Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Sondaj:

Credeţi că taximetriştii vor parca regulamentar după acţiunea poliţiştilor comunitari?

DA
NU

Comentarii (14) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


Trafic masurat independent prin SATI / BRAT

Mărinică Dincă, alesul PD-L pentru fotoliul interimar de primar, a dorit consens şi i-a trimis pe consilieri acasă, să se mai gândească

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


« Alte articole din categoria Eveniment

Craiova rămâne fără primar delegat

Eveniment - Valentin TUDOR
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Vineri a fost ziua amânărilor în privinţa lui Antonie Solomon. Consiliul Local Craiova nu a mai delegat atribuţiile de primar unuia dintre cei doi viceprimari, aşa cum stabilise, iar avocaţii au cerut amânarea judecării cererii de eliberare sub control judiciar pentru marţi.

Vineri a fost ziua duelului dintre cele două tabere: PSD plus PNL împotriva PD-L. Când toată suflarea Băniei aştepta să vadă cine va prelua atribuţiile de primar al lui Antonie Solomon, consilierii locali PD-L au lansat bomba: au amânat şedinţa pentru ziua de luni, la aceeaşi oră. Motivul oficial este acela de a le da timp tuturor consilierilor să ajungă la un numitor comun în interesul oraşului. În realitate, două sunt cauzele care au dus la amânarea luării unei decizii: consilierii PD-L au aşteptat să vadă rezultatul cererii depuse de avocaţii lui Antonie Solomon pentru eliberarea acestuia sub control judiciar, iar a doua, pedeliştii au dorit să preîntâmpine un boicot al pesediştilor, care intenţionau să se ridice de pe scaune şi să plece. Consilierii PSD erau supăraţi că nu au fost şi ei consultaţi atunci când s-a semnat lista pentru convocarea şedinţei extraordinare şi pentru că aflaseră că PD-L îl alesese pe Mărinică Dincă ca delegat al primarului, celălalt viceprimar, Teodor Sas, urmând să-şi anunţe retragerea în plen. În plus, Legea administraţiei publice locale nu îi obligă pe consilierii locali să şi ia o decizie, ci doar să se întâlnească.
„Am vrut să fie unanimitate în ceea ce priveşte funcţionarea corectă a instituţiei. Am încercat să-i conving pe toţi colegii că trebuie să fim toţi de aceeaşi parte. Unii dintre ei au avut nevoie de timp să se mai gândească. Sunt chestii personale ale fiecăruia. Unii au spus că nu au fost şi ei chemaţi să semneze acea convocare, alţii, că ar trebui ca termenul să fie mai târziu. Fiecare are propriul înţeles al lucrurilor. Nu are nici o legătură amânarea cu cererea de eliberare depusă de avocaţi. Colegii care au făcut propunerea de convocare a şedinţei de azi (vineri - n.r.) au înţeles să o retragă“, a declarat Mărinică Dincă după ce a anunţat de la microfon amânarea pentru luni. Nicolae Marinescu, consilierul PD-L care a solicitat verbal în plen amânarea şedinţei, a declarat pentru GdS că motivul real al amânării este legat de judecarea cererii de eliberare a lui Antonie Solomon.
„Azi (vineri - n.r.) există o instanţă şi până luni sau marţi nu scrie nimeni nimic în primărie, nu lucrează nimeni nimic. Şi atunci am considerat că este inoportun“, a declarat Marinescu.

Judecarea cererii de eliberare a lui Solomon, amânată

După decizia de vineri, în primărie continuă vidul de putere, cei doi viceprimari neavând drept de semnătură pe documente, cum ar fi eliberarea autorizaţiilor de construire sau plăţi. Cum Legea nr. 215/2001 a administraţiei locale prevede că o şedinţă extraordinară se poate convoca înainte cu cel puţin trei zile, următoarea întâlnire a consilierilor ar putea avea loc cel mai devreme marţi, 16 martie, adică exact ziua în care se judecă cererea de eliberare sub control judiciar a lui Antonie Solomon. De fapt, cererea de eliberare trebuia judecată vineri, dar avocaţii au cerut amânarea pentru marţi deoarece nu ştiau cum să-şi apere clientul în faţa procurorului DNA Piteşti.
„Curtea de Apel nu a redactat hotărârea prin care a respins recursul nostru la mandatul de arest preventiv. Ca să poţi să te aperi, trebuie să vezi concret care au fost motivele respingerii. Tribunalul Piteşti, la solicitarea noastră, a dispus efectuarea unei adrese către Curtea de Apel Piteşti pentru a depune la dosar o copie a deciziei în recurs. Am depus cererea joi pentru că ne aşteptam ca până azi (vineri - n.r.) să găsim hotărârea redactată“, a spus Sebastian Răduleţu, unul dintre avocaţii lui Antonie Solomon.



 
Aboneaza-te la newsletter si primesti zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia »

  • Currently 3.72/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.7 din 18 voturi




Comentarii
Scrie recenzii despre firme si evenimente pe Craiova.ro

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul textelor de mai jos. Comentariile care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.
Mesajele care au autorul marcat cu roșu sunt scrise din redacția Gazeta de Sud.

  1. de Radu:
    Esti cam prost Tudore, motivele n-au fost astea scornite de tine, aia cu toata suflarea Baniei e umflata ca de obicei de GdS si toata campania asta anti Solomon ne dezgusta. Cand omul nu se poate apara, cateii care mai si latra la el au valoare zero. GdS, aveam pretentii...slab, slab, jalnic...
    2010-03-13, 00:06:08 (213.233.103.*)
  2. de pretorian:
    mai radu de la 1 ! te dezgusta acum gds dar te lingea pe tine si pe solomonica si pe base era bine ? se pare ca pentru aceasta vela ,numita gds ,s-a intorsvintu !acum se critica aici atitudinea primarului struto-camila ,pd-l-si cine o mai fi la putere ! . acum , mai vine un dobitoc ,de la primarie cred, care mai face niste comentarii pe aici de c.a.c.a.t. !pai nu se vede clar , primarul ,cel de toate zilele ,a mincat si usturoi ,dar si gura-i pute ca o hazna ! si apropos ! l-am vazut azi pe tipul de la mitingul de sustinerea lui solom,e vorba de cel cu barba si ochelari ,il stiu ca fiind handicapat mintal ,deci un fraier care a primit o ciorba si a facut figuratie pe acolo ! verificati si voi daca am dreptate !
    2010-03-13, 01:25:09 (86.126.77.*)
  3. de pretorian:
    nu handicapatii sint de vina ,ei au mintea n coltur ,cei ce sint in spatele lor sint de vina !ei sint mult mai handicapati ca cei reali !
    2010-03-13, 01:38:14 (86.126.77.*)
  4. de schwester:
    marian vasile sa fie primar, e capabil si tanar si a demonstrat calitati pana in prezent, el sa ne pastoreasca destinele la cel mai inalt nivel, asta sa votati luni: marian vasile
    2010-03-13, 03:40:12 (79.117.194.*)
  5. de george n, pd-l:
    schwester, tu poate crezi ca glumesti, insa marian vasile [pentru cine nu il cunoaste, este consilier municipal din partea pdl] chiar poate fi o alegere potrivita, spre deosebire de cei doi 'maimutoi incapabili' teodor sas si marinica dinca, dupa cum bine i-a numit chiar el in cadrul unei intalniri restranse la partid, in care si-a manifestat interesul de a fi ales primar. Este intr-adevar un baiat tanar si capabil care beneficiaza de intreg sprijinul lui radu berceanu si care isi doreste sa faca mult bine acestui oras. Acordati-i sansa si veti vedea. Bafta, Marian. Probabil ca a venit in sfarsit momentul sa arati cu adevarat ce poti. PD-L craiova este alaturi de tine. Mult succes. ps. este omul ideal care poate aduce in sfarsit consens in judet - este de notorietate prietenia sa cu Alin Mitrica [PSD] administratorul judetului.
    2010-03-13, 03:55:03 (93.122.253.*)
  6. de psd :
    se vede ca nu prea stiti pe cine sa puneti in locul spagarului, puneti pe unul cu care sa-i continuati traditia, sa nu cumva sa iesiti din mana.
    2010-03-13, 05:49:48 (79.117.195.*)
  7. de VT:
    Cam pe langa !! Pt . cel ce zice de participantul la miting :este unul din "gasca de revolutionari,care a cam facut tot ce si-a dorit , in acest oras pe numele sau - Wili . Solomon, chiar si in situatia eliberarii sub control judiciar {ceea ce nu cred !},nu poate sa mai exercite functia de Primar ! Optiunile , subiective , cu acel tanar , sunt asa , ca sa ...fie ! Mai mult ca sigur, se va opta , cum prevede si legea , pt. unul din cei doi Vceprimari, nici pe departe cum am vazut-o pe .....de specialista lu" tata !{cum ii placea si lui Aurica Solomon , sa-i mai zica , cateodata ! Sederea lui Solomon, ACOLO< din pacate pt. el si a lui familie { de ce nu , si pt. oras si pt. TOT !} , se "negociaza " de jupanii ce conduc aceasta tara !
    2010-03-13, 06:46:13 (79.117.135.*)
  8. de sau:
    ce sunteti .....,inca nu s-a pronuntat Basescu .Asteptam astazi pe Berceanu in Craiova ne spune ce a vorbit cu Base si marti stim daca il pune pe liber s-au nu.Cu toate ca Berceica urmeaza arestarii HA/HA/HA
    2010-03-13, 07:15:20 (79.117.153.*)
  9. de Marian Munteanu:
    Pelerinii13.Mar.10-0 8:16hs Mii de studenti din toata tara doresc sa particpe la Sarbatoarea Intenationala a statului Harcov unde Liderii locali invoiti din Parlament, doresc sa asculte Proclamatia de la Harcov din 15 martie ac. Alaturi de flori, studentii romani antiseparatisti, vor avea fumigene, grenade shock, si bisturie.Vor trata numai bolnavii pe pesta sovina.
    2010-03-13, 08:24:47 (78.97.98.*)
  10. de zamolxe:
    Pentru viitorul nou primar,[recte MARIAN VASILE] cine o mai fi si asta nu stiu,ca n-am mai auzit de el,ce-o sa faca si el saracu peste citiva anisori o sa ajunga si el ca fratele Solomon,adica la PITESTI ca la CRAIOVA nu mai au locuri de cazare la hotel confort 1 de pe V.ALEXANDRI.
    2010-03-13, 09:01:05 (92.85.228.*)
  11. de gogu:
    are D-ZEU grija de fostul escroc --primar--si o sa-l aduca inapoi , sa-l judece Craiova !!!! daca nu cumva o fi "nevoit " sa-si vinda acareturile si sa se .......duca ......unde a intarcat mutu iapa !!! noi intelegem ca face puscarie , dar or sa i se si CONFISTE toate cele facute .....de-a moaca , de fapt , lumea asta asteapta !!!
    2010-03-13, 09:16:21 (92.80.239.*)
  12. de costel:
    Dorel Marinescu este cel mai potrivit pt primar. E capabil, retineti numele asta, e numele viitorului primar ales. Noi tinerii mergem cu Dorel
    2010-03-13, 09:26:19 (109.97.94.*)
  13. de Marina D:
    Conform proverbului "Tara arde si baba se piaptana"...Craiova e blocata din cauza semnaturilor si atributilor primarului dar CONSILIERII LOCALI ai Craiovei considera ca sunt mai importante ORGOLIILE lor. La aceasta ora trebuia sa existe o persoana (SAU CHIAR DOUA daca nu va convine de unul sau altul)desemnata sa preia atributiile primarului, DOMNILOR CONSILIERI!!!!! Preferati sa iasa Craiova in strada sa va determine sa alegeti???????? LUATI O DECIZIE MAI REPEDE SI VOTATI!!!!!! INDIFERENT PE CARE ALEGETI DAR ALEGETI !!! LOCUITORII CRAIOVEI NU SUNT BATAIA VOASTRA DE JOC!!! Indiferent ce se intampla cu Solomon, luati aminte ca Primaria, Consiliul Local si Prefectura nu reprezinta "ograda" voastra!!! Chiar trebuie sa ne intoarcem la vremurile trecute in care Craiova era blocata pe toate planurile din cauza unor ambitii personale? In ultimii ani am crezut ca v-ati desteptat si ati inteles ca sunteti alesi in posturile voastre de catre locuitorii Craiovei pentru a rezolva problemele CRAIOVEI!!! NU PROBLEMELE DUMNEAVOASTRA PERSONALE DOMNILOR CONSILIERI!!! Sper din tot sufletul sa intelegeti ca in astfel de perioade de criza ale unui primar si implicit ale unei localitati voi consilierii locali ar trebui sa lasati orgoliile (ca nu ati fost chemati sa semnati sau orice alte scuze mai gasiti de genul) si sa rezolvati problemele. Alegeti persoana care trebuie sa preia atributiile lui Solomon pe perioada in care el nu poate sa isi exercite functiile!!!
    2010-03-13, 09:31:49 (82.77.64.*)
  14. de alina:
    Pentru 12 : nici nu stii cata dreptate ai ! Doru Marinescu este un tanar capabil, un lider incontestabil al tinerilor, un avocat de perspectiva ( are chiar si doctorat ) si cred ca ar fi momentul pentru un primar tanar ! Doru te sustinem !
    2010-03-13, 09:53:22 (79.117.154.*)
  15. de marius:
    Toata mafia din primaria Craiova trebuie arestata,nu numai Aurica,ptr.ca Aurica nu a facut singur hotiile,deci si acolitii lui trebuie sa dea cu subsemnatul,parchetu l si tribunalul Pitesti trebuie sa se autosesizeze si in cazul celorlalti colaboratori ai primarului,ptr.ca numai asa dreptatea va invinge,si Craiova ar scapa de mafia din primarie.
    2010-03-13, 10:00:58 (79.117.198.*)
  16. de lili:
    Legati-l voi sanatosi, pe primarul asta de-l aveti! Si o sa va puneti altul de legat.
    2010-03-13, 10:26:08 (86.126.176.*)
  17. de istoricul:
    Ma mir de ce nu a cerut stramutatrea procesului la Craiova. Aici era 100% liber inainte de inceperea procesului. In marea lor admiratie si, in acelasi timp, tristete, fata de mult iubitul primar, mester conducator, artist fantanar, protector al guristilor folclorici, asfaltator de frunte, parintele petrecerilor cu lautari, intaiul cetatean al urbei, nu au avut curajul sa numeasca pe cineva in loc, ca de, poate se intoarce Solomon, si atunci sa te tii, pre multi o sa popeasca. Nici Sas si nici Dinca nu au curajul sa fie numiti, va dati seama ce viata va avea numitul.
    2010-03-13, 10:31:49 (89.137.87.*)
  18. de HAHAHA:
    DACA ASTIA DOI SUNT OFERTA DE PRIMAR, JALE MARE VA FI. VAI DE MAMA NOASTRA. NU-L CUNOSC NICI PE VASILE, NICI PE DORU, DAR DACA E VORBA DE UNUL DE-AL LU' BERCEANU, IAR CELALALT AVOCAT SI CU DOCTORATUL, CARE INTREBATI-L PE BASESCU CUM SE IAU, E CLAR. BAREM AURICA MAI PUSESE MAFIA CU BOTUL PE LABE, DAR ASTIA...... APROPO, SI AURICA AVEA DOCTORATUL, DAR OARE STIA CE SCRIE IN LUCRAREA DE DOCTORAT?!!
    2010-03-13, 10:55:12 (79.117.148.*)
  19. de marian:
    marian vasile si doru? glumiti cumva? asta sa fie viitorul Craiovei? imi pare rau de Solomon din punct de vedere uman, dar e cetatean al Romaniei care a gresit si trebuie sa suporte consecintele. mi-a placut de schwester...sa ne pastoreasca destinele? Doamne fereste si apara...mai comunista exprimare mai rar
    2010-03-13, 11:05:49 (82.79.215.*)
  20. de de bun simt:
    cati habarnisti zburda pe aici si-si dau cu parerea :)) Legea e clara: Doar unul dintre viceprimari poate prelua atributiile primarului, deci alegerea e doar dintre sas si dinca, restul sunt comentarii de oameni care n-au habar, plictiseala mare mon cher
    2010-03-13, 11:11:47 (109.97.94.*)
  21. de x:
    punetil pe mititelu zis SIFON
    2010-03-13, 11:38:16 (79.117.150.*)
  22. de Sindicalistul:
    Nicolae Marinescu a fost sincer in ceea ce a declarat precum si Sorin Iordache de la PSD: "este primarul nostru si nu-l putem lasa asa". Restul celor care au facut declaratii la presa au aburit-o fiecare in felul sau.Concluzia : toti o apa si un pamant - indiferent de culoarea politica sunt legati prin interese personale cu primarul. Ce zici voievoade nu-i asa ? De acord cu ce zice Marina D. mai sus.
    2010-03-13, 11:54:35 (92.85.225.*)
  23. de niki:
    Aurele,asa cum ti-am zis si ieri,esti ca si iesit.Se muta ancheta la Craiova si aici te facem scapat.Sa nu uiti dupa aia sa-i popesti pe aia de te-au muscat.
    2010-03-13, 12:19:54 (82.77.64.*)
  24. de ginel:
    Vreau sa clarificam un lucru: GDS nu a fost nici o data in favoarea lui Solomon. A fost pentru Base, dar si contra Solomon. Deci va rog frumos sa va uitati mai bine la c_rurilr linse de GDS!
    2010-03-13, 12:27:26 (88.51.169.*)
  25. de craiova vs caracal:
    dorel marinescu ala tre"sa se mai nasca de 10 oris sa fie primar ....))sa puna mana sa mearga la scoala
    2010-03-13, 14:22:40 (79.117.196.*)
  26. de VT:
    Sindicalistule, da , Marina D.alias "niki", ar dreptate , in ceea ce priveste prima postare, sub primul nume, cat priveste prespunerea de la nr.23, e o amageala , eu , sincer sa fiu, l-as prefera in libertate, sub un control judiciar extrem , in care sa se urmareasca fiecare miscare sau posibiliatte de contact, dar - mai ales , "moflenare", stii bine ce as vrea sa-i spun intre patru ochi , desi , chiar in aceste zile , foarte dureroase pentru el, cred ca si-a amintit de mine si de greseala ce-a facut-o, care , fii convins ca nu-l aducea in postura actuala ! Stiu, din sursa sigura , cum s-ar zice - de la purtator- , cum se exterioriza in falsa presupunere, probabil , sugerata de NM, ca daca facea ce-a promis, vezi, Doamne , "il dadeam in gat", dimpotriva !! Dar , in situatia in care se confirma ca NM, i-a sugerat astfel, a fost un prost, ea a facut-o pt. ca ma cunostea , pt. ca singura persoana care o combatea - cu argumente solide - si cu care nu-i ,mergea , frumoasei NM, era subsemnatul !! Asa , uite unde l-au adus pe Aurica si , char daca as avea motive , draga "moflenare", sa ma bucur ca a ajuns aici, cu mana pe suflet, iti spun ca-i doresc sa fie in libertate si, daca pot , cu toata fiinat mea l-as ajuta ! Insa , sunt altii, mult mai vinovati decat el, care l-a "impins " aici , din interese care noua ne scapa, doar le presupunem. Parerea mea , personala, este ca ...l-au TERMINAT !!
    2010-03-13, 14:32:50 (79.117.220.*)
  27. de Dan:
    E bine ce zici tu Niki, cred ca nu esti ironic. Sper sa le bage un mare interzis in Craiova.Nea' Aurica se vede ca nu prea are treaba cu politica.Sa gasim o solutie sa fie si primar dar si a-politic.
    2010-03-13, 14:39:19 (79.117.163.*)
  28. de problema:
    Draga Redactie va scriu fiinca a afla despre realitatea despre Românii de sunt inchisi in inchisorile Italiene,in care sunt acuzati fara nici un fel de proba,iar autoritatile Italiene fac abuzuri fata de noi Români. Pana acum catva ani in urma eram toti Romanii considerati niste hoti,iar acum suntem toti considerati niste violatori, in care in realitate nu este asa,cum pare la televizor,si cum mediatizeaza ei pe la televiziuni. Sunt Români in care sunt arestati pentru viol,pentru proxenetism,etc..... iar in proces cand se afla,ei aduc probe concrete in care dovedesc ca sunt nevinovati,iar procurori si judecatori nu tin cont, ori ca esti nevinovat sau vinovat te comdamna la fel. Sunt multi Români in care sunt inchisi in inchisorile Italiene pe ne dreptate,si nu au cui sa ceara ajutorul in care sa intervina pentru ei, este ceva de strigat la cer. Pentru ca autoritatile Române nu asi da interesul pentru conationali nostri,pentru ai ajuta sa iasa adevarul la iveala si sa aiba parte de un proces corect.... cum scrie in salile de judecata din Italia "La legge è uguale per tutti" (legea este egala pentru toti) dar noi nu avem parte de asa ceva fiinca suntem de nationalitate Româna ,si te condamna mai mult fiinca esti de nationalitate Româna. Cui putem sa-i cerem ajutorul pentru a interveni pentru noi ? frumosul3000@yahoo.c om pentru a va da mai multe detali.
    2010-03-13, 15:00:18 (79.51.26.*)
  29. de eu:
    manareli si iarasi manareli... o sa ii dea drumul, de aia nu au pus delegat... si cand o sa vina inapoi, o sa mai ia ceva spagi cu care sa cumpere procesele, si asa mai departe; daca nu ar fi toti corupti, s-ar putea rezolva dreaq ceva... cred ca mai bine emigram. chiar si in kongo sau irak :P
    2010-03-13, 15:01:59 (86.126.7.*)
  30. de to`arashul Matrics:
    puneti mina pe un serviciu si nu o sa mai aveti probleme cu sutoritatile italiene. daca e fix (serviciul) deveniti "inocent" si inainte si dupa judecata. italienii sint foarte rasisti... si sint "civilizati".
    2010-03-13, 15:17:29 (109.166.129.*)
  31. de jampinel:
    ia votati-ma bai pe mine generalul craiovei si pe urma al rumanicii! pai ce-a facut generalul Antonescu prin '40, o sa-i duc io mai departe vointa si pe astia 15 milioane de postcomunisti ii dau la gradina zoo!pe onorul meu!
    2010-03-13, 15:33:34 (87.166.5.*)
  32. de Sindicalistul:
    Voievoade voiam sa stiu ce parere ai de atitudinea alesilor municipali (pana si opozitia)de a amana mereu desemnarea unui inlocuitor pe perioada suspendarii, desi s-a primit ordinul prefectului, sperand ca se reintoarce si va conduce din umbra treburile, ca legal nu mai are voie. Nu sunt aici niste semnale ca toti sunt obligati cu ceva celui plecat militar de prefera sa fie lasat orasul in plutire libera decat sa faca ceva care sa-l supere ?
    2010-03-13, 16:00:34 (92.80.215.*)
  33. de COCO:
    Aveti mare dreptate Marian Vasile este unul dintre cei mai promitatori politicieni ai tinerei generatii
    2010-03-13, 16:46:41 (79.117.159.*)
  34. de sasha:
    marian ....cine este??/// berceanu s-a dovedit a fi sifonul lui solomon.javra ordinara!!!!!! berceanu trebuie sa mearga la puscarie!!!!!!!!!
    2010-03-13, 17:22:42 (86.124.217.*)
  35. de marian vasile este alternatica:
    pentru cei care nu il cunosc, va sta la dispozitie linkul de mai jos unde puteti gasi relatii suplimentare despre el. Marian Vasile este viitorul judetului, haideti sa-l votam: http://www.e ditie.ro/new/mod.php ?mod=stiri§iune= online&idcat=11&idst ire=90538&title=Mari an-Vasile--noul-dire ctor-al-DJT-Dolj
    2010-03-13, 17:42:25 (79.117.142.*)
  36. de marius:
    Nu e numai vasile ci sunt foarte multi tineri pregatiti in consiliul local : MARGARIT DORIN (care este si director la casa studentilor ! ), Sabin Giurgiu, Ion Octavian, Dorel Marinescu...dar trebuie ales intre Sas si Dinca !
    2010-03-13, 18:16:40 (109.166.137.*)
  37. de nemo:
    e baiat pregatit marian vasile, adevarat. dar o sa se strice cu lumea in urma intrigilor pe care le tot face. prea o arde cat de tare e el si destept si ce 'slab pregatiti' sunt ailalti. A scapat cateva nasolii pe la partid si despre Dinca (care l-a ajutat in numeroase ocazii, inclusiv cu numirea la DJT). Domnu marian pai asa se face, sa musti mana care te-a hranit?
    2010-03-13, 19:40:11 (82.79.217.*)
  38. de stefan:
    bai fratilor, or fi multi tineri buni in toate partidele, dar eu cred ca cel mai copt e marinica dinca, haideti sa-i dam o sansa, e un bun organizator, e cinstit, e alaturi de oameni; oricum el va fi primar si sunt convins ca va face o figura frumoasa; si margarit dorin ar fi o alternativa dar e cam lacom; dinca are experienta in primarie, el va fi primar
    2010-03-13, 19:50:34 (93.122.249.*)
  39. de DNA:
    Sindicalistule , legea e lege , chiar cu o ....consilera -fata a lu" tata !{stii de cine e vorva si cum a facut-o , nenea Aurica , in plina sedinta , cand a jignit-o ca pe ....maulu lacului Dunareni } Putin , avea adreptate , ca tata i-a facut-o "plocon , in CLM Craiova! Dra de aici , si sane dam toti in p....lui, mai da-l incolo, ca no avea km intregi.Pt el, toti au fost dati in....lui , pe multi si pe multe le-a bagat ...., le-a f.... unde -i venea lui la Gura ! Asta da PRIMAR !!! Dar , unde e acum , parca nu-i doresc ! Cat priveste pe consilieri, iti scriu in pauza meciului , privitor si la campania ieftina care se face aici, cand la un tinerel , cand la altul , trecuti pe liste la partid si ajunsi consilieri locali , iar acum , fara a le cadea casul de la gura {dar nici n-au avut timp sa faca ...., cas !} < Gata, incepe meciul , Moflenare !
    2010-03-13, 19:53:37 (79.117.220.*)
  40. de oliver:
    parerea mea este ca s-a gresit de la inceput, prin promovarea lui marinica dinca in defavoarea lui marian vasile in postul de viceprimar. nu ar mai fi dat nastere la discutiile care apar acum. cat despre relatia celor doi, cunosc si eu ceea ce spune nemo si nu pot fi de acord cu faptul ca incearca sa-i strice imaginea in lupte de culise, ii datoreaza mult lui dinca. am asistat la discutii in care il denigreaza voalat pe dinca si pe o serie de alti colegi. insa probabil ca asta il face un om politic bun - lipsa de scrupule. la fel a procedat si cand era in pnl, a incercat sa-l execute pe dan mogos, cel care l-a adus si dat functie in pnl. in rest sunt in spiritul celor care il sustin, este intr-adevar capabil. succes marian
    2010-03-13, 21:29:38 (79.117.154.*)
  41. de DNA:
    Deci , pt. "sindicalistul" : asadar , iata-mi parerea si , cred ca stii ca - fara falsa modestie - ma pricep in ale adm. si ale alesilor ! Odata intrat in Primarie , Solomon {pe care nu mai e cazul sa spun acici, ce si cum il cunosc si-l cunosteam!}, pentru a-si atinge scopurile ce si le pusese in gand , odata accesul in functia de primar atins { si aici, nu avem acum timp , dar daca te intereseaza , sa-mi spui si vom dezvolta pe larg!}, si-a urmarit atragerea de partea sa a unora din consilierii opozitiei , pt. ca pe-ai lui , ii avea si-asa , ca si colegi de partid, dar mai ales cu suma nu lipsita de interes , cu care i-a cumparat , cu ocazia votului cand a candidat pt. Viceprimar , postul fiind anterior , aranjat la partid pt. Magla senior . Aici , este un fost consilier {Stamatoiu} care poate confirma cum s-a ocupat sa-i cumpere cu banii lui Solomon, pe ei 17 votanti care i-au dat votul pt. Viceprimar. Primul pas - atins , in sensul ca avea un numar de consilieri , care faceau de acum , tot ce initia el , Urmatorul pas , a mai face cateva favoruri {aici, din pacate , unel de gravitatea penalului} , stiut fiind cum i-a ademenit pe alti doi {Bojenoiu si Iordache } , punand la cale falsul anexei prin care , pt. cei doi, a atribuit , repet , ILEGAL , teren pt. copiii lor .Apropos, poate ne urmareste si Marian Badarci, caruia ii aduc aminte de cine si cum a descoperit anexa cu aceste falsuri!! Mai stii , Marian, cat ne dadeam de ceasul mortii , ca pe langa cei doi, mai era - tot cu fals - si acea Rodica , pt. ea , fiind terenul din Craiovita Noua , str, Ghetisoarei , unde , cand ne-am deplasat , deja erau vecinii si ne asteptau, ca fusese tanti Rodica si ridcase stalpii pt. magazin ! Deci , sindicalistule , moflenare -prieten, odata fiind masa de vot aranjata , acum , nu trebuia decat sa se gandeasca ce investitii banoase , sa atraga in municipiu . SI , asa au urmat Centrul cu UTI, stiti cata galagie s-a facut ! Si-uite-asa , cale libera , neneaca . Ori , craiovenii erau - pe buna dreptate - multumiti , pt. ca iata , in Craiova , a inceput sa apara schimbari , pt. multi in bine , ca daca ar fi sa ne legam de OPORTUNITATEA lor ...!!! Nu mai dezvolt acest subiect , ca ar fi prea multe de spus , acum , referitor la actuala stare de lucruri din CLM< e firesc sa se intample asa , tocma si din cele spuse anterior, dar , desise baga in sema si aceasta consilier-prof de drept , fata de tata octogenar al ICCJ , legea e clara : unul dintre cei doi , obligatoriu , va prelua sarcinile . Acum , problema nu se pune ca , vezi Doamne , ar putea fi eliberat primarul , sunt novici , cei ce sustin asa ceva , pt. ca , ORICUM, el nu va mai exercita o buna bucata de timp profesia , chiar eliberat sub control judiciar. Dar , ca si la fotbal , la politica , multi ne pricepem ! Aici , motivul amanarii , a fost un pretext, de convocare , si , de asemenea , nu venise in teritoriu , MARELE SEF , ca sa stabileasca ! Insa , indiferent care din cei doi, NIMENI , nu va ma
    2010-03-13, 22:39:44 (79.117.220.*)
  42. de DNA :
    Sindicalistule , retine de la mine : NICIODATA , pt. viitorul acestor doi ani din cat mai este mandatul acesta, NIMENI , nu va mai avea AUTORITATEA lui Solomon , in a face ceva in oras ! Si , cred ca nu mai trebuie sa repet de ce anume ! In orice caz, "colaborarea " cu Nicoleta Miulescu , NIMENI , din cei care vor urma imediat , n-o va mai avea la fel ! Si , eu am motivele mele sa stiu de ce ! Mai intervine si DELICATETEA momentului arestarii Primarului , AMPRENTA ce se va vedea mult timp de aici incolo ! Vad ca unii , au si inceput sa se "arunce " ei la postul de Primar !! Cata naivitate si ce repede uita , ca aproape ca n-au niciun merit , majoritatea dintre ei, doar LISTA DE PARTID > Apropos,sindicalistu le , hai sa-ti dau un exemplu ELOCVENT , de cum si cine se trece pe aceste liste se consilieri ! Fara sa dau nume {desi imi este f. greu, fiind un pragmatic excesiv!}, recent am fost uluit , sa aflu ca , odrasla unui revolutionar din cei & GREI ai Craiovei, este deja trecut pt. postul de Director al unei institutii deconcentrate {mi-a spus taticutul lui si cine si cum l-a trecut} , dar mi-a fost mie rusine , cand am auzit , stiind cum , cu doar doi-trei ani in urma , taticul lui , l-a trimis , de fapt , l-a impus la PNG ca si sef de tineret , apoi , vazand ca acolo, nu mergea , a ajuns acum la nenea SEFUL DE TRIB , si , iata-l si nominalizat pt. o institutie deconcentrata !!ASTA E CLASA POLITICA , oameni buni ! Pe ...COMPETENTA post-decembrista ! Revin , pt. ca vad , deci , cum aud pe aici, bai frate , sa fie votat ala , nu bai , alalalt, cand ei , saracii, au fost asacu vaspun eu , trecuti pe lista , functie de ce relatii au avut la ...CONDUCERE !! Pai , eu as vrea de exemplu , ca fiul lui JM , sa nu semene cu el, ca stiu si ce-l duce capul si cum a ajuns el , Director la ....!!! Desi , baiatul , are o profesie frumoasa , dar daca nu era TATA , nu era el acum consilier municipal . Si-auzi cum viseazasi la ...Primar !!! Hai sa fim seriosi ! Pai dac nu era "tanarul" Predescu, era fiica sa cine este {si politic si profesional }??!! Dar , pt. ca mi-ai cerut parerea , exista si o posibilitate {nici nu vreau sa o pomenesc aici !} , asa cum sunt multe "minuni" post-decembriste , in care , daca Radu Berceanu , de exemplu, ar avea pe cineva , cumva , etc., etc, ar putea fi ..... Nu , mai bine ma opresc !
    2010-03-13, 22:58:22 (79.117.220.*)
  43. de lupii tineri:
    multe divagatii, eu sunt de parere ca lupii tineri trebuie sa-si desfasoare ofensiva. Marian Vasile este un exemplu elocvent de astfel de exemplar capabil si uns cu toate alifiile. Cred ca va putea face treaba buna. Pas 1: schimbarea lui dinca din viceprimar si instalat marian vasile, pas 2: marian vasile primar. succes marian
    2010-03-13, 23:04:50 (79.117.183.*)
  44. de DNA:
    Iata , draga sindicalist, moflenar, cum apar ....posibilitatile !!!Aai vazut pe cea de mai sus? Ei bine , nu ar fi deloc nelegala, daca de exemplu, MARELE SEF , ar vrea , sa zicem, ca ar avea pe cineva pe care neaparat , l-ar dori , dintre cei alesi !Eu cred ca , totusi, situatia fiind de aceasta natura , in care Solomon a fost "ajutat" sa se duca acolo unde si-a facut-o - in primul rand - cu mana lui , Berceanu va judeca CEREBRAL si isi va pune ca interimar , unul dintre cei doi Viceprimari .Si , cum am auzit si eu , ca dintre cei doi, Sas era agreat de Solomon , iar Marinica Dinca , nu prea , inseamna ca interimatul va fi asigurat de ... Marinica Dinca !
    2010-03-13, 23:15:00 (79.117.220.*)
  45. de DNA :
    Dar , as vrea sa te intreb , sindicalistule, ai auzit cine-si face deja , "jocul de glezne" , pt Priamria Craiovei , din partea PSD ? Ia gandeste-te, functie si de ....ultimele "ciondaneli" de la acest partid !
    2010-03-13, 23:20:24 (79.117.220.*)
  46. de carmen:
    e legala schimbarea, sa fie instalat marian vasile. Il cunosc si este foarte competent. Sa mai vina si oameni simpli din popor, nu tot aia care au mai fost. Lasati tinerii simpli din popor sa conduca, sa aduca un suflu nou.
    2010-03-13, 23:26:45 (109.166.133.*)
  47. de pia:
    bravo carmen, subscriu din tot sufletul. ajunge cat au coborat nivelul acesti imbatraniti in rele ai sistemului cu toate manariile si jocurile lor de culise. sa mai vina si tineri puri si capabili care sa aseze lucrurile pe un alt fagas. bravo, bun punct de vedere. nu il cunosc pe acest domn marian vehiculat aici insa vad numai lucruri bune despre el. daca este chiar atat de bun, macar acum in ceasul al 12-lea dati-va la o parte si lasati un om capabil la carma orasului.
    2010-03-13, 23:39:10 (79.117.183.*)
  48. de INCREDIBIL:
    sunt de-a dreptul uluit de ce vad aici, citesc si nu-mi revin, bai mariene tu chiar nu ai pic de rusine mai omule? iti pui acolitii sa te ridice in slavi pe aici, chiar asa? nu ajunge cate porcarii vorbesti pe la colturi despre toti in goana ta dupa putere, acum ai ajuns sa ridici mana si la marinica?!! tu nu consideri ca deja e mult prea mult? sa vedem ce va spune berceanu de atitudinea asta cu care umbli sa produci dezbinari in filiala. io consider ca un visan gelu ne-a fost de-ajuns, daca stii ca ai venit ca sa practici dat la gioale cum faceai cand erai in pnl du-te frate si lasa-ne ca nu mai avem chef de scandalagii si clevetitori. hai pa, esti o rusine
    2010-03-14, 00:15:49 (79.117.150.*)
  49. de costelinio:
    mariene esti penibil !!! deja sa vb prea mult despre tine .
    2010-03-14, 00:44:22 (79.117.196.*)
  50. de curios:
    bah da cine e bre acest marian vasile, ca vad ca numai de el se vorbeste peaici??
    2010-03-14, 01:02:45 (79.117.149.*)
  51. de marius:
    Nu e numai vasile ci sunt foarte multi tineri pregatiti in consiliul local : MARGARIT DORIN (care este si director la casa studentilor ! ), Sabin Giurgiu, Ion Octavian, Dorel Marinescu...dar trebuie ales intre Sas si Dinca !
    2010-03-14, 03:25:18 (109.166.137.*)
  52. de unu:
    Dupa ce Solomon a fost arestat Doru Magaru a fugit din tara si fituica lor Expresu nu mai apare
    2010-03-14, 11:43:22 (92.85.236.*)
  53. de pentru elisa:
    buna alegere, da, ca bine zici, gust primar. Gust intai sa invete sa-si conduca carciuma aia a lui si dupa aia sa ne incante cu calitati manageriale la nivel de municipiu. Dupa ce a facut fix nimic din postura de presedinte al studentimii, acum toaca banii statului ca sa faca tot nimic, doar ca de aceasta data din postura de deputat.
    2010-03-14, 14:30:06 (79.117.150.*)
  54. de DNA :
    "Moflenare," esti ep faza ? Uite , ca deja unii , si-au dat seama , despre cel ce -si doreste primaria ! Dar, pt. ce, de mai sus, sa stii ca , important, ar fi sa ne spuna cum a construit acel bar, de langa Institut, asa ca sa nu mai avem surprize , necunoscute , in situatia ca ar accede in postul ce si-l doreste ! La fel, ar trebui sa stie , toti craiovenii, pe ce filiera a ajuns sa fie propus candidat in acel colegiu, unde , sa fim sincer, habar n-avea craiovenii , cine e Gust, pentru ei, pt. cei din Romanesti si Valea Rosie ! Si acum, moflenare, daca estei "pe receptie", sa stii ca in timpul programului impus de perioada aceasta de apropierea Pastelui, deci in timp ce faceam curatenie prin casa, am cautat pe ...vorva lui "Marean ,care este'{pe Google} si am dat drumul tarafului Ionel Tudorache, sa cante , in special, La Chilia-n port , te rog sa ma crezi , ca pe toata perioada cat a durat acest cantec , am lacrimat {dar , nu acelasi tip de lacrimi , gen solomn}, inchipuindu-mi , cam cum i-ar sta in haine vargate , sa fie precum in cantec! Totusi, as avea o dorinta {sa ma ierte familia lui1}, anume , aceea de a munci ,in haine vargate, la canalizaea cartierelor periferiei Craiova, iar taraful Ionel Tudorache , sa-i fredoneze , La Chilia-n Port !! Cine stie ce intelegere , avusesem noi, spre o buna administratie , diferita de cele pana in 2000, care exasperasera craiovenii, stie ce vreau sa spun si nu au motive sa ma acuze , ca i-as dori , nemotivat, raul ! Sicer, ascula melodoa ce ti-am spus si , as vrea sa stiu, daca intr-o posibila presupunere, a participarii lui , cu colegii viitori , pe care ii vor harazi , cei care l-au si trimis acolo, la munca , sa zicem , a canalizarii Catargiului, a zonei di Abatorului,cam prin toate zonele astea , care erau indreptatite la OPORTUNITATI , innainte Parcului Tineretului , de exemplu! Mai stii ??!!
    2010-03-14, 14:48:15 (79.117.220.*)
  55. de ANCA luca:
    ALOO COPILU, ALA DE NU-TI PLACE GUST...PUN PARIU CU TINE CA DACA PSD-UL IESE CU GUST CANDIDAT PTR PRIMARIE,MAJORITATEA TINERILOR IL VOTEAZA PRIMAR ?!?!NU UITA FRATE,IN CAMPANIA PTR PREZIDENTIALE GUST A REPREZENTAT UN FENOMEN AL ATRACTIEI TINEREI GENERATII DIN CRAIOVA SI NU NUMAI ! FLORENTIN GUST AVEA ECHIPE DE CATE 200 DE TINERI IN FIECARE CARTIER CRAIOVEAN PLUS CA DUCEA CU MICROBUZELE SI LA CALAFAT SI BAILESTI TINERI PTR CAMPANIE !PDL SI PNL ERAU IN DERUTA,NU STIAU CARE E SECRETUL LUI DE-I ATRAGE PE TINERI ! APROPO CE VROIAI CA PRESEDINTE AL STUDENTILOR SA-TI FACA PACHETELUL CAND PLECAI LA FACULTATE SAU SA-TI PLATEASCA BILETELE LA FILM ? A FOST CEL MAI BUN PRESEDINTE AL STUDENTILOR ,UN LUPTATOR CA NIMENI ALTUL CU MULTE MERITE . GUST FLORENTIN PRIMAR PTR CRAIOVA ! SUB SLOGANUL,, SA REANVIEM ORASUL MORT "GUST PRIMAR SI TOTI TINERII SA-L SPRIJINIM ! EU CU TIPOGRAFIA SOTULUI O SA-L SPRIJINIM GRATIS CU TOATE PLIANTELE SI BANERELE DE CARE ARE NEVOIE !!! ASTA DA PRIMAR !!!
    2010-03-14, 14:56:01 (81.12.169.*)
  56. de ptr DNA:
    corect DNA cu oportunitatile craiovei.Normal si sunt de acord cu tine ca acel idiot proiect numit PARCUL TINERETULUI nu era prioritate cand bietii oameni din cartierele CRAIOVEI traiesc ca in evul mediu,printre hartoape,caini ,mizerie e.t.c.Dar sincer FLORENTIN GUST e un tip care are intelepciunea de a asculta si parerile altora cu privire la ce e mai bine ptr craioveni !SOLOMOR ESTE CEL MAI MARE CAPCAUN DIN CRAIOVA,A SCUZE DE LA GOICEA !EL FACE NUMAI CE VREA EL SI CONSIDERA CA CE SPUN ALTII NU E BINE !NE- AJUNS CUTITUL LA OS SA NE MAI LASE DRAQ IN PACE !
    2010-03-14, 15:09:30 (81.12.169.*)
  57. de ??????:
    gust primar? e de prost GUST sa fie ales tocmai el! chiar nu se stie ce magarii a facut la casa studentilor? cum santaja studentii ca sa ramana reprezentantul lor? chiar ca ar fi bunaaaaaa alegerea ipocritului astuia! el nu stie sa "vorbeste" corect romaneste, si sa fie ales intaiul gospodar al orasului!!!!! nici chiar asa nu ne-am tampit cu totii! poate doar cei care mai au "incredere" in el! intai sa invete sa gandeasca corect, apoi sa gandeasca pentru cei multi si, in acelasi timp, sa invete sa se exprime fara sa foloseasca, dupa fiecare cuvant, vocala "aaaaaa" (prelungit). asta pentru a se face inteles. si sa uite de datoriile pe care le are, stie el catre cine!
    2010-03-14, 15:12:05 (79.117.177.*)
  58. de ?????:
    "E un tînăr de viitor, de doar 30 de ani, deputat. Îl cheamă Gust Băloşin. Florentin Gust Băloşin. Fireşte, e o chestiune de gust dacă nu ne place numele lui, dar cert omul şi-a lăsat balele pe vreun posterior de mahăr local, că altfel nu ne explicăm de ce a ajuns în Parlament. Faptul că, de exemplu, Băloşin are o firmă pe strada Caracal din Craiova ar putea fi o explicaţie. Mai ales că firma asta, Info Gast SRL, înfiinţată în martie 2008, nu e trecută în declaraţia de avere. Deci Gust ăsta mic de la Craiova, aflat la primul mandat de parlamentar, nu a considerat necesar să respecte legea şi să-şi declare Info Gastu’. Nu ştim ce o fi fost în capul lui, mai ales că, la o verificare sumară la Registrul Comerţului, firma sare din secretul în care a fost aruncată mai ceva ca un prost dintr-o căruţă cu număr de Caracal. Apropo de Caracal: vi se pare întîmplător că firma lui Gust Băloşin e pe o stradă care are fix numele ăsta? Că nouă nu. Pe scurt, trebuie să fii tîmpit (că „prostănac“ deja s-a luat) să nu-ţi declari, ca deputat, o firmă. Sau, în fine, să ai o doză importantă de caracalitate. Culmea, în condiţiile în care eşti aproape să devii doctor în ştiinţele economice la Universitatea din Craiova. Şi, pe deasupra, mai eşti şi preşedintele departamentului Tineret şi Sport din PSD. Iar înainte să devii deputat, ai fost vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Tineret." (Academia Caţavencu din 21 Oct 2009) ??????????? si unii il doresc primar!!!!!!!!! mare ti-e gradina !!
    2010-03-14, 16:57:32 (79.117.177.*)
  59. de tot marian vasile:
    Gust, pe scurt, este mai prost ca noaptea si cu asta am spus tot ce era de spus despre el. Pai voi v-ati uitat ce nume se vehiculeaza pe aici? Il puneti in balanta pe Marian Vasile cu Florentin Gust?? Ba oameni buni reveniti-va, daca se mai naste de 10 ori Gust tot nu calca in urma lui Vasile. Pe considerente din astea emotionale ati ales si pe Antonie, ca v-a cantat cu tarafu pe la Leamna si acum veniti cu Gust ca are priza la tineret. Basme. Trebuie unu capabil si pragmatic si ala e VASILE MARIAN.
    2010-03-14, 17:08:32 (109.166.133.*)
  60. de ??????:
    "În urmă cu şapte-opt ani, niciun nume nu suna mai a pagubă pentru studenţii din Craiova decât Florentin Gust. Ca orice lider de sindicat care se respectă, Gust, liderul studenţilor din Universitatea craioveană, era tartorul incontestabil al bişniţei cu locuri de cazare şi al tuturor celorlalte afaceri mici, dar bănoase, desfăşurate în căminele studenţeşti din Craiova. Timpul a trecut, iar astăzi ne pomenim că Gust nu doar candidează la un loc în Camera Deputaţilor, dar şi visează, cu voce tare, să ajungă Ministrul Educaţiei. Dep. Anchetă De altfel, Florentin Gust poate că ar fi potrivit pentru această funcţie, în buna tradiţie a miniştrilor Educaţiei buni de absolut nimic. Nimeni n-ar şti mai bine ca el cum să toace de pomană miliardele Guvernului. Pentru conformitate, putem să luăm ca exemplu postul local de televiziune Tele U Craiova. Din sursele noastre am aflat că Universitatea din Craiova a luat de la gura studenţilor peste un milion de euro ca să doteze acest post. O sumă enormă, de multe ori mai mare decât, de exemplu, investiţia lui Dinel Staicu în concurenta TV Oltenia. Un milion de euro de care Gust a avut grijă să nu i se simtă prezenţa, întrucât veţi fi de acord că post de televiziune mai slab decât Tele U e greu de găsit în ţara asta. Şi ar mai fi ceva de adăugat: cu sau fără legătură cu banii aruncaţi pe fereastra Tele U, Florentin Gust tocmai ce şi-a cumpărat o casă în cartierul Rezidenţial Magnolia, pe care o evaluăm dintr-o privire, chiar şi în timp de criză mondială, la minim 100.000 de euro." (Lupa mea - Dezvăluiri – 11 noiembrie 2008, 23:01Ex-lider al bişniţei din căminele studenţeşti, Florentin G. se visează ministru)
    2010-03-14, 17:12:38 (79.117.177.*)
  61. de lili:
    Se pare ca Solomonarului, deja i-ati pus cruce!
    2010-03-14, 17:21:19 (188.24.166.*)
  62. de CRINU TRANDAFIRIU:
    doamneeee auziti fratilor... MARIAN VASILE ???PAI GUST SI GAND DOARME GANDESTE MAI BINE DECAT ACEST MARIAN VASILE ! ACEST MARIAN VASILE ESTE UN NO NAME IN CRAIOVA !EXACT CUM AI ZICE PANASKANIC IN LOC DE PANASONIC ! BAI VOI NU INTELEGETI CA SE DORESTE SCHIMBARE DE MENTALITATE IN TOATA EUROPA SI AICI FLORENTIN GUST ESTE CEL MAI INDICAT ! AAAA ,STAI CA GUST NU E IN BARCA PUTERII,DE ACEEA NU E BUN !PSD-UL VA LUA PRIMARIA CRAIOVA ASTA E CLAR !PUNEM PARIU !! FLORENTIN GUST CU ION PRIOTEASA SI TOTI DEPUTATII PSD DOL;J AU REUSIT IN PREZIDENTIALE SA -L BATA PE SOLOMOR IN FIEFUL LUI !SI CAND TE GANDESTI CA CRAIOVA ERA TOT UN STEAG...CAND VENEAI DE LA METRO TRECEAI PE SUB STEAGURI PORTOCALII DE TRAIAI SENZATIA DE LA CUNUNIA CIVILA CAND TIN INVITATII LA IESIREA DIN PRIMARIE GAROAFE PE DEASUPRA TA !MAMA CE LECTIE DE VIATA I-A DAT CRAIOVENII LUI SOLOMOR IN PRIMUL TUR !SI-A FURAT O BATAIE DE NUMAI NIMEREA CORZILE CA LA BOX SA I-A PROSOPU !AICI SI JUPANU DOM BERCEANU I-A DAT O LECTIE LUI SOLOMOR !SOLOMOR I-A PROMIS LUI BASE CA LA CRAIOVA EL SPARGE TOT SI FARA SPRIJINUL LUI DOM BERCEANU SI AFACUT PE DRAQ !!!SOLOMOARE DOM BERCEANU RAMANE TOT JUPAN INDIFERENT CA TU NU RECUNOSTI !!! PSD
    2010-03-14, 17:42:50 (81.12.169.*)
  63. de Antonie Solomon:
    Gloriae Oltenessis Redivivus! Vivat Antoniae Solomonae! Vivat Justitzia ! Vivat Revolutia antisovina din Raiova! Vivat Posada! Jubileu *** 1690 de ani de la Posada *** Cronica Hungarorum a stabilit ca de la data de 12 noiembrie 1330 maghiarii au acceptat sa fie vasali romanilor,condusi atunci de Marele Voievod Basarab I. Venim cu o initiativa legislativa la fiecare 15 martie , data la care Carol Rober de Anjou a pornit in expeditie impotriva romanilor, sa fie o sarbatoare nationala a Independentei Romanilor de pretutundeni, ce trebuie sarbatorita la Targu Mures. Am consultat un mare numar de prieteni maghiari si au spus ca abia atunci vor vedea sovinii unguri, ca sunt succesorii de drept ai infrantilor de la Posada.
    2010-03-14, 18:09:01 (78.97.98.*)
  64. de MANDA PRIMAR:
    Manda e cel mai potrivit pt primar, are experienta, gust e agramat
    2010-03-14, 18:22:35 (109.97.95.*)
  65. de DNA:
    Bravo, "??????", vad ca ai informatii bune ! Cat priveste pe Anca si tipografia sotului , i prematur sa-si faca sperante , ori nu stie cum a ajuns Gust , de la sindicat, la Min. Tineretului, pe timpul guvernarii liberale, ca apoi sa fie impus listei PSD Dolj , iar tinerii studenti , e adevarat , o masa f. importanta de manevra, dar daca patrunzi in mijlocul lor, afli enorm de multe lucruri, pe care altii nu le stiu si isi dau, subiectiv, cu parerea! Daca vreti, pe undeva, cu aceasta "campanie" pt. ceva IREALIZABIL, acum, se aseamana cu PENIBILITATEA actiunii de iesire in strada , pe carea tot facut-o noul post "de casa" - GTV , facandu-i mult mai grea situatia lui nasu Solomon !!
    2010-03-14, 18:44:21 (79.117.220.*)
  66. de anonim:
    marian vasile? Frate, las-o moale, te lauzi pe aici de unul singur, un mitoman si un tepar ca si frate tu. Puneti mana pe sapun si platiti va datoriile piticanii raioase ce sunteti. Doi fanfaroni nespalati si analfabeti inchipuiti.
    2010-03-14, 18:56:28 (86.124.214.*)
  67. de george:
    nu se pune problema de Gust, chiar ai lui de la psd cunosc situatia si faptul ca e incapabil. Intr-o intalnire saptamanile trecute chiar Alin Mitrica de la psd, a spus ca Gust nu va fi propulsat prea mult intrucat nu e om de scos in fata pentru ca are o gramada de lipsuri in principal de exprimare. Strica imaginea partidului. Va fi tinut in continuare asa pe langa casa cum ar veni dar nu promovat mai mult.
    2010-03-14, 19:36:59 (82.79.217.*)
  68. de DNA:
    Marian dinca nu intelege nimic din ce i se intampl lu solomon daca s-a incurcat cu prosti ca mititelu. Incurca te si tu tata cu marian vasile si fratesu ca o sa ajungi bine. Vai de capul tau. Asta ti-o spune cineva care n-are nicio treaba cu PDL u vostru. Pur si simplu il cunosc pe derbedeu asta inainte sa -l faci tu consiler si director. Era cu o papuasa din lunca fraiere. Atunci era la pnl si a incercat sa i-o traga si lu mogos. Si uite ca bazaconia asta de om ti-o trage si tie.
    2010-03-14, 19:42:52 (109.166.133.*)
  69. de anonim:
    aurica nu fii trist, primaria mere n frunte cu piticu manelist..vasileee piei bazaconie sa nu te mai arati prin oras ca esti penibil. VT dar chiar nu stii cine l-a ingropat pe aurica?? DS + AM +GP+RC+EM ce inseamna pentru tine?? Ia fa un efort de gandire si aduna toate hectarele de la pic si inapoi pana la real si vezi cine e bagat acolo. Aiuriti oamenii cu niste amarati de 50 de miisoare de euroi cand de fapt ecuatia e de zeci de hectare si case si spitale si scoli retrocedate ACELORASI DS, AM,RC, GP !!!Vom spune tot, numai sa ne cheme si pe noi astia micii, si va dam in primire pe toti. Ca pe noi ne-au injurat amaratii aia lasati fara pamanturi si fara case. DNA Craiova ce o mai astepta si nu termina ce a inceput pitestiul? In loc sa il plangeti pe aurica mai bine ne-am duce la dna sa ii scuipamin fata ca au lasat orasul prada nenorocitilor astora.
    2010-03-14, 20:15:54 (86.124.214.*)
  70. de VT:
    Da , pe primii doi si ultimul - ii stiu si ai dreptate , prea mult nu pot - deocamdata sa-ti spun -, desi , personal am fost.... o "momeala" , pt unul, ca sa-si pota face jocurile , altul! La cine dracului, te referi, "anonimule", cu GP si RC , ca momentan, trec in revista ce stiu eu in zona , dar , pe moment, repet, nu-i identific !
    2010-03-14, 20:58:41 (79.117.220.*)
  71. de VT:
    Anonimule , hai ca m-am prostit ! cum dracului sa nu-l identific pe d-nul ex-consilier ! Acum , imi mai ramane GP!
    2010-03-14, 21:02:36 (79.117.220.*)
  72. de anonim:
    unu e ala care se plimba la poarta lu aurica in ziua cu pricina si altul apare in toate actele de proprietate ale lu AM. Hai ca nu e greu. Verifica si vei vedea ca toate actele s-au facut in aceeasi perioada si pic si ailalta sandrama ...mall. RC a intrat in joc mai tarziu, cand a aparut si copilu din flori...stii. Da-i in ma sa. Nu te mai gandi, lasa-i pe ei sa aiba insomnii. Oricum se stie tot, iti garantez eu asta. S-au luat toate actele demult si de la primarie si de la notari si de la judecatorie. Si sunt chemati agronomii de la institut... NM cred ca nu va avea muuulta vreme somn. Nerusinarea la unii n-are limite. Iar la o ****re cu functie e fatala. Javre de 2 lei sa se incurce cu nespalatii astia frate? Noroc sanatate si dreptate... colegule!
    2010-03-14, 21:15:52 (86.124.214.*)
  73. de VT:
    Cred ca te referi la nepotelul lui AM ! Si eu cred , ca nu stau ei in "mizilicul" celor 50.000 ! De , mai anonimule , si ce m-a mai injurat, cand l-am avertizat - la modul cel mai serios, cu REALUL !!! Ca la usa cortului si de fata cu toata Primaria apropiata lui ! Si, afla ca deja au inceput "susotelile", celor din vecinatatea Primariei! Unii,chiar compara ca Solomon , e cam la 5 % , pe langa .... nu mai citez pe nimeni, vorba ta , poate ca ne-o baga si pe noi in seama , cineva , candva !! Nici cu sanatatea , nici cu dreptatea, nu stau deloc bine !
    2010-03-14, 21:48:13 (79.117.220.*)
  74. de asa e peste tot:
    bre, asa e peste tot, in toate tzarile se procedeaza pe para-ndarat si la toate nivelele, mare chestie a facut solomon si oamenii cu care a facut el business. astia barem nu au omorat lume, a se vedea cand e vorba de reconfgurare de interese ce s-a intamplat in irak cand a venit vorba de facut bani: imediat bum-bum, saddam terorist, si toate firmele lui dick cheney si bush 'reconstruiesc' irakul, dealurile cu petrol etc. Nu sunt fan solomon, dar un lucru e vizibil, arata si orasul asta asa cum merita sa arate Craiova, ca nu e Blas sau Bacau. Cand a venit nea solomonache s-a vazut diferenta si aratam si noi a oras care arata intr-un fel, Cu ce spagi si magarii si alte alea au fost facute e alta poveste. Da credeti vreunul dintre voi ca in alte parti e altfel? Pai simplu: de ce sa se puna unu primar sa isi bata capul cu orasul si problemele voastre daca nu ii iese si lui banul? Asa se duce in alta parte in alt sector/domeniu unde sare banutul, Credeti ca din filantropie sau spirit civic e motivat unu care vine primar? Sunteti ori prea tineri ori prea naivi. Va pup.
    2010-03-15, 03:48:33 (79.117.143.*)
  75. de asa e peste tot:
    bre, asa e peste tot, in toate tzarile se procedeaza pe para-ndarat si la toate nivelele, mare chestie a facut solomon si oamenii cu care a facut el business. astia barem nu au omorat lume, a se vedea cand e vorba de reconfgurare de interese ce s-a intamplat in irak cand a venit vorba de facut bani: imediat bum-bum, saddam terorist, si toate firmele lui dick cheney si bush 'reconstruiesc' irakul, dealurile cu petrol etc. Nu sunt fan solomon, dar un lucru e vizibil, arata si orasul asta asa cum merita sa arate Craiova, ca nu e Blas sau Bacau. Cand a venit nea solomonache s-a vazut diferenta si aratam si noi a oras care arata intr-un fel, Cu ce spagi si magarii si alte alea au fost facute e alta poveste. Da credeti vreunul dintre voi ca in alte parti e altfel? Pai simplu: de ce sa se puna unu primar sa isi bata capul cu orasul si problemele voastre daca nu ii iese si lui banul? Asa se duce in alta parte in alt sector/domeniu unde sare banutul, Credeti ca din filantropie sau spirit civic e motivat unu care vine primar? Sunteti ori prea tineri ori prea naivi. Va pup.
    2010-03-15, 03:54:29 (79.117.143.*)
  76. de pentru anonimu si VT:
    iar voi astia functionarasii cei viteji 'sapte dintr-o lovitura' sunteti cam de porc ca puneti problema asa. Nea solomonache asta in care sunteti atat de dispusi sa va infigeti acum coltisorii este acelasi care v-a scutit sa serviti o reducere de schema de personal pe administratie locala asa cum s-a solicitat de la centru si v-a pastrat in functii. Altfel probabil ca va duceati in productie la sapat via ca nu stiu eu ce calificari teribile aveti voi care sa va permita sa castigati un ban in alte conditii. Asa ca mai de vara cu graba asta de a infunda un om care v-a tinut sa mancati o paine. Nu e frumos ce faceti. Dar probabil de-aia si sunteti mititei pentru ca aveti si caractere mititele :) Voi si Mititelu'. :)
    2010-03-15, 03:59:29 (79.117.143.*)
  77. de Marina D:
    Draga VT...ca sa te lamuresc, legat de pastila aruncata..., Marina D simplu - nu alias "niki" ...nu mai face presupuneri. Pentru ceilalti incercati sa nu mai faceti campanie electorala gratuita pentru diversi, mai bine insistati pe solutionarea problemei existente in Primarie. In momentele de fata nu prea conteaza ca Solomon iese nu iese, il linseaza nu il linseaza, o sa fie altul nu o sa fie altul....conteaza ca nu avem persoana care sa rezolve problemele urbei si avem un scandal politic care va duce in mod sigur la prelungirea acestei situatii pe o perioada nedeterminata.
    2010-03-15, 15:29:55 (82.77.64.*)
  78. de VT:
    Da , dar "iesirea" - de moment, nu depinde decat de cei actualmente consilieri municipli si ,bineinteles, de partidele din care fac parte !Ai dreptate, Marina D. , nu se va iesi usor, dupa o astel de situatie creata in orasul nostru , este greu de iesit .Si - sunt nevoit sa repet_ , pt. ca stiu in mare parte , cam ce le "poate capul" {sa nu fiu inteles gresit, ma refer la cat de cat experienta in adm. si politica , a foarte multora dintre ei , nicidecum la pregatirea lor profesionala}, pentru buna bucata de vreme , va fi "paralizata" Primaria . S-au strans prea multe nerespectari a legilor, comise de un numar restrans de "gasti", care acum , stau cu "sabia deasupra capului" ! Teama {si , oare de ce aceasta teama ?!} ca vor fi si ei in situatia destul de delicata a lui Solomon. e apasatoare si , cu greu , se vor mai implica in problemele cetateanului doritor in continuare , de schimbari . Se stie cam cine sunt "impricinatii" ce i-au fost alaturi , lui Solomon , in luarea deciziilor ce au tot starnit, de-a lungul anilor, aprigi dispute , mass-media prezentand din plin. Cu parere de rau, Primaria Craiova , va duce lipsa - sa vedem pt. cat timp- de o mana forte , mai ales acum , cand ne-am dovedit in fata unei tari , ba chiar si in afara , de ce suntem in stare , cand ne vedem "pe cai mari" !! Si , se zice ca , cu cat cazi de mai sus, cu atat iti rupi gatul mai repede si mai periculos ! VREMURI GRELE pt. Craiova !
    2010-03-15, 17:21:19 (79.117.220.*)
  79. de operatiunea 0215:
    cred ca a inebunit lupu .fratilor unu care comenteaza ca solomon a facut craiova sa arate bine ? bai nene esti prost ?craiova intr-un top al dezv. in romania pe net sta mai prost decat sta echipa de fotbal.sincer va spun din inima ca stam rau,ba da rau de tot. avem mall ?NU NU NU avem careffour?NU NU avem mobexpert ?NU NU ce dracu avem ? avem tarafu maria tanase ca de suntem cei mai tarani din romania.... mai lasati draq cu realizarile lui solomon ca ne ia somnul.....MANDA E UN CANDIDAT EXCEPTIONAL,ARE SANSE REALE SA IASA PRIMAR !ARE TINUTA,ARE VERBUL LA INDEMANA DAR SI SPRIJIN DIN PARTEA TINERILOR !PAPITOII AIA DE SE BAT ACUM PE LOCUL LUI SOLOMON,NU-S BUNI NICI DE COPII DE MINGI.CINE DRAQ II CUNOASTE,POATE FAMILIILE LOR,CARE ORICUM NU I-AR VOTA.
    2010-03-15, 20:22:10 (81.12.169.*)
  80. de nea operatiunea p..lii:
    operatiune 0.. uita-te bah pe unde mergi, lasa-ma cu magazine si alte tampenii si topuri pe internet, deschide ochii si uita-te in jur daca nici orasul asta nu arata corespunzator du-te ma nene de aici si aciueste-te unde crezi tu ca arata bine, pai nu esti pe craca ta? uiti ce rahat de spelunca de 2 lei arata craiova inainte? hai pa, ca prea aveti toti asa vocatia negativului si nu e niciodata bine nimic, o sa faceti tensiune puishorilor :)
    2010-03-15, 21:31:49 (79.117.150.*)
  81. de ???uau nu suntem cretini:
    sigur esti din sfera babalacilor de peste 65 de ani de zici sa o las moarta cu magazinele... nu e vorba de fitze fraiere cand zici mall !?! e vorba de civilizatie,dar se pare ca-ti cer prea mult ! tu cum crezi ca se simte un craiovean citov la creier cand vede ca in ditatamai muricipiul cel mai de fitze restaurant este mc donalds ?rasul lumii,nu al romaniei !?!ma uit in jur cum zici tu si nu vad absolut nimic remarcabil facut de solomon...sincer.in schimb ma lovesc de o realitatea super naspa:intrarea dinspre pitesti cea mai urata posibil(cimitir,poru mb,grau,o tentativa de jeg de aeroport,vie,sigla prafuita de timp a craiovei,cea mai urata reprezentanta bmw din romania si mult teren cu buruieni) si stii de ce ?ptr ca acel teren o buna parte umbla vorba prin targ ca-i apartine lui solo et comp si nu vrea sa-l vanda decat la pret de peste 100 euro minim.de aia nu avem noi careffour si auchan la intrarea dinspre pitesti,bai nene !!craiova consuma de 10 ori mai mult decat pitestiul si aia au toate mega marketurile posibile pe cand noi nu avem decat saracul mag real care are niste preturi de te ia draq. da chiar asa bai fratilor nu ia nimeni taurul de coarne si sa scoata toate terenurile alea din zona metro la vanzare ptr careffour,auchan ce naiba !!!
    2010-03-15, 22:08:05 (81.12.169.*)
  82. de nu prea umbli :
    nu ma cert cu tine mai iesi si tu si umbla prin lume, dupa ce vei fi avand o baza de repere relevanta relative la care sa formulezi prin comparatie o opinie, ma refer deci cand vei fi capabil sa emiti o opinie relevanta, mai vorbim. Am 24 de ani si imi place cum arata orasul meu fata de cum arata inainte, despre solomon mi se fu..te, putea sa fi facut el sau altul.
    2010-03-15, 22:12:51 (79.117.150.*)

Timpul de 30 zile în care puteați adăuga comentarii la articol a expirat.



Jiunimea Blog

Diverse:

Vremea:
Acum: 29°C.
La noapte: 17°C.
Mâine: 31°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.2471 lei
USD: Tendinta 3.2679 lei






Film:

Azi la Cinema:
Ce-o fi, o fi...    (Statele Unite ale Americii-Franţa, 2009, comedie romantică, color, 92 minute) Vineri (30 Iulie) &
Modern /
Shrek pentru totdeauna 3D    (Statele Unite ale Americii, 2010, film de animaţie, color, 93 minute) Cumpără acest film în for
Patria /


Victor Sosea Design Blog Dragos Gavrila Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia

Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova


Sumarul ediţiei: