12.6 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalVicii în carieră

Vicii în carieră

Sunteţi tânăr, deştept, cu un potenţial nelimitat? Dar la capitolul defecte? Eh, câteva mărunţişuri: întârziaţi câteodată, vorbiţi la telefon cu orele sau nu răspundeţi deloc, sunteţi „uşor“ misogin…

Nimeni nu v-a zis nimic până acum, însă duşmanul cel mai aprig al carierei dumneavoastră sunteţi chiar… dumneavoastră. Nu intraţi în panică! Recunoaşteţi-vă „păcatele“ şi învăţaţi să vă reorientaţi. Vă ajută site-ul www.menonline.ro.

Flirtul şi relaţiile amoroase

Fără nici o intenţie, aveţi talentul să le daţi apă la moară colegilor şi şefului prin remarce, bancuri, aluzii sau afirmaţii cu tentă sexuală? Dacă vă ştiţi mai dintr-o bucată, cu gura mai slobodă, faceţi exerciţii de autocontrol. Chiar funcţionează şi, în curând, veţi şti să vă cântăriţi fiecare vorbă. Dacă vă veţi încurca tocmai cu şefa dumneavoastră, fiecare realizare vă va fi pusă la îndoială: talent profesional sau talent sexual? Sau poate veţi fi considerat gigolo şi vor apela şi altele la serviciile dumneavoastră.

Greşelile de ortografie

Dacă o conversaţie pe Messenger cu un prieten vă permite o oarecare libertate şi o anumită doză de nepăsare, rapoartele, scrisorile de afaceri şi e-mail-urile oficiale care conţin greşeli de gramatică vă pun o ştampilă greu de şters. În cel mai bun caz, se va zice că sunteţi neatent, că nu acordaţi importanţă detaliilor sau că sunteţi neglijent. Însă, cei mai mulţi vor conversa şi vor râde pe seama dumneavoastră, ba chiar vă vor pune la îndoială capacităţile intelectuale. Dacă aveţi de trimis un e-mail unui client sau un proiect şefului dumneavoastră, verificaţi de cel puţin trei ori textul redactat. Sau, cel puţin, rugaţi un coleg s-o facă.

Atitudinea defensivă

Văicărelile şi ţipetele nu-şi au locul la serviciu. Dacă nu rezistaţi presiunii, nu lăsaţi pe nimeni să vadă asta. În nici un caz nu înjuraţi şi nu trântiţi tastatura pe jos. Atitudinea defensivă, mereu în apărare, vă va arunca şi mai mult în dizgraţie. Asumaţi-vă responsabilitatea pentru faptele şi greşelile dumneavoastră şi nu mai daţi vina pe colegi!

Carenţele de exprimare

Maniera în care articulaţi, tonul, inflexiunile vocii, arta oratoriei sau felul în care ştiţi să purtaţi o conversaţie spun multe despre inteligenţă şi competenţă, în general. Rugaţi pe cineva care are curajul să spună lucrurilor pe nume să vă ţină sub supraveghere timp de o săptămână. Astfel, va observa micile ticuri sau alte expresii de care nu vă puteţi „dezlipi“. Renunţaţi la „hmmm“, „deh“, „aaaaaa“, la deschizătorul verbal „deci“, nu bodogăniţi, vorbiţi tare şi răspicat, frazele dumneavoastră să fie logice, cu subiect şi predicat.

Întârzierile

Dacă nu vă puteţi trezi, dacă sunteţi mort de oboseală, odihniţi-vă. Culcaţi-vă mai devreme şi treziţi-vă mai de dimineaţă. Astfel sunteţi sigur că nu întârziaţi. Scuzele de genul n-am găsit loc de parcare sau sunt mahmur nu interesează pe nimeni. Vor considera că nu sunteţi organizat, serios şi că nu-i respectaţi pe cei cu care lucraţi. Iar dacă nu sunteţi de încredere, nu aveţi ce căuta în companie!
Daţi dovadă de verticalitate, tărie de caracter şi loialitate. Astfel veţi fi preţuit în orice companie.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS