5.9 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateTinerii reinventeaza imaginea publica a ministerelor si a companiilor

Tinerii reinventeaza imaginea publica a ministerelor si a companiilor

Cea de- a patra editie a Olimpiadelor Comunicarii a inceput in aceasta saptamina, urmind ca studentii care isi doresc o cariera in relatii publice, publicitate sau marketing politic sa construiasca timp de doua saptamini strategii de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici. Editia de anul acesta reuneste 800 de studenti inscrisi in competitie, 20 de agentii de publicitate si de relatii publice, sase ministere, 20 de mari companii, trei organizatii reprezentative pentru industria de comunicare, 12 institutii media si Delegatia Comisiei Europene, care isi vor concentra atentia asupra imaginii publice si a comunicarii profesionale in perioada 19 aprilie – 11 mai.

Olimpiadele cuprind cinci probe de concurs: advertising, relatii publice, comunicare politica, discurs public si comunicare institutionala. Evenimentele din cadrul Olimpiadelor Comunicarii au inceput pe 19 aprilie cu „Ziua Comunicarii Institutionale“. Anul acesta, studentii din cadrul probei de comunicare institutionala vor primi teme de concurs de la Delegatia Comisiei Europene in Romania, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Sanatatii, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, Ministerul Integrarii Europene, Ministerul Educatiei si Cercetarii si Serviciul Roman de Informatii.

Studentii craioveni participa an de an la Olimpiadele Comunicarii

Olimpiadele Comunicarii sint organizate de Asociatia de Comunicare Ethos, iar finantatorul principal este ANSIT prin programul „Youth“ al Comisiei Europene. Proiectul se desfasoara la World Trade Center Bucuresti si are ca parteneri Delegatia Comisiei Europene la Bucuresti, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice, International Advertising Association, Clubul Companiilor de Relatii Publice si Leader Communications.

Proiectul este locul in care se lanseaza anual cel mai bine pregatiti tineri specialisti in comunicare. Agentiile, companiile si institutiile preocupate de performanta in comunicarea publica gasesc printre concurenti colaboratori sau viitori angajati. Studentii craioveni au avut o pondere importanta la toate editiile Olimpiadelor Comunicarii.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS