5.3 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportajBRD îşi premiază clienţii seniori fideli

BRD îşi premiază clienţii seniori fideli

IMG_9796

BRD a lansat o campanie atractivă pentru clienţii pensionari care pot beneficia de o serie întreagă de facilităţi, precum şi de numeroase premii. Unul dintre momentele acestei campanii s-a desfăşurat ieri, la Slatina, când cinci clienţi seniori au fost premiaţi. „Dorim să le mulţumim în acest fel clienţilor noştri seniori şi să îi recompensăm pentru că ne-au ales“, a afirmat Alina Brătescu – director regional retail al Regiunii Oltenia al BRD. La rândul său, Ionuţ Ciorceanu, director retail Grup Olt BRD, a precizat: „Campania a început pe 30 septembrie şi se derulează până la sfârșitul lunii noiembrie. În ce constă această campanie? Toţi pensionarii care aleg să îşi aducă pensia la BRD în acest interval de campanie au pentru primul an gratuitate la o întreagă gamă de produse bancare“. Clienţii seniori au posibilitatea să beneficieze de comisioane 0 la încasarea lunară a pensiilor, deschiderea şi administrarea conturilor curente şi de economii în lei, emiterea, reînnoirea şi administrarea cardului Maestro, retragerea de numerar de la ATM-urile şi POS-urile BRD. De asemenea, clienţii beneficiază de dobânzi preferenţiale atât la creditele de nevoi personale, cât şi la depozitele în lei şi conturile de economii în lei deschise la BRD. Depozitele la termen oferite seniorilor au dobânzi mai mari cu 0,10% faţă de dobânda standard, iar contul de economii Atucont în lei beneficiază de un bonus de 0,15% faţă de dobânda standard. Mai mult, creditele de nevoi personale Expresso sunt oferite cu reducere de 10% la dobânda fixă la împrumuturile de până la 68.000 de lei.
În plus, pensionarii care sunt clienţi ai băncii au posibilitatea să câştige unul dintre cele 60 de premii oferite de bancă. În cadrul caravanei „BRD Senior“ care a fost prilejuită de Ziua Internaţională a Persoanelor Vârstnice, la Slatina au fost premiaţi ieri Marin Tudor, Ştefania Dumitraşcu, Florea Dima, Elena Udreş şi Elena Ionescu. Aceştia au primit câte un card cadou cu suma de 400 de lei şi alte premii din partea BRD. După cum au afirmat reprezentanţii BRD, seria de evenimente dedicată clienţilor seniori va continua şi în alte oraşe importante din Oltenia.
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD – Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 818 unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 26.000 POS-uri şi 1.500 ATM-uri. Cu operaţiuni de factoring de 921 de milioane de euro în 2015, BRD este liderul pieţei de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la 30 iunie 2016, de 48,4 miliarde de lei.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS