Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Actualitate

„Bulgăroaicele“, taxate

Actualitate - Click NEWS
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Proprietarii maşinilor înmatriculate în ţări străine vor plăti şi ei taxe de parcare în Craiova

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Taxele de parcare vor suferi modificări la Craiova în 2011.

Din 2011, primăria intenţionează să renunţe la taxa de parcare progresivă pe care o plătesc în prezent craiovenii care deţin mai multe autovehicule. Potrivit propunerii Direcţiei de Taxe şi Impozite Craiova, un proprietar ar urma să plătească 40 de lei pentru fiecare autovehicul, indiferent câte are în posesie. În prezent, contribuabilul din Bănie achită 40 de lei pentru un autovehicul, 60 de lei - pentru al doilea, 80 - pentru al treilea, 100 de lei - pentru al patrulea şi următoarele. „Nu s-a dovedit o idee strălucită aceea de a percepe taxa de parcare progresivă, după cum aţi văzut şi la mai toate dezbaterile «Fii vocea cartierului tău!»“, a spus directorul executiv adjunct al Direcţiei Taxe şi Impozite Craiova, Eugen Călinoiu.

Viniete „pentru alţii“

La Craiova va fi instituită de la anul şi taxa de parcare curentă „pentru alţii“ pe bază de viniete în valoare de 5, 10, 20, 30 şi 40 de lei, în funcţie de perioada de staţionare pentru care optează proprietarul maşinii: de la o zi la 10 zile, de la 11 zile la 30 de zile, de la 31 la 90 de zile, de la 91 la 180 de zile, respectiv de la 181 de zile la 365 de zile. Taxa nu este chiar o noutate, primăria încercând să o perceapă din 2009 după calculul 1 leu/oră/autovehicul, însă fără succes. Este vorba de o obligaţie în sarcina proprietarilor de autovehicule care nu sunt din Craiova, dar care vor putea achiziţiona vinietele de parcare în municipiu din staţiile Regiei Autonome de Transport Craiova şi din benzinării, au arătat reprezentanţii Direcţiei Taxe şi Impozite Locale din cadrul primăriei.

Taxa pentru „lente“

O nouă taxă auto va fi percepută la Craiova, conform Codului Fiscal, pentru autovehiculele lente, pe motiv că oricare dintre acestea poate circula pe drumurile publice la fel ca şi celelalte, în aceste condiţii trebuind eliminată discriminarea între deţinătorii lor. Taxa propusă este de 34 de lei pe autovehicul, în această categorie fiind incluse autostivuitorul, motostivuitorul, electrocarul, macaralele, buldozerul pe pneuri, frezele, tractorul pe pneuri, compactorul autopropulsat, autogrederul, combina, troliul autopropulsat, gaterul etc. Propunerile de modificare şi de instituire a taxelor pentru 2011 vor fi dezbătute în şedinţa consiliului local din 24 iunie.


 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 4.59/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.6 din 41 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de asa...:
    in titlu vad ca se face regerire la bulgaroaice, insa mai jos, in articol, s-a uitat de ele... sa spunem ca acestea intra la "si altii", dar din articolul asta nu se intelege asa ceva... se spune ca : este vorba de o obligaţie în sarcina proprietarilor de autovehicule care nu sunt din Craiova, dar care vor putea achiziţiona vinietele...". deci eu, care sunt din craiova dar am masina inmatriculata in alt oras/tara nu sunt obligat sa iau o vinieta... oricum, o mizerie de articol... e greu cu documentarea?
    2010-06-21, 00:09:34 (79.117.152.*)
  2. de cris:
    astia care au masini cu nr de bulgaria sa le parcheze la bulgari !
    2010-06-21, 00:11:35 (79.117.196.*)
  3. de ..:
    nici eu n-am priceput ce patesc bulgaroaicele, de ce s-a renuntat la taxa progresiva si daca rromii cu carute mai sunt lasati prin oras.
    2010-06-21, 00:14:25 (79.117.141.*)
  4. de arknts7:
    ,,este vorba de o obligaţie în sarcina proprietarilor de autovehicule care nu sunt din Craiova,, ???
    2010-06-21, 00:23:49 (82.113.106.*)
  5. de alexino877:
    e foarte bine asa bravo
    2010-06-21, 00:32:53 (79.117.192.*)
  6. de bogdan:
    Ai dreaq cu loganurile voastre ...sunteti invidiosi p bulgaroaice....!!!-: )) certatzi-va cu aia de sus...nu cu noi!tzarani prosti si needucati.
    2010-06-21, 01:49:38 (93.63.14.*)
  7. de ionut:
    si ce se intampla cu masinile in leasing , care apartin de firmele de leasing cu sediul in bucuresti?
    2010-06-21, 02:13:38 (86.124.211.*)
  8. de eu care nu ma intereseaza:
    in nici un caz bulgaroaicele nu au PROPRIETARI din craiova.
    2010-06-21, 03:15:03 (81.25.184.*)
  9. de taranu pt.consilieri local:
    este bine si normal.dar mai este de facut si parcari pe timp limitata,adica in centru de ex.pe romului de 0 jumatate de ora ,o ora o ora si jumatate,pt cei care vin sa rezolve probleme in zona si apoi pt.locatara dupa 18 ne limitata. va mai spun si un lucru nici un turista care trece prin craiova nu poate sa vade centrul craiovei daca vine in centru intre 8-18 sunt ocupate toate locurile.
    2010-06-21, 06:12:47 (79.117.194.*)
  10. de anti - BH:
    taxele sunt prea mici. 40 ron pe an ? adica 0,11 ron pe zi? prea putin... toti coccalarii vor putea sa plateasca. eeu ma gandeam la un 10 ron pe zi... sa-si scoata rabla la plimbare doar noaptea cand noi astia cu loganurile dorm.
    2010-06-21, 06:51:22 (86.124.215.*)
  11. de cititor:
    pt nr 6...prietene mie mi se pare normal ca daca circuli cu masina aici si folosesti drumurile astea proaste sau asa cum sunt ele, daca ocupi locul de parcare aici, daca poluezi aerul aici, sa platesti si taxele tot aici si nu in alta parte! iar autoritatilor le-as da o idee, sa instituie taxa pt cei care folosesc masini pe baza de procura, pt ca cei care folosesc masini inmatriculate in strainatate ( nu numai in bulgaria), pe numele cetatenilor straini tre sa aibe asupra lor aceasta procura si as pune aceasta taxa nu de 5, 10, 20 lei ci 5, 10, 20...euro, pt ca asa ne-am obisnuit noi...sa fim unii mai smecheri dact altii! si ne miram de ce merg toate prost!
    2010-06-21, 07:05:31 (79.117.160.*)
  12. de cititor:
    imi cer scuze! am gresit! nu voiam sa spun 5, 10, 20 euro ci...50, 100, 200 euro
    2010-06-21, 07:10:28 (79.117.160.*)
  13. de magda:
    Si daca locuiesc in alt oras pantru ca acolo am jobul si am masina inmatriculata in DOLJ imi dati banii de parcare inapoi?Mare e gradina domnului!Multi idioti in tata asta si parca pe zi ce trece numarul lor creste alarmant!Nu stiti cum sa ne mai puneti biruri ca de atras investitori in orasul asta nu sunteti in stare ,prin urmare creati taxe aberante de parca nu ne-am afla in ROMANIA!
    2010-06-21, 07:17:53 (79.117.195.*)
  14. de Radical:
    Titlul spune ceva, articolul spune altceva !!! Din titlu s-ar deduce ca "bilgaroaicele" vor fi taxate, in continut scrie ca taxele n-au avut succes !!! Trafic pe strada, trafic pe internet !
    2010-06-21, 07:18:59 (79.117.194.*)
  15. de mircel:
    foarte prost
    2010-06-21, 07:27:01 (194.102.102.*)
  16. de cititor:
    magda....de unde esti fetito? stai mai bine la cratita ca vorbesti prostii! daca locuiest in al judet de ce nu-ti inmatriculezi masina acolo? asa cum ar fi normal
    2010-06-21, 07:49:22 (79.117.160.*)
  17. de predicatoru:
    DRAGII CONCETATENII, NUM AI IN UNITATE NATIONALA PUTEM SA LUPTAM CU ACELASI ARME CU CARE AU TRAS IN NOII DEACEA TOTII LA PLATIREA IMPOZITARII, PLATIREA FACTURILOR, INTRETINERE, LUMINA, APA ETC SA PLATIM CU CIT NE-AU REDUS SALARILE SI PENSILE, HAIDETI LA LUPTA CU ACELASI ARME CU CARE TRAG IN NOII.....SA VEDEM CE AU SA FACA? SI SA FACA ATUNCI AVEM MOTIV SA INTRAM PESTE EII DUMNEZEU ESTE CU NOII PENTRUCA CINE LUPTA PENTRU DREPTATE .LUPTA PENTRU DUMNEZEU........CINE LUPTA IMPOTRIVA DREPTATII LUPTA IMPOTRIVA LUI DUMNEZEU SI ASTA ESTE GRAV TREZITI-VA FRATILOR LA REALITATEA VIETII VREM SOLIDARITATE ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI SI NE VA AJUTA AM FOST INSTINTAT PRINTRU-N VIS DE NOAPTE PENTRU ACEST APEL
    2010-06-21, 08:05:50 (71.143.160.*)
  18. de doni:
    da numai analfabeti in tara asta cred ca de la poluare
    2010-06-21, 08:26:53 (85.122.50.*)
  19. de popica:
    mi se pare cea mai mare tampenie sa platesc alte taxe in plus pt ca am masina inmatriculata in alta tara.sunt din calafat si pe aici nu prea mai vezi masini inmatriculate in RO.in prmul rand nu vreau sa platesc alte taxe in Ro pt ca le platesc o data in bulgaria(e treaba mea ca merg cu procura,ca am sau nu un unchi/matusa acolo),e alegerea mea si nu vreau sa dau alti bani.daca am inteles bine articolul,daca vin in vizita in craiova,si raman 1 zi,tre sa platesc vinieta pt parcare.dar parcare fara bani nu exista?ce se intampla daca nu platesc aceasta taxa?mai bine ar construi parcari cu plata sau ceva de genu si toata lumea sa plateasca la fel indiferent de tara de domiciliu a masinii
    2010-06-21, 08:35:36 (89.122.111.*)
  20. de Ofiter:
    Ar trebui sa mai bage si o taxa pt "cate usi are masina" sau "taxa pt de cate ori folosesti blitzul pe zi"..."taxa pt drept de claxon" eventual poate si o rovigneta pt biciclete, ar fi frumos si asigurare pt role... inspectie tehnica la adidasi..chestii de genul asta.. :P
    2010-06-21, 08:36:38 (89.120.253.*)
  21. de Pt nr 16:
    Logica stupida !!! Pai daca eu am masina luata in leasing si are numar de Bucuresti , trebuie sa ma mut acolo ???
    2010-06-21, 08:40:23 (86.122.132.*)
  22. de marius:
    In toate tarile civilizate se plateste parcarea. Localnicii au un fel de abonament, ceilalti platesc cash (la aparate) sau cu vignete. Parcari gratuite nu prea mai exista.
    2010-06-21, 08:49:15 (213.157.169.*)
  23. de gazon:
    pt anti BH in afara de faptul ca ai facut gramatica cu femeia de servici cred ca tu esti singurul idiot care cere taxe mai mari , sau le cereai mai mari decat pentru cele inmatriculate in alta tara , al dreaq nationalist de si cumpara logan sa dea 1000 de lei la o revizie care nu ar trebui sa coste mai mult de 200
    2010-06-21, 09:17:16 (86.122.133.*)
  24. de Oliver:
    Ca de obicei la noi la romani functioneaza SA MOARA SI CAPRA VECINULUI . Daca statul nu este in stare sa faca ceea ce au facut bulgarii si pierde bani, atunci sa suporte consecintele . Daca se vrea o taxa corecta ,sa se instaleze in parcari ceasuri si platesti cat stationezi ,indiferent ca esti craiovean ,bucurestean sau mai stiu eu din ce tara.In niciun caz sa nu lase roman sa incaseze banii, pt ca o parte din ei nu vor mai ajunge la cel care raspunde de parcari.
    2010-06-21, 09:24:11 (86.126.7.*)
  25. de gazon:
    pt cititor : decat sa trancanesti despre o taxa IDIOATA pe procura mai bine ai milita sa micsoreze taxa de prima inmatriculare care si asa este abuziva , dovada ca daca ai timp , rabdare si ceva bani dai in judecata prefectura si obtii hotarare pentru anularea taxei de prima inmatriculare , si sa introduca cu adevarat taxa de mediu , cine polueaza sa plateasca , sa se incaseze la mg de co2 / km emanate sa i vad at pe aia de au camioane dinalea de fac ceata cand merg pe strada ce mai fac cu ele sau cu daciile alea din 1900 toamna , asta ar fi echitabil cu adevarat PS fac pariu ca tu esti unu dintre aia care si a luat logan full option in rate ............
    2010-06-21, 09:40:10 (86.122.133.*)
  26. de cititor:
    gazon...cat priveste taxa de prima inmatriculare ai partial dreptate! numai ca aceasta taxa a fost introdusa cu scopul ca romania sa nu devina lada de gunoi a europei iar eu ca roman, poate mai nationalist decat tine, sunt de acord cu asta! iar ca masina...am un aveo nu un logan pe care..da, l-am cumparat in rate, cu toate ca era mai simplu sa-mi iau un bmw de 1000 de euro si sa-l inmatriculez in bulgaria am preferat varianta asta, cu masina noua, am mai multe avantaje, cred eu, in primul rand am garantie, in al doilea rand e masina noua, deci am mai multa incredere in ea decat intr-un fier ruginit pe care altul l-a aruncat, si in al treilea rand stiu ca o particica din taxele pe care le platesc eu este in asfaltul din fata blocului in care stau eu si nu in asfaltul din fata blocului bulgarului pe numele caruia e masina
    2010-06-21, 11:12:16 (79.117.160.*)
  27. de alex:
    daca am avea TOTI spirit civic nu am mai inmatricula masini in bulgaria o treime din parcul auto din ro de circula pe strazi e inmatriculat in BG si 60 % din drumuri sunt varza deci banii care ar asfalta acel 60 la suta merg la bulgari... asta daca guvernantii nostri ar investi in drumuri bani luati de la soferi, dar din pacate ajung la ei in buzunare asta este in consecinta ficare face ce poate sa SUPRAVIETUIASCA
    2010-06-21, 11:23:17 (92.83.0.*)
  28. de un roman oarecare:
    olteni prosti..
    2010-06-21, 11:25:11 (188.214.35.*)
  29. de oltean:
    pt 28: papagalule....
    2010-06-21, 11:38:42 (86.122.132.*)
  30. de fraierici:
    bai fraiericilor, daca primaria pretinde taxe de la 100.000 de masini, sa ararte ca are 100.000 de LOCURI DE PARCARE.in caz contrar este ILEGAL sa pretinda bani pt. servicii ce nu pot fi prestate sau asigurate!!!!
    2010-06-21, 11:46:50 (79.117.193.*)
  31. de gazon:
    cititor cu dacii din 1900 toamna nu esti tot lada de gunoi , unde mai pui ca daca da vreuna in cineva risca omu sa moara de tetanos starea tehnica a lor nu mai trebuie mentionata , o stie toata lumea
    2010-06-21, 12:07:14 (86.122.133.*)
  32. de cicero:
    Foarte tare "ofiter"; BRAVO, frate, le-ai zis-o!!! Toti va uitati la efecte, dar omiteti cauza: taxa de prima inmatriculare aberanta. Sa o desfiinteze sau sa o reduca, si atunci n-ar mai fi nici o problema. Stiu o gramada de oameni care bucurosi si-ar da la casare daciile vechi 1300, si si-ar lua o alta masina euro 2 sau 3, mai veche, e adevarat, dar oricum mai buna, insa nu pot din cauza acestei taxe aberante. Halal guvernare de doi bani!
    2010-06-21, 13:11:39 (213.233.88.*)
  33. de ptr idiotul de la nr.16:
    Esti idiot sau faci pe unul?Vad ca reusesti Mai bine du-te la munca ca vad ca ai timp prea mult sa stai pe net.Nu de alta ,dar vad ca incepi sa delirezi!
    2010-06-21, 13:33:15 (79.117.185.*)
  34. de Ofiter:
    Bai fratilor... ce tot vorbiti ma de bmw-uri vechi si etc... pai bmw-urile alea sunt de 10 ori mai bune decat toate gioarsele de matizuri, cielo, espero, anumite chevroleturi si etc, etc,,, pai baa oameni.. e mai poluant un cal care trage o caruta decat un bmw cu euro 2 :)))
    2010-06-21, 13:33:26 (89.120.253.*)
  35. de Bula :
    Si masinile de leasing ????? adica daca am masina de leasing trebuie sa stau neaparat in bucuresti ??? e o mare prostie ....sau daca lucrez la o firma si aceea firma are toate masinile pe alt judet......ganditi in primul rand ...si pt cei impotriva BH ...de ce sa platesc taxe in romania de 20x mai mari cand pot sa platesc in Bulgaria ....si nam nici o problema ... De ce sa platesc rovigneta pentru asemenea drumuri ? Bulgarii sunt mai destepti ca noi
    2010-06-21, 13:53:53 (86.124.210.*)
  36. de marian:
    Sa introduca taxarea la locul de parcare. Platesc taxa iar cand vreau sa parchez nu gasesc loc, deci dau banii de pomana. Este necesar ca primaria sa taxezepe cei care ocupa locurile de parcare nu pe toata lumea.
    2010-06-21, 13:54:37 (86.121.178.*)
  37. de TATAL VOSTRU:
    Fratilor ganditi ca la targ nu va mai certati atata , ca e taxa prea mare sau prea mica , omul are dreptul prin Cartea Drepturilor Omului sa detina ce vrea si unde vrea ! Toate taxele colectate nu vor aduce un plus nici macar un fir de iarba , vor acoperi gaurile salbei administari a banului public de catre primarie si a statului roman! Masinile de Besoarca au ITP facut la 12 luni pe cand la noi se face la 24 asa ca si cu spaga treci pe cind bulagarul stie sa-si acopere spaga ,pe loc acolo la itp iti face schimbul la piesa defecta vrei nu vrei el ti-o vinde si ti-o schimba daca vrei sa ai ITP , la noi daca ai sa dai spaga poti pune piesa mai tarziu !Sa schimbe ei legea imatricularilor si sitemul de colectare al taxelor si o sa vina bani ,dar ei fac deja ca tiaganul cu calul ''cind e e ingenunchiat se pune cu furca pe el''. Mentionez ca un parc auto de masini mare aduce si bani multi prin service ,carburanti , magazine de profil , se inceheie mai multe polite rca-casco,carburanti , impozite si astea toate se fac cu locuri de munca , si daca vor sa fie verzi sa plenteze frate CJD pomi pe tarlale de la margine orasului care nu se mai lucreaza . Deci administratia bulgara a dat sah administratiei romanesti cu pionul ! Cat despre cel care a scris articolul acesta a gandit cu mamaliga in gura !
    2010-06-21, 14:07:06 (86.126.88.*)
  38. de anti-BH:
    astia nu au ce pune pe masa dar stiu sa scrie corect lb rom. pai cum sa nu ai ceva cu bulgaroaicele cand ei nu platesc nici un fel de taxe, nu au acte, asigurari, itp ,sunt niste rable care imi pot pune viata in pericol si conducatorii lor sunt tigani, cocalari, si oamenii care nu au 15 000 euro pt un bmweu de 3-4 ani. Si nu in ultimul rand, uitati-va la comportamentul in trafic. Pt. gazon daca nu ai bani de masina inmatriculata in tara ta, mergi pe jos. este mult mai sanatos decat rabla ta. Sau muta-te la bulgari daca in tara ta nu iti mai place sa stai.
    2010-06-21, 14:12:56 (86.124.215.*)
  39. de arknts7:
    1-eee, daca ii vedeti voi pe politaii nemti cum ii controleaza pe saracii biciclisti si la pedale , la lumini,etc, 2-au introdus taxe aberante stiind ca oamenii vor inmatricula in BG, ca dupa sa vina tot ei si sa aplice alte taxe, si nu e singurul exemplu, e secolul restrictiilor
    2010-06-21, 14:21:54 (82.113.121.*)
  40. de Ofiter:
    Auzi nea' anti-BH, daca majoritatea masinilor cu numar BH erau peste anul 2002 mai comentai ceva? Nu-ti imagina ca toate masinile de BH sunt din bulgaria, poate nici 20%. Majoritatea bulgarilor au prins ideea, se duc in Germania, cumpara BMW-uri si etc de acolo, le inmatriculeaza si ni le dau noua, NU-MI spune tu mie ca masinile din Germania sunt gioarse si cazaturi sau fiare vechi cum le mai numesti... ca sunt mai bune si mai frumoase de "10" ori decat prostiile astea de Logan - cutii cu roti si niste plastic in interior, vai de mama lor la motorizare etc...
    2010-06-21, 14:22:27 (89.120.253.*)
  41. de anti bh :
    lol. deci bulgarii au gasit o cale de a scapa de masinile vechi sau fac comert cinstit. bravo lor. intrebarea e : noi cui le dam mai departe?cum sa nu fie cazaturi cand le vad in fiecare zi in trafic, in fata blocului. prostii de logan ? http://www .age nda.ro/news/news/166 89/vanzarile-dacia-l ogan-au-crescut-cu-6 00-in-germania. html. foarte tare
    2010-06-21, 14:32:33 (86.124.215.*)
  42. de anti bh:
    care sunt prostii noi sau ei?
    2010-06-21, 14:34:54 (86.124.215.*)
  43. de Ofiter:
    Logan e cea mai urata masina, eu o vad o masina pt varsta de peste 50 de ani...poate din cauza asta au si crescut vanzarile in germania...si oricat ar creste tot niste prostii urate Foc sunt :D
    2010-06-21, 14:35:37 (89.120.253.*)
  44. de pentru 34:
    Nu cred ca e mai bun decat Qashqai-ul meu. PS: Daca ti-ar fi placut cartea, acum puteai iti permiteti o masina noua.
    2010-06-21, 14:38:31 (87.237.108.*)
  45. de Ofiter:
    Hai ma sa fim seriosi...ce economie avem noi -linia de mijloc- incat sa ne permitem toti masini noi, sa recunoastem SH-urile straine sunt mai bune decat ce exista la noi in tara, cazaturile alea de le vezi la tigani, arata asa pt ca aia sunt tigani si isi bat joc de ele...nu le intretin ... dar restul isi dau interesul cat de cat..in limita posibilitatilor... mai o bucsa, mai un pivot, mai un filtru de aer... etc... asta ne-a fost si ne este posibilitatea...crez i ca daca aveam POSIBILITATE mai luam Bulgaresti? asta e ...si trebuie sa ne impacam..cu ideea... oricum, Loganul tot urat ramane :))))
    2010-06-21, 14:42:13 (89.120.253.*)
  46. de gazon :
    orice roman ar trebui sa stie limba romana , cu pusul pe masa.... las o mai moale ..... iar cei care nu si cumpara logan poate nu vor sa fie prosti ca aia de si cumpara sunt de la 3000 cu vouchere cu tot si nu se vand , ce exemplu mai bun vrei? scuza ne bogatule , infatuatule , tu care ti arunci gunoiul in haine de blana , acum mai fac un pariu , esti unul dintre aia care e entuziasmat de sunetele scoase de mezelul ala (salam feliat , feliat ,feliat)
    2010-06-21, 14:48:04 (86.122.133.*)
  47. de Ofiter:
    Auzi nene Qashqai!!! In primul rand vezi cum formulezi propozitiile prin comentariul tau, apoi vorbeste-mi tu mie de carte, infantule! In al doilea rand dupa cum incerci sa te increzi am impresia ca esti un copil care nu are ce face si a zis sa puna si el un comment sa ne arate ce masina are, domne! Cumparata de tata bineinteles...ca poate o are baiatul.. si mai dute si tu pe la scoala, poate ai omis vreo ora de gramatica la romana ;)
    2010-06-21, 14:48:16 (89.120.253.*)
  48. de cititor:
    pt astia care au masini de beharca si care-si dau cu parerea pe aici....spun ca as pune taxele asa mari pt ca voi folositi drumurile din romania dar platiti taxe in bulgaria, ceea ce nu prea pare normal, cu ce vreti sa se faca drumurile pe care le folositi voi? sau e mai bine sa mergeti pe drumuri facute din banii prostilor care platesc taxe aici? ei bine...pt asta as pune taxe de 2-300 euro pe an, iar cum spune si cel de la 38, daca n-ai bani...nu e neaparat necesar sa mergi cu masina! iar pt cel cu daciile vechi...tot din cauza unora ca tine exista si acelea, pt ca sunt multi care gandesc asa...n-am bani de masina noua dar tin gioarsa asta sa ma tarasc si eu pe aci. magda...tu esti la nr 33?daca nu...scuze! intreb pt ca te vad cam prostuta, sau...cu probleme de intelegere. daca locuiesti in alt oras din jud dolj nu e nici-o problema! oricum platesti taxa de parcare odata cu impozitul! daca ai masina inmatriculata in dj atunci e ca si pana acum! din cate vad eu ca scrie in articol se instituie rovinieta pt altii iar pt cei care au doua sau mai multe masini taxa scade, in sensul ca in loc sa plateasca progresiv ca pana acum, de acum incolo vor plati aceeasi suma ca pt prima masina. deci...care ar fi problema? sau ai vrut doar sa te bagi si tu in seama? cat despre munca...nu cred ca esti tu in masura sa-mi spui mie cum sa ma descurc! acum despre taxe....daca n-ar exista taxe din ce s-ar repara sau construi bunuri de folosinta comuna, cum sunt drumurile, parcarile..etc? poate sa spuna cineva? ca se si fura nu contest, dar asta e problema altora care sunt platiti tot din taxe (politie, parchet, etc) si cu asta cred ca m-am facut inteles!
    2010-06-21, 14:48:16 (79.117.160.*)
  49. de superMan:
    normal ca se maresc taxele, trebuie platite dobanzi la fantani cantatoare la parcuri prin lunca
    2010-06-21, 14:52:30 (79.117.194.*)
  50. de pentru Ofiter:
    Ofiter, stii cum se spune: "cand esti la Roma, poarta-te ca romanii". Extrapoland, cand vezi care este limbajul unora, incerci sa te faci inteles de ei. Stai linistit, ca am ani de scoala cat n-ai avut tu vacanta. Daca vrei sa iti dau lectii de gramatica, semiotica, sau de orice altceva astept un semn. Cand o sa platesti taxe ca posesorii aia de Logan, pe care ii desconsideri, atunci sa te iei de masinile lor, frustratule! Ironia mea (grosiera, recunosc) a fost prea subtila pentru tine, bravule germanofil.
    2010-06-21, 14:58:40 (87.237.108.*)
  51. de arknts7:
    se vede ca sunt mai hoti decat hotii.Cine a mai vazut asa ceva? in alte tari platesti doar in centru parcare ca toti ceilalti,in rest , in cartiere nu este cu plata.Sunt curios, tiganii cu masini de anglia , irlanda, italia, vor plati?
    2010-06-21, 15:00:48 (82.113.106.*)
  52. de gazon:
    ma intreb daca ti s a cerut tie vreodata sa platesti vreo taxa prin alte tari ca sa parchezi masina in afara de parcarile cu plata la care platesc toti indiferent de tara in care isi platesc taxele la masina , sau tu vrei sa le faci curu mare la ilustrii nostrii conducatori politai si alte ORGANE ale statului pe care le doare undeva de oamenii normali , parerea mea daca poti evita o taxa evit o , tapeste statul cat poti ca merita , asta ofera , asta sa primeasca
    2010-06-21, 15:01:59 (86.122.133.*)
  53. de cititor:
    gazon...tu ai citit ce-am scris eu in primul post? sau scrii doar ca sa se vada ca ai activitate? si ca sa intelegi...daca ai masina inmatriculata in alta tara, sau alt judet pe numele tau n-am nici-o problema cu asta! eu am probleme cu cei care circula cu masini inmatriculate in alte tari pe numele unor cetateni ai acelor tari, deoarece taxele care ar trebui sa foloseasca la construirea sau repararea drumurilor pe care circula ei, adica cele din romania, se duc in acele tari. e ca si cum as lua paine de la un magazin si as plati la altul. cel care mi-a vandut painea cu ce se alege?
    2010-06-21, 15:08:48 (79.117.160.*)
  54. de Ofiter:
    pt 50. In primul rand nu-mi permit sa ma laud pe un site unde intalnesc oameni care nu se pot abtine din lauda facuta de prost gust "Nu cred ca e mai bun decat Qashqai-ul meu" pt ca asta ar insemna sa dau dovada de un caracter cel putin mediocru. Iar prin: "Stai linistit, ca am ani de scoala cat n-ai avut tu vacanta" .. pai explica-mi si mie ce pot sa inteleg din asta, pentru ca este foarte prost formulata, e logic ca ai mai multi ani de scoala decat de vacanta nu? Hai sa iti spun eu ceva: Nu incerca sa pari ceea ce nu esti! cam asta cred eu ca incearca persoana dvs sa faca acum... Imi pot da seama doar prin commentul tau de la nr 44 ce fel de caracter poti sa ai in viata de zi cu zi si pe ce linie te incadreazi intr-un plan social... As sta sa mai fac schimb de replica cu tine...dar termin programul de serviciu... Toate cele bune! ;)
    2010-06-21, 15:13:32 (89.120.253.*)
  55. de ALIN:
    nu au cum sa taxeze masinile de bulgaria pt ca ar fi discriminare!!! nic i voi astia cu "loganuri" nu platiti nicio o taxa in plus cand va duceti la nisipurile de aur ca la mamaia nu aveti loc pe plaja de alge si gunoi!!!
    2010-06-21, 15:14:02 (86.34.239.*)
  56. de gazon:
    unei masini inmatriculate in Uniune nu poti sa i ingradesti dreptul de a circula liber in toate tarile din uniune sub forma diferitor taxe , cat e de greu sa intelegi , asta se numeste discriminare , apropo stii de unde vin bani din care se fac acum strazi? .... de la uniune , si cine haleste comisioane grase in urma lucrarilor ?
    2010-06-21, 15:16:23 (86.122.133.*)
  57. de cititor:
    n-ar fi deloc discriminare! pt ca n-ar trebui sa platesca propietarul care are domiciliul in acea tara ci utlizatorul care are domiciliul in romania si foloseste drumurile din romania. si...nu-l obliga nimeni sa foloseasca o masina a altcuiva!
    2010-06-21, 15:18:26 (79.117.160.*)
  58. de cititor:
    alin...eu daca ma duc la nisipurile de aur, maduc cu masina care e inmatriculata pe numele meu, dealtfel din ce-am scris eu nu cred ca se intelege ca as pune taxe pt bulgarii care vin in romania cu masinile lor! departe de mine gandul asta! as pune taxe pt romanii care se cred smecheri si folosesc drumurile facute din banii mei si ai altor 'prosti' fara sa contribuie la aceste drumuri
    2010-06-21, 15:22:03 (79.117.160.*)
  59. de UN CRAIOVEA :
    NU VEDETI CA ALESI NOSTRI SE STRANG SI MAI PUN DE O TAXA ASA CUM LI SE SCOALA SA SPUNA IN CAMPANIA ELECTORALA CU GURA MARE CE TAXE VOR PUNE SA VEDEM CINE DRACU II MAI VOTEAZA JIGODIILE
    2010-06-21, 15:30:13 (86.124.221.*)
  60. de gepeto:
    tind sa cred ca 99% din toti cei ce scriu aici au frustrari de constiinta grave..daca nu chiar sechele .. ba baieti/fete ... lasati depresiile la o parte si daca tot va apucati sa comentati.. macar scrieti si voi ceva util...
    2010-06-21, 15:43:21 (80.216.125.*)
  61. de gazon:
    din cate stiu eu taxele se pun pe masina nu pe sofer.... deci cum faci cu taxa? ... si apropo mai sunt si romani care au firme cu filiale in bulgaria si le inmatriculeaza in numele firmelur romanesti astora ce le mai faci?
    2010-06-21, 15:50:17 (86.122.133.*)
  62. de cititor:
    daca citesti primul post o sa intelegi!
    2010-06-21, 15:53:34 (79.117.160.*)
  63. de de la Craiova:
    Nu stiu de ce nu fac un sistem de taxare cum e in Brasov. Pt. cei care nu stiu in Brasov fiecare isi plateste locul de parcare, nu conteaza ca e din bulgaria sau nu.Vb. de locul de parcare unde iti lasi masina nu ca o parchezi tu prin oras care si acolo e pe bani.
    2010-06-21, 15:54:56 (82.77.171.*)
  64. de Mishu:
    Nu ati iesit nicodata in afar atzarii daca ziceti ca deplasarea in spatiul european este libera. Cum iesi din tara, la unguri platesti vigneta, la austrieci la fel, la nemti e bagat in benzina, in italia si franta multe drumuri sunt cu taxa, la celelalte platesti prin pretul combustibilului. Eu am dat 50 de mil taxa d einmatriculare pt o masina care a costat ceva mai mult de dublu taxei. Banii s-au dus la buget, iar din banii aia se fac parcari. smecherii inmatriculeaza la bulgari si tin parcarile ocupate. Voua cu bulgaroaicele nu vi se pare ca faceti discriminare, adica voi smecheri ca le aveti inamtriculate la sfert de pret in bulgaria si noi fraieri ca dam bani la buget? Ati ajuns ca tiganii care cer tot timpu egalitate si drepturi dar ei nu ajuta cu nimic statul.
    2010-06-21, 15:56:10 (82.77.171.*)
  65. de gazon:
    da , tu vrei sa pui taxa pe hartie , sau cum , este total ilegal ce zici tu , ia gandeste te la asta
    2010-06-21, 15:57:32 (86.122.133.*)
  66. de cititor:
    prietene...e asa greu de inteles? cetateanul roman, cu domiciliul in romania, care circula cu o masina inmatriculata pe numele unui cetatean starin, cu domiciliul in tara de origine este obligat sa aibe asupra lui o procura sau o imputernicire de la acel cetatean, eu stiu asta pt ca am avut o masina de serviciu inmatriculata in luxemburg si aveam la mine o imputernicire din partea firmei in care se specifica faptul ca eu utilizez acea masina. ei bine...ideea este ca aceasta procura sa fie insotita de o rovineta de 50, 100. 200 de euro, in functie de peiroada cat esti in romania. asta vrea sa spuna primul meu post!
    2010-06-21, 16:04:10 (79.117.160.*)
  67. de arknts7:
    bai mishule , si la noi se plateste rovignieta. In vest, romanii care stau acolo si au masinile inmatriculate in romania nu sunt pusi la zid, adica nu platesc in plus.
    2010-06-21, 16:06:43 (82.113.106.*)
  68. de cititor:
    67...romanii care stau acolo si au masini inmatriculate in romania!!!!! nici noi nu spunem ca bulgarii care stau aici si au masinile LOR inmatriculate in bulgaria sa plateasca! ci romanii care stau aici si circula cu masini inmatriculate in bulgaria pe numele cetatenilor bulgari, despre aceia este vorba! dar....hai ca n-am cu cine sa ma inteleg! deajuns pt azi! multa lume grea de cap!
    2010-06-21, 16:11:50 (79.117.160.*)
  69. de anti BH :
    luara bataie astia cu bulgaroaicelee :))
    2010-06-21, 16:50:51 (86.124.215.*)
  70. de Dan Rotariu:
    Problema e ca ne pun astia noi taxe iar unii dintre noi se bucura de noile taxe, parca le-ar plati altii, pentru ca ei cred ca le vor plati doar altii. Oare? Cica nu se va taxa progresiv (am platit progresiv si nu am murit), deci cei care-si permit sa aiba mai multe masini (cei care nu sunt saraci) vor plati mai putin. De ce? Oare asa va fi? Cum nimeni nu ne garanteaza ca taxa de parcare va ramane la acelasi nivel e posibil sa "beneficiem" de o noua dublare a taxei exact cum a crescut taxa de parcare in 2010 fata de 2009, de la 20 lei la 40 lei. Sau o triplare! Ori platim cu ora ori nu platim cu ora ci avem abonamente in centru tot nu vor fi locuri de parcare! deci ei vor ramane cu taxele si noi ne vom "bate" pe aceleasi locuri de parcare, indiferent de numarul de inmatriculare a masinii. Deci nu va certati degeaba, nu va mai impartiti in cete nu va mai axati pe diferente pentru ca indiferent de marca masinii ce o aveti, indiferent de tara in care aveti inmatriculata masina ... un singur lucru e cert astia care traiesc din banii publici vor noi dari, impozite, taxe, biruri de la noi ca nu cumva sa le scada veniturile. Dupa ei, potopul! @@@ Observ o gramada de minui scrise aici: cica masinile in leasing nu platesc taxa de parcare ... adevaraul e ca o platesc din 01.01.2007 cand legiuitorul a hotarat ca masina in leasing sa cada cu palta impozitelor si taxelor in sarcina utilizatorului @@@ Vinieta e si in RO si in BG pt. orice drum national @@@ Vinieta in HU si AU sunt necesare de a fi platite doar daca vreti sa mergeti pe autostrazi. http://www.motorway. hu/Root/Autopalya-HU /kezdooldal/nyelv/aa k_szoro_2010_RO.pdf si http://www.asfinag.a t/toll/toll-sticker- vehicles-up-to-3.5t- gross-weight
    2010-06-21, 18:20:23 (86.124.211.*)
  71. de pt nr 2:
    astia care au masini cu nr de bulgaria sa ti-o t r a g a in c u r
    2010-06-21, 18:28:36 (86.124.221.*)
  72. de GRASUL.CRAIOVA@GMAIL.COM:
    bai frate platim atatea taxe PE PROSTIE...platim vigneta pe drumuri jalnice PLINE DE CARUTE [astea au vigneta ? ]...CRAIOVA-SLATINA sau CRAIOVA-CALAFAT au carute gramada....in BALS trebuie sa feresti si carute si pietoni si masinile parcate
    2010-06-21, 18:38:32 (86.126.42.*)
  73. de 666:
    la astia cu nr de BH le urez multa m.uuuu.e
    2010-06-21, 18:52:40 (79.117.138.*)
  74. de EU:
    SA NE RUGAM SA SE INTOARCA SOLOMON LA PRIMARIE .CRED CA EL NU VA ACCEPTA O ASTFEL DE TAXA ,,NEBUNA..
    2010-06-21, 18:53:23 (109.115.14.*)
  75. de cititor:
    sa se intoarca solomon si sa plateasca numai fraierii asfaltarile si reparatiile care se fac? eu as institui taxa de smecher la nivel national ca sa nu mai vad masini de bg!
    2010-06-21, 19:05:16 (79.117.212.*)
  76. de 111:
    nu sunteti in masura sa comentati,fiecare isi cumpara ce masina vrea!pe voi cine va retine sa nu va luati masinii din bulgaria sau nu aveti de ce sa va legati la ora asta bravo celor care isi cumpara stiu sa se descurce
    2010-06-21, 19:16:35 (188.27.229.*)
  77. de cititor:
    rotariule....taxe se vor baga, asa este si noi nu putem face prea multe! problema care se dezbate aici este alta! unii fraieri platesc impozite si taxe de parcare pt masinile pe care le detin, altii smecheri nu patesc pt ca circula cu masini inmatriculate in alte tari, pe numele unor cetateni ai acelor tari, dar folosesc parcarile de aici, drumurile de aici, polueaza aerul aici. ceea ce sustin eu si altii camine, ca vad ca mai sunt cativa este faptul ca toti ar trebui sa plateasca impozite si taxe acolo unde traiesc, pt ca autoritatile din acele locuri sa poata sa le faca conditiile de viata mai bune. suna ideal nu? ca se fura sau nu din banii ajunsi la buget este alta problema, n-o discutam acum! dar mie unul nu=mi convine ca unul cu masina de bg sparge asfaltul care a fost platii si din banii mei! tu...stiu ca esti adeptul societatii socialiste, unde nu erau impozite si taxe, am trait si eu acele vremuri, nu-ti ascund faptul ca la revolutie aveam 25 de ani! dar atunci, sa nu uitam ca plusvaloarea muncii tale si muncii mele era luata in totalitate de stat, lucru care acum nu se mai intampla! si de aceea este nevoie de taxe si impozite. daca n-ar fi taxe si impozite statul n-ar mai avea fonduri pt repararea sau construirea drumurilor, pt plata profesorilor, medicilor, politistilor, etc! deci...acum este alta lume!
    2010-06-21, 19:25:00 (79.117.212.*)
  78. de impartialul:
    Masinile ar trebui imatriculate in judetul de resedinta in termen de 60 de zile de la cumpararea masinii. Nu poti sa locuiesti in Craiova si masina sa o ai imatriculata la Vidin pe numele altei persoane mai mult de 60 de zile. Iar taxa de imatriculare trebuie desfiintata. Asta ar rezolva aceasta problema.
    2010-06-21, 19:33:21 (12.231.164.*)
  79. de cititor:
    79...eu n-as desfiinta taxa de inmatriculare decat pt masinile noi, pt cele vechi as face-o putin mai mare, in felul asta s-a curata romania de harburi! iar cu bulgaroaicele am spus deja! oricum...o sa propun si guvernantilor ce am scris aici.
    2010-06-21, 19:39:13 (79.117.212.*)
  80. de pt. rotariu:
    ..."...un singur lucru e cert astia care traiesc din banii publici vor noi dari, impozite, taxe, biruri de la noi ca nu cumva sa le scada veniturile"... . Deci "Hastia" care traiesc din banii publici ar fi bugetarii, functionarii ? Te contrazici, tovarase! De partea cui suntem ? Cand cu steaua, cand cu crucea, ca popa Rascrucea ?! Apreciez termenii: "dari", "biruri"... :)) Era mai bine pe vremea comunismului: fara taxe si fara nimic. Si totusi, ce bine e sa fi gainar (+cersetor) si sa faci 1 mai muncitoresc pe banii, adica pe "darile"... altora (+ frauda de firma falimentara !...reinoita dupa pomana... )... ! E bine sa fi sterp. Lasa-ne cu gargara ta, ca se stie pe "darile" si "birurile" carora te-ai plimbat pe strazile si autostrazile din occident.
    2010-06-21, 20:14:39 (89.81.3.*)
  81. de PT NR.10:
    Ba distrusule,am masina inmatriculata la Bulgari....si este de 10 ori mai buna k a ta.Loganu dp 3 ani..tronkane mai rau ca o carutza!!!
    2010-06-21, 20:14:57 (93.63.15.*)
  82. de perceptoru':
    ma pish pe cazanu tau bulgaresc de cocas,atat timp cat eu am cumparat o masina noua ,legal in Romania ...(si nu e Logan ,dar chiar daca ar fi ), sunt supus tuturor taxelor platibile de catre posesorul unei masinin nu vad de ce tu cocalarule, ce te ingesui cu mine pe drumuri si parcari pt care eu platesc nu ar trebui sa platesti ...consider ca e o scapare din vedere a autoritatilor corupte.Sau umplut strazile de cocalari cu BMW -uri (cazane de 12-15 ani) ...ce smecheri suntem si ce mandri ca am luat cazan cu 1500 - 2000 euro il imatriculez cu nr de "bechet " si pe urma incalc toate regulile de circulatie ca "nar ce sa-mi faca mancat-as"...La oase jegurilor!
    2010-06-21, 21:22:46 (79.117.211.*)
  83. de pt 83:
    esti si prost si dobitoc.Am luat masina din Germania care nu se poate compara cu ligheanu de Logan si surpriza la inmatriculare taxa costa cat un lighean nou[LOGAN].Fi tu patriot si plateste mai bine o inmatriculez la bulgari macar astia sant destepti atrag bani la buget.Ca la noi la nimeni taxa este aberanta sa poata sa vinda ligheanele de la Colibasi si cam stim ce actionari sint pe acolo nu?
    2010-06-21, 21:55:06 (86.126.80.*)
  84. de GARDA DE FIER:
    L.A.B.A.R.E.A.L.A .....WAX......
    2010-06-21, 21:55:43 (79.117.141.*)
  85. de cri:
    Pt bogdan Alo domnu'! Loganu' este masina prezidentziala. Are si Bashescu !
    2010-06-21, 22:06:59 (92.80.254.*)
  86. de anti bh:
    82 ce masina ai ma?
    2010-06-21, 22:32:58 (86.124.215.*)
  87. de ddragos:
    decat sami iau o coaja de bulgaria sau ma rog de germania mai bine ami iau un logan la cati bani dai pe ia prin programu rabla;sau ma rog nu neaparat logan sunt si multe alte oferte la masini noi si nu cu foarte multi bani eu unu prefer sami iau una noua; sincer am matiz are 4 ani nam bagat an ia decat filtrele si uleiu mai fac ceva km si o dau ca germani ,exact cand ancepe sa cada ;astai romanu ia coaja bijnitarului ancepand de la 800E la care el a dat 4-500E ma rog cam asa se anvart lucrurile tu la randu tau sigur mai ai de bagat bani an ia ;apropo de revizi e masina noua faci si tu max 2 revizi daca vezi ca este totul ok nare rost sa dai bani aiurea ,consumabilele se schimba de la sine
    2010-06-21, 23:19:45 (79.117.192.*)
  88. de Bogdan BH 3168 BM:
    Am un Mercedes C 180 mah?care e prblm ta?nu inteleg ce mama draq tot aveti cu astia d Bulgaria....!!!La fel sunt si cele d italia,Germani,Austr ia,Anglia...si multe altele.E interzis cumva sa circuli cu o masina inmatriculata in alta tzara si eu nu stiam???
    2010-06-21, 23:41:23 (93.63.13.*)
  89. de pt. Bogdan BH 3168 BM:
    Bogdanel, da ! nu stiai ca,... e interzis sa circuli cu o masina inmatriculata intr-o alta tara. Ai voie sa circuli ... numai daca esti ITINERANT (adica NOMAD) sau EXCURSIONIST, Adica platesti vinieta ca excursionist. Apoi, trebuie s-o inregistrezi, OBLIGATORIU, cu taxe cu tot, acolo unde ai domiciliu fix (daca te declari tigan nomad, poti sa ai autorizatie de libera "circulatie" in orice tara europeana, ca acum suntem in UE !). Daca ai un domiciliu fix, in orice tara din UE esti obligat dupa 3-6 luni (depinde de tara) sa-ti inregistrezi masina, cu taxe cu tot, acolo unde-ti ai domiciliu fix. Zici ca ai circulat prin Italia, Germania, austria, Anglia,... ; ai "circulat" !!! numai ca nomad (gitan, boemian, tigan, etc.) !!!
    2010-06-22, 00:05:38 (89.81.3.*)
  90. de ddragos:
    singurele taxe pe care lasi cereo eu masinilor care circula in romaina mai mult de 7 zile ar fi cartea verde adica asigurarea, si cum ziceti voi taxa pe parcare oricum nu am eu nici an fata blocului cu toate ca miam tornat singur beton ca sa nu stau in namol,dar vine taranu si zice ce asta este locu tau, este normal ca an juru meu este balta
    2010-06-22, 00:35:33 (79.117.192.*)
  91. de pt. 90 si 91:
    mda... E grav... Si pentru Bogdan BH 3168 BM si pentru "ddragos"...
    2010-06-22, 00:48:42 (89.81.3.*)
  92. de Dan Rotariu:
    Cititorule, sari un element prea important. Cheltuirea banilor! Tu crezi ca familia ta oricat ar castiga ar putea sa cheltuiasca mai mult decat castiga? DA! Asa face statul de 20 de ani si tu spui ca nu e important cum se cheltuieste banul public? E important ce ai scris mai sus, cu cat participam la buget in socialism, insa ... si cheltuiala era facuta cu destula grija, infinit mai mare! Estimez ca 2/3 din bugetul de investitii e prapadit de catre sistemul capitalist si atunic eu cred ca sa punem boii inaintea carului si sa cdontrolam strict cheltuielile ca sa dam incredere poporului ca banii sunt cheltuiti cu responsabilitate ca sa aiba incredere sa participe la impozite! Cum pot cere iresponsabilii din fruntea statului sa ne ceara atat timp cat bruma care ne-au luat-o au risipit-o permanent fara sa ne dea socoteala?! Spuneti-mi voi mie unde sunt banii din imrpumuturi 20 miliarde?! Cu 10 miliarde de dolari Ceausescu a industrializat tara, astia ce au facut cu dublul?! @@@ O mitomana mi-a ridicat o minge la fileu. Dar sigur, la mintea ei, a inteles ca bugetarii toti ne impun taxele si ca eu am scris contra bugetarilor.Nu a inteles eu am scris despre cei care ne impun noi taxe si impozite si acestia care decid taxele nu sunt in nici un caz femeile de serviciu, portarii, medicii, profesorii, inginerii, economistii care sunt si ei bugetari. Tot la mintea ei ne impartaseste cum crede ea ca e legea, cu siguranta ca nu o stie, insa mai face o eroare. Nu, nu, nu numai tiganii sunt intineranti ci si jidanii. Si romanii sunt deasemenea. Toti care au dorit o alta viata sunt intineranti.
    2010-06-22, 00:54:47 (86.124.211.*)
  93. de arknts7:
    din acauza asta se tot pun taxe, pentru ca e multi ...
    2010-06-22, 00:57:09 (82.113.106.*)
  94. de pt. 94 si rotariu:
    e multi " iNtineranti" ! ;)
    2010-06-22, 01:04:27 (90.11.195.*)
  95. de pt. rotariu:
    ti-au trebuit 4 ore ca sa raspunzi .... ;)
    2010-06-22, 01:08:42 (89.81.3.*)
  96. de Dan Rotariu:
    Serios?! 4 ore?! Da intinerant ... ca fac bascalie de tine ca nu stii sa mai vb ro! cum a fost la revederea de 30 de ani?
    2010-06-22, 01:14:22 (86.124.211.*)
  97. de pt. rotariu:
    iNtinerantule :)))
    2010-06-22, 01:14:30 (89.81.3.*)
  98. de Dan Rotariu:
    Te-ai simtit asa cum esti!? 30 de ani! :))
    2010-06-22, 01:19:37 (86.124.211.*)
  99. de pt. 99:
    Esti prea " i N t i n e r a n t " ca sa mai ai timp sa te fixezi sau sa stai la stanga sau dreapta esplanadei teatrului ... singur.... Tare singur; si sterp... pe calduri Seviliane....
    2010-06-22, 01:56:25 (89.81.3.*)
  100. de CRIZATU:
    PROPUN O LISTA PUBLICA A DONATIILOR IN CONTUL ,, SOLIDARITATEA ,, A TUTUROR ,, BOGATILOR CINSTITI ,, AI ROMANIEI . PINA ACUM CINE SI CIT A DAT................. .................... .................... .................... .................... .................... .................... .................... .................... .................... .................... .................... .................... .........
    2010-06-22, 18:00:14 (89.96.192.*)
  101. de Emilien:
    Pentru masinile in leasing utilizatorul isi plateste impozitul in Craiova daca este locuitor al Craiovei, prin urmare plateste si taxa de parcare. Eu care am 3 masini platesc pentru fiecare desi una o tin la Segarcea si una merg in Bucuresti ramanand numai una in Craiova. Si totusi nu gasesc loc in parcare nici macar pentru una dintre masini, parcarea fiind plina de numere de bulgaria desi astia nu platesc parcare precum platesc eu. Sunt de acord cu cei ce spun aici ca platesc taxe in Bulgaria ... este treaba lor ce platesc acolo ... insa aici daca parcarea se plateste si tu nu platesti nu mai parca la noi ... tineti masina in bulgaria si nu se mai supara nimeni. O IDEE PERFECTA ASTA CU PARCAREA ....
    2010-06-23, 22:56:18 (178.138.33.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 16°C.
La noapte: 13°C.
Mâine: 21°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4662 lei
USD: Tendinta 3.5538 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora

Eveniment

Actualitate

Comunitate

Societate

Economie

Util si placut

Life & Style

Sport