De ce firmele au nevoie de un website?

mockup=site (1)

Agenția de publicitate Pion Media din Craiova continuă campania de educare privind importanța strategiilor și elementelor de marketing. În acest material, reprezentanții Pion Media vorbesc despre importanța creării  unui website propriu fiecărei companii.

Website-ul – formă de comunicare

Orice firmă, indiferent de domeniul de activitate, profil sau număr de angajați are nevoie de un website, rolul acestuia fiind mai important decât s-ar crede. În primul rând, o pagină web, prin conținutul său, reprezintă o formă de comunicare de la agentul economic către cumpărători sau potențiali clienți. Astfel, o persoană poate folosi spațiul pe care îl are la dispoziție pe un site pentru a posta informații folositoare despre produsele, serviciile și ofertele pe care le pune la dispoziția clienților. Totodată, platforma web poate fi oricând transformată într-un magazin virtual, comerțul online fiind o alternativă tot mai populară și în România.

Website-ul – formă de promovare

Site-ul web este asemenea unui C.V. Persoana care se ocupă de administrarea lui poate posta informații referitoare la activiatea companiei, cum ar fi detalii legate proiectele în care compania este implicată sau pe care le susține, evenimentele la care reprezentanții firmei iau parte, deciziile importante luate în cadrul ședințelor și conferințelor și lista poate continua. Însă pentru a se crea o imagine pozitivă, site-ul trebuie să conțină informații originale, structurate într-o manieră atractivă și ușor de înțeles. Tocmai de aceea, mare parte din firmele moderne angajează specialiști care să se ocupe de acest lucru.

Website-ul – sursă de informare

În ultima vreme, oamenii petrec tot mai mult timp online, căutând informațiile de care au nevoie, făcând cumpărături sau căutând modalități de relaxare și petrecere a timpului liber. Tocmai de aceea, atunci când au nevoie de o informație privind un anumit serviciu sau atunci când caută detaliile de contact ale unei firme, metoda cea mai ușoară de a le găsi este prin intermediul Internetului. Firmele care dețin un website bine pus la punct sunt adesea preferate, deoarece ele se bucură de o mai mare credibilitate. Mai mult decât atât, orice companie care își caută un partener de încredere va realiza mai întâi o cercetare online. Iar website-ul este adesea un criteriu de selecție.

Pe de altă parte, există și agenți economici care consideră că o pagină de business pe o rețea de socializare, precum Facebook, este suficient pentru a putea comunica mai ușor cu clienții sau potențialii clienți. Însă, acest lucru nu este adevărat. Pe site-urile de socializare nu vor putea fi stocate niciodată la fel de multe informații ca pe un website.

Mai multe detalii despre crearea unui site, dar și despre serviciile oferite de agenția de publicitate Pion Media găsiți la adresa: Str. Brazda lui Novac, Nr. 101, Bl. 29 IVB1, parter sau online accesând www.pionmedia.ro. Totodată, agenția poate fi contactată  la numărul de telefon 0743.321.091 sau prin e-mail la contact@pionmedia.ro.



Autori

Comenteaza acum

Alte stiri

14 august 2017

Programări on-line la Serviciul Permise Auto şi Înmatriculări

Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Gorj instituie, începând cu 16 august, sistemul de programare on-line. Este vorba de toate activităţile instituţiei, respectiv: înmatriculări definitive; ...

Sumarul ediției de joi, 17 august 2017

Top