Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Sondaj:

Cine credeţi că va câştiga fotoliul de primar la următoarele alegeri?

Olguţa Vasilescu
Antonie Solomon

Comentarii »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Opinii

Porcii şi mărgăritarele lui Spiru Haret

Opinii - Vlad MIXICH
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Putem urma şi la Craiova cursurile celei mai mari universităţi din Europa. În faţa clădirii cu patru etaje, stil tradiţional comunist, se mai strâng la ocazii grupuri de studenţi. În rest, e pustiu. Nici nu-ţi poţi imagina ce univers nebănuit se ascunde în spatele geamurilor de fabrică.
„Familia universitară în care aţi intrat vă deschide porţile unui univers nebănuit!“. Da, aşa sunt întâmpinaţi viitorii studenţi pe pagina de internet a Universităţii „Spiru Haret“, cea mai numeroasă din România şi din Europa. Familia despre care se vorbeşte nu este doar academică, ci şi de sânge. Rectorul şi unul dintre prorectorii universităţii sunt tată şi fiu: Aurelian Bondrea şi Aurelian Bondrea Jr., iar Andrei şi Adrian Păunescu predau, la rându-le, cursuri în cadrul aceleiaşi facultăţi. Dar cu astfel de fenomene (deşi nu chiar atât de izbitoare) suntem deja acomodaţi. În România, harul pedagogic se transmite ereditar şi nu va mai trece mult până când cercetătorii vor descoperi o „genă a profesorului“, studiind loturi din universităţile româneşti. Dar nicăieri concentraţia de cadre universitare provenite din rândurile fostei elite academice comuniste nu este mai mare ca la „Spiru Haret“. Acolo unde pătrunzi într-un univers nebănuit: prezentarea video a universităţii seamănă izbitor cu o emisiune dedicată realizărilor Epocii de Aur, în discursurile rectorului se aude scârţâitul limbii de lemn, iar absolvenţii fericiţi încing o horă în amfiteatrul minunatei universităţi.
Ei bine, Ecaterina Andro-nescu, ministrul educaţiei şi cercetării, a îndrăznit să tulbure serenitatea acestui paradis academic. Instituţia numită „Spiru Haret“ se vede pentru întâia oară confruntată cu spectrul neacreditării, iar anularea diplomelor pare să fi devenit deja realitate. Acţiunea ministrului Andronescu este mai mult decât corectă, dar, vai, atât de tardivă. Universitatea şi-a primit acreditările în perioada primului ei mandat la Educaţie, în urmă cu aproape un deceniu, iar de atunci, aşa-numita „seriozitate“ a examenelor „de la Spiru“ a devenit proverbială. În fapt, confruntată cu nenumărate contestaţii, Ecaterina Andronescu a hotărât că are nevoie de un exemplu radical. Mai ales că, în vremuri de criză, universităţile de stat nu îşi permit să piardă potenţiali studenţi plătitori.
Raportul Coaliţiei pentru Universităţi Curate, care făcea referire la corupţia şi lipsa de transparenţă din universităţile de stat, a trecut fără efecte. Procentele de promovabilitate, imposibile din punct de vedere statistic, care demonstrează existenţa unor grave nereguli la examenul naţional de bacalaureat, au fost şi ele ignorate. Dar Ecaterina Andronescu şi-a îndreptat privirea asupra sfruntatei imposturi academice de la „Spiru Haret“. Pentru că ministerul avea nevoie ca de aer de o demonstraţie de forţă.
Reprezentanţii instituţiei „Spiru Haret“ acuză ministerul de minciună şi neruşinare. În spatele tupeului lor stau datele statistice: o treime dintre studenţii înmatriculaţi în România sunt înscrişi la cursurile acestei întreprinderi private. Nici că se putea da un exemplu mai grăitor al disoluţiei valorilor şi a transformării imnului „Gaudeamus“ într-un hit de trei parale. Cei dispuşi să plătească pentru a obţine o diplomă de mucava sunt încă foarte mulţi, pentru că în România există multe locuri în care patalamaua contează mai mult decât realitatea. Norodul academicienilor promovaţi pe pile creşte, dar tâmplari pricepuţi nu mai sunt de găsit în ţară. Iar porcii îşi atârnă de rât mărgăritarele lui Spiru Haret.


 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 3.60/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.6 din 55 voturi




Comentarii
Scrie recenzii despre firme si evenimente pe Craiova.ro

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul textelor de mai jos. Comentariile care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de trotineta Fraud:
    Va propun eu alta tema pentru pacmanit: sint eu pacmanicus alergicus ca imi creste pulsul la articolele dlui. Mixich sau e dinsul care insista sa se scarpine "in cap".... desi nu mai are tur la pantaloni de atita scarpinat? Pina atunci, merg sa ma pieptan putin pina imi dau foc la baraca !
    2009-07-17, 04:43:27 (92.116.6.*)
  2. de Radical:
    D-le Vlad MIXICH, examenul de licenta se da la stat. Sa inteleg ca acolo e putregaiul ? Sa inteleg ca este vorba despre interese financiare si Universitatile de stat nu isi mai primesc malaiul ? Sa inteleg ca cei de la Spiru nu au mai dat spaga sa fie acreditati ? Sa inteleg ca acreditarea se da in fiecare an ? Pai Universitatile de stat o primesc in fiecare an ? Stiti ce e foarte trist ? Ca sunt copii care au pierdut din viata lor invatand (sau nu) si trebuie s-o ia de la cap. Ar trebui sa le fie echivalate studiile daca ele au fost facute conform programei in vigoare si mai ales ca acolo au predat cursuri profesorii de la stat. Sa inteleg ca daca un profesor de la stat preda la facultate privata, nu mai preda cursurile asa cum trebuie ? E o aberatie ! Eu daca ma duc sa cumpar de la Bila, cumpar de la un magazin acreditat, nu verific daca branza e veche, la fel si la facultate, intru cu incredere ca statul si-a facut datoria si a verificat tot ce trebuia ca eu sa pot invata acolo. NU mi se pare normal ca statul sa ma lase neprotejat si dupa 3-4 ani de studiu sa imi spuna ca Spiru a functionat ilegal si m-a escrocat. Pai m-a escrocat in cardasie cu statul roman care si-a primit impozitele din banii platiti de studentii care acum nu mai sunt studenti. Asta este o mizerie tipica a statului roman, de tip mafiot. Pentru ca asa e construit statul roman. Maine daca ma duc la o farmacie sa iau medicamente, care e vina mea ca nu e acreditata ? Cine trebuia sa verifice in timp util ? Are usile deschise ? Eu presupun ca statul a verificat acest lucru. Si aici nu e vorba de o simpla farmacie ci de cea mai mare universitate particulara din tara . Banu, tati, banu !
    2009-07-17, 07:39:42 (79.117.133.*)
  3. de jalique:
    de acord cu cele scrise despre spiru, unde cea mai mare ironie se numeste gh.bica-rector la craiova! insa dl.mixich ar trebui sa povesteasca in paralel si despre fac. de medicina din craiova, probabil cea mai mare familie universitara a tarii, incepind cu fam. ciurea- tata, mama,fiu, nora- trecind prin fam. mixich: tata, fiu si terminind cu fam. rogoz-silosi. ce ziceti dle mixich? cine ridica primul piatra?
    2009-07-17, 07:43:03 (79.117.153.*)
  4. de Radical:
    Am vazut la stiri ... cei care au absolvit cursurile Spiru Haret vor da licenta la stat. Corect ! Nu poti lasa copiii cu ani din viata irositi din cauza unor neintelegeri intre snapanii de la Spiru si snapanii din Guvern. *** Dar va propun un joc. Hai sa numim aici profesori de la stat care iau spaga, deci ar trebui sa fie lovite de nulitate examenele de las stat luate prin mita . 1. Galiceanu (Fac de Stiinte Ec.) - fost si arestat. Mi se apre normal ca toate examenele sustinute cu el sa fie "reeditate" > Va astept si cu altii .....
    2009-07-17, 08:00:22 (79.117.133.*)
  5. de DX:
    Vad ca aceste clevetiri fara a spune lucrurilor pe nume,sint probleme personale si nu generale despre soarta invatamantului romanesc la orice nivel.Consider ca invatamantul romanesc este rezultatul afacerilor personale la orice nivel inalt si nu ceerea de noi generatii bine pregatite la cerintele pietei muncii generale.Corect este ca ministerul sa apeleze la presa si a publica universitatile si orice alta institutie de invatamant cu drepturile legale si specialitatile sale.Ce mare lucru sa se enumere cateva facultati ilegale din romania s-au,alte probleme ce nu valideaza diplomele.Ori se poate mentiona ca,se pot face cursurile la orice facultate iar examinarile partiale ori generale se fac numai la.......minister... .etc.Toti se invartesc ca pisica in jurul cozii si nu reusesc nimic,ba mai mult,duce la dezorientarea tineretului si numai au incredere in nimic.Acelasi lucru fac cu scolile generale cand,corespund autorizatiile si nu corespund,rezultatul fiind la baza abandonul scolar.Corect este ca presa sa publice realitatea despre invatamant si nu a se afla cu art aiurea din vise de noapte,fapte concrete despre tot.
    2009-07-17, 08:10:21 (79.117.212.*)
  6. de Eutu:
    Domnilor,doamnelor sa intelg ca toti cei care-l blamati peziarist pentru ceea ce scrie in articol sunteti absolventii la Universitatea Spritu Harem.Denumirea aceasta a universitatii o stiu de la un "student" al acestei "distinse"universi tatii.Cred ca acest lucru spune tot nemaifiind nevoie de altr comentarii.
    2009-07-17, 08:19:28 (193.231.196.*)
  7. de pt.Vlad:
    Nu stiu daca din inconstienta sau din interes jignesti mii de persoane.Sun unul din absolventii acestei universitati si nu numai ca nu imi este rusine,ba chiar sunt mandru.Nu am fregventat cursurile acestei institutii ce poarta numele unei prestigioase personalitati pentru "o diploma de mucava"ci pentru ca programul de invatamant se plia pe programul meu de activitate.Sunt mandru ca licenta am dato la ASE Bucuresti si rezultatele "porcilor de la Spiru Haret " au fost cu mult superiore fata de rezultatele celor "de la stat"".Protestez fata de stilul dv.de a generaliza calitatea corpului profesoral si consider ca ar ficazul sa va cereti scuze publice fata de toti profesorii ce au predat de-a lungul anilor,oameni ca o calitate profesionala si morala deosebita.Chiar da ca domnia voastra nu o faceti,permiteti ca in numele redactiei sa fac eu acest lucru si sa le multumesc.Si inainte de inscrierea la aceasta universitate eram un profesionist in domeniul meu de activitate,dar am considerat ca noile schimbari post revolutionare in economie si societate conduc la necesitatea adaptarii cunostintelor si experientei mele la noile cerinte:economice,le gislative,politice(p e plan intern si international). Ate ntie ! Daca nu aveti bunul simt sa va cereti scufe fata de cei care au absolvit cursurile acestei institutii si de corpul profesoral sunt nevoit sa fac o plangere penala impotriva dumneavoasta si a Gazetei de Sud,
    2009-07-17, 08:29:27 (193.41.249.*)
  8. de pt vladucu dus cu capu:
    domnule, dumneata ai auzit de spagile colosale de la univ.de stat din craiova?.nu mai au cei de la stat ce sa manince,din ce sa-si faca luxuri orbitoare?EU am patit cu universitatea asta de stat ceva de graoaza,a trebuit sa ma imprumut sa pot face "fata micilor atentii".RUSINE sa va fie. doamna ministru stie lucrurile ce se petrec la stat? DA,zic eu,ba mai mult ii incurajeaza.dar doamna ministru stie si vrea si ea ceva ca doar are toate meritele.banda de nerusinati.
    2009-07-17, 08:46:20 (213.233.113.*)
  9. de Tony:
    Domnilor,totul pleaca de la bani.Spuneti-mi ce sansa are o persoana care are o familie de intretinut sa urmeze o facultate la stat? Taxele sunt foarte mari (3000 lei) plus mita de la examene de care nu scapa nimeni.De asta se duce lumea la Spiru Haret .Taxa este mica (1500) iar pentru examene si sa vrei sa dai ceva nu ai cui ptr.ca examenul este in fata calculatorului.Asa ca umblati la taxe domnilor de la facultatile de stat daca vreti sa aveti studenti.
    2009-07-17, 08:58:54 (136.8.150.*)
  10. de mario:
    bravo baieti! va laudati ca ati dat bani ca sa luati o diploma fara sa invatati nimic ,sa va puteti lauda ca sinteti licentiati.la ce va foloseste poate sa va insurati. laudati facultatile in care se invata nu pe cele care dau diplome. de ce va suparati pe ziarist el a spus un adevar mare,a tras un semnal de alarma...
    2009-07-17, 09:23:38 (79.117.194.*)
  11. de avocat din craiova:
    din cate am inteles, in curand voi fi coleg de breasla cu gigioc si alti indivizi pe care nu demult ii aparam prin procese penale, si care acum sunt studenti la drept la spiru haret... multumesc conducerii facultatii ca s-a gandit sa ne ingroase randurile, si astept cu nerabdare deschiderea filialelor universitatii spiru haret din penitenciare.
    2009-07-17, 09:33:50 (86.126.3.*)
  12. de Radical:
    Pt avocatul de la nr. 13. Domnule avocat, o sa mai fii coleg si cu tiganul Astronom care iese cu sabia la vecini. Dar sa stii ca Astronom invata la Universitatea din Craiova de Stat pe locurile speciale pentru tigani. Romanii discriminati nu au voie pe locurile alea. Astronom nu invata la Spiru Haret !
    2009-07-17, 09:57:03 (79.117.133.*)
  13. de avocat din craiova:
    D-le radical, nici nu stii cat de putin ma bucura sa aud asa ceva. Ca idee, am vazut mai nou tot felul de personaje pe care le stiam bisnitari de succes ai anilor 90, care acuma intra in sedinte si poarta roba de avocati, si am crezut ca mi se pare. Sper din tot sufletul ca sa nu se creeze si locuri speciale in Barou pentru tigani, fiindca atunci emigrarea ramane unica solutie.
    2009-07-17, 10:03:03 (86.126.3.*)
  14. de mimica:
    Jenanta situatie! Ce fel de elemente se inscriu la S. Haret? Toti cei ce n-au curaj, datorita orizontului lor limitat, sa sustina examen la o facultate de stat!F. bine ,sa dea examen, si, daca sunt pregatiti, sigur vor reusi.Le e frica? cine e pregatit n-are de ce se teme.....dar cine e pregatit....?
    2009-07-17, 10:05:30 (79.117.213.*)
  15. de Radical:
    Domnule MImica (nr.16) , sa stii ca am sustinut examen de admitere si pe vremea raposatului si prin 1996 (la stat) . Pe vremea raposatului intram printre ultimii (ca am fost cam lichea) - in conditiile in careinvatam de rupeam cu meditator, cu tot tacamul, iar in 96, m-am dus dupa o luna de frunzarire a materiei si am intrat al 6-lea. Asta ca sa nu te mai umflii in pene ... pentru ca examenele de admitere da la stat (din prezent) sunt simple formalitati. Asa ca lasa-o mai moale. Ce e grav, este faptul ca si acum cu exemene de admitere formale inca sunt copii care opteaa pt privat, deci nici macar nivel formal nu au.
    2009-07-17, 10:17:04 (79.117.133.*)
  16. de cititoare:
    sânt total de acerd cu doamna ministră. foarte bine a făcut că a luat aceste masuri. Toţi care voiau făceau facultatea la Spiru Haret. Cunosc persoane cu handicap motoriu si chiar inapoiati mental care au făcut facultatea la Spiru. Scuzaţi-mă dar asta numai facultate nu mai este .............., înveţi raspunsurile la grile si consideri că ai trecut sesiunea un examen dura şi 5 minute. Ce ziceţi de asta? cei de la zi învaţă zi şi noapte pentru un examen şi cei de la Spiru ......... vai mama lor. Cine vrea să facă facultate sa se ducă frate la stat că si acolo este taxă, ori acolo normal , nu se duc că nu fac faţă............. ? Ce, trebuie toata lumea sa facă facultate? Si şantierele au mare nevoie de forţe de muncă. Aşa că............. o felicit pe doamna Andronescu. Bravo !
    2009-07-17, 10:25:05 (86.126.60.*)
  17. de pt.Radical:
    Domnule Draga nu am chef de polemica insa ai mentionat numele Galiceanu.Hai sa ti-o zic pe-a mea.Am terminat in 1998 si pot sa-ti zic ca in cei 4 ani de stiinte economice, prof ca dl .Galiceanu mai putini erau pe acele meleaguri mioritice.In seria mea doar de 2 stiu sigur ca dadeau mita la examene, in conditiile in care erau baieti de bani gata si se prezentau doar la examene.De Dl. B.r.a.t.u cine are grija?ca puteai sa inveti de nota 20, el tot iti cerea de la lingura pina la masini fotodigitale pentru un biet 7-8.
    2009-07-17, 10:30:03 (92.80.238.*)
  18. de LEGIUITORUL:
    Ce va tot certati aici? Si intr-o parte si in alta e aceeasi situatie. La usp se dau examene tip grila, si trebuie sa fi prost sa nu le inveti, la stat majoritatea dau spaga. 7 ani s-au lasat lucrurile de izbeliste la ush pentru ca cineva a cotizat unde a trebuit. Madame Andronescu, dat fiind faptul ca dansa a mai fost odata ministru, reinstalandu-se in confortabilul fotoliu de ministru, se trezeste acu ca nu mai vin bani din taxele colectate de universitatile de stat la locurile cu plata. Asta inseamna mai putin bani de cheltuit/ciordit din bugetul ministerului, sub diferite pretexte. 7 ani au fost orbiti. Daca diplomele celor de la usp la fara frecventa sau id sunt anulate , asta inseamna ca toti cei ce s-au angajat inclusiv la stat pe baza diplomei respective trebuie dati afara. Asta inseamna procese intentate pt cine are ambitie sa se lupte cu statul. Si in cazul usp si in cazul univ de stat sunt foarte multe bube. Nu mai este scoala care era acu multi ani. Nimeni nu mai invata nimic. Uitati-va la copii din scoli si licee: niste analfabeti pentru ca sunt instruiti de profesori la randul lor analfabeti cu diploma fie de stat fie de la usp.
    2009-07-17, 10:33:02 (92.80.219.*)
  19. de elena:
    am absolvit anul acesta fac de drept spiru haret din craiova. nu sunt la varsta la care sa ma laud cu lucrul acesta ...am frecventat cursurile de zi ale cestei facultati in masura in care mi-a permis timpul, dar mult mai multe prezentze decat un tanar al unei alte facultati....de ce tot acest circ???? pentru bani desigur. Boc a cerut tuturor ministerelor sa faca rost de bani.ne-au taiat din salarii, in aer simtim zilnic ca am putea ramane si fara umilul loc de munca....nu ne recusc diplomele pentru ca asta ar insemna bani mai multi la salarii-la asta v-ati gandit? ma intreb ce ne-a mai ramas de dat acestui guvern de incapabili????
    2009-07-17, 11:04:15 (79.117.149.*)
  20. de miki:
    Eu am terminat la Spiru Haret "Management ficanciar contabil" in 2003 , am avut profesori care predau la stat , nu dadeam examene pe vremea aceea tip grila, acum poate s-au modificat. Mita erau unii profesori care iti cereau pe fata, sa-i cumperi nu stiu cate carti care valoareaza nu stiu cat. Profesori care s-au facut editori peste noapte. Nu intrai in ex dc luai ac carti. La stat procedau la fel ... deci nici o diferenta. Erau si profesori corecti care nu luat/cereau mita. Examenul de licenta l-am dat la stat... deci ce conteaza unde ai facut cursurile dc ai diploma de la stat? Acum nu dadeau exament tot la stat? Sper ca nu mi se anuleaza tot acum :(.
    2009-07-17, 11:06:44 (92.80.200.*)
  21. de Radical:
    Pt.nr.19 - Ok, nu avem chef de polemica, dar polemizam ... simpla opinie diferita de a altora poate fi numita polemica, dar noi nu avem chef de polemica *** Lasand polemica la o parte, dvs vorbiti de cei doi colegi din generatia 98 care dadeau spaga, noi aici vorbim despre invatamantul din 2006 (stat / privat), unde toti dau spaga. In 98 se dadea un pachet de Kent, acum se dau sute de euro. Pe vremea lu' tata nu se dadea deloc. S-a facut un schimb de generatii. Nici profesorii nu mai sunt ce-au fost.
    2009-07-17, 11:13:49 (79.117.133.*)
  22. de Radical:
    Pt.nr.24 - Miki *** Daca ai dat examenul de licenta la stat nu iti vor anula nimic, pentru ca altfel se vor nega ei pe ei, nerecunoscand un examen sustinut la ei. Cum vor justifica anularea unui examen sustinut la stat ? Nu a fost corect ? Ptiu Doamne !
    2009-07-17, 11:18:36 (79.117.133.*)
  23. de elena:
    in cadrul universitatii SPIRU HARET ar trebui facuta putina organizare in sistemul de invatamant si in examinarea studentilor, in rest aceasta universitate dispune de laboratoare si dotari foarte bune, profesori bine pregatiti iar examenele se iau pe merit in comparatie cu cele de la facultatile de stat unde spaga predomina la fiecare examen si facultate.
    2009-07-17, 12:04:06 (79.117.184.*)
  24. de teacher:
    elena, spui ca ai absolvit dreptul la spiru haret?.. de ce nu l-ai absolvit la stat? aud? e simplu, pt ca trebuia sa dai examen de admitere, pentru ca trebuia sa inveti, intrucat dreptul la stat este una din putinele serioase, e drept, cu bubele ei administrative... si iar intrebare de baraj: de ce ai facut facultatea acuma? pentru ca sa fii trecuta pe post cu studii superioare, si pentru un spor salarial. Ma mir ca ai tupeul sa pretinzi ceva, cand stii bine care iti este nivelul. Unii dintre voi chiar nu aveti simtul masurii, nene... zau asa!
    2009-07-17, 12:12:04 (86.126.3.*)
  25. de eu2:
    parerea mea.cei ce conduc tara de 20 de ani sint absolventi ai facultatilor de stat.au demonstrat ca ar fi mai buni decit cei de la facultatile particulare?nu.se vad rezultatele.
    2009-07-17, 12:25:54 (92.80.242.*)
  26. de taran prost:
    bah fi-r-as al dreac numa eu ramasaei fara facultate da auzii ca se deschise una Spritzu'n Harletz la Cosoveni. c-o duzina de oratanii si doi porci ma fac doctor.
    2009-07-17, 12:41:04 (213.233.90.*)
  27. de anca:
    Subscriu ptr.nr 16.Felicitari d-nei Andronescu ca a terminat cu mizeria intitulata Sp...H..... Sa invete cei de la Spiru,care e problema/?Sa dea licenta la stat sa vada ce inseamna carte....Va garantez ca vor renunta multi la aceasta licenta.....de frica......de rusine ,,,,ca nu o vor lua......dar mai ales de lene.Rusine USH !!!!!!!
    2009-07-17, 12:43:36 (92.85.51.*)
  28. de aly:
    Cea mai mare aberatie. S-a intrebat cineva de ce cei mai multi se duc la Spiru? Pentru ca sunt angajati si nu pot merge la cursuri, ce-i drept si facultatile de stat au ID, dar taxele sunt astronomice si nu toti isi permit sa le plateasca. Aici e discriminare. Eu am terminat o facultate de stat, la buget, iar mama a terminat Spiru Haret si a invatat mult mai mult deact mine.La stat se face carte??asta cred cei care vor sa se amageasca singuri...exceptand Dreptul si Medicina nu se mai invata niciunde..si cei care au pierdut anii pe la Spiru?de ce sunt loviti tocmai ei?De problema cu acreditarea se vb de mult timp, daca dna Andronescu e asa corecta de ce a mai permis sa se ajunga aici?Nu vede ca face rau la prea multa lume?Cel putin la USH examenele nu se cumpara ca la stat...vai de voi...cei fara carte si minte totodata
    2009-07-17, 13:06:17 (82.77.174.*)
  29. de pt teacher:
    eu am fost la stat si am renuntat din lipsa de bani, fiind taxe uriase asa ca tot spiru ramane.
    2009-07-17, 13:12:46 (92.83.8.*)
  30. de Ion Vasile:
    Ar trebui sa nu mai fie recunoscute diplomele celor angajati la ministerul invatamantului indiferent de forma de invatamant pe care au urmat-o. Au dat dovada de incompetenta.
    2009-07-17, 13:43:10 (194.102.244.*)
  31. de maria:
    ar trebui sa verificati si alte facultati daca sunt acreditate Va dau exemplu fac. Alma Mater
    2009-07-17, 14:12:33 (92.84.3.*)
  32. de trotineta Fraud:
    ai avut dreptate dle Mixich, uita-te la ei ce se mai miriie pentru osul ce l-ai aruncat! Tine-o tot asa, altceva nu merita pixalaii!!! :) Dai un Cico pentru asta?
    2009-07-17, 14:14:47 (92.117.0.*)
  33. de tery:
    Foarete bine, doamna ministru Ecaterina Andronescu, Facultatea Spiru Haret trebuie sa dispara pentru ca a promovat numai incompetenti pe bani.Locuiesc langa Facultate şi vad ce se descarca din masini in perioada examenelor.Facultate a este o fabrica de bani pentru profesorii care predau acolo.
    2009-07-17, 15:10:14 (79.117.194.*)
  34. de Radical:
    Trotineto, esti atat de selectiv incat nu amusinezi decat oase cu zgarci ! Astea nu iti plac ... ma scuzi !
    2009-07-17, 15:37:25 (79.117.133.*)
  35. de je pt.7:
    Ai absolvit o facultate, esti mandru de asta, dar si fiul meu (care este in clasa a 3-a) scrie mai corect gramatical decat tine. Este posibil: fregventat, dato, mult superioare. Vai de capul tau de intelectual construit la Spiru
    2009-07-17, 16:09:13 (92.80.250.*)
  36. de un roman:
    Ar trebui condamnati si inchisi in puscarii pe toti cei care au initiat si aprobat asemenea institutii de invatamant. Sunt un pericol major pentru viitorul Romaniei. Cati ingineri, economisti si alte specialitati se scoteau inainte de 89 si ce concurenta era ? ce industrie aveam ? Acum cel care ia diploma la astfel de fac se compara cu unul care a facut ASE sau Drept in Buc, poate ocupa si functie in administratia statului si el nu are creierul dezvoltat si isi bate joc de oamenii cu care intra in contact. Trezitiva parinti si nu mai dati bani aiurea sa piarda copii cate 3-4 ani din viata sa obtina o hartie fara acoperire. Sa puna mana sa invete si daca poate sa intre la fac serioase, daca nu sa invete o meserie, ca Romania nu mai are meseriasi si specialisti buni.
    2009-07-17, 17:10:20 (85.204.225.*)
  37. de corina:
    sa fi vazut secretarele de la spiru cat de urat se poarta, groaznic, ele chiar ar merita sa ramana fara locul de munca, asta in craiova, in rest, problema e un cutit cu doua taisuri, ca peste tot sunt victime colaterale
    2009-07-17, 17:26:47 (92.80.245.*)
  38. de STOLERU MIOARA:
    Dumneata unde ai studiat "domnule" jurnalist? La ce margine de vocabular ai scurmat pentru acest final de articol? Cum îţi permiţi să jigneşti oameni pe care nu-i cunoşti şi despre care nu ai infomaţii concrete cu privire la munca lor pentru a obţine diploma la Spiru Haret? Am 39 de ani, sunt absolvent al Institutului Politehnic din Iaşi (1993 ) şi al Facultăţii Spiru Haret din Iaşi, am 2 copii şi lucrez într-o instituţie de stat. Cum îţi permiţi Dumneata să mă jigneşti? Nu mă cunoşti, eu nu te cunosc şi nici nu-mi doresc să te cunosc. Cear fi ca toţi "porcii" care "îşi atârnă de rât mărgăritarele lui Spiru Haret" să facă plângere penală împotriva jurnalistului care a semnat acest articol atât de profund?
    2009-07-17, 17:37:01 (85.120.166.*)
  39. de gigel:
    Eu am facut doua facultati pe gratis inainte si dupa revolutie (din 1996) am intrat prin examen de admitere la amandoua si n-am dat spaga la niciun examen:concluzia:pun eti mana si invatati!
    2009-07-17, 17:50:43 (79.117.153.*)
  40. de peste tot e rudenie:
    sa vezi inc entru sau la automatica rudenii,nasi,fini,pa rteneri de afaceri draci laci,te apuca scarba
    2009-07-17, 17:56:40 (79.117.131.*)
  41. de VIOREL:
    sunt de acord cu D-na Stoleru in asa tara unde disolutia statului este frecventa , ma intreb ce interese sunt , pacat ca traiesc in asa tara.Rusine CELOR CARE BLAMEAZA oameni de buna credinta in institutiile statului care trebuiau sa vegheze la legalitatea acestor universitatii , dar cred ca statul tace atat cat incaseaza taxe vezi ce se intampla cu benzina ,si alteproduse ect
    2009-07-17, 18:04:10 (92.83.106.*)
  42. de sudistu':
    Romanii se "pricep" la toate...Mare problema...Isi dau cu parerea despre Spiru Haret oameni care nu au avut tangenta cu aceasta universitate, dar au auzit sau...stiu ei sigur...De ce atata incrancenare in legatura cu nivelul de pregatire al studentilor/absolven tilor de la SH?... Lasati piata muncii sa decida cine este mai bun...Cei cu "spate" isi gasesc job "caldutz" fie ca termina la stat fie ca termina la SH...Ceilalti trebuie sa dovedeasca angajatorului ca merita sa fie angajat...Nu e un secret, sunt destui cei care au fentat scoala cu spagi si alte "influente" iar acum nu-si explica de ce sunt taximetristi, vanzatori, barmani (atat absolveti la "stat" cat si absolventi la "privat")...
    2009-07-17, 18:04:19 (79.117.184.*)
  43. de Vlad M.:
    Regret situatia in care au ajuns absolventii corecti de la Spiru Haret. Insist totusi asupra faptului ca optiunea lor de studiu a fost din start gresita si ca nu ar fi cazut acum la mijloc daca ar fi fost mai atenti. Calitatea cursurilor de la Spiru putea fi apreciata de oricine viziona TVRM. * pentru sudistu: Aveti dreptate cu o exceptie. Cei care lucreaza in institutii de stat nu trec prin sita concurentei. De obicei. In plus astfel de cazuri nu fac altceva decat sa devalorifice diplomele obtinute cu multa truda la facultati serioase. * pentru Ion Vasile: Exact! Cei din minister, care au tolerat ani de zile aceasta mascarada, ei sunt primii responsabili. *pent ru Jalique: Am mai fost atacat pe aceasta tema si precizez din nou ca nu sunt absolvent al unei universitati craiovene si ca nu sunt angajat in nicio institutie de invatamant superior. Inca o precizare: Am incheiat vorbind despre porcii care isi atarna de rat margaritarele lui Spiru Haret. Din pacate exista multi astfel de porci. Dar nu am sustinut ca toti absolventii acestei "fabrici de diplome" ar fi porci. Si pana la urma porcul este un animal simpatic, roz si apropiat genetic de om.
    2009-07-17, 18:33:29 (79.117.196.*)
  44. de mine:
    putini sunt cei care au invatat si au reusit sa profeseze care au terminat la Spiru Haret. De ex. Procuror D.B care tot timpul a invatat fara sa dea parintii lui nimic. Majoritatea nu au facut mai nimic sau lucreaza in alte domenii. Daca vrei sa inveti, o poti face oriunde...
    2009-07-17, 18:47:53 (71.194.118.*)
  45. de jalique:
    informatiile pareau sigure: preparator/asistent( aici nu retin exact) la catedra tatalui. imi cer scuze daca nu este asa, dar restul ramine: la umf craiova, numeri ``nefamilistii``pe degete. incercam?
    2009-07-17, 18:53:32 (79.117.153.*)
  46. de pt.Vlad:
    "Si pana la urma porcul este un animal simpatic, roz si apropiat genetic de om. " Privid fotografia ce insoteste articolul,afirmatia de mai sus si articolul "Universitatea „Lucian Blaga“, înscrieri în timp real"-(reclama mascata,ce coincidenta) as putea afirma:Draga vlad,tichia de margaritar iti lipseste!
    2009-07-17, 19:18:25 (79.117.156.*)
  47. de trotineta Fraud:
    :):):):):):) eu si cu Vlad ridem la postul 47!..... asa "ieste" Vlade?! Moooaaaam! :):):):):):):) Noi stim care e chestia cu "fiinta umana"... "animal".... "care este"!
    2009-07-17, 19:23:42 (84.57.178.*)
  48. de @16:
    da stimata cititoare, USP a scos analfabeti , si statul a scos oameni ca tine care spun doamna "ministra" . vezi proverbul cu ciobul si oala...
    2009-07-17, 19:25:03 (79.117.186.*)
  49. de Radical:
    Ha, ha, domnule Vlad MIXICH ce simpatic sunteti ... si un pic roz.
    2009-07-17, 19:57:02 (79.117.133.*)
  50. de costel:
    Invatamantul este la pamant. Pana nu se vor introduce admiterile la facultate (acreditate sau nu) nu se face nimic. Examenele sunt cele care fac selectia oamenilor competenti, nu notele obtinute in anii de liceu care pot fi cumparate. Cum credeti ca se poate invata, dupa 8 ore de munca, cu familie de intretinut, si la 50 de ani? Cum este posibil ca un angajat sa faca facultatea la zi si sa aiba si bursa? Cu bani si atentii, nu? Cei care isi cumpara diplomele au posibilitatea sa-si cumpere si posturile. Deci unde este profesionalismul? Studentii se fac ca invata pentru ca si profesorii se fac ca predeau. Cati profesori au cursurile actualizate? Cati profesori aduc noutati in cursurile lor? Trebuie facuta reforma............. ..asta este singura solutie in invatamant.
    2009-07-17, 20:31:31 (79.117.194.*)
  51. de banditul:
    de ce nu-i filmati cu camera ascunsa ,si dati-i latoate televiziunile si pe internet, zi de zi pina nu mai pot sa respire...... sau luati gaz si dati-le foc,...... ce naiba nu stim sa scapam de niste bhazaconii? va este frica de ei/??? de ce??? pai de asta suntem aici..... actionati....
    2009-07-17, 20:32:03 (79.117.191.*)
  52. de Flamura:
    Esti un jeg de jurnalist..ce ar fi ca ,,porci de la spriu haret sa te de in judecata pentru prejudicii de imagine si sa platesti u si neamul tau pana nu o sa mai ai nici chiloti in fund
    2009-07-17, 21:46:29 (79.117.159.*)
  53. de gica:
    Vreau sa felicit pe d-na MINISTRU! Chiar ma intrebam, in ultimul timp, pana cand vom mai fi IRONIZATI ni, cei care am absolvit o facultate asa cum ar trebui sa fie absolvita facuitate! FELICITARI!
    2009-07-17, 22:03:51 (92.80.208.*)
  54. de arlechin:
    astia care au terminat fac la stat,voi nu vedeti ca nici nu stiti sa scrieti...mancati din litere...societatea isi alege absolventii tot pe pile indiferent de facultate..asa ca mai e pana societatea sa isi aleaga oamenii cu adevarat pregatiti care sunt din ce in ce mai putini...andronescu isi merita numele de abramburica ca le-a abramburit pe toate incepand de la invatamant pana la inscrierile la gradinita
    2009-07-17, 23:00:28 (79.117.171.*)
  55. de Ever_Last:
    NR 7..esti mandru cai ai "fegventat" cursurile?..si asta spune totul..ai fost poate la limbi straine si nu mai stii pe asta a noastra..hai sictir
    2009-07-18, 00:04:52 (91.81.203.*)
  56. de Ever_Last:
    ala de la NR 12 deja se cearta cu NR13...psihoza..si cel de la NR 15 deja il musca pe Nr 16 si 22 zice nu stiu ce la 24...ochelari?..24 este 20....am ras de prostie rau de tot...si domnu care scrie articolul:)))...are you gay my friend?...at least you look like one...anyway....it`s just crazy what i`m reading..traotineta. .you r funny..i like that..and yessss...go ahead and make fun .. u have enough super intelligent people here..jos palaria trotineta..aia zice "doamna ministra"..mai zicea unul ieri procurora...halal doamna "procuror"...nu am terminat dreptul..nu in Craiova..huh..viatza se vede mai in roz pe obrajii domnului ala de la mii de mile departare:))
    2009-07-18, 00:17:33 (91.81.203.*)
  57. de diana:
    stiti ce domnilor ziaristi,lasati-va de ploconeli in fata politicienilor imbecili care ne conduc,in fata ministrilor idioti care,in lipsa de idei si de activitate,nu fac altceva sa viseze noaptea ceva si a doua zi sa si puna in aplicare ce au visat si ce li se pare lor ca e bine.Domnilor,uitati -va in ce stadiu a ajuns invatamantul la ora actuala,JALNIC,si asta pentru simplul fapt ca totul in Romania de face anapoda;rusiiineeee, domnilor,rusine,pent ru ca mancati ce nu trebuie si vorbiti in necunostinta de cauza;Eu am terminat facultatea la SPH si stiu ca licenta am fost obligata sa o dau la STAT;tot scandalul asta se face pentru simplu motiv ca viitorii studenti aleg sa se inscrie la SPH,deoarece taxa anuala este de trei ori mai mica decat la celelalte facultai,iar facultatile de stat,au ramas rara studenti;documentati -va si pe urma scrieti,baliverne si parascovenii
    2009-07-18, 00:26:21 (84.196.59.*)
  58. de reclama mascata:
    Reclama mascata si concurenta neloiala:"Universit atea „Lucian Blaga“, înscrieri în timp real"-(reclama mascata,ce coincidenta) Reluarea in mod neprofesionist a unor teme "basesciene":-Noro dul academicienilor promovaţi pe pile creşte, dar tâmplari pricepuţi nu mai sunt de găsit în ţară. Lipsa de respect si deontologie profesionala :-Iar porcii îşi atârnă de rât mărgăritarele lui Spiru Haret.
    2009-07-18, 00:43:37 (79.117.160.*)
  59. de hit:
    De domnul "genial " Ioan Hanganu cu 10 specolizări ce părere ai domula de 7. ?????????????
    2009-07-18, 12:49:24 (79.117.187.*)
  60. de jalique:
    nu pot sa ma abtin: pt.ever_last, poz.57- ai absolvit cumva psihologia la spiru haret? sa emiti ipoteze privind o poza...hmmm
    2009-07-18, 16:51:19 (79.117.147.*)
  61. de De ALEX :
    Asculta tu cel de la nr 16. Eu am facut acum 10 ani fac. la stat si nu am muncit sa dau in branci dar acum am apelat la spiru pt.intelegerea si buna vointa de care da dovada cadrele de la spiru.Neprezentare la sinteze si altele .De fapt eu fac facultatea pt ca imi trebuie l locul de munca si pe drept doar hartia trebuie ca postul il am. Ce la stat nu dai bani? si mai dai si spaga. aici platesti taxa si atat.
    2009-07-18, 19:07:50 (86.126.56.*)
  62. de anonim :
    nu mai condamnati invatamantul particular stiti prea bine ca si la stat se promoveaza in sesiune la toate facultatile pe "manuale si cursuri" si sa nu credeti ca la spiru nu se invata -arogantilor
    2009-07-19, 20:34:30 (93.112.213.*)
  63. de anonim:
    studentii de la stat care se lauda ca invata cu piciorele in ligheanu cu apa rece de fapt pleaca de acasa pentru a trai ca lichelele pe bani parintilor si a sta la camine pentru bautura si droguri - nu toti sa nu generalizam dar majoritatea sa nu se laude cu bani parintilor ci cu examenele promovate pe merit -
    2009-07-19, 20:41:19 (93.112.213.*)
  64. de Ptr.38-CORINA:
    Numai secretarele se poarta urat?ordinare,as putea spune,fara exceptie,drept si contabilitate,dar cunoasteti secretul comportamentului ?vi-l spun eu-umbrela,adica protectia asigurata de decan ,prorector bica,statutul social:neveste de politisti,de fosti militieni,amante devenite ulterior neveste de politisti,"cancelar i",etc.Daca a-ti absolvit la Craiova ,stiti cadrele didactice,ce legatura au cu cei ce au condus si manipulat TOTUL in Craova.Regretabil este ca toata clica,adica HAREMUL sunt niste mizerabili si la suflet si la minte.La asa CAL asa caruta.Rusine.Pacat de studenti si absolventi,ei sunt si raman,ca-n titlu.
    2009-07-21, 14:43:02 (188.26.1.*)
  65. de din pacate nu sufera cine merita:
    Toata lumea cunoaste faptul ca mizerie este si in sistemul de invatamant de stat ....... dar ca la Spiru Haret si porcaria aia Romano-Americana nu se face niciunde; e ceva de groaza, e totul facut pe fata, pe bani, fara nici o retinere. Cei ce dau cu banul tac pt ca le iese shmenul, iar putinii care invata (si aici ma refer la Spiru Haret) tac pentru ca nu au alternativa; doar nu o sa porneasca un scandal ca sa isi piarda valoroasa facultate statutul si ca urmare diplomele de "specialisti. In final vina nu este a studentilor ci a sistemului permisiv si corupt. Unde dracu in lumea asta se mai aude de INVATAMANT LA DISTANTA? Este pur si simplu revoltator. O afacere mizerabila. In final, ministresa Andronescu se lupta cu morile de vant pt ca miza este prea mare; sistemul e deja impanzit de lichelele iesite pe banda rulanta ( pai la un raport de 150 de studenti per profesor e totul facil si banos) care trebuie sa isi apere statutul si validitatea pozitie pe care o ocupa. Totusi, sper sa cada ..... poate, poate.
    2009-07-27, 12:27:14 (82.77.66.*)
  66. de luiza:
    Vin si eu cu o intrebare. Am absolvit in 2003 facultatea de Comert, specializarea Marketing, cursuri de ZI, in cadrul Spiru Haret Bucuresti. Licenta am sustinut-o in cadrul ASE, care mi-a eliberat si diploma de studii. Credeti ca am vreo problema in ceea ce priveste eliberarea licentei?
    2009-07-29, 15:01:30 (81.196.9.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: -9°C.
La noapte: -6°C.
Mâine: -3°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.3529 lei
USD: Tendinta 3.2831 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: