Este mai greu să obţii o cerere de audienţă la directorul RDS decât la Palatul Controceni, aceasta este concluzia la care a ajuns Costel Buruiană, un abonat RCS-RDS nemulţumit de modul în care este tratat de angajaţii firmei. Craioveanul a sesizat GdS că aceştia i-au stornat o serie de facturi, încurcând plăţile în avans făcute pentru cablu cu cele de internet şi telefon. Buruiană a solicitat o audienţă la directorul zonal RDS. „De aproximativ trei săptămâni, de când mi-au tăiat programele de la cablu, telefonul şi internetul, alerg de la un birou RDS la altul. În final, mi s-a spus să merg în audienţă la director. La ghişeu mi s-a spus că trebuie să stau la un rând la Relaţii cu publicul, unde erau cam zece persoane care aşteptau. “, a spus abonatul. Biroul de presă al companiei informează că abonaţii pot depune o cerere pentru audienţă în orice punct de prezenţă RCS&RDS care deţine şi un punct de vânzare, prin fax, prin poştă, pe e-mail sau pe site-ul companiei – la secţiunea “Intră în legătură cu noi“. Cititorii care au probleme cu birocraţia RCS-RDS pot sesiza redacţia GdS.
• Bogdan Groşereanu
Birocraţia RDS
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei