Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Actualitate

Maltratat până la moarte la Făcăi

Actualitate - Click NEWS
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Adăpostul de la Făcăi, cimitir pentru câini

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Câinii unui craiovean au fost ridicaţi de hingheri de sub ochii stăpânului. Unul dintre animale - o femelă gestantă căreia i-au fost scoşi puii în adăpost - a murit îngheţat la scurt timp după „operaţie“.
În vreme ce maidanezii sadea continuă să muşte oameni pe străzi, hingherii uluiesc printr-un caz fără precedent la Craiova. Angajaţii Serviciului de ecarisaj au ridicat săptămâna trecută doi câini chiar de sub nasul proprietarului, care a încercat inutil timp de aproape o oră să-şi recupereze animalele. Unul dintre câini era o femelă gestantă, cu carnet de sănătate din 1999, înregistrat pe numele Fetiţa şi avându-l ca proprietar pe Constantin U., cel de-al doilea fiind puiul acesteia, în vârstă de doar şase luni. După ce au ratat cei aproape 20 de maidanezi de pe stradă, hingherii au demarat în trombă spre adăpostul de la Făcăi pentru a-şi depune prada. Nici fiica proprietarului nu a fost mai norocoasă în încercarea de a-şi aduce câinii acasă. Ea a fost sfătuită să vină a doua zi, fiindcă „oricum câinii trebuie deparazitaţi“. După două zile, Gabriela U. a găsit femela în comă, cu burta tăiată. Animalul nu a mai putut fi resuscitat nici la clinica Family Vet, în ciuda eforturilor disperate ale medicilor, după cum relatează Gabriela. „Câinii erau supravegheaţi de mama mea atunci când au fost ridicaţi. Hingherii au şi recunoscut că s-au certat cu ea, însă mama nu a ştiut unde este carnetul de sănătate. M-am dus în aceeaşi seară la Făcăi, dar mi-au spus să vin a doua zi, că nu au cum să le dea drumul până nu-i deparazitează. Ziceau ceva şi despre sterilizare. Câinii erau oricum deparazitaţi şi le-am spus celor de la Făcăi că femela este gestantă. I-am întrebat cum să o sterilizeze dacă e gestantă. Au spus: «Îi scoatem puii!». Nu ştiu ce au făcut, fiindcă nici a doua zi nu au vrut să-mi dea câinii. A treia zi am găsit-o pe Fetiţa într-un soi de celulă, cineva, o doamnă de la o asociaţie pentru protecţia animalelor, încerca să o protejeze, să o acopere. Avea spume la gură şi spasme. Am dus-o de urgenţă la o clinică, însă medicii nu au mai avut ce să-i facă“, povesteşte Gabriela. Medicul care se pare că s-a ocupat de câinele măcelărit este plecat în străinătate, după cum spune fratele său, care însă ştie câte ceva despre caz. „Eu nu am fost în acea zi la clinică, era fratele meu. Ştiu că a fost adus un câine în condiţiile descrise de dumneavoastră, cu mari probleme. Era deja mort, din ce am înţeles. Mâine (luni - n.r.) voi merge la clinică şi mă voi uita în registru. Acolo găsim toate detaliile“, a spus Petrişor Ştefan, de la clinica Family Vet.

Condiţii precare la Făcăi


Cazul este confirmat şi de preşedinta Asociaţiei „Suflete Nevinovate“, Otilia Brezoi. „Eram acolo înainte de a veni stăpâna câinelui. De fapt, eu am mutat femela, fiindcă am văzut-o pe jos, pe ciment, cu spume la gură. Fusese sterilizată. Vă daţi seama cam ce însemna pentru ea să stea pe ciment, anesteziată, la - 10 grade Celsius? La insistenţele mele, paznicul a deschis o altă încăpere, unde am pus câinele pe un palet de lemn. Tot după insistenţe a adus şi nişte cartoane. La scurt timp a venit şi stăpâna câinelui, care a adus şi pături. Ea ne-a povestit că nu a fost lăsată să-şi ia câinii acasă decât după sterilizare. Eu am îndrumat-o să meargă la clinică. Însă, nu s-a mai putut face nimic. Nici măcar temperatura corpului nu i-a putut fi măsurată, atât era de rece. Într-un sfert de oră a murit...“, spune Otilia Brezoi. Aceasta susţine că astfel de cazuri sunt frecvente şi că la Făcăi se întâmplă tot soiul de lucruri halucinante. Şeful Serviciului de ecarisaj din Craiova, Cătălin Călugăru, avea ieri telefonul închis. Directorul său, şeful Serviciului Public de Salubritate Craiova, are o vagă idee despre un câine operat cu probleme. „Ştiu ceva despre o femelă gestantă, care a fost operată. Detalii însă nu am. Încercaţi la şeful serviciului sau la medicul veterinar“, a spus Sorin Ciobanu. Medicul veterinar de la adăpostul canin din Făcăi, Ionel Avram, nu a răspuns la telefon.


 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 4.74/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.7 din 31 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de anonim:
    imbecilii....cu primarul in frunte! cat va mai continua bataia asta de joc in craiova?? cat vom mai auzii de animale ucise in chinuri groaznice? cand vom devenii o tara si un oras civilizat?
    2010-02-01, 00:12:38 (79.117.145.*)
  2. de toto :
    Nu mai scapam odata de ciini astea stresanti de pe strazi,singura problema in care primaria nu a facut nimic.CIND VOM SCAPA DE CINI DOMNULE PRIMAR ???????????????????? ??????????????
    2010-02-01, 03:19:00 (79.117.195.*)
  3. de GIC:
    Sa intelegem ca au intrat in casa si i-au luat CAINII acestei doamne ? Sau doamna iesise cu CAINI sa-si faca nevoile pe aleile dintre blocuri .
    2010-02-01, 05:34:48 (79.117.196.*)
  4. de contra:
    Criminali. Asta suntem: o tara de criminali. Nu e bine ca sunt atatia caini pe strazi, dar de aici pana la a justifica faptele unor bestii e cale lunga. Nimeni nu a dat socoteala pentru acestem atrocitati. Sa sterilizezi o femela gestanta, in conditiile de lagar de la Facai, iarna, e crima! As vrea ca indignatii de serviciu sa asiste la chinurile unei fiinte dragi, poate asa li s-o mai inmuia inima... Suntem o tara de criminali si de complici!
    2010-02-01, 07:00:47 (79.117.135.*)
  5. de ion:
    Pt 3 gic e nume de caine dintr-o silaba ,deci cum de esti impotriva semenilor.Un caine e mult mai sensibil ca hingherii de la Facai care nu se pot numi oameni dupa cum se comporta.Se mananca multi bani pe seama acestor caini fara stapan numai ca nimeni nu-i verifica.Pe seama cainilor iti modernizezi casa ,curtea mai iei si o masina a se vedea la intrarea in Obedin pe stanga si cate or mai fi.Cainii sunt lasati liber pe camp si tot asa,iar ii strang si afacerea merge.
    2010-02-01, 07:53:38 (82.77.175.*)
  6. de Radical:
    N-a avut sange in instalatie. Eu i-am soimanit acum 10 ani cand au luat taras un caine de pe strada. Pana la urma i-au dat drumul din latz. Era o catelusa care isi facea veacul in fata firmei la care lucram. V-am mai spus ; sunt de acord cu sterilizarea, cu eutanasierea, dar nu in chinuri. Se stie de 3-4 cazuri de oameni ucisi de caini, dar sunt sute si mii de cazuri de oameni ucisi de criminali lasati in libertate de judecatori. Care rasa e mai periculoasa ?
    2010-02-01, 08:04:30 (79.117.153.*)
  7. de geovali:
    noi suntem vinovati de nr mare de caini,in special oamenii care stau la curte,nu-si sterilizeaza animalele,fac pui si apoi ii duc la gropile de gunoi. nu sunt cu ei pe strada (am si eu caine), sunt periculosi, dar nici cu "tratamentele" ce le sunt aplicate
    2010-02-01, 08:24:23 (82.77.174.*)
  8. de crina:
    ce oameni fara suflet mai iesiti si voi pe afara retardatilor ,sa vedeti cum sunt tratate animalele,au mai mult suflet decat voi nemernici care stiti doar maltratare si voilenta ,taranilor
    2010-02-01, 08:54:10 (151.82.138.*)
  9. de sulea:
    "Câinii erau supravegheaţi de mama mea". Unde? Pe strada, in curte, in casa, in fata blocului? Fiti mai precisi. Un articol de cacao, care are drept scop doar vrajba. Daca respectivii aveau caini inregistrati si acestia erau pe strada, atunci trebuie amendati drastic, la fel cu toti posesorii de caini care lasa poarta deschisa, pentru ca javrele lor sa-si faca nevoile pe strada si sa muste trecatorii. Radicale, nu stiu cum i-ai soimanit tu pe hingheri atunci, dar stiu sigur cum o sa te soimanesc eu pe tine si pe altii ca tine, daca copilul meu in drum spre scoala va fi muscat de javra pe care o protejezi tu. De asemenea nu vad legatura intre criminali si cainii salbatici de pe strazi. In orice tara civilizata criminalii sunt judecati si condamnati, iar cainii fara stapan sunt eutanasiati in cazul in care nu exista o solicitare de preluare. Oriunde insa, in orice tara posesorul de caine este sever amendat, daca-si lasa cainele in libertate pe strada.
    2010-02-01, 08:57:40 (136.8.152.*)
  10. de ION:
    Acestor personaje sinistre care au chinuit bietele animale nu le doresc decat sa aiba parte de chinurile pe care le-au indurat bietele animale. Daca-i intalniti pe strada eutanasati-i. Astia sunt mai rai decat niste fiare salbatice. Rusine sa le fie, lor si celor care-i tine in serviciu pe banii nostri. Pentru ce au facut sa li se aplice legea care apara si protejeaza animalele.
    2010-02-01, 09:01:17 (80.96.3.*)
  11. de raluca:
    cei mai mari cretini in frunte cu SOLOMON!!!!pana cand vom fi nevoiti sa mai asistam la asemenea crime??????????????
    2010-02-01, 09:16:53 (82.77.65.*)
  12. de andreea:
    daca s ar face controale la Facai s ar vedea ca asta e numai unul dintre cazuri.abuzurile astea sunt zilnice .acolo se omoara cainii pe capete.vacinei mele i au luat aceste bestii cainele de rasa din curte si pana nu am mers cu presa acolo si am facut mare scandal nu ni l au dat ;dar pe saracii maidanezi cine sa i apere cand oamenii care sunt din asociatiile de protectia animalelor si merg acolo sa i ajute sunt injurati si batuti.asta este orasul incare traim .n avem bani de oameni si animale dar am avut lumini de 1 milion de euro.RUSINE
    2010-02-01, 09:45:49 (82.77.168.*)
  13. de cristea:
    doamna presedinta Otilia Brezoi : dvs. si cu alte citeva persoane care contra unor sume de bani pe care i-i primiti, pentru protectia animalelor {sobolanii, dihorii,etc.tot animale sunt} terorizati o intreaga populatie a acestui oras. Lasatil pe primar in pace. So fi saturat si el de atitea plingeri a populatiei a acestui oras. O minte sanatoasa trebue sa inteleaga ca acesti ciini fara stapin nu au ce cauta pe strada!
    2010-02-01, 09:51:30 (79.117.186.*)
  14. de g:
    Cine e mai afectat?cainii maidanezi care ne dau fiori cand iesim din casa sau noi oamenii care vrem sa traim civilizat fara teama de a fi muscati de cei 10 caini care salasluiesc pe fiecare alee de cartier? Nu ia nimeni masuri sa vina sa-i stranga odata de pe strazi ca ne-am saturat de ei....?!Iar de sfarsitul lor chiar nu ma intereseaza.Cine iubeste animalele sa le tina in casa - asta ca sa inteleaga mai bine ce inseamna ca tu om sa fii sclavul unui animal. Jalnic ! Nici daca m-ar plati cineva n-as putea sa tin un animal cu mine in casa....miros, timp pierdut cu plimbatul...etc.Anim alul trebuie sa traiasca in curte .
    2010-02-01, 10:11:29 (92.80.245.*)
  15. de Mihai:
    Oamenii sunt responsabili pentru inmultirea necontrolata a cainilor. Vecinii mei au luat o catelusa si au constat ca e cam greu sa ai grija de ea asa ca au decis sa-i dea drumul pe strada. Deci a ajuns un caine comunitar nesterilizat !!!
    2010-02-01, 11:06:05 (213.233.90.*)
  16. de Mihai:
    Asociatiile acestea de protectia a animalelor ar fi trebuit sa faca ceva insa NU DORESC. Nu exista interes pentru ca au niste bani si acesti bani exista atata timp cat exista caini comunitari!!!!
    2010-02-01, 11:21:22 (213.233.90.*)
  17. de be:
    Toate scursurile societatii sunt la curatenia orasului si la ecarisaj,asa ca, nu mai aveti pretentii,pentru ca nu prea aveti de la cine.Iar in primarie toate LICHELELE.
    2010-02-01, 11:21:48 (86.150.157.*)
  18. de Radical pt sulea:
    Nu vrei sa ne intalnim daca esti asa viteaz ? Am chef de o tranta dreapta. Educa-ti copiii si nu vor fi muscati de caini. Dar daca nu ai minima pregatire sa faci educatie unui copil, angajeaza pe cineva s-o faca. Si ca tot veni vorba Suleo; o sa ma soimanesti si cand hotii, criminalii sau violatorii iti vor ataca odraslele pe strada, sau o sa soimanesti vreun judecator ? CAre pericol ti se pare mai mare si mai iminent, inteligentule ?
    2010-02-01, 11:35:20 (79.117.153.*)
  19. de Pt. G:
    Bai, G(heorghe) , pe tine te-as teroriza cu un vibrator in anus. Asa poate ai vedea ce inseamna sa fii terorizat . Unde m o r t i i m a t i i esti terorizat tu de caini bai l a b a g i u l e?
    2010-02-01, 11:38:12 (86.123.41.*)
  20. de sulea:
    Radicale, esti retardat .... imi pierd timpul cu tine. In ziarul asta, inafara de jigniri, refulari si frustrari nu gasesti nimic. Articolul acesta este special scris pentru contradictii si jigniri, pentru tipi ca Radical si altii. Problema orasului o reprezinta cainii salbatici si radical ma trimite sa-mi educ copiii. Sa mi-i educ cum? Sa-i invat sa pupe sub coada toti maidanezii. De ce? Pentru ca mai exista pe lume hoti si criminali? Ce are coada vacii cu stampila primariei? Nu vad legatura, dar pentru o minte ca a radicalului cu atat de putine circumvolutiuni, nici nu ma asteptam la mai mult. Sa va traiasca toti cainii salbatici de pe strazi, sa le dati mancare si sa aveti grija de ei, pentru ca asa vrea primarul pe care cu atata darnicie i-ati acordat din nou votul. Va meritati soarta, primarul, mizeria si dispretul cu care sunteti tratati.
    2010-02-01, 11:47:35 (136.8.152.*)
  21. de cos25:
    observ ca multi din cei care comenteaza aici nu sunt intregi la cap! pai bine mai ,aici vorbim de cruzime si de o procedura medicala care nu isi avea rostul in cazul de fata ,la o catea gestanta ! iar voi aberati cu problema cainilor maidanezi si cu dorinta voastra cea mai mare pe acest pamant ...aceea de a scapa de maidanezi ..!!! aveti o ura in voi care nu are niciun rost! nu stiu de ce nu sunteti asa de suparati si porniti si pe taxele si impozitele aberante impuse de guvernanti ,nu stiu de ce nu iesiti in strada sa va revoltati pentru locurile de munca lipsa ,pentru infractionalitatea care e in cote alarmante si va agitati pentru cea mai mica dintre probleme... cainii
    2010-02-01, 11:59:06 (79.117.194.*)
  22. de v29:
    am inteles k la facai se intampla des asemenea lucruri.de ce nu este schimbat personalul de acolo?sant destui oameni in craiova care iubesc animalele si care ar putea avea grija de ele asa cum trebuie,de ce trebuie sa asteptam mereu sa se intample ceva asemanator ca sa luam o decizie?cat despre acei idioti de la facai nu am cuvinte sa ii calific......d-na otilia faceti ceva pt.bietele animale.eu daca as fi in locul acelei femei ,m-as duce si le-as da in cap nenorocitilor alura care au omorat cateaua.mai rau ca aurolacii asa sant....bestii
    2010-02-01, 12:19:12 (79.117.183.*)
  23. de flu:
    Doamna face destule, ca si celelalte care sunt implicate. Problema e ca nu fac decat putini oameni ceva pentru caini. Restul oamenilor decat se plang ca exista caini, de parca nu au vazut in viata lor, fac acuzatii ca au un vecin care da mancare cainelui, de parca ar fi o crima si tot asa. Daca ar da fiecare cate un leu ar fi o treaba. Dar ce sa ceri pe aici pe la noi, unde duhneste a mizerie umana? Ultimele scursuri, intr-adevar, se plang ca exista caini pe langa oameni. Au uitat de unde au plecat.
    2010-02-01, 13:00:34 (79.117.213.*)
  24. de Radical pt sulea:
    Hapciupaliticule, n-ai spus tu ca vrei sa ma soimanesti ? Acum te dai lovit si jignit ?! Intrii in hora, dar nu vrei s-o joci ? *** Pt restul cititorilor : stabilimentul de la facai este afacerea primariei care aloca bani folosindu-se de motivul eradicarii fenomenului canin pe strazi. Nu au interesul ca aceste patrupede sa dispara, pt ca odata cu ei, va disparea afacerea, si prin articloe din astea ne vor asmuti unul impotriva altora, mutandu-ne atentia catre subiecte care nu sunt atat de grave ca cele care trebuie sa fie nestiute de nimeni. Ham, ham !
    2010-02-01, 13:48:50 (79.117.153.*)
  25. de WW:
    PROTECTIE ADEVARATA A ANIMALELOR LA NOI............ POVESTI DE GURA SOBEI . INTRE ACESTI CIINI SI OAMENI NU-I NICI O DEOSEBIRE , NICI LA PROPIU NICI LA FIGURAT . ASA CA..........
    2010-02-01, 14:01:28 (158.102.162.*)
  26. de Sabina:
    Cum sa tai o catea pe burta sa scoti puii din ea si pe urma sa o lasi sa moara? Cu ce scop? Cum ar putea sa-i treaca cuiva prin cap asa ceva? Si cu puii ce s-a intamplat? Au murit? I-au omorat? Doamne fereste si apara!!! Si mai ales ca era cateaua unui om!! Persoana respectiva o ingrijea, o tinea in casa, iesea cu ea la plimbare, cum sa vii tu, hingheru' lu' dracu' sa-i iei omului animalul asa, ca ai tu chef? Ce, s-au terminat cainii strazii? Pe aia i-au aranjat, am scapat de ei, acuma s-au apucat de animalele oamenilor. Numai rasuri si batjocuri!!!
    2010-02-01, 14:18:26 (213.233.92.*)
  27. de lolo:
    Si eu am caini si mi-s dragi ca ochii din cap, dar ii tin in curte. Sunt iubitor de animale,dar de animale cuminti. Sunt multi maidanezi in jurul blocurilor , unii cuminti si jucausi care nu am nimic cu ei, dar cand vad unii care sar ca nebunii din senin sa te muste credeti-ma ca imi piere orice mila si in acel moment daca as avea un par in mana le-as crapa capul pe loc. Zice unu sa ne educam copiii..... esti un tembel. Multi maidanezi sar din senin pe oameni fara sa le faca nimic, doar mergi pe strada si te trezesti cu ei sarind la tine. Sunt si mai violenti in haita. Asa ca dragi iubitori de animale (si eu posed animale si le iubesc) vreti sa le protejati? Tineti-le in casa sau in curte ca nu va opreste nimeni, dar nu mai comentati aiurea pe aici cu protectia animalelor de pe strazi.
    2010-02-01, 16:41:03 (79.117.218.*)
  28. de Ina :
    Daca mi s-ar intampla mie asemenea caz, as da in judecata personalul de acolo. Este inadmisibil. Tara de cretini si dobitoci, numa asta gasesti, pe toate drumurile..
    2010-02-01, 17:11:00 (89.165.230.*)
  29. de cutulache:
    iubesc animalele,dar ca la noi la nimeni.haite intregi nu ne lasa noaptea sa dormim si nici dintr-o masina nu poti cobora cand se intarata la ceas de seara.e bine ca avem pareri ,dar nu avem solutii.ei se inmultesc si noi capatam fobii.nici ei nu o duc bine si nici noi nu ne putem considera civilizati cu haitele ce-au impanzit orasul.
    2010-02-01, 18:42:28 (86.123.43.*)
  30. de mat:
    hingheri ordinari jur ca daca imi omorati cainele va omoram pe voi.
    2010-02-01, 18:53:34 (188.24.164.*)
  31. de Alin:
    Sa va moara toata familia in chinuri domnilor: Antonie Solomon, Sorin Ciobanu, Catalin Calugaru
    2010-02-01, 18:59:31 (86.123.41.*)
  32. de SF:
    CE SA MAI CRED - BARBARII DIN EVUL MEDIU CONDUSI DE.......EDILI EUROPENII . CARE CIVILIZATIE.......
    2010-02-01, 19:06:33 (89.96.192.*)
  33. de Stefan:
    Bai imbecililor nici eu nu sunt de acord cu cainii pe strada dar asta nu inseamna ca trebuie sa-i maltratam.Cei care fac asa ceva sunt mai rai decat animalele.
    2010-02-01, 19:59:46 (79.117.220.*)
  34. de CATELUS:
    EU IAS BAGA PE FOC AL TERMOCENTRALA IN BARIERA VALCI , CA ASA SCAPAM DE EI SI O SA AVEM GIGACALORIA MAI IEFTINA MULT , CEL PUTIN O LUNA NU AR MAI TREBUI CARBUNI { DE COPIII CARE NU AU CE MANCA SI INGHEATA DE FRIG NU VA E MILA , VA E MILA DE CAINII COMUNITARIII , SPALATI-VA CU EI PE CAP SAU LUATI LA VOI IN CASA , NENOROCITILOR CE SUNTETII SA VA UMPLE CASA DE **** SI PARAZITII
    2010-02-01, 22:25:53 (86.124.212.*)
  35. de irroot:
    baaaaaaaa b..oilorrrrrrrrr maidanezii se plimba si voi luat-i cainii oamenilor din casa.rusineeeee
    2010-02-01, 22:40:16 (82.82.251.*)
  36. de eu:
    Oamenii au decazut iau locul animalelor, se lupta cu fiinte neputincioase ,oamenii vor sa traiasca singuri pe o planeta spurcata deja de ei ....se vor stapanii a tot ceea ce misca dar aflati in necaz sunt mai slabi decat ultimul caine maidanez....!Oamenii nu mai inspira nimic nici macar mila ,provoaca dezastre si repulsie ,oamenii sunt deja fiara dar nu vor sa recunoasca...! Priviti-va inlauntrul vostru, toti cei care comentati avand darul vorbirii,al exprimarii in scris, cititi-va inca odata ceea ce ati scris si-inca odata ,pana ce poate unii dintre voi veti realiza ca ati devenit:monstrii! Daca la Facai s-a intamplat asa ceva, cineva sa plateasca dar oricum cred ca orice fapta are la randu-i plata pe masura,cred enorm in asta asa cum cred ca totul are o ratiune suprema :Dumnezeu! El nu v-a lasat aici doar pe voi si nici nu o sa va lase la infinit sa dispretuiti tot si toate ce va inconjoara,nemernici lor!!
    2010-02-01, 22:43:27 (79.117.140.*)
  37. de eu pentru sulea de la 9:
    Auzi bai suleoo de la 9 te invit aici....in centrul urbei langa judecatorie, sa vezi la orice ora cum urineaza pe zidurile blocului,centralei termice oamenii si nu animalele ....!!La cata infatuare in exprimare si gandire deopotriva emani,nu poti sa te numesti decat SULEA...! Inca un BOU cu ifose de om civilizat in conditiile unei populatii,unei natii nesimtite,ordinar de spurcata(a se vedea stilul de distractie la iarba verde,la gratare cu mici si bere cat cuprinde oltene ordinar... cand mancati pana va ****i in toate padurile si apoi umpleti de peturi fiecare poienita....)!!!Asa ca SULEO PUTI A PROSTIE SI FUDULIE AFERENTA.....!!!!!Si mai scuteste-ne cu educatia si progenitura-ti, ca la cum gandesti tot un SULEA o sa ai.....!!!!
    2010-02-01, 23:23:30 (79.117.140.*)
  38. de lucia:
    As vrea sa stiu unde se duc cei 2% pe care ai dau din salariu, daca nu se face nimic pentru niste biete animale care sunt lasate pe strazi in ger, fara mancare, si va mirati ca musca oamenii. Eu as dori sa se faca adaposturi modernizate, clinici cum am vazut la americani unde se vede ca este o tara super civilizata, iar noi nu putem sa fim cel putin cu mai mult suflet, ca sa ne putem delimita de animale.
    2010-02-02, 09:37:55 (193.231.40.*)
  39. de Dreptate:
    Lolo draga(nr28) poate in aparenta ai dreptate, dar nu acuza fara sa ai dovezi. Eu vorbesc in cunostinta de cauza. Ai vazut un caine care ataca fara motiv un copil sau un adult? Eu nu cine sustine contrariul minte cu nerusinare. Si nu stiu cine stie mai bine cainii si vecinii din cartier... De cate ori cel atacat sau parintii acelui copil au lovit cainii in zilele anterioare. Cand trec pe langa un caine aflat la cativa metri care nu le face nimic zic mars sau se apleaca si iau pietre. Asa ca scuteste-ma cu nevinovatia ingereasca. SULEA(ce nume ti-ai dat), educa-ti progenitura/-ile, dar nu esti in stare, ca nu ai cum sa OFERI cuiva ceva ce nu ai... Tot niste criminali ca tine in miniatura o sa scoti din ei
    2010-02-02, 13:16:33 (193.231.40.*)
  40. de Articol bun, bravo Gazeta:
    Problema mai putin grava e ca au luat un caine cu stapan. Ci ABUZURILE GRAVE DIN TOATE ADAPOSTURILE STATULUI, nu doar la Craiova. 1*****. Se minte ca nu sunt bani, dar de fapt pe banii nostri angajatii salubritatii isi iau masini (cei cu functii mari, nu jegosii aia sadici care dau cu latul si scot ochii la caini). 2*****. Materialele de acolo sunt vandute. 3*****. In consecinta, pt animale chinuite care nu din vina lor sunt pe strazi nu ramane nimic, desi PE HARTIE se consuma multe, populatia e MINTITA cu SUME FABULOASE _ Sursa de venit, e si motivul pt care primariile tin cu dintii de acest serviciu inutil. In alte parti a fost concesionat asociatiillor de protectie a anim, care oricum fac treaba mai buna. STARE DE FAPT: La Craiova mai mult decat primaria a castrat protectia animalelor si cetatenii de bine, care duc cainii pe la cabinete cu medici COMPETENTI (adica pe banii nostri aprox 2500 / an9incepand din 2007), in conditiile in care sunt vreo 7000 in oras, estima primaria Dar anual lumea abandoneaza cateva sute). 4***** Nu le-am pus in ordinea importantei, ASTA E CEL MAI GRAV: abuzurile asupra animalelor savarsite de angajatii salubritatii, de la metode de prindere, transport.. (cu asta s-au mai modernizat)... dar si mai grav.. tratamentul brutal, deontologia medicala, operatii cu putina anestezie, conditiile INFECTE de cazare, tratament postoperator DELOC, lipsa mancarii... Cum e posibil si pt medic si pt pacient sa operezi intr-o incapere fara incalzire de nici un fel, la lumina unui bec chior? Iar postoperator animalele sa stea IN GER ??!!!
    2010-02-02, 13:57:26 (193.231.40.*)
  41. de pt 14 si 30:
    Eu vorbesc din domeniu, nu spun DOAR "o opinie", solutii civilizate exista si noi asta facem mereu in cativa ani s-ar rezolva civilizat pb cainilor si pisicilor comunitari. Daca primariile nu ne-ar mai pune piedici, daca lumea ar fi de inteles.. si multe pe care nu are rost sa le insir. In privinta zoofobiilor pe care le capatati, mergeti la doctor(psiholog), sa stiti ca au leac... 100% se vindeca. Nu e normal sa mergi pe strada si sa traversezi ca vezi un caine care nu-ti face nimic. nr 14, cati anisori ai, daca ti-e frica sa duci gunoiu? da ce cauta un om normal printre blocuri noaptea?! Aaaaaaaaaaaaaaaaa, faci parte din HAITELE CU ADEVARAT PERICULOASE, care scuipa seminte, vorbesc tare, se fute in strada ca animalele, se imbata printre blocuri si se pise pe bloc. Pai daca duhnesti a alcool si te clatini sigur ca nu mai vezi bine, calci in ****i si te iau cainii de picior... De unde ai venit de la tara, o sa-ti zica ai batrani cum ii paleste vaca daca se duce vreunu s-o mulga beat!
    2010-02-02, 14:06:51 (193.231.40.*)
  42. de Adi:
    Pt. dl. Constantin U. (proprietarul animalului ucis): 1. Obtineti o declaratie scrisa de la d-na Otilia Brezoi; 2. Luati o dovada scrisa de la cabinetul Family Vet; 3. Concepeti o sesizare scrisa (la care anexati cele doua dovezi scrise, obtinute anterior) pe care o trimiteti, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, catre: Sectia de Politie de care apartineti, catre D.S.V. Craiova si catre Colegiul Medicilor Veterinari - care se afla la Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti. Conform legii, ar trebui sa vi se raspunda in termen de 30 zile. Bafta!
    2010-02-02, 14:58:51 (79.117.155.*)
  43. de diana:
    Sunteti niste javre ordinare!!! Nu cainii , ci cei care isi spun "oameni" si fac asemenea gesturi care nu pot fi numite nici macar animalice..! Nu se poate asa ceva ..trebuie sa apelati la politie si trebuie sa se respecte legile in vigoare! Primarul Craiovei e un nenorocit fara pic de mila...decat sa puna rahaturile alea de luminite mai bine facea un adapost pt saracele animale...dupa standarde europene!!!logic , ca doar ne credem europeni! Sa va fie rusine!!! IDIOTII DRACU'!!!!!!!!!!!!! !!!
    2010-02-02, 16:52:43 (86.126.75.*)
  44. de maax:
    Pe Europa,e aici la problema.Causa fiecare oras civilizate ai una refuj ccorrect cu mare locuii,pentru caine ,pentru pisicii,pentru cal.Aici in Romania nimic,fara centru construct pe strainate ,italian,francese,ne amt,nimic pe roman,dece nu inteleg suntem la fel,animal cum cainii.Un primar nu este un regele,este un barbat cum voi ,cum noi,nu decid tout singur.Asta ani este ani de la biodiversity in europa,anii de animal si padura,nu anii d 'un primar forte ciudat ,cine nu iubesc alte ceva pe fontana.Fiecare oras civilizat ai construct un refuge ,nu cum facai,facai este un locuil de moarte pentru maidaneze,merge si vez,nu este normal.Este mult petitii pe internet contra Domnul primar,cine face nimic pentru oras,unde sunt strada de la craiova,in la padura?fara bitum?unde este adevarul politii ?a la casa? cine curat strada cu zapada,nimeni,doare ce barbat nu merge afara ,e rece pentru muncit,dar pentru ucis cainii ,e mult personnal de la primaria,nu suntem proprietar de la pamant,vez ce domnezeul a facut pe haiti,proape dupa este turn de craiova,cumasta primar platesc gresal de la decizii de ucis animal a fost aici inainte homo sapiens!
    2010-02-04, 12:12:37 (92.80.201.*)
  45. de traian:
    Ce s-a intamplat acolo (si nu e un caz singular, din nefericire) se cheama in primul rand ABUZ! Animalele doar au scapat din curte, n-au facut rau la nimeni ca sa fie nevoie ca stapana sa "dea socoteala" pentru ei, sa prezinte carnetul de sanatate ca la politie! Cui? Hingherilor. Abuz, cruzime, rautate fara margini - asta ii caracterizeaza pe ei. Catelusa nu a avut nici cea mai mica sansa, fiind repede insfacata de nemernicii aia si dusa la "adapost". Cu ce drept sa sterilizezi o catelusa gestanta care mai si are stapan? Si oricum o sterilizare (care e o operatie invaziva si destul de riscanta) se face in mediu aseptic, la caldura, la lumina, de catre cineva care-si aminteste ce a jurat cand a devenit medic veterinar. Nu de catre un macelar, care pare sa simta o imensa satisfactie cand face atata rau. Dupa operatie biata fiinta neajutorata (proaspat taiata si inca sub anestezie) a fost lasata practic sa moara in ger. Primarul nostru si toti cei care se "ocupa" de lagarul **** de la Facai ar trebui sa-si aminteasca ceva: EXISTA UN DUMNEZEU, iar eu nu pot decat sa ma rog sa-i pedepseasca mai repede pentru toate ororile facute, ca sa nu mai apuce sa faca rau. I-a trebuit primarului (pentru Parcul din lunca) arbore japonez importat cu 20 000 euro!!! Pentru adapost n-a dat niciun ban. Toata rautatea si toate afacerile oneroase facute de "omul" cu ochi bulbucati si suflet negru sper sa fie pedepsite cat mai curand. Ma sperie felul cum rautatea si prostia au ajuns la mare rang mai peste tot in tara. Si cum multi se inghesuie sa-si stinga frustrarile torturand sau ucigand fiinte nevinovate sau neajutorate: animale, copii, batrani. Frumoasa tara Romania, pacat ca e locuita!
    2010-02-04, 12:53:13 (194.102.135.*)
  46. de dana:
    solomon uraste animalele,el imparte otrava " pe sub mana" celor care vor sa omoare cainii si pisicile din cartiere ...probabil ca vom avea un adapost pt aceste animale doar atunci cand vom fi obligati de catre U.E sa facem asta ,altfel acest primar nu va construi nimic ,prefera sa iroseasca banii pe alte porcarii...sa nu mai vorbim de faptul ca fiecare oras trebuie sa aiba politia animalelor ...alte orase au infiintat-o ,la noi cel mai sigur va fi ultimul oras in care va exista
    2010-02-05, 10:24:51 (79.117.159.*)
  47. de Ionel:
    O petitie pentru cei care nu sunt de accord cu ce se intampla la adapostul de la Facai poate fi semnata la adresa http://www.petitieon line.ro/petitie-p531 23040.html
    2010-02-05, 12:06:06 (82.77.168.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 17°C.
La noapte: 13°C.
Mâine: 21°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4662 lei
USD: Tendinta 3.5538 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: