10.6 C
Craiova
joi, 28 martie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriVinerea neagră a bulversat site-urile magazinelor

Vinerea neagră a bulversat site-urile magazinelor

După Valentine’s day și Halloween, iată că împrumutăm de la americani o altă zi specifică: reducerile din vinerea neagră, așa-numita Black Friday. Câteva dintre magazinele românești de electronice și IT au promovat prin diverse moduri reduceri importante de prețuri, iar câteva dintre site-uri nu au funcționat din cauza traficului mare. Cel mai agresiv a comunicat eMag, care susține că în unele momente a avut chiar și 100.000 de vizitatori pe site simultan, însă și Flanco și koyos.ro au dat câteva cifre. Campania de Black Friday mai apare la magazine precum PC Garage și Domo. Black Friday, o zi de vineri de la final de noiembrie, nu este deloc o zi neagră pentru cumpărătorul american, fiindcă magazinele vin cu reduceri imense pentru care oamenii stau nerăbdători ore în șir la coadă și se înghiontesc când ușile se deschid. Anul acesta nu este primul în care o parte dintre magazinele românești de electronice au decis că este timpul să promoveze vinerea neagră la noi, însă niciodată nu s-a comunicat atât de mult și impactul nu a fost în nici un an atât de mare. Cea mai agresivă abordare a avut-o eMag, care și-a anunțat mișcarea prin bannere pe multe site-uri importante, dar și prin comunicate de presă de la primele ore. „Statistici Black Friday până la ora 13.00: Total vizitatori: -700.000; Tot stocul din promoția Black Friday epuizat. Am întâmpinat probleme tehnice timp de 48 de minute din cauza vârfului maxim de trafic. Ca și nivel de comparație, într-o zi foarte bună sunt între 7 – 8.000 de vizitatori simultan, iar în vârful din decembrie 2010 au fost 10.000“. Și Flanco a dat la prânz câteva date, cu puțină ironie și umor. „Tot on-line-ul fiind picat, putem spune că Black Friday se derulează în acest moment numai în rețeaua Flanco. Magazinele Flanco sunt complet funcționale și, deși sunt cozi la case, vânzarea decurge în condiții normale, fără întârzieri în facturare. Cei care nu găsesc produsul fizic în magazinul Flanco în care se află îl pot plăti în magazin, produsul urmând să fie livrat direct acasă. Cifre până la ora 12.00, la trei ore de la deschiderea magazinelor din rețeaua Flanco: 18.300 de vizitatori, 4.800 de produse vândute, 40 de produse vândute/minut. Valoarea medie a tranzacției = 600 de lei“.
• Hotnews

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

5 COMENTARII