17.8 C
Craiova
joi, 28 martie, 2024
Știri de ultima orăEducatieȘedințe publice pentru profesorii care rămân fără posturi

Ședințe publice pentru profesorii care rămân fără posturi

Janina Vașcu, inspector școlar general adjunct în cadrul ISJ Dolj, a anunțat că ședințele publice pentru cadrele didactice care rămân fără posturi se vor organiza pe 5 și 6 ianuarie 2017
Janina Vașcu, inspector școlar general adjunct în cadrul ISJ Dolj, a anunțat că ședințele publice pentru cadrele didactice care rămân fără posturi se vor organiza pe 5 și 6 ianuarie 2017

Inspectoratul Școlar Județean Dolj anunță că va organiza ședințe publice pentru ocuparea posturilor didactice care rămân libere după numirea directorilor de unități de învățământ. Ședințele se vor organiza în zilele de 5 și 6 ianuarie, astfel încât pe 9 ianuarie, odată cu reluarea cursurilor, elevii să aibă profesori la clasă. „Vor fi situații în care se vor găsi soluții direct în cadrul unităților de învățământ, cum este în cazul grădinițelor. De asemenea, în unele unități școlare, noii directori au aceeași specializare cu foștii directori și nu sunt afectate încadrările cadrelor didactice. Un exemplu în acest sens este la Liceul Auto din cartierul Lăpuș, unde noul director adjunct are aceeași specializare cu fostul director adjunct și nu va fi nevoie să plece vreun cadru didactic din școală după aceste schimbări. Vom avea și situații în care trebuie găsite soluții. Astfel că, pe 5 ianuarie, se va organiza ședință publică să găsim soluții pentru cadrele didactice care rămân fără posturi după revenirea pe catedre a managerilor, care nu au promovat concursul. Vor avea prioritate cadrele didactice titulare care au nevoie de completare de normă, dar și titularii care au fost detașați pe posturile care aparțineau foștilor manageri. Se vor avea în vedere și suplinitorii, care vor avea prioritate în funcție de notele pe care le-au obținut la concurs. Noi avem situația punctajelor de la concurs în baza de date. Pe 6 decembrie vom organiza ședințe conform metodologiei de mișcare a personalului didactic aferentă acestui an școlar, pentru repartizarea orelor și posturilor didactice care mai rămân libere, și se va avea în vedere rezolvarea cadrelor didactice care au cerut detașare. Prioritate vor avea cei care au solicitat detașare din alte județe. Se vor lua în calcul însă doar cei care au dosare depuse la noi de la ședințele din vara anului 2016“, a declarat Janina Vașcu, inspector școlar general adjunct.
În ceea ce privește lista posturilor care vor fi vacante, aceasta se va publica înainte de ședințele publice, așteptându-se și definitivarea desemnării directorilor. În Dolj, au mai rămas de desemnat prin detașare în interesul învățământului 23 de directori și 6 directori adjuncți.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS