« Alte articole din categoria Life & Style

Faţă de vânzare

Life & Style - Diana TOAXEN
(citeste alte articole de acelasi autor »)





0 vizualizari
Sâmbătă, 31 Martie 2012 - 18:53
Versiunea pentru tiparire
Marimea textului:


Doi tineri din Marea Britanie au creat un concept inovator, chiar surprinzător: „Buy My Face“, în traducere „Faţă de vânzare“. Ross Harper şi Ed Moyse, de 22 de ani, nu şi-au găsit un loc de muncă după terminarea facultăţii, astfel că a trebuit să găsească repede o soluţie. Astfel, ei s-au gândit să propună un nou gen de publicitate, care a avut un succes neaşteptat. În loc să-şi caute o slujbă, cei doi prieteni îşi oferă feţele drept panouri publicitare diverselor firme, care nu ezită să dea 400 de lire pentru ca marca lor să…

 

Articolele mai vechi de 30 de zile pot fi accesate de abonatii premium. Abonaţi-vă acum cu numai 2 euro / lună la ediţia online a Gazetei de Sud. Ca abonat premium, aveţi acces total la articole, anunţuri şi arhiva GDS. Mulţumim! Click aici pentru abonare »

 

 

Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.


    Sumarul ediţiei: