Faţă de vânzare

Doi tineri din Marea Britanie au creat un concept inovator, chiar surprinzător: „Buy My Face“, în traducere „Faţă de vânzare“. Ross Harper şi Ed Moyse, de 22 de ani, nu şi-au găsit un loc de muncă după terminarea facultăţii, astfel că a trebuit să găsească repede o soluţie. Astfel, ei s-au gândit să propună un nou gen de publicitate, care a avut un succes neaşteptat. În loc să-şi caute o slujbă, cei doi prieteni îşi oferă feţele drept panouri publicitare diverselor firme, care nu ezită să dea 400 de lire pentru ca marca lor să apară pe feţele băieţilor.


Autori
Etichete ,

Comenteaza acum

Alte stiri

28 octombrie 2016

Bancul zilei

Doi evrei au magazinele alimentare vizavi. Într-o zi apare la primul afișat că are zahăr de vânzare cu 3.000 lei/kg. A doua zi, celălalt se înfurie și pune un afiș pe care apare 2.800 lei/kg. A treia zi, primul pune

Sumarul ediției de sâmbătă, 31 martie 2012

Top