14.5 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportajParis Saint Germain se lansează pe piaţa cryptomonedelor

Paris Saint Germain se lansează pe piaţa cryptomonedelor

După ce s-a mutat în eSports şi a încheiat un parteneriat cu operatorul de pariuri online Unibet, cel mai bogat club din Franţa, deţinut de familia conducătoare din Qatar, încearcă să îşi întărească prezenţa în mediul digital, lansând propriile monede virtuale, în parteneriat cu Socios.com, o companie de blockchain cu sediul în Malta. Deşi în comunicatul transmis de clubul francez nu se fac referiri la durata acordului şi valoarea acestuia, conform AFP ar fi vorba de ,,câteva milioane de euro”.
Marc Armstrong, reprezentant al clubului vede în această înţelegere ,,mai degrabă un parteneriat decât o afacere, în care cineva ne plăteşte doar pentru a fi asociat cu brandul nostru”. Tot acesta specifică: ,,Pentru noi, interesul vine de la nivelul angajamentului către fani prin felul în care le putem oferi o experienţă mai bună ….de care să se bucure nu doar cei care participă la meciuri, ci şi cei din Asia, Statele Unite şi din toate cele 4 colţuri ale lumii”.
În ce constă acest parteneriat? Inspirată de celebrii ,,socios”, care sunt direct implicaţi în deciziile de la cluburile de top din Spania, Real Madrid şi Barcelona, prin cumpărarea de acţiuni, Socios.com se vrea o ,,platformă de votare a fanilor”. Ideea este de a permite fanilor PSG să cumpere jetoane care le dau dreptul să voteze în sondajele online lansate de club. Fondatorul societătii, Alexandre Dreyfus, a pornit de la ideea de a ,,reinventa ……..în stil 2.0” conceptul de ,,socio”.
Suporterii PSG nu vor puta să se implice în decizii strategice, dar în schimbul unei taxe vor putea să-şi exprime părerea în legătură cu aspecte care nu ţin de strategii, cum ar fi alegerea designului tricoului echipei. Numărul de jetoane disponibile va fi limitat. Ele vor fi eliberate prin tehnologia blockchain, un sistem care mută şi condensează blocuri de date. Acesta a devenit cunoscut îndeosebi prin intermediul cryptomonedei Bitcoin.
Deşi nu s-a stabilit preţul jetoanelor, se estimează că acestea vor avea un preţ foarte scăzut pentru a putea fi achiziţionate de cât mai multe persoane. În acest fel, PSG doreşte să întărească legăturile cu fanii, realizând şi venituri suplimentare. Toate acţiunile clubului, financiare, sportive şi de marketing, au ca scop câstigarea Ligii Campionilor.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS