Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Eveniment

Ciocnire violentă cu cinci victime

Eveniment - Aldezir MARIN
(citeste alte articole de acelasi autor »)


imagine-articol-1

Din Opelul condus de Buzatu a rămas numai un morman de fiare


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Cinci persoane au fost rănite sâmbătă seară, în urma unui accident violent produs pe DN6, între localităţile Cârcea şi Coşoveni, după ce şoferul unui Opel cu volan pe partea dreaptă s-a angajat într-o depăşire şi a lovit o maşină care circula din sens opus.

Potrivit ofiţerilor din cadrul Serviciului Poliţiei Rutiere Dolj, Tony Gângioveanu, de 31 de ani, din comuna Leu, care conducea sâmbătă seară, în jurul orei 21.30, pe DN 6, un Opel Vectra C cu volanul pe partea dreaptă, înmatriculat în România, a efectuat o depăşire fără săse asigure corespunzător şi a intrat în coliziune cu un Opel Vectra B, condus regulamentar din sens opus de Dragoş Buzatu, de 22 de ani, din Craiova. În urma impactului extrem de violent, autoturismul Vectra B a fost proiectat în afara drumului, într-un copac. Poliţiştii de la Rutieră au explicat că, după primele verificări, s-a stabilit că a fost vorba de o depăşire neregulamentară a şoferului maşinii cu volan pe partea dreaptă. Pentru că au găsit aproximativ 30 de metri de urme de frână pe contrasens, oamenii legii bănuiesc că Gângioveanu a încercat să depăşească mai multe autovehicule, iar când a văzut că vine o maşină din faţă a frânat, pentru că nu putea reveni pe sensul său de mers, pe care circulau cei pe care îi depăşea.
În urma impactului violent dintre cele două Opeluri, Alexandru Buzatu, de 19 ani, Alexandra Ghiţan, de 22 de ani, ambii din Craiova, pasageri în Vectra B, au suferit multiple leziuni, fiind transportaţi în stare gravă la Spitalul de Urgenţă Craiova. Dragoş Buzatu şi Cosmin Capac, de 22 de ani, din comuna Izvoare, pasager în acelaşi autoturism, au fost şi ei răniţi, ca şi Isabela O., de 17 ani, din comuna Leu - Dolj, pasageră pe locul din stânga faţă al Opelului cu volan pe partea dreaptă.
Ofiţerii de la Rutieră au mai precizat că şoferii şi pasagerii ambelor autoturisme nu purtau centurile de siguranţă, iar pe numele lui Gângioveanu a fost întocmit un dosar penal pentru săvârşirea infracţiunii de vătămare corporală gravă din culpă.
Circulaţia în zonă a fost închisă mai bine de două ore, până când medicii SMURD au reuşit descarcerarea victimelor.

Accident asemănător

În seara zilei de 23 noiembrie 2008, Andrei Marius, de 25 de ani, din Zimnicea, care conducea un Opel Astra cu volan pe dreapta, dinspre Craiova către Bechet, într-o curbă la dreapta a pătruns pe contrasens şi a lovit o Dacie care circula regulamentar din sens opus. Poliţiştii au stabilit atunci că şoferul Opelului nu a frânat şi că nu a adaptat viteza de deplasare, intrând pe celălalt sens de mers. După impactul puternic, Opelul s-a învârtit şi s-a oprit pe şosea, la o distanţă de aproximativ 50 de metri. Dacia 1310, în care se aflau Ionel şi Constanţa Cristescu, ambii de 55 de ani, angajaţi la PMS Craiova, dar şi Petruţa Raluca Popa, de 20 de ani, din Grojdibodu - Olt, s-a oprit după aproape 30 de metri, pe câmp. Coliziunea a fost atât de puternică, încât ocupanţii Daciei au fost proiectaţi prin geam, medicii SMURD descoperindu-le cadavrele pe câmp, în jurul maşinii. Andrei Marius a rămas prins între fiarele autoturismului pe care îl conducea. Toţi patru au murit pe loc.

Se pot înmatricula în România

Lucian Călmuc, inspector în cadrul Serviciului Poliţiei Rutiere Craiova, a explicat că legislaţia în vigoare nu interzice înmatricularea autovehiculelor cu volanul pe partea dreaptă în România, însă la volanul acestor maşini, pe drumurile din ţara noastră, este foarte greu să se efectueze depăşiri în siguranţă. Lucian Călmuc a mai spus că Poliţia Rutieră a propus interzicerea înmatriculării acestor autovehicule în România. 



 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

Clipuri video:

Mai multe persoane au fpost rãnite în accidentul produs pe DN6, la ieşire din Cârcea, din cauza unei depaşiri neregulamentare - Aldezir MARIN

  • Currently 4.11/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.1 din 9 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de bucuresti:
    deoarece pe prima pagina a unui zir din Oltenia sunt numai accidente, rezulta ceva ce se stia demult,ca oltenii nu stiu sa conduca. Asa cum sunt moldovenii cu crimele si violurile,asa sunt si oltenii cu accidentele.Trist dar adevarat!
    2009-09-14, 00:09:56 (188.25.123.*)
  2. de Lucian:
    ...tot asa rezulta ca Bucurestenii mor de grija altora, pt. ca ei le-au rezolvate pe toate.
    2009-09-14, 00:35:35 (213.233.90.*)
  3. de Evil:
    Bai bucuresti, decat sa scrii prostia de mai sus mai bine scriai ca inmatricularea masinilor cu volan pe dreapta ar trebui interzisa la noi. Mi-e si greu sa cred cand vad masini cu volan pe dreapta inmatriculate in tara noastra. Poate se reuseste pana la urma interzicerea inmatricularii lor. Parca cine stie de filosofie ar fi.
    2009-09-14, 00:36:05 (82.77.65.*)
  4. de paula:
    PT.BUCURESTI! PROSTUL NU E PROST DESTUL DACA NU E SI FUDUL:D De ce nu va vedeti de lungul nasului??? doar in Bucuresti stiti sa mergeti cu masinile...daca stiti si acolo!
    2009-09-14, 08:29:51 (92.80.208.*)
  5. de x:
    ar trebui interzis înmatricularea autovehiculelor cu volanul pe partea dreaptă în România. ar fi mult mai bine.
    2009-09-14, 08:31:21 (86.126.78.*)
  6. de pt bucuresti:
    sunteti cea mai spurcata natie,mai rau k tiganii...macar aia sunt destepti,le merge capul,dar voi sunteti batuti in crestetul capului!!!
    2009-09-14, 08:56:01 (85.121.143.*)
  7. de oltean get-beget:
    are dreptate bucurestiul.am locuit mai bine de un an la bucale si zau ca aia stiu sa conduca. La noi doar fite , viteza mare si nesimtire in trafic.Ori te depasesc pe dreapta, ori de calxoneaza de mama focului sa piei din calea lor, ori trec pe rosu, ori au viteza cu carul, etc. Olteni fuduli si prosti destul, asta suntem. Intrebare pentru parintii celor doi flacai: de unde taica atitia bani pentru caii aia putere, eu dupa 30 ani de munca pe salariul bun nu imi pot permite decit o amarita de matiz si aia in rate.Ori ati furat cevasilea, ori ai vostri flacai se ocupa cu mici si mari gainarii. Rau imi pare pentru parinti, pentru cei doi vitezomani.......... .sa invete lectia!
    2009-09-14, 09:16:35 (92.80.244.*)
  8. de pt oltean get-beget:
    uitate pe net sa vezi ce preturi mici au astea cu volan pe dreapta
    2009-09-14, 09:31:15 (79.117.152.*)
  9. de Felcer:
    Eu personal nu sunt de acord cu interzicerea inmatricularii in RO a masinilor cu volan pe partea dreapta. Acestea pot circula in RO si neinmatriculate, de ex. cu numere de Anglia. Totodata, multi romani lucreaza in Anglia si Irlanda, iar ei vin acasa destul de des cu masini avand volan pe dreapta. Interzicerea respectiva nu ar rezolva problema si doar ne-am pune Uniunea Europeana in cap. Ca sa se rezolve problema, ar trebui instituita o lege care sa interzica in RO circulatia masinilor cu volan pe dreapta, indiferent daca sunt inmatriculate sau nu la noi in tara. O astfel de lege ar da nastere la scandaluri internationale sau ar impune masuri similare de reciprocitate. Eu, unul, nu m-as simti bine daca la intrare in Anglia as fi nevoit sa las masina intr-un punct de frontiera si sa plec pe jos. Si m-ar deranja asta chiar daca nu as pleca pe acolo cu masina. Asa, ca idee. Nu mi se pare normal sa dai legi din cauza inconstientei unora care la urma urmei nu ar putea conduce sigur nici cu volanul la locul lui. Raman la opinia ca trebuia sa se asigure temeinic, sa nu stea imediat in spatele altor masini ca sa vada drumul si mai bine sa nu fi depasit, sa fi avut rabdare etc. 2. Problema poate fi rezolvata decent si in spiritul UE prin armonizarea preturilor masinilor. Cei care-si cumpara masini cu volan pe dreapta o fac deoarece acestea sunt mai ieftine. Si nu ar trebui scumpite cele cu volan pe dreapta, ci ieftinite cele normale. Este de datoria presei sa faca publicatii cu preturile corecte ale masinilor, asa cum exista in Occident. Acolo, cand iei o masina second hand, te uiti in revista si afli cat valoreaza. La noi nu e asa ceva ( cateva exceptii), iar preturile la masini second hand inca sunt mari. Publicatiile de profil ar tempera cererea si ar calma oferta. Astfel, diferentele de preturi intre masinile cu volan pe dreapta si stanga ar deveni mai mici si cazurile de inmatriculare a unor masini cu volan pe dreapta s-ar reduce de la sine. In Occident nu exista restrictii, deoarece diferentele de pret ( relationate cu nivelul veniturilor de acolo) sunt prea mici pentru ca inmatricularea unei masini cu volan pe dreapta sa fie rentabila. Iar noi tindem spre Occident, din cate cunosc...
    2009-09-14, 09:40:25 (89.120.253.*)
  10. de Felcer:
    De sute de ori m-am trezit cu inconstienti care depaseau fara sa tina cont ca veneam si eu; am franat si am intrat pe acostament ca sa-i evit. Au facut asa ceva cei din Vectra B (care circula regulamentar) ? Politia ce-a aflat, cei cu Vectra B au incercat sa evite coliziunea ? Am observat ceva la soferii olteni: ei, daca au prioritate, tin de ea cu pretul vietii. Asa s-a intamplat cand sotia lui Ad. Paunescu a spulerat o Nova. Cei din Nova legal nu au fost vinovati, dar au tinut de lege cu pretul vietii. Uneori am o urgenta, semnalizez din faruri si intru in depasire chiar daca vad ca vine un autoturism ( camioanele nu pot frana). Am experimentat; soferii olteni nu ma evita. Soferii olteni nu se feresc de nebuni si inconstienti. Clar si fara dubii. A nu se intelege ca promovez depasirile neregulamentare, dar viata te pune in situatii de tot genul si trebuie sa fii pregatit. Semnalizati din faruri si depasiti chiar daca vine cineva regulamentar pe contrasens, o sa aflati ca acela stie una si buna: el ruleaza legal. E oltean.
    2009-09-14, 09:52:01 (89.120.253.*)
  11. de didutzu:
    Pai in Bucuresti e si greu sa faci un accident grav la cum se circula cu 20 la ora. Si totusi ei reusesc...
    2009-09-14, 10:14:47 (86.124.209.*)
  12. de marck3d3:
    NEA GET PE GET.DACA SI IN CRAIOVA S-AR CIRCULA REGULAMENTAR ADICA SA MERGI PE PRIMA BANDA ASTA INSEMNAND BANDA DIN DREAPTA , ADICA SA MERGI REGULAMENTAR SA NU MERGI CU 40 LA ORA PE BANDA DINSPRE AXUL DRUMULUI SI CAND VINE CINEVA DIN SPATE SA NU TE DAI LA OPARTE CA TU ESTI SOFER CARE MERGE REGULAMENTAR SI SA FOSRTEZI SA DEPASEASCA PE DREAPTA SI DACA TE-AI MAI ASIGURA SI ORIENTA LA TRAFIC TI ZIC EU CA NU SE MAI INTAMPLA ASA CEVA ,PLUS IDEIA AM MASINA PUTERNICA FAC CE VREAU CU EA.INTREB ACUM DAR SINCER DE CAND AVETI PERMIS VOI CARE POSTATI LA ACEST ARTICOL DAR SINCER VORBIND DE CATE ORI A-TI LOVIT MASINA ?CHIAR SI CATUSI DE PUTIN .... ASTEPR UN RASPUNS DAR SINCER. EU AM LOVIT-O ODATA DAR MINOR SI ATUNCI NU DIN VINA MEA.ASTEPT RASP VOASTRE. O ZI BUNA
    2009-09-14, 10:26:04 (86.122.180.*)
  13. de Felcer:
    Permis din 1991, fara evenimente.
    2009-09-14, 10:31:50 (89.120.253.*)
  14. de Irelevant:
    poti sa ai volanul si pe mijloc sau in portbagaj.....singur a chestie e sa sti sa conduci...cum va explicati ca in afara angliei...soferii englezi sau din regatul unit....care merg in franta germania etc etc.....nu fac accidente?...pe langa faptul ca au sosele cu 3 benzi vb aia deci cand depaseste nu ii iese nimica in fata....dar in rest...stie sa stea parcat..fara viteza..fara riscuri........inter zicerea nu ar trebuii sa se faca doar pt simplul fapt ca romanul e prost si nu stie sa mearga cu volanu pe dreapta......aia din afara...englezii ...aia de la mama lor nu tiganii nostrii dusi acolo....stiu sa mearga...deci se poate si pe dreapta......incetat i cu prostia asta cu anulatul.....
    2009-09-14, 11:26:39 (79.117.130.*)
  15. de marius:
    ce asi zice eu de masinile astea cu volan pe dreapta ar fi k eu nu sunt de acord cu inmatricularea lor in RO. si nici cu conducerea lor de catre cetateni romani pe drumurile noastre, dar in schimb daca ar veni vreun englez nu asi avea nimik impotriva dar in schimb daca asi vedea un roman cu o astfel de masina ar trebui confizcata ... parerea mea asa s-ar rezolva problema.
    2009-09-14, 12:26:31 (79.117.159.*)
  16. de tangur:
    Interzicerea inmatricularii masinilor cu volan pe drapta a nu ar rezolva problema. Se poate circula si cu ele inmatriculate in state unde se pot inmatricula si ar mai fi ceva tam tam. Interzicerea circulatiei masinilor cu volan pe dreapta nu se poate face.
    2009-09-14, 12:48:41 (92.80.217.*)
  17. de Nu volanul e de vina, cel care e la volan:
    Eu am cumparat o masina cu volan pe dreapta din Londra. Nu mai condusesem in viata mea asa ceva si nu mai fuesesem in Londra pana atunci. Pe langa faptul ca a trebuit sa conduc prima data in Londra, a mai trebuit sa conduc si o masina cu volan pe dreapta, macar sa fi fost a mea de acasa in traficul acela de-a-ndoaselea... Primul giratoriu l-am facut prin zebre. Primul semafor l-am luat pe contrasens. Daca era vreun politist, ma aresta si-mi confisca masina. Asta se intampla la o intrare pe London Ring, soseaua de centura a Londrei, M25, singura taxata. 30 de km. am mers pe margine cu 40 la ora si cu avariile aprinse, pana m-am obisnuit. Nu m-a claxonat si nu m-a injurat nimeni. Am venit acasa 2500 km. fara sa am vreun incident cu cineva, sa risc vreun accident. Nu conteaza unde e volanul... Trebuie sa fii sofer si daca nu stapanesti masina sa rulezi pana te obisnuiesti cu avariile aprinse, semn ca esti un pericol pt. ceilalti. Nu sa faci depasiri in mod iresponsabil... Consider ca nu conteaza unde e volanul, trebuie ca persoana care-si asuma responsabilitatea de a conduce o masina cu volan pe dreapta sa stie ce face. Nu volanul e de vina, ci cel care e la volan. Eu as putea merge si in marsarier pana la Londra si tot nu as face depasiri riscante.
    2009-09-14, 12:50:05 (89.120.253.*)
  18. de Secretul depasirilor:
    Tot secretul atunci cand faci depasiri si conduci o masina cu volan pe dreapta este sa nu stai prea aproape de cel pe care vrei sa-l depasesti, asa cum se face in mod normal. Trebuie sa stai putin mai departe, astfel incat sa nu intri intr-un unghi mort, cum se spune, adica fara vizibilitate. Daca esti destul de departe fata de cei dinainte, poti sa te asiguri fara sa 'musti" din contrasens, doar sa te apropii de axul soselei si este destula vizibilitate. daca nu poti depasi fara sa stai mai departe, atunci chiar nu trebuie sa mai depasesti, trebuie sa astepti o vreme. Asta e... Apropo: am pus-o si pe nevasta-mea la volan si s-a descurcat din prima la depasiri.
    2009-09-14, 12:56:33 (89.120.253.*)
  19. de deminij:
    picioare fracturare pentru prietenul meu si fratele lui in coma! de ceilalti din masina nu stiu nimic. masina care i-a lovit, acul vitezometrului s-a oprit la 160 km/h, accident noaptea... dupa ce a franat 30 metri!!! deci? cat a avut nenorocitul????????
    2009-09-14, 12:57:42 (86.126.88.*)
  20. de Irelevant:
    @17 si 18...corect...cel mai bine spus....cum dracu englezii nu mor pe capete in afara regatului unit precum romanii nostrii in tara la noi?!..aia stiu sa mearga..si nu merg pe riscuri........la noi mor astia si cu volanu pe stanga..si cu 3 benzi vb aia.....da pe dreapta......
    2009-09-14, 13:01:01 (79.117.130.*)
  21. de Efectul taxei:
    Daca taxa de mediu s-ar scoate, preturile masinilor second hand aduse din Germania s-ar mai reduce. Astfel, inmatricularea unei masini cu volan pe dreapta (mai ieftina) nu ar mai renta. In Germania de ex. nu renteaza sa inscrii o masina cu volan pe dreapta, desi e mai ieftina, dar nu atat de ieftina incat sa si merite, comparativ cu nivelul veniturilor. Aici e toata chestia, preturile masinilor aduse din Germania, Franta etc. sunt prea mari fata de cele aduse din UK. Trebuie facut ceva ca preturile masinilor sa fie mai apropiate, dar nicidecum scumpite prin vreo taxa cele cu volan pe dreapta. In presa romana nu prea sunt publicatii de profil, care sa arate cat valoreaza o masina de ocazie, iar principiul cerere/oferta functioneaza haotic in RO, nefiind "reglementat" in niciun fel, asa cum e in alte tari occidentale.
    2009-09-14, 13:06:01 (89.120.253.*)
  22. de Nici englezii nu interzic:
    Au probleme si englezii din cauza masinilor cu volan pe stanga, inmatriculate la ei. Am intalnit masini cu numere de Anglia, dar cu volan pe stanga. Englezii mai au o problema si cu turistii pietoni, care nu stiu din ce parte trebuie sa se asigure atunci cand traverseaza. Din aceasta cauza, pe toate trecerile de pietoni in Londra scrie pe asfalt"Look left" ( adica uita-te la stanga)si Look right" ( uita-te la dreapta). Ce-ar fi daca din cauza accidentelor, londonezii ar interzice circulatia turistilor in orasul lor ?
    2009-09-14, 13:36:05 (89.120.253.*)
  23. de Propunere:
    Sa interzicem accesul turistilor britanici in RO, chiar si ca pietoni, fiindca nu stiu din ce parte sa se asigure mai intai atunci cand traverseaza strada, sensurile traficului auto fiind altfel decat la ei. Cine sa abate sa fie arestat, iar bunurile personale - confiscate. Pai altfel cum sa reducem nr. accidentelor ?
    2009-09-14, 13:43:17 (89.120.253.*)
  24. de Infrastructura defectuoasa:
    Nu avem autostrazi, acolo nu mai trebuie sa te asiguri din fata cand depasesti. RO a doborat toate recordurile in materie de accidente cu victime, sunt mai multe accidente mortale la noi decat pe deutsche Autobahn unde nu este limita de viteza. Avem mai multe accidente decat in Australia, unde in afara localitatilor nu e limita de viteza. Avem mai multe accidente decat in tarile subdezvoltate si care nu au traficul rutier reglementat legal. Cauza - infrastructura nearmonizata cu fenomenul automobilistic.
    2009-09-14, 13:53:38 (89.120.253.*)
  25. de bogdan:
    Este irelevant ce indica acul unui vitezometru care se blocheaza din accident. S-a demonstrat ca fortele manifestate in accident (inertie, centrifuga, centripeta, etc) pot influenta pozitia lui. Astfel poate arata mai mult sau mai putin decat in momentul impactului.
    2009-09-14, 14:08:16 (82.77.174.*)
  26. de eu:
    ba felcer esti idiot. cum voiai ma sa intre pe contrasens cand ala era in depasire asta insemna ca erau altii pe sensu ala si 2 la mana l-a lovit la iesire din curba a avut cativa metri sa vada in conditiile in care aluia i s-a oprit acu la 160 de km/h dupa ce a franat 30 de metrii
    2009-09-14, 14:33:06 (79.117.149.*)
  27. de Nu ma intereseaza:
    Asa cum am spus, nu ma intereseaza ce a facut un iresponsabil. Trebuia sa-l evite si celalalt, dar pun pariu ca a tinut de lege, de prioritatea pe care o avea. Doar e oltean, el are prioritate. Am evitat sute de nebuni si chiar in curbe fara vizibilitate. Ba chiar si tiruri in derapaj am evitat. Tiruri intrate pe contrasens in pasarela de pe Rocada la combinat s.a.m.d. Trebuie sa mai si eviti, chiar daca ai prioritate. Cand mergi, trebuie sa eviti si un avion care-ti cade in cap din vazduh. Trebuie sa ai grija de viata ta. Nu s-o tii ca aveai prioritate sau mai stiu eu ce. Nu exista accident cu vinovat si victima decat legal. Moralmente, ambii sunt vinovati. Exista valori mai presus de legile scrise ale oamenilor. Viata e una dintre aceste valori. A nu se intelege ca e mai presus de lege cel care o incalca.
    2009-09-14, 14:42:17 (89.120.253.*)
  28. de Experiment:
    Aprindeti toate fazele ( lunga/scurta/proiect oare) si intrati intr-o depasire neregulamentara sa vedeti daca va evita vreun oltean. Nicidecum,doar el e oltean si are prioritate. Asta vrea sa spuna si mesajul acela" Viata are prioritate". Prin Ardeal am depasit neregulamentar si m-au lasat cand ii semnalizam din faruri. In Oltenia nu. astia nu se gandesc ca poate fi vreo urgenta, vreo problema de viata si de moarte. Ce sa mai, astia nu evita nici masina de politie cu sirena si girofar. a nu se intelege ca ma intereseaza accidentul in speta, e doar un pretext. Da, nr. 26 ? Tu ai evitat vreun iresponsabil in depasire neregulamentara ? Se pare ca nu, tu vii din curba fara vizibilitate... Ai motive sa nu eviti.
    2009-09-14, 14:48:44 (89.120.253.*)
  29. de Cowboyul Jim:
    bai Bucuresti, in capitala noastra draga era sa fiu calcat de trei ori PE VERDE de soferii vostri atenti si competenti. Se circula ca naiba si in Craiova, dar Bucurestiul e un infern. Am discutat cu straini care au batut Europa in lung si-n lat cu masina, si s-au declarat ngroziti de circulatia din Bucale. Vezi-ti de ale tale, nu ne purta tu de grija!!!
    2009-09-14, 15:11:56 (216.221.61.*)
  30. de Un sofer:
    Mai exista o solutie ptr. masinile cu volan pe dreapta: sunt oglinzi speciale care te ajuta sa te asiguri la depasiri... Stiu ca mai demult daca intrai in Anglia cu masina cu volan pe stinga te obligau sa montezi din vama asemenea oglinzi...
    2009-09-14, 19:12:15 (79.117.214.*)
  31. de NO NAME:
    ESTE PROSTIE INTERZICERA CIRCULATIEI MASINILOR K VOLAN PE DREAPTA.CONDUC DE 4 ANI DE ZILE MASINI K VOLAN PE DREAPTA SI SE POATE DEPASI NORMAL DC TE ASIGURI SI NU RSITI,AM ADUS 3 MASINI K VOLAN PE DREAPTA NU A FOST NICI O PROBLEAM IN AFARA DAR IN ROMANIA SCUZAMA SUNT NUMAI SOFERI FIGURANTI.DE EX AM FOST IMPLICAT INTR-UN ACCIDENT RUTIER SI CONDUCEAM MASINA K VOLAN PE DREAPTA ,AM VRUT S AFC STANGA AM INCEPUT S AEFECTUEZ VIRJUL AVEAM MASINI OPRITE IN SPATE CAND AM INCEPUT SA EFECTUEZ VIRAJUL DAR S-A GASIT UNUL SA DEPASEASC A COLOANA DE MASINI PLUS K ERA SI LINIE CONTINUA SI M-A BUSIT SI NOROC K AVEAM VOLANUL PE DREAPTA K ASTFEL EREAM PE LUMEA AILALTA.SI POLITIA M-A SCOS PE MINE VINOVAT K NU L-A, VAZUT PE ALA IN OGLIDA K VENEA K O 150 L A ORA/ASA K ;LASATI IN PACE MASINILE K VOLAN P DREAPTA PRESA AR TREBUI SA II FILEZE PE POLITISTI DE LA CIRCULATIE CARE IAU SPAGA.SIGN BY K D
    2009-09-14, 21:03:20 (87.56.1.*)
  32. de teo:
    bai nene si io am masina cu volan pe dreapta nare nicio vina statul roman ca inmatriculeaza masini cu volan pe dreapta ....da ce sa0i faca prostului daca intra in depasire......avem si drumiri noi
    2009-09-14, 22:05:27 (82.133.101.*)
  33. de x:
    Nu aveti ce sa vb toti vb in necunostinta de cauza precum babele pe sant. intai omul cu vectra cu volanul pe dreapta era in stare de ebrietate dar nu a fost facut public acest lucru. iar opelul alb a incercat sa evite de aceea a fost in sant dar ala din leu era cu ea in tangaj ce poti sa mai faci sa dai cu banu vine spre tine sau nu. Iar cu masinile cu volan pe dreapta nu au cum sa fie interzise.
    2009-09-14, 23:30:39 (79.117.152.*)
  34. de chocho:
    Eu unul as interzice cu totul circulatia acestor automobile, dar cum asa ceva nu se poate... ne multumim si cu interzicerea inmatricularii lor. De aici de la ciuperca spre lunca, daca trec de Petrom am impresia ca am trecut granita... cred ca 80% din masini au volanul pe dreapta. Este pur si simplu ingrijorator, mai ales la modul cum merg cu ele, dar si pentru ca nu ai pic de vizibilitate intr-o depasire...
    2009-09-15, 16:34:01 (92.80.211.*)
  35. de pt tine:
    bai eu! Daca nu sti ce e ala acostament, tu nu meriti nici pieton sa fi. Citeste , cauta si tu in dex, si apoi scoate si u capul pe geam.
    2009-09-17, 09:26:45 (86.122.133.*)
  36. de michele :
    Accidentele din Romania au ajuns sa fie in ziua de azi ceva la ordinea zilei; de fapt,tot ce este rau a ajuns sa fie la noi in tara ceva la ordinea zilei. Imi pare rau ptr.toti cei au au accidente si sufera de pe urma acestora,dar in cele mai multe cazuri este vina lor,deoarece nu sunt atenti la condus. Eu stiu ca ceea ce spun,ar putea sa para foarte simplu,daca daca e simplu,de ce soferii nu inteleg faptul ca trebuie sa fie atenti cand conduc?; de ce sunt inconstienti si nu realizeaza ca sunt momente cand se joaca cu viata lor? Acum,in legatura cu masinile ce au volanul in dreapta,eu zic ca ar trebui sa fie conduse numai de straini,in nici un caz de romanii nostrii.
    2009-09-17, 09:50:20 (92.80.242.*)
  37. de michele :
    Accidentele din Romania au ajuns sa fie in ziua de azi ceva la ordinea zilei; de fapt,tot ce este rau a ajuns sa fie la noi in tara ceva la ordinea zilei. Imi pare rau ptr.toti cei au au accidente si sufera de pe urma acestora,dar in cele mai multe cazuri este vina lor,deoarece nu sunt atenti la condus. Eu stiu ca ceea ce spun,ar putea sa para foarte simplu,daca daca e simplu,de ce soferii nu inteleg faptul ca trebuie sa fie atenti cand conduc?; de ce sunt inconstienti si nu realizeaza ca sunt momente cand se joaca cu viata lor? Acum,in legatura cu masinile ce au volanul in dreapta,eu zic ca ar trebui sa fie conduse numai de straini,in nici un caz de romanii nostrii.
    2009-09-17, 09:51:39 (92.80.242.*)
  38. de *:
    mario,fratele soferului a decedat . D-zeu sa-l ierte :(
    2009-09-19, 21:04:35 (79.117.219.*)
  39. de de retinut:
    Majoritatea accidentelor din romania au loc din cauza soferilor incostienti ce conduc masini cu volan pe STANGA! hai sa stopam si inmatricularea acestora,sa ne luam masini cu volan pe mijloc
    2009-09-26, 18:38:48 (92.83.212.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 13°C.
La noapte: 9°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: