Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Eveniment

Maidanez ucis cu furca

Eveniment - Aldezir MARIN
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Câinele a fost omorât cu o furcă de pensionarul craiovean

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Un pensionar din Craiova este cercetat de poliţişti pentru comiterea infracţiunii de cruzime faţă de animale, după ce ieri a omorât un câine fără stăpân care îi intrase în gospodărie. Conform reprezentanţilor Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Dolj, Oana Popescu, preşedinta Asociaţiei „Speranţă pentru animale“, a sesizat faptul că un bărbat din cartierul Cernele a omorât un câine fără stăpân, înjunghiindu-l cu o furcă. Poliţiştii care s-au deplasat la faţa locului au stabilit, din declaraţiile lui Ion Gârcleanu, de 67 de ani, că, în timp ce acesta ieşea din locuinţa sa de pe strada Constantin Gherghina, a fost atacat de un maidanez care îi intrase în gospodărie. Acesta a explicat că s-a speriat când a văzut câinele agresiv, a pus mâna pe o furcă şi a înfipt-o în animal, care a murit la scurt timp. Soţia bărbatului s-a arătat destul de nervoasă atunci când a fost întrebată ce s-a întâmplat, declarând numai că şi-au făcut singuri dreptate. „Ne-am făcut dreptate, asta este dreptate! Cum să intre peste noi în curte să ne omoare? Voi cu cine ţineţi, cu câinele sau cu oamenii?“, a declarat femeia. Oamenii legii au mai comunicat că în acest caz a fost întocmit un dosar penal pentru comiterea infracţiunii de cruzime faţă de animale.
Acesta este al doilea dosar întocmit de poliţiştii doljeni pentru uciderea unui câine. La începutul anului 2008, imediat după apariţia Legii 9, oamenii legii au întocmit un dosar penal pe numele lui Dorel Vlad, de 42 de ani, din comuna Bulzeşti. Maria Cotoi, de 37 de ani, a sesizat atunci poliţia că Vlad, vecinul său, i-a omorât câinele în bătaie cu un lemn. În urma cercetărilor, poliţiştii au întocmit pe numele lui Dorel Vlad dosar penal pentru comiterea infracţiunii de omorâre a unui animal cu intenţie.


 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 3.36/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.4 din 14 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de ..:
    sa dea in judecata primaria ca a fost atacat si silit la auto-aparare fata de maidanezul talhar al primariei.
    2009-10-21, 00:26:46 (79.117.128.*)
  2. de grohhh:
    sunteti tampiti baaa..te ataca potaia in curte la tine si n-ai voie sa te aperi......cit despre politie vad ca si-a facut "datoria".......ad evaratii infractori se plimba liberi....si vai politia face ordine.....de rasul curcilor.......o fi in cocediu ala cu cremvustii otraviti.......
    2009-10-21, 03:17:11 (195.28.184.*)
  3. de zu:
    ca de obicei militia taie frunze la caini :( trist
    2009-10-21, 03:21:33 (79.117.140.*)
  4. de asa a fost ma jur io...:
    au zis ca au fost in legitima aprare cand au vazut politia de frica de dosare penale....se vede ce rau era cainele ala...dar asa e omu cel mai pervers animal .... nu mai are nimeni loc pe pamant langa el....numai el trebuie sa traiasca ca asa a inteles de la dumnezeul lui ca merg lucrurile pe pamant sau atat a putut el sa priceapa in mintea lui cea de pe urma......oare nu putea sa-l dea afara din curte fara sa-l omoare.....putea dar ce farmec mai avea ?
    2009-10-21, 04:38:43 (79.117.167.*)
  5. de !?:
    Si afara din curte ce sa faca !? sa atace un copil sau un batran neputincios? cand este vorba de animale oricat de domestice ar fi ele, sunt inprevizibile. Nu va jucati cu animalele, nu este de gluma. Trebuia sa-l roage cu frumosul sa iese din curte.....ce stupid. Primaria trebuie sa ia masurile necesare pentru a nu fi deranjati trecatorii de acesti caini maidanezi. In ce tara mai vedeti asa ceva, caini liberi pe strazi. Presedinta agentiei "Speranta pentru animale" de asemenea este vinovata de aceste cazuri. UE va da fonduri si voi le respingeti ca nu aveti planuri, nu mai aveti nevoie de bani ca le aveti pe toate.....Prindeti TOTI cainii comunitari si aveti voi grija de ei in spatii special amenajate, nu mai acuzati bietii oameni nevinovati ca ataca....., cainii.
    2009-10-21, 05:27:50 (203.10.121.*)
  6. de ttt:
    ba ala de la 2,ce-ai ma de faci lumea tampita,viteazul p..ii?
    2009-10-21, 07:21:52 (92.80.197.*)
  7. de Radical:
    Voi va uitati la cainele ala ? Se vede ca e o adevarata fiara. Daca nu il omorau, le halea jugulara. Dupa cum arata, ala e caine de max15 kile. Stiti ce periculosi sunt astia de pana in 15 kile? Mananca doi oameni la o masa, cu tzoale cu tot , cu catarame si talpile de la pantofi. De obicei sireturile le folosesc pe post de ata dentara. Cand il auzi pe bosorog, ai impresia ca l-au atacat lupii. Nu pot sa cred ca un caine e periculos in curtea altuia. E o minciuna ! Era suficient un mars si fugea mancand pamantul. Un caine se sperie daca nu e pe teritoriul lui. Uitati-va unde e cazut. La baza unei cosmelii. E prins la inghesuiala. Se retragea si n-a mai avut unde. Un caine care te ataca, vine spre tine in mijlocul curtii, nu se retrage sa te pape la umbra. Ar trebui sa mearga la bosorog si Garda de Mediu. Uitati-va ce mizerie are in curte *** IMi aduc aminte ca acum vreo 25 de ani, a intrat in curte la bunica mea un caine. Neavand furca (bunica mea sta in Craiova) i-a indesat pe gat ceva de mancare si l-a pastrat. A zis ca e un semn si a venit s-o apere. S-a facut maricel si chiar a scapat-o de niste tigani care i-au sarit in curte. Aveam obiceiul sa il lasam si pe strada spre seara. Asa era pe strada aia pe vremuri. IEseau oamenii la strada (gardurile aveau max 1,5 metri) , stateau la taina si lasau cainii sa se "incure" . Cand i-a venit sorocul sa moara, a pleact singur asa cum a venit. L-am vazut pe strada, dar nu m-am gandit ca pleaca de tot. De obicei imi ingrop cainii, nu ii las sa moara la groapa de gunoi. Pe asta n-am mai apucat, a plecat sa moara singur.
    2009-10-21, 07:32:47 (79.117.135.*)
  8. de ion:
    radicalule esti un bun comentator , dar la unele comentarii faci sa se vada ca parca traiesti din amintiri...
    2009-10-21, 07:54:25 (92.80.221.*)
  9. de sulea:
    Bun articol! Prilej de postari cu nemiluita. Hai, la treaba ...! Nimeni, cred ca nu asteapta urmatorul titlu: "Copil de trei ani ucis de un maidanez in parc sub privirile ingrozite ale parintilor" Sau si pe asta il asteptati pentru ceva "pareri", "opinii", "pozitii" referitoare la eterna dezbatere: dorim sau nu dorim caini salbatici in orase liberi pe strazi.
    2009-10-21, 08:06:36 (194.102.244.*)
  10. de GRASU:
    bai nene numai aseara am vorbit cu cineva la gorj si era tare suparat ca la muscat un maidanez si in loc de petrecere ca-i era ziua omul se ducea sa faca tratamentul in urma muscaturii.facuse piata ca avea invitati si cand se intorcea de la piata au navalit cainii pe el si pana sa lase plasele ""L-AU COPOSTAT URAT DE TOT "".omul nu vrea sa se razbune dar vrea sa fie strinsi cainii sa aiba siguranta pe strada.LEGEA ESTE DATA SA APERE ANIMALELE NU OAMENII.aparatorii cainilor sunt invitati sa ia matura si sa treaca la strans ****ii de pe strada.
    2009-10-21, 08:22:54 (86.126.42.*)
  11. de Muntean:
    Ar fi bine ca toti care le sustin drepturile "bietelor animale nevinovate" sa fie muscati macar o data de un caine maidanez si atunci am vedea cati ar mai ramane.
    2009-10-21, 08:25:38 (213.157.169.*)
  12. de Alin:
    V-ati pierdut si ultima farama de bunsimt si scrupule,criza v-a adus in acel stadiu in care puteti omori un om numai pt ca nu va place accentul lui,frica de Dzeu nu mai aveti asa ca.....va compatimesc!!! Treb uie facuta diferenta intre cainii in haita care ataca pt ca, considera un teritoriu al lor si un caine amarat care si-a incercat norocul la o viata mai buna vazand o curte fara caine,similar cu plecarea romanului in Occident sa-si gaseasca o viata mai buna,asta ati merita sa fiti intampinati cu lovituri de furca!!!
    2009-10-21, 08:28:25 (83.112.76.*)
  13. de raluca:
    as vrea ca toti astia"viteji" sa fie pt o zi in pielea unui caine!cand e vorba sa omoram animale toti suntem cei mai tari, cei mai jmecheri, cei mai destepti, ne falim....insa atunci cand e vorba sa aparam o alta persoana de un infractor bagam mainile in buzunar si plekm!asta e Romania....o tara de RETARZI IMPUTITI SI IDIOTI!
    2009-10-21, 08:34:42 (82.77.65.*)
  14. de HAM HAM:
    DOMNILOR NU MAI BAGATI FURCILE IN JAVRE CA MOR PREA REPEDE...... FURADAN.. STITI VOI CU CARNATI ,O DELICATESA...RADICAL ESTI PREA PROST PENTRU ANUL 2009... STAI IN BANCA TA LA LINS BLIDE... GROHHH ( ti-ai pus un NICK predestinat...) ESTI UN MARE PORC- POLITISTII ERAU OBLIGATI SA INTOCMESCA DOSAR FIINDCA AU FOST CHEMATI DE SEFA MAIDANEZILOR.. JAVRA SEFA OANA POPESCU...O RETRDATA....CE O SA MAI COMENTATI DACA V-AR FI ATACATI FRATII , PARINTII,BUNICII VOSTRII DE POTAILE DE STRADA??? STIU... O SA-I MULTUMITI OANEI POPESCU CA PROTEJEAZA MAIDANEZII, O SA INJURATI POLITIA NU A INTERVENIT..... TREABA SE REZOLVA--- FURADAN, FURADAN...
    2009-10-21, 08:39:29 (79.117.207.*)
  15. de raluca :
    imi doresc atat de mult sa se tina cont mai mult de aceasta lege pt "protectia animalelor" si toti cei care comit cruzimi asupra lor sa fie pedepsiti cu inchisoarea!!!! sa vedem atunci daca chinuirea unui animal va mai fi atat de distractiva!
    2009-10-21, 08:40:38 (82.77.65.*)
  16. de ion:
    Alo, iubitorii de animale!!! A procedat corect omu'. In legea actuala daca un ins iti violeaza proprietatea si te ataca, poti scoate pusca si sa-l impusti. Credeti ca un caine e mai presus de un om? Deci, ciocu' mic cand e vorba de animale. Mai bine infiati fiecare vreo suta de comunitari daca tineti asa de mult la ei.
    2009-10-21, 08:44:01 (92.87.193.*)
  17. de gica:
    APEL Toti cetatenii muscati de maidanezi ori deranjati de latratul lor in miez de noapte sa dea in judecata pe cei de la protectia animalelor s-au pe cei imbuibati de la fundatii ca si ei latra precum cainii la stele de cand mananca mancarea cainilor(si se vaieta ca nu au fonduri)
    2009-10-21, 09:03:24 (79.117.128.*)
  18. de lege timpita:
    Oare omul nu mai este stapin nici la el acasa ? Sa o ia mama dracului pe persoana aia care a reclamat asa ceva. Sa se numeasca Legea protectiei ciinilor si pisicilor pentru ca soarecii, sobolanii, dihorii etc. sint tot animale .Iar acei dobitoci care se declara de la protectia ciinilor de unde sunt platiti? Nu cumva tot din impozitele suportate de noi?
    2009-10-21, 09:11:04 (79.117.186.*)
  19. de pentru tarani :
    voi cei care comentati atata...la tara acolo de unde sunteti voi ,ca va evidentiati dupa vocabular, oare nu mancati cu cainii sub masa? sau acum sunteti mari domni de craiova...daca sunteti asa buni sfatuitori sa va inscrieti intr-o asociatie, intr-un partid sa dati idei pentru a fi mai bine , dar voi va dati mari si tari si la o adica sunteti niste tarani care ati crescut cu cainii si ati mancat cu ei la masa si acum faceti pe domnii! ar trebui sa va fie rusine si sa nu mai comentati atata!
    2009-10-21, 10:04:48 (193.231.194.*)
  20. de ja'i:
    voi chiar stiti ce s-a intampat acolo...eu zic ca nu are rost sa comentati...dar asa este romanul...eu nu prea cred ca a intrat cainele in curte si i-auzi ca a mai si sarit la el...
    2009-10-21, 10:11:21 (82.77.168.*)
  21. de Iubitor de animale:
    Prevaleaza dragostea fata de oameni. Pensionarul a procedat corect, fiind in legitima aparare. Va trebui sa dovedeasca doar ca intr-adevar a fost atacat. Politia a procedat foarte corect, este normal sa faca niste cercetari, sunt convins ca batranul nu va fi condamnat, dar acestea sunt formalitatile. Asteptam verdictul celor abilitati sa cerceteze cazul si sa fiti convinsi ca politistii nu sunt dominati de instince antiumane.
    2009-10-21, 10:39:35 (89.120.253.*)
  22. de PACAT:
    MAI BINE INTRA CU FURCA IN PARLAMENT CA DEACOLO VIN TOATE NENOROCIRILE NU DE LA O AMARITA DE POTAE .
    2009-10-21, 10:46:25 (158.102.162.*)
  23. de "*":
    ...cu cat cunosc mai mult oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii...
    2009-10-21, 11:43:18 (79.117.184.*)
  24. de balance:
    Primaria trebuie sa incurajeze cetatenii ca in aceste cazuri sa apeleze la persoane specializate si nu la furci, topoare si alte instrumente din evul mediu. Trebuie incurajati sa apeleze la mijloace legale de rezolvare a acestor incidente neplacute.
    2009-10-21, 11:48:01 (194.102.135.*)
  25. de pt balance:
    balance, care sunt mijloacele astea la care sa apelez in caz de nevoie? Voi chiar nu va dati seama cat sunteti de ridicoli? Exista structuri, exista organisme? Noi avem doar o lege aberanta in care daca un caine salbatic mutileaza sau ucide un om nu pateste nimic, iar daca un om ucide un caine este cercetat. Doar atat avem si niste capete patrate care nu vad dincolo de aceasta lege idioata facuta de idioti pentru idioti.
    2009-10-21, 12:23:12 (194.102.244.*)
  26. de EU:
    NU CUMVA CAINELE EREA INFIAT DE SCHIZOFRENICA DE PROTECTIA CAINILOR ? EU CRED CA DA SI APOI ELIBERAT PE STRADA SA SE DESCURCE BIETUL CAINE CUM O PUTEA CACI RESPECTIVA TREBUIE SA DELAPIDEYE BANII PRIMITI PENTRU GESTIONAREA CAZAREA SI HRANA CAINELUI ! DAR MAI BINE ESTE SA MANANCE EA BANII SI CAINELE PE STRADA SA FIE CAT MAI MULTI PENTRU A AVEA ACTIVITATE ! NU CUMVA SA DISPARA CAINII DE PE STRAZI CACI RAMANE SOMERA SI NU MAI ARE DE UNDE SA SUGA CEVA ......... SAU POATE CA DA !
    2009-10-21, 12:23:24 (82.77.172.*)
  27. de bravo ...:
    Bravo nr. 27 si 28, amândoi aţi spus nişte ADEVĂRURI ...
    2009-10-21, 12:37:09 (86.126.176.*)
  28. de balance:
    Pt 27 : Nu este nimeni ridicol, decat cei ca tine, care nu isi dau seama ca masurile de acest gen ( starpire a maidanezilor ) trebuie sa vina de la autoritatile legale. Nu exista asemenea masuri? Tocmai asta si spuneam, ca primaria trebuie sa incurajeze cetatenii sa apeleze la mijloace legale, asta inseamna ca primaria TREBUIE sa se ocupe mult mai mult de problema cainilor comunitari pentru a nu se mai ajunge la situatii din astea parca desprinse din evul mediu. Parca se infiintase politia animaleor, tu ce credezi ca in alte tari, acestia doar constata decesul animalului pentru ca apoi sa treaca la intocmirea dosarelor penale ? Nu, in alte tari, in astfel de cazuri, cand un caine iti intra in curte si te ataca, ai la cine suna. Acelasi lucru trebuie sa se intample si la noi. Avem o problema cu cainii, pui mana pe telefon, vin oamenii pregatiti. Asa ar trebui sa fie, nu sa postam comentarii instigand la moarte violenta si crunta animalelor !
    2009-10-21, 12:40:15 (194.102.135.*)
  29. de pt eu si io:
    Bai habarnistilor...de unde stiti voi nenorocitilor de unde au asociatiile bani? vorbiti din auzite...sunteti praf....sunteti niste prosti si va mai spun inca o data CAINII VA MUSCA CA SUNTETI PREA PROSTI!!!!
    2009-10-21, 12:41:07 (79.117.211.*)
  30. de taranu':
    Draga redactie va rog sa faceti un articol despre activitatile derulate de Speranta potailor: cati cani ingrijesc, cate adaposturi au construit, cati caini au luat de pe strada ca sa-i salveze? In plus, daca acel caine era turbat? daca avea boli? Ce sa fac daca un caine ma ataca (s-a intamplat acum 2 zile cand treceam pe langa o haita de vreo 7 caini)? Sa incerc sa-,l imblanzesc Dle. Radical? Saumblu cu salam dupa mine?
    2009-10-21, 12:50:09 (91.209.198.*)
  31. de Iubitor de animale:
    "Din bucata mea de paine am hranit un om si-un caine, cainele ma recunoaste omul nu ma mai cunoaste"
    2009-10-21, 13:05:38 (89.120.253.*)
  32. de ***:
    Subscriu la ceea ce a zis "pentru tarani " IAR ASTORA PLINI DE URA SI DE MOARTE LE DORESC CE GRAIESC!!!!!!!!!!!!! !!!!!
    2009-10-21, 13:28:17 (79.117.133.*)
  33. de Radical:
    D-le taranu' (nr.32) , n-am sustinut niciodata ca oamenii trebuie sa devina dresori. Fiecare sa profeseze meseria pe care a invatat-o. De ce imi puneti aceasta intrebare ? Eu, personal, as aresta si pe toti macelarii care in secolul XXI nu asomeaza animalul inainte de sacrificare. Sa aiba macar dreptul sa nu moara in chinuri. Oamenii nu sunt bestii care sa se imbete cu sangele animalelor muribunde. Nu ? Daca ne-a lasat D-zeu sa mancam carne si sa privim o caprioara ca pe o friptura, atunci macar sa n-o omoram in chinuri. Ma uit la poza din ziar ... lovitura cu furca este in plamani ! Va dati seama cat s-a chinuit pana a murit ? Omorati-i pe toti, nu zic nu, dar prin metoda numita eutanasiere. Pot sa ii cred pe cei carora le e frica de caini. Nu trebuie sa fie toti oamenii curajosi, cei mai expusi sunt copiii. Nu trebuie ca toti oamenii sa iubeasca animalele. Mi se pare normal. Dar nu mi se pare normal ca oamenii sa fe bestii. Oamenii sunt o specie evoluata, educata, nu mi se pare normal sa se comporte ca cea mai primitiva si sangeroasa specie de mamifer si nici nu mi se pare normal sa gandeasca asa *** Si ca tot m-ati intrebat d-l. taranu', cum faceti cand intalniti o gasca de derbedei (nu vreau sa ma refer la o anumita etnie) care va agreseaza pe strada. II dresati, sau bagati coada intre picioare ? Aaaa, dar scuze, omu' n-are coada ! *** Repet o idee mai veche ; anul trecut au murit cateva sute de oameni ucisi de criminali si nici unul ucis de caini. Cine trebuie dresat : omul sau cainele ?
    2009-10-21, 13:59:25 (79.117.135.*)
  34. de EddY:
    Moarte TUTUROR cainilor COMUNITARI (moarte prin otravire, nu moarte violenta si amendare sau dupa caz puscarie pentru cei care isi abandoneaza cainii)
    2009-10-21, 14:34:42 (79.117.203.*)
  35. de barack obama :
    Astia de iubiti potaile....va adunati toti, si ii luati acasa, la fiecare. si daca e sa va muste cainii, va musca numai pe voi; nu mai baga nimeni furca in ei, toate bune si frumoase. ce ziceti?
    2009-10-21, 14:37:12 (92.83.9.*)
  36. de GARDA DE FIER:
    Mai lasati-ma , dosar penal pentru un maidanez ? Politia cautati alceva , si sa va fie rusine ,cautati si arestati mafiotii , nu pensionari neajutorati . Curata nesimtire din partea autoritatilor si a primariei , inca odata RUSINE .
    2009-10-21, 14:45:37 (79.117.205.*)
  37. de Adoptii de catre toti:
    Daca este sa fim cetateni, nu indivizi, atunci ar trebui sa facem adoptii cu totii si sa rezolvam astfel problema. Dar nu cred ca este cinstit ca persoanele care nu iubesc animalele sa creeze prin abandonuri o asemenea situatie neplacuta in toata tara si sa urle catre iubitorii de animale sa rezolve criza.
    2009-10-21, 14:45:41 (89.120.253.*)
  38. de Baubau:
    Domnu' Radical , vad ca aveti veleitati de medic legist si politist investigator , parerea mea este ca ar trebui sa faceti autopsia cainelui pentru a afla ora decesului , in cat timp a murit , ce organe vitale i-au fost atinse precum si traiectoria de intrare a furcii pentru a putea reconstitui exact imprejurarile in care a fost comisa aceasta abominabila crima . De asemenea ar trebui sa faceti demersuri la autoritati pentru a interzice vanatoarea , deoarece bietele animale sunt haituite ( adica supuse unui stres foarte intens ) si apoi macelarite , lasate sa se zbata in agonie cu trupul plin de alice .De asemenea ar trebui interzis si pescuitul deoarece pestii mor in chinuri , sufocati . Daca ati intrebat cati oameni au murit muscati de caini va spun eu doua cazuri care imi vin acum in minte : cetateanul japonez muscat de caini in Bucuresti caruia i-a fost sectionata artera femurala si fetita de 6 ani care a fost sfasiata de o haita de maidanezi la periferia orasului Constanta , cazuri vazute la tv acum un an-doi .
    2009-10-21, 14:48:36 (82.77.173.*)
  39. de Baubau:
    Domnu' Radical , nu prea sunteti perspicace , nu sunteti atent la detalii , va uitati la fotografia din ziar si trageti o gramada de concluzii eronate despre locul unde a fost incoltit cainele , modul in care a fost srapuns de furca ( in plamani ) precum si despre starea de curatenie din curtea respectivului cetatean . Daca v-ati fi uitat mai bine la fotografie ati fi observat ca este o fotografie facuta de dragul reconstituirii ( gen reconstituirile de la ProTV ) , furca este deasupra cainelui care nu are nici o picatura de sange pe el nici langa el .
    2009-10-21, 15:10:06 (82.77.173.*)
  40. de dau averea lui baubau:
    D-le baubau, daca mata rezolvi cu furca situatia nationala a cainilor maidanezi din tara noastra, eu iti dau toata averea mea. Hai ca esti culmea ! Nu-mi vine sa cred cum cred unii oameni ca se poate rzolva o situatie de criza sociala veche de 20 de ani.
    2009-10-21, 15:31:25 (89.120.253.*)
  41. de Nici cu tancul:
    Fratilor, nici daca scoateti armata pe strazi cu armamentul si artileria grea nu omorati toti maidanezii din RO. Toti vrem sa avem strazi decente, dar bagati-va mintile in capetele alea. Nu are importanta ca un pensionar a ucis in legitima aparare un caine care-l ataca. Are importanta ca violenta nu este calea in rezolvarea unei crize. Exemple: Irod nu a ucis toti pruncii in masacrul inocentilor, Hitler nu a starpit evreii, Inchizitia nu a eradicat vrajitoria prin arderi pe rug s.a.m.d. KGB-ul, americanii cu afganii s.a.m.d. Nu pun egal intre oameni si caini, ci intre hitler si unii indivizi de azi.
    2009-10-21, 15:37:40 (89.120.253.*)
  42. de dana:
    foarte frumos gandit dl,sau dna radical ! daca 10% din locuitorii acestui oras ar gandii asa cum ganditi dvs am ajunge departe ..despre ceilalti imbecili nu are rost sa comentez..
    2009-10-21, 16:14:27 (89.122.235.*)
  43. de FURADAN:
    m-a amuzat faza cu maidanezul in curte precum romanul in occident:))))))))ce capiati tati...apropo,incepe sa ma enerveze cand ma duc seara la cumparaturi si aud incontinuu maraituri.cred ca o sa plec o data cu bata de baseball si ii spoiesc pe toti,ca altfel o sa mi le fur intr-o seara.
    2009-10-21, 16:22:08 (79.117.135.*)
  44. de ..:
    oana popescu e o javra,daca o prindem o violam in haita.
    2009-10-21, 16:55:09 (79.117.135.*)
  45. de balance:
    Baubau, singurul care nu esti perspicace esti tu, Radical a observat foarte bine acele detalii, iar comentariile sale sunt cum nu se poate mai la obiect. In ceea ce a scris, nu tine partea cainilor, tine partea dreptatii, ori sa infigi furca intr-un animal nu este o dreptate demna de secolul in care traim nu crezi ??? Eutanasierea ar fi mult mai normala pentru vremurile in care ne aflam. Dar ce sa stii tu, venit probabil de pe camp, unde ai doborat cu pietre un iepure ca sa ai ce sa infuleci la noapte ?
    2009-10-21, 17:15:23 (194.102.135.*)
  46. de Radical:
    Baubau si Furadan si altii ca voi ... ce pot eu sa vorbesc cu voi ? Voi nu intelegeti fraze simple. Ma refeream strict la barbarie. Si am mai spus, mosul ala e un caz special, oricat m-ar incolti un caine (nu s-a intamplat pana acum) nu mi-ar trece prin cap sa bag o furca in el nici daca as avea-o in mana *** Spui ca ma dau detectiv . Daca a fost in legitima aparare ... inteleg ca atacul cainelui a fost spontan, nu ? Sa inteleg ca avea furca la indemana ? Furca spontana la un atac spontan ? O tinea asupra lui pt orice eventualitate ? Nu tati ! A inchis orice cale de evadare a cainelui , a luat furca de unde o avea (din vreo magazie) , ca nu tii furca la poarta si l-a alergat prin curte pana la nimerit. Deci mosul asta e un psihopat. Motivul pentru care trebuie legati idiotii care simt placere atunci cand chinuie un animal nu este pentru ca l-au chinuit ci pentru ca cine are asemenea placeri nu e sanatos la cap si trebuie pus la popreala. Daca ii arunca o bucata de paine pleca singur ; sau cu un simplu mars , il facea sa fuga mancand pamantul. Un caine care nu e pe teritoriul lui fuge. Ies scantei pe asflat cand demareaza si daca il latra un pechinez. Ce pot eu sa vorbesc cu voi ? Furadan ma injura , matale ma iei la vale. Ne tragem de sireturi. rezi ca mai are sens sa vorbim ? Si ca o paranteza dl. Baubau, eu ma refeream la decesele de anul trecut ... chinezul a murit acum 2 ani. Dar hai sa fie si ca matale. DOI oameni omorati de caini si cateva sute omorati de criminali (cu aspect humanoid) . Trebuie sa strapim orice rau care face rau omului. Sa incepem cu raul cel mai rau. Cu criminalii , cu dezaxatii , cu hotii ... mai putin cei din guvern, parlament si senat, ca astia sunt imuni in fata bolii numita lege, etc. Toti cei care ne fac rau trebuie eutanasiati. Si nu am pretentia sa ii omoram cu furca, cu toate ca ar merita.
    2009-10-21, 18:51:12 (79.117.135.*)
  47. de Codreanu:
    Am mai scris despre astfel de subiecte si imi sustin in continuare teoriile care nu prea cred ca pot fi neadevarate. Un lucru cert este faptul ca un caine maidanez singuratic nu ataca pe absolut nimeni mai ales daca nu se afla pe teritoriul lui. Adevarata problema la care ar trebui sa ia atitudine primarie pentru a evita evenimentele neplacute sunt haitele de maidanezi care sunt foarte periculoase. De aceea sesizarile catre primarie ar trebui facute urgent atunci cand se constituie astfel de haite de cartier pentru a fi eliminate prin capturarea si izolarea conducatorului haitei.Acest lucru nu este greu de facut daca un cunoscator al comportamentului canin sta cateva ore in preajma haitei si ii observa miscarile. De asemenea o haita constituita de obicei isi apara un anumit teritoriu pe care nu il paraseste atat de usor, chiar daca sunt temporar alungati ei tot vor reveni in acel loc. Capul haitei de obicei o conduce si tocmai acesta ar trebuin eliminat pentru ca haita sa se destrame. Ideal ar fi sa ocoliti zonele unde observati haite de caini constituite si apoi sa sesizati primaria pentru a lua masuri. Nu incercati asazisele aparate de alungat caini cu ultrasunete deoarece riscati sa ii enervati mai rau si devin mai agresivi. La multe din aceste aparate cainii nici macar nu reactioneaza de aceea cred ca pot fi folosite cu succes in locul unei pietre pentru a va apara. In principiu nu sunt de acord cu omorarea cainilor fara motiv, insa daca un asemenea exemplar a facut rau cred ca trebuie izolat sau daca nu sunt bani eutanasiat. Omul conteaza!
    2009-10-21, 20:32:26 (79.117.213.*)
  48. de Aristotel:
    Un caine cand intra intr-o curte care ii este straina, nu intra ca sa muste, intra sperand ca gaseste un adapost ! Nu sunt de acord cu cruzimea fata de animale ! Omul acela, trebuie sa plateasca ! Eu am fost muscat in viata mea, de trei ori de caini ! Ei isi apara teritoriul pe care cred ca l-au ocupat ! Ce fel de suflet trebuie sa ai, sa bagi furca intr-un animal fara aparare ?
    2009-10-21, 21:02:11 (92.83.124.*)
  49. de Guzgan:
    Cand eram copil, am asistat la vanatori de guzgani cu furcile. Existau pe vremuri niste furci speciale de omorat guzgani, daca stiti ce sunt aia. Nu stiti ? Va spun eu: Niste sobolani din aia, monstri.
    2009-10-21, 21:21:54 (89.120.253.*)
  50. de De acord cu 51:
    Da, cand un caine intra pe un teritoriu strain si latra, o face ca sa ceara mancare. Nu am crezut asta, pana nu am vazut asa ceva cu ochii mei. M-am trezit cu un caine latrand la fereastra si credeam ca e turbat, dar m-a luminat o batrana. I-am dat mancare si a mai venit de cateva ori, latra la fel, pana ii dadeam sa manance. Acum si-a gasit stapan acel caine, nu mai vine la fereastra mea. Ce era daca bagam furca in el ? Nu eram ultima speta de barbar ?
    2009-10-21, 21:25:48 (89.120.253.*)
  51. de alin:
    De ieri nu o sa mai am pic de mila fata de caini si pisici (numai inseamna animale pentru mine) o haita de caini din fata blocului au alergat ieri o pisica care sa urcat la mine pe masina capota dupaia plafon iar acei caini de jur imprejur au sarit cu ghearele si mi-au facut-o praf. JOS CU CAINII
    2009-10-21, 22:57:47 (86.123.45.*)
  52. de doriana:
    As propune condamnarea la moarte pentru acest om! Cum, el inca nu a aflat ca traim in epoca unde cainele este mai important decat omul? La sase ani am fost muscata de un caine care a intrat in curtea bunicilor. Dupa 20 de ani inca mai am dureri si socul a ramas adanc intiparit in memorie. Asa ca nu mai judecati omul acesta, fara sa stiti ce inseamna o muscatura de caine!
    2009-10-21, 23:14:13 (129.194.8.*)
  53. de dan:
    Vorbiti din amintiri, de RADICAL ce sa mai zic. Si eu am un caine la tara care imi frecventeaza des curtea. I-a rupt lu' bunica-mea varza, mazarea, sunt urme de caini absolut peste toate razoarele. Intr-o seara a venit si a luat carnea de pe gratarul incins. Ce mama dracului e asta, frate? numai in romania puteai sa vezi asa ceva. omori o javra si TU esti de vina !!!
    2009-10-21, 23:31:51 (86.123.46.*)
  54. de Alycia28:
    Solutia nu e sa omori cu atata cruzime un animal,ci sa se dea niste legi pt a fi ocrotiti si adapostiti corect,ca sa nu mai umble pe strazi.In Occident asa se procedeaza.Suntem totusi in secolul 21!
    2009-10-21, 23:58:15 (80.236.110.*)
  55. de n:
    pt Alycia28 in ocident dupa ceva zile de stat la adapost daca nu este luat de un nou propietar.. caine pus l SOMN! adica omorat! asta stiai Domnisoara? NU! si zic asta ca lucrez voluntar la adapost de caini in OCCIDENT ala de cre zici matalica! nu il adopta nimeni e pus la somn fara scandal sau circ ca in romania ... LASATI PALAVRELE! si apropos Domnisoara.. cati caini adoptati aveti acasa? nici unul probabil
    2009-10-22, 02:33:28 (174.22.193.*)
  56. de Pt. alin:
    Incerca sa polisezi cu pasta abraziva intai, apoi cu pasta pentru zgarieturi fine, dupa care aplica un strat de ceara lichida. Sa nu revopsesti nimic. Iar pe viitor, protejeaza-ti masina aplicand pe ea cu grija un strat de folie transparenta, din aceea lipicioasa pt. ambalaje, pe care sa o inlocuiesti inainte si dupa sezonul rece. Este foarte ieftina acea folie si nu trebuie aplicata de specialisti.
    2009-10-22, 10:59:53 (89.120.253.*)
  57. de eu:
    pt toti iubitorii luavash mortzii in p-u-l-a si pt toti cainii FURADAN din plin eu mi-am facut deja provizii si sper sa gasesc cat de curand un articol cu isprava mea cine mai vrea furadan 0742277838 va dau la toti
    2009-10-23, 03:21:58 (79.117.155.*)
  58. de pt nr 60:
    bai baiatule...tu ai certificat pt capatzana in regula?cum de mai esti liber pe strazi?ce e cu atat frustrare....esti virgin ?daca da..incepe cu mata...ca probabil fiind curva stie sa te invete!in rest...nu mai are sens de a discuta...e clar ca tara asta este blestemata si atat timp cat oamenii gandesc ca tine...sper sa dispara cu totul de pe pamant...o natie blestemata si data dreq!sper sa muriti cu totii astia care ganditi asa!iar pt bosorogul ala...sa moara in chinuri alaturi de tot nemul lui !amin
    2009-10-23, 03:59:53 (99.235.47.*)
  59. de anticristul:
    sper ca dispara tara asta cu totul ca din cauza oamenilor ce traiesc in ea este asa blestemata.treb sa dispara sa renasca...ca pasarea phoenix...cu oameni care omoara si...nu doar asta...dar 9 sin 10 ar face la fel e clar ca nu mai are leac
    2009-10-23, 09:45:40 (99.235.47.*)
  60. de Mad:
    Pacat ca in loc de comentarii de bun simt se ajunge la insulte si lucruri urate. Eu nu pot spune ca nu iubesc animalele, dar ca toti craiovenii imi doresc din tot sufletul sa se ia o masura eficienta de a eradica cainii vagabonzi de pe strazi. Oricat de dragi mi-ar fi animalele nu poate sa nu imi fie teama ca unul dintre cainii care vagabondeaza pe strazile orasului nostru ar putea sa ma muste pe mine sau mai rau pe baietelul meu de nici 3 ani. Eu as propune semnarea unor petitii din partea noastra, a cetatenilor, catre Primarie prin care sa cerem gasirea de solutii la aceasta problema. Acesta poate fi un gest care sa porneasca spre rezolvarea problemelor, nu insultele, blestemele si asa mai departe care oricum nu duc la nimic bun si nici la o rezolvare eficienta a problemei.
    2009-10-27, 10:47:43 (86.122.132.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 12°C.
La noapte: 9°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: