8.9 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinSusan Sarandon, manechin la 64 de ani

Susan Sarandon, manechin la 64 de ani

Frumuseţea nu are vârstă. O dovadă vie o constituie celebra actriţă Susan Sarandon, care, la 64 de ani, a fost desemnată de brandul vestimentar Uniqlo drept imaginea în Statele Unite a colecţiei sale pentru sezonul toamnă-iarnă. Vedeta din pelicula „Thelma şi Louise“, laureată cu premiul Oscar pentru rolul din „Dead Man Walking“, este una dintre personalităţile implicate în „Voices of New York“, noua campanie publicitară a celebrului brand japonez, care doreşte să aducă un omagiu varietăţii şi integrării culturilor, raselor şi generaţiilor de locuitori din metropoala americană. De altfel, Sarandon nu va fi singura personalitate care va promova imaginea mărcii pe panourile publicitare şi în paginile ziarelor americane. Alături de ea, la această campanie publicitară vor participa şi alţi new-yorkezi pursânge, precum Darren Criss, starul din „Glee“, actriţa Laura Linney şi David Karp, fondatorul reţelei de micro-blogging Tumblr.

O nouă atitudine

„Prin intermediul campaniei «Voices of New York» ne-ar plăcea să scoatem în evidenţă faptul că individualitatea nu se află în haine, ci în oameni“, a explicat Shin Odake, directorul reprezentanţei Uniqlo în Statele Unite. Această campanie a fost lansată cu ocazia inaugurării în această lună a unor magazine ale celebrului brand pe legendara Fifth Avenue şi pe 34th Street. Campania urmăreşte promovarea ideii că produsele vestimentare sunt destinate şi potrivite oricui, indiferent de vârstă, naţionalitate, sex sau venituri. „M-am simţit flatată că mi-au cerut să particip la această campanie. Îmi plac simplitatea şi calitatea hainelor acestui brand, precum şi culorile şi preţurile. Cred că modul în care stau la dispoziţia clienţilor şi felul în care îşi tratează angajaţii sunt onorabile“, a declarat actriţa.
Uniqlo reprezintă cel mai popular brand din Japonia, fiind, totodată, şi lider pe piaţa naţională în ceea ce priveşte atât vânzările, cât şi profitul. Compania mai are, de asemenea, sedii în Marea Britanie, Franţa, Singapore, Taiwan şi Rusia. Anul trecut, brandul vestimentar japonez i-a ales drept ambasadori de imagine pe actorii Charlize Theron şi Orlando Bloom.
• Delia Pătru

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS