Consultantul în vânzări, personajul-cheie la UNIC Imobiliare

Autori



Într-unul din articolele trecute, le-am cunoscut pe Eliza și pe Anamaria, fetele din departamentul Relații Clienți al companiei UNIC, cele care fac legătura între potențialii clienți și consultanții în vânzări. Dacă ele sunt oameni „de culise“, care nu se întâlnesc cu clienții, consultanții imobiliari sunt cei care stabilesc relația directă cu oamenii care caută să vândă sau să achiziționeze o locuință. Andreea Băran, unul dintre consultanții UNIC, spune că în acest job fiecare zi este o nouă provocare. „Munca mea presupune întâlniri cu clienții, vizionări și vânzări. Când lucrezi cu oamenii, chiar ei sunt cea mai mare provocare. Însă îmi place ceea ce fac și reușesc să fac față“. Andreea a ajuns la UNIC după ce a fost colegă, la o instituție bancară, cu Nicu, actualul manager, și Luca, unul dintre asociați, și mărturisește că lucrurile care au atras-o la acest nou loc de muncă au fost colegii, domeniul și programul. „Experiența am dobândit-o în urma cursurilor ținute de Nicu, a discuțiilor cu colegii și, bineînțeles, în urma întâlnirilor cu clienții, iar cu fiecare zi acumulez ceva în plus. Colegii sunt minunați și cred că munca în echipă este cea mai bună metodă de reușită“, concluzionează Andreea.

Colega sa, Roxana Tănasie, absolventă a Facultății de Informatică, are un lucru în comun cu Andreea: îi place să lucreze cu oamenii. „Zi de zi interacționez cu oameni noi. Este cel mai greu să lucrezi cu oamenii, dar este și cel mai frumos, important este să știi cum să te adaptezi în funcție de caracterul și nevoile lor. Cel mai dificil este când întâlnești oameni suspicioși, pentru că durează puțin mai mult să le câștigi încrederea, însă noi suntem foarte deschiși și reușim de fiecare dată. Facem totul împreună, e nevoie de colaborare și sinceritate pentru a ajunge la cel mai bun deznodământ“. Roxana consideră că este foarte important ca un consultant în vânzări să își facă temele înainte de a se întâlni cu un client, să afle care sunt nevoile acestuia și să sondeze piața pentru a găsi ofertele care i se potrivesc. Astfel, când clientul vine la sediu, stabilirea programului de vizionări se concretizează mult mai rapid, în funcție de filtrele care să îi orienteze către cele mai bune oferte. În acest fel, clientul câștigă timp prețios, iar consultantul câștigă încredere.


Comenteaza acum

Alte stiri

Sumarul ediției de sâmbătă, 21 iulie 2018

Top