8 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalGisele Bundchen, mană cerească pentru Wall Street

Gisele Bundchen, mană cerească pentru Wall Street

În ultimul trimestru, bursa de pe Wall Street a înregistrat o creştere a încasărilor cu aproape 15 la sută pentru companiile care au ales-o pe Gisele Bundchen drept imagine pentru campaniile publicitare.

 

Companiile americane au descoperit secretul pentru a-şi asigura încasări record la bursă. Conducerea firmelor cu pricina a apelat la serviciile Giselei Bundchen pentru că, potrivit statisticilor, o campanie publicitară care o are drept protagonistă pe aceasta are succesul garantat.

 

Indicele Giselei

 

Farmecul şi influenţele pozitive ale Giselei, celebră şi datorită relaţiei sale cu actorul Leonardo DiCaprio, au devenit obiect de studiu pe Wall Street. Mai mult chiar, un economist a avut ideea să creeze aşa-numitul „Gisele Bundchen Stock Index“. Inedita invenţie îi aparţine economistului american Fred Fuld, foarte cunoscut în mediul financiar, care a trecut în revistă acţiunile societăţilor ce au ales-o drept imagine pe frumoasa braziliană. Bundchen, care câştigă aproximativ două milioane de euro pentru fiecare contract, a reuşit să strângă o avere „frumuşică“, estimată de revista Forbes la peste 33 de milioane de dolari. La fel de adevărat este însă că şi încasările sunt pe măsură. În medie, acţiunile firmelor cu care colaborează frumoasa braziliană au înregistrat o creştere de 15 la sută la bursă, şi asta doar în ultimele trei luni.

 

Influenţe pozitive

 

Însă chiar să fie suficientă o figură cunoscută pentru a garanta succesul unei societăţi? Nu întotdeauna, dar în cazul Giselei statisticile vin să confirme acest fapt. De exemplu, C&A, o firmă braziliană de îmbrăcăminte, de când şi-a ales-o drept imagine pe Gisele a înregistrat o creştere de 30 la sută a cifrei de afaceri. De asemenea, în ţara natală a manechinului, vânzările cremei Nivea, aparţinând grupului german Beiersdorf, au crescut graţie reclamei vedetei. Iar farmecul Giselei nu i-a cucerit doar pe conaţionalii săi. Şi dincolo de graniţele Braziliei „efectul Gisele“ şi-a făcut simţită prezenţa. De exemplu, colosul Apple a ales-o drept protagonista campaniei „Get a Mac“, pentru lansarea unei noi serii de computere. De câteva luni, acţiunile colosului informatic doboară record după record la bursa de pe Wall Street. De o imagine la fel de bună se bucură şi Limited Brands, compania-mamă a mărcii Victoria’s Secret, unul dintre liderii mondiali în materie de lenjerie intimă. Până în urmă cu câteva luni, Gisele a fost imaginea mărcii de sutiene şi chiloţei. Rămâne de văzut dacă rezilierea contractului va duce la scăderea vânzărilor.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS