10.6 C
Craiova
marți, 23 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitatePublicitatea în perioada de criză

Publicitatea în perioada de criză

Peste 50 de reprezentanţi ai mass-media, ai agenţiilor de media, ai clienţilor de publicitate, ai organizaţiilor neguvernamentale şi autorităţilor publice au participat ieri la masa rotundă „Publicitatea în perioada de criză“, organizată de Clubul Român de Presă.

Au fost abordate problemele relaţiilor din industria de publicitate, scăderea bugetelor, influenţa termenelor de plată sau a cursului de schimb, nevoia de flexibilitate şi eficienţă, problemele de măsurabilitate în presa tipărită sau audiovizual.

S-a mai discutat despre influenţa presei neauditate asupra industriei, din cauza lipsei de profesionalism în organizarea licitaţiilor de publicitate publică, având în vedere şi faptul că în acest an trebuie organizate multe astfel de licitaţii, dacă se vor accesa fondurile comunitare incluse în bugetul de stat pentru 2009.

A fost adus în discuţie şi subiectul implicării autorităţilor statului, fie cu măsuri punctuale pentru a sprijini industria de publicitate şi mass-media, fie în contextul măsurilor generale necesare pentru relansarea economică. Întâlnirea, prima de acest fel în ultimii ani, a pus bazele unei relaţii de colaborare, necesară fluidizării comunicării între jucătorii din zona de publicitate şi cei din mass-media.

Întâlnirea a fost moderată de Adrian Voinea, director general al cotidienelor Curierul Naţional şi Gazeta de Sud, membru al Consiliului de Onoare al Clubului Român de Presă.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU