Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Economie

Europa salvează Craiova

Economie - Valentin TUDOR
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Antonie Solomon, un primar care a înţeles, în cele din urmă, că salvarea nu vine de la bugetul statului, ci din fondurile europene

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Primarul Antonie Solomon a declarat ieri că investiţiile în infrastructura din Craiova nu vor fi sistate din cauza crizei economice. Edilul-şef a precizat că aproximativ o sută de milioane de euro vor fi pompate în reabilitarea mai multor artere de circulaţie, amenajarea de parcuri şi grădini publice, revitalizarea centrului istoric al oraşului şi în cele două pasaje care vor intersecta Calea Bucureşti.

După ce s-a plâns de bugetul mic şi de discriminarea la care a fost supusă Craiova de politicienii de la Bucureşti la împărţirea banului public, Antonie Solomon a spus că, în următorii patru ani, oraşul se va dezvolta cu fonduri din Programul Operaţional Regional şi din împrumutul de 20 de milioane de euro pe care municipalitatea l-a luat de la banca austriacă Hypo InvestmentBank AG. De exemplu, reabilitarea străzii Calea Bucureşti va costa peste 23 de milioane de lei (aproximativ 5 milioane de euro- n.r.) şi va dura până în 2011. Aproape 90 de milioane de lei va înghiţi reabilitarea infrastructurii din zona Nord-Vest, care va dura până în 2013. Alte 90 de milioane de lei vor intra în străzile din Nord-Sud-Est, termenul final fiind 2013. În parcurile şi grădinile publice se vor investi 54 de milioane de lei, iar în centrul istoric, 88 de milioane de lei. Amenajarea acestuia va dura până în 2013. La acestea se adaugă alte zece milioane de lei necesare pentru modernizarea Colegiului „Elena Cuza“. „Domnii guvernanţi nu ştiu ce bani vor împărţi anul acesta. Le-am propus să dea Craiovei 20 de milioane de euro, bani pe care să-i ia de la un minister. În alte oraşe au venit mai mulţi bani pentru că acolo s-au concentrat investitorii. În timp ce la noi Impozitul pe Venitul Global este de 1.700 de miliarde de lei vechi, în Cluj este de 8.000 de miliarde de lei vechi.

Ce bun ar fi fost drumul expres

Primarul Solomon, încă preşedinte la PD-L Craiova, a recunoscut că discuţiile cu şeful său pe linie de partid, Radu Berceanu, sunt din ce în ce mai rare. Pe lângă celelalte subiecte despre care au păreri diferite, cei doi nu se înţeleg nici în privinţa investiţiilor de care ar avea nevoie Craiova. În timp ce Berceanu a abandonat proiectul drumului expres, axându-se pe construirea Autostrăzii Sudului şi a centurii de sud, Solomon preferă drumul expres. „Autostrada se va face peste mulţi ani. Noi aveam nevoie de un drum expres. Dacă ar fi insistat (Radu Berceanu - n.r.), îi făceam şi bust pe Aleea Personalităţilor. De drumul acela ar fi beneficiat şi Ford, şi furnizorii săi. Eu am vorbit cu el, dar a motivat că drumul expres ar fi costat prea mult, că ar fi fost viaducte etc.“.   

Geoană, desfiinţat politic, Dinescu nu mai pleacă în Bulgaria

Întrebat ce părere are despre declaraţiile familiei Geoană referitoare la atacul energetic ce ar fi influenţat prestaţia lui Mircea Geoană, Solomon a spus că şeful PSD şi-a ratat cariera politică. „Cred că cine a venit cu ideea asta cu flacăra violet i-a făcut mult rău lui Mircea Geoană. Cariera politică a domnului Geoană este încheiată, şi asta din cauza soţiei“, a declarat Solomon, care a precizat că în locul actualului şef al PSD îl vede pe Cristian Diaconescu, secondat de Miron Mitrea. Cât despre Mircea Dinescu, căruia i-a sugerat să se mute în Bulgaria în timpul campaniei electorale dacă îl mai critică pe Băsescu, Solomon a spus că se înţelege bine cu el. „Nu am fost niciodată certat cu el. M-am întâlnit cu el şi vrem să reluăm în Portul cultural Cetate acele discuţii în cadru intim despre Marin Sorescu, cu ocazia celei de-a zecea ediţii a Zilelor Sorescu din 23-24 februarie. Atunci a fost o chestie de campanie. Discuţia despre Bulgaria a pornit de la Dinescu, care povestea că cineva îl trimitea în Bulgaria dacă ieşea Adrian Năstase preşedinte. A fost o sintagmă“, a spus Solomon.


 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 3.89/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.9 din 19 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de Base:
    O sa-l trimit pe VRAJITORUL meu, ALIODOR MANOLEA la Craiova sa-l ajute sa m-ai faca niste fantani pentru craiovenii(putini) care m-au votat. Ha! Ha! Ha! Sa traiti bine !
    2010-01-21, 00:12:33 (80.84.1.*)
  2. de daniel:
    parerea mea este ca acest om a facut multe lucruri frumoase pentru Craiova si poate chiar o sa mai faca, poate pe unii oameni nu ii multumesc cateva fantani arteziene, amenajari de parcuri, strazi, muzee,etc, dar in fond si la urma urmei este ceva, azi am citit un articol despre d-l Solomon ca incearca adoptarea ( modificarea) unei legi privind eutanasierea cainilor maidanezi care se pare ca au impanzit Craiova ( Invazie), la Telefonul cetateanului din 7 apeluri, 5 sunt plangeri cu privire la maidanezi, lucru care arata ca totusi are habar ce este in orasul pe care il are in administratie, nu mai fiti asa negatiivisti pt ca din cauza asta nu ne merge bine ca popor,haideti sa incercam sa fim mai optimisti,pozitivi , mai buni unii cu altii , nu inteleg ce ar dorii unii sa faca un primar ca sa fie buni in ochii lor, atata nemultumire si ganduri urate din partea unora pe care nu le inteleg, Romania nu a avut scut anti-criza fata de celelalte state de aceea ne este mai greu sa revenim dar cu optimism cred ca o sa trecem de perioada asta si o sa traim mai bine :P
    2010-01-21, 01:20:51 (79.117.153.*)
  3. de Passagero:
    Solomonarule,dar de ce nu zici nimic despre marile unitati industriale care se inchid mereu in Craiova ? Cei care raman fara lucru le dai tu din fondurile pe care ti le da tie Europa ? Rudar populist.
    2010-01-21, 03:05:34 (207.134.85.*)
  4. de asa este...:
    este usor sa cheltui bani pe renovari mai ales cand sunt donati sau imprumutati pe zeci de ani si platiti de noi cetatenii de rand....mai greu insa este sa gasesti solutii prin care sa creezi noi locuri de minca ,sa revitatlizezi centrele industriale sa faci economia locala sa mearga....de cheltuit bani pe parcuri pt tigani si asfalt si fantani repet oricine din noi poate mai ales ca atunci cand ai lucrari poti sa mai tragi niste bani si pentru tine......nu tot ce zboara se mananca....treziti-v a!
    2010-01-21, 04:21:29 (86.124.215.*)
  5. de eu,euuuuuuuuu:
    o intrebare,care nu are legatura cu art..acest solomon ESTE TIGAN?dupa fizionomie pare .ori eu,ma insel scuzati daca gresesc.
    2010-01-21, 04:34:16 (67.182.139.*)
  6. de pt. 6:
    Nu este ţigan măi dragă. Doar părinţii lui sunt ţigani, el nu este ...
    2010-01-21, 05:11:39 (188.24.165.*)
  7. de Raul cel mare:
    Solomon a facut si rele, dar a facut si bune, hai sa recunoastem. Poate ca fantana din centru orasului nu e pe gustul tuturor, dar trebuie sa recunoastem ca orasul e destul de curat, (ati uitat de gramezile de gunoi care invadasera orasul pe vremea lui Bulucea?) a facut si parcari (insuficiente inca, e adevarat, dar si orasul e mare si inca se mai lucreaza) iar strazile se repara. Mai e mult de lucru, dar nu se rezolva nimic cat ai bate din palme. In concluzie, nu putem spune ca nu a facut nimic. A facut ! Va intreb insa ce a facut Berceanu pentru noi, oltenii? Nu numai ca nu a facut nimic, dar mai pune si bete in roate. Nu aveam nevoie de drumul expres? Ba da! Dar Berceanu isi umfla muschii ca sa se razbune pe Prioteasa. Nu interesul general primeaza pentru el. Nu da doi bani pe noi, cetatenii de rand. Interesele lui si ale familiei lui stau pe primul loc, dublate de sete de razbunare si de revansa. Nu avem interes ca Ford sa ramana in Craiova? Vrem sa plece si astia de aici? Nu vedeti ca pe Berceanu nu-l interesaza? Deci, tigan sau nu, controversat cum e, nu Solomon e raul cel mai mare in judetul si orasul nostru!
    2010-01-21, 07:06:26 (82.77.168.*)
  8. de Radical:
    Cersetori ! Milaaaa, si pt orasul Craiova. Dati-ne banuti sa construim si noi ceva, ca noi suntem oligofreni *** Am fost ieri pe unica autostrda pe care o are Romania construita de tata Nicu. De 20 de ani astia o tot repara. Chiar sa nu fii in stare sa faci ceva ca lumea ?! *** PEntru cei care stiu ; podul din Tg. Jiu a fost construit de o firma germana acum 110 ani. Prin anul ~ 2000, a venit la primaria din Tg. Jiu o hartie de la respectiva firma din Germania ca podul a oesit din garantie (!!!) . Dupa 100 de ani ... dintr-o tara care a finantat doua razboaie mondiale. Avem si noi vreo firma din asta in Craiova care sa fie in stare sa ne dea garantie 100 de ani pentru o lucrare ?! Sau la anu' o sa facem iar aceeasi lucrare ?
    2010-01-21, 07:46:13 (79.117.156.*)
  9. de elan:
    Cum este posibil, vorbesc de pasaje in centrul orasului, au pus chiar si borduri si au pavat cu granit iar in restul orasului inca mai sunt locuri care arata mai rau ca acum 20 de ani, de exemplu str. Toporasi la intersectia cu str. Aristita Romanescu, arata mai rau ca la tara, deasemenea si str. Brestei, ce au cheltuit acolo este praf, si oamenii aia platesc impozite si taxe si trebuie sa aiba aceleasi drepturi, etc
    2010-01-21, 08:08:48 (86.126.91.*)
  10. de taranu:
    nu este in stare acest primar sa curete strazile prin craiova si vorbeste aiurel
    2010-01-21, 08:31:08 (79.117.196.*)
  11. de Cony:
    Ba Primare, misca-ti curu si adu investitori care sa genereze locuri de munca ca de nu...Tu faci fantani...Lasati investitori si nu mai cereti spaga!
    2010-01-21, 08:32:35 (79.117.150.*)
  12. de s:
    cel mai bun Primar de la revolutie pana acum
    2010-01-21, 08:47:39 (89.122.173.*)
  13. de fred:
    Culmea popularitatii, in Craiova cetatetii isi rup masinile in transeele de pe strazi (vezi Catargiu , Bariera Valcii), si el vorbeste de lucrari de amenajari si divertisment din bani imprumutati, Sufragerie restul periferiile ghena de gunoi, nu poate fi comparat niciodata cu un simplu primar de la tara (vezi Varvor), care a betonat ulitele din sat , desi locuitorii platesc impozit ca la sat . Am omis sa platesc 90 lei din impozitul de anul trecut si m-au coplesit cu majorarile , dat faptul ca ne zbatem in noroi nu-l intereseaza . Rusine.Am scris n petitii, aceasi bataie de joc , el este imparatul si sclavii trebuie sa stea in noroi, nu sunt fonduri (decat pentru fantani si distractie), pentru strazile cu noroi.
    2010-01-21, 09:03:38 (89.35.192.*)
  14. de Fonduri europene:
    Oricat de bine intentionat ar fi primarul cu investitiile din fondurile europene, daca nu reuseste sa monitorizeze caile pe care se scurg aceste fonduri ( ex se dau bani la firme deochate din Craiova ca sa-si cumpere utilaje?????) nu va reusi mare lucru cu aceste fonduri. Iar ADR Oltenia este cel mai elocvent exemplu de agentie corupta, unde nu se misca nimic fara ATENTII subtantiale. Pe SITE-ul ei nu se gasesc informatiile necesare pentru accesarea fondurilor, programele in derulare, decat minimul de lucruri vagi ,care sa dea impresia de transparenta, dar aceasta nu exista. Deci, inca odata d-le primar, atentie la cei care se ocupa de aceste fonduri la nivelul judetului, de acolo se impute problema
    2010-01-21, 09:18:56 (81.18.86.*)
  15. de alybaba:
    Nu pot sa inteleg asemenea gandire! Marea majoritate a strazilor din Craiova nu poate fi reabilitata din cauza utilitatilor care trebuie schimbate, inlocuite (canalizare menajera si pluviala--vezi str Brestei intersectie Maria Tanase pana la intersectia cu Raului, fibra optica, conductele de apa potabila, eventual retelele de gaz si termoficare). Asta nu inteleg unii dintre craioveni. Nici nu vor sa recunoasca faptul k fata de Bulucea , Solomon a facut ceva. Nici eu nu sunt de acord, dar nimeni nu e perfect. Cunosc oameni de prin alte parti ale tarii care zic ca noi avem ceva in orasul asta.
    2010-01-21, 09:29:21 (79.117.201.*)
  16. de alybaba:
    Nu pot sa inteleg asemenea gandire! Marea majoritate a strazilor din Craiova nu poate fi reabilitata din cauza utilitatilor care trebuie schimbate, inlocuite (canalizare menajera si pluviala--vezi str Brestei intersectie Maria Tanase pana la intersectia cu Raului, fibra optica, conductele de apa potabila, eventual retelele de gaz si termoficare). Asta nu inteleg unii dintre craioveni. Nici nu vor sa recunoasca faptul k fata de Bulucea , Solomon a facut ceva. Nici eu nu sunt de acord cu banii aruncati pe fereastra pentru aceste fantani, dar nimeni nu e perfect. Cunosc oameni de prin alte parti ale tarii care zic ca noi avem ceva in orasul asta.
    2010-01-21, 09:31:13 (79.117.201.*)
  17. de Ares:
    nu stiu ce vrea sa faca solomon sau berceanu dar stiu sigur ca fara un drum orasul asta nu are multe sanse. este nevoie urgenta de un drum direct care sa lege Bucurestiul de Craiova. cert este ca nu fac nimic.
    2010-01-21, 09:36:57 (85.186.159.*)
  18. de BREEE:
    ,,,,,, COLORATII ,,,,,,, AU DESCOPERIT,,,,,, CASCAVALUL EUROPEAN ,,,,,,,,,,,,, PE EL - SA NU RAMINA NIMIC,,,,,,,,,,,,,,, ,,
    2010-01-21, 09:49:32 (158.102.162.*)
  19. de danyla:
    In Adevarul de aseara scria ca vrea sa imprumute vreo 5 mil de euro pentru un aquamagic.
    2010-01-21, 09:52:58 (86.122.132.*)
  20. de mela:
    multi ar trebui sa invete ortografie inainte de a publica ceva
    2010-01-21, 10:02:35 (89.122.1.*)
  21. de toni:
    Ai bunul simt si pleaca dracului din Primarie !!!! Sau vrei sa te lege lumea de masini si sa dea ocol giratoriilor cu care ai umplut orasul si pe urma sa te arunce in "fintinile" facute de tine.....pe banii nostri !!!!! atitea familii traiesc in locuinte improvizate ,cu chirie,si tu dai A.N.L.-uri pe bani la comtiganii tai si le tin si inchise sau le inchiriaza ,altii sint copropietari -vezi fam. ROBU GINEL_GINU, detinator contr.ANL,si are ap. pe jumatate cu tatal lui,ROBU MIHALACHE, in Valea Rosie,pai,e frumos asa ???!!!
    2010-01-21, 10:24:11 (92.80.206.*)
  22. de un psd-ist scirbit:
    da nu va intrebati de ce isi doreste cu atata ardoare drumul expres,pentru ca va rog sa verificati cine are terenuri cumparate in zonele unde va fi construit acest drum .In plus Solomon il uraste pe Berceanu ca nu va ajunge niciodata la nivelul lui,uita ca el a fost pe mana la locale cu Prioteasa si asa l-au batut pe Berceanu.Uita ca la prezidentiale n-a muncit deloc, ba mai mult ii injura pe pd-l-isti si intre turul ! si !! batea palma cu psd-ul si il injura pe Basescu.Solomon este o hahalera fara pic de caracter,un om fara educatie si moralitate.Un tip insignifiant si mai ales un frustrat.Incearca acum aceleasi tehnici securisto-comunisto- psd-iste de altfel el a ramas ancorat acolo si incearca sa arunce cu rahat in Berceanu ca nu-i ies lui si lui prioteasa afacerile.El n-a venit cu echipa lui in primarie a angajat doar copii psd-istilor.
    2010-01-21, 10:41:23 (79.117.165.*)
  23. de TUDOR:
    Multumiri dle Primar, ptr tot ce faceti din Craiova dar mai faceti ceva si in Bariera Valcii unde sunt strazi mai rau ca la tara, cu noroaie de abia cu masinile poti razbate, macar pe str Ramuri III vai de noi . Copii la scoala ii luam in brate ptr a ajunge curati, asta nu inseamna oare ca suntem intr-un ORAS EUROPEAN?
    2010-01-21, 11:56:26 (79.117.141.*)
  24. de Zaharia Marin:
    Primarul Solomon este un om deosebit si un edil destoinic. Este firesc in comunitate sa fie pareri diferite referitoare la realizarile sale, dar daca am fi obiectivi nu am avea cum sa nu recunoastem cate lucruri bune a facut pentru Craiova in mandatele sale. Craiova este departe de multe orase din tara si chiar decat Bucurestiul in privinta strazilor modernizate a cartierelor . Circulatia este fluenta de cand s-au facut acele sensuri giratorii, unele contriversate. Cart ierul Valea Rosie este schimbat, cu alei asfaltate, parcari, spatii verzi amenajate. Totusi,Dl. Primar mai are o datorie fata de acest cartier - sa asfalteze si sa faca parcari si in zona dinspre Spitalul MIlitar , mai ales ca aceasta este o intrare importanta in cartier si in prezent ne confruntam cu obisnuita problema a parcarilor pe trotoare, pietonii fiind obligati sa mearga pe carosabil. Locuitorii din aceasta zona suntem convinsi ca nu va lasa lucrarile neterminate in acest cartier.
    2010-01-21, 12:01:20 (86.122.180.*)
  25. de culoar european:
    Despre podul de la Calafat aveti cumva informatii cand o sa fie dat in folosinta ?
    2010-01-21, 12:01:22 (80.97.177.*)
  26. de ioooo:
    solomoane solomoane ,cand te-oi prinde tu ca daca dai spoiala pe gard nu faci gardu mai rezistent si mai inalt? e destept tziganu face in centru la vedere ca sa-l aprecieze toata lumea iar pe la margine umbla cainii pe coclau :)) daca baietu asta facea rost de 30 de mil de euro facea un parc ind klumea in primii 2 ani ,cu impozitele colectate termina la limita si centru si acum in cel de-a 2-lea mandat se putea apuca serios de spoiala ,dupa cum si spune noi incasam 1700 mld ,cluju 8000 ,cele 20 de mil de euro nu fac 800 de mld ? deci jumatate din bugetu pe un an ,daca-l finantezi pe 20 de ani vin cel putin 5% din bugetul local plus alte cheltuieli deja facute cred ca peste 10% din buget e deja acontat pai nu cred la incasarile mici ale Craiovei ca dam cu mult peste 10% pe investitii anual ,deci cu alte cuvinte solomonel se asigura ca va fi singurul primar adevarat al Craiovei ,cei care vor veni dupa el ciciu bani de investitii ca doar investitiile lu solomon nu scot bani cer alti bani pt intretinere
    2010-01-21, 12:30:07 (79.117.156.*)
  27. de Iar cainii!:
    D-le Primar, Candva ziceati ca nu puteti rezolva problema cainilor din cauza celor de la guvernare. Acum sunteti la guvernare! Modificati legea si rezolvati, altfel vom deveni minoritari in acest oras!
    2010-01-21, 13:15:24 (86.124.210.*)
  28. de Si totusi!:
    E adevarat! De cand a venit Solomon primar lucrurile au inceput sa se "miste" in Craiova, in comparatie cu ce era pe timpul celorlalti primari. Ar trebui insa analizat si cu ce pret? Ce fonduri a avut la dispozitie, cat s-a imprumutat(in numele craiovenilor), care este eficienta si durabilitatea obiectivelor, in cat timp se va recupera efortul financiar? De cheltuit banii o poate face oricine, important e ca sa cheltuie cu dicernamant, de alocare a resurselor dupa o prioritizare chibzuita a nevoilor stringente ale TUTUROR locuitorilor, platitori de taxe si impozite. Frumos ca s-au facut atatea fantani, ca sa dau un exemplu, dar cat ii costa pe craioveni functionarea si intretinerea acestora? Sigur, in viitor acestea se vor umple cu pamant si se vor transforma, cel mult, in jardiniere! Un copac in locul lor ne costa si mai putin, asigura si umbra si oxigenul necesar sanatatii. Dar primarul a vrut sa ramana cu eticheta de "fantanarul de la Carna". Sau, sa dau alt exemplu: chiar asa ii incalzeste pe contribuabilii din Craiova ca Solomon organizeaza spectacole, pe bani grei, aducand tot felul de "artisti" si terminate cu "focuri magice de artificii "? Acum, cand suntem in criza, cand oamenii intra in somaj si atatea intreprinderi isi restrang activitatea sau isi inchid portile! Cum cred si altii, si eu cred ca erau prioritare canalizarea tuturor cartierelor si moderizarea sau inlocuirea celei existete ce nu mai face fata, alimentarile cu apa si inlocuirea conductelor vechi ce pun in pericol sanatatea oamenilor, alimentarile cu gaze, asfaltarea sau macar pietruirea strazilor(sa ia exemplu de la Pinalti, colegul sau de partid de la Piatra Neamt) , introducerea unei centuri in inel si a unei linii Gara-Romanesti cu troleibuze, crearea tuturor conditiilor pentru aducerea investitorilor pentru generarea de locuri de munca , factor important de crestere a nivelului de trai al locuitorilor precum si cresterea bugetului primariei. Imi place ca se intretin in bune conditii Parcul si spatiile verzi! Ar fi bine daca si tualetele ecologice n-ar arata ca-n cea mai crunta mizerie; sunt adevarate focare de infectie. Nu e rezolvata nici problema cainilor comunitari. Mi-as permite sa-i dau si un calificativ: Suficient , spre Bine, pentru incurajare! Sa auzim de bine!
    2010-01-21, 13:45:02 (86.126.42.*)
  29. de jica:
    bah c draq il tot criticati pe solomon,mie sincer mi se rupe dar in comparatie cu alte orase ,timisoara de ex,craiova este un oras frumos nu se pot face toate o data.....pt cei care o sa ma injure le sun traditionalul sa-mi sugeti pwl@
    2010-01-21, 15:07:48 (62.140.137.*)
  30. de aceeaşi poveste ...:
    Aceeaşi poveste cu fântânile arteziene, se menţine şi la Slatina, de către unii retardaţi. Măi oameni, care sunteţi retardaţi şi aţi venit din cătune şi sate la oraş, iar voi nu aţi văzut în viaţa voastră că în toate oraşele lumii sunt fântâni arteziene, MERGEŢI DRAGILOR ÎNAPOI LA ŢARĂ, că nu este de voi la oraş. Aţi fi vrut ca banii care s-au cheltuit pe fântâni, să vi-i fi dat vouă să aveţi ce bea la cârciumă, nu ? Fântânile, reprezintă gradul de civilizaţie şi de frumos al unui oraş. Cu ce vă deranjează, că un primar a făcut fântâni arteziene în oraşul în care locuiţi ? Dacă nu s-ar fi făcut fântâni şi multe altele, atunci Craiova voastră nu s-ar fi deosebit de Pieleşti, Işalniţa, Coşoveni ... Dacă nu vă plac fântânile şi nu vă place frumosul, mutaţi-vă "scumpilor" la Pieleşti, Işalniţa, Coşoveni etc. fiindcă acolo nu sunt fântâni arteziene. Mare este grădina Domnului şi ce mulţi retardaţi se adăpostesc în ea ...
    2010-01-21, 15:24:40 (86.122.98.*)
  31. de tangur:
    Ce firme....ce investitori....Peste 30 ani il vom vota pe solomon si el ne va mari in continuare impozitele ca sa faca fantani.Toata lumea se bazeaza pe Ford la ora actuala. Investitorii de pe langa Ford nu au aparut ca nu au unde...La ritmul cum ne mishcam e foarte posibil sa isi bage si ford picioarele, sa se mute in RM si sa ne lase pe noi tampitii impace. Si sa vedem de unde mai platim zecile de milioane de euro date pe fantani. Cat despre firme care sa dea garantii sute de ani....slabe sperante....La noi firmele pierd hartiile de azi pe maine si uita ca au de facut lucrari pe care au luat banii... garantiile....neshte hartii...
    2010-01-21, 15:26:44 (92.80.249.*)
  32. de Wulfy:
    Tovarasi...cred ca este timpul sa va intoarceti acolo de unde a prosperat Romania intre cele 2 razboaie mondiale..cand era granarul Europei..si undei s-a retrocedat pamantul stramosilor vostrii. Innainte veneau la oras numai cei care aveau inclinatii catre invatatura sau arta mestesugareasca. Investitile necesare in industrie sunt foarte mari pentru a recupera decalajul tehnologic care ne separa de cei din vest pentru a face fata concurentei. Ce a ramas in asta tara ete forta de munca, din care putini sunt meseriasi....majorit atea bunilor meseriasi gasind usor de lucru in vest ,deorece cer mai putin decat localnicii...si nu au nici sindicat care sa le apere drepturile. Daca vreti sa o duceti bine...sloganul meu este..GO HOME !
    2010-01-21, 16:33:44 (92.80.236.*)
  33. de www:
    ..... coloratii deja stapinesc orasul si la propiu si la figurat ........e timpul lor - au cistigat si vor cistiga numeric stanepotii lui CEAUSESCU .
    2010-01-21, 18:09:36 (89.96.192.*)
  34. de taifi:
    pai nene voua sa va dea omu si pe gura si pe *** si nu va mai ajunge ! fac pariu ca nici 1% din cei care au scris aici n`au facut vreo munca de voluntariat sa adune o hartie de pe strada , vreti sa faca altii pentru voi ca deh..pretentii domne, pute pamantul sub voi de lene . ridicativa si spunetiva cuvantul si prin fapte nu numai prin vorbe ca am ajuns un oras de rasu lumii unde legea o fac smekerasii si tiganii...vai de noi !
    2010-01-21, 19:54:30 (86.123.40.*)
  35. de ginardo:
    Banner
    2010-01-21, 22:33:55 (93.122.200.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 19°C.
La noapte: 12°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora

Opinii

Eveniment

Actualitate

Cariere

Societate