspundere morala... constiinta! Daca voi vreti tiganiade, flote si marmote care-i timpitul sa va publice poezii de Eminescu! Ca despre Omul Eminescu automucles global (sa fiu si eu in PAS cu moda)! Parca sinteti buldogi in arena, cu ochii anjectati gata sa ia gitul celui din fata doar pt ca... este in fata! Si Jmekerii cistiga pe margine de pe urma voastra! Bleah?
    2009-11-24, 13:02:45 (92.117.208.*)
  63. de carcotas:
    ce inteleg eu citind acest articol si postarile unora :Indiferent ce aliante face basescu e de bine,vrea binele tarii, e corect (chiar daca da mana cu vadim,iliescu,tarice anu,becali,milut sau marko),atunci nu mai este nici o problema;indiferent ce alte aliante se fac e rau,e coruptie,e atac la siguranta nationala,pute a petrol (mirosul de asfalt e cu totul altceva ,e "parfum de roze").Mai inteleg ca : iliescu,vanghelie,hr ebenciuc,nastase ,patriciu,voiculescu ,vantu,s.a. sunt niste corupti ce stau cu ochii numai pe furat(asta cand nu sunt de acord sa se alieze cu p(res)dl-ul presedintelui),iar elena udrea,videanu,boc,bl aga,ritzi,casuneanu, popoviciu,cocos, si multi altii sunt cinstiti (ca fura pentru cine trebuie),sunt capabili si vor binele tarii.Am mai vazut concluzia unor analisti politici ce spun ca basescu a fost votat de intelectuali,deci de oameni cu studii,ceea ce inseamna ca a fost votat de profesorii care scot din scoli tampiti in loc sa scoata chelneri si tinichigii,de doctorii care nu-si cunosc meseria si lasa oamenii sa moara,de judecatorii pe care el,base,i-ar aresta imediat,de politistii carora le-a taiat banii de chirie (ca trebuie platita chiria si telefoanele gastii de soferi,menajere,nepo ate si alte neamuri ,aduse de boc de la Cluj),militarii ce lupta fara pingele prin tari straine,inginerii ce nu-si mai gasesc loc de munca in tara lor,deci basescu a fost votat de toti ce-i ce au fost trimisi in concediu fara plata,acum,inainte de sarbatori,dupa ce le-au fost taiate sporurile.Oamenii astia au avut o revelatie si si-au zis"uite ma,asta este presedintele care se lupta pentru binele nostru si ne ajuta sa traim bine si mai ales sanatos"hai sa-l votam cu totii.
    2009-11-24, 13:08:27 (79.117.153.*)
  64. de ANTICIPATE :
    CEA MAI CURATA SOLUTIE SUNT ALEGERILE ANTICIPATE !!!!!!!!!!!!!!!!!
    2009-11-24, 13:09:41 (80.97.177.*)
  65. de xfile:
    Adrian Voinea ...dacà tàceai "intelectual" ràmàneai ! :) ...tu nu vezi cà te ia lumea la suturi in fund cu tot cu tapalagà al tau ...ieftin si de varà :) ...tu nu obsevi cà lumea e sàtulà de abureli ?? ..sau te-ai atacat la opinia cititorului ?? "delict de opinie" cum ii spui tu :)...cànd citesti gazeta ...te apucà diareea ...cànd il mai vàd si pe bàsescu pe site-ul tau ...imi vine sà fac pàrtz ...bàs ...bàs.escu :) ...lasa-ne ! nu ne mai aburii ...cà nu suntem copii ! :)
    2009-11-24, 13:12:44 (79.117.135.*)
  66. de GOGU:
    BAI TAPALAGA TRAGE APA.Un articol scis de un PDLIST sadea.Mai cap sec tu compari Romania cu Anglia,pai la noi sunt stabiliute clar doctrinele de dreapta,stinga,centr u stinga sau este un amalgam unde adera fiecare cind vrea si cum vrea in raport de ineteres.Nu mai scxie mai pseudo analistule articole cu tenta politica daca tu insuyti nu intelegi mersul politicii.Poporul,na tiunea are nevoie de liniste,de paxce sociala.Ce treaba are Patriciu,Vintu,Voicu lescu ca sa ma refer la oamenii de afaceri care au dobindit avere poate pe cai necinstite nu zic ba,dar Berceanu,Videanu,Coc os,Casuneanu etc,crezi ca sunt altfel.Ce ytreaba are iarasi Iliescu,Hrbenciuc,Va nghele nu pot fi pusi pe acewlasi plan cu Udrea Ritzi,Eba.Prost articol ca si autorul dealtfel.Mai ploitruculr\e de carton noi avem nevoie de pace sociala pentru a putea merge inainte nu de discordie si neintelegeri la nesfirsit.Votati GEOANA pentru un viitor mai bun .Spuneti NU hotarit BETIVANULUI,IRESPONS ABILULUI,ANACRONICUL UI,ANALFABETULUI,SAN TAJISTULUI,SECURISTU LUI,PROFITORULUI,IMO RALULUI,ARTAGOSULUI de PAZVANTE CHIORU.
    2009-11-24, 13:59:34 (92.80.193.*)
  67. de PREDATOR:
    VREAU SI EU O SAPCA TIP ILICI-ILIESCU SA OFAC CADOU BULANGIILOR DE LIBERALI CARE SI-O TRAG PE LA SPATE CU IEPURASUL GEOANA.AU SCOS FOSILA LIBERALA UN HOMOSEXUAL DECLARAT CAMPEANU SA SUSTINA ALIANTA GRIVCO.MAI BINE RAMANEA SPITALIZAT BULANGIUL!PNL-IST BULANGII CARE NU STIU SA P[IARDA SI SE AGATA DE PUTERE PUNAND DOSUL LA BATAIE!!!!!!!!
    2009-11-24, 14:14:34 (81.18.82.*)
  68. de euuuu:
    astia de la gazeta de sud cred ca sunt platiti de basescu ca prea il pupa unde miroase. le-a intrat morcovu in cur...te de nu mai stiu ce sa zica bravo ma cateilorrrrrrrrrrr hal de ziar
    2009-11-24, 14:14:53 (79.117.216.*)
  69. de g:
    cine se aseamana cu prostanacu se aduna
    2009-11-24, 14:42:14 (92.82.49.*)
  70. de asa si ?:
    unde ati vazut voi ziare sau tv impartiale ? daca tii cu baselu, cumperi gedeseu, daca tii cu jeoana cumperi editia, etc. noroc cu anunturile gds ca fara ele se duceau demult p.... de suflet. asa, mai cumpara omu sa citeasca un anunt si vrea nu vrea tre' sa ia si fituica portocalie.
    2009-11-24, 14:45:31 (79.117.182.*)
  71. de impresii ,:
    saptamana asta se decide finala ptr viitorii 5ani . n-o mai ametiti ca trebuie sa mai si traim in pace nu numai in circuri si sucesuri .
    2009-11-24, 14:52:13 (79.117.134.*)
  72. de Elena Ceausescu:
    Daca muncitorii ne-a tradat noroc cu coledgii mei telectualii care ne vor aduce din nou in fruntea statului.
    2009-11-24, 14:55:02 (68.31.178.*)
  73. de stefan:
    GOGULE CE NATI ESTI CALDARAR DUPA NUME CACI CAM PATOTI ASEA AI NUMESC GOGU CALDARARU VAD CACI ESTI ROSU DE SUPARARE SAU NMAI ESTE LOC LA CIORDIT VOTEZA SI LAS GAZ De SUD TOVATASE CITESTE DIOCTRINA TA DE PARTID SI NUTI MAI DA CU PAREREA PAPAGALE DE UNU ALTU
    2009-11-24, 15:02:57 (92.80.219.*)
  74. de PREDATOR:
    INTELECTUALI!?CARE BULANGII DE PDL-ISTI NUMAI ASTIA NU SE INTEABA UNIIPE ALTI ;DAR NOI VOTANTII CE ROST AVEM ACUM CAND SEFII DE LA BUCURESTI TRAG SFORILE?LABA SI JOC DE GLEZNA.VOTATII FRAIERILOR SI FACETILE JOCURILEM COMUNISTILOR.HALAL DREAPTA PRETINDETI CA SUNTETI... BULANGII!11111111111 1111
    2009-11-24, 15:04:31 (81.18.82.*)
  75. de mihaela:
    Ionut Mircea Costea, prese¬dintele EXIMBANK, fratele Mihaelei Geoana si cumnat al presedintelui PSD, s-a descur¬cat sub orice guver¬nare. Desi e de meserie inginer silvic, el a fost de gasit intotdeauna in sistemul financiar-bancar, de la Ministerul Finantelor, la defuncta Banca Agricola sau EXIMBANK, cea care se ocupa de exporturile Romaniei. A fost in Consiliile de Admi¬nistratie de la Transelectrica, Romgaz, dar si reprezentant al Fondului "Proprietatea" in Con¬siliul de Supraveghere al Petrom. S-a "ingrijit" chiar si de recuperarea creantelor pe care Ceausescu le avea din tarile lumii a treia. Acum are sarcina de a face rost de bani pentru PSD, via EXIM¬BANK, presa dezvaluind cum Costea si alti doi pese¬disti fac pre¬siuni asupra di¬rec¬torilor din banca pentru a acorda credite unor firme in¬sol¬vabile, pe criterii poli¬tice. Pentru aceste "merite" cum¬natul lui Geoa¬na este re¬compensat din bu¬zunarul nostru cu un salariu lunar de 89.062 lei, prima de va¬canta, prima de Craciun, pri¬ma de 1 iunie, prima de ziua bancii, al 13-lea salariu, prima egala cu trei salarii pentru (culmea tupeului!) "in¬¬¬depli¬nir ea corespunza¬toa¬re a atri¬butiilor", plus de¬con¬tarea tu¬turor cheltuielilor facute in timpul serviciului. Ce l-a re¬comandat pe Costea pentru un asemenea post? Prodi¬gioasa sa activitate din care enume¬ram cateva fapte: afacerea TRANSCHEM, de 160 de milioane de dolari, din care statul a dat banii si a ramas si fara sistem national de iri¬gatii; acordarea unui im¬pru¬mut de 3,5 milioa¬ne de dolari firmei falimentare CI¬BE¬LLA din banii Bancii Agri¬cole, datorie preluata la bu¬get; cesionarea creantelor Roma¬niei catre Angola, de 18,5 milioane dolari, firmei "Ar¬girom International" con¬tra unui procent de doar 15%. Desi Mircea Geoana urla pes¬te tot despre saracia ro¬ma¬nilor si inechitatea so¬ciala, la el acasa, in vila pusa la dis¬pozitie de la RAAPPS, n-are curajul sa ridice pro¬blema salariilor nesimtite ale unor bugetari.
    2009-11-24, 15:10:12 (82.77.171.*)
  76. de sudistu':
    Ce doctrina, ce stanga, ce dreapta,.ce prestatie politica, ce argumente logice, ce program politic!...Din punct de vedere politic ne aflam in feudalism, desi nici mentalitate tribala inca nu avem.. Votul in Romania, in general, este impotriva "cuiva"...In '96 s-a votat impotriva lui Iliescu, in 2000 impotriva lui Vadim, in 2004 impotriva lui Nastase, iar in 2009 se voteaza impotriva lui Basescu... Nu e de mirare ca o ducem prost cat timp incercam sa inlocuim golanii, hotii, cocalarii cu alti golani, hoti, cocalari…aparent mai de treaba…
    2009-11-24, 15:15:41 (86.34.178.*)
  77. de desteptul:
    bai,prostilor;iar aduceti comunismul in tara?nu v-a ajuns ILIESCU cu minciunile si interesele lui de culise?nu vedeti ca geoana si antonescu doresc sa puna mina pe putere si sa distruga tara?bai,prostilor,c are scrieti de rau de BASESCU;asa ati votat cu iliescu si ani de zile a furat poporul,si a mintit frumos.asta face si geoana acum.cind a fost comunismul bun? si inca ceva..... ce daca gazeta de sud e a pdl-ului? cuvintul libertatii nu e al psd-ului?
    2009-11-24, 15:21:33 (91.206.158.*)
  78. de ptr desteptul (?):
    Memoria poate iti joaca feste sau varsta ta e una frageda, asa se explica faptul ca nu iti amintesti ca dupa '90 Basescu a fost ministru cand Iliescu era presedinte, mai mult, Traian il lingusea pe Ion de cate ori avea ocazia. Oricum, trebuie sa-ti amintesti ca PD-ul lui Base a fost in Internationala Socialista pana acu cativa ani...
    2009-11-24, 15:46:50 (86.34.178.*)
  79. de MIHAELA are dreptate:
    asa cum brigadierul silvic mircea costea(cumnaul lui mircea gceoaca)a adus pagube imense bancilor de stat asa si prostanacul se va incuia la controceni cu nevasta si va mai iesi doar sa se duca la petreceri pe la ambasade pe la sultanul patriciu etc.Pdlistii sunt si ei corupti dar Basescu a mai scuturat dintre ei si am miscat cate ceva macar la impresie pozitiva nu demagogie de nomenclaturist de primaverii ca geoana.
    2009-11-24, 16:06:29 (141.85.116.*)
  80. de valgor:
    Ma tem ca carmaciul isi va scufunda corabia si ca care poate sa scape va scapa unde va vedea cu ochii.
    2009-11-24, 16:39:25 (81.192.34.*)
  81. de Traian Basescu - NAVIGATORUL SI TURNATORUL:
    TRAIAN BASESCU a fost racolat de Securitate in 1973, pe cand era elev al Institutului de Marina intocmindu-i-se dosarul personal nr. 3990/09-11-1973 Pana la terminarea studiilor in 1976 a fost colaborator al lucratorilor din Directia a IV- a de Contrainformatii Militare. (A nu se confunda cu Directia a III-a de Contraspionaj! ) In aceasta calitate elevul militar BASESCU TRAIAN avea obligatia sa informeze organele de Securitate despre modul in care se desfasurau activitatile specifice in Institut, despre comportamentul si atitudinea colegilor si ale cadrelor didactice atat in cadrul activitatilor specifice, cat si in particular. La terminarea studiilor, Directia a IV- a de Contrainformatii Militare a incetat legatura cu colaboratorul BASESCU TRAIAN , dosarul personal al acestuia fiind transferat la Inspectoratul Judetean Constanta al Ministerului de Interne, Departamentul Securitatii Statului, cu adresa nr. 00151392/29-09-1976. Dupa absolvirea Institutului de Marina, TRAIAN BASESCU este incadrat ca ofiter la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta. In aceasta calitate TRAIAN BASESCU este preluat ca informator – sursa de catre lucratorii Biroului de Securitate Port Constanta condus la acea vreme de ofiterul Dumitru Nicusor. De folosirea ofiterului de marina TRAIAN BASESCU s-a ocupat direct locotenentul major de Securitate Mihai Avramides care organiza contacte cu acesta inainte de plecarea in cursa si la intoarcere. La aceste intalniri participa de regula si seful lui Avramides, Dumitru Nicusor, care insa se intalniea si separat cu TRAIAN BASESCU. In calitatea sa de ofiter de marina, TRAIAN BASESCU dadea informatii cu privire la starea de spirit a echipajului, temele de discutie abordate de membrii echipajului, activitatile si contactele pe care membrii echipajului le aveau in porturi, in timpul escalelor, activitati de contrabanda si specula, dar si despre eventuale aprecieri sau comentarii facute de membrii echipajului cu privire la conducerea superioara de partid si de stat.
    2009-11-24, 16:39:59 (79.117.182.*)
  82. de RRomanul patriHHotz:
    Dilema electorala // Si acum va-ntreb pe voi: // Pe cin’votez in turul doi? // Chiorpaliul securist // Ca este un bun artist? // Sau pe Mucea Prostanac // Care da cu bata-n lac? // Stau si ma scarpin in ceafa // Cine-mi da mai mare leafa? // Basecu , Udrea , Videanu, // Emil Boc si cu Berceanu? // Sau Geoana cu hotzii lui, // Baronii judetului? // Cine a furat mai mult, // Cocos si cu Paunescu // Sau Vantu cu Voiculescu? // Stau acum si ma gandesc, // Socotesc si socotesc… // Cel mai bine dau cu banul // Ca sa nu regret la anul. // Ca e Base ca e Geoana // Hotzii vor primi pomana, // Pentru noi va fi la fel // Ca e Mucea sau cel chel. // Si atunci de ce m-agit? // Oricum sunt dezamagit! // Ar mai fi totusi o sansa // Ca sa facem cale-ntoarsa // Din drumul fara speranta // Daca facem alianta // In Partidul Radical // Care este acum pe val.
    2009-11-24, 16:40:41 (173.99.141.*)
  83. de Traian Basescu - NAVIGATORUL SI TURNATORUL II:
    In jurul anului 1984 informatorul TRAIAN BASESCU a fost trecut in reteaua Centrului de Informatii Externe din Departamentul Securitatii Statului unde a lucrat cu ofiterul Silvian Ionescu din cadrul Directiei I. In 1987 TRAIAN BASESCU este numit sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers, Belgia, unde isi desfasoara activitatea sub directa coordonare a lui Silvian Ionescu care conducea la acea data Serviciul I (Belgia-Olanda-Luxem burg) din Directia I a CIE. In aceasta perioada TRAIAN BASESCU a transmis preponderent informatii de inters economic cu privire la activitatile din porturile maritime Anvers si Roterdam, dar si informatii cu privire la echipajele navelor care acostau in aceste porturi, precum si informatii despre membrii personalului diplomatic roman din tarile respective. In vara anului 1988, TRAIAN BASESCU a fost retras temporar de la Anvers pentru a participa la un instructaj care a durat doua luni si s-a desfasurat la Scoala de ofiteri MI de la Baneasa. In 22 decembrie 1989, ofiterul de Securitate Silvian Ionescu, cel care l-a avut in subordine pe TRAIAN BASESCU, s-a infiltrat printre revolutionarii din fata Comitetului Central, a intrat in anturajul lui Dan Iosif si ulterior al lui Gelu Voican Voiculescu si in ianuarie 1990 a fost numit Secretar Executiv al FSN. Actualmente este Secretar Executiv al PD. La inceputul anului 1989 in ascensiunea profesionala a lui TRAIAN BASESCU intervine o sincopa. Pe 8-03-1989 este rechemat in tara, fiind acuzat de nereguli grave in administrarea fondurilor NAVROM. TRAIAN BASESCU a fost sanctionat pentru ca a autorizat, fara aprobarea NAVROM Constanta, o plata suplimentara de 300.000 de franci belgieni pentru lucrarile de reparatii efectuate la nava Zimnicea in ianuarie 1989. Sanctiunea primita s-a datorat, mai ales, faptului ca TRAIAN BASESCU a decis ca lucrarile de reparatii sa fie executate de Santierul Naval Belliard din portul Anvers, desi existau oferte de executie a lucrarilor, mult mai ieftine, din partea altor santiere navale din acelasi port. In perioada ianuarie-martie 1989 TRAIAN BASESCU a trimis numeroase note informative si rapoarte in tara incercand sa-si justifice deciziile, dar si lansand acuze grave si neintemeiate la adresa Comandantului navei Zimnicea, despre care scria ca este , si ca este. Datorita gravitatii exceptionale a faptelor de care a fost acuzat, tinand cont de legislatia din acea vreme, numai sustinerea din partea Securitatii poate explica faptul ca TRAIAN BASESCU a fost sanctionat doar administrativ, si nu a suportat si rigorile legii. El a fost chiar mentinut ca angajat al NAVROM Constanta, fara sa mai primeasca insa nici o insarcinare pana la Revolutie. Imediat dupa Revolutie, TRAIAN BASESCU a fost numit Director General al Inspectoratului de Stat al Navigatiei Civile din Ministerul Transporturilor. Pentru a obtine aceasta functie foarte importanta, TRAIAN BASESCU s-a bucurat de recomandarea si sustinerea secretarului executiv al FSN Silvian Ionescu, dar si ale vechiului sau prieten, Calin Marinescu, zis Shogunul, pe atunci Presedinte al CFSN Constanta.
    2009-11-24, 16:43:57 (79.117.182.*)
  84. de Basescu presedinte:
    nu v-a furat destul VANTU cu FNI-ul,mai vreti odata,vreti ca omul-MARIONETA geoana sa-i mai fac odata jocul lui vantu sau credeti ca nu vrea nimic in schimbul campaniei pe care o face ptr prostanac? prostanacii voteaza cu prostanacu
    2009-11-24, 16:49:41 (79.117.217.*)
  85. de PENTRU TRAIAN BĂSESCU NAVIGATORUL ŞI TURNĂTORUL:
    AM RĂMAS MUTĂ DE UIMIRE,ĂSTA ESTE MARELE DEMOCRAT ŞI PREŞEDINTE AL ROMĂNIEI ?????? DOAMNE CE PROSTIE AM FĂCUT ŞI ERA SĂ FAC ŞI ÎN TURUL 2
    2009-11-24, 16:58:28 (86.124.213.*)
  86. de GRASU.CRAIOVA@GMAIL.COM:
    FRATI NEMULTUMITI doresc sa va anunt ca impreuna cu DAN ROTARIU si partidul din care face parte ne vom organiza pentru strangerea de semnaturi sa modificam legea sponsorizarii partidelor parlamentare si legea privind drepturile puscariasilor.nu mai vrem sa platim impozit pe prostie sa traiasca politicienii si puscariasii bine.cine vrea sa se alature sa-mi scrie la grasu.craiova@gmail. com ASTEPTAM VOLUNTARI LA STRANS DE SEMNATURI
    2009-11-24, 16:58:29 (86.126.42.*)
  87. de Traian Basescu - ADMINISTRATORUL:
    Imediat dupa Revolutie TRAIAN BASESCU a urcat rapid in functie de la Director in Minister, la Subsecretar de stat si de la inceputul anului 1991, la Ministru al Transporturilor. In acesti trei ani 1990-1992, TRAIAN BASESCU a ignorat complet problemele reale din transporturile romanesti si anume starea proasta a drumurilor (nici un kilometru de sosea nu a fost modernizata in acesti trei ani), diminuarea alarmanta a traficului de persoane si marfuri pe CFR, concomitent cu scumpirea exagerata a acesui tip de transport, starea deplorabila a flotilei TAROM ( exceptie facand cele doua aeronave Airbus cumparate de Petre Roman, intr-o afacere din care s-a incasat un comision de 1,3 milioane dolari). Dar aceasta perioada va ramane in memoria colectiva ca perioada in care a disparut mai mult de jumatate din flota maritima a Romaniei, cealalta parte disparand si ea in a doua perioada de ministeriat al lui TRAIAN BASESCU, cu aportul determinant al FPS-ului condus de Sorin Dimitriu si Radu Sarbu. Disparitia flotei romane a insemnat una dintre cele mai oneroase afaceri de dupa Revolutie care s-a soldat cu pierderi de sute de milioane de dolari pentru statul roman, dar si cu castiguri pe masura pentru cei implicati direct. Tot TRAIAN BASESCU este cel care a creat la inceputul anului 1990 o vasta retea alcatuita din inalti functionari din Ministerul Transportului in fruntea carora s-a aflat bunul sau prieten Calin Marinescu (Shogunul), dar si din firme romanesti si mai ales straine care au obtinut sute de milioane de dolari din exploatarea si valorificarea flotei romane. Una dintre cele mai cunoscute componente ale acestei uriase operatiuni de spoliere a avutiei nationale a fost afacerea Petromin- Klaveness (Norvegia) prin care 18 dintre cele mai moderne nave romanesti au fost facute practic cadou firmei norvegiene care la data semnarii contractului cu Petromin, era in pragul falimentului, mai avand in dotare doar cateva vrachiere si nave multifunctionale. Este de remarcat faptul ca in urma afacerii Petromin – Klaveness TRAIAN BASESCU nu a primit numai recompense de ordin material ci a obtinut si diploma de absolvent al cursurilor Avansate de Management în Industria Transportului Maritim ale Academiei Norvegiene, ca bursier al statului norvegian.
    2009-11-24, 17:07:52 (79.117.182.*)
  88. de to`arashul Matrics:
    ca mi-ai adus aminte: la vremea respectiva presa romaneasca a raportat dramele marinarilor sechestrati (navele) prin porturile Asiei pentru neplata datoriilor!..... sau era vorba de alta tara?!! :)))))))
    2009-11-24, 17:16:45 (84.57.196.*)
  89. de VICTOR:
    ĂSTAI MARELE BĂSE AL ROMĂNIEI ?????ORICUM ŞEFUL MEU PRIMAR PDL A ZIS CĂ ÎN TURUL 2 ÎL SPRIJINĂ PE GEOANĂ ŞI TRECE LA PSD !!!
    2009-11-24, 17:45:30 (79.117.136.*)
  90. de SOS:
    TIGANII , HOTII SI CORUPTI DIN PSD MINA-N MINA LA VICTORIA FINALA . SICTIR .
    2009-11-24, 17:47:12 (158.102.162.*)
  91. de Nae Zarnescu Franta:
    Daca Solomon va trece la PSD sau PNL inseamna ca este un baiat destept.Va obtine fonduri pentru proiecte si un nou mandat.Daca va pune afise,,Jos Basescu,, va fi cel mai iubit in Craiova.Daca va mobiliza pentru castigarea presidentiei de Gioana inseamna ca a vazut ca zurliul de Basescu a facut numai rau.
    2009-11-24, 17:58:19 (79.117.154.*)
  92. de ..:
    esti un gunoi,de nenorocitul de basescu si ai lui de ce nu zici?!!!!!
    2009-11-24, 18:05:24 (79.117.208.*)
  93. de zzz:
    iliescu zicea ca tre sa eliminam raul din tara ..pe basescu ... el care a trimis armata pe strazi in timpul revolutie de au murit oameni nevinovati ... el a adus minerii la bucuresti unde au batut femei si studenti si in craiova in drum spre buc au bubuit gara au devastat magazinele si au batut lumea din gara ..el a facut referendum sa dea jos presedintele ..el a dat jos guvernu ... si nimeni nu il ancheteaza in tara asta ..ca are imunitate ..votati toti ca prostii ce sunteti PSD ..urla ca basescu nu a facut nimica in 5 ani ..2 ani de criza mondiala ..avand in vedere ca toate legile date in parlament au fost blocate de psd-pnl ca sa ii arunce ca nu a facut nimica ... ei ce au facut 15 ani ? au vandut uzinele si toate care erau ale statului s-au imbogatit ...si cu gazele cu toate ..votati PSD ..ca ne meritam soarta
    2009-11-24, 18:23:55 (92.80.210.*)
  94. de zzz:
    ce ai prefera ..sa conduca PDL tara cum conduce Mantog masina ...sau sa conduca PSD tara cum conduce nevasta lu Paunescu masina ? :))
    2009-11-24, 18:32:34 (92.80.210.*)
  95. de ..:
    eu prefer sa se ciocneasca intre ei sau daca nu macar sa omoare toti romanii.
    2009-11-24, 18:40:51 (79.117.208.*)
  96. de Traian Basescu - AFACERISTUL III:
    La fel de greu de justificat insa sunt si cheltuielile exorbitante facute de fiica lui TRAIAN BASESCU, Ioana care a deschis de curand un magazin de lux in incinta hotelului Hilton din Bucuresti. Magazinul se numeste si investitia totala facuta de fiica lui TRAIAN BASESCU este estimata la 1.000.000 de euro. Prin intermediul fratelui sau Mircea Basescu, TRAIAN BASESCU este implicat intr-un mare numar de afaceri in Constanta. In 1991, pe cind era Ministru al Transporturilor, TRAIAN BASESCU a infiintat la Constanta firma Star Sea Co srl. La fel ca la Prod Cros srl si la AMC Cros SRL, TRAIAN BASESCU detine aceasta firma prin intremediul fratelui sau Mircea Basescu si a lui Anca Ivascu. Tot prin Mircea Basescu si Anca Ivascu, TRAIAN BASESCU a infiintat in 2001 la Constanta firma Miral Cross Ships Supply srl, care se ocupa de activitati anexe transporturilor pe apa. In 2002, pe numele lui Mircea Basescu, a fost infiintata firma de consultanta MB Consult Company srl. Fratele lui TRAIAN BASESCU detine in totalitate aceasta firma, fiind si unicul ei administrator. In activitatea sa de Ministru al Transporturilor si de Primar General al Capitalei, in afara de afacerea Flota numele lui TRAIAN BASESCU a mai fost legat de numeroase afaceri dubioase care pot explica situatia materiala infloritoare a familiei BASESCU. Ca Ministru al Transporturilor TRAIAN BASESCU a initiat si demarat in 1997, o serie de activitati ca dezmembrarea materialului rulant al SNCFR si vinzarea componentelor la fier vechi, curatirea si intretinerea terasamentelor de cale ferata etc., pe care le-a incredintat unor apropiati ai sai. Aceste activitati platite din bugetul Ministerului Transporturilor erau extrem de rentabile, dar mai ales erau imposibil de controlat ulterior sub aspect cantitativ si calitativ, reprezentand o sursa continua de fonduri pentru TRAIAN BASESCU si apropiatii sai. La aceste activitati s-a adaugat incredintarea fara licitatie a lucrarilor de modernizare si asfaltare a drumurilor. Ca Primar General TRAIAN BASESCU a debutat in 2000, la numai o luna de la investirea in functie cu o operatiune extrem de contestata, demolarea chioscurilor, in urma careia zeci de mii de familii au ramas fara sigurul mijloc de subzistenta. Explicatia acestei actiuni se regaseste in sumele foarte mari de bani primite de TRAIAN BASESCU atat pentru campania electorala din 2000, cat si pentru folosul sau personal, de la doua mari firme de supermarket-uri, Carefour si Billa, interesate in eliminarea concurentei reprezentata de chioscurile care vindeau marfa foarte ieftin.
    2009-11-24, 18:41:02 (79.117.182.*)
  97. de fraieru:
    sunteti prea ferosi in sprijinul lui geoana. e normal daca aci in oltenia nu reusiti ,ce va faceti.nu tineti seama ca aceasta ferocitate va demasca si pshihologia indusa e ca starniti antipatia pentru geoana.va doresc succes in alegeri si sa beneficiati cat mai mult din aceasta ferocitate.
    2009-11-24, 19:20:44 (93.112.212.*)
  98. de pliktisitul:
    Cu riscul de a ma repeta, nu am vre-o mare simpatie pt base dar pt voi astia care tot bateti campii ca el e de vina pt tot ce e rau in romania va doresc sa iese geoana , sa va vedeti copii cum se rateaza in intr-o tara in mizerie asa cum PDS-ul a demonstrat ca poate sa o aduca. Homo sapiens local are o mare problema cu memoria , ati uitat prea repede de ce s-a votat impotriva lor si in `96 si in `04, mai au niste treburi de rezolvat asa ca poate ii ajutati sa revina si sa termine ce au inceput.
    2009-11-24, 19:31:44 (93.122.135.*)
  99. de RRomanul patriHHotz:
    Si totusi 50% nu au votat. Aia unde sunt ca nu prea se vad pe aici? D'astia care isi dau la gioale sa apere hotzii dintr-o tabara sau alta sunt satul.
    2009-11-24, 19:42:20 (173.120.216.*)
  100. de ptr 109:
    Sunt la rand , la mama dv.
    2009-11-24, 19:44:07 (82.79.252.*)
  101. de pliktisitul:
    la orele 17 era coada de minim o ora la sectia de vot, nu toti au timpul sa stea . unii din noi au copii de pregatit pe luni de dus la scoala/gradinite, de gatit sau altele, oameni normali, nu toti suntem pensionari sa avem timp de pierdut la cozi
    2009-11-24, 19:52:43 (93.122.135.*)
  102. de NICOLA:
    CAND S-A ALIAT BASESCU CU GEOANA, VOICULESCU, ILESCU A FOST BINE., A FOST GUVERNUL CARE L- A VISAT.DACA CASTIGA BASESCU STATI LINISTITI CATOT CU PSD SE ALIAZA
    2009-11-24, 20:01:33 (93.122.135.*)
  103. de neutru:
    chiar sunteti penibili. va pierdeti identitatea,va place scandalul? sunteti penibili si pupincuristi.ce-a facut in 5 ani? numai magarii.,a acuzat numai pe cei care nu ia-u mai facut jocurile.fiti deontologi si neutri .campania pe bani publici nu mai spuneti ca a facut.eu nu am votat ca nu m-a convins niciunul ca merita votul meu,dar in turul 2 unul m-a convins ca nu mai merita sa fie presedinte
    2009-11-24, 20:10:37 (79.117.217.*)
  104. de Benjamin:
    Au cistigat LIBERALII! Patriciu este cel mai tare artizan ...l-a luat si pe Vintu si pe Voiculescu...Premier ul oricum este mai tare ca presedintele... Tariceanu liberal....4 ani, un an Boc...care cel putin v-a semnalat in ce stadiu este economia tarii....cu toate ca Tariceanu a semnalat ceva anul trecut cind profesorii au cerut bani multi...acum iar ne dau social-democratii tot pe mina liberalilor...Bravos natiune...Destepti liberalii...vorba lui Benjamin...vecinul meu evreu batrin... "daca nu ai putere trebuie sa ai minte"...exact ce ii lipseste prostanacului...ca nu intimplator l-a nimit asa...stiti voi cine...si pe cine!
    2009-11-24, 20:22:27 (86.126.86.*)
  105. de VT:
    ATENTIE, romani!! Nici nu s-a materializat - scriptic si juridic- aceasta noua alianta PSD-PNL-UDMR-minorit ati, si , iata , apar "MINUNILE" ei !! Asta-seara, la ANTENA 1, s-a facut deja cunoscut faptul ca , noua coalitie a si trecut la ....cele ce ne vor astepta , in situatia ca se va mentine aceasta initiativa : S-A CERUT LA CURTEA CONSTITUTIONALA , ANULAREA LEGII CUMULULUI PENSII-SALARII DE LA STAT!!! Ei bine , iata ca se solicita mentinerea acelor PRIVILEGIATI , ma refer in mod special la cei cu salarii de zeci si sute de milioane , cu pensii de zeci si sute de milioane si , iata , ce "GRIJA" pt. EI, din partea celor ce se vor la viitoarea guvernare !! Adica , ne trimit acasa , in concediu fara plata , acum, de srabatori , pe noi, multi bugetari cu salarii de 10-11 miloane lei vechi, dupa 40 de ani vechime , spunand ca se va face ECONOMIE la buget, ori , in acelasi timp, iata , ii pastreaza la stat, pe cei cu sute de milioane lei facute CADOU- ca salarii compensatorii , pe UNII {politisti, securisti, militari}, pastreaza pensionari DE LUX , in sfidarea milioanelor de pensionari mizerabil platiti , dupa o viata de munca , asa inteleg EI, ca se face ECONOMIE la buget??!! VA INTREB : la ce sa ne asteptam, daca nici n-a inceput presupusa guvernare PSD-PNL_UDMR, cu Geoana , ca PRESEDINTE ?? Pai, n-au dreptate cei ce afirma ca ne vom intoarce innainte de 1989 ??? V O T A T I , deci, in consecinta si cu maximum de vigilenta !!
    2009-11-24, 20:27:51 (79.117.155.*)
  106. de Traian Basescu - MIHAILEANU:
    Apartamentul din Stefan Mihaileanu nr 2: Un etaj de vila, masurand 369 mp, din care 190 locuibili, restul dependinte. Sunt cinci camere, un vestibul, trei debarale, un oficiu, o camara, o bucatarie, doua bai, o terasa si un garaj. Pretul de cumparare, pentru Traian Basescu, 19.301 USD. Cetateanul Traian Basescu declara Primarului Traian Basescu ca e sarac, nu a primit niciodata apartament de la stat, nu are unde locui si sta sub cerul liber.La 14 august 2002, Traian Basescu incheie un contract de inchiriere cu Administratia Fondului Imobiliar pentru apartamentul din Mihaileanu.La 4 februarie 2003, Traian Basescu incheie cu AFI contractul de cumparare a locuintei. In baza Legii 112/1995, spune actul in cauza, casa fiind una nationalizata. Conform acestei legi insa, chiriasul poate cumpara doar daca nu detine o alta locuinta sau nu a detinut una si a instrainat-o. Conditie pe care Basescu nu o intrunea. La 21 octombrie 2002 el cumparase o vila in Baneasa, in care a si locuit si pe care la 12 noiembrie acelasi an o donase fiicei sale Ioana. Contractul nu pomeneste nimic de Legea 10, asa cum sustine avocatul Udrea ca ar fi facut AFI cu toate contractele incheiate dupa 2001 in baza acestei legi, intrucat formularele standard sunt facute pe Legea 112. Udrea spune ca Basescu ar fi facut cererea in baza Legii 10. In mod surprinzator insa, primarul si ulterior presedintele Basescu nu pomeneste nimic de Legea 10 pe care ar fi invocat-o in cerere. In declaratia de avere, el se incapataneaza sa declare ca a cumparat casa in baza Legii 112. Explicatia avocatului Udrea? Basescu nu stie diferenta intre cele doua legi.
    2009-11-24, 20:33:32 (79.117.182.*)
  107. de cos:
    Jos Basescu !!!!!!!!!!!!!!!!1
    2009-11-24, 20:54:31 (79.117.208.*)
  108. de trotineta Fraud:
    "Noi nu suntem atât de naivi. Noi ştim că nimeni nu pune mâna pe putere cu intenţia de-a o mai preda vreodată altcuiva. Puterea nu este un mijloc, puterea este un scop în sine. Nu instaurezi o dictatură ca să aperi o revoluţie, ci revoluţia o faci ca să instaurezi dictatur a." 1984 -George Orwell (scrisa in 1948)
    2009-11-24, 21:00:05 (92.117.16.*)
  109. de Ptr.94...:
    Nu trebuie sa ramai muta de uimire, era o sarcina de serviciu ca oricare alta .Tu cand lucrezi si iti indeplinesti sarcinile de serviciu , consideri ca este normal ca peste cati-va ani sa ti-se spuna ca ai comis fapte ireprobabile ??? constienta fiind ca ti-ai indeplinit asa cum trebuie sarcinile de serviciu? Sigur ca DUSMANII au iesit la atac contra lui Basescu !Nu este cazul sa cazi in capcana de a-i crede. Incearca sa intelegi ca acum se minte la greu ,pentru ca bogatii de carton ai tarii stau pe un butoi cu pulbere si se apara cu tot arsenalul din dotare.
    2009-11-24, 21:12:58 (79.117.169.*)
  110. de c.:
    pt intelctualii din cv! chiar va meritati soarta! meritati sa vina iar lelioara si sa va ia la suturi asa cum a facut o jumate de an. sau , cumva ati uitat? si meritati sa aveti un presedinte ca geoana, un primar ca vanghelie .ca ei nu au furat, au fost cinstiti toata viata lor. nu mai stie nimeni cate borduri a schimbat vanghelie sau cate case are nastase. sau cate matusi tamara o sa mai vina si o sa le mai lase nu stiu ce mosteniri. da, ma, va meritati soarta. l/ati omorat pe ceausescu ca nu era bine. votati/l pe iliescu ca va aduce minerii. cati or mai fii ca si pe aia i/a concediat basescu. ce atata ca stau profii acasa? oricum freaca menta prin scoala! sa nu mai dam atata din gura ca muncesc. asa ca au timp sa/si faca meditatiile linistiti, sa faca afacerile pe care le au, sa castige bani asa cum stiu. nu/i mai plangeti aatat. nu vor trece 6 luni s veti ajunge sa.l injurati pe geoana. pe cat pariem?
    2009-11-24, 21:18:30 (85.121.168.*)
  111. de Traian Basescu - MIHAILEANU II:
    Primarul general nu va locui in casa pe care institutia pe care o conducea i-a repartizat-o. Din octombrie 2002, de cand a cumparat vila de pe DN1 si pana in primavara acestui an cand s-a mutat in resedinta prezidentiala Vila Lac 3, el a locuit permanent in Baneasa, care figura pe numele Ioanei, desi aceasta nu a locuit acolo nici o clipa. Vila din Mihaileanu a devenit cunoscuta abia atunci cand, in urma articolelor de presa, presedintele s-a deplasat personal pentru a scoate din casa niste sacose in care ar fi avut, potrivit propriei declaratii, "lenjerie intima". Basescu si-a facut buletin pe adresa din Mihaileanu, insa contractul nu si l-a ridicat de la AFI pana ce presa nu a dezvaluit existenta acestei case. La 9 februarie 2005, seful statului si-a ridicat copia de contract. O zi mai tarziu – a dezvaluit avocatul Udrea, la cererea presedintelui – a dezvaluit Ministerul Public, se face un act aditional la contract in care "se explica" faptul ca acesta nu a fost incheiat in baza Legii 112, ci a Legii 10. Dupa o ora de interviu, avocatul Udrea nu a reusit sa convinga cu acte normative ca prevederea din Legea 112 care ii interzicea lui Basescu sa cumpere casa nu sta in picioare. In plus, se mai pune o intrebare: cand s-a incheiat de fapt acest act aditional?
    2009-11-24, 21:20:22 (79.117.182.*)
  112. de pt. 90, 92, 96, 106, 116:
    Domnule, m-ai lasat cu gura cascata. Mai ai ? Si asa nu aveam niciun gand sa-l mai votez pe Basescu, dar mi-ai intarit convingerea. Pt. 119 - prea sunt documentate afirmatiile domnului de mai sus ca sa fie minciuni. Nu-i mai lua apararea lui Basescu, ca nu merita.
    2009-11-24, 21:22:46 (82.77.168.*)
  113. de un sfat pt 121:
    ce ar fii sa faci cate o ancheta si in cazul lui vanghelie? sau al lui nastase?sau chiar in cazul lui geoana!!!!!!! poate o sa ai mari surprize. si o sa descoperi ca o sa ramai si tu cu gura cascata nu nuami astia care nu fac altceva decat sa citeasca prostiile tale.
    2009-11-24, 21:30:24 (85.121.168.*)
  114. de Traian Basescu - MIHAILEANU III:
    Dupa izbucnirea scandalului locativ, Traian Basescu a declarat ca va renunta la casa din Stefan Mihaileanu si o va cere Primariei Capitalei ca sa-i returneze banii dati pe imobil. La numai cateva zile, domnul presedinte s-a razgandit, sustinand ca va inapoia imobilul doar dupa ce organele de ancheta se vor pronunta daca a incalcat legea cand a devenit chirias si apoi proprietar. La o zi dupa ce Elena Udrea, fostul consilier de stat al lui Traian Basescu, a anuntat ca este avocatul presedintelui in dosarul privind casa din strada Mihaileanu din Capitala, procurorii Parchetului General au decis, brusc, sa inchida dosarul. Udrea a fost prezenta la Parchetul General, pentru a depune la dosarul cauzei anumite acte. Ea a declarat ca in calitate de aparator ales de Traian Basescu. Numai ca, toate actele depuse de ea la dosar sunt nule, iar procurorii ori nu au stiut, ori n-au tinut cont de acest lucru. Pentru ca, in acest moment, Elena Udrea nu avea calitatea de avocat. In momentul in care a fost numita consilier la Cotroceni, a facut cerere de retragere din Barou. Dupa plecarea de la Cotroceni, Udrea a facut o cerere de reintrare in Barou, care nu a fost aprobata pana in prezent. Nu a primit "legitimatia"p entru a avea dreptul sa exercite meseria de avocat. Elena Udrea a fost la Parchetul General pentru a depune actele la dosar avand o imputernicire de la Basescu. Numai ca, imputernicirea nu era una intocmita la notariat, astfel ca toate actele depuse de ea sunt nule. In aceste conditii, cum au inchis procurorii dosarul? Cum un presedinte nu poate fi acuzat de fals in declaratii si uz de fals, dosarul casei din Stefan Mihaileanu va fi redeschis abia cand Traian Basescu nu va mai fi presedinte. In cazul in care va castiga si al doilea mandat, dosarul se va prescrie.
    2009-11-24, 21:33:07 (79.117.182.*)
  115. de Calin91:
    Dacă profilul intelectual al alegătorilor sau simpla însumare a anilor de "carte" de care aceştia beneficiază ar fi argumente electorale, Crin ar fi fost preşedintele României. Din păcate, şi proştii are drept de vot. Şi e cam de mulţi. Până la urmă, pe barba lor. Că de-aia e proşti! Respect, Crin! Cel mai valoros candidat pe care România l-a avut după 1989.
    2009-11-24, 21:44:49 (89.120.253.*)
  116. de ptr. ala de la 110:
    Bag sama ca pe dv. v-a fatat vaca colectivului insamantata artificial de zootehistul satului cu cizma din dotare? Se pare ca ati uitat vremurile cand erati vitel ca acum sunteti doar un bou batran.
    2009-11-24, 22:30:12 (173.121.215.*)
  117. de Ion:
    "Noi nu suntem atât de naivi. Noi ştim că nimeni nu pune mâna pe putere cu intenţia de-a o mai preda vreodată altcuiva. Puterea nu este un mijloc, puterea este un scop în sine. Nu instaurezi o dictatură ca să aperi o revoluţie, ci revoluţia o faci ca să instaurezi dictatur a." 1984 -George Orwell (scrisa in 1948) 2009-11-24, 21:00:05 (adresa: 92.117.16.*) CORECT ! Atunci, unde-i dicatura la noi? Ca am rasturnat-o, nu? E simplu: in PARLAMENT! Avem DICTATURA PARLAMENTARA! Limit area numarului de MANDATE pentru TOTI ALESII, ar mai imbunatati un pic lucrurile. Cu conditia ca legea sa-i urmareasca pe alesi si in lumea cealalta. Ce s-a facut acum, la referendum e aproape nimic. DOUA MANDATE!
    2009-11-24, 23:05:45 (216.194.21.*)
  118. de Dan RO-tariu:
    Asa e aduceti doua mandate ... de arestare!
    2009-11-24, 23:15:02 (79.117.222.*)
  119. de RRomanul patriHHotz:
    Pentru boul de la 110 , IP 82.79.252.* i colea: ************ **Injuri de mama ca un bou, // Te-ai nascut in grajd in paie, // N-ai iesit afar’ din ou, // Nu esti zamislit din c…aie. // Esti bagat in coor la vaca // De zootehnistu Bot // Cu cizma cauciucata // Infipta pana la cot.
    2009-11-24, 23:28:44 (173.106.231.*)
  120. de VT:
    Am inteles ILEGALITATEA repartitiei casei pt. Traiona Basescu> Pentru a fi IMPARTIAL, va rog sa prezentati si "LEGALITATEA" locuintei de la stat ,a lui Mircea Geoana!
    2009-11-25, 09:19:01 (79.117.155.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 14°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 16°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: