6.2 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024

Birocraţia RDS

Este mai greu să obţii o cerere de audienţă la directorul RDS decât la Palatul Controceni, aceasta este concluzia la care a ajuns Costel Buruiană, un abonat RCS-RDS nemulţumit de modul în care este tratat de angajaţii firmei. Craioveanul a sesizat GdS că aceştia i-au stornat o serie de facturi, încurcând plăţile în avans făcute pentru cablu cu cele de internet şi telefon. Buruiană a solicitat o audienţă la directorul zonal RDS. „De aproximativ trei săptămâni, de când mi-au tăiat programele de la cablu, telefonul şi internetul, alerg de la un birou RDS la altul. În final, mi s-a spus să merg în audienţă la director. La ghişeu mi s-a spus că trebuie să stau la un rând la Relaţii cu publicul, unde erau cam zece persoane care aşteptau. “, a spus abonatul. Biroul de presă al companiei informează că abonaţii pot depune o cerere pentru audienţă în orice punct de prezenţă RCS&RDS care deţine şi un punct de vânzare, prin fax, prin poştă, pe e-mail sau pe site-ul companiei – la secţiunea “Intră în legătură cu noi“. Cititorii care au probleme cu birocraţia RCS-RDS pot sesiza redacţia GdS.
• Bogdan Groşereanu

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

51 COMENTARII