Faţă de vânzare

Doi tineri din Marea Britanie au creat un concept inovator, chiar surprinzător: „Buy My Face“, în traducere „Faţă de vânzare“. Ross Harper şi Ed Moyse, de 22 de ani, nu şi-au găsit un loc de muncă după terminarea facultăţii, astfel că a trebuit să găsească repede o soluţie. Astfel, ei s-au gândit să propună un nou gen de publicitate, care a avut un succes neaşteptat. În loc să-şi caute o slujbă, cei doi prieteni îşi oferă feţele drept panouri publicitare diverselor firme, care nu ezită să dea 400 de lire pentru ca marca lor să apară pe feţele băieţilor.


Autori
Etichete ,

Comenteaza acum

Alte stiri

4 februarie 2016

“Dragobetele sărută fetele” pe scena Operei Române din Craiova

Ansamblul Folcloric „Maria Tănase” va prezenta  joi, 25 februarie 2016, ora 18.00, la sala Operei Române din Craiova spectacolul “Dragobetele sărută fetele”. Printre intrepreţii acestui spectacol se numără: Mariana Ionescu Căpitănescu, Niculina ...

Sumarul ediției de sâmbătă, 31 martie 2012

Top