Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Actualitate

Scrisoare către redacţie

Craiova, oraşul în care gunoierii fac legea!

Actualitate

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Stimată redacţie,

Duminică, 13 ianuarie 2008, în jurul orei 11.00, am ieşit împreună cu soţia şi cu băieţelul nostru de cinci ani să ne plimbăm. Cu această ocazie, am dat câteva resturi de mâncare unui căţel amărât, care îşi face veacul în zona noastră. La ghena de gunoi, angajaţii Serviciului de Salubritate îşi făceau treaba. Am rămas lângă acel căţeluş, ca să termine de mâncat. Unul dintre gunoieri a trecut pe lângă el (şi, implicit, pe lângă noi) şi l-a gonit pe bietul animal. L-am întrebat politicos ce are cu câinele, moment în care a devenit turbat (omul, nu câinele): a început să înjure ca la uşa cortului şi să ameninţe. Agresivitatea lui verbală nu poate fi descrisă în cuvinte întrucât bunul-simţ mă împiedică să fac acest lucru. A fost, de cele mai multe ori, la un pas să treacă la agresiuni fizice. Noroc cu vecinii, care ne-au sărit în ajutor (şi care au avut parte din plin de agresivitatea verbală incredibilă a gunoierului).

Pe această cale, somez Serviciul de Salubritate să ofere, prin intermediul cotidianului dumneavoastră, următoarele răspunsuri:

Cine este respectivul angajat ? (Ei trebuie să aibă statistica acelora care îşi fac serviciul şi în ce zone ale oraşului; aşadar, trebuie să ştie exact cine a fost de serviciu pe 13 ianuarie în Corniţoiu, zona Experimental 10- curtea interioară a blocurilor 8E - 8A. Este vorba despre un angajat trecut de 40 de ani, de etnie romă, gras. În caz că nu au astfel de planificări, pentru a şti cine a fost, înseamnă că noi îi plătim degeaba).

Ce măsuri se vor lua împotriva sa? (Nu vreau răspunsuri de genul „se vor face cercetări şi se vor stabili cauzele, precum şi măsurile etc., etc“. Vreau să ştiu concret ce se va întâmpla cu acel angajat, aflat în timpul serviciului, repet, în timpul serviciului. În mod normal, în orice stat civilizat, măsura ar fi desfacerea contractului de muncă. Dacă nu se vor lua măsuri adecvate, promit că voi duce Salubritatea prin toate instanţele, întrucât înseamnă că se solidarizează cu comportamentul angajatului său).

Pe lângă faptul că tot noi îi plătim (şi nu puţin), am ajuns să fim înjuraţi şi terorizaţi şi de gunoieri. Nu este de ajuns imaginea pe care o are Craiova în România din cauza ştiţi dumneavoastră căror minorităţi, am ajuns să fim insultaţi şi de cei de la Salubritate. Vă rog să publicaţi acest apel, fiindcă opinia publică nu mai trebuie să tacă: atunci când intelectualii sunt la un pas să fie linşaţi de gunoieri înseamnă că avem o problemă mai mult decât gravă.

În plus, respectivul gunoier a jurat că trimite hingherii peste bietul căţel, iubit de toată lumea şi care nu a făcut vreun rău nimănui. Şi aşa a fost. Luni, 14 ianuarie, la primele ore, hingherii au venit (noroc că nu au obţinut ceea ce au vrut). Doresc, tot prin intermediul ziarului dumneavoastră, să obţin un răspuns şi de la Serviciul de Ecarisaj: cine a reclamat şi de ce au venit hingherii în această zonă? Nici un vecin nu i-a chemat, întrucât toţi dau mâncare acestui căţeluş şi el nu face nimănui probleme. Au ajuns hingherii să asculte de gunoieri? În baza cărei reclamaţii au venit aici? Atunci când este strictă nevoie de ei (câini turbaţi, violenţi etc.) trebuie să-i chemi săptămâni de-a rândul şi tot nu vin. Acum, la apelul unui gunoier, au răspuns imediat.

Vă mulţumesc anticipat,

Jurist Costin Petrescu



 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 4.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.3 din 15 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de Dunnowho:
    Stimate domn, Pana la urma nu conteaza cine a chemat hingherii. Ideea este ca in nici o tara europeana (poate mai putin Bulgaria) nu am vazut picior de caine neinsotit de stapan. La fel va pot spune si despre pisici. Daca sunteti un iubitor de animale, de ce nu luati acel "catel amarat" la dumneavoastra acasa, sa il vaccinati, deparazitati, castrati, sa il hraniti si sa aveti grija de el? Va doresc numai bine
    2008-01-15, 00:10:05 (86.124.222.*)
  2. de leroy:
    Chiar in halul asta am ajuns? Sa ne fie teama de gunoieri? Nu cred ca problema si punctul central al articolului il reprezenta cainele, ci atitudinea absolut incalificabila a gunoierului!!! Sa ajungem sa umblam cu frica in san din cauza gunoierilor??? Mi se pare rusinos!!! Astept si eu sa vad ce masuri o sa ia Serviciul de salubritate, care, vorba aia, din banii nostri traieste, al celor pe care sar sa-i bata! Daca un jurist e atacat de un gunoier....ce se mai poate zice? In ce oras traim? Unde ne aflam? In Vestul salbatic? Ca sa fiu in asentimentul lui Dunnowho, intr-o tara europeana, respectivul gunoier nu numai ca isi pierdea locul de munca, ci se mai si alegea cu dosar penal. Gds, va rog insistent sa urmariti si sa sa mediatizati cazul, intrucat mi se pare de o extrema gravitate!
    2008-01-15, 00:17:14 (92.80.211.*)
  3. de eu!:
    Dle Dunnowho, poate nu stiti dar mai nou exista o lege a Protectiei Animalelor. Sunt ele vinovate ca, oameni, poate, ca dumneavoastra le arunca in strada?? Ele nu au dreptul la viata?? Daca va nasteati caine, oare, tot asa gandeati??
    2008-01-15, 00:21:23 (92.80.198.*)
  4. de jingo:
    Domnule jurist in orice stat civilizat persoanele care muncesc in cadrul serviciilor de salubritate nu sunt numiti GUNOIERI pentru ca nu sunt GUNOIERI! Tocmai asta este problema!!!Sunt de acord ca majoritatea acestora nu au nici cele mai elementare cunostinte de educatie dar cum sa mearga un om normal sa munceasca in acest domeniu daca este catalogat drept GUNOIER!?
    2008-01-15, 00:32:30 (83.52.80.*)
  5. de cainele:
    In primul rand cainii nu au ce cauta pe strazi sau gunoaie. Cine le da de mancare ar face bine sa ii ia acasa sau sa ii duca la un adapost de animale. In al doilea rand acel gunoier ca multi altii in frunte cu primarul au ajuns sa faca ce fac si sa se comporte exact ca niste tigani ce sunt.
    2008-01-15, 00:52:52 (149.254.192.*)
  6. de Dunnowho:
    @eu!: sa-mi spuneti si mie cine e responsabil cu aplicarea legii. Pana acum am fost muscat de vreo 3 ori de cainii hraniti de niste vecini binevoitori, care de fiecare data au fost ridicati de hingheri si eliberati de aceiasi vecini inconstienti, care i-au lasat tot langa tomberoanele de gunoi si care mai nou ii tin legati in lanturi. Iar asta se intampla chiar in centrul orasului, la 200 de metri de primarie. Intr-adevar, purtarea angajatului de la serviciul de salubritate lasa de dorit. Potrivit acelei legi, acest individ se facea vinovat de rele tratamente aplicate animalelor. Problema este ca, in loc sa tratam cauza: de ce acel caine este pe strada, ce om l-a aruncat acolo si de ce nu a fost pedepsit, noi tratam efectele: un domn jurist care iese la plimbare si sa hraneasca catelul este revoltat de faptul ca un angajat al serviciului de salubritate a chemat hingherii. @leroy: nu e chiar asa. Daca domnul jurist se simte lezat poate sa-l dea in judecata. @cainele: in loc sa faca fantani muzicale cu niste tevi oribile, statuia lui Carol care zici ca sta intr-o pozitie demna de "one man place" , dom' primare ar fi putut sa organizeze mai bine activitatea institutiei pe care o conduce.
    2008-01-15, 01:12:57 (86.124.222.*)
  7. de Cole:
    jingo, cum ai vrea sa le spuna? cautatori de comori? afla ca intr-o tara civilizata precum Germania la respectivii li se spune Müllmann .. adica gunoieri. Nu mai sariti aiurea cu politically correct.
    2008-01-15, 01:28:25 (89.182.9.*)
  8. de cristi:
    Am citit toate comentariile inclusiv scrisoarea domnului jurist Costin Petrescu. Intr-o tara civilizata, dar nu la noi, in mod normal s-ar cere desfacerea contractului de munca.Dar gunoierii, nostri, intr-un fel sunt acei oameni care nu mai au de munca, nu isi gasesc de munca, si sunt astfel reintegrati in societate, platesc impozit and (bla, bla, bla) prin munca pe care o presteaza. Prin postarea aceste scrisori prin intermediul ziarului Gazeta de Sud, dati dovada de integritate, dar vedeti dumneavoastra, sunteti exact ca omul acela care a dat in judecata Statul Roman, pentru recuperarea taxei de prima inmatriculare, si a castigat. Daca toti romanii ar da statul in judecata, atunci poate aceasta taxa n-ar mai fi, dar vedeti, romanii is fricosi, ei nu merg pana in panzele albe, se tem de "oamenii destepti". Dar sa fim noi destepti, ori castigam ori nu, ori ne pierdem banii, ori castigam in fata statului, luam banii pe taxa + toate cheltuielile de judecata. Dar noi nu facem nimic! In privinta catelushului respectiv, nu`i vina lui, nu este vina dumneavoastra, dar in schimb, este responsabilitatea dumneavoastra. Cand locatarii unui, bloc, blocuri isi aduna cateodata adevarate "haite" la bloc, atunci trebuie sa isi asume si responsabilitatea faptelor lor si nu numai, a cresterii lor ! Eu personal am caine, si sunt responsabil, are botnita, are ham, are mancare, are vaccinuri la zi. Dar eu sunt eu, vecinu meu are pitbull, n`are botnita si ii da drumul noaptea prin parcare sa alerge. Romanii sunt cititi sunt informati, pretuiesc, aleg si ocrotesc, sunt autotstiutori. Nu este vorba ca noi platim taxe si impozite, pentru un cetatean de etnie rroma, care ne injura si vrea sa ne bata. El este mic copil, pe langa "baietii destepti" care au in parcarea guvernului peste 1000 de masini, noi, de lux, cumparate de la an la an. Prosti suntem noi ca le credem minciunile, prosti suntem noi, ca nu participam la vot, lenesi suntem noi, dar totusi vrem somaj sau ajutor. Te crezi in siguranta, nu esti, uita-te intotdeauna in spate..caci nu se stie..niciodata!
    2008-01-15, 01:41:24 (86.126.66.*)
  9. de Porecla :
    CARE TARA CIVILIZATA BA PAPARICILOR?!!! DACA AI BANI DE AVOCAT IL ACTIONEZI IN JUDECATA; DACA NU-TRECI MAI DEPARTE!!! SA STITI VOI CA IL CONCEDIAZA PATRONUL PT ORICE IDIOT!!!
    2008-01-15, 04:10:49 (78.51.64.*)
  10. de Porecla :
    bravo nr 8! nu mai latrati atat, puneti mana si faceti ceva!
    2008-01-15, 04:16:29 (78.51.66.*)
  11. de Naica:
    Pt d-l jurist Costin P: 1. Daca-l iubiti pe catel luati-l in casa la d-voastra si aveti grija de el, nu-l lasati la gunoaie. Oferiti-i adapost, asistenta medicala, dragoste - dar la d-voastra acasa! In plus in acest fel in caz ca vreodata va musca pe cineva se va sti cine este proprietarul lui si victima va avea cui sa-i ceara daune. In plus veti da copilului d-voastra sansa de a vedea ca sinteti cu adevarat preocupat de animalele fara stapin. Trebuie sa intelegeti ca ce vreti d-voastra, si anume animale ale nimanui intr-un oras european precum Craiova, nu este nici in folosul lor nici al locuitarilor! 2. Nu vad de ce serviciul de ecarisaj ar trebui sa va raspunda cine i-a chemat acolo a doua zi! 3. Limbajul lucratorului de la salubritate nu e de scuzat, si pentru asta puteti actiona in judecata Serviciul respectiv.
    2008-01-15, 05:14:38 (203.1.21.*)
  12. de paula:
    Nu ne putem mira de nimic in tara asta ! D-lor nu vedeti ca suntem incalecati de "etnie " atat noi cit si animalele! Daca bietul catelus ar fi latrat in tiganeste ,sa fiti siguri ca nu ar fi fost ridicat. D-le min.Cioroianu ati uitat cumva ce ati propus? Sa va aduceti aminte !!!!!!!!!!!
    2008-01-15, 07:12:05 (82.77.66.*)
  13. de pallmall:
    Bai Dunnowho unde D-zeul mati te crezi ma jegosule,acelasi lucru este valabil si pt restul...,in special pt ala care sustine ca aia care lucreaza la salubritete nu sunt gunoieri Iti spun eu sunt gunoieri si pe deasupra analfabeti> :))
    2008-01-15, 07:46:36 (79.118.33.*)
  14. de dunnowho:
    @pallmall: cred ca ar trebui sa-ti gasesti altceva de facut decat sa bati campii pe site-ul gds.ro. De exemplu, ai putea sa faci un tur al manastirilor din nordul Moldovei, cred ca te-ar linisti un pic si ai avea timpul si atmosfera necesara sa-ti revizuiesti atitudinea. Pana acum n-a injurat nimeni. Tu ai fost primul, iar pe deasupra esti si analfabet. Ti-as sugera sa iti cumperi un compas, poate inveti sa "scri". Numai bine
    2008-01-15, 08:15:22 (82.77.169.*)
  15. de Decis:
    Oameni buni, eu nu sunt de acord cu domnul jurist. Faptul ca dumnealui este ceva mai priceput in ale dreptului decat altii nu-i da dreptul sa procedeze in acest fel. Prin modul in care a reactionat a dad dovada de rasism si marginalizare sociala. A desconsidera o etnie sau o profesie sau o clasa sociala nu face cinste nimanui. Il inteleg ca a fost pus intr-o situatie delicata de un om care nu are cunostinte despre bunul simt, dar asta nu-i da dreptul sa clasifice o etnie sau o profesie, fie ea si aceia de gunoier. Are tot dreptul sa-si rezolve acea problema cu persoana respectiva si cu societatea la care persoana lucreaza si nu sa se ia de toata lumea. Inca un lucru: de ce sa i se desfaca contractul de munca unei persoane pentru ca apare intr-un ziar un articol a lui DUCA DIN LUNCA in care se cere acest lucru. Domn' JURIST pentru a i se desface contractu de munca unei persoane nu e suficient ca o cereti dumneavoastra, trebuie sa existe motive serioase care sa se poata si dovedi. Eu voi incerca sa aflu cum pot sa fac sa nu mai profesati ca jurist pentru ca sunteti rasist... si ceva dovezi sunt. Sa auzim numa' de bine
    2008-01-15, 08:49:48 (86.122.152.*)
  16. de Cutzu schiop:
    Nu stiu daca e instinct sau inteligenta, toti ciini, cu stapin sau fara, au aversiune fata de militieni, tigani si prosti.
    2008-01-15, 09:08:45 (82.77.68.*)
  17. de locatar brazda:
    Am si eu o mare nedumerire a programului de lucru a acestui serviciu de salubritate...Pe langa faptul ca ii vezi numai in amiaza mare blocand diferite strazi si stradute pentru a ridica gunoiul...in fiecare sambata si duminica NUMAI la ora 15-16 DOAMNE FERESTE sa fi parcat masina in fata ghenelor de gunoi ca se pun nenii de la salubritate pe un clacsonat de te urci pe pereti ! Oare nu ar fi mai indicat sa ridice gunoiul noaptea? In cate tari civilizate ati vazut voi masini de salubritate in amiaza mare plimbandu-se cu dara de miros prin tot orasul?
    2008-01-15, 10:50:54 (82.77.171.*)
  18. de romul:
    mai prostie mare cu patrupedele astea,eu chiar nu pot sa dorm noaptea,da mare prostie si cu patrupedele in bloc,sa dau si un exemplu:vecina mea sta-n casa la tigara si el dobitocul plimba potaia,nu conteaza ca e 6 dimineata sau e 9 seara,o plimba,halal barbati care accepta cainii in apartament
    2008-01-15, 11:10:24 (86.126.25.*)
  19. de jingo:
    FELICITARI NR. 15!!!
    2008-01-15, 12:31:36 (83.52.80.*)
  20. de Vlad M:
    Citesc si nu-mi vine sa cred!!!! Au mai patit-o si altii, inseamna. In urma cu 2 saptamani, am intrebat un echipaj de la Salubritate (locuiesc in Rovine) de ce mereu mai mult imprastie gunoiul decat il strang (noi, locatarii, iesim de fiecare data dupa ei sa strangem). Drept raspuns, am fost inconjurat de cei 3 gunoieri, care au inceput sa ma injure, ba chiar unul se proptise cu mana in pieptul meu si tragea de mine, de credeam ca ma indoaie. Noroc cu cativa golanasi de cartier care isi faceau veacul prin zona (sunt si ei buni la ceva, nu? :))) si care au intervenit hotarat, salvandu-ma din labele gunoierilor. Asadar, nu e un caz singular. Am sunat imediat la Salubritate, cateva zile am tot incercat sa prind un director sau asa ceva, eram transferat, telefonic, pe la diferite servicii. In final, nu am rezolvat nimic. Asa ca si mie mi se pare a fi unica modalitate de a face publice asemenea cazuri. Revin acum la comenatriile cititorilor: adica juristul sa nu mai poata profesa fiindca a spus gunoier si rrom? Pai cum sa zici altfel? Daca ceea ce strang ei se numeste gunoi, cum sa-i zicem, resturi menajere, pentru ca, vezi Doamne, se simte si gunoiul lezat? Juristul ar fi fost rasist daca zicea tigan, nu rrom, dar vad ca el a fost finut, nu precum gunoierul! Deci juristul sa nu mai profeseze, dar gunoierul, da!!!??? Incredibil!!! Domnilor, poate nu stiti niste lucruri: tiganul acela era in timpul serviciului, nu ati priceput??? In orice loc civilizat din lume, asta atrage dupa sine pierderea locului de munca. Daca un medic, un director de banca, un avocat ar fi facut la fel, ar fi injurat/bruscat pe cineva, oare cazul nu ar fi fost facut public? Ba da si inca cu mare tam-tam. Oricine greseste in timpul orelor de program si lezeaza imaginea firmei unde lucreaza, este pasibil sa-si piarda locul de munca. Alta problema: si eu cer public Ecarisajului sa spuna cine i-a chemat. Avem, oameni buni, acest drept: retineti bine: in orice tara din lume, serviciile platite din banii contribuabililor trebuie, in orice clipa, sa ofere informatiile cerute acestora. Si chiar vreau sa stiu cum au venit asa repede, la chemarea unui gunoier. Noi, in Rovine, i-am chemat timp de vreo 3 saptamani pana sa vina (si chiar aveam un caz de turbare acolo!!!) si abia au venit, dupa 3 saptamani (plus ca, atunci cand au venit, au inceput sa ceara ciubucuri, ba ca de vodca, ba ca de bere etc). Sa-mi faceti si mie cunostinta cu acel gunoier, nu se stie cand mai avem nevoie de Ecarisaj si pana sa vina la apelurile noastre, vad ca vin la cele ale unui gunoier. In ce oras traim, Doamne? Felicitari GDS pentru ca ati mediatizat cazul si sper sa aflam si urmarile lui.
    2008-01-15, 14:13:44 (92.80.195.*)
  21. de Cris:
    Domnilor, dar suparati mai sunteti !!! Ce jurist, daca este jurist nu procedeaza asa. Nu dati dovada de omenie si intelepciune, domnule jurist. ".....intelectualii sunt la un pas să fie linşaţi de gunoieri înseamnă că avem o problemă mai mult decât gravă." Trebuie sa respectati oamenii asa cum sunt ei (rromi, tigani, gunoieri, hingheri...), trebuie sa respectati munca lor. Pai daca dumneavoastra dati de mancare unui caine in fata blocului atunci inseamna ca nu-i respectati pe acei Gunoieri. Niciodata nu ve-ti iesi din acest cerc vicios, curatenie, caini comunitari, oameni care ingrijesc acesti caini pana cand nu va ve-ti respecta unuii pe altii, pana cand nu ve-ti respecta locul de langa d-voastra. Cainii nu au ce cauta pe strazi sau in fata blocurilor. Oamenii care lucreaza in domenii ca salubritatea trebuie sa fie respectati tot la fel ca un jurist sau un profesor. Oricine poate fi in locul acelui om. Cedeti ca sunteti atat de superior fata de acel om numai prin simplul fapt ca aveti o diploma? Asta va dretul sa jigniti un om? Imi dau seama de intelectualitatea d-voastra si din faptul ca v-ati semnat : "Jurist Costin Petrescu" si cereti cu atata patos, ca salubritatea prin intermediul acestui ziar sa va raspunda atat de prompt la intrebarile domniei voastre. Cata intelepciune denota scrisoarea d-voastra !!! Eu cred in oamenii care reprezinta acest sector, salubritatea, deci ei stiu mai bine daca trebuie sa va raspunda atat de promt sau nu. Sanatate
    2008-01-15, 15:04:08 (58.104.202.*)
  22. de Florentin:
    Salariatul Salubritatii nu avea voie sa procedeze astfel. In privinta maidanezilor, exista solutie alternativa la par, bata, pusca, bolovani: dispozitiv electronic cu ultrasunete. Din cate am aflat, angajatii anumitor regii au asupra lor astfel de aparate cand pleaca pe teren. Emit sunete perceptibile doar de catre animale si le fac sa se indeparteze. Aceste sunete sunt variabile pt. ca animalele sa nu se obisnuiasca. Exista aparate portabile si statice, unele simple, altele sofisticate. Pot fi directionate doar spre strada si trotuare, fara sa afecteze animalele de companie. Pot fi dezacttivate cand o persoana isi plimba cainele in lesa, dupa care se rezactiveaza singure. Am inteles ca prin anumite orase din Occident chiar exista asemenea aparate montate in cartierele de locuinte pentru ca anumite persoane sa nu-si mai plimbe cainii in puterea noptii si sa starneasca zarva prin cartier; ati observat ca toti cainii latra cand trece altul pe strada. Deci se poate, numai sa se vrea. Stiu ca unii sunt insa insetati de sange, fiinte barbare, la ce sa te astepti din partea lor.
    2008-01-15, 15:34:05 (89.120.253.*)
  23. de un cititor:
    Nr. 21, eu imi dau seama de ´intelectualitatea
    2008-01-15, 15:46:00 (77.226.56.*)
  24. de Mihai:
    Imi place articolul pentru ca se ia atitudine fata de o situatie anormala, aceea cand un individ te agreseaza fizic si verbal si in plus acel individ mai este si indirect platit din banii tai.
    2008-01-15, 16:53:17 (24.141.217.*)
  25. de MINE:
    ia te uita mari romani mari caractere;Fiecare cu dreptatea lui.
    2008-01-15, 22:05:40 (86.126.17.*)
  26. de Decis:
    Pentru nr. 20; daca un domn jurist afirma ca un gunoier la agresat, injurat sau ma rog i-a facut ce i-a facut, toata lumea trebuie sa-l creada? Va sa zica deci, salubritatea trebuie sa actioneze ca atare fara sa mai faca nici o verificare, ci pur si simpu sa-l dea afara pe groaznicul gunoier. Nu este cam absurd ce cere domn' inelectual jurist ... sau invers jurist intelectual. Poate ca domn' jurist l-a intrebat politicos, da' pe un ton mai aspru si gunoierul nescolit n-a sesizat nuanta lucrurilor si a reactionat cum a reactionat. Eu nu vreau sa-l cred pe domn' jurist pentru ca nu am de ce, sau poate pentru ca semneaza jurist x x ar trebui sa-l cred? Eu mai degraba cred ca domn' jurist a vrut sa-si etaleze talentul scriitoricesc sau poate are ceva de impartit cu vreun stab de la salubritate. ...??? cine stie? Daca e jurist sa-si rezolve problema cu persoana si cu cine crede el ca trebuie sa se razboiasca, dar sa nu se mai dea in spectacol cu chesti deaste lacrimogene "am dat câteva resturi de mâncare unui căţel amărât". Sa auzim numa' de bine!
    2008-01-15, 22:48:57 (86.126.84.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 15°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 21°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4587 lei
USD: Tendinta 3.5272 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora