17 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinCând clientul devine designer

Când clientul devine designer

Daca vreti sa aveti un look unic si personalizat in materie de imbracaminte si accesorii sau pur si simplu va face placere sa dati frâu liber spiritului creator, merita sa vizitati site-ul Threadless.com.


Nascut din ideea lui Jake Nickell si Jacob Dehart, acest magazin, care comercializeaza produsele doar on line, revolutioneaza traditia in ceea ce priveste raportul firma-client. Vizitatorii site-ului sunt cei care propun modele de tricouri care pot fi cumparate de alti internauti. Diversele creatii sunt prezentate intr-un asa-zis catalog virtual si pot fi votate cu un punctaj intre 1 si 5. In functie de punctajul obtinut, in fiecare saptamâna sunt produse intre cinci si sapte noi modele de tricouri, care au un pret mediu de 15 dolari. Creatorii modelelor care sunt cel mai bine vândute obtin premii a caror valoare este cuprinsa intre 500 si 1.500 de dolari, bani cu care isi pot cumpara produse de pe site-ul Threadless.com. Toate modelele sunt prezentate si comentate de utilizatorii inregistrati, care au posibilitatea de a publica pe site o fotografie proprie in care poarta unul dintre tricourile cumparate. Alt aspect interesant al initiativei lui Jake si Jacob consta in faptul ca, pe lânga conceptul de magazin virtual, cei doi au creat si o adevarata comunitate a utilizatorilor care fac schimb de opinii si de sfaturi legate de moda, isi propun creatiile si au posibilitatea de a-si realiza propriul blog. In aceste conditii, chiar consumatorii sunt cei care ghideaza inovatia produselor si anticipeaza ceea ce dupa unii va fi adevarata revolutie a comertului modern: personalizarea obiectelor vestimentare si a elementelor de design.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS